PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Καινούριος...και λιπαντικά
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 69, 70, 71 ... 161, 162, 163  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Μάρ 2007, 12:55:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στέφανε, αυτό είναι φυσιολογικό. Το λιπαντικό φιλμ ηχομονώνει κιόλας. Τώρα έχεις λεπτότερο οπότε ο κινητήρας ακούγεται και περισσότερο. Κανένα πρόβλημα. Ακούς κι ένα γουργουρητό όταν επιταχύνεις... κάτι σαν boxer, σωστά;
Ακριβώς γι αυτό επειδή το λιπαντικό φιλμ είναι λεπτότερο τόνισα την χρησιμότητα δυνατού 30ριού. Αυτό που χρησιμοποιώ είναι ένα από τα ισχυρότερα 30ρια στις υψηλές θερμοκρασίες και είμαι αρκετά συγκρατημένος σε αυτό που λέω.
Πολύ δυνατά 30ρια εκτός από την AMSOIL (TSO 0W30 και HDD 5W30) βγάζει η RED LINE (5W30 Motor Oil), φυσικά η MOTUL (300V 5W30) και επίσης εφάμιλλα είναι τα FUCHS (Titan Supersyn SL 0W30), ELF (Excellium 0W30), TOTAL (QUARTZ 9000 0W30), Castrol (LongTec ή SYNTEC ή EDGE 0W30), Valvoline (SynPower MXL 0W30) - αυτές θυμάμαι τώρα.
Το κοινό χαρακτηριστικό των παραπάνω είναι ότι πρόκειται για Group IV/V και καλύπτουν -προσοχή εδώ- την ACEA A3 (και όχι την Α5). Η Α3 σε 30ρι σημαίνει 30ρι για σκίσιμο... Επί ίσοις όροις το 5W30 είναι ανθεκτικότερο στην χρήση-χρόνο αν και για τα παραπάνω 0W30 δεν έχουν αναφερθεί τίποτα αρνητικά εώς τώρα.

Όσον αφορά την θερμοκρασία, τουλάχιστον εγώ παρατήρησα σίγουρα χαμηλότερες θερμοκρασίες. Για να είμαι πιο σαφής αν το σκίσω παρατεταμένα με τα HDD (πχ τελική επί 20 λεπτά συνέχεια με μία σύντομη παύση για τα διόδια) τότε ανεβαίνει πάλι αλλά αισθητά πιο αργά και τελικά δεν έφτασε ούτε τους 140C (υπολογίζω 135C) που το ΑΜΟ 10W40 θα τους είχε φτάσει νωρίτερα (αλλά όχι ξεπεράσει) όπως και τα AFL 5W40 (αν και αργούσαν περισσότερο να σκαρφαλώσουν εκεί σε σχέση με τα ΑΜΟ αλλά νωρίτερα σε σχέση με τα HDD - σίγουρα έχει άμεση σχέση με το ιξώδες) και τα ELF 5W40 (IGOL και PAZ) θα πλησίαζε το κόκκινο και το TOTAL 5W40 (δεν ξέρω γιατί τα TOTAL παρουσίαζαν χειρότερη συμπεριφορά εδώ και τα έβαλα τουλάχιστον δύο φορές) θα το είχε φτάσει. Με κοινά 10W40 θα είχα σηκώσει πολλέ ςφορές το γκάζι για να βγω από το κόκκινο. Όλα αυτά δοκιμασμένα στην πράξη από μένα στο δικό μου μοτέρ.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Μάρ 2007, 23:00:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
... κάτι σαν boxer, σωστά;

Όσον αφορά την θερμοκρασία


Ακριβώς σαν μπόξερ! Μπράβο ρε Μίλτο, κι έψαχνα τη λέξη! Wink
Δεν είπα τίποτε γι'αυτό γιατί δεν ήξερα πώς να το περιγράψω! Wink

Όσον αφορά τη θερμοκρασία, φταίω, διότι δεν διευκρίνισα ότι μιλούσα για θερμοκρασία νερού κι όχι λαδιού. Mea culpa! Embarassed




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάρ 2007, 00:42:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ε... καλά, εννοείται ότι από το θερμόμετρο νερού δεν πρόκειται να καταλάβεις τίποτα. Laughing Wink


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Μάρ 2007, 14:51:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να πω κι εγώ την γνώμη μου ύστερα από συνύπαρξη 6000χλμ με τα motul 8100 5w40.

