PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

306 - 306 αλλαγή μοτέρ!!
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
action_peugeot (Τηλεμαχος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


406 V6 24VALVE / 207 thp / 207 hdi

Ένταξη: 06 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 696
Τόπος: Νικαια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Μάρ 2005, 23:17:37    Θέμα δημοσίευσης: Re: Έχεις άπειρες επιλογές!!!!!!! Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τη συγκεκριμένη μετατροπή την έχω σε αυτοκίνητό πελάτη Αν θες να κανονισουμε να δεις το εργαλειο


ACTION SPORT PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑΣ ΤΗΛ.& ΝΙΚ.
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΥΚΑΣΟΥ 51 ΝΙΚΑΙΑ
2105617306 2105697890
6947123587 Τηλέμαχος
Υγραεριοκίνηση
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Pug_306 (Ευάγγελος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)

Ένταξη: 18 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 186
Τόπος: Γέρακας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Μάρ 2005, 03:32:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μεσα γιατι οχι.Να κανονισουμε.Με τη πρωτη ευκαιρια θα σου πω


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
pugsbanny (Γιάννης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


306 1.6 (16V) Champion (2001)

Ένταξη: 03 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 25
Τόπος: Νίκαια, Επίδαυρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Μάρ 2005, 19:03:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pug_306 έγραψε:
Φιλτατε χρησιμοτατες οι απαντησεις σου.Σευχαριστω ΠΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΡΑ πολυ.Λοιπον.Οσον αφορα το σασμαν(να σε κουρασω λιγο ακομα) Τι χρειαστηκε να αλλαξεις ακριβως για να βαλεις το σασμαν του 1.6????Και ποιο σασμαν εβαλες του 16V η του 8V.Του 8βαλβιδου ειναι πιο κοντο.Ποσο στοιχισε η ιστορια της τοποθετησης του σασμαν με τα παρελκομενα?????Σε ευχαριστω εκ των προτερων... Laughing


Έβαλα το σασμάν του 16V. Μου κόστισε 600€ + βαλβολίνες + ρουλεμάν.
Μένω Νίκαια, όποτε θες το κανονίζουμε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Fotografos (theofrastos)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 8v (1995)

Ένταξη: 06 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 103
Τόπος: ΑΘΗΝΑ/ΙΛΙΟΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Φεβ 2007, 22:34:58    Θέμα δημοσίευσης: 306 - 1.6 8v αλλαγή μοτέρ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έχω το 306 με το οκταβάλβιδο μοτέρ το 1.6 με τα 90άλογα.
Το θέμα είναι οτι θέλω να το βελτιώσω.
Ο μηχανικός μου είπε πως σε αυτό το μοτέρ το καλύτερο είναι κεφαλή απο rallye 1.6 8v εκεντροφόρους και πρόγραμα και φτάνουμε κάπου στα 130κάτι άλογα χάνοντας ένα μικρό ποσοστό χαμηλά και έχουμε ένα δυνατό ξέσπασμα απο 4500rpm έως 6700rpm.
Δεν λέω μαρέσει να δουλέυω ένα μοτέρ ψηλά αλλά δέν θα ήθελα να το (σκίζω) συνέχεια για να βγάλω την ροπή μου (όχι πως τώρα δεν το κάνω) ψάχνω κάτι να στροφάρει γρήγορα και σκέυτηκα την οικονομική (σχετικά) λύση του Mi16 για τον λόγο πως ναι θα θέλει μια ανακατασκευή για να μπεί αλλά τουλάχιστον απο θέμα τελών κυκλοφορίας κτλ θα είμαι στα ίδια λευτά.
Και ένα τετραπετάλουδο με εκεντροφόρους και πρόγραμμα πιστεύω θα το εκτοξεύσει πάνω απο 220 άλογα.
Θα ήθελα αν κάποιος έχει βελτιώσει παρόμοιο μοτέρ με αυτό που φοράω να μου πεί την γνώμη του για βελτίωση στο μοτέρ που ήδη έχω.
Σκευτόμουν για turbo αλλά απόσο μου είπαν για να δώσω 220 άλογα σε αυτό που έχω θα φύγουν γύρω στα 9 χιλιάρικα.Ψάχνω μια λύση με καμια 160αρία άλλογα έστω 150 που να στροφάρουν γρήγορα γύρω στα 3000.
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Φεβ 2007, 02:16:56    Θέμα δημοσίευσης: Re: 306 - 1.6 8v αλλαγή μοτέρ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Fotografos έγραψε:
...Δεν λέω μαρέσει να δουλέυω ένα μοτέρ ψηλά αλλά δέν θα ήθελα να το (σκίζω) συνέχεια για να βγάλω την ροπή μου (όχι πως τώρα δεν το κάνω) ψάχνω κάτι να στροφάρει γρήγορα και σκέυτηκα την οικονομική (σχετικά) λύση του Mi16 ...

