PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Το XU10J4R ειναι 1.8 ή 2.0??????
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 07 Μάϊ 2007, 10:09:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ο Φιλος σου με το μαμα 1.8 το εχει παρει καινουριο ή 2ο χερι ? Γιατι αν το εχεο παρει 2ο χερι σιγουρα καποιος εχει κανει καποιο λαθος (δες στις αγγελιες ποσα 1500αρια 206 παιζουν Confused και θα καταλαβεις).
Τωρα αν το πηρες απ'το Φωτη αυτο ειναι καλο γιατι γενικα δεν τεινει να κανει απατεωνιες (απ'οσο ξερω εγω απο προσωπικη εμπηρια και απο συζητησεις με αλλους).
Προσπαθησε να βρεις αν παιζουν διαφορες στα καπακια του 1.8 και του 2λιτρου ωστε να να ξερεις κ'εσυ τελος παντων τι εχεις στα χερια σου. Γιατι στη τελικη αν ειναι ιδια, Νο Problem.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Timour21 (Stathis)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 GTI-6

Ένταξη: 28 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 158
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 07 Μάϊ 2007, 13:20:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μα το θέμα είναι οτι δεν μπορείς να δηλώσεις ως 1.8 μοτέρ με νούμερα 2λιτρου...
Κάποιο λάκο έχει η φάβα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pug_306 (Ευάγγελος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)

Ένταξη: 18 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 186
Τόπος: Γέρακας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 07 Μάϊ 2007, 16:59:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ο φιλος τοχει παρει 2ο χερι, αλλα πηραμε προχθες τηλ στο συνεργεο που του καναν το σερβις οταν το ειχε ο 1ος ιδιοκτητης και μας ειπαν οτι αυτο το μοτερ εχει απο τη μανα του κορμο 2λιτρο και τα υπολοιπα 1.8 . Μα απο ποια μανα του ρε παιδια , οπου και να εψαξα δεν βρηκα κατι τετοιο........

Ο Φωτης επιμενει οτι ειναι 1.8 αφου ο ιδιος αποτι λεει το εβγαλε το μοτερ απο 306 1.8 .
Αλλα και παλι ο κορμος εχει και δευτερο κωδικο μαζι, τον "LFY" αυτος στοχευει σε 1.8 .......

Οποτε? και εγω πες οκ ειμαι κωλοφαρδος και αγορασα 2.0λιτρο μοτερ σε τιμη 1.8 . Ο φιλος με το xsara? εχει και κεινος εργοστασιακο 2λιτρο?

Guys και παλι σορυ αν επιμενω αλλα δε ξερω που να κοιταξω αλλου.
ΑΚομα και σε αγγλικο φορουμ για 306 γραφτηκα και εκει 3 παλικαρια με 306 1.8 μαμισιο μου εκαναν πμ οτι ο κωδικος των μοτερ τους ειναι xu7j*** ,και οτι δεν εχουν ακουσει κατι τετοιο ξανα....

Α ρε Ελλαδαρα YOU RULE!!!!! :D


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 07 Μάϊ 2007, 20:28:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για να καταλήξουμε τελικά τι είναι θέλω να μου πεις εάν το μπλοκ είναι μαντέμι ή αλουμίνιο?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 07 Μάϊ 2007, 20:55:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Touristas έγραψε:
Για να καταλήξουμε τελικά τι είναι θέλω να μου πεις εάν το μπλοκ είναι μαντέμι ή αλουμίνιο?


Και πως το βλεπεις αυτο ?