Στο ταξίδι και γενικά στην εθνική κινούμενος μέχρι 170 η θερμ λαδιού είναι σε λογικά επίπεδα της τάξης των 115 βαθμών κελσίου. Μετά τα 170 αντέ να παει 5-7βαθμούς παραπάνω, στα 170 με 5η έχω 4800rpm και στα 195 έχω 5500rpm. Γενικά στην εθνική είτε πατημένος είτε όχι τα λάδια έχουν πάρα πολύ καλή λειτουργία ειδικά εν σχέσει με τα μαμά πεζώ.

Αρνητική εντύπωση μου έκανε όταν ανέβηκα μισό Διόνυσο και μεσή Πεντέλη δουλεύοντας το αυτοκίνητο ψηλά, πάντα μετά τις 4500 έως και 6000rpm όπου μέσα σε 5 λεπτά περίπου η θερμ είχε φτάσει 135. Και ρωτάω εγώ τώρα, είναι λογικό? Επίσης το λάδι αυτό μετά απο ποια θερμ χαλάνε οι ιδιότητες του?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Gr@lly (Γιωργος Αλεξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


4 νιτροτουρμπομπιελα

Ένταξη: 11 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 761
Τόπος: Sto kotetsi

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Μάρ 2007, 15:10:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γιαννακη κια εγώ με τα 5-40 δεν είμαι καθόλου ευχαριστημένος και το
βλέπω και εγώ στην Πεντέλη.. Δουλεύει σε απίστευτες μεγάλες θερμοκρασίες..
Μάλλον γυρίζουμε μάλλον στα γνώστα και αξιόπιστα Penzoil..

Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Μάρ 2007, 15:52:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Gr@lly έγραψε:
Γιαννακη κια εγώ με τα 5-40 δεν είμαι καθόλου ευχαριστημένος και το
βλέπω και εγώ στην Πεντέλη.. Δουλεύει σε απίστευτες μεγάλες θερμοκρασίες..
Μάλλον γυρίζουμε μάλλον στα γνώστα και αξιόπιστα Penzoil..

Laughing Laughing Laughing


Δεν ξέρω δεν έχω δοκιμάσει άλλα λάδια στο 206, μονο τα 8100.
Μπορεί να είναι φυσιολογικό να δουλεύουν έτσι! ξέρω γω? Πάντως μου έδωσε την εντύπωση πως αμα το πήγαινα όλο το βουνό τέρματα και δεν έβαζα μια σχέση πάνω να ησυχάσει θα είχε περάσει και τους 140 θα άναβε το ΣΤΟΠ σε λίγο! Sad

Στο κάτω κάτω μια Πεντέλη ανέβηκα, δεν ανέβηκα το Μπράλλο. Confused, σιγά την απόσταση και την ανηφόρα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Μάρ 2007, 16:08:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το λιπαντικό που ρέει ταχύτερα έχει και την μεγαλύτερη αποβολή θερμοκρασίας, άρα η θερμοκρασία ανεβαίνει με πιο αργό ρυθμό (όχι ότι δεν ανεβαίνει ποτέ δηλαδή).

Το να ζητάμε καλή ροή (ευρευστότητα) από ένα λιπαντικό είναι το πρώτο ζητούμενο. Το δεύτερο και εξίσου σημαντικό (αν όχι σημαντικότερο) είναι να αντέχει η μοριακή δομή του στις υψηλές θερμοκρασίες τόσο ώστε να κρατάει συνοχή στο λιπαντικό του φιλμ. Το τρίτο ζητούμενο είναι ότι ταυτόχρονα θέλουμε να αντέχει στον ίδιο θερμοκρασιακό κύκλο καταπόνησης όσο περισσότερες φορές γίνεται.

Κατά κανόνα την ευρευστότητα την παίρνουμε πρώτον από τα λεπτόρευστα λιπαντικά και δεύτερο από τις ποιοτικές συνθέσεις (Group III και πάνω ή και συνδυασμένα με πρόσθετα ενίσχυσης ιξώδους).
Την αντοχή της μοριακής δομής την παίρνουμε εύκολα από τα παχύρευστα λιπαντικά και φυσικά επίσης από τις ποιοτικές συνθέσεις (Group III και πάνω συνδυασμένα με μελετημένες ποσότητες εστέρων, αντιτριβικών, ZDDP ή άλλων ανάλογων χημικών προσθέτων).
Την επαναλαμβανόμενη αντοχή την παίρνουμε μόνο από τα ποιοτικά λιπαντικά (Group III και πάνω) που περιέχουν ανάλογους εστέρες και χημικά πρόσθετα σε προσεγμένες αναλογίες που έχουν δείξει κατόπιν συνεχών δοκιμών και αναλύσεων ότι αποδίδουν.