Σωστος μεχρι εδω..

Fotografos έγραψε:
...Και ένα τετραπετάλουδο με εκεντροφόρους και πρόγραμμα πιστεύω θα το εκτοξεύσει πάνω απο 220 άλογα.

Mε 4-πεταλουδο και εκκεντροφορους εχε υποψη οτι θα το στροφαρεις ΜΟΝΟ ψηλα για να βγαζεις τη ροπη του.

Fotografos έγραψε:
...Ψάχνω μια λύση με καμια 160αρία άλλογα έστω 150 που να στροφάρουν γρήγορα γύρω στα 3000.
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά Smile


Λυση 1η:
Μοτερ 1.6 16v απο 106 Rally + εκκεντροφορους + προγραμμα + εξαγωγη

Λυση 2η:
Μοτερ 2.0 απο 206/306. Αυτα παιζουν στα 138-155-167 αλογα και αφθονη ροπη απο χαμηλα.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Φεβ 2007, 09:59:05    Θέμα δημοσίευσης: Re: 306 - 1.6 8v αλλαγή μοτέρ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Fotografos έγραψε:
Έχω το 306 με το οκταβάλβιδο μοτέρ το 1.6 με τα 90άλογα.
Το θέμα είναι οτι θέλω να το βελτιώσω.
Ο μηχανικός μου είπε πως σε αυτό το μοτέρ το καλύτερο είναι κεφαλή απο rallye 1.6 8v εκεντροφόρους και πρόγραμα και φτάνουμε κάπου στα 130κάτι άλογα χάνοντας ένα μικρό ποσοστό χαμηλά και έχουμε ένα δυνατό ξέσπασμα απο 4500rpm έως 6700rpm.


Γνωστος μου μηχανικος εκανε βελτιωση με εκκεντροφορο,κλπ σε ακριβς ιδιο αμαξι με το δικο σου.

Λοιπον για να ξερεις...
Η κεφαλη σου ειναι με τις μεγαλες βαλβιδες αλλα με τους στενους αυλους οποτε ψαξε να βρεις μια κεφαλη απο 1300/1600 Rallye ή απο 1400/1600 XSi δηλαδη με μεγαλους αυλους και βαλβιδες,για να αποφυγεις ροικες και λοιπες μαλ***ες. Wink
Απο εκει και περα με εναν εκκεντροφορο σχετικα ηπιο και καποια περιφερειακα θα εισαι κοντα στα 120 αλογα με το peak της δυναμης καπου στις 6500-6800.

Συγκεκριμενα αυτο που εφτιαξε ο γνωστος μου ηταν μαμα μοτερ με χταποδι Supersprint και ολοκληρο το συστημα 50mm απο εκει και πισω,με ενα τελικο καζανι και αγωνιστικο καταλυτη.
Απο εκει και περα μπηκε η κεφαλη με τις μεγαλες βαλβιδες σαν αυτην που σου προανεφερα,εκκεντροφορος Cat Cams group N για 1300 Rallye(με 270 μοιρες και 11,15mm βυθισμα εισαγωγη-εξαγωγη),ενα βαρελακι BMC και φλαντζα απο 206 1600 16v χωρις καθολου πλανισμα.

