PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Επισκευαζομενα αμορτισερ

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004

Ένταξη: 20 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 936
Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 22 Ιαν 2003, 18:18:52    Θέμα δημοσίευσης: 206 - Επισκευαζομενα αμορτισερ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το project αναρτηση ξεκινησε.Μαζι με τις αντιστρεπτικες θα αλλαχθουν και τα αμορτισερ.Εκει που ημουν ετοιμος να βαλω αυτα που εβαλε και ο Svstouk ο υπευθυνος της Peugeot(ο οποιος κανει και τις δοκιμες με το αγωνιστικο) μου ειπε οτι με 12000(μαζι με την εργασια+ 2χρονια εγγυηση)μπορουν να μετατρεψουν τα αμορτισερ που ηδη εχω σε επισκευαζομενα τα οποια θα τα εχω δια παντα.Μαλιστα θα διατηρησω την ανεση της εργοστασιακης αναρτησης.Οι σωστες πιεσεις εχουν βρεθει μετα απο 2 μηνες δοκιμων για το αγωνιστικο της αντιπροσωπιας και η ολη φαση φαινεται μελετημενη.Πηγαμε και μια βολτα με το test drive (206 1400cc)στο οποιο ειχαν περασει τα εν λογω αμορτισερ και μπορω να πω οτι ειχαν πολυ καλα κρατηματα ενω δεν κοπανουσαν καθολου.Αυτος που κανει την μετατροπη ειναι στην Αθηνα και το ονομα του αρχιζει απο Μ..(δεν το θυμαμαι γμτ Sad )
Τα μαμισια μου ερχονται 70000+εργατικα δηλ η διαφορα δεν ειναι και τεραστια.
Για πειτε τι ξερετε για τα επισκευαζομενα?
PLEASE HELP ποια να βαλω?


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Ιαν 2003, 00:30:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ασχολούμαι με αγώνες μοντελισμού. Όχι εντατικά, όποτε μπορώ. Η φιλοσοφία των αμορτισέρ χρησιμοποιούνται στα αγωνιστικά μοντέλα, μοιάζει πολύ με αυτή των mono tube αμορτισέρ (οι περισσότεροι από εμάς έχουν twin-tube στα 206/106). Στο τελευταίο μου μοντέλο, τα αμορτισέρ έχαναν λάδι. Τα άνοιξα, τα καθάρισα, άλλαξα τις τσιμούχες με σφικτότερες και καλύτερης ποιότητας, γυάλισα τον άξονα που μπαινοβγαίνει στις τσιμούχες, καθώς και το πιστόνι με τις βαλβίδες που βρίσκεται στην κορυφή του άξονα. Πρόσθεσα και λαστιχένια bump-stops για να μην σπάει στα άλματα.
Tα συναρμολόγησα πάλι, έβαλα ποιοτικό λάδι σιλικόνης, τα εξαέρωσα και έτοιμος! Καλύτερη συμπεριφορά από πριν και δεν έχαναν σταγόνα!

Όπως καταλαβαίνετε, το να κάνω το ίδιο και στο πραγματικό αυτοκίνητο μου είναι μία ανομολόγητη φαντασίωση! Το θέμα είναι ότι δεν μου εγγυάται κανείς ότι στην περίπτωση που αναφέρει ο Alexandros, ότι:

1)ο μάστορας θα κάνει τόσο μερακλίδικη δουλειά όσο εγώ Very happy ,

2)Το λάδι και οι βαλβίδες που θα επιλέξουν είναι οι κατάλληλες για το αυτοκίνητο μου, όσον αφορά στην απόσβεση που θα δώσουν.

Το ότι το δοκιμάσαν στο αγωνιστικό (σε ποιο αλήθεια ; ), δεν λέει τίποτα γιατί άλλα ελατήρια φοράει το αγωνιστικό, άλλα τα δικά μας. Και ως γνωστόν, η σκληρότητα του αμορτισέρ επιλέγεται σε συνάρτηση με το ελατήριο που θα χρησιμοποιήσουμε, ώστε να συνεργάζονται αρμονικά.
Μου φαίνεται περίεργο αποσβέσεις σχεδιασμένες για ελατήρια 300+ λιβρών, να δουλέψουν ικανοποιητικά σε ελατήρια 150λιβρών. Μάλλον σου ανέφερε το αγωνιστικό γιατί να γίνει πιο πειστικός.

Τώρα, αν το 1400 που σου έδειξε πήγαινε καλά, αυτά είναι ευχάριστα νέα και σημαίνει ότι το έχουν ψάξει, τουλάχιστον για το συγκεκριμένο μοντέλο.

Θα ήθελα να μάθω περισσότερα. Ισχύει το 12000 ή εννοείς 120000;
Ποιος κάνει κάτι αντίστοιχο στην Αθήνα;

Αν τελικά δουλεύει καλά, μπορούμε να επισκευάσουμε τα παλιά μας αμορτισέρ που είναι στην αποθήκη, ή να παίξουμε με την σκληρότητα αυτών που φοράμε (όσοι φοράμε 'μαμά')!