Αν το σηκωνεις με το ενα χερι ειναι αλουμινιο.
Αν θες και τα δυο χερια για να το σηκωσεις, τοτε ειναι μαντεμι.
Laughing Laughing Laughing


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Pug_306 (Ευάγγελος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)

Ένταξη: 18 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 186
Τόπος: Γέρακας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 07 Μάϊ 2007, 22:56:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

3 ατομα χρειαστηκαν για να σηκωθει το μοτερ και μιλαμε οτι σηκωθηκε σε υψος μισου μετρου για 1ο δευτερολεπτα μετα πηγε συρτο... βγαλαμε απο 10 κοιλες ο καθενας



Να και ο κωδικος οπως ειναι πανω στο μοτερ



Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 08 Μάϊ 2007, 06:46:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

STELIOS έγραψε:
Touristas έγραψε:
Για να καταλήξουμε τελικά τι είναι θέλω να μου πεις εάν το μπλοκ είναι μαντέμι ή αλουμίνιο?


Και πως το βλεπεις αυτο ?

Αν το σηκωνεις με το ενα χερι ειναι αλουμινιο.
Αν θες και τα δυο χερια για να το σηκωσεις, τοτε ειναι μαντεμι.
Laughing Laughing Laughing

Δεν χρειάζεται να το σηκώσεις μπαμ κάνει ο κορμός τι είναι.
Εξάλλου φαίνεται και στην φωτογραφία ότι είναι μαντέμι άρα 1.8 δεν είναι με τίποτα.
Τα ΧU μέχρι τα 1.9cc ήταν με αλουμινένιο μπλοκ ενώ τα 2λιτρα ήταν μαντέμι.
Η σειρά EW από τα 1.8 μέχρι τα 2.2 είναι όλοι από αλουμίνιο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pug_306 (Ευάγγελος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)

Ένταξη: 18 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 186
Τόπος: Γέρακας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 08 Μάϊ 2007, 17:32:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οποτε....... εχω διλιτρο? και αν ναι μονο μπλοκ η συνολικα?


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 08 Μάϊ 2007, 20:12:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εάν είναι μαντέμι το μπλοκ ναι έχεις 2λιτρο
Και ναι είναι ολόκληρο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pug_306 (Ευάγγελος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)

Ένταξη: 18 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 186
Τόπος: Γέρακας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 09 Μάϊ 2007, 01:38:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΤΙ μπερδεμα ρε παιδι μου.... Shocked Οποτε μονο με ογκομετρηση και δυναμομετρηση θα φανει. Αντε να δουμε! Laughing


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 09 Μάϊ 2007, 10:47:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pug_306 έγραψε:
ΤΙ μπερδεμα ρε παιδι μου.... Shocked Οποτε μονο με ογκομετρηση και δυναμομετρηση θα φανει. Αντε να δουμε! Laughing

Συγνώμη αλλά το δύσκολο που είναι ...........Shocked
είναι ποιο εύκολα να κάνεις ογκομέτρηση από το να δεις εάν το μπλοκ είναι μαντέμι ή αλουμίνιο Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Timour21 (Stathis)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 GTI-6

Ένταξη: 28 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 158
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 09 Μάϊ 2007, 16:09:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ρε φίλε επειδή πνίγεσαι σε μία κουταλιά νερό.
2 φώτος απο τον σιγκεκριμένο κινητήρα - κοιτάς να δεις απλά, αν μοιάζει με τον δικό σου.


[/img]
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pug_306 (Ευάγγελος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)

Ένταξη: 18 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 186
Τόπος: Γέρακας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 09 Μάϊ 2007, 17:12:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αφεντικο και τα 2 μοτερ που δειχνεις δε μοιαζουν ακριβως με το δικο μου.Τουλαχιστον αποσο μπορω να δω. Απο κει και περα μπορει ναναι οποιοδηποτε XU αποσο φαινεται αφου ειναι dohc και πλαγιασμενο κατα 30 μοιρες. Οι εισαγωγες τους παντως δεν ειναι απο 1.8 απ΄οτι βλεπω.

