Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας
Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2007, 16:07:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | ε τοτε τραβα για μπανιο...
|
Εχω διαβασμα, γραφω αυριο...
Για ενα καφε θα παω μονο το απογευμα...
ΕΛΑ ΚΑΦΕΝΕΕΕΕΕ ΦΛΩΡΕΕΕΕΕ
Υ.Γ. Για καφε θα ειμαστε |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!
3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2007, 22:38:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για να υπολογίσετε τους συντονισμούς στην πολλαπλή εισαγωγής ισχύει η αρχή της υπέρθεσης:
Όπου περικλείεται όγκος αέρα, υπάρχει ιδιοσυχνότητα ταλάντωσης. Η πολλαπλή θα αποκρίνεται σε όλες τις ιδιοσυχνότητες των τμημάτων που την αποτελούν.
Επομένως, συχνότητες συντονισμού δίνουν:
Το plenum, το resonator και οι τέσσερις αυλοί. Επίσης υπάρχουν οι συχνότητες που προκύπτουν αν λάβουμε ως όγκο αναφοράς plenum+resonator, resonator+3 αυλούς (αφού ο ένας θα λειτουργεί ως λαιμός του δοχείου helmholtz) και πάει λέγοντας.
Δεν είναι και τοσο εύκολο να υπολογιστούν όλες οι αρμονικές γιατί προκύπτουν από όλους τους δυνατούς συνδυασμούς. Μια καλή ένδειξη πάντως είναι το μήκος των αυλών και ο όγκος του plenum. Τα υπόλοιπα βράστε τα!
Ίσως το πρόβλημα λύνεται ευκολότερα με πεπερασμένα στοιχεία... Who knows and who cares![/b] |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2007, 07:54:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε ΄σεις,αντι να ασχολειστε με παπαριες και πραγματα αμφιβολης επιτυχιας,γιατι δεν βελτιωνετε την πεταλουδα σας;
Ειναι σαφως ευκολοτερο πραγμα και με το αναλογο συστημα εισαγωγης(φιλτροκουτι και σωληνωσεις) τα αποτελεσματα ειναι "Αντε γεια!!!".
Εκ μηχανικου εργαζομενου στο πρωταθλημα Nascar αυτη η πληροφορια...
Και δεν εννοω τορνιρισμα αλλα επεξεργασια στην "γλωσσα". |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας
Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2007, 10:09:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δηλαδή τι εννοείς? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2007, 10:10:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | τωρα ειναι αρκετα πιο μπερδεμενα τα πραγματα.
το ρεσονατορ ουσιαστικα δημιουργει ενα παλμο που μεταδιδομενος στο πλενουμ βοηθα να επιταχυνθει η ροη αν εχω καταλαβει καλα.
αρα στο παλμο πρεπει να υπολογιστει και το ρεσονατορ, στη ροη οχι.
ομως στη ροη πιο πολυ μας νοιαζει οι αυλοι και η γεωμετρια μηκος σχημα τους παρα το πλενουμ νομιζω?
αρα? παμε για μπανιο |
Το να πάμε για μπάνιο είναι η καλύτερη δουλειά!
Κατά τα άλλα πολύ σωστά τα κατάλαβες! Ο μπουγατσάκιας δεν λέει να το καταλάβει με τίποτα!
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2007, 10:15:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Ρε ΄σεις,αντι να ασχολειστε με παπαριες και πραγματα αμφιβολης επιτυχιας,γιατι δεν βελτιωνετε την πεταλουδα σας;
Ειναι σαφως ευκολοτερο πραγμα και με το αναλογο συστημα εισαγωγης(φιλτροκουτι και σωληνωσεις) τα αποτελεσματα ειναι "Αντε γεια!!!".
Εκ μηχανικου εργαζομενου στο πρωταθλημα Nascar αυτη η πληροφορια...
Και δεν εννοω τορνιρισμα αλλα επεξεργασια στην "γλωσσα". |
Αν εννοείς το κλαπέτο, καλύτερα να μην μπλέξεις με ηλεκτρική πεταλούδα.