Σε όλα τα παραπάνω τον πρώτο λόγο τον έχουν τα Group IV/V και εφόσον ο παρασκευαστής τους έχει δώσει ανάλογο πολυτάλαντο προσανατολισμό και δεν τα έχει εξειδικεύσει σε έναν τομέα εις βάρος κάποιου άλλου (αγωνιστικά λιπαντικά ή άλλα ειδικών χρήσεων). Έτσι, έχουμε φτάσει σήμερα να βλέπουμε ορισμένα πολύ εξελιγμένα λεπτόρευστα λιπαντικά που να αποδίδουν εξίσου καλά παντού και με μοριακή δομή που τα περισσότερα ορυκτελαϊκά παχύρευστα δεν μπορούν να την πλησιάσουν καν, είτε μιλώντας για θερμοκρασιακή αντοχή είτε για επαναλαμβανόμενη καταπόνηση.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Gr@lly (Γιωργος Αλεξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


4 νιτροτουρμπομπιελα

Ένταξη: 11 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 761
Τόπος: Sto kotetsi

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Μάρ 2007, 16:39:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλά όπως οι Amsoil..
Φίλος Δεν ξέρω τις παρτίδες σου με την οποια εταιρία
αλλά η μεγάλη θερμοκρασία λαδιού δεν συμαίνει
μεγαλύτερη ροη και άλλα τέτοια κουλά...
Εχω δοκιμάσει πάνω απο 30 μάρκες σε πολλές διαδρομές κια
σε διάφορα μοτέρ.
Τώρα τι λες εσύ για groupIII και τέτοια δεν τα πιστεύω..
Τα είδαμε όλα.
Η κάθε εταιρεία λογικό να υποστιρίζει τα προιόντα τις και
να τα προωθεί..
Δεν κατηγορώ κανέναν αλλά βαρέθηκα να ακούω το ένα είναι
γαμάτο και το άλλο χάλια....
Δεν δικαιολογώ τέτοια θερμοκρασία σε μια απόσταση 7 χιλιόμετρα..
Εδώ το 106 με 5-40 Motul 300ν και δουλεύει στα κόκκινα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Μάρ 2007, 19:32:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ με motul 300v chrono 10/40τι θερμοκρασίες πρέπει να βλέπω δλδ??Τώτα σύνδεσα το όργανο και δεν ξέρω Embarassed


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31102
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Μάρ 2007, 19:38:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εμένα πάλι στα 2 μοτερ που λέτε (206 1,4 16ν και το συγκεκριμένο 106 1,3) που το ένα εργοστασιακά και το άλλο ... Rolling eyes ... έχουν αρκετή συμπίεση μου φαίνονται φυσιολογικές θερμοκρασίες για την συγκεκριμένη ανάβαση...
Αν και η μόνο 100% σίγουρη απάντηση θα δωθεί αν και όταν αλλάξετε λάδια και βάλετε κάτι διαφορετικό και κάνετε πάλι την ίδια διαδρομή. Wink Wink

Όταν συγκρίνουμε κάτι με κάτι άλλο πρέπει οι συνθήκες αλλά και το μέρος να είναι αν όχι ακριβώς το ίδιο (=ιδανικό αλλά και λίγο δύσκολο) τουλάχιστον όσο γίνεται παρόμοιες. Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Μάρ 2007, 21:08:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Gr@lly έγραψε:
Καλά όπως οι Amsoil..
Φίλος Δεν ξέρω τις παρτίδες σου με την οποια εταιρία
αλλά η μεγάλη θερμοκρασία λαδιού δεν συμαίνει
μεγαλύτερη ροη και άλλα τέτοια κουλά...
Εχω δοκιμάσει πάνω απο 30 μάρκες σε πολλές διαδρομές κια
σε διάφορα μοτέρ.
Τώρα τι λες εσύ για groupIII και τέτοια δεν τα πιστεύω..
Τα είδαμε όλα.
Η κάθε εταιρεία λογικό να υποστιρίζει τα προιόντα τις και
να τα προωθεί..
Δεν κατηγορώ κανέναν αλλά βαρέθηκα να ακούω το ένα είναι
γαμάτο και το άλλο χάλια....
Δεν δικαιολογώ τέτοια θερμοκρασία σε μια απόσταση 7 χιλιόμετρα..
Εδώ το 106 με 5-40 Motul 300ν και δουλεύει στα κόκκινα...

