PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Εξαγωγή (Εξατμίσεις - Καταλύτες - Χταπόδια)
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 96, 97, 98  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
fynos (John)
Τμήμα Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

Peugeot GT Q2

Ένταξη: 18 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 2574
Τόπος: Β.Π.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Αύγ 2007, 01:48:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

apostok έγραψε:
τι γινεται με το φιλτρο τα παιρνω απο την peugeot και του τα παω εγω???

Ναι !
apostok έγραψε:
το δερματινο ταμπλο που το βρηκες ρε θηριο φοβερο ειναι!??

Φτιαχτό !
apostok έγραψε:
Very happy Δεν σε προλαβαινω σημερα!! στο μυαλο μου εισαι!!

Είναι το τελευταίο στροφάρισμα πριν ξεραθώ στον ύπνο Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
fynos (John)
Τμήμα Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

Peugeot GT Q2

Ένταξη: 18 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 2574
Τόπος: Β.Π.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Αύγ 2007, 01:53:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

apostok έγραψε:
Ελα ντε τι να πω μεγαλο μαγαζι στην θεσ/νικη ειναι! επωνυμο ειναι! αν θεσ σου στελνω με πμ, ξερεις τωρα οχι διαφιμιση κτλππ

Μπα δεν ξέρω και κανένα από εκεί πάνω . . .
Για εξαγωγή από rally σκέφτεσαι και εσύ ? αν ναι !?! θα χρειαστείς και το πλακάκι από το μαμά δίχαλο, καθώς και μια φλάντζα μεταλλική : 170912 από Peugeot στα 11 euro.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
fynos (John)
Τμήμα Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

Peugeot GT Q2

Ένταξη: 18 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 2574
Τόπος: Β.Π.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Αύγ 2007, 13:23:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για να έχεις και μια πιο πραγματική εικόνα εκτός από τα σκίτσα, για δες και τα link Cool
http://s171.photobucket.com/albums/u319/fynos/psclub%20photos/?action=view&current=DSC00354-photo.jpg
http://s171.photobucket.com/albums/u319/fynos/psclub%20photos/?action=view&current=DSC00333-photo.jpg
Οπότε το θέμα εξάτμιση για το 206 είναι ολοκληρωμένο Exclamation
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 21 Αύγ 2007, 17:05:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

apostok αφου εισαι 206 07 μοντελο
αρα εχεις 7.45 εγκεφαλο που τα βλεπει λιγο αναποδα με την εξατμιση αυτη ελεω ρυπων.
αρα χρειζεσαι μια μουφα για τον 2ο λ
ειναι ενας αποστατης που τραβαει τον λ πιο εξω και βοηθα να μην αναβει το τσεκ εντζιν...ρωτα μαφια206 πιο πολλα που ειχε ιδιο προβλημα Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Αύγ 2007, 13:35:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παναγιώτη, λέγε διαμετρήματα και μήκη για να μην κάνω καμιά μλκία. Μεσαίο μετά τον καταλύτη βάζω; Πίσω τί; Υπόψιν ότι δεν γουστάρω θόρυβο.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Αύγ 2007, 13:42:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

πίσω βάζεις ή κάτι επώνυμο βλ sebring/remus κλπ κλπ
ακριβό αλλά δουλευει και δεν κάνει καθόλου .. μακαθόλου θόρυβο...

αλλιώς χειροποίητο μεγάλου όγκου (ξεχνάς σωληνάκια και μικρά καζανάκια τύπου group-N...)

μεσαίο βάζεις μετά τον καταλύτη
αποστάσεις / διαστάσεις / διαμέτρους και τα ρέστα ο Παναγιώτης Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Αύγ 2007, 13:45:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΟΚ, ο εξατμισάς πουλάει remus.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Αύγ 2007, 13:58:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΠΡΙΝ την πληρώσεις να μου πεις τι τιμή σου είπε και να δούμε πόσο μπορούμε να την βρούμε κι εμείς...

