PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

106 - Τοποθέτηση 106 1.6 16v, σε 1.6 8v. Τι ισχύει??
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 17 Ιαν 2007, 08:40:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θωμα λυπαμαι που θα σε "χαλασω" αλλα αν δεν εχεις καλα κονε με καποιο συνεργειο,πολυ δυσκολα θα βρεις αυτο που ζτηας... Sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
RASTAVIPER (THOMAS)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


TOP FUELER - 106 1.6(16)V

Ένταξη: 23 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 904
Τόπος: JAMAICA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Ιαν 2007, 11:46:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

2 ερωτήσεις ακόμα:
1)Πώς ξεχωρίζει στο μάτι το τρίφυσο από το μονόφυσο μοτερ.Έχει κάτι χαρακηριστικό πάνω στο μπλοκ ή κάπου αλλού?Δηλαδή πώς θα καταλάβω τι μου πουλάει κάποιος?
2)Τι έχετε ακούσει για το χταπόδι της Powerfull?Από όσο γνωρίζω, σε 16v με σκούπα-εξάτμιση, δε χρειάζεται να αλλάξεις εξαγωγή γιατι είναι μια χαρά αυτή που έχει.Αυτή το χταπόδι μου το πρότειναν για καλύτερο από το μαμά.Εσείς τι λέτε??


ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Ιαν 2007, 15:26:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το τριφυσσο μοτερ εχει τρεις μπριζες που κουμπωνουν απο την πλεξουδα στον εγκεφαλο, ενω το μνοφυσσο μια.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
RASTAVIPER (THOMAS)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


TOP FUELER - 106 1.6(16)V

Ένταξη: 23 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 904
Τόπος: JAMAICA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Ιαν 2007, 21:11:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Lef205 έγραψε:
Το τριφυσσο μοτερ εχει τρεις μπριζες που κουμπωνουν απο την πλεξουδα στον εγκεφαλο, ενω το μνοφυσσο μια.


Μαλιστα.Και αν παρεις απο αλλου το μοτερ και απο αλλου την πλεξουδα+εγκεφαλο (που παιζει αυτο το σεναριο), τι απαντας για το 1ο ερωτημα?


ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Ιαν 2007, 21:58:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

RASTAVIPER έγραψε:
Lef205 έγραψε:
Το τριφυσσο μοτερ εχει τρεις μπριζες που κουμπωνουν απο την πλεξουδα στον εγκεφαλο, ενω το μνοφυσσο μια.


Μαλιστα.Και αν παρεις απο αλλου το μοτερ και απο αλλου την πλεξουδα+εγκεφαλο (που παιζει αυτο το σεναριο), τι απαντας για το 1ο ερωτημα?

οτι δεν ξερω και οτι τα μπλοκ και τα καπακια ειναι ιδια οποτε μαλλον δυσκολο να το καταλαβεις.
Παντως σε τριφυσσο μοτερ βαζεις ευκολα μονοφυσση πλεξουδα και εγκεφαλο.
Τελος αν ανοιξεις το καπω σου και δω ποτε 16ν μοτερ θα εχω σοβαρες ελπιδες για την επιλυση του Κυπριακου. Laughing


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Ιαν 2007, 01:00:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

katse εδω το εβαψε πριν λυθει το ιρακινο....μην τον απογοητευεις!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RASTAVIPER (THOMAS)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


TOP FUELER - 106 1.6(16)V

Ένταξη: 23 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 904
Τόπος: JAMAICA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Ιαν 2007, 09:44:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ειστε γνωστοι αστειατορες και οι 2 σας.
Δεν ξερω για σας, αλλα εγω 2000 ευρω τα δινω πολυ σπανια (και τα μαζευω εξισου δυσκολα), οποτε την ψαχνω τρελα πριν τα σκασω ετσι.Γιατι αν γινει λακαμια μετα... Confused Confused


ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Ιαν 2007, 12:34:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

RASTAVIPER έγραψε:
Ειστε γνωστοι αστειατορες και οι 2 σας.
Δεν ξερω για σας, αλλα εγω 2000 ευρω τα δινω πολυ σπανια (και τα μαζευω εξισου δυσκολα), οποτε την ψαχνω τρελα πριν τα σκασω ετσι.Γιατι αν γινει λακαμια μετα... Confused Confused