Απλά για διευκρίνηση και καθόλα καλοπροαίρετα:
Δεν έχω παρτίδες με κανέναν έμπορο ή εταιρία εκτός από την όποια σχέση έχει ο καθένας μας με διάφορους εμπόρους ως καταναλωτής. Το ότι με γνωρίζουν έμποροι και εταιρίες έχει σχέση με την λόξα μου και μόνο (που στην Ελλάδα δεν συνηθίζεται) και ακόμη περισσότερο από την ενασχόλησή μου με την αυτοκίνηση γενικότερα. Η προτίμησή μου στην AMSOIL είναι δηλωμένη αλλά δεν έχω λόγο να επιμείνω για το ορθό της επιλογής μου εκτός αν μου ζητηθεί (που έχει γίνει στο παρελθόν οπότε και δεν υπάρχει λόγος να ξαναγίνει).
Αυτά που λέω φροντίζω να είναι αληθή και επιβεβαιώνοναι εύκολα εάν θέλεις να τα ψάξεις και δεν στέκεσαι απλώς σε κατάσταση αμυνόμενης αμφισβήτησης για την κάθε άποψη.
Η υπεροχή των συνθετικών έναντι των ορυκτελαίων είναι επιστημονική άποψη και όχι της όποιας εταιρίας που θέλει να πουλήσει. Το ίδιο και όσον αφορά τις κατηγορίες I έως V. Ένα βιβλίο γραμμένο από επιστήμονα (και όχι από μένα που σε τελική μπορείς να με ρωτήσεις που είναι το πτυχίο που δεν έχω...) λογικά θα σε πείσει για την θεωρητική πλευρά. Η γνώση της θεωρίας είναι ωφέλιμη για την κατανόηση της πράξης σε πολλές περιπτώσεις. Οπότε οι θεωρίες που αναπτύσσονται εδώ μέσα ή αλλού είναι κρίμα να τις ισοπεδώνουμε με απαντήσεις του τύπου "τα έχω δει όλα και δεν πιστεύω τίποτα". Πόσο "τίποτα ή αβάσιμα" μπορεί να είναι όλα αυτά που έχω γράψει εδώ μέσα ή ακόμη περισσότερο σε άλλα forums (που γράφουν κι άλλοι πολύ ψαγμένοι με το αντικείμενο); Αυτό φυσικά είναι κάτι που μόνο ο καθένας εδώ μέσα μπορεί να παρακινηθεί από μόνος του να ψάξει και να μάθει.
Τέλος, να είσαι σίγουρος ότι το παγκόσμιο κατεστημένο περί λιπαντικών (επτά εδερφές κλπ) μας θέλει βυθισμένους στην άγνοια και στην γενίκευση για να μπορούν να πουλάνε βάση της διαφημιστικής τους πολιτικής και όχι βάση της μετάδοσης επιστημονικού επιπέδου γνώσεων (αυτό φυσικά ισχύει για όλα σχεδόν τα προϊόντα που αφήνουν μεγάλα κέρδη από τα οποία τρέφονται οικονομικοί κολοσσοι). Θεωρείς τυχαίο που υπάρχουν δυο ειδών μηχανικοί όσον αφορά τα λιπαντικά: 1η) "το δικό μου λάδι είναι το καλύτερο στον κόσμο" και 2η) "όλα τα λάδια είναι ίδια"; Η άγνοια είτε η δική τους είτε η δική μας δεν τους δίνει την δυνατότητα για διαφορετική αντιμετώπιση. Φυσικά, υπάρχουν και μηχανικοί εξαιρέσεις αλλά αποτελούν είδος προς εξαφάνιση. Παρόμοιο είδος προς εξαφάνιση είναι κάτι "τρομοκράτες" σαν του λόγου μου.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Μάρ 2007, 21:19:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pugobios έγραψε:
Εγώ με motul 300v chrono 10/40τι θερμοκρασίες πρέπει να βλέπω δλδ??Τώτα σύνδεσα το όργανο και δεν ξέρω Embarassed

Εάν δεν έχεις δικό σου προηγούμενο μέτρο δεν μπορεί να σου πει κανείς με ικανοποιητική ακρίβεια. Ήδη στα εργοστασιακά οργανάκια λαδιού και δεν βλέπεις ίδια ένδειξη από Peugeot σε Peugeot. Εγώ για να καταλάβω τί κάνει ένα λάδι το βλέπω πάντα στο δικό μου μοτέρ για να βγάλω ένα σχετικά σαφές συμπέρασμα. Υπάρχουν 206 που δεν βλέπουν κόκκινο με τίποτα και 206 που βλέπουν κόκκινο ό,τι λιπαντικό κι αν έχουν (διαφέρει απλώς ο χρόνος που το φτάνουν).


