Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Φεβ 2007, 21:28:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
...volvos on fire...
ρεεεεεε τα χεις χάσει τελείως... 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nOkpos (Δημήτρης) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 1.6 GT (2009)
Ένταξη: 10 Ιούλ 2005 Δημοσιεύσεις: 1108 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Φεβ 2007, 10:14:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ηρθεεε αντε τωρα να δω πως θα το βαλω  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nOkpos (Δημήτρης) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 1.6 GT (2009)
Ένταξη: 10 Ιούλ 2005 Δημοσιεύσεις: 1108 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Φεβ 2007, 15:24:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καμια φοτο που περιπου μπαινει ?γιατι με βλεπω να το βαζω αλλο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Φεβ 2007, 18:19:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στήριξε το αμάξι σε τρίγωνα ή κάτι άλλο σταθερό ΟΧΙ ΣΕ ΓΡΥΛΟ!
ΙΔΙΩΣ ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΓΡΥΛΟ που είναι μέσα στην ρεζέρβα!
Προσοχή σε αυτό!!!!
Μπες κάτω από το αμάξι.
Ακριβώς πάνω από την γεφυρα (μεγάλο μεταλλικό κομμάτι που ενώνει τα ψαλίδια)
θα δεις το μοχλό που έρχεται από τον λεβιέ τα ταχυτήτων ο οποίος συνδέεται με ένα άλλο μοχλικό σε σχήμα γωνίας που έχει στην άκρη που κοιτάει προς την μηχανή μια μπίλια.
Στην μπίλια αυτή συνδέεται ενα μπαράκι ή ντίζα (χρυσόκίτρινο χρώμα) που έρχεται από την πλευρά του οδηγού.
Αν σου κουνήσει κάποιος τον λεβιέ εκείνη την στιγμή μεταξύ 3ης και 4ης θα δεις ότι το γωνιακό αυτό μοχλικό μετατρέπει την εμπρός~πίσω κίνηση του λεβιέ σε αριστερά~δεξιά (αντίστοιχα) κίνηση της ντίζας.
Απασφαλίζεις την ντίζα από μπίλια του μοχλικού πιέζοντας την ντίζα προς τα επάνω.
ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΗΝ ΤΗΝ ΣΤΡΑΒΩΣΕΙΣ!
Μπορείς να χρησιμοποιήσεις ένα γαλλικό κλειδί για μοχλό (βάζοντας την μύτη του κλειδιού ( "U" ) μεταξύ μοχλικού και ντίζας.
Θέλει λίγη δύναμη αλλά τελικά ξεκουμπώνει.
Οταν βγει η ντίζα από την μπίλια βάζεις την στρογγυλή τρύπα του quick στην μπίλια και την σταθεροποιείς με το κυκλικό πλακάκι και της 2 αλλενόβιδες με τα παξιμαδάκια ασφαλείας από την κάτω πλευρά.
Καλό είναι από πριν να έχεις σφίξει την μπίλια του quick στο τέρμα εμπρός (= στην μύτη του quick) γιατί μετά είναι λίγο στριμωγμένα από εκεί κάτω...
Γίνεται και μετά αλλά θα ταλαιπωρηθείς...
Στο τέλος κουμπώνεις την "χρυσή" ντίζα στην μπίλια του quick και είσαι έτοιμος.
TIP...
Αν θες να μετατοπίσεις τον λεβιέ σου πιο μπρστά (γιατί πχ έχεις μακριά χέρια ) τότε το quick να το βιδώσεις υπό γωνία πάνω στο μοχλικό με την μύτη του quick να κοιτάει προς τα εμπρός και προς την πλευρά του συνδηγού)
Αντίθετα αν θες να έρθει ο λεβιές προς πίσω (γιατί πχ έχεις κοντά χέρια ή είσαι μετρίου αναστήματος κλπκλπ) τότε η μύτη του quick να μπει κοιτώντας προς τα αριστερά
Λίγο εεεε όχι πολύ!!!! Γύρω στις 10~20μοίρες είναι οκ.
Δυστυχώς φωτογραφίες δεν έβγαλα.
Στην τοποθέτηση κάποιων από τα επόμενα θα το κάνω όμως για να φτιάξουμε και ένα σωστό HOW-TO. 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nOkpos (Δημήτρης) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 1.6 GT (2009)
Ένταξη: 10 Ιούλ 2005 Δημοσιεύσεις: 1108 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Φεβ 2007, 21:28:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αρε μανθο τι θα καναμε χωρις εσεναα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Φεβ 2007, 10:19:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|

