PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Turbo σε 1.4 16v
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
gianic (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


mx-5 1.8

Ένταξη: 02 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 835
Τόπος: Αγ.Παρασκευη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Φεβ 2007, 14:15:06    Θέμα δημοσίευσης: Turbo σε 1.4 16v Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οχι δεν εχω σκοπο να τουρμπισω κανενα 14αρη, ομως επειδη βρωμαω τουρμπιλα απο χιλιομετρα με βρηκε ενα απο μονο του και επειδη μου αρεσει οι εμπειριες και οι πληροφοριες να διαρρεουν σας μεταφερω την εμπειρια μου απο ενα 1.4 16v του 2004 και οσοι πιστοι προσελθετε στο μαγικο κοσμο της ροπης .

Αλλοι παρτε ιδεες και αλλοι οπλιστειτε με το αντιδραστικο υφος σας, γιατι ναι θα το χρειαστειτε .

Το αμαξι μου πουληθηκε οπως μερικοι γνωριζουν σημερα, αλλα χτες ξυλωνα μερικα πραγματα για να τα βαλω στο επομενο.
οπως ξυλωνα λοιπον ακουω ενα βζζζζζζ τσφφφφφφφφφφ... το βλεμμα μου περιπλανηθηκε και σαν μαγνητης επεσε πανω σ ενα ασημι 206 με 16αρες aftermarket και gt προφυλακτυρες. σαν να μην πηγαινε κατι καλα σ αυτο το 206...

Ειδε οτι εχω αλλαξει αναρτησεις και πιασαμε κουβεντα.
Δεν του πα τιποτα, παρα μονο: "ανοιγεις το καπω τωρα!! "
Και τι να δω , ενα κομψοτεχνημα. Εναν 1.4 16ν με μια 25αρα, μανιταρι, βαση για το 5ο μπεκ .(ξερω ξερω μισες δουλειες...τς τς τς το πολυ power κανει κακο, ας δουμε και στην πραξη τι γινεται)

"Σιγουρα θα ναι ο πρωτος..." ,σκεφτηκα , "κι ο πιο τολημρος !" ενα αμαξι με 11.1:1 συμπιεση δυσκολα σκεφτεσαι να το τουρμπισεις. Ομως τα καλυτερα δεν ηρθαν ακομα . Ακολουθει ο παρακατω διαλογος.

-συμπιεση;
-Μαμα
-πιστονια;
-μαμα
-μπιελες;
-μαμα
-εισαγωγη;
-μαμα
-κι ακομα να σπασει ;
-δουλευει 7 μηνες ετσι.
-προγραμμα ;
- ο ταδε (πασιγνωστος στον χωρο)
-παμε βολτα;
-παμε!

Το αμαξι χαμηλα μπουκωνε αλλα σιγα τα ωα... ο κ.ταδε πρεπει να ριξε πολλες βενζινες για να δροσιζονται οι κυλινδροι. το αμαξι με το που αγγιξει τις 3.000 τρελαινεται. 22kg ροπης σου δινουν την αισθηση διλιτρου+ κατι παραπανω . το πιεσομετρο σε full boost εδειχνε 0.6 bar το οποιο μεταφραζεται σε 165 αλογα και 22κg ροπης... Μα ποιο 206 δεν θα ζηλευε αυτο το νουμερο ;
Το παιδι βεβαια οικονομικα τον κατακλεψαν, ομως δεν ηξερε. Μπορουσε να τα κανει με πολυ λιγοτερα χρηματα.

Εν κατακλειδη εχουμε τα εξης συμπερασματα:
1. Το μοτερ αντεχει παρ ολο την υψηλη συμπιεση. (εγω θα την εριχνα στο 9:1 τουλαχιστον και θα ανεβαζα λιγο αβανς και πιεση) Οι γαλλοι τελικα ανεβασαν τα στανταρ αξιοπιστιας των νεων κινητηρων

2. Lag τουρμπινας επισης δεν υφισταται.

3. Το κοστος για ενα light τουρμπισμα ειναι μικρο ανα αλογο.

4. Προβλημα με μαμα εγκεφαλο και ηλεκτρογκαζο κανενα αφου το προγραμμα μπηκε σειριακα κανονικα και με το νομο. Εξαλλου οι δυνατοτητες που εχει το ηλεκτρογκαζο ειναι σαφως περισσοτερες αφου το κανεις οτι θες !

