PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Εισαγωγή και πεταλούδα
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7131
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2007, 16:07:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
ε τοτε τραβα για μπανιο...


Εχω διαβασμα, γραφω αυριο...
Για ενα καφε θα παω μονο το απογευμα...
ΕΛΑ ΚΑΦΕΝΕΕΕΕΕ ΦΛΩΡΕΕΕΕΕ
Υ.Γ. Για καφε θα ειμαστε Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2007, 22:38:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για να υπολογίσετε τους συντονισμούς στην πολλαπλή εισαγωγής ισχύει η αρχή της υπέρθεσης:
Όπου περικλείεται όγκος αέρα, υπάρχει ιδιοσυχνότητα ταλάντωσης. Η πολλαπλή θα αποκρίνεται σε όλες τις ιδιοσυχνότητες των τμημάτων που την αποτελούν.

Επομένως, συχνότητες συντονισμού δίνουν:
Το plenum, το resonator και οι τέσσερις αυλοί. Επίσης υπάρχουν οι συχνότητες που προκύπτουν αν λάβουμε ως όγκο αναφοράς plenum+resonator, resonator+3 αυλούς (αφού ο ένας θα λειτουργεί ως λαιμός του δοχείου helmholtz) και πάει λέγοντας.

Δεν είναι και τοσο εύκολο να υπολογιστούν όλες οι αρμονικές γιατί προκύπτουν από όλους τους δυνατούς συνδυασμούς. Μια καλή ένδειξη πάντως είναι το μήκος των αυλών και ο όγκος του plenum. Τα υπόλοιπα βράστε τα!

Ίσως το πρόβλημα λύνεται ευκολότερα με πεπερασμένα στοιχεία... Who knows and who cares![/b]
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2007, 07:54:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε ΄σεις,αντι να ασχολειστε με παπαριες και πραγματα αμφιβολης επιτυχιας,γιατι δεν βελτιωνετε την πεταλουδα σας; Question
Ειναι σαφως ευκολοτερο πραγμα και με το αναλογο συστημα εισαγωγης(φιλτροκουτι και σωληνωσεις) τα αποτελεσματα ειναι "Αντε γεια!!!". Smile
Εκ μηχανικου εργαζομενου στο πρωταθλημα Nascar αυτη η πληροφορια... Wink

Και δεν εννοω τορνιρισμα αλλα επεξεργασια στην "γλωσσα". Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7131
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2007, 10:09:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δηλαδή τι εννοείς?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2007, 10:10:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
τωρα ειναι αρκετα πιο μπερδεμενα τα πραγματα.
το ρεσονατορ ουσιαστικα δημιουργει ενα παλμο που μεταδιδομενος στο πλενουμ βοηθα να επιταχυνθει η ροη αν εχω καταλαβει καλα.
αρα στο παλμο πρεπει να υπολογιστει και το ρεσονατορ, στη ροη οχι.

ομως στη ροη πιο πολυ μας νοιαζει οι αυλοι και η γεωμετρια μηκος σχημα τους παρα το πλενουμ νομιζω?

αρα? παμε για μπανιο Laughing


Το να πάμε για μπάνιο είναι η καλύτερη δουλειά!

Κατά τα άλλα πολύ σωστά τα κατάλαβες! Ο μπουγατσάκιας δεν λέει να το καταλάβει με τίποτα! Laughing



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2007, 10:15:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Ρε ΄σεις,αντι να ασχολειστε με παπαριες και πραγματα αμφιβολης επιτυχιας,γιατι δεν βελτιωνετε την πεταλουδα σας; Question
Ειναι σαφως ευκολοτερο πραγμα και με το αναλογο συστημα εισαγωγης(φιλτροκουτι και σωληνωσεις) τα αποτελεσματα ειναι "Αντε γεια!!!". Smile
Εκ μηχανικου εργαζομενου στο πρωταθλημα Nascar αυτη η πληροφορια... Wink

Και δεν εννοω τορνιρισμα αλλα επεξεργασια στην "γλωσσα". Rolling eyes


Αν εννοείς το κλαπέτο, καλύτερα να μην μπλέξεις με ηλεκτρική πεταλούδα.
Αυτό που μπορεί ΠΑΝΕΥΚΟΛΑ να κάνει ο Παναγιώτης, ή αλλιώς "Τάκης" είναι να φιάξει ένα Bernulli στην εισαγωγή της πεταλούδας (+2 άλογα και αρκετά καλύτερη απόκριση). Ιδιαίτερα η δικιά του πεταλούδα έχει πολύ μα πολύ ψωμί. Ετσι αν τώρα είναι 52mm στην άκρη της μπορεί να φτάσει άνετα τουλάχιστον 58mm. Και εξ'αιτίας της στένωσης θα έχει μεγαλύτερη ταχύτητα αέρα...