η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nOkpos (Δημήτρης) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 1.6 GT (2009)
Ένταξη: 10 Ιούλ 2005 Δημοσιεύσεις: 1108 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Φεβ 2007, 15:03:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και σαν ασχετος επειδη δεν μπορω να μπω απο κατω ειναι ευκολο απο πανω? αν βγαλω το φιλτρο οπως διαβαζα σε προηγουμενα post? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Φεβ 2007, 15:27:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στο 8ν του Στέλιου ήταν (από ότι κατάλαβα)
Στο δικό σου το 16ν δεν ξέρω.
Εγώ στα 4 (1χ2,0/2χ1,6/1χ1,4 8ν) που τα έχω βάλει εχώ μπει από κάτω.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nOkpos (Δημήτρης) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 1.6 GT (2009)
Ένταξη: 10 Ιούλ 2005 Δημοσιεύσεις: 1108 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Φεβ 2007, 16:06:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το κακο ειναι οτι δεν μπορω να μπω απο κατω εγω! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Φεβ 2007, 16:21:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ρε βρες 2 τσιμεντόλιθους για κάθε πλευρά
σήκωσε το αμάξι με τον μαμά γρύλο
βάλε και ένα ξυλάκι μεταξύ τσιμεντόλιθων και σασί για να μην στραβώσεις την λαμαρίνα του μαρσπιέ και μια χαρά θα στηριχθεί.
Αλλιώς πήγαινε δες αν σου δίνει "χέρι από πάνω αλλά έτσι όπως το θυμάμαι είναι ικανοποιητικά "στριμόκωλα"... 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Φεβ 2007, 16:28:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΠΑΣ ΚΑΛΑ?
ΤΣΙΜΕΝΤΟΛΙΘΟΥΣ?
τραβα παιδακι μου στο μανθοσυνεργειο που εχει τριποδα ή σε κανα αργυρη 10λεπτα δουλεια ειναι. αντε μη σου πεσει τιποτα στο κεφαλι με το καφρο που δινει συμβουλες!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Φεβ 2007, 17:06:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|

η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nOkpos (Δημήτρης) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 1.6 GT (2009)
Ένταξη: 10 Ιούλ 2005 Δημοσιεύσεις: 1108 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Φεβ 2007, 18:08:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εβγαλα τα φιλτρα απο πανω και για 2 ωρες προσπαθουσα να το βγαλω τπτ δεν λεει να βγει  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RASTAVIPER (THOMAS) Τρελλαμένο μέλος

 TOP FUELER - 106 1.6(16)V
Ένταξη: 23 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 904 Τόπος: JAMAICA
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Φεβ 2007, 19:24:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπον τι θα γινει με τα 106??
Θα μας πειτε πως μπαινει το quick και στα δικα μας?Δεν πηραν μονο τα 206.
Ο Γιαννης δεν μπορεσε να το βαλει στον Μυστακιδη και ο Σεβδαλης μολις ειδε το δικο μου, με ρωτησε που το βρηκα και απο που ηρθε.
Υπαρχει κανεις με 106 που το εχει βαλει και αν ναι πως?
ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Φεβ 2007, 19:46:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν δεις πιο πάνω πάνω μπήκε σε 14άρι saxo μια χαρά.
Στου Γιάννη δεν μπορέσαμε να το βάλουμε γιατί ακριβώς πίσω από εκεί που μπαίνει υπάρχει μια πλαστική σωλήνα (σα να είναι η πλεξούδα μέσα μου φαίνεται) που ενοχλεί.
Αν μετατωπισθεί αυτή προς τα πάνω ή κάτω θα μπει μια χαρά.
Για τον Σεβνταλή αναρωτιέμαι γιατί του φάνηκε περίεργο αφού η τοποθέτησή του είναι εξαιρετικά απλή.
Βγάζεις από το μοχλικό το μπαράκι/ντιζάκι (πες το όπως θες)
Βιδώνεις το κουικ ακριβώς πάνω στην μπίλια του μοχλικού
Και βάζεις το μπαράκι στην μπίλα του κουικ (την οποιά φυσικά έχεις σφήξει από πριν)
Το θέμα είναι αν σε όλα τα 16ν 106 υπάρχει εκεί η πλεξούδα σε εκείνο ακριβώς το ύψος ή μόνο στου Γιάννη??
Πάντως η griffiths δεν αναφέρει κάτι ιδιαίτερο για αυτό, που σημαίνει ότι κανονικά είναι plug"n"play. 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
206 CC RG (kostadis) Νέος χρήστης

