Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Mixxx (Μιχάλης) Νέος χρήστης

 Peugeot 206 1.4 (2006)
Ένταξη: 30 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 92 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Φεβ 2007, 16:12:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Mixxx έγραψε: | volvos έγραψε: | ΑΝ μπεις στο σαιτ της σουπερσπριντ στο c2 με τα 110αλογα που ειναι ιδιο μοτερ θα δεις ποσα βγαζει ΧΩΡΙς ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ...
τα ιδια (οριακα ως 10αλογα) εβγαλε και ο γαβανας στο δικο του με εξατμιση απο 106 ομως  |
Βρε Παναγιώτη γιατί δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε. Ποιος είπε ότι μια νέα εξαγωγή δεν μπορεί να δώσει 10 άλογα. Εγώ σε ρωτάω γιατί αυτή που έχω εγώ δεν είναι καλή εξαγωγή και συνολικά καλή βελτίωση (αν εξαιρέσεις τους εκκεντροφόρους που θα μπουν) με 131 άλογα.
Έπρεπε να περιμένω δλδ κι άλλα άλογα;; |
Μιχαλη μην το βλεπεις ετσι ρε...
Καταρχην απο την στιγμη που δεν το ειχες μετρησει καπου εντελως μαμα και να το ξαναμετρησεις μετα απο οσα πραγματα εκανες,δεν μπορεις να ξερεις αν οντως εχεις +20 αλογα.
Οποτε απλα βαδιζεις στα τυφλα και το μονο που εχεις ως κριτηριο ειναι το "αισθησιομετρο" σου.  |
Το έχω μετρήσει με τελικό και βαρελάκι και έδειξε 110,8 άλογα (δεν νομίζω πριν από αυτά να είχε περισσότερα, στην χειρότερη να είχε τα ίδια) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mixxx (Μιχάλης) Νέος χρήστης

 Peugeot 206 1.4 (2006)
Ένταξη: 30 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 92 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Φεβ 2007, 16:24:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το θέμα είναι ότι δεν προσπαθώ να σας πείσω ότι έχω κάνει την καλύτερη δυνατή βελτίωση, απλά νομίζω ότι δεν είναι και άσχημη  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Φεβ 2007, 16:26:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | Επειδή καπούτ το scan μου, σου λέω ότι μέχρι τις 4000 το αυτοκίνητο είναι ίδιο και χειρότερο. Από εκεί και πέρα μέχρι κόφτη είναι πολύ καλύτερο. Όλα αυτά που είπα σύμφωνα με τα διαγράμματα |
Παράθεση: | Το έχω μετρήσει με τελικό και βαρελάκι και έδειξε 110,8 άλογα (δεν νομίζω πριν από αυτά να είχε περισσότερα, στην χειρότερη να είχε τα ίδια) |
Ρε παλαβε,μονος σου το λες...
Το γεγονος οτι μεχρι τις 4000 ειναι χειροτερο απλα δειχνει οτι σε μπερδευει το ξεσπασμα που κανει ψηλα για αυτο και νομιζεις οτι παει,ενω στην πραγματικοτητα εχει χασει μονο την γραμμικοτητα του και δουλευει σωστα μονο μετα τις 4000.
Σχετικα με την μετρηση,οχι,το τελικο δεν δινει κατι απο μονο του,ουτε και το βαρελακι αν δεν εχει γινει σωστη συνδεσμολογια,απλα το θεμα ειναι οτι ολες οι μετρησεις που εχεις κανει ειναι στην Χρυσαυγη οποτε δεν μπορεις να εχεις ενα αντικειμενικο κριτηριο για το αν το προγραμμα που εκανες μαζι με το χταποδι σου εδωσαν οντως 20 αλογα ή απλα "τεντωσαν" λιγο την δυναμομετρηση σου ετσι ωστε να πιστεψεις οτι "επιασαν τοπο" τα λεφτα που εδωσες...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Φεβ 2007, 16:29:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MIA poly βασικη παρατηρηση μιχαλη.
τα 110 και 130 αλογα τι απωλειες γραφου στο χαρτι?
θεωρητικα θα πρεπει να εχεις ΑΚΡΙΒΩΣ τις ιδιες απωλειες ....
δηλαδη αν εισαι 99 τροχο στην αρχη (110-10%)
θα πρεπει να εισαι 117 τροχο μετα (130-10%) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mixxx (Μιχάλης) Νέος χρήστης