αν θυμάσαι...
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=165147#165147

http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=165201#165201


http://i26.photobucket.com/albums/c104/psclub/remus/remus_panos_01.jpg


http://www.bestmufflers.com/Remus_Exhaust_Systems/remus_peugeot.htm#1007
6660990570
6650010570
Wink

=πέρνα και μάθε μια τιμή για το τελικό πριν πας για τοποθέτηση...


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Αύγ 2007, 18:38:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Παναγιώτη, λέγε διαμετρήματα και μήκη για να μην κάνω καμιά μλκία. Μεσαίο μετά τον καταλύτη βάζω; Πίσω τί; Υπόψιν ότι δεν γουστάρω θόρυβο.


Μιλτο, για το θορυβο να σου πω τις δικες μου εμπειριες.
Με τον Παναγιωτη, φτιαξαμε εξατμιση στον ιδιο εξατμισα.
Ο Παναγιωτης εχει ελευθερο καταλυτη μεταλλικο,μικρο μεσαιο και μεγαλο τελικο sebring custom fit απο 206 2.0
Διαμετρος δωληνα 50mm
To αποτελεσμα ειναι σχεδον αθορυβο, λιγο παβω αο τα εργοστασιακα, και οφειλεται στο τελικο.

Εγω εχω καταλυτη απο ραλλυ, μεσαιο οβαλ 5 εκ πιο πλατυ απο το εργοστασιακο,και τελικο τυπου grN το μεγαλο καζανι.
Με διαμετρο Φ48 mm ολα.

Το αποτελεσμα ειναι σχεδον αθορυβο λιγο πιο πολυ εργοστασιακο, που οφειλεται στον καταλυτη τον κεραμικο και στο μεγαλο μεσαιο.

Αν οδηγησεις το δικο μου και μετα του παναγιωτη, δεν μπορεις να βρεις με σιγουρια ποιο απο τα 2 κανει ελαχιστα πιο πολυ θορυβο.
Αρα εχεις 2 επιλογες για να πετυχεις αθορυβο αποτελεσμα και απο εκει και επειτα εξαρταται απο τα οικονομικα σου και το τι καταλυτη θα βαλεις.

Δλδ αν βαλεις καταλυτη κεραμικο ισως σε συμφερει να ακολουθησεις τη δικη μου επιλογη για να σου βγει πιο οικονομικα αφου θα επιλεξεις χειροποιητο τελικο.
αν βαλεις μεταλλικο καταλυτη, μαλλον το custom fit ειναι μονοδρομος.
Το sebring custom fit ειναι 48mm.
Αν πας σε 50mm σωληνα τοτε θα πρπει να βαλεις απο 2 λιτρο οπως ο Παναγιωτης.


Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Αύγ 2007, 20:57:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

spyro...αστο.
το δικο μου ακουγεται πιο πολυ.
απλα οταν ειναι κρυο ειναι ησυχο.
αν ζεσταθει ακουγεται. καμια σχεση με πριν αλλα ακουγεται.
γενικα ακομα και με το ελευθερο τελικο εκανε σχετικο λιγο θορυβο απλα για ενα μελλοντα μπαμπα σα το σπυρο και ενα ξεκουτη κωλογερο σα και μενα που ουτε σκουπες δεν αντεχουμε εκανε ενα κλικ πιο πολυ.
εμενα κατα κυριο λογο με ενοχλουσε ταξιδι οπου ως 3-3500 ηταν κουραστικο λιγο.
απο εκει και πανω κιχ...ακουγες μονο μοτερ...

ομως εγω εχω και 11.5 συμπιεση και 51 διαμετρο....περα απο μεταλλικο καταλυτη (ειναι και αυτος ενας παραγοντας) και μικροτερο μεσσαιο...

σκεψου οτι με σπυρο εχουμε μονο ιδιο τελικο...στο σπυρο με 28διαμετρο και κεραμικο κιχ.σε μενα βαβουρα σχετικα...

γνωμη μου? αν δε βρεις κανα μεταλλικο σε καλα λεφτα μεταχειρ. οπως εγω
βαζεις κεραμικο οπως σπυρος με 120ΕΥΡΩΩΩΩ (αληθεια δε πας πατρα για εξατμιση και μετα γυρνοντας αθηνα να φτιαξεις προγραμμα Laughing )
και 50διαμετρο (εμενα ειχε 48-50.8-54 οποτε επελεξα το 50.8)
βαζεις οπωσδηποτε μεσσαιο
και τελικο οτι μπορεις μεγαλυτερα σε διαστασεις και ΤΕΛΟΣ...