Το μοτερ εδειξε 118 αλογα αν θυμαμαι καλα στις 6700-6800 και σχεδον 15 κιλα ροπη που ειναι πολυ ικανοποιητικα νουμερα αν σκεφτεις οτι βγαζει και καρτα καυσαεριων κανονικα.
Το ολο κοστολογιο δεν ειναι πανω απο 2500 αν ξεκινησει απο ενα εντελως μαμα αυτοκινητο.Βεβαια με παρομοια χρηματα το κανεις και 1600 16v...

Τα 130 παντως απο το υπαρχον μοτερ που σου ειπε ο μηχανικος σου τα βλεπω υπεραισιοδοξα με την συγκεκριμενη πολλαπλη εισαγωγης... Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Fotografos (theofrastos)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 8v (1995)

Ένταξη: 06 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 103
Τόπος: ΑΘΗΝΑ/ΙΛΙΟΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Φεβ 2007, 13:21:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΧΜ!! Να δώσω 2500 για να πάρω 30 άλογα το κόβω αρκετά χλωμό:(
Θα κοιτάξω να δώ αν μπορώ να βρώ πουθενά κανένα Mi16 σιγά σιγά να πάρω τα πράγματα για ανακατασκευή και μετά να το φορέσω πάνω.
Πάντος άν με πάνε όλα αυτά μόνο 120 άλογα πιστεύω πως είναι πεταμένα λεφτά!
Παρεπιπτόντως φοράω σασμάν απο saxo vts 1.6 16v και πίσω άξονα με δισκόφρενα απο xsara vts μόνο φρένα και αναρτήσεις χρειάζομαι οπότε το αμάξι πιστεύω μπορεί να δούλέψει πολύ καλά στο δρόμο με πολλά άλογα Smile
Ευχαριστώ παιδιά!
Όποιος άλλος θέλει ας πεί την γνώμη του γιατί πραγματικά είμαι σε αρκετά μεγάλο δίλημα εδώ και καιρό μιας και δεν παίζουν φράγκα και ψάχνω να βρω τι θα κάνω!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Φεβ 2007, 14:01:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γνωμη μου,ασε το Mi16 και τα αντιστοιχα 2λιτρα... Sad
Μιλας για ενα μοτερ που στην καλυτερη περιπτωση θα εχει πανω απο 150.000χλμ με οτι συνεπαγεται αυτο,ασε που τα περιφερειακα του ειναι σκ**α. Sad
Ασε που χρειαζεσαι και το μεγαλο σασμαν(αλλα 700-800Ε εκει). Exclamation

1000 φορες να προτιμησεις το κλασσικο TU5J4.Σε ΦΠΕ φαση θα εισαι με 130 αλογα,ασε που ειναι και "ευκολο" μοτερ που μπορει να το συντηρει ο καθενας. Wink
Με 2500Ε το εχεις τοποθετημενο και ειναι και πολυ καλυτερο στην μεταπωληση απο το 2λιτρο. Confused

Αποψη μου παντα,ε... Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Φεβ 2007, 14:10:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα σημφωνήσω με τον Στέλιο
Αν συζητάς για λίγα λεφτά βάζεις 1,6 16ν από 106/saxo
Αν είχες λεφτά (που όπως είπες δεν έχεις) βάζεις 306 gti6 κομπλε μαζί με το σασμάν του.

Η πρώτη λύση αφού έχεις και το σασμάν είναι ιδανική και δεν θα πάει πάνω από 2000 max κομπλε τοποθετημένο και συμμαζεμένο.
Η 2η λύση (το έχει κάνει ο Μιχάλης στο δικό του) πάει 5000ε.

Αυτά με εκκεντροφόρους/καπάκια/ταίριαξε/βρες/κάνε/δείξε αν δεν είσαι ο ίδιος μηχανικός ή αν δεν έχεις κολλητό μηχανικό ή αν δεν εμπιστευεσαι 1000% τον μηχανικό σου εγώ θα σου έλεγα να τα ξεχάσεις γιατί στο τέλος όλο θα τρέχεις πίσω από το αυτοκίνητο αντί να το χαίρεσαι...