 Peugeot 206 1.4 (2006)
Ένταξη: 30 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 92 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Φεβ 2007, 16:32:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Παράθεση: | Επειδή καπούτ το scan μου, σου λέω ότι μέχρι τις 4000 το αυτοκίνητο είναι ίδιο και χειρότερο. Από εκεί και πέρα μέχρι κόφτη είναι πολύ καλύτερο. Όλα αυτά που είπα σύμφωνα με τα διαγράμματα |
Παράθεση: | Το έχω μετρήσει με τελικό και βαρελάκι και έδειξε 110,8 άλογα (δεν νομίζω πριν από αυτά να είχε περισσότερα, στην χειρότερη να είχε τα ίδια) |
Ρε παλαβε,μονος σου το λες...
Το γεγονος οτι μεχρι τις 4000 ειναι χειροτερο απλα δειχνει οτι σε μπερδευει το ξεσπασμα που κανει ψηλα για αυτο και νομιζεις οτι παει,ενω στην πραγματικοτητα εχει χασει μονο την γραμμικοτητα του και δουλευει σωστα μονο μετα τις 4000.
Σχετικα με την μετρηση,οχι,το τελικο δεν δινει κατι απο μονο του,ουτε και το βαρελακι αν δεν εχει γινει σωστη συνδεσμολογια,απλα το θεμα ειναι οτι ολες οι μετρησεις που εχεις κανει ειναι στην Χρυσαυγη οποτε δεν μπορεις να εχεις ενα αντικειμενικο κριτηριο για το αν το προγραμμα που εκανες μαζι με το χταποδι σου εδωσαν οντως 20 αλογα ή απλα "τεντωσαν" λιγο την δυναμομετρηση σου ετσι ωστε να πιστεψεις οτι "επιασαν τοπο" τα λεφτα που εδωσες...  |
Άρα η μόνη λύση (μόνη γιατί δεν έχω καμιά όρεξη να δίνω 50-60 ευρώ για άλλη μέτρηση) είναι να το στύσω με ένα μαμά ή ένα 1ου σταδίου να δω τι σκ@τ@ έκανα στο cc μου  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mixxx (Μιχάλης) Νέος χρήστης

 Peugeot 206 1.4 (2006)
Ένταξη: 30 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 92 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Φεβ 2007, 16:38:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | MIA poly βασικη παρατηρηση μιχαλη.
τα 110 και 130 αλογα τι απωλειες γραφου στο χαρτι?
θεωρητικα θα πρεπει να εχεις ΑΚΡΙΒΩΣ τις ιδιες απωλειες ....
δηλαδη αν εισαι 99 τροχο στην αρχη (110-10%)
θα πρεπει να εισαι 117 τροχο μετα (130-10%) |
Αρχικά έχω απώλειες 36 άλογα στα 110 άλογα και μετά 45 άλογα στα 131 άλογα. Επειδή παρατήρησα ότι έχω αυξημένες απώλειες το έψαξα όσο μπορούσα και έμαθα ότι οι απώλειες της δυναμομέτρησης μετριούνται στο τέλος της διαδικασίας όπου ο χειριστής μετά το πλάκωμα αφήνει το αυτοκίνητο να σταματήσει μόνο του πάνω στα ράουλα με πατημένο συμπλεκτη. Την τελευταία παρατήρησα ότι ο βλ@κ@ς δικός μου χειριστής πάτησε φρένο και αποδίδω εκεί την αυξημένη απώλεια που έχω. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Φεβ 2007, 16:46:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mixxx έγραψε: | [ Την τελευταία παρατήρησα ότι ο βλ@κ@ς δικός μου χειριστής πάτησε φρένο . |
χαχαχα...δε γραφω αλλο. πρεπει να δουλεψω...
τελικα αυτο λεγαμε χτες με ενα φιλαρακι οτι τα φορουμ καλα ή κακα εχουν προσφερει πολλα στο ξετραβωμα των ανθρωπων...
παλιοτερα ο μονος τροπος να δεις-μαθεις ηταν αν τυχαινε κανα φιλαρακι να ειχε κανει κατι παρομοιο ή να πετυχαινες κανεναν σε κανα πεταλο-βουτα και αυτο εφοσον δεν εψαχνε για πελατες θυματα ο τυπος...
τωρα ολα αποδεικνυονται βγαινουν με τη μια στη φορα.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Φεβ 2007, 16:47:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μιχαλη ελπιζω να ξερεις γιατι πατησε φρενο,ε...
Διαβαζει μεγαλυτερες απωλειες οποτε το correction mode του δυναμομετρου "μπερδευεται" και βαση διορθωσης σου βγαζει το μοτερ ακομα πιο δυνατο στην μετρηση.
Οποτε αν πατησε φρενο,ξεχνα τα 130 και υπολογιζε τουλαχιστον καμια 10αρια κατω...
Που να μην ηταν και γνωστος δηλαδη...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mixxx (Μιχάλης) Νέος χρήστης