 Peugeot 206 CC Army Edition
Ένταξη: 11 Δεκ 2005 Δημοσιεύσεις: 91 Τόπος: N.Ερυθραία
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Φεβ 2007, 21:43:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ήρθε η ώρα μου...
Οδηγίες εγκατάστασης για Saxo-106(1.4 τουλάχιστον...)
1.Βγάζουμε όλη τα κομμάτια της εισαγωγής από την πεταλούδα και μετά. Ακριβώς κάτω από την πολλαπλή εισαγωγής είναι μία μεγάλη ντίζα-μπάρα,παράλληλη με τον καθρέφτη και μπροστά της είναι μία πλαστική σωλήνα της πλεξούδας(Αν το προσέξεις από πάνω η εφαρμογή του qs είναι πολύ ακριβής και ουσιαστικά είναι σαν αποστάτης).
2.Μπαίνουμε από κάτω και με ένα χοντρό κατσαβίδι βάζουμε κόντρα(κοντά στην μπίλια για να μην στραβώσει η ντίζα) και με αρκετή δύναμη ξεκουμπώνουμε η ντίζα.
3. Κουμπώνουμε το qs πάνω στην ντίζα και έπειτα το τοποθετούμε εκεί που πριν ήταν η ντίζα. Το σφύγγουμε καλά μετο άλλεν(είναι λίγο...στριμόκ@λα ).
Η πλεξούδα πλέον περνάει πολύ κοντά στην ντίζα, ίσως ακουμπάει κιόλας αλλά δεν την πείραξα γιατί έχει κλιπ και είναι στερεωμένη καλά. Και πάλι δεν νομίζω πως θα δημιουργήσει πρόβλημα!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RASTAVIPER (THOMAS) Τρελλαμένο μέλος

 TOP FUELER - 106 1.6(16)V
Ένταξη: 23 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 904 Τόπος: JAMAICA
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Φεβ 2007, 13:46:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
206 CC RG έγραψε: | Ήρθε η ώρα μου...
Οδηγίες εγκατάστασης για Saxo-106(1.4 τουλάχιστον...)
1.Βγάζουμε όλη τα κομμάτια της εισαγωγής από την πεταλούδα και μετά. Ακριβώς κάτω από την πολλαπλή εισαγωγής είναι μία μεγάλη ντίζα-μπάρα,παράλληλη με τον καθρέφτη και μπροστά της είναι μία πλαστική σωλήνα της πλεξούδας(Αν το προσέξεις από πάνω η εφαρμογή του qs είναι πολύ ακριβής και ουσιαστικά είναι σαν αποστάτης).
2.Μπαίνουμε από κάτω και με ένα χοντρό κατσαβίδι βάζουμε κόντρα(κοντά στην μπίλια για να μην στραβώσει η ντίζα) και με αρκετή δύναμη ξεκουμπώνουμε η ντίζα.
3. Κουμπώνουμε το qs πάνω στην ντίζα και έπειτα το τοποθετούμε εκεί που πριν ήταν η ντίζα. Το σφύγγουμε καλά μετο άλλεν(είναι λίγο...στριμόκ@λα ).
Η πλεξούδα πλέον περνάει πολύ κοντά στην ντίζα, ίσως ακουμπάει κιόλας αλλά δεν την πείραξα γιατί έχει κλιπ και είναι στερεωμένη καλά. Και πάλι δεν νομίζω πως θα δημιουργήσει πρόβλημα!  |
Πολύ ωραία αυτά που λες.
Μήπως μπορείς να παραθέσεις και καμιά φωτογραφία ή σχεδιάγραμμα του σημείου που γίνεται η επέμβαση?Έστω και ζωγραφιστό δικό σου?
Αν μπορούσε να το κάνει κάποιος, θα μπορούσε να χρησιμεύσει και σας οδηγός... 
ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
206 CC RG (kostadis) Νέος χρήστης

 Peugeot 206 CC Army Edition
Ένταξη: 11 Δεκ 2005 Δημοσιεύσεις: 91 Τόπος: N.Ερυθραία
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Φεβ 2007, 17:18:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|

η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RASTAVIPER (THOMAS) Τρελλαμένο μέλος

 TOP FUELER - 106 1.6(16)V
Ένταξη: 23 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 904 Τόπος: JAMAICA
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Φεβ 2007, 21:47:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Είσαι αρχηγός!!
Πες μου κάτι.Στο κενό στο κέντρο, καλύπτεις μόνο το μισό κενό με την άκρη αυτού του σίδερου (αλήθεια ποιο σίδερο είναι αυτό)?Το υπόλοιπο κενό μένει άδειο?
ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|