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Fotografos (theofrastos)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 8v (1995)

Ένταξη: 06 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 103
Τόπος: ΑΘΗΝΑ/ΙΛΙΟΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Φεβ 2007, 15:15:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βασικά σε αυτό το μοτέρ ποντάριζα και εγώ εξαρχής απλά ήθελα κάτι διαφορετικό!
Αυτά τα μοτέρ που τα πάνε γύρω στα 160-170 άλογα είναι πυραβλάκια?
Μπορείς να τα δουλέψεις στην πόλη?
Θέλω να πω είναι τελείως ψόφια χαμηλά και τρελένονται ψηλά μονό?γιατί κάτι τέτοιο έχω καταλάβει απο rallye που τα βλέπω να ανοίγουν.
Αν πρέπει να φορτώνω 5000rpm την πρώτη για να αρχίσει να φορτώνει την δευτέρα δεν θα ήθελα κάτι τέτοιο.
Απλα ρωτάω ιδέα δεν έχω πως δουλέυουν ούτε έχει τύχει να οδηγήσω κανένα.
Και πάλι ευχαριστώ Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Fotografos (theofrastos)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 8v (1995)

Ένταξη: 06 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 103
Τόπος: ΑΘΗΝΑ/ΙΛΙΟΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Φεβ 2007, 15:39:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

A! Και κάτι άλλο!
Ο μηχανικός μου είπε πως θα πάει ένα χιλιάρικο η τοποθέτηση απο τη στηγμή που θα έχω το μοτέρ κομπλέ στα χέρια μου.
Δεν είναι κάπως υπερβολικά?
Αλλά δεν γνωρίζω αν θα αλλάξει εξαγωγές γιατί δεν νομίζω να δουλέυει σωστά με αυτα που φοράω στο 8ν
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Φεβ 2007, 16:52:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βασικα το 1000αρικο για τοποθετηση μονο ειναι πααααρα πολλα.
Πατεντα χρειαζεται στην πλεξουδα,στην μια βαση(την αριστερη οπως κοιτας το μοτερ) και στην εξατμιση μετα το διχαλο καθως το 106 δεν εχει γεφυρα.Κατα τα αλλα ειναι bolt on.

Οσο για 160-170 αλογα και χρηση πολης,απλα ξεχνα το.
Με 140-145 μπορεις,και βγαζεις και καρτα καυσαεριων κιολας και διατηρεις και το υπαρχον σασμαν σου. Wink
Αν και επειδη εχεις μεγαλυτερους τροχους απο το 106,ενα διαφορικο 4,06 ή ακομα καλυτερα ενα 4,29 θα εκρινα οτι ειναι ιδανικοτερο,ιδιαιτερα στην περιπτωση που βαλεις εκκεντροφορους για 140-150 αλογα. Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Fotografos (theofrastos)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 8v (1995)

Ένταξη: 06 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 103
Τόπος: ΑΘΗΝΑ/ΙΛΙΟΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Φεβ 2007, 22:50:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπόν επειδή εδώ και πολύ καιρό έχω την εξής έμπνευση σχετικά με τη βελτίωση του μοτέρ που ήδη φοράω και δεν την έχω πει σε κανέναν θα ήθελα να μου πείτε αν αξίζει τον κόπο.Όχι απο θέμα χρημάτων αλλά απο θέμα δύναμης και αξιοπιστίας μιας και θα τα φτιάξω σιγά σιγά.
Κεφαλή rallye 8v 1.6 εκεντροφόροι πρόγραμμα και ασ υποθέσουμε πως πάμε κάπου στα 125 άλογα, μεταλικό καταλύτη 200ίππων +εξάτμιση ,καλύτερα μπέκ,εισαγωγή απο rallye 1.3 8v την μεταλική μιας και απόσο ξέρω είναι μεγαλύτερη,ροική εξέλιξη κεφαλής,μπουζοκαλώδια κτλ περιφεριακά, να ανοίξω έναν σωστό αεραγωγό στο καπώ οπου θα ρίχνει όλο μέσα στην σκούπα και σφυρίλατα πιστονάκια αν χρειαστει (αν ξέρετε τιμή πειτε μου).
Βασικά αυτα σκευτόμουν να κάνω,δεν θα δουλεύει πολύ άγρια ένα τέτοιο μοτέρ?Επειδή είμαι τύπος που μαρέσουν οι βελτιώσεις:)
Ελπίζω να μην σας έχω κουράσει απλά δεν το είχα πει σε κανέναν και θέλω να πάρω κάποιες σωστές γνώμες για το πώς θα δουλεύει ένα τέτοιο μοτέρ.
Το 306 είναι το πρώτο μου αμάξι και θα το αποχωριστώ μόνο αν αρχίσει να σαπίζει το σασί του ή αν το καρφώσω πουθενά θεος φυλάξει!
Αν γνωρίζετε τιμή για πιστονάκια έστω στο περίπου πείτε μου σας παρακαλώ.
Και πάλι σας ευχαριστώ και πραγματικά συγνώμη αν σας κουράζω ελπίζω να καταλαβαίνετε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
RALLOS8 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 106 rallye 1.6(8v)1997