 Peugeot 206 1.4 (2006)
Ένταξη: 30 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 92 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Φεβ 2007, 16:50:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Μιχαλη ελπιζω να ξερεις γιατι πατησε φρενο,ε...
Διαβαζει μεγαλυτερες απωλειες οποτε το correction mode του δυναμομετρου "μπερδευεται" και βαση διορθωσης σου βγαζει το μοτερ ακομα πιο δυνατο στην μετρηση.
Οποτε αν πατησε φρενο,ξεχνα τα 130 και υπολογιζε τουλαχιστον καμια 10αρια κατω...
Που να μην ηταν και γνωστος δηλαδη...  |
Τότε γιατί στην πρώτη μέτρηση είχα 110  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Φεβ 2007, 09:32:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιατι μαλλον δεν πατησε φρενο;
Εκτος και αν σου αλλαξε παραμετρους ωστε ακομα και χωρις φρενο να σου δειξει χαμηλη αποδοση ωστε με το νεο προγραμμα και το χταποδι να σου δειξει οτι οντως κερδισες κατι.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Φεβ 2007, 09:52:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
35aloga απωλειες δεν υπαρχει σα νουμερο...ειναι αδιανοητο.
προφανως κατι εκανε και στην αρχικη μετρηση που το διορθωσε μετα στις παραμετρους για να βγαλει οσα επρεπε να βγαλει το αμαξι δηλαδη 110.
το χοντρικο συμπερασμα ειναι οτι αφου εισαι +20 και εχεις 6αλογα διαφορα στις απωλειες τοτε εχεις παρει +14 αλογα πραγματικα νουμερο απολυτα λογικο σωστο και αναμενομενο.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 406 coupe 2.2 2005
Ένταξη: 31 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1684 Τόπος: Νικαια city
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Φεβ 2007, 10:11:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
35 άλογα απώλειες έχουν τα τετρακίνητα σουμπ των 250 αλόγων....
κάτι δεν σου είπανε καλά !!!
PS FERRIES
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gianic (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος

 mx-5 1.8
Ένταξη: 02 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 835 Τόπος: Αγ.Παρασκευη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Φεβ 2007, 15:32:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
προσοχη σε φιλους γνωστους κλπ...τα χουμε πει , να τα ξαναλεμε ;
αυτοι ειναι μεγαλυτεροι αρπακολλες απ τους επαγγελματιες ,γιατι πολυ απλα τον επαγγλεματια θα τον βρισεις θα τον απειλησεις κοκ, τον φιλο τι θα τον κανεις ;
Αχ...παιδια μου.....
bye bye cc , welcome miata
Fuck army... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mixxx (Μιχάλης) Νέος χρήστης

 Peugeot 206 1.4 (2006)
Ένταξη: 30 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 92 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Φεβ 2007, 17:21:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πραγματικά δεν ξέρω τι να πω . Δευτέρα θα πάω από εκεί να του τα πω ένα χεράκι να το ξαναμετρήσουμε, χωρίς φρένο, και αν έχω καμιά 120 άλογα θα του πω να ξανακάνει πρόγραμμα. Σήμερα πάντως ξέσκισα το Peugeot σε μετρήσεις με το D-Pic και μου έβγαζε από 125-129. Έχω μπερδευτεί εντελώς  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Φεβ 2007, 17:26:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μιχαλη δεν εχει νοημα...
μπορω να σου βαλω το αυτοκινητο πανω σε ενα δυναμομετρο και να σου κανω 800μετρησεις που ολες να λενε 130.2 αλογα...μη το ψαχνεις με τα δυναμομετρα ποτε δε ξερεις τι κανουν...απλα δε τους εμπιστευεσαι και κοιτας το δρομο. ενα αλλο παιδι μονο με προγραμμα ειδε 127αλογα +13.τι να λεμε τωρα?
οτι εγινε εγινε. δε μπορεις να διορθωσεις κατι.
αποδεξου οτι εχεις ενα αμαξι που δουλευει? σωστα και στρωτα και μη το ψαχνεις. μπορει να το κανει και χειροτερο γιατι στη προσπαθεια του να σου βγαλει κατι τις παραπανω θα στο ψαφησει χαμηλα θα στο μπουκωσει βενζινες και θα καιει τα αντερα του και στο τελος θα ειναι χειροτερο.
ασε που νυστικο αρκουδι δε χορευει!!!!
επειδη οταν βαλεις εκκεντροφορους θα χρειαστεις ενα fine tuning κρατησου να του τα χωσεις τοτε για να δωσει λιγη προσοχη να βγει σωστο!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mixxx (Μιχάλης) Νέος χρήστης