Αυτό που μπορεί ΠΑΝΕΥΚΟΛΑ να κάνει ο Παναγιώτης, ή αλλιώς "Τάκης" είναι να φιάξει ένα Bernulli στην εισαγωγή της πεταλούδας (+2 άλογα και αρκετά καλύτερη απόκριση). Ιδιαίτερα η δικιά του πεταλούδα έχει πολύ μα πολύ ψωμί. Ετσι αν τώρα είναι 52mm στην άκρη της μπορεί να φτάσει άνετα τουλάχιστον 58mm. Και εξ'αιτίας της στένωσης θα έχει μεγαλύτερη ταχύτητα αέρα...
Βέβαια καλύτερα να βάλει πρώτα τους άλλους εκκεντροφόρους που τον περιμένουν και μετά ποιός τον πιάνει...!!!!
(Αχχ φωτιές ανάβω καλοκαιριάτικα!)
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2007, 10:24:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Road_Runner έγραψε: | Δηλαδή τι εννοείς? |
Εννοω αυτο.
Σε συστηματα οπου η ταχυτητα του αερα ειναι ανεβασμενη κατα πολυ,σε σχεση με το εργοστασιακο συστημα παντα,η επιδραση της παρακατω πατεντας ειναι εκπληκτικη ιδιαιτερα οσο τα χιλιομετρα ανεβαινουν καθως μεγαλωνει και η ταχυτητα του αερα μαζι.
Οποτε αντιλαμβανεσαι τι γινεται πανω απο τα 100 χλμ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2007, 10:29:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΣΙΓΑ ΜΗ ΒΑΛΩ 60ΑΡΑ ΑΠΟ ΕΒΟ
στελιο αυτο που σχεδιασες ειναι παρα πολυ εξυπνο αλλα νομιζω οτι η πεταλουδες ειναι ηδη αρκετα προσεκτικα διαμορφωμενες σε αυτο το σημειο...αυτο που λες μπορει να εχει νοημα σε αγωνιστικα μοτερ με τερατα πεταλουδες
τερατα αξονες που περιστρεφουν τη πεταλουδα και αμερικανικη σχεδιαση μοτερ που οι τυποι αυτα τα εχουν στα παπαρια τους γραμμενα...
σε εμας πολυ φοβαμαι οτι λιγη δουλεια θα κανει αν και πιστευω οτι κατι τις θα κανει... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2007, 10:35:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν ολα πανε καλα,μεχρι το τελος του καλοκαιριου θα πειραματιστω με μια 2η πεταλουδα που εχω για το 13αρι οποτε θα σας πω σιγουρα αν κανει δουλεια ή οχι.
Απλα πρεπει να χρησιμοποιησω ενα ειδικο υλικο που αντεχει στις θερμοκρασιες χωρις να παραμορφωνεται που το περιμενω απο την Αμερικη ...μαζι με τον φιλο μου που θα με βοηθησει να κανουμε την πατεντα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2007, 10:37:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μαλιστα αν δω οτι βρισκω καταλληλο υλικο θα ζητησω απο τον παππου στο πανεπιστημιο να μου κατασκευασει ενα νεο γλωσσιδι με το αναλογο σχημα ωστε να ειναι συμπαγης η πεταλουδα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2007, 10:38:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
επισης μπερνουλι στη εισαοδο της πεταλουδας δε ξερω πως θα βοηθησει τοσο πολυ καθως...
ο αερας μπαινει στο πλενουμ και εκει στροβιλιζεται δημιουργειται μια δυναμικη κατασταση και οταν ανοιγει η βαλβιδα η υποπιεση ρουφα οτι θελει αυτη + οτι σπρωξουμε απο συντονισμους παλμους και λοιπα κουλουβαχατα...
αρα? το ανοιγμα της πεταλουδας νομιζω οτι μας βοηθα στην αυξηση της παροχης του αερα...η αυξηση απο ενα υποτυπωδες μπερνουλι στη ταχυτητα θεωρω οτι θα ειναι αστεια μπροστα στα παραπανω κυβικα αερα που θα περασουν λογω της μεγαλυτερης διαμετρου....
τεσπα εγω θα ασχοληθω με τη whiteline μου και επιτελους εσεις φτιαξτε ενα μοτερ....χαχαχα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2007, 10:46:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι ρε,απλα με μεγαλυτερη πεταλουδα πιθανοτατα θα χασεις καθως βαση φυσικης η ταχυτητα του αερα στις χαμηλομεσαιες στροφες θα πεσει αρα θα χασεις και ροπη...