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Μάρ 2007, 22:21:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:

Αν και η μόνο 100% σίγουρη απάντηση θα δωθεί αν και όταν αλλάξετε λάδια και βάλετε κάτι διαφορετικό και κάνετε πάλι την ίδια διαδρομή. Wink Wink


Σύμφωνοι αλλά τα ερωτήματα είναι τα εξης:
1. Ενα λιπαντικό που σηκώνει θερμοκρασία είναι απαραίτητα πιο "κακό" από ενα άλλο που δεν σηκώνει? Μήπως σε όλα αυτά εμπλέκεται και ο παράγοντας λίπανση?

2. Σε εμένα που η μέγιστη επιτρεπτή θερμοκρασία είναι το 140, αν η θερμ αυτή τι συνέπειες έχει για το λάδι και τι για το μοτερ?

3. Για την συγκεκριμένη διαδρομή φίλος με 106 ραλυ 16V με motul 300V είχε θερμ στο κοκκινο ενώ με ELF EXCELLIUM είχε φυσιολογικές θερμοκρασίες.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Μάρ 2007, 13:03:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

plaketokofths έγραψε:

1. Ενα λιπαντικό που σηκώνει θερμοκρασία είναι απαραίτητα πιο "κακό" από ενα άλλο που δεν σηκώνει? Μήπως σε όλα αυτά εμπλέκεται και ο παράγοντας λίπανση?

2. Σε εμένα που η μέγιστη επιτρεπτή θερμοκρασία είναι το 140, αν η θερμ αυτή τι συνέπειες έχει για το λάδι και τι για το μοτερ?

3. Για την συγκεκριμένη διαδρομή φίλος με 106 ραλυ 16V με motul 300V είχε θερμ στο κοκκινο ενώ με ELF EXCELLIUM είχε φυσιολογικές θερμοκρασίες.

1. Προσπάθησα να εξηγήσω με πρόσφατο ποστ όπου αυτός που το διαβάζει μπορεί να κάνει μόνος του τους συνειρμούς. Απλά θα απαντήσω επεξηγώντας ότι ένα λιπαντικό που ανεβάζει θερμοκρασία κατά κανόνα είναι πιο δύσρευστο (που με την σειρά του σημαίνει ότι είναι είτε πολύ παχύ είτε πολύ λεπτό για τις ανοχές του κινητήρα και δεν αντλείται σωστά) αλλά ΔΕΝ είναι απαραίτητα και πιο κακό σαν λιπαντικό, αφού ταυτόχρονα μπορεί να διαθέτει ισχυρότερο φιλμ και να μην σπάει στις υψηλές θερμοκρασίες και έτσι τελικά να προστατεύει. Σίγουρα όμως οι υψηλές θερμοκρασίες (πάνω από 140C) είναι ανεπιθύμητη κατάσταση. Το τεστ μέτρησης φθοράς-αντοχής του λιπαντικού φιλμ (HTHS) που ορισμένες καλές εταιρίες δημοσιεύουν γίνεται στους 150C.
2. Η μέγιστη επιτρεπτή σύμφωνα με το οργανάκι είναι στο κόκκινο (κάπου 150-160C). Η μέγιστη επιτρεπτή όμως πρακτικά καθορίζεται από την ποιότητα του λιπαντικού στον συγκεκριμένο τομέα. Επιλέγοντας ένα Group IV/V ξέρεις ότι έχεις ενα λιπαντικό που εξ ορισμού αντέχει περισσότερη ώρα σε υψηλότερες θερμοκρασίες από τα ορυκτελαϊκής βάσης Group I-III.
Οι συνέπειες αφορούν το λιπαντικό και κατ'επέκταση τον κινητήρα. Η μοριακή δομή του λιπαντικού χάνει την συνοχή της, τα πρόσθετά προστασίας καταστρέφονται με πιο ταχείς ρυθμούς, το λιπαντικό φιλμ γίνεται λεπτότερο (φυσική των υγρών). Τελικά με το λιπαντικό να καταρρέει τα μέταλλα -που στο εν τω μεταξύ διαστέλλονται- αρχίζουν και έρχονται σε επαφή μεταξύ τους, άρα επέρχεται φθορά στον κινητήρα.
3. Ποιά 300V είχε και ποιά ELF EXCELLIUM; Μάθε αυτό και πες μου για να σου δώσω άποψη που να μπορώ να την τεκμηριώσω.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Gr@lly (Γιωργος Αλεξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


