Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Ιαν 2003, 10:31:32 Θέμα δημοσίευσης: τρεμουλο στο τιμονι. |
|
|
αυτο το προβληματακι το απεκτησα απο την μερα που αλλαξα τις 14αρες ζαντες του εργοστασιου(σιδερενιες) με 15αρες αλουμινιου(πατουρατες).το θεμα ομως ειναι οτι για να διατηρηθει το offset χρησιμοποιηθηκαν αποστατες.αποστατες για οσους δεν γνωριζουν ειναι κυλινδρικες μεταλλικες βασεις οι οποιες παρεμβαλλονται μεταξυ μουαγιε και 'λαιμου'ζαντας.πρακτικα μετατοπιζουν τη νοητη ευθεια του κεντρου της ζαντας αναλογα με τα εργοστασιακα στανταρ.απο τοτε μεχρι σημερα ειχα τρεμουλο στο τιμονι.αλλοτε πολυ και αλλοτε λιγο.ειχα κανει απειρες ζυγοσταθμισεις αλλα το αποτελεσμα παρεμενε το ιδιο.οταν εβγαζαν τη ροδα και την εβαζαν στο μηχανημα την μηδενιζαν με τα αναλογα βαριδια που χρησιμοποιουν.οταν ομως εμπαινε στο αυτοκινητο το τρεμουλο συνεχιζε.μου ελεγαν πως ειναι η ιδεα μου και εγω διαφωνουσα.μεχρι που εκανα ζυγοσταθμιση πανω στο αυτοκινητο.το προβλημα σχεδον ελαχιστοποιηθηκε.δεν με ενοχλουσε καθολου.να ομως που χρειαστηκε να βγουν οι δυο μπροστα ροδες καποια στιγμη και τα παλληκαρια με εγραψαν οταν τους ειπα οτι δεν πρεπει να αλλαξουν τη θεση στη ροδα ακριβως γιατι ειχε ρυθμιστει το αυτοκινητο στη συγκεκριμενη θεση.τωρα κομπρεσσερ παλι.ο ζαντας μου ειπε καλυτερα να αλλαξουμε αποστατες γιατι απο εκει προερχεται το προβλημα!αν κατσουν οι καινουργιοι που θα βαλω σημερα εχει καλως.αν οχι ??τι γινεται??σκεφτομαι μεχρι να αλλαξω ζαντες και να βαλω αλλες που δεν θα εχουν αποστατες.τι λετε?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Rally (Γιάννης) Μέλος

106 RALLYE 16v
Ένταξη: 15 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 138 Τόπος: Καλλιθεα-Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Ιαν 2003, 10:44:58 Θέμα δημοσίευσης: Re: τρεμουλο στο τιμονι. |
|
|
danielos έγραψε: | αυτο το προβληματακι το απεκτησα απο την μερα που αλλαξα τις 14αρες ζαντες του εργοστασιου(σιδερενιες) με 15αρες αλουμινιου(πατουρατες).το θεμα ομως ειναι οτι για να διατηρηθει το offset χρησιμοποιηθηκαν αποστατες.αποστατες για οσους δεν γνωριζουν ειναι κυλινδρικες μεταλλικες βασεις οι οποιες παρεμβαλλονται μεταξυ μουαγιε και 'λαιμου'ζαντας.πρακτικα μετατοπιζουν τη νοητη ευθεια του κεντρου της ζαντας αναλογα με τα εργοστασιακα στανταρ.απο τοτε μεχρι σημερα ειχα τρεμουλο στο τιμονι.αλλοτε πολυ και αλλοτε λιγο.ειχα κανει απειρες ζυγοσταθμισεις αλλα το αποτελεσμα παρεμενε το ιδιο.οταν εβγαζαν τη ροδα και την εβαζαν στο μηχανημα την μηδενιζαν με τα αναλογα βαριδια που χρησιμοποιουν.οταν ομως εμπαινε στο αυτοκινητο το τρεμουλο συνεχιζε.μου ελεγαν πως ειναι η ιδεα μου και εγω διαφωνουσα.μεχρι που εκανα ζυγοσταθμιση πανω στο αυτοκινητο.το προβλημα σχεδον ελαχιστοποιηθηκε.δεν με ενοχλουσε καθολου.να ομως που χρειαστηκε να βγουν οι δυο μπροστα ροδες καποια στιγμη και τα παλληκαρια με εγραψαν οταν τους ειπα οτι δεν πρεπει να αλλαξουν τη θεση στη ροδα ακριβως γιατι ειχε ρυθμιστει το αυτοκινητο στη συγκεκριμενη θεση.τωρα κομπρεσσερ παλι.ο ζαντας μου ειπε καλυτερα να αλλαξουμε αποστατες γιατι απο εκει προερχεται το προβλημα!αν κατσουν οι καινουργιοι που θα βαλω σημερα εχει καλως.αν οχι ??τι γινεται??σκεφτομαι μεχρι να αλλαξω ζαντες και να βαλω αλλες που δεν θα εχουν αποστατες.τι λετε?? |
