Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Απρ 2007, 01:21:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ROCKER έγραψε: | ...Τώρα θα μου πείς και γιατί δεν έχει γεμίσει ο κόσμος από δαύτα .
Πολύ απλά για τον ίδιο λόγο που δεν βλέπεις κανένα 407 coupe.
Γιατί για τον έλληνα είναι πολλά λεφτά τα 40 κ για Peugeot η mazda ενώ είναι λίγα για μία αξιοθρήνητη 316 που σέρνεται στο δρόμο. |
....ολόσωστος...
επίσης δεν ξέρω πόσοι από εσάς έχετε κάνει βόλτα με 2λιτρο 407 και μετά σας φάνηκε "λίγο"...
ίσα~ίσα που ούτε αργό είναι (αφού όπως ή άλλως δεν το παίρνεις για κόντρες) ούτε νωχελικό...
ακόμα και σε απαιτική ορεινή διαδρομή είναι τέτοιο το στήσιμο του αυτοκινήτου που πραγματικά τα άλογα είναι το τελευταίο πράγμα που σε απασχολούν...
Προφανώς και για λόγους ας πούμε κύρους ή και εγωισμού... θα μου άρεσε να δω 2λιτρο 407 με πχ 200ps αλλά κάτι μου λέει ότι είναι πρακτικά περιττό...
δηλαδή πόσο πιο γρήγορο μπορεί να είναι ΠΡΑΚΤΙΚΑ σε μια οποιαδήποτε διαδρομή ένα πχ Α4 TFSI από ένα 407 2lt οταν οι δρόμοι μας δεν μας επιτρέπουν (νομικά αλλά και ποιοτικά...) μέγιστες τελικές ταχύτητες και από την άλλη στις στροφές το στήσιμο του 407 (έστω και σαν προσθιοκίνητο) είναι αποδεδειγμένα "αλλού"?
αν βάλετε λίγο την λογική θα δείτε ότι τα "πολλά άλογα" το μόνο που κάνουν είναι να ικανοποιούν περισσότερο το "εγώ"(ματαιοδοξία) μας παρά οτιδήποτε άλλο...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vinman Γεν. Γραμματέας
407 2.0
Ένταξη: 21 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 4577
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Απρ 2007, 05:41:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | ROCKER έγραψε: | ...Τώρα θα μου πείς και γιατί δεν έχει γεμίσει ο κόσμος από δαύτα .
Πολύ απλά για τον ίδιο λόγο που δεν βλέπεις κανένα 407 coupe.
Γιατί για τον έλληνα είναι πολλά λεφτά τα 40 κ για Peugeot η mazda ενώ είναι λίγα για μία αξιοθρήνητη 316 που σέρνεται στο δρόμο. |
....ολόσωστος...
επίσης δεν ξέρω πόσοι από εσάς έχετε κάνει βόλτα με 2λιτρο 407 και μετά σας φάνηκε "λίγο"...
ίσα~ίσα που ούτε αργό είναι (αφού όπως ή άλλως δεν το παίρνεις για κόντρες) ούτε νωχελικό...
ακόμα και σε απαιτική ορεινή διαδρομή είναι τέτοιο το στήσιμο του αυτοκινήτου που πραγματικά τα άλογα είναι το τελευταίο πράγμα που σε απασχολούν...
Προφανώς και για λόγους ας πούμε κύρους ή και εγωισμού... θα μου άρεσε να δω 2λιτρο 407 με πχ 200ps αλλά κάτι μου λέει ότι είναι πρακτικά περιττό...
δηλαδή πόσο πιο γρήγορο μπορεί να είναι ΠΡΑΚΤΙΚΑ σε μια οποιαδήποτε διαδρομή ένα πχ Α4 TFSI από ένα 407 2lt οταν οι δρόμοι μας δεν μας επιτρέπουν (νομικά αλλά και ποιοτικά...) μέγιστες τελικές ταχύτητες και από την άλλη στις στροφές το στήσιμο του 407 (έστω και σαν προσθιοκίνητο) είναι αποδεδειγμένα "αλλού"?
