Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
fotis-84 (fotis) Δραστήριο μέλος
peugeot 106 EN/2
Ένταξη: 01 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 260
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 27 Φεβ 2007, 15:13:14 Θέμα δημοσίευσης: 205 - Μονο ενα καζανακι, αλλα που? |
|
|
μιλαω για αγωνιστικη χρηση και το θεμα εχει να κανει με το που πρεπει τελικα να τοποθετηθει το καζανακι...να τοποθετηθει στη μεση και πισω σωληνας ή να τοποθετηθει στο τελος?εχωντας ενα μοτερ με περιπου 12,5 συμιεση τελικα που θα ηταν καλυτερο? με τις εξατμισεις δεν τα παω καλα ας διαφωτισει καποιος που εχει δοκιμασει-πειραματιστει... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας
Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 27 Φεβ 2007, 16:58:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όλα είναι θέμα μοτερ-συμπιεσης και οι θέση είναι ανάλογη του όγκου του καζανακιου. Αλλά αυτά βγαίνουν με μαθηματικούς τύπους που δεν γνωρίζω... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
fotis-84 (fotis) Δραστήριο μέλος
peugeot 106 EN/2
Ένταξη: 01 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 260
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 27 Φεβ 2007, 17:01:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Road_Runner έγραψε: | Όλα είναι θέμα μοτερ-συμπιεσης και οι θέση είναι ανάλογη του όγκου του καζανακιου. Αλλά αυτά βγαίνουν με μαθηματικούς τύπους που δεν γνωρίζω... |
επειδη ο εξατμισας μου δεν ειναι καλος στα μαθηματικα ...θελω τους τυπους.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας
Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 27 Φεβ 2007, 17:20:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μακαρι να τους είχα να σου τους έδινα με όλη μου την καρδια... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
fotis-84 (fotis) Δραστήριο μέλος
peugeot 106 EN/2
Ένταξη: 01 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 260
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 27 Φεβ 2007, 17:22:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Road_Runner έγραψε: | Μακαρι να τους είχα να σου τους έδινα με όλη μου την καρδια... |
peugeot sport εξατμιση ειχaτε στο cup η ηταν ελευθερη για τον καθενα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας
Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 27 Φεβ 2007, 17:28:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αντιγραφή της PS made by papadopoulos racing exausts |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Φεβ 2007, 08:20:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φωτη θεωρητικα πισω θα πρεπει να μπει καθως στο ενδιαμεσο τμημα δεν νομιζω να χρειαζεσαι κατι για να σου τονωνει την ροπη με τοση πολυ συμπιεση που θα εχεις...
Αν ειχες κανεναν τρελο εκκεντροφορο θα σου ελεγα να "παιξεις" με κανενα προφυσιο αλλα στην παρουσα στιγμη δεν νομιζω οτι χρειαζεται...
Μαλλον με 52αρα σωληνα(αφου δεν υπαρχει χταποδι) και ενα τελικο,αλλα αρκετα μεγαλο σε ογκο,θα εισαι καλα νομιζω...
Βεβαια δεν ειμαι και η πιο αξιοπιστη λυση οποτε καλο ειναι να παρεις και καμια 2η αποψη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Μάρ 2007, 18:16:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλησπέρα!
Εαν το μοτέρ σου είναι ατμοσφαιρικό η θέση και ο όγκος του σκεύους υπολογίζεται επακριβώς με βάση στοιχεία ογκομετρίας του μοτέρ σου.
Η επίτευξη αύξησης της ογκομετρικής απόδοσης με βάση τη ''φυσική'' υπερπλήρωση του μοτέρ απαιτεί το συντονισμό εισαγωγής και εξαγωγής.
Για δεδομένη εισαγωγή η τοποθέτηση του 1ου σκεύους πρέπει να είναι κατάλληλης θέσης και όγκου ώστε να συντονίζει με την εισαγωγή με το 2ο συντονισμό (είναι ο πιό εκτενής) στο επιθυμητό φάσμα ρυθμού περιστροφής.
Υπάρχουν τύποι αλλα και υπολογιστικά μοντέλα-προγράμματα.
Τα αποτελέσματά τους είναι προσεγγιστικά και εξαρτώνται ισχυρά απο την ακρίβεια των δεδομένων.
Δεν θα σου πρότεινα να καταφύγεις σε τέτοια λύση κυρίως για κατασκευαστικούς και πρακτικούς λόγους.