φιλε ειχα και εχω εν μερη το ιδιο προβλημα.εκει στα 110-120 ετρεμε πολυ και μετα ηρεμουσε, εκανα ζυγοσταθμιση αλλα ο ζαντας μου ειπε οτι οι ζαντουλες μου εχουν ψιλοστραβωσει, και οταν κανω τα λαστιχα μπρος πισω να τις φτιαξουμε.τα κακα του 45αρι προφιλ και αλλαγης ζαντας, μπορει η ασπρη ζαντουλα το ραλλυ να μην ειναι οτι καλυτερο εμφανισιακα αλλα τετοια προβληματα δεν εχεις!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Ιαν 2003, 13:08:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τελικα τι να κανω?να αλλαξω ζαντα και να βαλω παλι 15αρα αλλα χωρις αποστατη ή να κρατησω τις ιδιες?υπαρχει περιπτωση με ολο αυτο το τρεμουλο τοσα χιλιομετρα να μου εχει στραβωσει ελαφρως κανενα ημιαξονιο?καποιος φιλος μου προτεινει τις SPEEDLINE αν ειναι να αλλαξω ζαντες.καμια αποψη??
ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alxdr74 (αλεξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 peugeot 307 1.4 XS
Ένταξη: 11 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 491 Τόπος: GREECE
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Ιαν 2003, 13:15:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
danielos έγραψε: | τελικα τι να κανω?να αλλαξω ζαντα και να βαλω παλι 15αρα αλλα χωρις αποστατη ή να κρατησω τις ιδιες?υπαρχει περιπτωση με ολο αυτο το τρεμουλο τοσα χιλιομετρα να μου εχει στραβωσει ελαφρως κανενα ημιαξονιο?καποιος φιλος μου προτεινει τις SPEEDLINE αν ειναι να αλλαξω ζαντες.καμια αποψη?? |
SPEEDLINE ειναι οι δικες μου οι ασπρες..Πιστευω να τις θυμασαι! Σε καποια επιδιορθωση που χρειαστηκε να κανω -γιατι ο τροχος επεσε μεσα σε μια τρυπα απο αυτες που δεν μπορεις να δεις τον πατο τους- ο μαστορας ειπα οτι ειναι απο τις καλυτερες ζαντες που υπαρχουν!!! Και οτι εαν ηταν καποια αλλη θα ειχε μεινει στον "τοπο" Οποτε στις συστηνω ανεπιφυλακτα! Ειναι καλα τα κραματα οπως ειπε !
Peugeot...The drive of your life |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Ιαν 2003, 13:21:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ειναι καλα τα κραματα οπως ειπε ! [/quote]
ετσι μου ειπαν και εμενα.ειναι γαλλικες οποτε ειναι πιο ψαγμενες για τα γαλλακια μας και ειναι ελαφριες πραγμα θετικο για τις διαφορες λακουβες λογω του οτι εχουν μεγαλη ελαστικοτητα και μπορουν να αποσβενουν τα τρανταγματα!!!!!ειδα καποιες σε χρωμα ανθρακι πολυ ομορφες αλλα δεν ειμαι ετοιμος ακομα ψυχολογικα να αποχωριστω τις kosei.
ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Ιαν 2003, 14:27:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γενικά προσθήκες δεν προτείνονται, ιδίως όταν έχεις φτιάξει και τέτοιο τέρας.
