PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Κινητήρες 206 1,6 16ν και 106 1,6 16ν -Τι σχέση έχουν;
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Skull (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 28 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 655
Τόπος: Έδεσσα-Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Μάϊ 2004, 21:22:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δηλαδη αν ειχαμε να διαλεξουμε αναμεσα σε μηχανη απο rallye και 206 τι να διαλεγαμε???
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Μάϊ 2004, 21:40:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εννοειται το μοτερ απο ενα 206 ή 307 ή Xsara ή C2/3!!! Πρωτον, θα ειναι σιγουρα σε πολυ (μα πολυυυυυυυυυ ομως) καλυτερη κατασταση απο ενα ραλλομοτερο, δευτερον, θα ειναι πιο νεας "κοπης" με λιγοτερα, προφανως, χιλιομετρα και πειραζεται το ιδιο ανετα!!! Μοναδικο μειονεκτημα το ηλεκτρονικο μαραφετι... Evil


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
PoLiThS (Νικόλας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Cabriolet 1.6 Full (2001)

Ένταξη: 15 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 841
Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Μάϊ 2004, 03:35:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ξεκινάμεεεεεεε

Ουσιαστικά προκειτε για την εξέλιξη του ιδιου μοτερ

Για τα 2λιτρα αναφορικά οι κωδικού των κοινητήρων είναι

PSA RFR-RFN (1 lamda - 2lamda editions) EW10J4 (138 PS)
PSA RFK EW10J4S (180 PS)

Για τα 1,6 τα πραγματα έχουν ως εξής

PSA NFX (Rallye) TU5J4 (122 PS)
PSA NFU (206 etc) TU5JP4 (110 PS)


NFX
Υλικο κατασκευης (Κεφαλή - Κορμος) Αλουμινιο/Μαντεμι
Κυλίνδρισμος 1587cc
Κυλινδροι/βαλβιδες 4/16
Σχεση Συμπίεσης 10.8:1
Διαρκεια Εκκεντροφόρων 230 μοίρες


NFU
Υλικο κατασκευης (Κεφαλή - Κορμος) Αλουμινιο/Μαντεμι
Κυλίνδρισμος 1587cc
Κυλινδροι/βαλβιδες 4/16
Σχεση Συμπίεσης 11.0:1
Διαρκεια Εκκεντροφόρων 210 μοίρες


Το μοτερ NFX έχει καλύτερη πολλαπλή εισαγωγής και γκάζι με ντίζα, Καλύτερη Εξαγωγή καθώς και εναλάκτη Λαδιού - Νερού (Ψυγείο Λαδιού που ψύχεται απο το κύκλωμα ψύξης του Κινητήρα

Το Μοτερ ΝFU έχει καλύτερη ροϊκά κεφαλή. Μεγαλύτερη κατα 3 χιλιοστά βαλβίδα εισαγωγής, Ενισχυμένα έμβολα και ελατήρια εμβόλων της Mahle.

Αυτά τα ολιγα...




Le Tavernier....

Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Μάϊ 2004, 08:18:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

στο drive φεβρουαριου στο συγκριτικο εχει 1.6 xs και το δινει 110 αλογα δυναμομετρηση εχω την εντυπωση οτι το φυμωσανε κι αλλο Embarassed ............

δηλαδη ρε παιδια μπαινει θεωρητικα η μηχανικη πεταλουδα του 106 στην πολλαπλη μας η μπαινει κουτι ολη η πολλαπλη η τιποτα????????????

πολιτης το εχεις καταργησει το ηλεκτρικο γκαζι?πως βγηκαν 160 αλογα δεν εεχω δει κανενα τοπικ για σενα!!!! αν εβαλες προγραμμα αλλαξε η αποκριση στο ηλεκτρικο που λενε η ειναι μαιμουδιες??
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
PoLiThS (Νικόλας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Cabriolet 1.6 Full (2001)

Ένταξη: 15 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 841
Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Μάϊ 2004, 21:15:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν δεν έχεις δει μάλλον δεν εψαξες πολυ καλα για το οχημα ονοματι "Κουλα"

Η Πολλαπλή εισαγωγής του RALLYE ΔΕΝ τεριαζει στο δικό μας το μοτερ χρειάζεται υπομονή κουράγιο και μαστορια να ανοιχτουν τρύπες για να προσαρμοστεί η πολλαπλή εισαγωγής στην πολλαπλή

Το δικό μου είναι προηγούμενης γενιας μοντέλο με ηλεκτρικα L3 και όχι L4 όπως είναι ολα τα 206 1,6 16V και για αυτό προτιμήθηκε η εξέλιξή του "σαν" Rallye μια και ουσιαστικά το ίδιο πράγμα είναι τα μοτερ.. απλα σαν να έχω κάνει ροϊκή εξέλιξη στο καπάκι είναι .

Τα χειριστήρια μου όλα είναι με την χρήση ρελε και δεν είναι μέσω εγκεφάλων.. που σημαίνει οτι το δικό μου έχει πολύ περισοτερα καλώδια απο τα δικά σας.