οσον αφορα τις μαλ***ες οτι τα μεγαλα καζανια κοβουν κλπ....
εγω εβγαλα το τελικο και εβαλα ενα καστομ φιτ για διλιτρο με 54διαμετρο!!
ενα τερας σε διαστασεις... (το εβαλα με διαχτυλιδια ομως για να βαζω βγαζω και τα δυο Wink οποτε θελω) λοιπον ηχος τωρα ενα κλικ πιο δυνατος απο μαμα και απο αποδοση ισως και καλυτερο απο το ελευθερο... Cool

οδηγιες με π.μ
να πεις ενα ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στο ρομηλο -γιαννη


Έχει επεξεργασθεί από τον/την volvos στις Τρι 28 Αύγ 2007, 08:23:31, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 28 Αύγ 2007, 00:10:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μου τα είχε πει παλιότερα ο romilos και επειδή ήδη γνωρίζω ότι από τις οδηγίες του το έφτιαξες, σε ρωτάω για να κάνω κατευθείαν αντιγραφή και να μην παιδεύομαι με τα μαθηματικά του Γιάννη.

Μάνθε το πίσω καζάνι remus μου είχε πει κανά 250-280ρι και δε λέω ότι είναι καλά λεφτά αλλά επειδή δεν τον έχω και κολλητό, λέω να το πάρω από αυτόν για το καλό ξεκίνημα. Έχω καμιά 10ετία να ασχοληθώ με εξατμισάδες.
Σε ευχαριστώ πολύ και εκτιμώ την προσφορά σου. Wink


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 28 Αύγ 2007, 09:27:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

σωστή προσέγγιση
πάντως για την ιστορία αν θυμάμαι καλά ο ydwr την είχε πάρει 230κάτι


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 29 Αύγ 2007, 19:23:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σήμερα ξεκίνησα την εγκατάσταση του ραλλοχτάποδου και συνολική αλλαγή της εξαγωγής έως και το πίσω καζανάκι. Δυστυχώς καθυστέρησα πολύ στο συνεργείο και το κάρο έμεινε στον εξατμισά.
Επιπλέον στο συνεργείο έγινε μία χοντράδα που την ανακάλυψα όταν έφτασα στον εξατμισά και θα διορθωθεί αύριο. Πιτσιλούσε λάδι από μία τρύπα δίπλα από το νέο φίλτρο από ραλλύ που τοποθετήθηκε. Έτσι εξηγήθηκε γιατί περίσσεψε το καλώδιο της πίεσης λαδιού. Αλήθεια τί πρέπει να μπει εκεί; Ο Βασίλης είπε ότι κατάλαβε τί θέλει και θα το κάνει αύριο, αλλά ας μου πει κάποιος (Παναγιώτηηηη, γι αυτό σου τηλεφώνησα ντάλα μεσημέρι και σόρι αλλά προσπαθούσα να βρω λύση μπας και έπαιρνα το 206 μου σήμερα) γιατί δεν θέλω να παιδευτώ περισσότερο αύριο.
Το χαρτί με τις οδηγίες του Ρομύλου το έδωσα και θα ακολουθηθεί όσο πιστά γίνεται (μάλλον εξαρτάται κι από τις δυνατότητες του εξατμισά - το καλό είναι ότι το διάβασε και συμφώνησε με την λογική).
Καταρχήν, θα τροποποιηθεί το δίχαλο του ραλλιού, θα προσθέσει πέντε πόντους από την πάνω μεριά και θα αφαιρέσει 5 από την κάτω με τέτοιον τρόπο ώστε να παραμείνει το ίδιο μήκος στο δίχαλο (Γιάννη πάει το δίχαλο, θα σου βρω άλλο), δηλ. θα προσθαφαιρέσει πάνω στο μήκος μόνο των δύο σωλήνων και στην ουσία από το μαμά ραλλοδίχαλο θα κρατήσει μόνο τον επάνω προσαρμογέα και την μεσαία κούρμπα των δύο σωλήνων που είναι χωροταξικά ιδανική κατά τη γνώμη του.
Μετά θα τοποθετηθεί το ζοάν. Θα μετρήσει 85εκ από το σημείο ένωσης του 2 σε 1 και θα τοποθετηθεί ο καταλύτης (μεταχειρισμένος σε αρίστη κατάσταση ελεύθερος αλλά που βγάζει κανονικά κάρτα). Αμέσως μετά (με ένα ενδιάμεσο κενό ίσα για να μπει ο 2ος αισθητήρας λ, θα τοποθετηθεί μεσαίο μεγάλο (καινούριο 70Ε) για να κόψει και θόρυβο (είναι αδύνατον να τοποθετηθεί μετά από επιπλέον 85εκ από τον καταλύτη γιατί πολύ απλά δεν χωράει). Στο τέλος θα τοποθετηθεί Group N ποιότητας της Remus (καινούριο 230Ε). Η σωλήνα θα είναι ή 48αρα για να κρατήσω ροπές στις μεσαίες ή 50άρα για να δώσω και παραπάνω. Ο εξατμισάς μου πρότεινε 48αρα γιατί πιστεύει ότι θα έχω μεγαλύτερο εύρος απόδοσης έτσι. Ο Ρομύλος είπε να διαλέξω ανάμεσα σε 48 έως 52 αναλόγως τί θέλω περισσότερο να πετύχω (μεσαίες ροπές ή ιπποδύναμη ψηλά).

