Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Ιαν 2003, 14:37:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
[/quote]
To να βάζεις έτοιμο πακέτο, μελετημένο από την PS είναι το ιδανικότερο.
το θεμα ειναι ομως οτι μερικες φορες ειναι σωστο συτο το πακετο για τις απαιτησεις του καθενος?ολο το πακετο εξατμισης για το μινι group A απο την peugeot sport δεν περιλαμβανει καταλυτη.μετα το χταποδι μπαινει ολοκληρο το κομματι του μεσαιου και στη συνεχεια το τελικο.ο καταλυτης αφαιρειται.γι αυτο και εγω δεν θελησα να παρω ολο το kit της peugeot και ενδιαφερομαι μονο για το τελικο.θα αφησω τον συρματινο ελευθερας ροης που εχω!!τι λετε γι αυτο???
ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!
CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Ιαν 2003, 17:46:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φυσικα και το πρεπων ειναι να κρατησεις τον καταλυτη.
Βαζεις το τελικο απο το MINI GROUP A και αφηνεις την υπολοιπη ως εχει
Εγω παντως για αργοτερα θα επαιρνα ολο το κιτ και σε ανοιποψιαστω χρονο για 1-2 μερες θα την εριχνα επανω
Φανταζεσε μεσα στην καρδια της αθηνας μπαμ-μπουμ φλογες και λοιποι αλλοι ηχοι
Εχουμε ΞΕΦΥΓΕΙΕΙΕΙΕΙ
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!
206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Ιαν 2003, 21:15:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
O φιλος BTS με καλυψε με την πρωτη του απαντηση και χαιρομαι που συμφωνουμε για μια ακομα φορα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Ιαν 2003, 01:04:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Υπάρχουν ορισμένες προτάσεις στην αγορά τουλάχιστον εφάμιλλες με της PS και μάλιστα προτάσεις που μπορεί να μας ικανοποιήσουν περισσότερο εάν ξεφεύγουμε κατά τα λοιπά από την PS. Το ερώτημα είναι: Ποιές είναι αυτές οι προτάσεις και ποιός τις πουλάει; O SPS απάντησε: Μα φυσικά οι αγωνιζόμενοι (και οι...τρελλοί) γνωρίζουν τις απαντήσεις!
Από τον Ντίνο ψώνιζα για τον πρώτο μου έρωτα: Το Renault 5 Alpine Turbo. Δεν τοποθετεί τα ανταλλακτικά που πουλάει. Δεν ήξερα ότι έχει καί PeugeotSport, νόμιζα ότι είχε μόνο RenaultSport. Καλή ώρα, πάω από εκεί εκ μέρους του 206club (έχει και λιπαντικά της Elf). Ντανιέλο όταν και αν ανέβεις πάρε με τηλέφωνο (έχεις PM) για να σου ετοιμάσω έδαφος.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Ιαν 2003, 03:43:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν θα επιστρατεύσω τις λίγες μηχανολογικές μου γνώσεις (μηχανολόγος speaking ) πάνω στο θέμα της εξαγωγής. Μια πιο ελεύθερη εξαγωγή έχει ώς αποτέλεσμα να μειώνονται οι ροϊκές απώλειες των καυσαερίων. Αυτό σημαίνει πως μπορούν να απομακρύνονται πιο εύκολα με το άνοιγμα της βαλβίδας εξαγωγής, παρουσιάζοντας μικρότερη αδράνεια. Ο παράγοντας αυτός επιδρά και στο Α.Ν.Σ. του εμβόλου και στο Κ.Ν.Σ. Πρώτον γιατί διευκολύνει την εναλλαγή των αερίων, με την αποφυγή "φρεναρίσματος" της εισροής καύσιμου μείγματος (στην φάση του overlap, περί του Α.Ν.Σ.), αφού τα καυσαέρια θα έχουν ήδη απομακρυνθεί χωρίς να κωλυσιεργούν. Δεύτερον γιατί μειώνεται η "θερμική" ανάμειξη (παραλαβή θερμότητας) αυτών με το καύσιμο μείγμα, πράγμα που οδηγεί (όταν γίνεται ανεξέλεγκτα) στην διόγκωσή του, χωρίς και παράλληλη αύξηση της μάζας του. Έχουμε δηλαδή μείωση της ογκομετρικής απόδοσης. Εδώ μπορούμε να πούμε πως το overlap των βαλβιδών διαδραματίζει σπουδαίο ρόλο σε όλα τα παραπάνω. Τρίτον μπορεί να επιτρέψει την αύξηση της θερμοδυναμικής απόδοσης του κινητήρα με το να καθυστερήσει το άνοιγμα της βαλβίδας εξαγωγής μετά την καύση(και έναρξη της καθόδου του εμβόλου). Αύτό σημαίνει ότι αφού από πρίν ξέρεις πως δεν θα έχεις πρόβλημα με εναπομείναντα καυσαέρια στα επόμενα στάδια (άνοδος προς Α.Ν.Σ. overlap), μπορείς να τα κρατήσεις μέσα στον κύλινδρο λίγο ακόμα για να σου προσφέρουν λίγη περισσότερη απο την θερμική ενέργειά τους. Αυτό βέβαια θα ισχύει αν το έργο που θα δαπανήσει ο κινητήρας κατα την φάση της άνόδου του εμβόλου (αφού περάσει το Κ.Ν.Σ.) ωθώντας τα καυσαέρια προς τα έξω, θα είναι μικρότερο απο το ενεργειακό όφελος που θα έχεις με την διατήρηση για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα των καυσαερίων σου μέσα στον κύλινδρο. Με την πιο εύκολη αξαγωγή των καυαερίων όμως σου επιτρέπεται μια πιο "τολμηρή" ρύθμιση του χρονισμού, ώστε να πετύχεις τα παραπάνω.