4 νιτροτουρμπομπιελα

Ένταξη: 11 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 761
Τόπος: Sto kotetsi

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Μάρ 2007, 19:02:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λάδι από λάδι διαφέρει...
Το πιο απλό δεν μπορεί ένα αμάξι WRC με 300++ αλογα
πηγαίνοντας τάπα για 20χιλιομετρα να καίει το ίδιο
λάδι με τα δικά μας τα κουβαδακια...
Αυτά μπορει να δουλεύουν στους 200oC και να είναι μια χαρά
τα δικά μας ανα φτάσουν εκεί θα καταστρέψουν το μοτερ
και ότι άλλο υπάρχει εκεί μέσα...
ΕΕΕΕ το τέλειο λάδι εμείς ακόμα δεν μπορούμε να το πάρουμε.

Laughing Laughing
Απλά φίλος Μιλτελα κάνε τα πράγματα πιο απλά..
Δεν είναι εύκολο να λες τα επιστημονικά σε όλους και να το καταλαβαίνουν. Πες τα με απλά λόγια και ασε το τα βιβλία
για μια πιο ώριμη συζήτηση..
Και μία απορία βρες μου ένα καλό λάδι που να μην μου ανεβάζει θερμοκρασία στο Θεο....

Φιλικά..... Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Μάρ 2007, 19:07:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

o grally exei ενα 1.3 ραλλυ γκ.Ν μιλτο........
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Μάρ 2007, 01:53:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
plaketokofths έγραψε:

1. Ενα λιπαντικό που σηκώνει θερμοκρασία είναι απαραίτητα πιο "κακό" από ενα άλλο που δεν σηκώνει? Μήπως σε όλα αυτά εμπλέκεται και ο παράγοντας λίπανση?

2. Σε εμένα που η μέγιστη επιτρεπτή θερμοκρασία είναι το 140, αν η θερμ αυτή τι συνέπειες έχει για το λάδι και τι για το μοτερ?

3. Για την συγκεκριμένη διαδρομή φίλος με 106 ραλυ 16V με motul 300V είχε θερμ στο κοκκινο ενώ με ELF EXCELLIUM είχε φυσιολογικές θερμοκρασίες.

1. Προσπάθησα να εξηγήσω με πρόσφατο ποστ όπου αυτός που το διαβάζει μπορεί να κάνει μόνος του τους συνειρμούς. Απλά θα απαντήσω επεξηγώντας ότι ένα λιπαντικό που ανεβάζει θερμοκρασία κατά κανόνα είναι πιο δύσρευστο (που με την σειρά του σημαίνει ότι είναι είτε πολύ παχύ είτε πολύ λεπτό για τις ανοχές του κινητήρα και δεν αντλείται σωστά) αλλά ΔΕΝ είναι απαραίτητα και πιο κακό σαν λιπαντικό, αφού ταυτόχρονα μπορεί να διαθέτει ισχυρότερο φιλμ και να μην σπάει στις υψηλές θερμοκρασίες και έτσι τελικά να προστατεύει. Σίγουρα όμως οι υψηλές θερμοκρασίες (πάνω από 140C) είναι ανεπιθύμητη κατάσταση. Το τεστ μέτρησης φθοράς-αντοχής του λιπαντικού φιλμ (HTHS) που ορισμένες καλές εταιρίες δημοσιεύουν γίνεται στους 150C.
2. Η μέγιστη επιτρεπτή σύμφωνα με το οργανάκι είναι στο κόκκινο (κάπου 150-160C). Η μέγιστη επιτρεπτή όμως πρακτικά καθορίζεται από την ποιότητα του λιπαντικού στον συγκεκριμένο τομέα. Επιλέγοντας ένα Group IV/V ξέρεις ότι έχεις ενα λιπαντικό που εξ ορισμού αντέχει περισσότερη ώρα σε υψηλότερες θερμοκρασίες από τα ορυκτελαϊκής βάσης Group I-III.
Οι συνέπειες αφορούν το λιπαντικό και κατ'επέκταση τον κινητήρα. Η μοριακή δομή του λιπαντικού χάνει την συνοχή της, τα πρόσθετά προστασίας καταστρέφονται με πιο ταχείς ρυθμούς, το λιπαντικό φιλμ γίνεται λεπτότερο (φυσική των υγρών). Τελικά με το λιπαντικό να καταρρέει τα μέταλλα -που στο εν τω μεταξύ διαστέλλονται- αρχίζουν και έρχονται σε επαφή μεταξύ τους, άρα επέρχεται φθορά στον κινητήρα.
3. Ποιά 300V είχε και ποιά ELF EXCELLIUM; Μάθε αυτό και πες μου για να σου δώσω άποψη που να μπορώ να την τεκμηριώσω.