Γνώμες από αυτούς που έχουν ψαχτεί και γνωρίζουν;


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 29 Αύγ 2007, 19:34:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

230 Group N της Remus??!?!?!?!? Shocked Shocked Shocked

140 το έπαιρνα πριν 2 χρόνια (και τελικά πήρα το Sebring με 110)... Rolling eyes

Μήπως κάτι δεν πάει καλά, Μίλτο?



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 29 Αύγ 2007, 20:00:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Milto, το πιο σημαντικο ειναι το διχαλο.
Να εχει το ιδιο μηκος.
Τωρα η θεση του καταλυτη λιγο πολυ εκει στα 80 εκ θα βγει φαινεται καθαρα που εχει χωρο για να μπει.
Απο διαμετρο εγω οπως εχω γραψει παραπανω εχω Φ48.
Δεν ξερω αν πραγματικα θα καταλαβεις διαφορα χαμηλα ή ψηλα.

Για το καζανακι το τελικο,βαλε οσο πιο μεγαλο μπορεις.
Παρε με τηλ. το πρωι να σου πω διαστασεις του δικου μου, που ειναι τυπου grN ελευθερο αλλα ο συνδυασμος δε βγαζει θορυβο.
Εγω το πηρα 110 ευρω!
Αν κανεις υπομονη μιση μερα πες μου να σου παρω ενα και να στο στειλω με κτελ.
230 ειναι πολλα για grN.
Με αυτα τα λεφτα βαζειςς καστομ που θα ειναι σιγουρα αθορυβο,ενω το ρεμους θα την εχει τη βαβουρα του!


Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Αύγ 2007, 01:26:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά ο εξατμισάς με κωλόπιασε πολύ άνετα. Η σύσταση είναι από Βασίληδες και σύσταση από επαγγελματία ισοδυναμεί με πληρωμή σε κανονικές τιμές (αυτή άλλωστε είναι και η αλληλεγγύη μεταξύ τους - "σου δίνω πελάτη και κερδίζεις μου δίνεις πελάτη και κερδίζω"). Επίσης, δεν είμαι σε θέση να κρίνω τιμές λόγω άγνοιας του χώρου των εξατμισάδων. Τις τιμές τις έκλεισα κι όταν κλείνω τιμές δεν ξεκλείνω. Ας πρόσεχα. Από την άλλη ο εξατμισάς δείχνει ικανός να φτιάξει αυτό που του ζήτησα και δεν μου το έπαιξε έξυπνος του τύπου "αυτά ποιός σου τα είπε" ή "εγώ την ξέρω την δουλειά μου" κλπ. Από την άλλη, αφού παίρνει τόσα φράγκα γιατί να μου το παίξει;
Ναι και σε μένα μου φάνηκαν πανάκριβες οι τιμές και δεν περίμενα να είναι τόσο ακριβές. Αλλά ήταν πολύ αργά να ψάχνω καλό και φτηνό εξατμισά με μισό χταπόδι τοποθετημένο (τρομερός θόρυβος, με το ζόρι περπατούσε το αυτοκίνητο και με λάδια να πιτσιλάει στον δρόμο λόγω μλκίας του μηχανικού).

