PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Οξειδωση καταλυτη...

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Ιαν 2003, 04:11:39    Θέμα δημοσίευσης: Οξειδωση καταλυτη... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γνωριζει κανεις αν ο ατμοσφαιρικος αερας οξειδωνει τον καταλυτη?

Ρωταω γιατι εγω παντα παρκαρω το αμαξι με την εξατμιση κοντρα στον πνεοντα ανεμο ετσι ωστε να μην γεμιζει με τσαμπα σκονη το φιλτρο του αερα (λογω του περισκοπικου σωληνα). Κατα συνεπεια κατι μερες σαν τη σημερινη που φυσαει με 7-8-9 μποφορ εξω, (μενω και σε "ισωμα") ολος ο αερας να χτυπαει πανω στην εξατμιση. Η εξατμιση οντας straight-through τα βαζει "ολα μεσα" και ολο αυτο οδηγειται μοιραια στον καταλυτη και στη συνεχεια στην πολλαπλη εξαγωγης (που μπορει να σκουριαζει και αυτη εσωτερικα)....

Ξερετε τιποτα σχετικο? Μηπως ο καταλυτης κινδυνευει και πρεπει να χρησιμοποιω καποια αυτοσχεδια "κουκουλα" στην εξατμιση ωστε να τον προστατευσω?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Ιαν 2003, 07:47:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όχι βέβαια! Από τον καταλύτη περνάει νερό και δεν παθαίνει τίποτα. Από τον αέρα θα πάθει;
Μην ξεχνάς ότι για κάθε λίτρο βενζίνης παράγεται και ένα λίτρο νερού που με την μορφή υδρατμών εξάγεται από την εξάτμιση (και ένα ελάχιστο μέρος περνάει στα λάδια και τα οξειδώνει...)


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Ιαν 2003, 10:16:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι το καταλαβαινω αυτο που λες αλλα εγω σκεφτομουν οτι μακροχρονια ισως ειναι επικινδυνο.. Σκεψου ποσα λιτρα αερα μπενουν μεσα 24 ωρες το 24ωρο με το αμαξι παρκαρισμενο κοντρα στον ανεμο για 3-4 η 10 χρονια..Γι'αυτο λεω μπας και εχει ευοξειδωτα στοιχεια και τον ψοφανε...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5259
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Ιαν 2003, 14:17:54    Θέμα δημοσίευσης: Re: Οξειδωση καταλυτη... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alex έγραψε:
Γνωριζει κανεις αν ο ατμοσφαιρικος αερας οξειδωνει τον καταλυτη?

Ρωταω γιατι εγω παντα παρκαρω το αμαξι με την εξατμιση κοντρα στον πνεοντα ανεμο ετσι ωστε να μην γεμιζει με τσαμπα σκονη το φιλτρο του αερα (λογω του περισκοπικου σωληνα). Κατα συνεπεια κατι μερες σαν τη σημερινη που φυσαει με 7-8-9 μποφορ εξω, (μενω και σε "ισωμα") ολος ο αερας να χτυπαει πανω στην εξατμιση. Η εξατμιση οντας straight-through τα βαζει "ολα μεσα" και ολο αυτο οδηγειται μοιραια στον καταλυτη και στη συνεχεια στην πολλαπλη εξαγωγης (που μπορει να σκουριαζει και αυτη εσωτερικα)....

Ξερετε τιποτα σχετικο? Μηπως ο καταλυτης κινδυνευει και πρεπει να χρησιμοποιω καποια αυτοσχεδια "κουκουλα" στην εξατμιση ωστε να τον προστατευσω?


Ρε συ Αlex αμαξι εχεις, δεν εχεις ιστιοφορο ! ! ! !

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Petros (Πέτρος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) ΧS2 (2002)

Ένταξη: 16 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 113
Τόπος: Αθήνα - Βριλήσσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Ιαν 2003, 14:46:24    Θέμα δημοσίευσης: Re: Οξειδωση καταλυτη... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alex έγραψε:

Ρωταω γιατι εγω παντα παρκαρω το αμαξι με την εξατμιση κοντρα στον πνεοντα ανεμο ετσι ωστε να μην γεμιζει με τσαμπα σκονη το φιλτρο του αερα (λογω του περισκοπικου σωληνα).


Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked
Στις φωτογραφίες του 206 σου δε φαινεται ο... ανεμοδείκτης Very happy
Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked


In Rallye I trust (παρόλο που το αποχωρίστηκα)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 28 Ιαν 2003, 02:27:51    Θέμα δημοσίευσης: Re: Οξειδωση καταλυτη... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

DimiP έγραψε:
Ρε συ Αlex αμαξι εχεις, δεν εχεις ιστιοφορο ! ! ! !

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


Υποβρύχιο αναποδογυρισμένο έχει, με το περισκόπιο προς τα κάτω, γι αυτό και μπάζει... αέρα από παντού! Laughing


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 28 Ιαν 2003, 03:43:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν ξερω αλλα εγω πιστευω οτι κατα ενα 90% ο αερας σε 24ωρη βαση και επι μηνες σε εξατμιση STRAIGHT-THROUGH (ολα μεσα δηλαδη) επηρεαζει τον καταλυτη.. Περιμενα καποιος να μου το επιβεβαιωσει αλλα προς το παρων τιποτα..Μακαρι να μην ισχυει αλλα φοβαμαι οτι ισχυει...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 28 Ιαν 2003, 03:58:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ε, ρε κόλλημα!
1) Ποιό είναι πιο οξειδωτικό; Ο ατμοσφαιρικός αέρας ή το νερό;
2) Ατμοσφαιρικός αέρας υπάρχει στην εξάτμιση και με σβηστό κινητήρα
3) Ο αέρας που εισέρχεται με το αυτοκίνητο σταματημένο εγκλωβίζεται λόγω έλλειψης εξόδου από την άλλη μεριά και έτσι δεν ανανεώνεται

Ηρέμησες τώρα;


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 28 Ιαν 2003, 23:28:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν σου πω οχι θα με πιστεψεις?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0982s (PHP: 80% - SQL: 20%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on