Το ηλεκτρονικό γκάζι δεν υπάρχει αφού η πολλαπλή εισαγωγής μου έχει ντιζάτο γκάζι..

Οσο για τα 160 Γϊδια παρακαλω... θα τα φτάσω πού θα πάει.. θέλει λίγο δουλειά ακόμα..




Le Tavernier....

Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 16:08:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΑΡΑ εγω που ειμαι και μουλτιπλεξ και 04 μοντελο θα μεινω με τα 110 αλογακια μου και τη π@#$# στο χερι......
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kaisaras96 (Κωστας)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος




Ένταξη: 05 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 282
Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 10 Μάϊ 2004, 01:11:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

[quote="Kouzman"]επισης
το 106 εχει χειροτερη εισαγωγη
quote]


Αυτο ισχυει ή ειναι τυπογραφικο?




Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
dimzaf206 (Δημητρης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 XS 1.6 16V

Ένταξη: 17 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 23
Τόπος: Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 10 Μάϊ 2004, 10:52:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Tελικά τι ισχύει με τους εκκεντροφόρους ρε παιδιά? Αλλού βλέπω διάρκεια 222 και 262 μοίρες για 206 και 106 αντίστοιχα (πχ στο power techniques) και αλλού 210 και 230. To δεύτερο πάντως μου φαίνεται πιο λογικό απ'τη στιγμή που οι fast road εκκεντροφόροι για rallye είναι συνήθως 265 - 270 μοίρες.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Kouzman (Yiannis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 CC RG

Ένταξη: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 710
Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 10 Μάϊ 2004, 11:02:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

των 206 ειναι 210 μοιρες και μαλιστα εμεις τους μετρησαμε στις 208 με 7 βυθισμα...

των ραλλυ αν θυμαμαι καλα ειναι 244 μοιρες με βυθισμα καπου στο 8 δεν θυμαμαι ακριβως...





2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
RALLOS8 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 106 rallye 1.6(8v)1997

Ένταξη: 08 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 46

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Μάρ 2007, 18:25:35    Θέμα δημοσίευσης: 206/106 - Διαφορες κινητηρα 206 1600 16v με 106 rallye 16v Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ανοιγω αυτο το topic γιατι πιστευω θα με βοηθουσε και για να υπαρχουν και καπου μαζεμενες οι διαφορες σε αυτα τα δυο μοτερ.αυτες που εχουν αναφερει πολυ απο εσας και απο αλλα forum και αυτες που γνωριζα ειναι
1)εισαγωγη που ειναι ολοκληρη διαφορετικη.(μπεκ,μπεκιερα,πολλαπλη και φυσικα η πεταλουδα γιατι το 206 ειναι ηλεκτρογκαζο)
2)εξαγωγη(πολλαπλη και διχαλο αλλα και το υπολοιπο συστημα.
3)εκκκεντροφοροι και ελατηρια βαλβιδων.ποιο αγριο προφιλ του 106 καθως και ρυθμιζομενα γραναζια που εχει το 106.
4)κεφαλη(το 206 εχει μεγαλυτερες βαλβιδες και καλυτερα ροικα εξελιγμενους αυλους.)
5)το 106 εχει μεταλικο καρτερ ενω το 206 αλουμινενιο.
6)διαφορετικο εκγεφαλο και πλεξουδα
7)διαφορετικα πιστονια
8)διαφορετικες μπιελες


οποις γνωριζει κατι παραπανω ας το γραψει.
ευχαριστω.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
DrJekyll (Αλέκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 30 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 789
Τόπος: Serres

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 13 Μάρ 2007, 22:25:12    Θέμα δημοσίευσης: Πιστόνια - Διαφορές TU5JP4 με TU5J4 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έχω ακούσει δυό τρείς να λένε ότι τα πιστόνια από τα 1,6άρια 206-307 είναι "ημι-σφυρίλατα"...Αληθέύει? Shocked

Παίζει να είναι καλύτερα από τα πιστόνια των rallye???
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Μάρ 2007, 00:19:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αληθεια ειναι.


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Μάρ 2007, 02:31:25    Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστόνια - Διαφορές TU5JP4 με TU5J4 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

DrJekyll έγραψε:
Έχω ακούσει δυό τρείς να λένε ότι τα πιστόνια από τα 1,6άρια 206-307 είναι "ημι-σφυρίλατα"...Αληθέύει? Shocked

Παίζει να είναι καλύτερα από τα πιστόνια των rallye???

Ειναι ημισφυριλατα της mahle και ναι ειναι καλυτερα απο του ραλλυ.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Μάρ 2007, 09:21:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παρακληση...

Να μην ανοιγουμε 5 topic σχετικα με το ιδιο μοτερ...
Κριμα ειναι να γεμιζει σαβουρα το forum...



Τα πιστονια ειναι ακριβως οπως λεει ο Λευτερης και μαλιστα ειναι και ελαφρως πομπε,με "φουσκωμενη" κορωνα δηλαδη. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
Σελίδα 3 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1101s (PHP: 73% - SQL: 27%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on