GrN έχει custom "μισή τιμή" όπως μου είπε, αλλά τόνισε ότι της Remus είναι σαφώς πιο αθόρυβα δεδομένου ότι δεν θέλω θόρυβο. Έχει και μεγάλα καζανάκια Remus με 280 ή custom με τα μισά. Το μεσαίο είναι custom αλλά μεγάλο (για P505 1.8lt) οπότε θα κόψει πολύ ήχο και έτσι δεν θα μείνει και πολύ δουλειά στο τελικό.

Αν ήμουν στην Αθήνα ή Πάτρα θα ήξερα τί να κάνω για να την βγάλω φτηνά, αλλά εδώ οι περισσότεροι το παίζουν "δήθεν" και δεν εμπιστεύομαι κανέναν (εκτός από τον εαυτό μου για όσα γνωρίζω - αλλιώς πληρώνω και μαθαίνω όπως έμαθα όσα έμαθα μέχρι σήμερα). Κι όταν δεν εμπιστεύεσαι πληρώνεις τα διπλά.

Α, υπόψιν ότι ο εξατμισάς για την εργασία ζήτησε 100Ε. Οι Βασίληδες ακόμη δεν πήραν λεφτά, αλλά αν μου πάρουν 100ρικο ευχαριστημένος θα μείνω. Πολύ δουλειά και δεν το φανταζόμουν (όλες τις ώρες της εργασίας ήμουν παρών, όπως θα είμαι και αύριο). Στην μέση της δουλειάς κόντεψα να το μετανιώσω που αποφάσισα το εγχείρημα. Και τελικά η όλη ιστορία με την εξάτμιση μου βγαίνει στα 650Ε (χταπόδι, καταλύτης, μεσαίο, τελικό, σωλήνες, συν όλες τις εργασίες), που "εμπειρικά" υπολόγιζα τα μισά όταν το ξεκίνησα.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Αύγ 2007, 09:09:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΠΑΛΙ μαλ***α ΕΚΑΝΕΣ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ...

παρε τηλ πρωτα.

το διχαλο μας νοιαζει τα δυο καλαμια του 2 να ειναι ολοιδια σε μηκος και διαμετρο με του μαμα 106.
μετα εκει που κανει λαιμο βαζουμε χχποντους λαιμο με διαφετρο φχχ
που σου λεει και μετα σε 85-χχ θα παει ο καταλυτης.
αν μετρησεις απο κεφαλη θα δεις οτι ειναι 85 και απο κεφαλη ως ζουαν
αρα βαζεις το πρωτο σκευος σε 2χ αποσταση Wink
μετα κολλητα βαζεις μεσσαιο με ενα κομαμτακι 5-ποτνους αναμεσα τους για να βιδωσει ο 2ος λ και μετα απο το μεσσαιο σου ερχεται κουτι με τις κουρμπες σε αλλους 85-90ποντους το τελικο Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Αύγ 2007, 09:55:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πάντως 230ε για groupN Remus είναι όχι απλά πολα...
ΕΙΝΑΙ ΛΗΣΤΕΙΑ!!!
Ο Τάσος είχε πάρει το δικό του Remus 54mm 120ε.

Τα 280 για το custom fit της Remus είναι ας πόυμε "οκ"...
Αλλά η τιμή του grΝ είναι !#$@#$!@#$!@...

Κάτι μου λέει ότι επειδή τα grN έχουν γίνει μόδα στα 106(κυρίως) + 206 μερικοί τα χτυπάνε σε τιμές...