Βέβαια καλύτερα να βάλει πρώτα τους άλλους εκκεντροφόρους που τον περιμένουν και μετά ποιός τον πιάνει...!!!!

(Αχχ φωτιές ανάβω καλοκαιριάτικα!)



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2007, 10:24:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Road_Runner έγραψε:
Δηλαδή τι εννοείς?


Εννοω αυτο. Wink



Σε συστηματα οπου η ταχυτητα του αερα ειναι ανεβασμενη κατα πολυ,σε σχεση με το εργοστασιακο συστημα παντα,η επιδραση της παρακατω πατεντας ειναι εκπληκτικη ιδιαιτερα οσο τα χιλιομετρα ανεβαινουν καθως μεγαλωνει και η ταχυτητα του αερα μαζι. Exclamation
Οποτε αντιλαμβανεσαι τι γινεται πανω απο τα 100 χλμ. Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2007, 10:29:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΣΙΓΑ ΜΗ ΒΑΛΩ 60ΑΡΑ ΑΠΟ ΕΒΟ Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


στελιο αυτο που σχεδιασες ειναι παρα πολυ εξυπνο αλλα νομιζω οτι η πεταλουδες ειναι ηδη αρκετα προσεκτικα διαμορφωμενες σε αυτο το σημειο...αυτο που λες μπορει να εχει νοημα σε αγωνιστικα μοτερ με τερατα πεταλουδες
τερατα αξονες που περιστρεφουν τη πεταλουδα και αμερικανικη σχεδιαση μοτερ που οι τυποι αυτα τα εχουν στα παπαρια τους γραμμενα...


σε εμας πολυ φοβαμαι οτι λιγη δουλεια θα κανει αν και πιστευω οτι κατι τις θα κανει...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2007, 10:35:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν ολα πανε καλα,μεχρι το τελος του καλοκαιριου θα πειραματιστω με μια 2η πεταλουδα που εχω για το 13αρι οποτε θα σας πω σιγουρα αν κανει δουλεια ή οχι. Very happy
Απλα πρεπει να χρησιμοποιησω ενα ειδικο υλικο που αντεχει στις θερμοκρασιες χωρις να παραμορφωνεται που το περιμενω απο την Αμερικη Confused ...μαζι με τον φιλο μου που θα με βοηθησει να κανουμε την πατεντα. Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2007, 10:37:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μαλιστα αν δω οτι βρισκω καταλληλο υλικο θα ζητησω απο τον παππου στο πανεπιστημιο να μου κατασκευασει ενα νεο γλωσσιδι με το αναλογο σχημα ωστε να ειναι συμπαγης η πεταλουδα. Idea
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2007, 10:38:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

επισης μπερνουλι στη εισαοδο της πεταλουδας δε ξερω πως θα βοηθησει τοσο πολυ καθως...
ο αερας μπαινει στο πλενουμ και εκει στροβιλιζεται δημιουργειται μια δυναμικη κατασταση και οταν ανοιγει η βαλβιδα η υποπιεση ρουφα οτι θελει αυτη + οτι σπρωξουμε απο συντονισμους παλμους και λοιπα κουλουβαχατα...

αρα? το ανοιγμα της πεταλουδας νομιζω οτι μας βοηθα στην αυξηση της παροχης του αερα...η αυξηση απο ενα υποτυπωδες μπερνουλι στη ταχυτητα θεωρω οτι θα ειναι αστεια μπροστα στα παραπανω κυβικα αερα που θα περασουν λογω της μεγαλυτερης διαμετρου....

τεσπα εγω θα ασχοληθω με τη whiteline μου και επιτελους εσεις φτιαξτε ενα μοτερ....χαχαχα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2007, 10:46:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι ρε,απλα με μεγαλυτερη πεταλουδα πιθανοτατα θα χασεις καθως βαση φυσικης η ταχυτητα του αερα στις χαμηλομεσαιες στροφες θα πεσει αρα θα χασεις και ροπη... Confused
Με την επεξεργασια θα εχεις την ιδια και μεγαλυτερη ταχυτητα αερα στην πεταλουδα αρα δεν τιθεται θεμα χασουρας...