Δεν διαφωνει κανεις μαζι σου απλα δεν καταλαβαινω τι αλλο ψαχνεις! Question


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 22 Ιαν 2007, 10:49:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θωμα το τριφυσο ξεχωριζει καθως εχει ενα ιδιομορφο μαυρο βαρελακι ανακυκλωσης μπροστα απο το καπακι των εκκεντροφορων,σε περιπτωση που δεν εχει πλεξουδα επανω.
Επισης εχει διαφορετικα μπεκ,πραγμα δυσκολο να το ξεχωρισεις εσυ...Γενικα αν σου δωσουν μοτερ χωρις τα περιφερειακα αξεσουαρ του,μαλλον δυσκολο να καταλαβεις τι ειναι.
Παρολα αυτα δεν μπορω να καταλαβω ποιος ο λογος να μην παρεις 3φυσο.
Ειναι καλυτερο σε ολα του και αφου θα βαλεις και ηλεκτρικα απο μονοφυσο,γιατι στεναχωριεσαι; Confused

Α!Καλα που το θυμηθηκα!
Στα τριφυσα δεν υπαρχει ο αλουμινενιος εναλλακτης λαδιου-νερου που "πιανει" στο κολλαρο του νερου,οπως επισης και στο καρτερ δεν υπαρχει θερμοκρασια λαδιου καθως ειναι ενσωματωμενη στην φουσκα της πιεσης,διπλα στο φιλτρο λαδιου δηλαδη.

Κοινως μπορεις πια ευκολα να το καταλαβεις. Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
WilDuck (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


sound of boxer

Ένταξη: 02 Ιούν 2006
Δημοσιεύσεις: 562
Τόπος: ΡΟΔΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Ιαν 2007, 15:38:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

RASTAVIPER έγραψε:
Ειστε γνωστοι αστειατορες και οι 2 σας.
Δεν ξερω για σας, αλλα εγω 2000 ευρω τα δινω πολυ σπανια (και τα μαζευω εξισου δυσκολα), οποτε την ψαχνω τρελα πριν τα σκασω ετσι.Γιατι αν γινει λακαμια μετα... Confused Confused


Στην ίδια μοίρα είμαστε φίλε. Rolling eyes

Εγώ να δεις τι ψάξιμο του κάνω... Devil




Uploaded with ImageShack.us
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 16 Απρ 2007, 13:48:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το εχω γραψει πιο πανω και το ξαναγραφω γιατι μου φαινεται οτι δεν καταλαβαινομαστε και εχετε ρημαξει το τοπικ.
ΕΔΩ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΡΗΜΑΔΑ Η ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
Το τι θα γινει αφου πεσει το μοτερ πανω δεν αφορα αυτο το τοπικ!!!! Evil
ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!
Θελετε να γινουν αγενεις και δρακουλες οι διαχειριστες για να το καταλαβετε????

Οι βελτιωτικές σαχλαμάρες πήραν δρόμο...
Δεν έχουν καμία δουλειά σε ένα τόπικ που αφορά την "μεταμόσχευση" ενός μοτερ.
Δεν είναι δυνατόν κάποιος που ψάχει πως γίνεται κάτι τέτοιο να χάνεται μεταξύ ποστς για το ποιος φτάνει πιο γρύγορα στο επόμενο φανάρι.... ή αν ο "Χ" μηχανικός κάνει ή όχι σωστή δουλειά...

Για την βελτίωση του 106 υπάρχουν σχετικά τόπικ.

Εκ της MOD Team
MEMsound



Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
RASTAVIPER (THOMAS)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


TOP FUELER - 106 1.6(16)V

Ένταξη: 23 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 904
Τόπος: JAMAICA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 23 Απρ 2007, 16:26:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπόν 1 απορία σχετική με τη μετατροπή.
Είναι νορμάλ ενώ παίζω με το σασμάν του 8v να πιάνει η 4η μου 183 χλμ πριν τις 7000 rpm?
Και επιπλέον στη δυναμομέτρηση πώς τελίκιασε το αμάξι στις 7540 rpm στα 181 xlm?? Shocked


ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Απρ 2007, 08:38:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συμφωνα με τον υπολογιστη χλμ του club,η 4η σου βγαζει 24,87 χλμ για καθε 1000 στροφες.
Αρα στις 7000 θα εχεις 174,09 χλμ.

Μιλαω για 175/60/14.

Με 185/55/14 θα εχεις 24,59/1000στροφες,αρα στις 7000 θα εχεις 172,13 χλμ.

Με 16v διαφορικο και 185/55 θα ειχες 25,38 χλμ/1000 στροφες αρα στις 7000 θα εχεις 177,66 χλμ. Wink

Ελπιζω να σε καλυψα. Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
fotis-84 (fotis)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


peugeot 106 EN/2

Ένταξη: 01 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 260

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Απρ 2007, 09:16:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

RASTAVIPER έγραψε:
Λοιπόν 1 απορία σχετική με τη μετατροπή.
Είναι νορμάλ ενώ παίζω με το σασμάν του 8v να πιάνει η 4η μου 183 χλμ πριν τις 7000 rpm?
Και επιπλέον στη δυναμομέτρηση πώς τελίκιασε το αμάξι στις 7540 rpm στα 181 xlm?? Shocked


λογικα δεν ειναι τα πραγματικα χιλιομετρα αυτα διοτι εχεις αλλο κορωνοπηνιο πιο κοντο και μαλλον δεν εχεις κανει την απαραιτητη πατεντα για να σου δειχνει χιλιομετρα συμφωνα με το 16/65..