5. Οποιον τον τρωει ο κ**** του να προχωρησει και να αφησει τους αλλους να κοκορευοντε οτι βγαλανε 3 αλογα απο φιλτρο-εξατμιση-προγραμμα εκκεντροφορους με δυσαναλογο κοστος.

Μπορει τα νουμερα να ναι τρομαχτικα ομως η πραξη δειχνει αλλο . Ελπιζω να ακολουθησει την συμβουλη μου για χαμηλωμα της συμπιεσης και μετα θα ναι με το γκαζι στο πατωμα και το μονο που θα τον απασχολει θα ναι η τιμη της βενζινης.

Αυτα τα ωραια .




bye bye cc , welcome miata
Fuck army...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Φεβ 2007, 16:03:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οταν ξαναεφτιαξα το προγραμμα χαζευα το παιδι που το πειραζε...
εβλεπα λοιπον χαρτες τουρμπο χαρτες οβερμουστ κλπ κλπ...
ρε μεγαλε εμενα ατομσφαιρα ειναι. τι ειναι ολα αυτα?

σιγα μου λεει μη καθοταν ο κατασκευαστης σε καθε μοντελο να αλλαζει εγκεφαλο...ολοι οι χαρτες του ντισελ μεσα ειναι πεταμενοι και απλα ειναι ανενεργοι.... Cool
το θεμα ειναι να ξερει καποιος να τους δουλεψει (που 100% δε ξερει κανεις.το υπογραφω)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gianic (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


mx-5 1.8

Ένταξη: 02 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 835
Τόπος: Αγ.Παρασκευη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Φεβ 2007, 18:54:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

EDIT




bye bye cc , welcome miata
Fuck army...


Έχει επεξεργασθεί από τον/την gianic στις Πεμ 15 Φεβ 2007, 19:11:02, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31102
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Φεβ 2007, 19:05:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ωπα sorry λαθος μου... Cool


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


406 coupe 2.2 2005

Ένταξη: 31 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1684
Τόπος: Νικαια city

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Φεβ 2007, 00:47:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δεν μας είπες λεφτά που κόστισε...

Πάντως ενημερωσέ μας και σε 2-3 χρόνια αν δουλεύει ακόμα...

Δεν είμαι αρνητικός γιατί και εγώ κάποτε ψηνόμουνα, απλά με 11.1 συμπίεση στο πρώτο ταξίδι, το αμάξι θα κλατάρει... εκτός και αν πηγαίνει ταξιδάκια με 120...

Η συμπ΄΄ιεση πρέπει όπωσδηποτε να μειωθεί...και η 25άρα είναι πολύυυυυ μεγάληηηη για το μοτέρ αυτό....
Στο παρελθόν είχα βρεί ένα με ένα 206 1.6 τούρμπο... αφού πεδεύθηκε κανένα χρόνο με τον μηχανικό που διάλεξε, τον είδα ξανά τυχαία όταν πήγα να βάλω εξάτμιση... τότε λοιπόν, είχε βρει ένα καινούργιο μηχανικό, και έκανε ανακατασκευή....
κράτησα το τηλεφωνό του, και μετά από 8 μήνες τον πήρα τηλέφωνο γιατί ήμουν έτοιμος να το τουρμπίσω το κάμπριο και μου λέει φίλε τα πουλάω όλα τα τούρμπο, χταπόδια κτλ κτλ και ψάχνω μοτέρ από δίλιτρο...
Οπότε μου έκοψε την φόρα...αν θυμάμαι καλά είχε βάλει και εδώ αγγελία με το τι πουλάει..


PS FERRIES
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Φεβ 2007, 01:02:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πρεπει οπωσδηποτε να πεσει η συμπιεση γιατι το 11 προς 1 ειναι πολλα για μετρια προς μεγαλη πιεση.Τα εργοστασιακα δεν θα αντεξουν.Εκτος αν καποιος χωσει πιο βαθεια το χερι στην τσεπη και βαλει εμβολα και μπιελες.
Αλλα και παλι δεν νομιζω να μπορει καποιος να παει με 200+ με την τουρμπινα να δουλευει υπερωριες για πολυ ωρα στην εθνικη.