Ένταξη: 08 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 46

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Φεβ 2007, 01:25:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τα πιστονακια απο 600 και πανω στην καλυτερη περιπτωση που μπορεις να τα βρεις.με αυτα που λες θα ξεπερασεις κατα πολυ τα 3000.εχει φιλος μου rallye με τα πραγματα που λες πανω κατω το οποιο του πινει το αιμα και απο αξιοπιστια ειναι σκυλι.εχει γιαλισμενες μπιελες και ζυγισμενο στροφαλο.με τα 16v σε ψηλομαμα κατασταση μεχρι την 3η πανε μαζι.αρα σκεψου εσυ με το 306 λογο βαρους πως θα πηγαινεις.με ενα 16v μοτερ θα εχεις τα αλογα που θες(120 με 130 ειπες αρχικα)σε μαμα κατασταση χωρις και απο εκει και περα βλεπεις.για εμενα το 16v ειναι η καλυτερη λυση.αν επιμενεις παλι δινω το μοτερ μου 1600 8v rallye μιας και θελω να βαλω 16v.σορυ αν σε κουρασα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Φεβ 2007, 08:55:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν το δεις οικονομοτεχνικα,δεν σε συμφερει να βελτιωσεις το υπαρχον,απλα πας για 1600αρι 16v. Wink

Τωρα αν θες να "ταλαιπωρηθεις" χρειαζεσαι ενα 13αρι μοτερ ή το επανω τμημα του(κεφαλη,πολλαπλη εισαγωγης με πεταλουδα,μπεκ κλπ).
Σε ολα αυτα υπολογιζεις εκκεντροφορο,χταποδια,καλαμαρια,προγραμμα,ροικη δεν ειναι απαραιτητη,ανταλλακτικα και εργασια.
Σφυρηλατα επισης δεν χρειαζεται καθως για να αξιοποιηθουν θα πρεπει να κανεις κανενα μοτερ που θα δουλευει 5000-8000,που δεν ειναι και οτι ευκολοτερο,ασε που θα σου κοστισει κανενα 1500αρι επιπλεον. Sad

Οποτε διαλεγεις και περνεις. Very happy
130+ ατια με ΦΠΕ 16βου με 3000Ε(ή 145-150 με ΦΠΕ και εκκεντροφορους και 4000Ε) ή 8βου με 130-135 αλλα με σαφως πιο αρρυθμο δουλεμα και ισως και περισσοτερα χρηματα. Confused
Εγω προσωπικα θα πηγαινα για 16βου παρολο που ειμαι λατρης των 8 βαλβιδων. Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Timour21 (Stathis)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 GTI-6