Δεκτό ότι το Remus πχ θα κρατήσει περισσότερο από ένα κουκουρούκου χειροποίητο των 80ε... αλλά όχι και 230ε... Shocked


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Αύγ 2007, 10:07:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μιλτο και εγω πιστευω οτι σε "αρμεξαν" κανονικα ρε... Sad
Γιαλαντζη πηγες; Question
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Σεπ 2007, 14:52:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πήγα Αχιλλέα REMUS-Μοναστηρίου. Ναι, είμαι σίγουρος ότι στο τελικό με άρμεξε. Για την δουλειά, λοιπούς σωλήνες, ζοάν (συμπεριλαμβάνεται η τροποποίηση-ανακατασκευή του διχάλου) μου πήρε 110Ε (δεν τα θεωρώ πολλά, μάλλον λίγα είναι γιατί γμήθηκε στη δουλειά ο άνθρωπος). Για το μεσαίο έδωσα 70Ε.

Το θέμα όμως είναι ότι έχω ακόμη πρόβλημα. Το ρελαντί έχει αστάθεια, χάνεται και ξαναβρίσκεται, ειδικά με όχι καλοζεσταμένη μηχανή. Πρώτη μέρα σήμερα. Φεύγοντας από το συνεργείο δεν άκουγε καλά στο γκάζι. Μετά αυτό έστρωσε. Γενικά η λειτουργία του κινητήρα στο ρελαντί αγρίεψε. Μετά από τα πρώτα 5 λεπτά λειτουργίας με τον κινητήρα να παλεύει να βρει ρελαντί και να ανταποκρίνεται στο γκάζι (έκανε βυθίσματα και κόντευε να σβήσει) άναψε το λαμπάκι. Η εξάτμιση βγάζει μία πρωτόγνωρη βρώμα. Ο Τάσος (Βασίληδες) μου είπε να κάνω λίγη υπομονή γιατί οι σωλήνες, ο μτχ καταλύτης (που καθόταν ακάλυπτος εδώ και ένα χρόνο) και οι κολλήσεις του εξατμισά (αυτές είναι πολλές και δεν αριθμούνται καν) παράγουν αναθυμιάσις και μπερδεύουν τον 2ο λάμδα. Έχει λογική, αλλά για να δούμε γιατί σε κάτι τέτοια έχω φάει πίκρα. Επίσης αφήνοντας το γκάζι ακούω σκασιμομπερδέματα στην εξάτμιση λες και μπάζει από κάπου (ο εξατμισάς μου είπε ότι για να κάτσει το καινούριο ζοάν σωστά χρειάζονται μερικοί -λίγοι- θερμοκρασιακοί κύκλοι). Μέχρι τώρα, απολίτιστη λειτουργία και με ενοχλεί. Κανενός δεν δουλεύει έτσι.
Από θέμα απόδοσης (δεν έδωσα ακόμη πάνω από 6000σαλ) δεν κατάλαβα κάτι ιδιαίτερο.

Πολύ ταλαιπωρία πάντως παιδιά. Αν το ήξερα ότι θα αγχωνόμουν τόσο δεν θα το επιχειρούσα. Τώρα θα κάτσω να φάω στη μάπα τα συνεπακόλουθα. Πλέον, το έχω λυπηθεί το αμάξι μου όσο ποτέ. Αν δεν στρώσει η λειτουργία στο ρελαντί και εξακολουθήσει η υποτιθέμενη αύξηση απόδοσης να μην ανταποκρίνεται στα λεφτά και στο τρέξιμο, προσεχώς θα σας πω ότι το μετάνιωσα. Τώρα απλά είμαι αγχωμένος για το εάν έπραξα το σωστό.

