Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
vassilis-7- Νέος χρήστης

Peugeot 306 cabriollet 1.6(2001)
Ένταξη: 19 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 56
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Δεκ 2006, 11:26:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εχουν ελαχιστες!Οι γραμμμες και τα χρωμματα ειναι λιγο διαφορετικα χωρις να ειναι ιδιαιτερα αισθητες!
www.caraudioclub.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Δεκ 2006, 21:03:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
smpokos έγραψε: | οντως ειναι αυθεντικο καμπριο απλα στα μοντελα 96 στα 1800 κυβικα υπαρχει πληθωρα σε αντιθεση με τα διλιτρα που δεν βρηκα ακομα κανενα! σκεφτομουν να παρω ενα παλιο και αν μπορεσω να βαλω φαναρια , μασκα και προφυλακτηρα απο το τελευταιο . τι λετε? ο 1800 ειναι 8βαλβιδος η 16βαλβιδος? αλογα ξερει κανεις? |
Για να το κανεις facelift θα χρειαστεις νεο προφυλακτηρα καπο μετωπη φτερα φωτιστικα σωματα μπρος και πισω. . . κοινως πολλα λεφτα, ασε που θα τα βαψεις κιολας και θα μιαζει σαν πρωιν τροπετιασμενο με ολη τη μουρη βαμμενη οποτε καλυτερα κοιτα τη δευτερη εκδοση
Στο εσωτερικο οι διαφορες ειναι στα καντραν που το δευτερο εχει ψηφιακα, στις ταπετσαριες καθισματων, στα χρωματα του ταμπλο.
Πριν παρω το ψψ ηθελα να παρω ενα απλο 1.6 χρυσαφι και να κουμπωσω πανω το μοτερ 2.0-6 με αξονες κλπ . . . δαιμονισμενα ομορφη μετατροπη! 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vassilis-7- Νέος χρήστης

Peugeot 306 cabriollet 1.6(2001)
Ένταξη: 19 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 56
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Δεκ 2006, 21:12:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
lef205 μην με μπριζωνεις!!!!Ετοιμος ειμαι!!!Ασχετο αλλα που μπορω να βρω πισω αξονα για το 306 μου??
www.caraudioclub.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Δεκ 2006, 03:34:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
vassilis-7- έγραψε: | ...Ασχετο αλλα εγω εχω 100hp μαμισια!1.6 8v εβγαινε δυο εκδοσεις!... |
Ο 1,6 στο 306 δεν έβγαινε με παραπάνω από 90 άλογα. Εκτός αν έχεις μηχανή από 8βου 1,6 ράλλο.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vassilis-7- Νέος χρήστης

Peugeot 306 cabriollet 1.6(2001)
Ένταξη: 19 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 56
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Δεκ 2006, 03:52:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μπορει να κανω και λαθος αλλα προχθες που ειχα παει στην Lion να παρω ενα ζουνακι με ρωτησε αν εχω το μοντελο με τα 90 ή τα 100 αλογα.Γενικα αυτο ξερω για το αμαξι μου.Δες και το Link
http://www.lioliosracing.gr/pdf/ecu/Peugeot.htm
Συγκεκριμενα το Λιολιος αναφερει 98 hp.
www.caraudioclub.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Δεκ 2006, 03:58:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Από όσο θυμάμαι δεν έπαιξε με 100 άλογα στο 306. Όμως, θυμάμαι ότι στο xsara picasso σε κάποια φάση είχαν ανακοινώσει τον 1,6 8β με 98 άλογα. Αλλά νομίζω ότι ήταν μετά την παύση παραγωγής του 306. 
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
smpokos (γιωργος) Μέλος

Ένταξη: 24 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 136 Τόπος: SALONIKA
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Δεκ 2006, 11:34:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δηλωνεται η μετατροπη απο 1600 σε διλιτρο? το εχει κανει καποιος αυτο, γιατι αν εχει γινει με ενα αριθμο πρωτοκολλου δηλωνουμε μετατροπη μεσα σε 10 λεπτα
MPAMPA MIN TREXEIS |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Δεκ 2006, 11:41:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
smpokos έγραψε: | δηλωνεται η μετατροπη απο 1600 σε διλιτρο? το εχει κανει καποιος αυτο, γιατι αν εχει γινει με ενα αριθμο πρωτοκολλου δηλωνουμε μετατροπη μεσα σε 10 λεπτα |
Aφου εβγαινε το 306 με αυτο το μοτερ τοτε δηλωνεται.
