Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
o-400 (vasilis) Νέος χρήστης
Peugeot 106 1.6 8v (1.6 16v) 1997
Ένταξη: 10 Μάρ 2007 Δημοσιεύσεις: 93 Τόπος: samos/lamia
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Μάρ 2007, 10:41:52 Θέμα δημοσίευσης: αποριες!! |
|
|
Καλησπερα..οπως εχω ξανα πει ειμαι καινουριος και μεχρι να γινω μελος εδω πιστευα οτι ειχα ψαχτει αρκετα στο θεμα με τα rally 106!!ειναι απο τις λιγες φορες που χαιρομαι που επεσα εξω!!λοιπον να σας πω 2 πραγματακια πρωτα και μου απαντατε....!το ραλλακι μου ειναι εκκεντροφορατο με PT51 και 11,5/1 συμπιεση,προγραμμα κτλ.επειδη μενω μακρια απο την εδρα μου και το τελευταιο που θελω ειναι να παθαινω ζημιες θα ηθελα να μου δωσετε τα <<φωτα>> σας σε μερικα πραγματακια.
Τι λαδι να χρεισιμοποιησω;με γνωμονα οτι θα αλλαζει περιπου καθε 4000-5000χλμ η και ποιο πριν εαν χρειαζετε,να ανεβαζει αρκετα ποιο γρηγορα στροφες ο κινητηρας,η θερμοκρασια να μην φτανει στο θεο!!ΕΠΙΣΗΣ μια αλλη πονεμενη ιστορια ειναι και το λαδι του κιβωτιου ταχυτητων......εχω αλλαξει 7 μεχρι τωρα και απο οτι βλεπω δεν θα σταματησω....αλλα τουλαχιστον να το προστατευω οσο το δυνατον καλητερα.εχετε υποψην οτι δεν το δουλευω με καρφωτες...αλλα παρολα αυτα σπανε!!!ειδικα αυτη η ατιμη η δευτερα!τι βαλβολινη να χρεισιμοποιησω;θα εχει την αισθηση το σασμαν ποιο σφιχτο;;
θα ηθελα να επισημανω οτι το αυτοκινητο στηνετε συχνα στα φαναρια και με ενδιαφερη πολυ η πολυστροφια μιας και ο μεσος ορος υποδυναμης των αυτοκινητων εχει ανεβει και τα στηνουμε μοναχα για 400 μετρα.αρα σημαντικο ρολο παιζει ποιος ανεβαζει ποιο γρηγορα στροφες και ποιος ξεκολαει ποιο γρηγορα στην εκκινηση.
*ελπιζω να μην εγινα κουραστηκος.
ΦΙΛΙΚΑ
Βασιλης.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kpsig Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 23 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 438
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Μάρ 2007, 15:02:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλησπέρα!
Αλήθεια, 5W30 ή 10W30 έχει δοκιμάσει κανείς σε Ραλί? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
o-400 (vasilis) Νέος χρήστης
Peugeot 106 1.6 8v (1.6 16v) 1997
Ένταξη: 10 Μάρ 2007 Δημοσιεύσεις: 93 Τόπος: samos/lamia
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Μάρ 2007, 19:21:04 Θέμα δημοσίευσης: wt |
|
|
και ποιο ειναι αυτο το κορυφαιο;;διαβασα τοσες πολλες γνωμες!!!!!!!!!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Μάρ 2007, 21:11:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kαλώς τον μουρλοσαμιώτη! Εμαθα ότι σας "κόψαν" τον δρόμο προς το αεροδρόμιο... την πρώτη φορά που είχα έρθει στην Σάμο είχα πάθει πλάκα πως οδηγάγατε στον δρόμο αυτό.... Βέβαια έχουν περάσει πολλά χρόνια από τότε!
o-400 έγραψε: | Καλησπερα..οπως εχω ξανα πει ειμαι καινουριος και μεχρι να γινω μελος εδω πιστευα οτι ειχα ψαχτει αρκετα στο θεμα με τα rally 106!!ειναι απο τις λιγες φορες που χαιρομαι που επεσα εξω!!λοιπον να σας πω 2 πραγματακια πρωτα και μου απαντατε....!το ραλλακι μου ειναι εκκεντροφορατο με PT51 και 11,5/1 συμπιεση,προγραμμα κτλ.επειδη μενω μακρια απο την εδρα μου και το τελευταιο που θελω ειναι να παθαινω ζημιες θα ηθελα να μου δωσετε τα <<φωτα>> σας σε μερικα πραγματακια.
Τι λαδι να χρεισιμοποιησω;με γνωμονα οτι θα αλλαζει περιπου καθε 4000-5000χλμ η και ποιο πριν εαν χρειαζετε,να ανεβαζει αρκετα ποιο γρηγορα στροφες ο κινητηρας,η θερμοκρασια να μην φτανει στο θεο!!ΕΠΙΣΗΣ μια αλλη πονεμενη ιστορια ειναι και το λαδι του κιβωτιου ταχυτητων......εχω αλλαξει 7 μεχρι τωρα και απο οτι βλεπω δεν θα σταματησω....αλλα τουλαχιστον να το προστατευω οσο το δυνατον καλητερα.εχετε υποψην οτι δεν το δουλευω με καρφωτες...αλλα παρολα αυτα σπανε!!!ειδικα αυτη η ατιμη η δευτερα!τι βαλβολινη να χρεισιμοποιησω;θα εχει την αισθηση το σασμαν ποιο σφιχτο;;
θα ηθελα να επισημανω οτι το αυτοκινητο στηνετε συχνα στα φαναρια και με ενδιαφερη πολυ η πολυστροφια μιας και ο μεσος ορος υποδυναμης των αυτοκινητων εχει ανεβει και τα στηνουμε μοναχα για 400 μετρα.αρα σημαντικο ρολο παιζει ποιος ανεβαζει ποιο γρηγορα στροφες και ποιος ξεκολαει ποιο γρηγορα στην εκκινηση.
