Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Ιαν 2007, 08:40:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θωμα λυπαμαι που θα σε "χαλασω" αλλα αν δεν εχεις καλα κονε με καποιο συνεργειο,πολυ δυσκολα θα βρεις αυτο που ζτηας...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RASTAVIPER (THOMAS) Τρελλαμένο μέλος

 TOP FUELER - 106 1.6(16)V
Ένταξη: 23 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 904 Τόπος: JAMAICA
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Ιαν 2007, 11:46:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
2 ερωτήσεις ακόμα:
1)Πώς ξεχωρίζει στο μάτι το τρίφυσο από το μονόφυσο μοτερ.Έχει κάτι χαρακηριστικό πάνω στο μπλοκ ή κάπου αλλού?Δηλαδή πώς θα καταλάβω τι μου πουλάει κάποιος?
2)Τι έχετε ακούσει για το χταπόδι της Powerfull?Από όσο γνωρίζω, σε 16v με σκούπα-εξάτμιση, δε χρειάζεται να αλλάξεις εξαγωγή γιατι είναι μια χαρά αυτή που έχει.Αυτή το χταπόδι μου το πρότειναν για καλύτερο από το μαμά.Εσείς τι λέτε??
ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Ιαν 2007, 15:26:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το τριφυσσο μοτερ εχει τρεις μπριζες που κουμπωνουν απο την πλεξουδα στον εγκεφαλο, ενω το μνοφυσσο μια.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RASTAVIPER (THOMAS) Τρελλαμένο μέλος

 TOP FUELER - 106 1.6(16)V
Ένταξη: 23 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 904 Τόπος: JAMAICA
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Ιαν 2007, 21:11:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Lef205 έγραψε: | Το τριφυσσο μοτερ εχει τρεις μπριζες που κουμπωνουν απο την πλεξουδα στον εγκεφαλο, ενω το μνοφυσσο μια. |
Μαλιστα.Και αν παρεις απο αλλου το μοτερ και απο αλλου την πλεξουδα+εγκεφαλο (που παιζει αυτο το σεναριο), τι απαντας για το 1ο ερωτημα?
ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Ιαν 2007, 21:58:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RASTAVIPER έγραψε: | Lef205 έγραψε: | Το τριφυσσο μοτερ εχει τρεις μπριζες που κουμπωνουν απο την πλεξουδα στον εγκεφαλο, ενω το μνοφυσσο μια. |
Μαλιστα.Και αν παρεις απο αλλου το μοτερ και απο αλλου την πλεξουδα+εγκεφαλο (που παιζει αυτο το σεναριο), τι απαντας για το 1ο ερωτημα? |
οτι δεν ξερω και οτι τα μπλοκ και τα καπακια ειναι ιδια οποτε μαλλον δυσκολο να το καταλαβεις.
Παντως σε τριφυσσο μοτερ βαζεις ευκολα μονοφυσση πλεξουδα και εγκεφαλο.
Τελος αν ανοιξεις το καπω σου και δω ποτε 16ν μοτερ θα εχω σοβαρες ελπιδες για την επιλυση του Κυπριακου. 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Ιαν 2007, 01:00:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
katse εδω το εβαψε πριν λυθει το ιρακινο....μην τον απογοητευεις!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RASTAVIPER (THOMAS) Τρελλαμένο μέλος

