PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Πρωινό κόμπιασμα κινητήρα
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 (ΑΝΤΩΝΗΣ)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


PEUGEOT 307 1600cc

Ένταξη: 05 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 392

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 07 Αύγ 2007, 22:11:57    Θέμα δημοσίευσης: Πρωινό κόμπιασμα κινητήρα Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλησπέρα θα ήθελα μια βοήθεια το πρωί όταν πάω να ξεκινήσω το αυτοκίνητο μου κάνει το εξής ξεκινάει ο κινητήρας με ένα μικρό κόμπιασμα δηλαδή λίγο ακόμα και δείχνει ότι πάει να σβήσει, στην πορεία της ημέρας όταν σβήσω τον κινητήρα και πάω να τον ανάψω δεν παρουσιάζει κανένα πρόβλημα ( να τονίσω ότι πρόσφατα άλλαξα τον ιμάντα χρονισμού υπάρχει περίπτωση να είναι από αυτό? μήπως λέω τώρα δεν ξέρω θέλει καμία ρύθμιση?



ΑΝΤΩΝΗΣ PEUGEOT 307
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 07 Αύγ 2007, 22:16:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μηπως δεν παει κατι καλα με κανα αισθητηρα(?) και στα κανει αυτα?Η απλα ιδιοτροπει ταμαξι επειδη μαζευει χλμ....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 07 Αύγ 2007, 23:18:08    Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρωινό κόμπιασμα κινητήρα Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΑΝΤΩΝΗΣ 307 έγραψε:
καλησπέρα θα ήθελα μια βοήθεια το πρωί όταν πάω να ξεκινήσω το αυτοκίνητο μου κάνει το εξής ξεκινάει ο κινητήρας με ένα μικρό κόμπιασμα δηλαδή λίγο ακόμα και δείχνει ότι πάει να σβήσει, στην πορεία της ημέρας όταν σβήσω τον κινητήρα και πάω να τον ανάψω δεν παρουσιάζει κανένα πρόβλημα ( να τονίσω ότι πρόσφατα άλλαξα τον ιμάντα χρονισμού υπάρχει περίπτωση να είναι από αυτό? μήπως λέω τώρα δεν ξέρω θέλει καμία ρύθμιση?


Στο παρουσίαζε και παλιότερα αυτό?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mikerrgp (Μιχάλης ο ποδαρατος)
Τμήμα Εξυπηρέτησης Μελών
Επίσημο Μέλος

999cm

Ένταξη: 18 Απρ 2007
Δημοσιεύσεις: 1098
Τόπος: επιδαυρος motodrome

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 08 Αύγ 2007, 09:22:35    Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρωινό κόμπιασμα κινητήρα Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΑΝΤΩΝΗΣ 307 έγραψε:
καλησπέρα θα ήθελα μια βοήθεια το πρωί όταν πάω να ξεκινήσω το αυτοκίνητο μου κάνει το εξής ξεκινάει ο κινητήρας με ένα μικρό κόμπιασμα δηλαδή λίγο ακόμα και δείχνει ότι πάει να σβήσει, στην πορεία της ημέρας όταν σβήσω τον κινητήρα και πάω να τον ανάψω δεν παρουσιάζει κανένα πρόβλημα ( να τονίσω ότι πρόσφατα άλλαξα τον ιμάντα χρονισμού υπάρχει περίπτωση να είναι από αυτό? μήπως λέω τώρα δεν ξέρω θέλει καμία ρύθμιση?

καλημερα αντωνη το ιδιο μου εκανε κ μενα ακριβως αλλαξε βεζινα κανε ενα γεμισμα με 100αρα κ βαλε μεσα ενα redex εμενα εφτιαξε .........


http://hrisikos-tires.car.gr/contact/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
mikerrgp (Μιχάλης ο ποδαρατος)
Τμήμα Εξυπηρέτησης Μελών
Επίσημο Μέλος

999cm

Ένταξη: 18 Απρ 2007
Δημοσιεύσεις: 1098
Τόπος: επιδαυρος motodrome

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 08 Αύγ 2007, 09:34:13    Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρωινό κόμπιασμα κινητήρα Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

mikerrgp έγραψε:
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 έγραψε:
καλησπέρα θα ήθελα μια βοήθεια το πρωί όταν πάω να ξεκινήσω το αυτοκίνητο μου κάνει το εξής ξεκινάει ο κινητήρας με ένα μικρό κόμπιασμα δηλαδή λίγο ακόμα και δείχνει ότι πάει να σβήσει, στην πορεία της ημέρας όταν σβήσω τον κινητήρα και πάω να τον ανάψω δεν παρουσιάζει κανένα πρόβλημα ( να τονίσω ότι πρόσφατα άλλαξα τον ιμάντα χρονισμού υπάρχει περίπτωση να είναι από αυτό? μήπως λέω τώρα δεν ξέρω θέλει καμία ρύθμιση?