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
nOkpos (Δημήτρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 1.6 GT (2009)

Ένταξη: 10 Ιούλ 2005
Δημοσιεύσεις: 1108
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Φεβ 2007, 02:42:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Shocked Shocked Shocked Shocked
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
gianic (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


mx-5 1.8

Ένταξη: 02 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 835
Τόπος: Αγ.Παρασκευη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Φεβ 2007, 09:54:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

πραγματι με τη συμπιεση αυτη φλερταρει επικινδυνα στο σπασιμο. μια φλατζουλα και τελος γι αυτες τις πιεσεις.

Η τουρμπινα δεν ειναι μεγαλη . ειναι καταλληλη.

Ακουω συνεχεια για σπασμενα μοτερ απο τουρμπο εχει δει κανεις σας ; Πιο πολλα ραλλακια εχω δει με κολλημενες βαλβιδες.




bye bye cc , welcome miata
Fuck army...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
WilDuck (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


sound of boxer

Ένταξη: 02 Ιούν 2006
Δημοσιεύσεις: 562
Τόπος: ΡΟΔΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Φεβ 2007, 10:11:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

gianic έγραψε:
Ακουω συνεχεια για σπασμενα μοτερ απο τουρμπο εχει δει κανεις σας ; Πιο πολλα ραλλακια εχω δει με κολλημενες βαλβιδες.


ΟΥΥΥ!!! Laughing Laughing Laughing

Πιστεύω ότι είναι μεγάλο λάθος να τουρμπίσεις έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα, αν δεν κάνεις πρώτα όλες τις προεργασίες που θα χρειαστούν τα μέταλλά του.

Κι εγώ μπορεί να τούρμπιζα έναν κινητήρα, αλλά πρώτα θα είχα αλλάξει μπιέλες, πιστόνια, βαλβίδες, φλάντζα, έξτρα μπεκ + + + ..

Ε, δεν πάω να πάρω ένα astra opc να τελειώνω? Very happy




Uploaded with ImageShack.us
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
gianic (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


mx-5 1.8

Ένταξη: 02 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 835
Τόπος: Αγ.Παρασκευη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Φεβ 2007, 10:25:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

WilDuck έγραψε:
gianic έγραψε:
Ακουω συνεχεια για σπασμενα μοτερ απο τουρμπο εχει δει κανεις σας ; Πιο πολλα ραλλακια εχω δει με κολλημενες βαλβιδες.


ΟΥΥΥ!!! Laughing Laughing Laughing

Πιστεύω ότι είναι μεγάλο λάθος να τουρμπίσεις έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα, αν δεν κάνεις πρώτα όλες τις προεργασίες που θα χρειαστούν τα μέταλλά του.

Κι εγώ μπορεί να τούρμπιζα έναν κινητήρα, αλλά πρώτα θα είχα αλλάξει μπιέλες, πιστόνια, βαλβίδες, φλάντζα, έξτρα μπεκ + + + ..

Ε, δεν πάω να πάρω ένα astra opc να τελειώνω? Very happy


ειναι θεμα συναισης. αν δεν την εχει καποιος που τουρμπιζει ας παρει κατι ετοιμο καλυτερα !




bye bye cc , welcome miata
Fuck army...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Φεβ 2007, 10:25:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

gianic έγραψε:
πραγματι με τη συμπιεση αυτη φλερταρει επικινδυνα στο σπασιμο. μια φλατζουλα και τελος γι αυτες τις πιεσεις.

Η τουρμπινα δεν ειναι μεγαλη . ειναι καταλληλη.

Ακουω συνεχεια για σπασμενα μοτερ απο τουρμπο εχει δει κανεις σας ; Πιο πολλα ραλλακια εχω δει με κολλημενες βαλβιδες.


Εγω παλι τοσα χρονια ποτε δεν ειδα 106 με κολλημενη βαλβιδα...
Η μονη βλαβη που εβγαζαν αυτα τα μοτερ ηταν να σπασει η φουστα απο κανενα πιστονι.
Ε,και το κλασσικο οπου ο κρετινος ιδιοκτητης εχει κανει τρελο κατεβασμα απο τις 11.000+ με 4η σε 2α...Λογικο να καρφωσει βαλβιδες το καημενο... Confused