Ή άλλαξε σε "σωστές" 15άρες ή βάλε πάλι τις παλιές (από τις λίγες ωραίες μαμίσιες ζάντες).
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Ιαν 2003, 14:34:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
chatasos έγραψε: | Γενικά προσθήκες δεν προτείνονται, ιδίως όταν έχεις φτιάξει και τέτοιο τέρας.
Ή άλλαξε σε "σωστές" 15άρες ή βάλε πάλι τις παλιές (από τις λίγες ωραίες μαμίσιες ζάντες). |
τι γνωμη εχεις για τις speedline ??ψαχνω ομορφες αλλα κυριως ανθεκτικες ζαντες διοτι απο αναρτηση ειμαι πολυ σκληρος και δεν θελω τραβηγματα με ισιωματα και τα συναφη.σε 'μαμα' δεν γυριζω γιατι θελω να μεινω σε 15αρες λογω αισθητικης!!
ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Ιαν 2003, 14:52:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
danielos έγραψε: |
τι γνωμη εχεις για τις speedline ??ψαχνω ομορφες αλλα κυριως ανθεκτικες ζαντες διοτι απο αναρτηση ειμαι πολυ σκληρος και δεν θελω τραβηγματα με ισιωματα και τα συναφη.σε 'μαμα' δεν γυριζω γιατι θελω να μεινω σε 15αρες λογω αισθητικης!! |
Έχω την εντύπωση πως η speedline "φτιάχνει" και τις ζάντες της Peugeot, χωρίς όμως να είμαι σίγουρος. Αυτό λογικά είναι καλό.
Αυτό που μπορώ να σου πω με σιγουριά ότι οι OZ έχουν πολύ καλή φήμη όσον αφορά την ανθεκτικότητα. Απο προσωπική εμπειρία, φόραγα τις superturismo 15" και παρόλο που το είχα κάνει τρακτέρ (λόγω διαδρομών σε χωματόδρομους) και είχα πέσει σε όλες τις πιθανές λακούβες της Αττικής για μία μέρα (ένα περίεργο πράγμα βρε παιδί μου, λες και είχαν μαγνήτη και με τράβαγαν μέσα), δεν είχαν παρουσιάσει το παραμικρό στράβωμα.
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!

 Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Ιαν 2003, 16:32:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
danielos έγραψε: | τελικα τι να κανω?να αλλαξω ζαντα και να βαλω παλι 15αρα αλλα χωρις αποστατη ή να κρατησω τις ιδιες?υπαρχει περιπτωση με ολο αυτο το τρεμουλο τοσα χιλιομετρα να μου εχει στραβωσει ελαφρως κανενα ημιαξονιο?καποιος φιλος μου προτεινει τις SPEEDLINE αν ειναι να αλλαξω ζαντες.καμια αποψη?? |
Daniele επειδή είμαι βαθύς μελετητής του τρέμουλου στο τιμονι listen carefully.
Πρωτού σου πάρουν τα ωραία σoυ λεφτά για καινούριες ζάντες, κάνε εάν θες τα εξής:
A) Zυγοστάθμηση σε σταθερό μηχάνημα (όχι σε αλογάκι).
B) Eάν σου λένε ότι οι ζάντες σου είναι στραβές, no problem. Ξεζαντάρεις τα λάστιχα και μετράς τις ζάντες μόνες τους στο μηχάνημα τις ζυγοστάθμησης. Eάν υπάχει πρόβλημα, θα στο δείξει.
Γ) Eάν δεν ληθεί και τότε το πρόβλημα, άλλαξε τα ελλαστικά μπρος-πίσω.
H (Γ) λύση είναι αυτή που έκανα εγώ για να μην αλλάξω ελαστικά με το καλημέρα στο αυτοκίνητο. Bέβαια στο μηχάνημα που με πήγε ο αντιπρόσωπος ελαστικών (στην διαθεσή σου εάν θες με PM) έδειξε ότι οι μπροστινοί τροχοί (πίσω πλέον) ήθελαν 5 gr έκαστος, πράγμα που κανένα άλλο μηχάνημα από τα τρία που ήδη είχα πάει, δεν έδειξε.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5258 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Ιαν 2003, 17:58:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ποτε spacers (αποστατες) σε ζαντες, οσο κιαν μας αρεσουν αυτες οι ζαντες που χρειαζονται spacers. Μονο προβληματακια θα συναντησουμε.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος

 306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Ιαν 2003, 04:28:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οντως οι ζαντες της μαμας Peugeot ειναι Speedline αλλα εχουν ιδιαιτερες προδιαγραφες....