Όσον αφορά τα μήκη: Κρατήθηκε το ίδιο μήκος με το χταπόδι με του ραλλύ έως και το ζοάν. Μετά το ζοάν βάλαμε 48άρα σωλήνα για να κρατήσω απόδοση στις μεσαίες (και για φιλικότητα). Από την ένωση 2σε1 (λίγο πριν το ζοάν) μετρήσαμε 80-85εκ και βάλαμε ελεύθερο μεταλλικό καταλύτη (μτχ με λίγα χλμ) και αμέσως μετά μπήκε το μεσαίο (μεγάλου μεγέθους για να κόβει θόρυβο). Μεταξύ καταλύτη και μεσαίου αφήσαμε 10π για να μπει ο 2ος λάμδα που πρέπει να τοποθετηθεί με ευλάβεια (σωστή και καθαρή ηλεκτρολογική δουλειά που μου την έκανε ο Βασίλης -ο ποντιος- που είναι άψογος σε τέτοια πράγματα). Στο τέλος μπήκε το τελικό (GrN της Remus με σήμα τα λυκάκια τρυπημένα στην απόληξη της εξάτμισης - ξύσ'τ'αχαμνά σ').

Το θέμα είναι ότι κανείς γνωστός ιδιοκτήτης 206 1.6 16V εδώ δεν ξέρει τί ακριβώς έκαναν στο 206 του για να του μετατρέψουν την εξαγωγή σε ραλλύσια. Όποιον ρώτησα δεν ήξερε λεπτομέρειες. Και οι συβουλές εξ αποστάσεως βοηθάνε πολύ μεν αλλά δεν είναι λυτρωτικές, Ο κάθε μηχανικός ή εξατμισάς ή ηλεκτρολόγος κλπ δεν δέχεται εύκολα κατευθύνσεις την ώρα που σπάει το κεφάλι του να δει τί θα κάνει με σένα (κι αν κάνει πως σε ακούει 100% σκέφτεται ότι του λές 100% μλκίες και παρακαλάει να γίνει ένα θαύμα και να το βουλώσεις). Είναι φανερό λοιπόν ότι όταν ο μηχανικός και ο εξατμισάς δούλευαν οι οδηγοί που μας μετέφεραν τα τρελλά, απλά, φτηνά και υπέροχα, πιθανότατα να έπιναν καφεδάκι. Αυτό είναι κακό για τους υπόλοιπους που προσπαθούν να κάνουν το ίδιο και το μόνο που ακούνε είναι "πήγαινε στον τάδε που ξέρει"... Φέξε μου και γλύστρησα για το ποιός ξέρει και τί ξέρει...
Προσωπική άποψη, για την ώρα θα πω ότι παρακολούθησα την δουλειά και φρίκαρα. Δύο μέρες χρειάζονται στην πραγματικότητα. Η μία είναι βεβιασμένη και δυστυχώς θεωρώ σίγουρο ότι θα πάω και θα έρθω πολλές φορές για να ταλαιπωρηθώ και να ταλαιπωρήσω "αδελφούς" και "αλλήλους".
Να το σκεφτείτε μία φορά ακόμη όσοι αποφασίσατε να προχωρήσετε στο ραλλοχτάποδο. Όσοι Αθηναίοι ακούστε τυφλά αυτούς που τα έπαθαν και τα έλυσαν (1000 φορές να πάτε στον μηχανικό και τον εξατμισά τους, που έφαγαν τα αγγούρια). Για τους Θεσσαλονικείς προτείνω να κάνουν υπομονή ένα χρόνο να ξεκαθαρίσω τα πάντα για το θέμα (σωλήνες, σφιγκτήρες, φίλτρο λαδιού, 2ο λάμδα, καταλύτη, καζανάκια, σκατάκια, ματάκια κλπ... να μην μιλήσοσυμε για πρόγραμμα... γάμα τα!) και να τα γράψω εδώ μέσα (καλό κουράγιο ευχηθείτε μου κι εδώ), εκτός εάν προτιμούν να αφήνουν το ολόκληρο το ζήτημα στον μηχανικό τους κι ο Θεός βοηθός (θα τον χρειαστούν κι αυτόν!). Εγώ θα το κάνω για σας, τέτοια ταλαιπωρία-άγχος ούτε σε Χοντάκια (τρόπος του λέγειν) δεν εύχομαι.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 96, 97, 98  Επόμενη
Σελίδα 34 από 98

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3724s (PHP: 69% - SQL: 31%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on