Με λιγα λογια ειτε οποιοδηποτε 2λιτρο (ακομα και απο gti6) ειτε 1.8 ΙΔΙΑ ειναι εμφανισιακως... Δεν ειναι λοιπον οτι πνιγομαι τσαμπα... Καποιοσ λογος υπαρχει

Razz Και ας ποθμε οτι ειναι μαντεμι. Αν το δυναμομετρησω και βγαλει γυρω στα 110?


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 09 Μάϊ 2007, 20:40:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εάν είναι μαντέμι ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ να είναι 110hp αλλά 138hp.
Η φωτογραφίες που έχει βάλει ποιο πάνω ο Timour21 είναι από το μοτέρ του S16 με τα 155hp και τους μεταβλητούς αυλούς εισαγωγής.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pug_306 (Ευάγγελος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)

Ένταξη: 18 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 186
Τόπος: Γέρακας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Μάϊ 2007, 00:24:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΟΚ! Μη βαρατε τον αναρωτουμενο!!! Το αντελειφθειν το ολον θεμα. Αφηστε θα το μπηξω πανω και βλεπουμε απλα βρε παιδια αναρωτιεμαι πως μπορει εργοστασιακα να γινεται κατι τετοιο. Τεσπα ιδωμεν!
Ευχαριστω για απαντησεις νεα συντομα.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Μάϊ 2007, 06:43:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pug_306 έγραψε:
πως μπορει εργοστασιακα να γινεται κατι τετοιο.

Τι εννοείς με αυτό;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Timour21 (Stathis)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 GTI-6

Ένταξη: 28 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 158
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Μάϊ 2007, 09:27:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Touristas έγραψε:
Εάν είναι μαντέμι ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ να είναι 110hp αλλά 138hp.
Η φωτογραφίες που έχει βάλει ποιο πάνω ο Timour21 είναι από το μοτέρ του S16 με τα 155hp και τους μεταβλητούς αυλούς εισαγωγής.


Γιατί 138, Αργύρη? Γι'αυτό το μοτέρ δεν μιλάμε?
http://www.306inside.com/moteurs/XU10J4R.html και είναι το μοτέρ του S16 που έβαλα ποιο πάνω, κάνω κάποιο λάθος? Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Μάϊ 2007, 14:56:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το μοτέρ που έχεις βάλει είναι του S16 με τα 155 το οποίο φόραγαν τα πρώτα 306.
Τα face lift έβγαιναν 1.8 16V με 113hp , 2.0 16V με 138hp και 2.0 16V με 165hp race&Gti
Κανένα facelift 306 δεν φόραγε το μοτέρ με τους μεταβλητούς αυλούς
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pug_306 (Ευάγγελος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)

Ένταξη: 18 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 186
Τόπος: Γέρακας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Μάϊ 2007, 18:21:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδια το μοτερ ειναι ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ ΜΑΜΑ. Δεν ειναι μετατροπη. Ακομα και το δικο μου να'ταν πραγμματι μετατροπη, το Citroen το Xsara του φιλου που εχω αναφερει 3 φορες ειναι επισης ΜΑΜΑ 1.8 ΑΛΛΑ εχει επισης τον κωδικο XU10J4R.
Εκει κολαει το "εργοστασιακο". Και γιαυτο τραβαω το ολον θεμα μεχρι τωρα.

Το μπλοκ ειναι μαντεμι με αυτο τον κωδικο, εχει πλαστικη εισαγωγη,τον εγκεφαλο τον sagem sl96 που φοραγαν τα 1.8, και την αντιστοιχη πλεξουδα.

Το μονο που υποδηλωνει κατι για 2λιτρο ειναι το μπλοκ.Ολα τα υπολοιπα μαζι με καπακι φαινεται οτι ειναι απο 1.8.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Μάϊ 2007, 23:30:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αργυρη αν το δεις απο κοντα (ή απο φωτο), μπορεις να πεις με σιγουρια τι ειναι ? Αντε να βγει μια ακρη εδωπερα...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
Σελίδα 2 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1561s (PHP: 74% - SQL: 26%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on