PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Νέο Civic στις αρχές του 2006
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Νέα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Φεβ 2007, 00:57:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ενα παραπανω αλογο απο το προηγουμενο μοντελο.
Απο εξωτερικη εμφανιση δεν μου αρεσει πολυ.
Προτιμω το 5θυρο.Φαινετε πολυ πιο γεματο το πισω φτερο.
Για το εσωτερικο εχω να κανω μια ερωτιση.Τα καθισματα ειναι με alcantara?
Ετσι μου φαινετε.


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Ghost Dog (John Φυστίκης)
Ταμίας
Επίσημο Μέλος

206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130

Ένταξη: 18 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 5423
Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Φεβ 2007, 19:03:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Με την παρουσίαση του νέου Civic type-R , η Honda, ανακοίνωσε ότι το νέο μοντέλο θα έχει τις κατάλληλες προδιαγραφές για να μπορεί να εναρμονιστεί με τους νέους κανονισμούς της FIA για τους αγώνες ράλι, αλλά και για τους αγώνες ταχύτητας.
H εξέλιξη του αγωνιστικού πακέτου, ανατέθηκε στην JAS Motorsport, Ιταλική εταιρία η οποία έχει κατά καιρούς έχει εξελίξει διάφορα Honda για ευρωπαικά πρωταθλήματα από το 1988, το οποίο θα πρέπει να εναρμονίζεται με τους κανονισμούς του γκρουπ FIA R3 για το 2008.
Με λιγες τροποποιήσεις το πακέτο θα κάνει και για τους κανονισμούς του γκρουπ Α για το 2007.
Το κιτ θα κοστίζει περίπου € 50.000 χωρίς τους φόρους και θα φτάνει τους 240 ίππους.
Θα αποτελείται από ένα 6τάχυτο σειριακό κιβώτιο, αγωνιστικά φρένα και ανάρτηση, roll cage, διαφορικό εξελιγμένης νέας τεχνολογίας. Επίσης, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει και ελαφρού τύπου carbon καλύματα πορτών, footersts και πίνακα οργάνων.
Η JAS Motorsport εξ-αιτίας της εν λόγω εξέλιξης, περασε τον Δεκέμβριο κάποιες μέρες, δοκιμάζοντας το αυτοκίνητο, για να δει που βρίσκεται σε σχέση με τα αυτοκίνητα τύπου N4 4x4. Σε μια μέτρια-αργή ειδική στην περιοχή της Τοσκάνης στην Ιταλία, οδήγησαν σε υγρές και στεγνές συνθήκες και τα δύο αυτοκίνητα (Group N & Civic R3) με τον ίδιο οδηγό, με διαφορά λίγων λεπτών το ένα από το άλλο και τα αποτελέσματα ήταν πολύ ενθαρυντικά, αφού το νέο Civic έδειξε ότι είναι στο ίδιο ρυθμό με τα αυτοκίνητα του γκρουπ Ν και στις 2 συνθήκες και γίνονται ακόμα πιο θετικά αν σκεφτεί κανείς τα λίγα χιλιόμετρα εξέλιξης που έχει ακόμα το αυτοκίνητο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Φεβ 2007, 20:57:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Coooooool

Very happy Very happy Very happy Very happy


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
COOL ALEXIS (Aleki)
Τμήμα Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

C3 Cowmooflage

Ένταξη: 10 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 2776
Τόπος: Fathercare

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Απρ 2007, 19:53:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Διαβάστε και κλάψτε...


Θέλω ένα και ένα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Απρ 2007, 22:12:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κατω απο 20000 ευρω?
Γιατι ετσι?
Κουφιο θα ειναι απο μεσα?


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Ghost Dog (John Φυστίκης)
Ταμίας
Επίσημο Μέλος

206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130

Ένταξη: 18 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 5423
Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Απρ 2007, 18:32:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/208207/civic_cossie_blasts_off.html
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...)
Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων
Επίσημο Μέλος

VF7 + VF3 = P.S.A.

Ένταξη: 22 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 2584

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Απρ 2007, 19:05:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έ ρε γλέντια.......



Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Απρ 2007, 19:17:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

...η επόμενη νύφη...
...χωρίς να χωρίσω την υπάρχουσα...
...ναι θα μετακομήσω στην Ανατολή που επιτρέπονται αυτά τα πράγματα...


το αμάξι είναι απλά....

ΚΑΥΛΑ!!!!




Παράθεση:
Thanks to careful tuning, this car kicks out a tyre-burning 260bhp. It's the same basic i-VTEC 2.0-litre unit, but Honda has reduced friction on the internals and redesigned the camshafts. However, the greatest power gains have come from electronic improvements made using the ECU to operate the VTEC system.

Now, the engine doesn't go into fuel-sipping mode at lower revs, improving throttle response as a result. Meanwhile, the VTEC set-up cuts in at 5,100rpm instead of 5,400rpm. So rather than the perceptible increase in power you get when VTEC is unleashed on the standard model, the R-R's engine feels stronger throughout the rev range thanks to a 30 per cent hike in torque. Combining a compliant ride with taut handling is one of the standard hot Civic's greatest attributes. And although this car's suspension has been revised to give it more focused handling, it still rides bumps surprisingly well.

Probably the biggest change is to the steering. It has been made even more responsive, so the smallest input to the Alcantara-clad wheel has an immediate impact on the vehicle's position on the road. However, you do have to put your faith in the system because it's lacking in feedback, particularly at low speeds. Still, the car's handling remains nimble and sure-footed.

Another area that doesn't fall short on the standard model is the gear-change. Yet while the original is a manual, this car gets a six-speed sequential unit. You use the clutch to start off, and then simply pull the lever back to shift up and push it forwards to go down through the box.

Changes are made in only 80 milliseconds, which gives a brutal edge to the Type R-R, particularly as the steering wheel writhes with every upshift. Considering how much extra power is going through the front wheels, traction is remarkable. You'd expect to spend a lot of time sitting in a cloud of expensive tyre smoke, but engineers have been careful to tune the suspension so that does not happen. Instead, the car gets on with the job of entertaining its driver with even more purpose than the standard car.



αντε γεια!!!! Twisted evil


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...


Έχει επεξεργασθεί από τον/την MEMsound στις Πεμ 19 Απρ 2007, 19:36:41, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Απρ 2007, 19:36:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Oχι απλα θα πληρωνεις οτι παιρνεις!Δηλαδη ενα καλο μοτερ ενα καλο σασι και ενα μετριο ποιοτικα ωραιο εμφανησιακα σαλονι και ενα καρο πλαστικα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Νέα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4
Σελίδα 4 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0804s (PHP: 73% - SQL: 27%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on