καλημερα αντωνη το ιδιο μου εκανε κ μενα ακριβως αλλαξε βεζινα κανε ενα γεμισμα με 100αρα κ βαλε μεσα ενα redex εμενα εφτιαξε .........
κ κατι ακομα θα σου παει μονο 2 ευρω


http://hrisikos-tires.car.gr/contact/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
WOODAKOS (STELIOS)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 1.6 16V XS (2001)

Ένταξη: 03 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 9

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 08 Αύγ 2007, 12:07:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και εμένα παρουσιάζει παρόμοιο πρόβλημα, με το ακόλουθο ισττορικò:

Έχω ενα Peugeot 307 1.6 16V 2001. Εχω μόνο 25,000 χλμ. καθώς κάνω μονο μικρές καθημερινές διαδρομές για την δουλεία μου (4χλμ ημερησίως) και κάποια ταξίδια. Η χρήση που του κάνω ειναι γενικά ήπια. Καθώς δεν έχω ιδιαίτερες τεχνικές γνώσεις θα ήθελα την βοηθεία σας στο ακόλουθο πρόβλημα:

Το αυτοκίνητο μέχρι τις 20,000 δεν είχε παρουσιάσει κανένα πρόβλημα.
Πρίν από ένα χρόνο, παρουσίασε ένα ρετάρισμα/κόμπιασμα στην εκκίνηση συνοδυεύομενο απο Anti Polution Fault. Επισκέφθηκα την Peugeot στήν Αγ.Παρασκευή (ΜΙΝΙ ΜΟΚΕ). Η διάγνωση που έγινε ήταν "Προβληματική Καύση στον Κύλινδρο 2" Η εργασία που έγινε ήταν φόρτωση των νέων προγραμμάτων στον εγκέφαλο καθώς τα δικά μου ήταν αρκετά παλαιότερα.
Το αυτοκίνητο σταμάτησε να παρουσιάζει οποιοδήποτε πρόβλημα για ένα χρόνο, παρουσιάζοντας μάλιστα και καλύτερη λειτουργία του κινητήρα (τουλάχιστον αυτό καταλάβαινα εγώ ως αίσθηση).
Δυστυχώς τώρα παρουσιάζει το ίδιο πρόβλημα (ρετάρισμα μόνο κατά την πρώινή εκκίνηση - ποτέ εν λειτουργία - ποτέ σε δέυτερη εκκίνηση) όλο και πιο συχνά. Το ίδιο συνεργείο μου είπε ότι αυτό είναι γνωστό πρόβλημα στα 307 το οποίο οφείλεται σε ελαττωματικές βαλβίδες και καπάκι. Το πρόβλημα ενισχύθηκε λένε και απο την χρήση του αυτοκινήτου (μικρές διαδρομές) Πειραματικά μου έβαλαν λάδι στις βαλβίδες μήπως και δεν ξανακολλήσουν.
Δυστυχώς αυτό δεν δούλεψε και μου συστήνουν αλλαγή όλων των βαλβίδων και λοιπών εξαρτημάτων. Κόστος 690 μαζί με εργατικά.

Ποιά η γνώμη σας για τα παραπάνω ?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 08 Αύγ 2007, 14:04:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Shocked Shocked Shocked
Stunned Stunned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
WOODAKOS (STELIOS)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 1.6 16V XS (2001)

Ένταξη: 03 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 9

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 08 Αύγ 2007, 14:54:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φίλε Γιάννη, την ίδια αντίδραση είχα και εγώ. Έχεις ξανακούσει κάτι τέτοιο ? Σου φαίνεται λογικοφανές ? Πως σου φαίνεται το κόστος για μια τέτοια εργασία ?

