Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Tomakos (Γεράσιμος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.6 16V
Ένταξη: 05 Ιούλ 2005 Δημοσιεύσεις: 510
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Αύγ 2007, 14:43:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RASTAVIPER έγραψε: | Tomakos έγραψε: | Το δικό μου πάντως σε πλάστιγγα έδειξε 885 kg χωρίς A/C, χωρίς ηλεκτρικά παράθυρα, χωρίς ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές....(πετάχτηκα κ γω... ) |
Ωχ. πάει το δεδομένο ότι είμασταν 850 κιλά μαμά;;
Τόσο έξω έχει πέσει η Peugeot;
Εκτός αν έχεις βάλει τίποτα ηχοσυστήματα ή λοιπά πράγματα.Με ρεζέρβα δεν είμαστε στα 850;; |
Μόνο ρεζέρβα είχα επάνω όταν ζυγίστηκε....

The italian job.......!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Αύγ 2007, 07:53:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σιγα και μην εισασταν 850 κιλα ρεεεεεε!!!!
890 λεει η Peugeot για Rallye 1600 8v και 30 κιλα λιγοτερο για το XSi.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RASTAVIPER (THOMAS) Τρελλαμένο μέλος

 TOP FUELER - 106 1.6(16)V
Ένταξη: 23 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 904 Τόπος: JAMAICA
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Αύγ 2007, 12:17:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Σιγα και μην εισασταν 850 κιλα ρεεεεεε!!!!
890 λεει η Peugeot για Rallye 1600 8v και 30 κιλα λιγοτερο για το XSi.  |
Στέλιο έχω όλα τα επίσημα στοιχεία για το Rallye S2 από Αγγλία και όλοι έλεγαν για 850κιλά.
Επίσης ο Bugs στο site του μιλάει για 865.
Σιγά μην είμαστε 890 και το 16v με aircondition,abs,ηλεκτρικά παράθυρα και λοιπές σαβούρες είναι μόλις 60 κιλά παραπάνω.Αν είναι έτσι και το 16v δεν είναι 950 που λέγαν τα περιοδικά, αλλά 990.
ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Αύγ 2007, 12:20:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θωμα το 13αρι(μαμα) με 16αρι(μαμα) και τα δυο "αδεια" απο επιπλεον εξοπλισμο ειχαν σχεδον 80 κιλα διαφορα στην ιδια πλαστιγγα με γεματο ρεζερβουαρ.
Οποτε...
Οσο για το site του Νικου,πολλα ειναι ελλειπη.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
WilDuck (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 sound of boxer
Ένταξη: 02 Ιούν 2006 Δημοσιεύσεις: 562 Τόπος: ΡΟΔΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 06 Αύγ 2007, 11:13:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Γιωργηηηηη!Ακους ρεεεεεεεε;  |
840 λέει το βιβλιαράκι. Για 5θυρο 106 XR 1.4
Με το νέο μοτέρ, ξύλωσα A/C και ζυγίστηκα 860kg.
με 10-15 lt. βενζίνη και κάτι ψιλοπράγματα στο πορτ-παγκάζ.
Γι'αυτό επιμένω ότι είμαι 840.
ΣΤΕΕΕΕΕΛΙΟΟΟΟ???
ΑΚΟΥΥΥΥΥΥΣΣΣΣΣΣ ??? 
Uploaded with ImageShack.us |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Αύγ 2007, 08:10:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλααα...Εγω παντως επιμενω οτι δεν ειναι τοσο καθως με την ιδια λογικη εγω πρεπει να ζυγισω το 13αρι στα 820 κιλα που μου φαινεται καπως δυσκολο...
Α!Τα 840 που λεει το βιβλιαρακι ειναι για αμαξι με A/C και υδραυλικο;
Γιατι δεν νομιζω...Μαλλον πρεπει να αναφερεται στο "γυμνο" XR...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
WilDuck (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 sound of boxer
Ένταξη: 02 Ιούν 2006 Δημοσιεύσεις: 562 Τόπος: ΡΟΔΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Αύγ 2007, 10:48:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αφού σου λέω ότι το ζύγισα ρε αρχηγέ.
Σε καλή πλάστιγγα, σύγχρονη.
Δεν το ζυγίζεις κι εσύ;
Μπορεί να βρεθείς προ εκπλήξεων. 
Uploaded with ImageShack.us |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tomakos (Γεράσιμος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.6 16V
Ένταξη: 05 Ιούλ 2005 Δημοσιεύσεις: 510
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Αύγ 2007, 16:34:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μιας και έχει αναφερθεί σε προηγούμενα ποστ, να πω και γώ ότι δοκίμασα το δικό μου με ένα Golf GT φίλου μου...
Το μόνο που κατάφερα ήταν να κρατηθώ μισό φτερό πίσω του μέχρι και τη δευτέρα και με το κούμπωμα της τρίτης άρχισε και χανόταν στον ορίζοντα σιγά σιγά....

The italian job.......!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RASTAVIPER (THOMAS) Τρελλαμένο μέλος

 TOP FUELER - 106 1.6(16)V
Ένταξη: 23 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 904 Τόπος: JAMAICA
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 18 Αύγ 2007, 12:02:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tomakos έγραψε: | Μιας και έχει αναφερθεί σε προηγούμενα ποστ, να πω και γώ ότι δοκίμασα το δικό μου με ένα Golf GT φίλου μου...
Το μόνο που κατάφερα ήταν να κρατηθώ μισό φτερό πίσω του μέχρι και τη δευτέρα και με το κούμπωμα της τρίτης άρχισε και χανόταν στον ορίζοντα σιγά σιγά.... |
Αφού το πιάσατε όλοι ας πω και γω την εμπειρία μου.
Πριν 2 Σάββατα άνοιξα.2 άτομα εγώ (αν και η Μαρία είναι κατηγορία φτερό ) και 2 αυτός.
Δεν κάναμε καθαρά ανοίγματα από φανάρι αλλά ανοίξαμε 2 φορές ρεμπρίζ.
Ομολογώ ότι εντυπωσιάστηκα από το άνοιγμα της 3ης μου, που οχι μόνο τον μάζευε τρελά το αμάξι αλλά του έκανε και διαφορά κιόλας.Μετά από 2 φορές όπου στην 3η του έφευγα έτσι, έκοβε αυτός την κόντρα.
(Σημαντική διόρθωση...
Είδα ότι μιλάτε για GOLF GT. Για να λέμε την αλήθεια, εγώ μιλάω για GOLF TSI.Με GT δεν έχει τύχει ακόμα και σίγουρα θα είναι διαφορετικά τα πράγματα)
ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
WilDuck (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 sound of boxer
Ένταξη: 02 Ιούν 2006 Δημοσιεύσεις: 562 Τόπος: ΡΟΔΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 21 Αύγ 2007, 12:18:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tomakos έγραψε: | Μιας και έχει αναφερθεί σε προηγούμενα ποστ, να πω και γώ ότι δοκίμασα το δικό μου με ένα Golf GT φίλου μου...
Το μόνο που κατάφερα ήταν να κρατηθώ μισό φτερό πίσω του μέχρι και τη δευτέρα και με το κούμπωμα της τρίτης άρχισε και χανόταν στον ορίζοντα σιγά σιγά.... |
Τι να πω...
Τότε, ή είμαι βελτιωμένος ή έπεσα σε κουλό.
Uploaded with ImageShack.us |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|