Συμπέρασμα : Βάλτε καζανάκια στα αυτοκίνητά σας! Εγώ θέλω μια λύση στην εξάτμιση (όποια και αν είναι αυτή) που θα μου δώσει καμιά 5-6 άλογα (για τον κινητήρα 1,6 16v). Απ' την άλλη δεν θέλω όυτε να ρυπαίνω, ούτε να ηχορηπαίνω (οικολογικές ανυσηχίες βλέπετε)... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Ιαν 2003, 05:29:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δημήτριος έγραψε: | Λοιπόν θα επιστρατεύσω τις λίγες μηχανολογικές μου γνώσεις (μηχανολόγος speaking ) πάνω στο θέμα της εξαγωγής. Μια πιο ελεύθερη εξαγωγή έχει ώς αποτέλεσμα να μειώνονται οι ροϊκές απώλειες των καυσαερίων. Αυτό σημαίνει πως μπορούν να απομακρύνονται πιο εύκολα με το άνοιγμα της βαλβίδας εξαγωγής, παρουσιάζοντας μικρότερη αδράνεια. Ο παράγοντας αυτός επιδρά και στο Α.Ν.Σ. του εμβόλου και στο Κ.Ν.Σ. Πρώτον γιατί διευκολύνει την εναλλαγή των αερίων, με την αποφυγή "φρεναρίσματος" της εισροής καύσιμου μείγματος (στην φάση του overlap, περί του Α.Ν.Σ.), αφού τα καυσαέρια θα έχουν ήδη απομακρυνθεί χωρίς να κωλυσιεργούν. Δεύτερον γιατί μειώνεται η "θερμική" ανάμειξη (παραλαβή θερμότητας) αυτών με το καύσιμο μείγμα, πράγμα που οδηγεί (όταν γίνεται ανεξέλεγκτα) στην διόγκωσή του, χωρίς και παράλληλη αύξηση της μάζας του. Έχουμε δηλαδή μείωση της ογκομετρικής απόδοσης. Εδώ μπορούμε να πούμε πως το overlap των βαλβιδών διαδραματίζει σπουδαίο ρόλο σε όλα τα παραπάνω. Τρίτον μπορεί να επιτρέψει την αύξηση της θερμοδυναμικής απόδοσης του κινητήρα με το να καθυστερήσει το άνοιγμα της βαλβίδας εξαγωγής μετά την καύση(και έναρξη της καθόδου του εμβόλου). Αύτό σημαίνει ότι αφού από πρίν ξέρεις πως δεν θα έχεις πρόβλημα με εναπομείναντα καυσαέρια στα επόμενα στάδια (άνοδος προς Α.Ν.Σ. overlap), μπορείς να τα κρατήσεις μέσα στον κύλινδρο λίγο ακόμα για να σου προσφέρουν λίγη περισσότερη απο την θερμική ενέργειά τους. Αυτό βέβαια θα ισχύει αν το έργο που θα δαπανήσει ο κινητήρας κατα την φάση της άνόδου του εμβόλου (αφού περάσει το Κ.Ν.Σ.) ωθώντας τα καυσαέρια προς τα έξω, θα είναι μικρότερο απο το ενεργειακό όφελος που θα έχεις με την διατήρηση για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα των καυσαερίων σου μέσα στον κύλινδρο. Με την πιο εύκολη αξαγωγή των καυαερίων όμως σου επιτρέπεται μια πιο "τολμηρή" ρύθμιση του χρονισμού, ώστε να πετύχεις τα παραπάνω.