*ελπιζω να μην εγινα κουραστηκος.
ΦΙΛΙΚΑ
Βασιλης. |
Ξεκινάμε λοιπόν με τις απαντήσεις:
Λαδάκι θα σου έλεγα να προσανατολιστείς σε κάποιο 10/40. ΤΑ περισσότερα ραλλάκια δουλεύουν άψογα με αυτό. Πειραματισμοί δεν νομίζω να χρειάζεσαι. Τώρα από μάρκα, ότι θες αλλά αυτό τώρα αν σου προτείνει ο καθένας τα δικά του, μάλλον θα χαθείς. Πάντως (χωρίς να ξερω τις τιμές εκεί) ότι θέλεις από λάδια μπορούμε να κανονίσουμε να σου στέλνουμε στην Σάμο. Βαλβολίνες το ίδιο. Σε αυτές συμφωνούμε σχεδόν όλοι ότι οι TRP είναι από τις πιο καλές.
Αυτό που χρειάζεται να κάνεις πάντως στο σασμάν, είναι να ενισχύσεις τα κομπλερ με της Peugeot Sport ωστε να μην βαράνε τα συγχρονιζέ. Επίσης αφού πίνεις το αίμα στις εκκινήσεις πιθανόν να χρειαστείς στο μέλλον ένα καλό σετ δίσκο/πλατώ.
Και επειδή ενδιαφέρεσαι για 0-400 θα πρέπει να ελαφρώσεις το βολάν, και την τροχαλία στροφάλου όπως επίσης το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να ελαφρώσεις ΟΛΟ το αμάξι (αφαίρεση κετσέδων, πλαστικών, καθισμάτων κλπ κλπ κλπ). Πίστεψέ με όλη η διαφορά γίνεται για την αναλογία κιλών/ίππο. Το ραλλύ ήδη έχει καλή και αν ελαφρώσει κι'άλλο δύσκολα "χτυπιέται".
Οτι απορία έχεις μπορείς να ρωτάς.
Καλή διαμονή....
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Μάρ 2007, 08:29:50 Θέμα δημοσίευσης: Re: wt |
|
|
o-400 έγραψε: |
και ποιο ειναι αυτο το κορυφαιο;;διαβασα τοσες πολλες γνωμες!!!!!!!!! |
Υπάρχουν πολλές γνώμες για το "κορυφαίο" και έχουν κατατεθεί. Κάνε τον δικό σου κόπο κι εσύ και βρες το δικό σου "κορυφαίο".
Θέλεις βοήθεια για το ξεκίνημα;
Λοιπόν...
Να προτιμάς 40ρι.
Επειδή θέλεις υψηλή ποιότητα θα πας σε 5W40 ή γενικά σε ανώτερης κατηγορίας (Group III και πάνω) αν επιλέγεις 10W40 (επειδή τα περισσότερα 10W40 είναι μίγμα Group I/II/III). Τα Group (κατηγορίες) δεν τα αναγράφουν τα μπουκάλια γι αυτό και θέλει ψάξιμο. Για βοήθεια εδώ, αν ένα λιπαντικό αναγράφει ότι καλύπτει την VW 500.xx και όχι την VW 502.00 τότε προέρχεται από ορυκτέλαια κατηγορίας I-II-II ενώ αν καλύπτει την VW502.00 τότε συνήθως είναι σε υψηλό ποσοστό Group III (ή και παραπάνω - οι κατηγορίες IV και V δεν είναι ορυκτέλαια αλλά πολυαλφαολεφίνες και εστέρες, συνθετικά λιπαντικά ανώτερα των ορυκτελαίων).
Θα σου δώσω μάρκες για να πλανηθείς λιγότερο:
AMSOIL - RED LINE - MOTUL 8100 και 300V - SILKOLENE - FUCHS - MOBIL - Schaeffer's - TORCO SR5 - SUNOCO - ELF - TOTAL - IGOL - Yacco - Royal Purple - Castrol - Quaker State - Valvoline - SHELL - AGIP
Αυτό που θα συγκρατήσεις για να ξεκινήσεις σωστά είναι ότι κατά κανόνα τα 0W40 είναι καλύτερα από τα 5W40 και τα 5W40 είναι καλύτερα από τα 10W40 (όχι λόγω του ιξώδους όπως μάλλον φαντάζεσαι, αλλά λόγω γενικότερης επιλογής των παρασκευαστών για οικονομία στο κόστος). Αυτό δεν ισχύει για τις AMSOIL, RED LINE, MOTUL 300V, Mobil 1, TORCO SR5 και σε μερικά της SILKOLENE.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|