1. Ευχαριστώ για την απάντηση, ομολογώ οτι μπερδέυτηκα μιας και οι δικοί μου συνειρμοί με οδηγούν στο οτι και το ένα είναι καλό αλλά και το άλλο καλό...

2. Εδώ είναι όλα κατανοητά.. για τα motul 8100 5w40 συγκεκριμένα τι προβλέπεται όμως, σε ότι αφορά τις θερμοκρασίες?

3.ELF EXCELLIUM LDX 5W-40 και motul 300V competition 15w50
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Μάρ 2007, 07:42:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

plaketokofths έγραψε:
Miltellas έγραψε:
plaketokofths έγραψε:

1. Ενα λιπαντικό που σηκώνει θερμοκρασία είναι απαραίτητα πιο "κακό" από ενα άλλο που δεν σηκώνει? Μήπως σε όλα αυτά εμπλέκεται και ο παράγοντας λίπανση?

2. Σε εμένα που η μέγιστη επιτρεπτή θερμοκρασία είναι το 140, αν η θερμ αυτή τι συνέπειες έχει για το λάδι και τι για το μοτερ?

3. Για την συγκεκριμένη διαδρομή φίλος με 106 ραλυ 16V με motul 300V είχε θερμ στο κοκκινο ενώ με ELF EXCELLIUM είχε φυσιολογικές θερμοκρασίες.

1. Προσπάθησα να εξηγήσω με πρόσφατο ποστ όπου αυτός που το διαβάζει μπορεί να κάνει μόνος του τους συνειρμούς. Απλά θα απαντήσω επεξηγώντας ότι ένα λιπαντικό που ανεβάζει θερμοκρασία κατά κανόνα είναι πιο δύσρευστο (που με την σειρά του σημαίνει ότι είναι είτε πολύ παχύ είτε πολύ λεπτό για τις ανοχές του κινητήρα και δεν αντλείται σωστά) αλλά ΔΕΝ είναι απαραίτητα και πιο κακό σαν λιπαντικό, αφού ταυτόχρονα μπορεί να διαθέτει ισχυρότερο φιλμ και να μην σπάει στις υψηλές θερμοκρασίες και έτσι τελικά να προστατεύει. Σίγουρα όμως οι υψηλές θερμοκρασίες (πάνω από 140C) είναι ανεπιθύμητη κατάσταση. Το τεστ μέτρησης φθοράς-αντοχής του λιπαντικού φιλμ (HTHS) που ορισμένες καλές εταιρίες δημοσιεύουν γίνεται στους 150C.
2. Η μέγιστη επιτρεπτή σύμφωνα με το οργανάκι είναι στο κόκκινο (κάπου 150-160C). Η μέγιστη επιτρεπτή όμως πρακτικά καθορίζεται από την ποιότητα του λιπαντικού στον συγκεκριμένο τομέα. Επιλέγοντας ένα Group IV/V ξέρεις ότι έχεις ενα λιπαντικό που εξ ορισμού αντέχει περισσότερη ώρα σε υψηλότερες θερμοκρασίες από τα ορυκτελαϊκής βάσης Group I-III.
Οι συνέπειες αφορούν το λιπαντικό και κατ'επέκταση τον κινητήρα. Η μοριακή δομή του λιπαντικού χάνει την συνοχή της, τα πρόσθετά προστασίας καταστρέφονται με πιο ταχείς ρυθμούς, το λιπαντικό φιλμ γίνεται λεπτότερο (φυσική των υγρών). Τελικά με το λιπαντικό να καταρρέει τα μέταλλα -που στο εν τω μεταξύ διαστέλλονται- αρχίζουν και έρχονται σε επαφή μεταξύ τους, άρα επέρχεται φθορά στον κινητήρα.
3. Ποιά 300V είχε και ποιά ELF EXCELLIUM; Μάθε αυτό και πες μου για να σου δώσω άποψη που να μπορώ να την τεκμηριώσω.