 Peugeot 206 1.4 (2006)
Ένταξη: 30 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 92 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Φεβ 2007, 18:00:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | μιχαλη δεν εχει νοημα...
μπορω να σου βαλω το αυτοκινητο πανω σε ενα δυναμομετρο και να σου κανω 800μετρησεις που ολες να λενε 130.2 αλογα...μη το ψαχνεις με τα δυναμομετρα ποτε δε ξερεις τι κανουν...απλα δε τους εμπιστευεσαι και κοιτας το δρομο. ενα αλλο παιδι μονο με προγραμμα ειδε 127αλογα +13.τι να λεμε τωρα?
οτι εγινε εγινε. δε μπορεις να διορθωσεις κατι.
αποδεξου οτι εχεις ενα αμαξι που δουλευει? σωστα και στρωτα και μη το ψαχνεις. μπορει να το κανει και χειροτερο γιατι στη προσπαθεια του να σου βγαλει κατι τις παραπανω θα στο ψαφησει χαμηλα θα στο μπουκωσει βενζινες και θα καιει τα αντερα του και στο τελος θα ειναι χειροτερο.
ασε που νυστικο αρκουδι δε χορευει!!!!
επειδη οταν βαλεις εκκεντροφορους θα χρειαστεις ενα fine tuning κρατησου να του τα χωσεις τοτε για να δωσει λιγη προσοχη να βγει σωστο!  |
Έχεις δίκιο Παναγιώτη. Θα πάω όμως γιατί τώρα το αυτοκίνητο βγάζει ίσα ίσα κάρτα καυσαερίων, ενώ ο εξατμισάς μου είπε ότι ο καταλύτης είναι πολύ καλός και κάτι άλλο φταίει (αυτόν τον εμπιστεύομαι γιατί μου είπε ότι όποια στιγμή θέλω να πάω να μου τον αλλάξει). Και σκέφτομαι μήπως φταίνε οι μετατροπές που έκανε ο άλλος στο πρόγραμμα (πιο πλούσιο).
Το 1ο ερώτημα είναι ότι αυτός κατέβασε το πρόγραμμα από την Dimsport και μετά το πείραζε. Λες αν το βάλω σκέτο να είναι καλό;
Το 2ο ερώτημα. Λέω να βάλω τους μονοφυσσάτους εκκεντροφόρους απ' το ραλύ αυτοί θα χρειαστούν γρανάζια και νέο πρόγραμμα; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mixxx (Μιχάλης) Νέος χρήστης

 Peugeot 206 1.4 (2006)
Ένταξη: 30 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 92 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Φεβ 2007, 18:02:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | μιχαλη δεν εχει νοημα...
μπορω να σου βαλω το αυτοκινητο πανω σε ενα δυναμομετρο και να σου κανω 800μετρησεις που ολες να λενε 130.2 αλογα...μη το ψαχνεις με τα δυναμομετρα ποτε δε ξερεις τι κανουν...απλα δε τους εμπιστευεσαι και κοιτας το δρομο. ενα αλλο παιδι μονο με προγραμμα ειδε 127αλογα +13.τι να λεμε τωρα?
οτι εγινε εγινε. δε μπορεις να διορθωσεις κατι.
αποδεξου οτι εχεις ενα αμαξι που δουλευει? σωστα και στρωτα και μη το ψαχνεις. μπορει να το κανει και χειροτερο γιατι στη προσπαθεια του να σου βγαλει κατι τις παραπανω θα στο ψαφησει χαμηλα θα στο μπουκωσει βενζινες και θα καιει τα αντερα του και στο τελος θα ειναι χειροτερο.
ασε που νυστικο αρκουδι δε χορευει!!!!
επειδη οταν βαλεις εκκεντροφορους θα χρειαστεις ενα fine tuning κρατησου να του τα χωσεις τοτε για να δωσει λιγη προσοχη να βγει σωστο!  |
Παναγιώτη τα αποτελέσματα του D-Pic πως τα βλέπεις; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Φεβ 2007, 18:11:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εδω θα σου ππουν αλλοι. το dpic δε το ξερω.
για εκκεντροφορους αν ισχυουν αυτα που λεει ο στελιος (θα τα διαπιστωσω απο βδομαδα) τοτε θεωρητικα οι 257 δουλευουν χωρις γραναζια ενω οι 262 με αμφιβολια.
ο καταλυτης που εχεις τι ειναι? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mixxx (Μιχάλης) Νέος χρήστης

 Peugeot 206 1.4 (2006)
Ένταξη: 30 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 92 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Φεβ 2007, 18:16:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για το πρόγραμμα τι λες; να του πω να περάσει αυτό από την Dimsport ή να αφήσω αυτό το πειραγμένο.
Για τον καταλύτη δεν θυμάμαι την μάρκα να σου πω. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mixxx (Μιχάλης) Νέος χρήστης

 Peugeot 206 1.4 (2006)
Ένταξη: 30 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 92 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|