Αλλα σιγα μην το δηλωσεις γιατι σιγα μην ανοιξει καπο αστυνομος σε καμπριο.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
hexagon (hexagon) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 28 Ιούν 2006 Δημοσιεύσεις: 6
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Φεβ 2007, 10:45:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλημερίζω όλους,
πριν από περίπου 14 μήνες αποφάσισα να πάρω ένα τουτού και έκανα τεραστια ερευνα αγοράς έτσι ώστε να βρω το καλύτερο στα λεφτά που μπορούσα να διαθέσω....δοκίμασα αρκετά αυτοκίνητα τα οποια πήγαινα σε συνεργείο δικό μου αλλα τζίφος η δουλειά, ήταν όλα σκάρτα δυστυχώς, 3 μήνες αργότερα κατάφερα να βρω ένα PEUGEOT 306 Cabriolet σε αριστη κατάσταση 1.6 8V με 94 hp....αφού πήρα όλα τα ok σχετικά με την κατάσταση του συγκεκριμένου τούτου το αγόρασα με κλειστά ματια......ωραίο αμάξι, άνετο στην οδήγηση, τρελή απόλαυση με την κουκούλα κάτω και πολλές βόλτες...από μεριά κινητήρα όμως ήταν λίγο δυστυχώς......αρκετά ροπάτο στα μεσαία αλλα μετά τις 4.500 τίποτα, απλά ανέβαζε στροφές και δεν σχεδόν κρέμαγε......έτσι αποφάσισα να το γαργαλίσω λίγο για να δω τι μπορώ να κάνω....μου προτείνανε τα λοιπά:
1. εκκεντροφόρο, καπάκι, μετατόπιση κοφτη από 6700 σε 8000!!!! πρόγραμμα, σκούπα εξάτμιση και 15+ άλογα στο μοτέρ.....από φίλο προσφορα στα 1200E....
2. Turbo, αλλαγή σχεδόν του μισού κινητήρα, 170hp+ αλλα και 5000E!!!!!με τίποτα
3. Μοτέρ από saxo vts ή peugeot rallye (ίδιοι είναι ΑΚΡΙΒΩΣ) και λίγα περιφερειακά 130+hp 2500E.....
Τελικά μετά από πολύ σκέψη και συζήτηση επέλεξα την τρίτη επιλογή....το αμάξι έμεινε 20 μέρες συνεργείο, το πήρα εχθές το απόγευμα.....το αποτέλεσμα κινητήρας σάχο vts 122hp, βαρελάκι - φιλτροχοάνη και εισαγωγή, εξάτμιση και εξαγωγή, νέες αναρτήσεις (κίτρινα bilstein) και αλλα τακάκια φρενων μπροσά για να σταματάει........από οδηγικής πλευράς είχε τρελή διαφορα...όχι όσο περίμενα αλλα είχε....αποτέλεσμα ένα μοτέρ που πριν τις 4000 δεν πήγαινε τίποτα αλλα μετά τις 4000 και μέχρι τις 7200 τράβαγε πολύ θετικά χωρίς να κουράζεται καθόλου....το πήγα βολτίτσες χωρίς να γίνομαι επικίνδυνος....το μονο που δοκίμασα ήταν ένα 0-120 παραλιακή με ένα corola 1600 το οποιο και (λογικό) άφησα αρκετά πίσω....πολύ ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα αν και τα λεφτά με όλα τα περιφερειακά και αναρτήσεις έφτασαν αισίως τα 3000E........
Επειδή όμως γουστάρω να είμαι και νόμιμος πήρα τηλ το υπουργείο μεταφορών για να δω τι πρέπει να κάνω για να δηλώσω το νέο μοτέρ, με το δικό μου μυαλό δεν περίμενα και πολλά, δεν έκανα υπερκυβισμό, το αμάξι έμεινε 1600 απλά ήταν σα any έχω ένα εκκεντροφόρο επικεφαλή παραπάνω και τίποτα άλλο.....αφού με έκαναν μπαλάκι στα τηλεφωνα για να βρω την άκρη μου είπαν ότι για να το κάνω νόμιμο πρέπει να τρέχω σε 3-4 διαφορετικα μέρη, υπουργείο, κτεο ξανά (πριν από 1 μηνα έκανα), κτλ κτλ....πολύ χαρτούρα ΑΛΛΑ ΚΑΙ 350E για τα έξοδα ΛΕΝΕ....και εγώ ρωτάω....για πιο λόγο μιας και δεν έκανα κάτι τραγικό πχ..1600 σε 2 λίτρο πρέπει να πληρώσω τόσα λεφτά???????το κουστούμι αυτό δεν το είχα υπολογίσει και ξενέρωσα τελείως με την όλη κατάσταση, μπαλάκι, χαρτούρα, τρέξιμο αλλα και λεφτά χωρίς νόημα.. ΓΙΑΤΊ?????Όσους ρώτησα, μηχανικούς, φίλους ακόμα και αστυνομικό γνωστό μου είπαν ΜΗΝ ΠΕΙΣ ΣΕ ΚΑΝΈΝΑ τίποτα ΚΑΙ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ τίποτα, ΜΗΝ ΤΟ ΔΗΛΏΣΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΜΑΘΟΥΝ ΠΟΤΕ!!!!!αλλα δεν πάει έτσι πάντα......όσο φτιάχτηκα με τις αλλαγές στο αμάξι τόσο ξενέρωσα με τους ξυστές δημοσιους υπαλληλους που με πάταγαν από το ένα τηλ στο άλλο με στυλ blaze λέγοντας μου πάντα να πληρώσω......ότι νάναι... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 406 coupe 2.2 2005
Ένταξη: 31 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1684 Τόπος: Νικαια city
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Φεβ 2007, 11:23:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλύτερα να μην το δηλώσεις πρώτον γιατί όταν αλλάζεις κινητήρα και βάλεις ίδια κυβικά δεν χρειάζεται να αναγράφεται στην άδεια.