αν βάλετε λίγο την λογική θα δείτε ότι τα "πολλά άλογα" το μόνο που κάνουν είναι να ικανοποιούν περισσότερο το "εγώ"(ματαιοδοξία) μας παρά οτιδήποτε άλλο... |
.........συμφωνώ απόλυτα...και για όποιον έχει ενστάσεις μπορεί κάποια στιγμή να έρθει μία βόλτα για να καταλάβει αυτό που λέει ο Μάνθος...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Spyros_L Μέλος

Old school
Ένταξη: 25 Σεπ 2005 Δημοσιεύσεις: 140 Τόπος: Κορυδαλλός-Κεφαλονιά
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Απρ 2007, 09:38:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ πολυ απλά στέκομαι στους λόγους marketing και μόνο όπως αναφέρθηκε παραπάνω. Άλλωστε μια ανάλογη μουρμούρα επικρατεί εδώ και αρκετό καιρό στο corolla club. Η εταιρεία έχει περιοριστεί στο λανσάρισμα απλών συμβατικών μοντέλων τύπου auris, corolla, avensis, yaris και απλά διώχνει απο το target group της όλους τους ανήσυχους γκαζιάρηδες. Και όσοι αγόρασαν την Corolla t-sport μάλλον απογοητευμένοι είναι αφού τα 192 άλογα απο ένα 1.800αρι μοτέρ ατμοσφαιρικό είναι τουλάχιστον ανώμαλα ως προς την απόδοση τους. Μήπως δεν μπορούν να βγάλουν τουρμάτα ή κομπρεσοράτα που να γαζώνουν? Πολυ απλά δεν θέλουν(τουλάχιστον για την ευρωπαϊκή αγορά). Όσον αφορά την peugeot δεν είναι αδυναμία της η παραγωγή τέτοιων αυτοκινήτων, είμαι σίγουρος για αυτό. Αδυναμία της ήταν η παραγωγή οχήματος SUV, αλλά όπως βλέπουμε οι ανάγκες της αγοράς είναι τέτοιες που την ανάγκασαν με τον δανεισμό(αγορά καλύτερα) τεχνογνωσίας και συνεργασίας με τους Ιάπωνες να εισέλθει και σε
αυτόν τον τομέα.
Πίστευε και μη, ερεύνα
Πίστευε και μη ερεύνα
Ένα απλό κόμμα αλλάζει τα πάντα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Απρ 2007, 11:49:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μα λεμε τωρα για μεσαια κατηγορια και για ορεινες διαδρομες???
Οι 9 απο τους 10 που αγοραζουν τετοια αυτοκινητα δεν ενδιαφερονται για γρηγορες ορεινες διαδρομες!!!
Ουτε οι τελικες ειναι κατι το ενδεικτικο... Στις ρεπριζ ομως που παιζουν ρολο σενα ταξιδι και στην ελαστικοτητα χαμηλα που παιζει μεγαλο ρολο μεσα στην πολη για τετοια αυτοκινητα, τα μεγαλα μοτερ του group PSA υστερουν!!!
Οσο για το 407 δεν μιλησε κανεις για οδικη συμπεροφορα, εκει μια χαρα ειναι!!! Αλλα απο μοτερ πασχει συγκριτικα με τον ανταγωνισμο...
Και δεν ειναι θεμα ματαιοδοξιας να εχεις μια δυναμη τετοια ωστε να κανεις ενα ξεκουραστο ταξιδι χωρις αγχος για την προσπεραση με ολη την οικογενεια μεσα!!!
Και το εχω εμπειρευτει με την BMW του πατερα μου, 5αρα με 170PS!!! Μια χαρα μοτερ, αλλα λιγο για το αμαξι και τις αναγκες που καλειται να καλυψει...
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5259 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Απρ 2007, 12:32:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ROCKER έγραψε: | Λόγω επαγγέλματος , έχω την τύχη να οδηγώ και να έχω στη κατοχή μου αρκετά αυτοκίνητα . το 6 mps ήταν ένα από αυτά για κάποια 10.000 κμ. , και φίλε μου μπορώ με σιγουριά να σε διαβεβαιώσω ότι ΕΙΝΑΙ όπλο.
Με 0-100 5.85 και 0-400 14,02 μετρημένα από όλα σχεδόν τα περιοδικά με τα ειδικά όργανα δεν νομίζω ότι απλά είναι μόνο λίγο πιο δυνατό.
Από προσωπική εμπειρία στη κόντρα με το wrx και το sti η διαφορά είναι τόση όση μπορεί να καλύψει ένας πάρα πολύ καλός οδηγός από έναν καλό οδηγό.