Συμπέρασμα : Βάλτε καζανάκια στα αυτοκίνητά σας! Εγώ θέλω μια λύση στην εξάτμιση (όποια και αν είναι αυτή) που θα μου δώσει καμιά 5-6 άλογα (για τον κινητήρα 1,6 16v). Απ' την άλλη δεν θέλω όυτε να ρυπαίνω, ούτε να ηχορηπαίνω (οικολογικές ανυσηχίες βλέπετε)... |
Και εγώ αυτό πίστευα, μέχρι που έβαλα ελεύθερο καζανάκι και είδα την απόδοση να πέφτει.
Ο εξατμισάς ξέρεις τι μου είπε;
'Το ξέρω ότι συνήθως πέφτει η απόδοση, αλλά όλοι ακούν τον θόρυβο και νομίζουν ότι πάνε πιο γρήγορα!'
Που σημαίνει ότι το πιο ελεύθερο δεν είναι πάντα καλύτερο. Όπως γράφεις και εσύ, αυτό ισχύει υπό προϋποθέσεις.
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Ιαν 2003, 07:03:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
BTS έγραψε: | Και εγώ αυτό πίστευα, μέχρι που έβαλα ελεύθερο καζανάκι και είδα την απόδοση να πέφτει.
Ο εξατμισάς ξέρεις τι μου είπε;
'Το ξέρω ότι συνήθως πέφτει η απόδοση, αλλά όλοι ακούν τον θόρυβο και νομίζουν ότι πάνε πιο γρήγορα!'
|
Το έργο το έχω δει να συμβαίνει κατ'επανάληψη. Βάζουμε καζανάκι και έχουμε συχνά αντίθετο αποτέλεσμα. Και το χειρότερο; Περισσότερο θόρυβο!
Ακόμη πιο άσχημα τα πράγματα με τις σκούπες και τις φιλτροχοάνες. Έχω δει όμως και περιπτώσεις με αξιοσημείωτα αποτελέσματα. Όπως πχ σε ένα Focus 1.6 ενός φίλου. Έβαλε καζανάκι, φιλτροχοάνη (με πρόσβαση σε "κρύο" αέρα) και cellcat. Δεν ξέρω τί από όλα ανέβασε την απόδοση αλλά τον περνούσα αισθητά δυσκολότερα από τα νορμάλ Focus 1.6. Cellcat είχα βάλει και στο παλιό μου αυτοκίνητο και δεν είδα πουθενά βελτίωση. Γι αυτό και κατέληξα ότι δεν έχουν όλες οι εφαρμογές το ίδιο επιθυμητό αποτέλεσμα παντού. Το ότι είχαμε επιτυχία σε ένα αυτοκίνητο δεν σημαίνει ότι δεν θα αποτύχουμε στο δικό μας...
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Ιαν 2003, 15:08:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το πρόβλημα με τις φιλτροχοάνες δεν είναι πως παρουσιάζουν αυξημένο κίνδυνο να πάρει το φιλτρο αέρος νερό; (π.χ. σε ένα πλύσιμο του αυτοκινήτου απο κάτω) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
fpug Φανατικό μέλος
Ένταξη: 05 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 392
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Ιαν 2003, 15:23:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δημήτριος έγραψε: | Το πρόβλημα με τις φιλτροχοάνες δεν είναι πως παρουσιάζουν αυξημένο κίνδυνο να πάρει το φιλτρο αέρος νερό; (π.χ. σε ένα πλύσιμο του αυτοκινήτου απο κάτω) |
Εαν 'φορας' φιλτροχοανη οταν το πας για πλυσιμο απο κατω η πλυσιμο μηχανης καλο ειναι να την βγαζεις και να κλεινεις την εισαγωγη πολλυ καλα με κατι αδιαβροχο.
Απο εκει και περα περνας απο λιμνουλες και 'χειμαρους' σιγα σιγα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!
CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Ιαν 2003, 17:17:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν πας για πλυσιμο μηχανης ναι πρεπει να βγαινει....Αλλα το να πας για πλυσιμο αυτοκινητου εξωτερικο ή απο κατω μαλλον ειναι λιγο παρατραβηγμενω
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|