β) μόλις δουν ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας δεν έχει μπει ποτέ από το εργοστάσιο τότε τα 350 ευρά που σου ζητάνε θα είναι πολύ λίγα σε σχέση με αυτά που θα σου ζητούν μετά !!!!
και αν θες κράτα κια τον παλιό σου κινητήρα.
Εγώ σου εύχομαι πρώτα από όλα να το ευχαριστηθείς πάρα πολύ το αυτοκινητάκι σου, και να μην κάθεσαι να στεναχωριέσαι με το αν είναι δηλωμένο ή όχι το μοτέρ.
Ευχαριστήσου το όσο μπορείς. Και σου ξαναλέω δεν χρειάζεται να το δηλώσεις αφού είναι ίδια κυβικά. 
PS FERRIES
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
hexagon (hexagon) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 28 Ιούν 2006 Δημοσιεύσεις: 6
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Φεβ 2007, 12:26:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ευχαριστώ πολυ για το λινκ, θα το ψαξω να δω τι γινεται, αλλα μαλλον δεν το δηλωνω και σε κανα μηνα το βαζω παλι συνεργειο για ροικη εξελιξη, καπακια, εκκεντροφορους, εγκεφαλο και 150 αλογα ατμοσφαιρα απο 1600....απροβληματιστα, μιας και το αμξι ειναι 1250 κιλα και τα θελει τα εξτρα αλογακια
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Φεβ 2007, 15:48:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το θεμα ειναι οτι οπως σου ειπαν το μοτερ αυτο δε μπαινει στο 306 απο το εργοστασιο....οποτε ειναι απλα ΑΔΥΝΑΤΟ να το δηλωσεις.
θεωρητικα ιδιου κυβισμου μετατροπες δε δηλωνονται πλεον
π.χ αν πας απο 106 8ν 1.6 σε 106 16ν 1.6 τοτε δε το δηλωνεις.
δε θυμαμαι ομως αν χρειαζεται να εχεις καποιο χαρτι.
για να μαθεις πληρως τι πρεπει να κανεις θα πας στο κακ στο ελληνικο.
ειναι στο κτεο ελληνικου αριστερα του ενα μικρο κτιριακι .
κεντρο αναλυσης καυσαεριων. εκει βγαζουν εγκρισεις τυπου.
θεωρητικα αν πρεπε να το δηλωσεις εκει θα πηγαινες.
θα τους πεις οτι εχεις ενα πεζο που ηταν 1.6 8ν και εβαλες 1.6 16ν.
(θα κανεις τη παπια αν σε ρωτησουν αν το μοτερ εμπαινε απο το εργοστασιο και θα πεις ναι ναι και τα δυο...και οτι το πηρες το μοτερ απο 306 παλι)
θα σου πουν τι πρεπει να κανεις αν πρεπει να κανεις τιποτα.
πιθανοτατα να σου πουν οτι πρεπει να εχεις ενα χαρτι-βεβαιωση μηχανολογου οτι η μετατροπη εγινε σωστα και οτι ολα ειναι οκ σε περιπτωση που σε σταματησουν μπατσοι. επισης καλο ειναι να εχεις και ενα τιμολογιο αγορας του μοτερ. γιατι μπορει σε ελεγχο να εισαι οκ επειδη ειναι ιδια κυβικα λλα το μοτερ που το βρηκες?το εκλεψες? το γεννησες ? θα σε ρωτησουν οι μπατσοι....  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 406 coupe 2.2 2005
Ένταξη: 31 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1684 Τόπος: Νικαια city
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Φεβ 2007, 15:49:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ωραίο το αμαξι σου.