Όσον αφορά το στήσιμο στο δρόμο έπειτα από πάρα πολλά χρόνια συνεχούς συμβίωσης με όλα σχεδόν τα μοντέλα της Peugeot, επίσης μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι είναι μακράν το πιο κοντα σε αυτήν σε στήσιμο και ουδεμία σχέση έχει με τα υπόλοιπα αξιοθρήνητα γιαπωνέζικα ρημαδακια , ενώ κάλλιστα μπορεί να συγκριθεί με ένα γερμανικό premium στην ποιότητα κύλισης .
Τώρα θα μου πείς και γιατί δεν έχει γεμίσει ο κόσμος από δαύτα .
Πολύ απλά για τον ίδιο λόγο που δεν βλέπεις κανένα 407 coupe.
Γιατί για τον έλληνα είναι πολλά λεφτά τα 40 κ για Peugeot η mazda ενώ είναι λίγα για μία αξιοθρήνητη 316 που σέρνεται στο δρόμο. |
για το 3 mps τα ιδια λενε (περιοδικος τυπος)
χαρακτηριστικα ελεγαν οτι μπορει ανετα να "παρει" s3, audi tt και καποιο αλλο που δεν το αναφερω απλα γιατι θα πεσουν τοματες (και μου φανηκε υπερβολικο).
οποτε τι να λεμε τωρα ;
οταν μπορει να κοντραρει (στις επιδοσεις) αυτη την κατηγορια....
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vinman Γεν. Γραμματέας
407 2.0
Ένταξη: 21 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 4577
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Απρ 2007, 17:01:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
netblaster έγραψε: | Μα λεμε τωρα για μεσαια κατηγορια και για ορεινες διαδρομες???
Οι 9 απο τους 10 που αγοραζουν τετοια αυτοκινητα δεν ενδιαφερονται για γρηγορες ορεινες διαδρομες!!!
Ουτε οι τελικες ειναι κατι το ενδεικτικο... Στις ρεπριζ ομως που παιζουν ρολο σενα ταξιδι και στην ελαστικοτητα χαμηλα που παιζει μεγαλο ρολο μεσα στην πολη για τετοια αυτοκινητα, τα μεγαλα μοτερ του group PSA υστερουν!!!
Οσο για το 407 δεν μιλησε κανεις για οδικη συμπεροφορα, εκει μια χαρα ειναι!!! Αλλα απο μοτερ πασχει συγκριτικα με τον ανταγωνισμο...
Και δεν ειναι θεμα ματαιοδοξιας να εχεις μια δυναμη τετοια ωστε να κανεις ενα ξεκουραστο ταξιδι χωρις αγχος για την προσπεραση με ολη την οικογενεια μεσα!!!
Και το εχω εμπειρευτει με την BMW του πατερα μου, 5αρα με 170PS!!! Μια χαρα μοτερ, αλλα λιγο για το αμαξι και τις αναγκες που καλειται να καλυψει... |
Αν κοιτάξεις καλύτερα κάποια τέστ θα δείς ότι δεν έχεις δίκιο...ένα παραπάνω που συμβιώνω με το αυτοκίνητο πάνω απο ενάμιση χρόνο τώρα....
http://www.autotriti.gr/auto/_Nea_Montela/compare/page5_auto.asp?all_id=3124_1631_1758,%202724_1441_1568,%203389_1760_1878&basika=yes&ASFALEIA=yes&DOSEIS=&TEKMHRIA=&SERVICE=yes&TECH=yes&ESWTERIKO=&Auto=&Dikhsas=
....και η σύγκριση είναι με δύο απο τα κορυφαία μοντέλα της αγοράς... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Απρ 2007, 11:35:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μα εκει ειναι το θεμα... Οτι οι δυο αλλοι κατασκευαστες εχουν εναλλακτικη των ατμοσφαιρικων 2λιτρων, που ειναι σχεδον οριακοι οπως εχουν εξελιχθει τα μεσαια αυτοκινητα!!!
Και πλεον η VW λανσαρε τον 1,8 ΤFSI, ο οποιος θα καταργησει ουσιαστικα τον ατμοσφαιρικο 2λιτρο!!!
Γενικα, υπαρχει μια κινηση και υπαρχουν επιλογες κινητηρων, τη στιγμη το Group PSA παραμενει στασιμο οσον αφορα την κατηγορια αυτη!!!
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|