Επίσης μήπως γνωρίζεις πως θα σβηστούν οι ενδείξεις βλαβών από τον εγκέφαλο του κινητήρα ? Όπως καταλαβαίνεις δεδομένου οτι μάλλον θα προχωρήσω σε αυτή την δαπανηρή επισκευή η οποία θα λύσει το πρόβλημα δεν θα ήθελα να μου δημιουργήσει προβλήματα αν αργότερα θελήσω να πουλήσω το αυτοκίνητο.

ΜΦΧ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 08 Αύγ 2007, 18:50:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κοιτα κοστος δεν γνωριζω....Αλλα σιγουρα μου ακουγετε πολυ καπως να ειναι αυτη η ζημια...Και δηλαδη τι οταν ειναι κτρυα δεν δουλευει καποια βαλβιδα και μετα ολα οκ....??Νομιζω οτι με αλλη βενζινη (δοκιμασε 100οκτανιων σε συνδιασμο με καθαριστικο παντα)και νομιζω οτι θα εισαι οκ....Περα απο αυτο η βλαβη εχει δυο τροπους για να σβηστει...
1)Πας σε εξουσιοδοτημενο το βαζει στο διαγνωστικο σβηνει βλαβες και βαζει και αναβαθμηση λογισμικου αμα υπαρχει...
2) (Θα με βρισουν...!!!) Βγαλε τον θετικο πολο υης μπαταριας για κανα 10 λεπτο....Αλλα αν μπορεις κανε το πρωτο....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
WOODAKOS (STELIOS)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 1.6 16V XS (2001)

Ένταξη: 03 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 9

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 08 Αύγ 2007, 23:26:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και εγώ Γιάννη είχα την ίδια απορία αν μία τέτοια βλάβη ειναι δυνατόν να προέρχεται από βαλβίδες. Ιδιαίτερα μάλιστα λόγω και της μικρής χρήσης του αυτοκινήτου, η οποία τελικά μάλλον κακό κάνει αφού στις σύντομες διαδρομές το λάδι δεν προλαβαίνει να αποκτήσει την κατάλληλη θερμοκρασία.

Τείνω να πιστέψω ότι η διάγνωση είναι σωστή για τους ακόλουθους λόγους:

1] Απο μικρή έρευνα στο Ιντερνετ (Google Search with "Sticky Valves" & Peugoet φαίνεται οτι αυτό ειναι ένα γνωστό πρόβλημα το οποίο μάλιστα δεν συναντάται μόνο σε Peugeot. Σε μια περίπτωση μάλιστα στην Αγγλία προχώρησαν στην ίδια επισκευή

2] Στην ΜΙΝΙ ΜΟΚΕ μου έχουν δείξει ότι δεν κοιτάνε να φάνε τα χρήματα. Την ίδια βλάβη την έχω εδώ και ένα χρόνο και πρίν προτείνουν αυτή την επισκεύη δοκίμασαν αλλές φθηνές λύσεις όπως τηλεφόρτωση εγκεφάλου και λίπανση των βαλβίδων

3] Την τελευταία φορά έβαλαν το αυτοκίνητο ξανά στο διαγνωστικό και έστειλαν τα δεδομένα με email στην τεχνική βάση στην Γαλλία η οποία τους απάντησε ότι πρέπει να γίνει η συγκεκριμμένη επισκευή καθώς οφείλεται σε ελαττωματικές βαλβίδες

Αυτό που σκέφτομαι είναι οτι εφόσον η Peugeot αναγνωρίζει οτι έχει κάποια ευθύνη και αυτή θα έπρεπε να καλύπτει το κόστος έστω και αν έχει περάσει η εγγύηση καθώς οφείλεται σε λάθος σχεδιασμού. Η ανάκληση που θα έπρεπε να έχει κάνει κανονικά θα κόστιζε πολύ περισσότερο....

Φίλε Αντώνη, συγνώμη αν σου "έκλεψα" το θέμα. Για την δικιά σου περίπτωση προτείνω να εφαρμόσεις την λύση που προτείνει ο Γιάννης, καθώς φαίνεται οτι είσαι σε πρώιμο στάδιο της βλάβης.