Για σπασμενα τουρμπομοτερ παντως,εχω δει περισσοτερα,οπως συγκεκριμενα σε αρκετα που εγιναν τουρμπο απο ατμοσφαιρα,εσπασαν και πανω στο δυναμομετρο. Sad
Πριν 3 βδομαδες περιπου ενα 106 με πιστονια κλπ παρεδωσε πνευμα την ωρα του προγραμματος.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
gianic (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


mx-5 1.8

Ένταξη: 02 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 835
Τόπος: Αγ.Παρασκευη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Φεβ 2007, 10:29:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

everything is possible. οι γνωσεις δεν αποκτουνται με γκαφρα




bye bye cc , welcome miata
Fuck army...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Φεβ 2007, 11:00:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επισης πρεπει να ξερεις τι ζητας και ποσα δεινεις.
Βλεπω μιλαμε για σπασμενα μοτερ που εγιναν τουρμπο.
Δεν ρωταμε ομως ποσα ηθελε να βγαλει αυτος ο μαγκας που το τουρμπισε.Με τι υποδομη πηγε να σηκωσει 1bar πιεση λογο χαρη.
Ολα αυτα συντελουν στο σπασιμο του μοτερ.
Δεν μπορει καθε τουρμο μετατροπη να σπαει.


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
gianic (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


mx-5 1.8

Ένταξη: 02 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 835
Τόπος: Αγ.Παρασκευη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Φεβ 2007, 11:22:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

με σωστο management φυσαμε 0.7-0.8 απροβληματιστα.




bye bye cc , welcome miata
Fuck army...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


406 coupe 2.2 2005

Ένταξη: 31 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1684
Τόπος: Νικαια city

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Φεβ 2007, 18:34:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το θέμα είναι πότε θα σκάσει.
Μέχρι να σκάσει όλοι έχουν σωστό management, top μηχανικό, κτλ, κτλ.

Μόλις σκάσει ο Μηχανικόςγίνεται μαλ@κ@ς, το Management είναι μάπα , κ.τ.λ.

Ο μηχανικός κατηγορεί εσένα ότι το πλάκωσες και το έσπασες.....

Τίποτα.

Φέρτε έναν να μου πει έχω το δικό μου τουρμπισμένο 2 χρόνια και δεν έχει γάλει κιχ...
Και θα βγάλω το καπέλο.

ααα και να τονίσω ότι όταν τουρμπίσουμε πρέπει να αλλάζουμε και εκεντροφόρους με διαφορετικά χαρακτηριστικά . (οι περισσότεροι δεν αναφέρουν καν την λέξη εκκεντροφόρος). Wink


PS FERRIES
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Φεβ 2007, 20:37:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

DIMCHRI έγραψε:
και η 25άρα είναι πολύυυυυ μεγάληηηη για το μοτέρ αυτό....


η 25άρα δεν λέει κάτι από μόνη της, άμα είναι ρουλεμανάτη είναι μια χαρά πιστεύω. Επίσης σημασία έχει η εισαγωγή και η εξαγωγή της τουρμπίνας, ως προς την διατομή της εννοώ. Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) 
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


vw passat 1.8T

Ένταξη: 24 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 372
Τόπος: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Φεβ 2007, 09:06:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

DIMCHRI έγραψε:
Το θέμα είναι πότε θα σκάσει.
Μέχρι να σκάσει όλοι έχουν σωστό management, top μηχανικό, κτλ, κτλ.

Μόλις σκάσει ο Μηχανικόςγίνεται μαλ@κ@ς, το Management είναι μάπα , κ.τ.λ.

Ο μηχανικός κατηγορεί εσένα ότι το πλάκωσες και το έσπασες.....

Τίποτα.

Φέρτε έναν να μου πει έχω το δικό μου τουρμπισμένο 2 χρόνια και δεν έχει γάλει κιχ...
Και θα βγάλω το καπέλο.

ααα και να τονίσω ότι όταν τουρμπίσουμε πρέπει να αλλάζουμε και εκεντροφόρους με διαφορετικά χαρακτηριστικά . (οι περισσότεροι δεν αναφέρουν καν την λέξη εκκεντροφόρος). Wink


Thumbs Up


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
DrJekyll (Αλέκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 30 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 789
Τόπος: Serres

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Απρ 2007, 20:47:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

DIMCHRI έγραψε:
ααα και να τονίσω ότι όταν τουρμπίσουμε πρέπει να αλλάζουμε και εκεντροφόρους με διαφορετικά χαρακτηριστικά . (οι περισσότεροι δεν αναφέρουν καν την λέξη εκκεντροφόρος). Wink

