Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Skull (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 28 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 655 Τόπος: Έδεσσα-Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Μάϊ 2004, 21:22:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δηλαδη αν ειχαμε να διαλεξουμε αναμεσα σε μηχανη απο rallye και 206 τι να διαλεγαμε??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Μάϊ 2004, 21:40:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εννοειται το μοτερ απο ενα 206 ή 307 ή Xsara ή C2/3!!! Πρωτον, θα ειναι σιγουρα σε πολυ (μα πολυυυυυυυυυ ομως) καλυτερη κατασταση απο ενα ραλλομοτερο, δευτερον, θα ειναι πιο νεας "κοπης" με λιγοτερα, προφανως, χιλιομετρα και πειραζεται το ιδιο ανετα!!! Μοναδικο μειονεκτημα το ηλεκτρονικο μαραφετι... 
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος

 306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Μάϊ 2004, 03:35:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ξεκινάμεεεεεεε
Ουσιαστικά προκειτε για την εξέλιξη του ιδιου μοτερ
Για τα 2λιτρα αναφορικά οι κωδικού των κοινητήρων είναι
PSA RFR-RFN (1 lamda - 2lamda editions) EW10J4 (138 PS)
PSA RFK EW10J4S (180 PS)
Για τα 1,6 τα πραγματα έχουν ως εξής
PSA NFX (Rallye) TU5J4 (122 PS)
PSA NFU (206 etc) TU5JP4 (110 PS)
NFX
Υλικο κατασκευης (Κεφαλή - Κορμος) Αλουμινιο/Μαντεμι
Κυλίνδρισμος 1587cc
Κυλινδροι/βαλβιδες 4/16
Σχεση Συμπίεσης 10.8:1
Διαρκεια Εκκεντροφόρων 230 μοίρες
NFU
Υλικο κατασκευης (Κεφαλή - Κορμος) Αλουμινιο/Μαντεμι
Κυλίνδρισμος 1587cc
Κυλινδροι/βαλβιδες 4/16
Σχεση Συμπίεσης 11.0:1
Διαρκεια Εκκεντροφόρων 210 μοίρες
Το μοτερ NFX έχει καλύτερη πολλαπλή εισαγωγής και γκάζι με ντίζα, Καλύτερη Εξαγωγή καθώς και εναλάκτη Λαδιού - Νερού (Ψυγείο Λαδιού που ψύχεται απο το κύκλωμα ψύξης του Κινητήρα
Το Μοτερ ΝFU έχει καλύτερη ροϊκά κεφαλή. Μεγαλύτερη κατα 3 χιλιοστά βαλβίδα εισαγωγής, Ενισχυμένα έμβολα και ελατήρια εμβόλων της Mahle.
Αυτά τα ολιγα...
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Μάϊ 2004, 08:18:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
στο drive φεβρουαριου στο συγκριτικο εχει 1.6 xs και το δινει 110 αλογα δυναμομετρηση εχω την εντυπωση οτι το φυμωσανε κι αλλο ............
δηλαδη ρε παιδια μπαινει θεωρητικα η μηχανικη πεταλουδα του 106 στην πολλαπλη μας η μπαινει κουτι ολη η πολλαπλη η τιποτα????????????
πολιτης το εχεις καταργησει το ηλεκτρικο γκαζι?πως βγηκαν 160 αλογα δεν εεχω δει κανενα τοπικ για σενα!!!! αν εβαλες προγραμμα αλλαξε η αποκριση στο ηλεκτρικο που λενε η ειναι μαιμουδιες?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος

 306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Μάϊ 2004, 21:15:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν δεν έχεις δει μάλλον δεν εψαξες πολυ καλα για το οχημα ονοματι "Κουλα"
Η Πολλαπλή εισαγωγής του RALLYE ΔΕΝ τεριαζει στο δικό μας το μοτερ χρειάζεται υπομονή κουράγιο και μαστορια να ανοιχτουν τρύπες για να προσαρμοστεί η πολλαπλή εισαγωγής στην πολλαπλή
Το δικό μου είναι προηγούμενης γενιας μοντέλο με ηλεκτρικα L3 και όχι L4 όπως είναι ολα τα 206 1,6 16V και για αυτό προτιμήθηκε η εξέλιξή του "σαν" Rallye μια και ουσιαστικά το ίδιο πράγμα είναι τα μοτερ.. απλα σαν να έχω κάνει ροϊκή εξέλιξη στο καπάκι είναι .
Τα χειριστήρια μου όλα είναι με την χρήση ρελε και δεν είναι μέσω εγκεφάλων.. που σημαίνει οτι το δικό μου έχει πολύ περισοτερα καλώδια απο τα δικά σας.
Το ηλεκτρονικό γκάζι δεν υπάρχει αφού η πολλαπλή εισαγωγής μου έχει ντιζάτο γκάζι..
Οσο για τα 160 Γϊδια παρακαλω... θα τα φτάσω πού θα πάει.. θέλει λίγο δουλειά ακόμα..
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 16:08:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΑΡΑ εγω που ειμαι και μουλτιπλεξ και 04 μοντελο θα μεινω με τα 110 αλογακια μου και τη π@#$# στο χερι...... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος

Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Μάϊ 2004, 01:11:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
[quote="Kouzman"]επισης
το 106 εχει χειροτερη εισαγωγη
quote]
Αυτο ισχυει ή ειναι τυπογραφικο?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dimzaf206 (Δημητρης) Μόλις έγραψα

206 XS 1.6 16V
Ένταξη: 17 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 23 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Μάϊ 2004, 10:52:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tελικά τι ισχύει με τους εκκεντροφόρους ρε παιδιά? Αλλού βλέπω διάρκεια 222 και 262 μοίρες για 206 και 106 αντίστοιχα (πχ στο power techniques) και αλλού 210 και 230. To δεύτερο πάντως μου φαίνεται πιο λογικό απ'τη στιγμή που οι fast road εκκεντροφόροι για rallye είναι συνήθως 265 - 270 μοίρες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Μάϊ 2004, 11:02:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
των 206 ειναι 210 μοιρες και μαλιστα εμεις τους μετρησαμε στις 208 με 7 βυθισμα...
των ραλλυ αν θυμαμαι καλα ειναι 244 μοιρες με βυθισμα καπου στο 8 δεν θυμαμαι ακριβως...
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RALLOS8 Μόλις έγραψα

peugeot 106 rallye 1.6(8v)1997
Ένταξη: 08 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 46
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Μάρ 2007, 18:25:35 Θέμα δημοσίευσης: 206/106 - Διαφορες κινητηρα 206 1600 16v με 106 rallye 16v |
|
|
ανοιγω αυτο το topic γιατι πιστευω θα με βοηθουσε και για να υπαρχουν και καπου μαζεμενες οι διαφορες σε αυτα τα δυο μοτερ.αυτες που εχουν αναφερει πολυ απο εσας και απο αλλα forum και αυτες που γνωριζα ειναι
1)εισαγωγη που ειναι ολοκληρη διαφορετικη.(μπεκ,μπεκιερα,πολλαπλη και φυσικα η πεταλουδα γιατι το 206 ειναι ηλεκτρογκαζο)
2)εξαγωγη(πολλαπλη και διχαλο αλλα και το υπολοιπο συστημα.
3)εκκκεντροφοροι και ελατηρια βαλβιδων.ποιο αγριο προφιλ του 106 καθως και ρυθμιζομενα γραναζια που εχει το 106.
4)κεφαλη(το 206 εχει μεγαλυτερες βαλβιδες και καλυτερα ροικα εξελιγμενους αυλους.)
5)το 106 εχει μεταλικο καρτερ ενω το 206 αλουμινενιο.
6)διαφορετικο εκγεφαλο και πλεξουδα
7)διαφορετικα πιστονια
8)διαφορετικες μπιελες
οποις γνωριζει κατι παραπανω ας το γραψει.
ευχαριστω. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DrJekyll (Αλέκος) Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 30 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 789 Τόπος: Serres
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 13 Μάρ 2007, 22:25:12 Θέμα δημοσίευσης: Πιστόνια - Διαφορές TU5JP4 με TU5J4 |
|
|
Έχω ακούσει δυό τρείς να λένε ότι τα πιστόνια από τα 1,6άρια 206-307 είναι "ημι-σφυρίλατα"...Αληθέύει?
Παίζει να είναι καλύτερα από τα πιστόνια των rallye??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Μάρ 2007, 00:19:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αληθεια ειναι.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Μάρ 2007, 02:31:25 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστόνια - Διαφορές TU5JP4 με TU5J4 |
|
|
DrJekyll έγραψε: | Έχω ακούσει δυό τρείς να λένε ότι τα πιστόνια από τα 1,6άρια 206-307 είναι "ημι-σφυρίλατα"...Αληθέύει?
Παίζει να είναι καλύτερα από τα πιστόνια των rallye??? |
Ειναι ημισφυριλατα της mahle και ναι ειναι καλυτερα απο του ραλλυ.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Μάρ 2007, 09:21:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παρακληση...
Να μην ανοιγουμε 5 topic σχετικα με το ιδιο μοτερ...
Κριμα ειναι να γεμιζει σαβουρα το forum...
Τα πιστονια ειναι ακριβως οπως λεει ο Λευτερης και μαλιστα ειναι και ελαφρως πομπε,με "φουσκωμενη" κορωνα δηλαδη.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|