ΜΦΧ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 (ΑΝΤΩΝΗΣ)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


PEUGEOT 307 1600cc

Ένταξη: 05 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 392

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Αύγ 2007, 00:22:06    Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρωινό κόμπιασμα κινητήρα Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

mikerrgp έγραψε:
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 έγραψε:
καλησπέρα θα ήθελα μια βοήθεια το πρωί όταν πάω να ξεκινήσω το αυτοκίνητο μου κάνει το εξής ξεκινάει ο κινητήρας με ένα μικρό κόμπιασμα δηλαδή λίγο ακόμα και δείχνει ότι πάει να σβήσει, στην πορεία της ημέρας όταν σβήσω τον κινητήρα και πάω να τον ανάψω δεν παρουσιάζει κανένα πρόβλημα ( να τονίσω ότι πρόσφατα άλλαξα τον ιμάντα χρονισμού υπάρχει περίπτωση να είναι από αυτό? μήπως λέω τώρα δεν ξέρω θέλει καμία ρύθμιση?

καλημερα αντωνη το ιδιο μου εκανε κ μενα ακριβως αλλαξε βεζινα κανε ενα γεμισμα με 100αρα κ βαλε μεσα ενα redex εμενα εφτιαξε .........


καλησπερα το προβλημα μου παρουσιαστηκε τωρα, τα χιλιομετρα που εχω κανει ειναι 32.000χλμ και το εχω 5χρονια, το περιεργο ειναι οτι το παρουσιαζει μονο το πρωι κατα την διαρκεια της ημερας δεν το κανει.
Θα δοκιμασω και 100βενζινη, ξερεις απο που μπορω να αγορασω το συγκεκριμενο καθαριστικο redex?



ΑΝΤΩΝΗΣ PEUGEOT 307
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Αύγ 2007, 03:01:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

πιστεύω δεν είναι θεμα καυσίμου τόσο, όσο λιπαντικού ενα τέτοιο φαινόμενο. Είναι λογικό να απαιτείται ενα μικρό χρονικό διάστημα να ζεσταθεί το λιπαντικό - 1 λεπτό φτάνει.

Το θέμα ειναι οτι παρουσιάστηκε ύστερα απο καιρό και μόνο στην κρύα εκκίνηση.

Θα θέλα να προσθέσω εδώ πως αν δεν κάνω λάθος, οι αισθητήρες λ απαιτούν ενα μικρο χρονικο διαστημα προθέρμανσης για να λειτουργήσουν σωστά... ισως να ναι αυτο.

Μια αλλη εκδοχή είναι ο μεταβλητός χρονισμός και συγκεκριμένα το γρανάζι του μεταβλητού το οποίο πρόβλημα παρουσιάζεται και σε αλλα μοντέλα οπως c4 kai megane.

Προσωπικά αντιμετωπίζω το φαινόμενο αυτό απο τα 5000χλμ το οποίο δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα και δεν ασχολούμαι (εχω κινητηρα et3j4).
Παρατήρησα οτι με λιπαντικό motul 81000 5w40 το φαινόμενο μειώθηκε όπως και οτι τις ζεστές μέρες δεν είναι τόσο έντονο.

Ελπίζω να βοήθσησα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Αύγ 2007, 14:31:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και μενα το πρωι αμα μολις το βαλω μπρος παω να σκασω ξερογκαζια δεν ανεβαζει στροφες και παει να σβησει αλλ δεν σβηνει...Προθερμανση θελει...Νομιζω οτι μπορουμε να δωσουμε ενα δυο λεπτα απο τον χρονο μας σε κατι τοσο μικρο αλλα αναγκαιο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 (ΑΝΤΩΝΗΣ)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


PEUGEOT 307 1600cc

Ένταξη: 05 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 392

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Αύγ 2007, 21:49:56    Θέμα δημοσίευσης: κομπιασμα κινητηρα Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πάντως αυτό που παρατήρησα σήμερα το πρωί είναι μόλις το ξεκινήσω για πρώτη φορά το κάνει, μόλις σβήσω τον κινητήρα και πάω να τον ξεκινήσω ξανά στο καπάκι δεν το κάνει, πιστεύω κάτι έχει να κάνει με το ζέσταμα του κινητήρα γιατί νομίζω εάν ήταν η βενζίνη χωρίς να είμαι σίγουρος θα το έκανε συνέχεια και όχι μόνο στο πρωινό ξεκίνημα, πολύ φοβάμαι μήπως αρχίζει και τα παίζει κάνας αισθητήρας. Δεν με ενοχλεί που το κάνει στο κάτω κάτω το κάνει στο ξεκίνημα πιστεύω βέβαια να μην χειροτερέψει και παρουσιάσει και κάτι άλλο.