Δηλαδή ποιός είναι ο πιο κατάλληλος εκκεντροφόρος????
Π.Χ. στην περίπτωση του TU5JP4 & J4 ή στου 1.4 16ν...?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
takis_206 (takis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot 206

Ένταξη: 05 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 848
Τόπος: chania

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Ιαν 2010, 15:38:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπερα σε ολους καταρχας εχω ενα 206 1,4 16v ψαχτικα λιγο στο θεμα tuning αυτου του μοτερ και μετα απο ωρες ατελειοτες εφτασα στο θεμα turbo βρικα ενα κιτακι με τουρβινα μαμα απο Punto gt σε πολυ καλη τιμη πολαπλη εξαγογης downpipe extra εγγεφαλακι με ολες τις σολινοσεις και σιντομα θα τα εχω.....Λοιπον ολοι κραζουν αυτο το μοτερακι δεν ξερω γιατι ομως και γιαυτο τους ΡΩΤΑΟ ΕΔΩ ...........αλλοι λενε για προβλημα με τα ρευματα αλλοι λενε για block αλλοι λενε για βαλβιδες και τα λοιπα,,,Λοιπον στο 0,7 το αμαξι δεν θα παταει μαγες h EIΣΑΓΟΓΗ ΑΝΤΕΧΕΙ ΜΕΧΡΙ 0,8 ΚΑΙ Ο ΔΙΣΚΟΣ ΜΕΧΡΙ 220ΝΜ(160+PS) ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΨΕΥΤΙΚΕΣ ΜΠΙΕΛΕΣ???ΠΟΙΑΝΟΥ ΕΣΠΑΣΑΝ?????ΤΟ BLOCK? ΠΟΙΑΝΟΥ ΕΣΚΑΣΕ?????ΤΑ ΡΕΥΜΑΤΑ ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΤΟΥΡΒΙΣΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΨΕ??? ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΛΕΕΙ Ι DP-ENGEERING:
Let me start with thanking you for your interest in our products and services!



What exact parts you need depend on the power level you want to reach.



A complete stock engine (with only a decompression package to lower the cr-ratio) can reliably make around 160 hp on 0.7 bar of boost pressure. This is the most economic power to investment performance level.



Parts we can offer to reach 160 hp and around 210 nm (fuel and management parts not included, best to get those locally for on-site support when needed);
The stock clutch can take up to 220 nm.



Regarding the management system we currently haven’t got a Vems PnP standalone management system for the ET3 engine. Of course virtually any programmable system can do the job and some piggy back units can manage this power level too.



The stock plastic intake manifold can take 0.8 bar boost without breaking, above that it becomes a serious liability. (a breaking intake manifold can easily take out a front window, we have seen that happen on customer cars that tried to go above 0.8 bar boost anyway)
Up to 200 - 210 hp can easily be done on stock internals with only a decompression plate to lower the cr-ratio. After that forged pistons and eventually also upgraded rods will become a necessity.



As with everything, the further you want to stretch the power output of the engine the more modifications need to be made. If you have different power requirements please inform about the possibilities and parts required.



Of course it is also possible to have a complete conversion performed by us in our workshop, again inform about prices.



If you have any other questions about the parts or you want to order something, don’t hesitate to contact us.





Best regards,



Pieter Oonincx

DP-Engineering



St. Teunismolenweg 50e

6534 AG

Nijmegen

The Netherlands



Tel. +31 (0) 24 6634060

Fax +31 (0) 24 6630657

info@dp-engineering.nl

www.dp-engineering.nl
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Ιαν 2010, 15:41:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κοιτα,δοκιμαζεις και οταν πας δυναμομετρο με 200 αλογα και αντεξει για κανενα 6μηνο,τοτε οντως καταφερες το ακατορθωτο. Wink

Btw 22 κιλα ροπη που ειναι το οριο του δισκου,ειναι καπου στα 140 αλογα.
Τα 200 που ειπε η DP ειναι καπου στα 27-30.
Οσο για το 0,7 που λενε,αμα η στατικη συμπιεση πεσει στο 6,ναι,εκει το μοτερ θα αντεξει το 0,7 αλλα με στατικη συμπιεση καπου στο 8 που δοκιμασαν οι περισσοτεροι,μονον προβληματα προεκυψαν.

Μπορει να σου πει περισσοτερα ο Αρης βεβαια μιας και ειχε παραπλησιο μοτερ τουρμπισμενο. Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1657s (PHP: 86% - SQL: 14%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on