 TOP FUELER - 106 1.6(16)V
Ένταξη: 23 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 904 Τόπος: JAMAICA
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Ιαν 2007, 09:44:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ειστε γνωστοι αστειατορες και οι 2 σας.
Δεν ξερω για σας, αλλα εγω 2000 ευρω τα δινω πολυ σπανια (και τα μαζευω εξισου δυσκολα), οποτε την ψαχνω τρελα πριν τα σκασω ετσι.Γιατι αν γινει λακαμια μετα... 
ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Ιαν 2007, 12:34:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RASTAVIPER έγραψε: | Ειστε γνωστοι αστειατορες και οι 2 σας.
Δεν ξερω για σας, αλλα εγω 2000 ευρω τα δινω πολυ σπανια (και τα μαζευω εξισου δυσκολα), οποτε την ψαχνω τρελα πριν τα σκασω ετσι.Γιατι αν γινει λακαμια μετα...  |
Δεν διαφωνει κανεις μαζι σου απλα δεν καταλαβαινω τι αλλο ψαχνεις! 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Ιαν 2007, 10:49:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θωμα το τριφυσο ξεχωριζει καθως εχει ενα ιδιομορφο μαυρο βαρελακι ανακυκλωσης μπροστα απο το καπακι των εκκεντροφορων,σε περιπτωση που δεν εχει πλεξουδα επανω.
Επισης εχει διαφορετικα μπεκ,πραγμα δυσκολο να το ξεχωρισεις εσυ...Γενικα αν σου δωσουν μοτερ χωρις τα περιφερειακα αξεσουαρ του,μαλλον δυσκολο να καταλαβεις τι ειναι.
Παρολα αυτα δεν μπορω να καταλαβω ποιος ο λογος να μην παρεις 3φυσο.
Ειναι καλυτερο σε ολα του και αφου θα βαλεις και ηλεκτρικα απο μονοφυσο,γιατι στεναχωριεσαι;
Α!Καλα που το θυμηθηκα!
Στα τριφυσα δεν υπαρχει ο αλουμινενιος εναλλακτης λαδιου-νερου που "πιανει" στο κολλαρο του νερου,οπως επισης και στο καρτερ δεν υπαρχει θερμοκρασια λαδιου καθως ειναι ενσωματωμενη στην φουσκα της πιεσης,διπλα στο φιλτρο λαδιου δηλαδη.
Κοινως μπορεις πια ευκολα να το καταλαβεις.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
WilDuck (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 sound of boxer
Ένταξη: 02 Ιούν 2006 Δημοσιεύσεις: 562 Τόπος: ΡΟΔΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Ιαν 2007, 15:38:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RASTAVIPER έγραψε: | Ειστε γνωστοι αστειατορες και οι 2 σας.
Δεν ξερω για σας, αλλα εγω 2000 ευρω τα δινω πολυ σπανια (και τα μαζευω εξισου δυσκολα), οποτε την ψαχνω τρελα πριν τα σκασω ετσι.Γιατι αν γινει λακαμια μετα...  |
Στην ίδια μοίρα είμαστε φίλε.
Εγώ να δεις τι ψάξιμο του κάνω... 
Uploaded with ImageShack.us |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Απρ 2007, 13:48:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το εχω γραψει πιο πανω και το ξαναγραφω γιατι μου φαινεται οτι δεν καταλαβαινομαστε και εχετε ρημαξει το τοπικ.
ΕΔΩ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΡΗΜΑΔΑ Η ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
Το τι θα γινει αφου πεσει το μοτερ πανω δεν αφορα αυτο το τοπικ!!!!
ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!
Θελετε να γινουν αγενεις και δρακουλες οι διαχειριστες για να το καταλαβετε????
Οι βελτιωτικές σαχλαμάρες πήραν δρόμο...
Δεν έχουν καμία δουλειά σε ένα τόπικ που αφορά την "μεταμόσχευση" ενός μοτερ.
Δεν είναι δυνατόν κάποιος που ψάχει πως γίνεται κάτι τέτοιο να χάνεται μεταξύ ποστς για το ποιος φτάνει πιο γρύγορα στο επόμενο φανάρι.... ή αν ο "Χ" μηχανικός κάνει ή όχι σωστή δουλειά...
Για την βελτίωση του 106 υπάρχουν σχετικά τόπικ.
Εκ της MOD Team
MEMsound
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RASTAVIPER (THOMAS) Τρελλαμένο μέλος

 TOP FUELER - 106 1.6(16)V
Ένταξη: 23 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 904 Τόπος: JAMAICA
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Απρ 2007, 16:26:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν 1 απορία σχετική με τη μετατροπή.
Είναι νορμάλ ενώ παίζω με το σασμάν του 8v να πιάνει η 4η μου 183 χλμ πριν τις 7000 rpm?
Και επιπλέον στη δυναμομέτρηση πώς τελίκιασε το αμάξι στις 7540 rpm στα 181 xlm?? 
ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Απρ 2007, 08:38:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συμφωνα με τον υπολογιστη χλμ του club,η 4η σου βγαζει 24,87 χλμ για καθε 1000 στροφες.
Αρα στις 7000 θα εχεις 174,09 χλμ.
Μιλαω για 175/60/14.
Με 185/55/14 θα εχεις 24,59/1000στροφες,αρα στις 7000 θα εχεις 172,13 χλμ.
Με 16v διαφορικο και 185/55 θα ειχες 25,38 χλμ/1000 στροφες αρα στις 7000 θα εχεις 177,66 χλμ.
Ελπιζω να σε καλυψα.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
fotis-84 (fotis) Δραστήριο μέλος

peugeot 106 EN/2
Ένταξη: 01 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 260
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Απρ 2007, 09:16:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RASTAVIPER έγραψε: | Λοιπόν 1 απορία σχετική με τη μετατροπή.
Είναι νορμάλ ενώ παίζω με το σασμάν του 8v να πιάνει η 4η μου 183 χλμ πριν τις 7000 rpm?
Και επιπλέον στη δυναμομέτρηση πώς τελίκιασε το αμάξι στις 7540 rpm στα 181 xlm??  |
λογικα δεν ειναι τα πραγματικα χιλιομετρα αυτα διοτι εχεις αλλο κορωνοπηνιο πιο κοντο και μαλλον δεν εχεις κανει την απαραιτητη πατεντα για να σου δειχνει χιλιομετρα συμφωνα με το 16/65..
οσο για τα χιλιομετρα που επιασε κοφτη, απο που τα ειδες ? απο το δυναμομετρο ή απο το αυτοκινητο? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RASTAVIPER (THOMAS) Τρελλαμένο μέλος