1. Ευχαριστώ για την απάντηση, ομολογώ οτι μπερδέυτηκα μιας και οι δικοί μου συνειρμοί με οδηγούν στο οτι και το ένα είναι καλό αλλά και το άλλο καλό...

2. Εδώ είναι όλα κατανοητά.. για τα motul 8100 5w40 συγκεκριμένα τι προβλέπεται όμως, σε ότι αφορά τις θερμοκρασίες?

3.ELF EXCELLIUM LDX 5W-40 και motul 300V competition 15w50

1. Ακριβώς έτσι. Γι αυτό και θα προτιμάς ένα λεπτόρευστο λιπαντικό με υψηλό δείκτη HTHS ή με zero shearing, άρα πας σε Group IV/V. Έτσι θα έχεις άριστη ροή για χαμηλές θερμοκρασίες και ισχυρό λιπαντικό φιλμ στις υψηλές θερμοκρασίες.
2. Το 8100 5W40 θα αντέχουν περισσότερο από τον μέσο όρο στις υψηλές θερμοκρασίες λόγω προσεγμένης σύνθεσης. Αν θέλεις κάτι περισσότερο πας σε καθαρόαιμα Group IV/V (με 0% ορυκτέλαιο).
3. Έτσι εξηγείται. Το 300V 15W50 προβάλλει σχεδόν διπλάσια αντίσταση ροής (1021.94cSt στους 130C) από το ELF 5W40 (568.58cSt στους 130C). Ταυτόχρονα είναι ασύγκριτα ανθεκτικότερο στις υψηλές θερμοκρασίες. Η σωστή επιλογή για να χάσει το ELF την μάχη είναι το 300V 5W40 (506.10cSt στους 130C). Για την ιστορία το 8100 5W40 έχει 528.16cSt στους 130C αλλά ποιοτικώς είναι μισή έως μία κατηγορία κατώτερο του 300V 5W40.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Μάρ 2007, 07:47:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Gr@lly έγραψε:

Laughing Laughing
Απλά φίλος Μιλτελα κάνε τα πράγματα πιο απλά..
Δεν είναι εύκολο να λες τα επιστημονικά σε όλους και να το καταλαβαίνουν. Πες τα με απλά λόγια και ασε το τα βιβλία
για μια πιο ώριμη συζήτηση..
Και μία απορία βρες μου ένα καλό λάδι που να μην μου ανεβάζει θερμοκρασία στο Θεο....

Φιλικά..... Laughing Laughing

Πες μου τί λάδια χρησιμοποίησες έως τώρα στο συγκεκριμένο μοτέρ σου, σε ποιό κατέληξες και γιατί (εμπειρικά όπως το αντιλαμβάνεσαι). Έτσι θα μου είναι ευκολότερο να προσδιορίσω τις ανάγκες σου και να σου προτείνω το σωστό.
Από όσο ξέρω τα 1.3 Rallye δουλεύουν σωστά με 50ρια ή με δυνατά 40ρια (έχω ήδη αναφέρει τέτοια 40ρια πολλές φορές). Έχω ήδη την προδιάθεση να σου προτείνω δυνατό 40ρι για να έχεις ροή και αντοχή ταυτόχρονα (θα βγάζεις χαλαρά αγώνες αλλά δεν θα επικεντρωθώ μόνο εκεί). Βοήθησέ με όμως πρώτα.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Gr@lly (Γιωργος Αλεξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


4 νιτροτουρμπομπιελα

Ένταξη: 11 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 761
Τόπος: Sto kotetsi

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Μάρ 2007, 15:17:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τωρα έχει Motul 300v 5-40 αρκετά καλύτερα
απο τα 10-40 αλλά πολύ ψηλό για τέτοιο μοτερ
και τέτοια χρήση...
Και λεω λέω γιατι με κάτι Penzoil ημουν αρκετα ικανοποιημένος.

Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 69, 70, 71 ... 161, 162, 163  Επόμενη
Σελίδα 70 από 163

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2421s (PHP: 61% - SQL: 39%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on