Ένταξη: 28 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 158
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Φεβ 2007, 11:02:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ε αφού σκοπεύεις να το κρατήσεις μέχρι να σαπίσει, θα πρέπει να το κάνεις σωστό. Και για να γίνει σωστό θα πρέπει τελικά να καταλήξεις στο 6άρι 2λιτρο του 306 GTI. Όλα τα άλλα είναι ημίμετρα. Το να πάρεις πράγματα από 3 διαφορετικά μοτέρ για να φτιάξεις ένα, αν δεν έχεις μετά το μεράκι (και φυσικά ένα δεύτερο αυτοκίνητο) για να τρέχεις απο συνεργείο σε συνεργείο, θα το σιχαθείς το αυτοκίνητο.
Αν δεν έχεις λεφτά να το κάνεις τώρα, κάνε υπομονή, μάζεψε, και κάνε το όταν θα έχεις.
Αφού δεν σκοπεύεις να το αποχωριστείς, δεν σε ενδιαφέρει και τόσο η αξία μεταπώλησής του.
Και το αφήνεις και μαμά, και έχεις και 170 περίπου ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ αλογίδια, και 20 κιλάκια ροπής.
Όταν δε, κουμπώσεις την 3ή, θα ξέρεις οτι έκανες την σωστή επιλογή!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Φεβ 2007, 15:22:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα συμφωνησω με τον Σταθη απλα θα χρειαστεις πολυ ψαξιμο και τουλαχιστον ενα 5000Ε για να γινει σωστο και να εχεις ενα σχεδον εργοστασιακο συνολο με τον αναλογο πισω αξονα,αντιστρεπτικες,κλπ... Confused

Το μονο μειονεκτημα αυτης της εκδοχης ειναι τα μειωμενα,αναλογικα παντα,μεταχειρισμενα ανταλλακτικα... Sad
Απο την αλλη με μια μικρη ενσταση στο μοτερ που δεν ξερεις τι θα εχει τραβηξει,ολα τα υπολοιπα ειναι...ιαπωνεζικα! Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Fotografos (theofrastos)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 8v (1995)

Ένταξη: 06 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 103
Τόπος: ΑΘΗΝΑ/ΙΛΙΟΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Φεβ 2007, 17:55:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά με πείσατε!
Ειδικά αφού μου γράψατε πως είχε κάποιος σε rallye όλα αυτα και πήγαινε μαζί με τα 16ν αυτό αρκούσε εγώ που έχω βάρος πολύ απλα θα πηγαίνω λίγο καλύτερα απο τώρα!
Η θα βάλω 1.6 16ν ή θα βρώ κανένα δίλιτρο με τα 135άλογα για πάνω μιας και απόσο ξέρω ίδια λευτά θα πάει το μοτέρ.
Για s16 (gti6) είναι λίγο άπιαστο όνειρο απλά και μόνο για τον λόγο ότι θλέλω να φτιάξω τόσα πράματα στο αμάξι που δεν φτάνουν τα λεφτά.
Ήδη μου έχουν φύγει κάπου 4000χιλιάρικα χωρίς να πειράξω μοτέρ.
Το σασμάν που έχω άμα βάλω δίλιτρο απο κανένα xsara 2.0 ας πούμε ταιριάζει?και αν ταιριάζει αντέχει την ροπή απο το δίλιτρο?
Σας ευχαριστώ όλους για την βοήθεια.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Φεβ 2007, 18:00:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το σασμάν δεν ταιριάζει αλλά πουλιέται

εγώ θα στο ξαναπω
το πιο οικονομικό είναι να βάλεις ένα μοτεράκι 1,6 16ν να κρατήσεις το σασμάν σου και θα είσαι μια χαρά
και με περιθώρια βελτίωσης άπειρα... Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Fotografos (theofrastos)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 8v (1995)

Ένταξη: 06 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 103
Τόπος: ΑΘΗΝΑ/ΙΛΙΟΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Φεβ 2007, 19:14:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αφού δεν ταιριάζει και το σασμάν τότε 1.6 16ν εξάλου δέν έχω όρεξη να τους δίνω 400τόσα ευρώ για τέλη.
Γνωρίζεται κανένα καλό συνεργείο Αθήνα?
Ιλιον-Πετρούπολη-Περιστέρι κτλ?
Γιατί 1000 για τοποθέτηση δεν το κόβω, θα πάρω το μοτέρ και δεν θα έχω λευτά να το βάλω πάνω.
Ευχαριστω.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
Σελίδα 2 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1279s (PHP: 83% - SQL: 17%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on