Φοραω τις Scirocco του CC και τι να πω... ανθεκτικοτατες σε ολες τις συνθηκες και παντα ομορφες
Για τους αποστατες εχω να πω ενα καθετο OXI! εκει εγκειτε το προβλημα... παντα προτιμουμε ενα μοντελο ζαντας με το σωστο offset και ουδεποτε κανουμε διωρθοτικη κινηση με spacer ειναι αφ ενος δυσκολο να ζυγισεις αφ ετερου ενδεχομενως και επικυνδινο σε οριακη οδηγηση... μπορει να κοπει ακομα και μπουλωνι..
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Ιαν 2003, 10:49:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
christhehealer έγραψε: | Daniele επειδή είμαι βαθύς μελετητής του τρέμουλου στο τιμονι listen carefully.
Πρωτού σου πάρουν τα ωραία σoυ λεφτά για καινούριες ζάντες, κάνε εάν θες τα εξής:
A) Zυγοστάθμηση σε σταθερό μηχάνημα (όχι σε αλογάκι).
B) Eάν σου λένε ότι οι ζάντες σου είναι στραβές, no problem. Ξεζαντάρεις τα λάστιχα και μετράς τις ζάντες μόνες τους στο μηχάνημα τις ζυγοστάθμησης. Eάν υπάχει πρόβλημα, θα στο δείξει.
Γ) Eάν δεν ληθεί και τότε το πρόβλημα, άλλαξε τα ελλαστικά μπρος-πίσω.
H (Γ) λύση είναι αυτή που έκανα εγώ για να μην αλλάξω ελαστικά με το καλημέρα στο αυτοκίνητο. Bέβαια στο μηχάνημα που με πήγε ο αντιπρόσωπος ελαστικών (στην διαθεσή σου εάν θες με PM) έδειξε ότι οι μπροστινοί τροχοί (πίσω πλέον) ήθελαν 5 gr έκαστος, πράγμα που κανένα άλλο μηχάνημα από τα τρία που ήδη είχα πάει, δεν έδειξε. |
Ντανιέλο, εκτός από τα παραπάνω, μην αγνοήσεις το ενδεχόμενο του "αρπαγμένου" ημιαξονίου. Είναι εξίσου πολύ λογική εκδοχή.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Ιαν 2003, 12:59:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Την Δευτερα αλλαξα λαστιχα στον Dandalis team racing.Μου εκανε εντυπωση το μηχανημα που εκανε την ζυγοσταθμιση.Ηταν σαν υπολογιστης με μονιτορ.Εβαζε επανω την ροδα και ακουμπωντας επανω μια ραβδο εβρισκε αυτοματα το μεγεθος (σε εμενα 5Χ13)Στην συνεχεια περιστρεφοντας μονο του την ροδα εδειχνε στην οθονη ποσο βαρος πρεπει να προσθεσει στην μεσα και την εξω μερια της ζαντας.Μετα την τοποθετηση του βαρους η μετρηση εβγαινε οντως 0 grams.Καμμια ζαντα δεν βγηκε ιδια με την αλλη.Ολες ηθελαν διαφορετικα βαρακια.Και φυσικα μετα την τοποθετηση το τρεμουλο που ειχα πανω απο τα 130 εξαφανιστηκε.Δεν ξερω αν εχετε δει κατι παρομοιο εμενα το μηχανημα μου φανηκε κορυφη!!!!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος

 306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Ιαν 2003, 23:59:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αλεξανδρε... Ηλεκτρονικη ζυγοσταθμιση ειναι... εχει και εδω στον βολο τετοιες παντου κορυφη.. λογικο οτι δεν βγηκε κανενα ιδιο με το αλλο... ετσι γινεται παντα 
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|