Με την επεξεργασια θα εχεις την ιδια και μεγαλυτερη ταχυτητα αερα στην πεταλουδα αρα δεν τιθεται θεμα χασουρας...
Βεβαια λεω πιθανοτατα καθως στα Renault παρολο την αυξηση του μεγεθους της πεταλουδας,η ροπη πηρε τα πανω της παντου... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2007, 10:51:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για κοίτα καλύτερα και αφήστε τις αμπελοφιλοσοφίες
Πρίν:
Mετά
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2007, 10:54:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι ρε,δεκτο αυτο απλα δες ποσο προεξεχει ο αξονας στηριξης της πεταλουδας...
Οσο για τις αμπελοφιλοσοφιες,μηχανικος Nascar ηταν αυτος που το προτεινε Τασο...
Δεν πιστευω οτι υπαρχει περιπτωση να ηταν τυχαιος οσο ασχετος και να ειναι... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2007, 10:58:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Ναι ρε,δεκτο αυτο απλα δες ποσο προεξεχει ο αξονας στηριξης της πεταλουδας...
Οσο για τις αμπελοφιλοσοφιες,μηχανικος Nascar ηταν αυτος που το προτεινε Τασο...
Δεν πιστευω οτι υπαρχει περιπτωση να ηταν τυχαιος οσο ασχετος και να ειναι... |
Για να μην παρεξηγηθω, δεν εννοούσα τις δικιές σου αμπελοφιλοσοφίες... Σωστό και λογικό μου ακούεται αυτό που λες. Βοηθάει στην ομαλότερη εισαγωγή του αέρα και συμφωνώ. Το "αμπελοφιλοσοφίες" πήγαινε στις αμφιβολίες για το αν ανοίξεις μόνο μπροστά την πεταλούδα λέω.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2007, 10:58:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ayth ειναι η πεταλουδα μας?
θεε μου τη γκουμουτσα ειναι αυτη στο κεντρο?
στελιο....αν μπορεσει να στο κανει αυτο που λες θελω και εγω... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2007, 11:07:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να ρωτησω ρε παιδια...
Αν μου πει ο παππους οτι ειναι τοσο ευκολο,πολυ ευχαριστως να κανει και για αλλους καθως ταιριαζει επισης και σε 106 οποτε... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2007, 11:15:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Aν γίνει από την μία μόνο μεριά, τότε είναι πάρα πολύ εύκολο! Επειδή το κλαπέτο είναι φορετό (συρταρωτό) στον άξονα της πεταλούδας, αν από την μία μεριά είναι κωνικό και από την άλλη κανονικό, τότε περνιέται εύκολα και γρήγορα. Δεν ξέρω όμως επειδή δεν θα έχει το ίδιο βάρος και από τις δύο μεριές, ποιά θα είναι η αντίδρασή του με πεταλούδα στην μέση σε πολύ μεγάλη ταχύτητα αέρα... Λογικά υπάρχει περίπτωση να κοπεί ή να χαλάσει τον άξονα. Θα πρέπει λοιπόν να υπολογιστεί η αντίσταση του αέρα και το όριο αντοχής του κλαπέτου και του άξονα...
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2007, 11:24:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βασικα σκεφτομαι να το κανω και απο τις δυο πλευρες...
Αν μπορει να τοποθετηθει το γλωσιδι επεξεργασμενο και απο τις δυο πλευρες θα ειναι τελεια,αρκει οπως ειπα να υπαρχει χωρος.
Σχετικα με την μηχανικη αντοχη,ελπιζω να μην υπαρχει προβλημα,για αυτο αλλωστε θελω να βρω και παρομοιο υλικο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2007, 11:28:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εκεί έχεις το πρόβλημα πως θα περάσει μέσα από τον άξονα. Τεσπα, πειραματίσου και πες μας... Επίσης λογικά δεν θα έπρεπε για να έχει ακόμα μεγαλύτερο αποτέλεσμα να έχει σχήμα φτερού αεροπλάνου;
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|