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Ιαν 2003, 01:28:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ένα μεγάλο μειονέκτημα, που μόλις σκέφτηκα και μου έκοψε τη φόρα...

Τι γίνεται με την φυσιολογική φθορά του άξονα; Ακόμη χειρότερα αν έχει μικροχτυπηματάκια ή είναι στραβός;;; Αν δεν τον αλλάζουν και αυτόν καθώς και τις τσιμούχες, δεν αξίζει να δώσεις τα ωραία σου λεφτά για μια απλή αλλαγή λαδιών στα αμορτισέρ σου.

4καινούργια sachs souper touring κοστίζουν το ίδιο με τα εργοστασιακά και είσαι ήσυχος...


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004

Ένταξη: 20 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 936
Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Ιαν 2003, 12:40:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα 4 αμορτισερ στοιχιζουν 120000 δρχ και στην πραγματικοτητα δεν θα μετατρεψει τα δικα μου αλλα εχει ετοιμα 4 καινουργια ηδη φτιαγμενα να επισκευαζονται τα οποια και θα μου περασει.Οι πιεσεις τους ειναι ετοιμες για το 1400 και οχι αυτες του αγωνιστικου-Τα ελατηρια 1100 και 1400 εχουν απ'οτι μου ειπε απειροελαχιστη διαφορα μετρησιμη μονο σε μηχανημα.Η ομαδα κατεβαινει με το 106 αλλα ισως φετος να κατεβασει 206.Ο συγκεκριμενος κυριος ειναι υπευθυνος για την συντηρηση και την εξελιξη του αυτοκινητου και επικεφαλης του service της εδω Peugeot.To μονο μειονεκτημα ειναι οτι οταν θελω να τα επισκευασω θα πρεπει να τα στελνω στην Αθηνα...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Byron206 (Αρης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16v) GTi (2003)

Ένταξη: 06 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 294
Τόπος: Αθήνα Βύρωνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Ιαν 2003, 13:22:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αλεξανδρε μαθε περισσοτερες πληροφοριες....και στειλε μου ενα pm


BYRON206
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Ιαν 2003, 02:39:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

120000δρχ για 4 αμορτισέρ αμφιβόλου αντοχής; Με τόσα λεφτά βάζεις Sachs Performance!
Και γιατί δεν βάζεις βρε Αλέξανδρε 4 deCarbon comfort με 160Ε και να τα αλλάζεις κάθε δύο χρόνια; Σίγουρα πράγματα.

Ό,τι και να κάνεις καλορίζικα και περιμένουμε εντυπώσεις!


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Lord Cypher 
Μέλος
Μέλος


206 QS

Ένταξη: 15 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 187
Τόπος: Το Στέκι του Πετράν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Ιαν 2003, 13:36:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εμένα μου είπαν για Koni κίτρινα εξωτερικά ρυθμιζόμενα, Ventura ελατήρια για 4 πόντους χαμήλωμα μαζί με τοποθέτηση 700 ευρώπουλα. Τι λέτε?



Remember... No Obstacles... Only Challenges...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Ιαν 2003, 07:17:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Lord Cypher έγραψε:
Εμένα μου είπαν για Koni κίτρινα εξωτερικά ρυθμιζόμενα, Ventura ελατήρια για 4 πόντους χαμήλωμα μαζί με τοποθέτηση 700 ευρώπουλα. Τι λέτε?


Mε Ventura θα χαμηλώσεις 3,5εκ μπροστά.
Μαζί με τα Koni θα είναι πολύ αποδοτικά και θα το ευχαριστηθείς δεόντως. Μην δοκιμάσεις όμως να βάλεις τα Ventura με νορμάλ αμορτισέρ. Θα αλλάζεις αμορτισέρ σαν πουκάμισα... Shocked

Τα 700Ε όμως είναι πολλά. Με τόσα λεφτά θα κατέφευγα στην πρόταση Sidobre για Spax πλήρως ρυθμιζόμενα (και καθ'ύψος)!!
Άριστη εναλλακτική το Sachs Performance Kit.

Για όλα τα παραπάνω έχουμε ξαναναφερθεί. Ψάξε λίγο στο Forum και θα βρεις σχετικές απαντήσεις.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Miltellas στις Τρι 28 Ιαν 2003, 01:54:18, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Ιαν 2003, 17:37:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απο θεμα επισκευαζωμενα πιστευω ειναι καλη φαση.Εγω φοραω τα GROUP N της BILSTAIN και μετα απο καποια χιλ αντι να τα πεταξεις τα πας Jamsport και με ενα 40.000 αρι ή 50.000 αρι στα κανει καινουργια.Τα Κανεις και UNIBALL και αντε γεια...Παντως η Proflex που την πληρωνεις 1 μυριο + ακουσα οτι εχει πολυ φθηνο Serbis.65.000 δρχ αν δεν κανω λαθος.Δηλαδη οτι ακριβω εχει φθηνη συντιρηση ενω οτι φθηνο το αντιθετο.
Πετρο απο μοντελισμο μονο με ραλλακια ασχολεισε Question Question Question Εγω ασχωλουμε με τα αεροπλανα,εχω καμια 5-6 απο Slow-flight μεχρι και ακροβατικο χαμηλοπτερυγο με μηδενικη διεδρο.(Φαρμακι δηλαδη) Very happy


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
broylis 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 1.4 XR

Ένταξη: 09 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 29

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 28 Ιαν 2003, 03:48:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Lord Cypher έγραψε:
Εμένα μου είπαν για Koni κίτρινα εξωτερικά ρυθμιζόμενα, Ventura ελατήρια για 4 πόντους χαμήλωμα μαζί με τοποθέτηση 700 ευρώπουλα. Τι λέτε?