και λογικα αφού είναι από ραλύ ο κινητήρας παίρνει και άλλο ενδυνάμωμα με σχετικα λίγα λεφτά.
PS FERRIES
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Φεβ 2007, 15:55:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
απο οτι θυμαμαι ομως στα 306 κανουν μια πατεντα σε καποια βαση μηχανης...θα αντεξει αυτη η βαση και εξτρα αλογα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 406 coupe 2.2 2005
Ένταξη: 31 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1684 Τόπος: Νικαια city
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Φεβ 2007, 16:03:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σιγά μην ρωτήαουν που βρήκε το μοτέρ....
Αν είναι κλεμένο , έχει νούμερα πάνω και μόνο αν τα νουμερα είναι φαγωμένα μπορούν να του κάνουν κάτι.
Αν και ρε παιδιά εδώ που τα λέμε, οδηγάω 15 χρόνια και ούτε μια φορά από όσες με έχουωε σταματήσει, δεν μου είπανε να ανοίξω το καπό....
PS FERRIES
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
hexagon (hexagon) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 28 Ιούν 2006 Δημοσιεύσεις: 6
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Φεβ 2007, 16:22:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
thx για το σχολιο DIMCHRI
το αμαξι οντως ειναι ωραιο αλλα σκευτομουν προς στιγμη να το δωσω και να παρω κανα mx-5 για πορτες....αλλα μετα το ξανασκευτηκα και λεω μπαααα....αστο ειναι οτι πρεπει για τωρα και στριβει και απιστευτα για καμπριο...περνει οντως ενδυναμωση με κανα 1200 εουρα και παει 150 αλογακια οπου εκει θα ειναι αρκετα πιο γρηγορο αποτωρα.....μιν ξεχναμε 1250 κιλα καθαρα ....ειναι πολλα!!!
Χαρτι απο τον μηχανολογο δεν εχω ακομα και τωρα περιμενω το τιμολογιο αγορας του μοτερ.....για να ειμαι καλυμμενος...σχτικα με την βαση της μηχανης εχει πατενταριστει μιας και δεν χωραει ακριβως το ιδιο μοτερ λογο 2πλων εκκεντροφώρων επι κεφαλή και εχει φαγωθει η βαση καθως και ενισχυθει με μεταλλα για να αντεχει θεωριτικα μεχρι και 200 αλογα....που δυσκολα θα φτασω ετσι και αλλιως χωρις υπερσυμπιεστη (μανουκης 5500 εουρα και 220+ αλογα)...
αμα προσεξετε την δευτερη φωτο θα δειτε οτι η αριστερη βαση ειναι λιγο φαγωμενη και με χυμενο εξτρα μεταλλο...χρειαζοταν για να μην κοπει στη μεση....
ευχαριστω για τα καλα λογια....για τα εξτρα 30 αλογακια τι λετε, αξιζουν τα 1200 ευρω τους??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Φεβ 2007, 16:28:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το θεμα ειναι οτι ο μηχανολογος που θα σου δωσει τετοι χαρτι θα παιζει το κεφαλι του ....καθως θα πιστοποιει μια παρανομη και μη εγκεκριμενη μετατροπη απο το εργοστασιο.
οποτε αν βρεις κανεναν τσιμπα το χαρτι αμεσως...κοστος ως 150ευρω μαξιμουμ λογω περιπτωσης.....
1200 για 150αλογα ειναι πολλα.
300 ριπροφαιλ εκκεντροφορων απο μπουμπη
400 προγραμμα
κανα 200αρι εξατμιση
100 εργασια εκκεντροφορων κλπ κλπ
δε το φτανεις με τη καμια το χιλιαρικο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 406 coupe 2.2 2005
Ένταξη: 31 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1684 Τόπος: Νικαια city
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Φεβ 2007, 16:30:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αν τα έχεις τα 1200 δώστα.
βάλε όμως και μια μπάρα θόλων να δείξει λίγο το μηχανοστάσιο.... 
PS FERRIES
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
hexagon (hexagon) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 28 Ιούν 2006 Δημοσιεύσεις: 6
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Φεβ 2007, 16:46:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οπου και να ρωτισα κατω απο 1200 για μονοφυσο σαξοραλλο μοτερ δεν βρηκα....σχετικα με μπαρα θολων γουσταρω αλλα με κολαει το γεγονος οτι αν σε φανε απο την μια στραβωνει και η αλλη....εκτος αν παρεισ καλη μπαρα και παλι πεζει... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|