 TOP FUELER - 106 1.6(16)V
Ένταξη: 23 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 904 Τόπος: JAMAICA
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Απρ 2007, 10:42:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
fotis-84 έγραψε: | RASTAVIPER έγραψε: | Λοιπόν 1 απορία σχετική με τη μετατροπή.
Είναι νορμάλ ενώ παίζω με το σασμάν του 8v να πιάνει η 4η μου 183 χλμ πριν τις 7000 rpm?
Και επιπλέον στη δυναμομέτρηση πώς τελίκιασε το αμάξι στις 7540 rpm στα 181 xlm??  |
λογικα δεν ειναι τα πραγματικα χιλιομετρα αυτα διοτι εχεις αλλο κορωνοπηνιο πιο κοντο και μαλλον δεν εχεις κανει την απαραιτητη πατεντα για να σου δειχνει χιλιομετρα συμφωνα με το 16/65..
οσο για τα χιλιομετρα που επιασε κοφτη, απο που τα ειδες ? απο το δυναμομετρο ή απο το αυτοκινητο? |
Για ποια πατέντα λες φίλε μου?
Υπόψην ότι δεν άλλαξα σασμάν.Μόνο μοτέρ άλλαξα.
Και λάστιχα έχω το 185/55/14.
Τα 183 χλμ πριν τις 7.000 rpm στο αμάξι μου, τα είδα στο Scangauge, που σου βγάζει ψηφιακά τις τιμές.
Τα 181 χλμ στις 7.540 στο δυν/τρο, τα είδα στην εκτύπωση της δυναμομέτρησης, που την έχω ανεβάσει και στο topic για το Dynoday.
Αυτό που μπορώ να σκεφτώ, είναι ότι στάνταρ έχω αρκετή απόκλιση στα χλμ που δείχνει το αμάξι στα όργανά του από τα πραγματικά.Δηλαδή αν συνέχιζα την 4η μέχρι κόφτες, θα έφτανα ίσως τα 190.Άρα 9 χλμ παραπάνω από αυτά που έδειξε το δυν/τρο.Ίσως όμως το δυν/τρο μετράει τα πραγματικά.
ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Απρ 2007, 11:11:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το δυναμομετρο βγαζει χλμ απο τις σχεσεις μεταδοσης που του βαζεις και απο τις περιστροφες των ραουλων.
Οποτε αν του δωσατε σωστα νουμερα θα εβγαλε και σωστα χλμ.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RASTAVIPER (THOMAS) Τρελλαμένο μέλος

 TOP FUELER - 106 1.6(16)V
Ένταξη: 23 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 904 Τόπος: JAMAICA
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Απρ 2007, 14:32:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επίσης, είναι λογικό να έχεις στη 2α κόφτη στις 7.250 rpm και στην 4η στις 7.690??
ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Απρ 2007, 15:08:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
What???  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RASTAVIPER (THOMAS) Τρελλαμένο μέλος

 TOP FUELER - 106 1.6(16)V
Ένταξη: 23 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 904 Τόπος: JAMAICA
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Απρ 2007, 19:08:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RASTAVIPER έγραψε: | Επίσης, είναι λογικό να έχεις στη 2α κόφτη στις 7.250 rpm και στην 4η στις 7.690?? |
Μάλλον ανάποδα τα είπα.Ρώτησα και άλλο γνωστό με rallye και είπε ότι μάλλον η 2α έδειξε πιο ψηλά κόφτη και η 4η πιο κάτω.Το ίδιο κάνει και το δικό του.
Αυτό γιατί γίνεται?
ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
WilDuck (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 sound of boxer
Ένταξη: 02 Ιούν 2006 Δημοσιεύσεις: 562 Τόπος: ΡΟΔΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 25 Απρ 2007, 09:11:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RASTAVIPER έγραψε: | Ρώτησα και άλλο γνωστό με rallye και είπε ότι μάλλον η 2α έδειξε πιο ψηλά κόφτη και η 4η πιο κάτω.Το ίδιο κάνει και το δικό του.
Αυτό γιατί γίνεται? |
Στο δυναμόμετρο ή στο δρόμο?
Uploaded with ImageShack.us |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|