Επειδή είχα εμπειρία απο Ventura, μαζί με BILSTEIN SPORT, θα σου συνιστούσα να προτιμήσεις άλλα ελατήρια όπως(EIBACH-H&R) Exclamation Εγώ προσωπικά 'εβαλα EIBACH και σε διαβεβαιώ πως δεν έχουν καμιά σχέση με τα Ventura...Πολύ καλύτερη συμπεριφορά ειδικά σε πιο οριακή οδήγηση,μικρή ως ελάχιστη διαφορά στο θέμα άνεση και εξίσου προσιτά στην τιμή και ακριβώς το ίδιο χαμήλωμα! Τα Ventura, μετά απο 1 χρόνο που τα χρησιμοποιούσα και 30.000χλμ είχαν μαλακώσει πάρα πολύ με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να θυμίζει μαμά-στήσιμο!Νόμιζα πως τα αμορτισέρ τα είχαν παίξει.Λάθος...Μόλις έβαλα τα νέα ελατήρια έπαθα πλάκα...Δεν αξίζει για 120 ευρώ που κοστολογούνται τα EIBACH, να αφήσεις αναξιοποιήτες τις αρετές οποιουδήποτε αμορτισέρ επιλέξεις...Πάντως και για το θέμα τον ΚΟΝΙ, θα σου έλεγα να πας σε BILSTEIN(άσχετα αν στο foroum υπάρχει μια μικρή δυσπιστία...).Αφού είσαι αποφασισμένος να διαθέσεις χρήματα για αμορτισέρ τα BILSTEIN μου μετά απο 47.000χλμ είναι σε πολύ καλή κατάσταση(ουτε΄έχουν πετάξει λάδια-ούτε έχουν κανένα σημάδι φθοράς-μιλάμε για οδήγηση σε άθλιους επαρχιακούς δρόμους της Κρήτης) και οι μηχανικοί μου λένε, απο την εμπειρία τους σε 106 rallye, πως βγάζουν άνετα 65-80.000χλμ.Εγώ πάντως είμαι αρκετά ευχαριστημένος αν και είναι κάπως τσουχτερά απο θέμα τιμής...Όλα αυτά βέβαια σε 206 1.4...Η απόφαση δική σου... Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 28 Ιαν 2003, 04:04:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ε καλά, δεν τίθεται θέμα σύγκρισης Ventura με H&R ή Eibach!
Κι εγώ έβαλα H&R για να καταλάβω τη διαφορά με τα Ventura. Υπόψιν ότι τα Monroe Reflex που είχα τα έλεγξα και είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Προφανώς είχαν μαλακώσει τα Ventura μέσα σε 4-5 μήνες, όσο απίστευτο και αν ακούγεται. Δεν βάζω και το χέρι μου στη φωτιά, κι αυτό γιατί ένας φημισμένος βελτιωτής μου είχε πει ότι με Bilstein δεν θα μου συνέβαινε αυτό. Έρχεσαι εσύ όμως με τα Bilstein και λες ότι και σε σένα συνέβηκε το ίδιο, απλά με αρκετή καθυστέρηση. Λογικό αφού είχες σαφώς ισχυρότερα αμορτισέρ. Άρα τα Ventura τελικά δεν αντέχουν στο χρόνο. Άνθρακας ο θησαυρός!

Επίσης η απόδοση των Bilstein είναι αδιαμφισβήτητη. Δεν υπάρχει καμία δυσπιστία σε αυτό. Το κόστος τους είναι που προβληματίζει. Όποιος έχει τα λεφτά ας τα πάρει. Απλά, υπάρχουν με τα ίδια και λιγότερα λεφτά κι άλλες αξιόλογες προτάσεις. Τα Bilstein όμως φαντάζουν μία σίγουρη και επιβεβαιωμένη επένδυση. Προσωπικά δεν θα έπαιρνα Bilstein. Δεν θεωρώ όμως αυτή μου τη θέση παγιωμένη. Wink


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Miltellas στις Τρι 28 Ιαν 2003, 04:13:15, 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
broylis 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 1.4 XR

Ένταξη: 09 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 29

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 28 Ιαν 2003, 04:07:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σωστός ο Μίλτος!!!!! Η θέση σου με καλύπτει για μια ακόμα φορά απόλυτα... Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1059s (PHP: 80% - SQL: 20%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on