Η λύση που σου προτείνω είναι εάν οι εκκεντροφόροι σου είναι ''παρόμοιας'' ογκομετρίας με τους πεζό σπόρ να βάλεις την πεζό σπόρ εξάτμηση.
Μπορεί να μήν πετύχεις το ιδανικό αλλα θα έχεις σημαντικά ωφέλη.
Φιλικά
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Gr@lly (Γιωργος Αλεξανδρος) Τρελλαμένο μέλος
4 νιτροτουρμπομπιελα
Ένταξη: 11 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 761 Τόπος: Sto kotetsi
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Μάρ 2007, 00:30:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο Δημήτρης ξέρει πολλά για αυτό το θέμα..
Μην ξεχνάμε όμως ηη πεζό σπορ είναι ακριβή..
Καλός είναι ο Παπαδόπουλος αλλά τώρα τελευταία
το έχει ψηλό παρατραβήξει....
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Μάρ 2007, 09:21:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βασικα ο εκκεντροφορος που εχει το παιδι ειναι μπουμπισιος οποτε...
Πρεπει να ειναι πιθανοτατα ιδιος με του Γιαννη απο την Χαλκιδα με το phase II 1300.
Απλα με τοση πουλ συμπιεση αν παρουμε και το γεγονος οτι θα το τρεχει πιστα,τοτε δεν νομιζω οτι η PS εξατμιση θα ειναι και οτι καλυτερο.
Α,by the way,δεν θελω να υποννοησω κατι αλλα παρολο την θεωρια,η εξατμιση του Πανου(Volvos) δεν...με το συγκεκριμενο set up εκκεντροφορων. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Μάρ 2007, 13:50:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: |
Α,by the way,δεν θελω να υποννοησω κατι αλλα παρολο την θεωρια,η εξατμιση του Πανου(Volvos) δεν...με το συγκεκριμενο set up εκκεντροφορων. |
Κάνεις λάθος...
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
fotis-84 (fotis) Δραστήριο μέλος
peugeot 106 EN/2
Ένταξη: 01 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 260
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Μάρ 2007, 14:18:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Βασικα ο εκκεντροφορος που εχει το παιδι ειναι μπουμπισιος οποτε...
Πρεπει να ειναι πιθανοτατα ιδιος με του Γιαννη απο την Χαλκιδα με το phase II 1300.
Απλα με τοση πουλ συμπιεση αν παρουμε και το γεγονος οτι θα το τρεχει πιστα,τοτε δεν νομιζω οτι η PS εξατμιση θα ειναι και οτι καλυτερο.
Α,by the way,δεν θελω να υποννοησω κατι αλλα παρολο την θεωρια,η εξατμιση του Πανου(Volvos) δεν...με το συγκεκριμενο set up εκκεντροφορων. |
οχι πιστα ρε στελαρα,σπριντακια θα κανω...η πεζο σπορτ εχει κανα 300αρι το τελικο νομιζω?το θεμα πιστευω δεν ειναι το καζανακι τοσο πολυ αλλα η ροικοτητα του σωληνα και πανω απολα η σχεδιαση του και τα κουρπαρισματα...γι΄αυτο και το τοσο πανακριβο το πεζοσπορισιο μεσαιο τμημα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Μάρ 2007, 14:50:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: | Pughell έγραψε: |
Α,by the way,δεν θελω να υποννοησω κατι αλλα παρολο την θεωρια,η εξατμιση του Πανου(Volvos) δεν...με το συγκεκριμενο set up εκκεντροφορων. |
Κάνεις λάθος... |
Καλα...Αμα κανω λαθος,δοκιμαστε το μια και με πιο στενα κομματια και μετα πειτε μου τι θα γραψει το Gtec...
Σημερα ξαφνικα συνειδητοποιησε οτι το μοτερ του παει καλα,που μεχρι προχθες ελεγε οτι τα μαμα σημαδια δεν δουλευουν με τιποτα...
Τεσπα,η συνεχεια αλλου...
Φωτη οντως η PS ειναι πανακριβη...
Εγω παντως ειχα την εντυπωση οτι το ειχες για πιστα και οχι sprint και rally.
Τεσπα,οσο πιο στενη εξατμιση βαλεις,τοσο πιο χαμηλα θα σου βγαλει την δυναμη ρε...
Εγω παντως εμπειρικα με τοση συμπιεση,δεν θα εβαζα 48αρα εσωτερικα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|