ΑΝΤΩΝΗΣ PEUGEOT 307
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 (ΑΝΤΩΝΗΣ)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


PEUGEOT 307 1600cc

Ένταξη: 05 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 392

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 24 Αύγ 2007, 01:24:40    Θέμα δημοσίευσης: κομπιασμα κινητηρα Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εχθες εκανα επισκεψη στο συνεργειο για να δουνε το συγκεκριμενο προβλημα το βαλανε στο διαγνωστικο και δεν βρεθηκε καμια βλαβη, ο μηχανικος μου ειπε οτι ειναι μαλλον απο την βενζινη και να βαζω βενζινη μονο 100



ΑΝΤΩΝΗΣ PEUGEOT 307
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 24 Αύγ 2007, 08:52:53    Θέμα δημοσίευσης: Re: κομπιασμα κινητηρα Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΑΝΤΩΝΗΣ 307 έγραψε:
Εχθες εκανα επισκεψη στο συνεργειο για να δουνε το συγκεκριμενο προβλημα το βαλανε στο διαγνωστικο και δεν βρεθηκε καμια βλαβη, ο μηχανικος μου ειπε οτι ειναι μαλλον απο την βενζινη και να βαζω βενζινη μονο 100


Ναι γιατι ειναι πιο πιθανο να βρεις ανοθευτη 100αρα παρα 95αρα...
Μας δουλευουν μου φενεται.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 24 Αύγ 2007, 09:47:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ανεξάρτητα από την νοθευση ο 1,6 16ν κινητήρας των 206/307 κλπ βοηθιέται απίστευτα από την 100άρα βενζίνη στις χαμηλές στροφές / πρωινα ξεκινήματα / ανηφόρες / πειράκια κλπ κλπ ...

αλλα το κόστος της είναι κάπως δεσμευτικό...


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 (ΑΝΤΩΝΗΣ)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


PEUGEOT 307 1600cc

Ένταξη: 05 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 392

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Οκτ 2007, 21:53:36    Θέμα δημοσίευσης: κομπιασμα κινητηρα Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλησπερα δυστιχως το προβλημα παραμενει ακομα, παρολο που του βαζω 100βενζινη και μετα απο επισκεψη σε συνεργειο της πεζο το βαλανε σε εγκεφαλο το αυτοκινητο δεν εχει τιποτα ακομα εξακολουθει στο πρωτο ξεκινημα να παρουσαζει αυτο το κομπισμα. Μηπως εχει μαθει κανενας τι μπορει να ειναι αυτο δεν με πειραζει που το κανει φοβαμαι μην με αφησει στο δρομο.



ΑΝΤΩΝΗΣ PEUGEOT 307
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Οκτ 2007, 04:49:04    Θέμα δημοσίευσης: Re: κομπιασμα κινητηρα Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΑΝΤΩΝΗΣ 307 έγραψε:
καλησπερα δυστιχως το προβλημα παραμενει ακομα, παρολο που του βαζω 100βενζινη και μετα απο επισκεψη σε συνεργειο της πεζο το βαλανε σε εγκεφαλο το αυτοκινητο δεν εχει τιποτα ακομα εξακολουθει στο πρωτο ξεκινημα να παρουσαζει αυτο το κομπισμα. Μηπως εχει μαθει κανενας τι μπορει να ειναι αυτο δεν με πειραζει που το κανει φοβαμαι μην με αφησει στο δρομο.




Eιναι απο το φιλτρο που ειναι ελευθερο....βαλε τον παπα πανω παλι και θα δεις οτι δεν θα στο ξανακανει...συν ενεα καθαρισμα στον map sensor...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Οκτ 2007, 07:48:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στο κάνει μόνο το πρωί όταν είναι κρύο ?

Κάνε ένα καθάρισμα στην πεταλούδα γκαζιού γιατί εάν πιάσει πολύ βρόμα δεν λειτουργεί καλά ειδικά στο ρελαντί.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1252s (PHP: 83% - SQL: 17%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on