οσο για τα χιλιομετρα που επιασε κοφτη, απο που τα ειδες ? απο το δυναμομετρο ή απο το αυτοκινητο?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
RASTAVIPER (THOMAS)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


TOP FUELER - 106 1.6(16)V

Ένταξη: 23 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 904
Τόπος: JAMAICA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Απρ 2007, 10:42:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

fotis-84 έγραψε:
RASTAVIPER έγραψε:
Λοιπόν 1 απορία σχετική με τη μετατροπή.
Είναι νορμάλ ενώ παίζω με το σασμάν του 8v να πιάνει η 4η μου 183 χλμ πριν τις 7000 rpm?
Και επιπλέον στη δυναμομέτρηση πώς τελίκιασε το αμάξι στις 7540 rpm στα 181 xlm?? Shocked


λογικα δεν ειναι τα πραγματικα χιλιομετρα αυτα διοτι εχεις αλλο κορωνοπηνιο πιο κοντο και μαλλον δεν εχεις κανει την απαραιτητη πατεντα για να σου δειχνει χιλιομετρα συμφωνα με το 16/65..

οσο για τα χιλιομετρα που επιασε κοφτη, απο που τα ειδες ? απο το δυναμομετρο ή απο το αυτοκινητο?


Για ποια πατέντα λες φίλε μου?
Υπόψην ότι δεν άλλαξα σασμάν.Μόνο μοτέρ άλλαξα.
Και λάστιχα έχω το 185/55/14.
Τα 183 χλμ πριν τις 7.000 rpm στο αμάξι μου, τα είδα στο Scangauge, που σου βγάζει ψηφιακά τις τιμές.
Τα 181 χλμ στις 7.540 στο δυν/τρο, τα είδα στην εκτύπωση της δυναμομέτρησης, που την έχω ανεβάσει και στο topic για το Dynoday.

Αυτό που μπορώ να σκεφτώ, είναι ότι στάνταρ έχω αρκετή απόκλιση στα χλμ που δείχνει το αμάξι στα όργανά του από τα πραγματικά.Δηλαδή αν συνέχιζα την 4η μέχρι κόφτες, θα έφτανα ίσως τα 190.Άρα 9 χλμ παραπάνω από αυτά που έδειξε το δυν/τρο.Ίσως όμως το δυν/τρο μετράει τα πραγματικά.


ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Απρ 2007, 11:11:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το δυναμομετρο βγαζει χλμ απο τις σχεσεις μεταδοσης που του βαζεις και απο τις περιστροφες των ραουλων. Wink

Οποτε αν του δωσατε σωστα νουμερα θα εβγαλε και σωστα χλμ. Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
RASTAVIPER (THOMAS)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


TOP FUELER - 106 1.6(16)V

Ένταξη: 23 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 904
Τόπος: JAMAICA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Απρ 2007, 14:32:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επίσης, είναι λογικό να έχεις στη 2α κόφτη στις 7.250 rpm και στην 4η στις 7.690??


ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Απρ 2007, 15:08:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

What??? Shocked
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
RASTAVIPER (THOMAS)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


TOP FUELER - 106 1.6(16)V

Ένταξη: 23 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 904
Τόπος: JAMAICA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Απρ 2007, 19:08:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

RASTAVIPER έγραψε:
Επίσης, είναι λογικό να έχεις στη 2α κόφτη στις 7.250 rpm και στην 4η στις 7.690??


Μάλλον ανάποδα τα είπα.Ρώτησα και άλλο γνωστό με rallye και είπε ότι μάλλον η 2α έδειξε πιο ψηλά κόφτη και η 4η πιο κάτω.Το ίδιο κάνει και το δικό του.
Αυτό γιατί γίνεται?


ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
WilDuck (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


sound of boxer

Ένταξη: 02 Ιούν 2006
Δημοσιεύσεις: 562
Τόπος: ΡΟΔΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Απρ 2007, 09:11:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

RASTAVIPER έγραψε:
Ρώτησα και άλλο γνωστό με rallye και είπε ότι μάλλον η 2α έδειξε πιο ψηλά κόφτη και η 4η πιο κάτω.Το ίδιο κάνει και το δικό του.
Αυτό γιατί γίνεται?


Στο δυναμόμετρο ή στο δρόμο?




Uploaded with ImageShack.us
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενη
Σελίδα 5 από 6

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2017s (PHP: 67% - SQL: 33%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on