Βεβαια λεω πιθανοτατα καθως στα Renault παρολο την αυξηση του μεγεθους της πεταλουδας,η ροπη πηρε τα πανω της παντου... Sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2007, 10:51:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για κοίτα καλύτερα και αφήστε τις αμπελοφιλοσοφίες

Πρίν:


Mετά




If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2007, 10:54:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι ρε,δεκτο αυτο απλα δες ποσο προεξεχει ο αξονας στηριξης της πεταλουδας... Wink
Οσο για τις αμπελοφιλοσοφιες,μηχανικος Nascar ηταν αυτος που το προτεινε Τασο... Confused
Δεν πιστευω οτι υπαρχει περιπτωση να ηταν τυχαιος οσο ασχετος και να ειναι... Sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2007, 10:58:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Ναι ρε,δεκτο αυτο απλα δες ποσο προεξεχει ο αξονας στηριξης της πεταλουδας... Wink
Οσο για τις αμπελοφιλοσοφιες,μηχανικος Nascar ηταν αυτος που το προτεινε Τασο... Confused
Δεν πιστευω οτι υπαρχει περιπτωση να ηταν τυχαιος οσο ασχετος και να ειναι... Sad


Για να μην παρεξηγηθω, δεν εννοούσα τις δικιές σου αμπελοφιλοσοφίες... Laughing Σωστό και λογικό μου ακούεται αυτό που λες. Βοηθάει στην ομαλότερη εισαγωγή του αέρα και συμφωνώ. Το "αμπελοφιλοσοφίες" πήγαινε στις αμφιβολίες για το αν ανοίξεις μόνο μπροστά την πεταλούδα λέω. Wink



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2007, 10:58:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ayth ειναι η πεταλουδα μας?
θεε μου τη γκουμουτσα ειναι αυτη στο κεντρο?

στελιο....αν μπορεσει να στο κανει αυτο που λες θελω και εγω...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2007, 11:07:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να ρωτησω ρε παιδια... Sad
Αν μου πει ο παππους οτι ειναι τοσο ευκολο,πολυ ευχαριστως να κανει και για αλλους καθως ταιριαζει επισης και σε 106 οποτε... Thumb right
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2007, 11:15:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Aν γίνει από την μία μόνο μεριά, τότε είναι πάρα πολύ εύκολο! Επειδή το κλαπέτο είναι φορετό (συρταρωτό) στον άξονα της πεταλούδας, αν από την μία μεριά είναι κωνικό και από την άλλη κανονικό, τότε περνιέται εύκολα και γρήγορα. Δεν ξέρω όμως επειδή δεν θα έχει το ίδιο βάρος και από τις δύο μεριές, ποιά θα είναι η αντίδρασή του με πεταλούδα στην μέση σε πολύ μεγάλη ταχύτητα αέρα... Λογικά υπάρχει περίπτωση να κοπεί ή να χαλάσει τον άξονα. Θα πρέπει λοιπόν να υπολογιστεί η αντίσταση του αέρα και το όριο αντοχής του κλαπέτου και του άξονα...



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2007, 11:24:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βασικα σκεφτομαι να το κανω και απο τις δυο πλευρες... Confused
Αν μπορει να τοποθετηθει το γλωσιδι επεξεργασμενο και απο τις δυο πλευρες θα ειναι τελεια,αρκει οπως ειπα να υπαρχει χωρος. Sad

Σχετικα με την μηχανικη αντοχη,ελπιζω να μην υπαρχει προβλημα,για αυτο αλλωστε θελω να βρω και παρομοιο υλικο... Scratch
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2007, 11:28:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εκεί έχεις το πρόβλημα πως θα περάσει μέσα από τον άξονα. Τεσπα, πειραματίσου και πες μας... Επίσης λογικά δεν θα έπρεπε για να έχει ακόμα μεγαλύτερο αποτέλεσμα να έχει σχήμα φτερού αεροπλάνου; Laughing Laughing Laughing



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Επόμενη
Σελίδα 6 από 7

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1351s (PHP: 82% - SQL: 18%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on