Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 15:40:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
backpressure, ας το διορθωσει καποιος.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tsosmoulis (μητσάκος) Έχω ξεφύγει !!!
106 rallye x 2
Ένταξη: 03 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 1747 Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 15:40:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
συμφωνώ απόλυτα με τα τελευταία ποστ. Το ότι η θεωρεία δεν μπορεί να γίνει πράξη για εμάς τους απλούς θνητούς λόγω της έλλειψης εν μέρη και γνώσεων (που αποκτούνται φυσικά) αλλά και της δύναμης των υπολογιστών είναι γεγονός. Για αυτό και πολλά "φτιαγμένα" αυτοκίνητα πάνε όπως πάνε.
ενδεικτικά για την υπολογιστική δύναμη έχω να πώ ότι σε πρόγραμμα που κάνει ανάλυση cfd (computational fluid dynamics) που χρησιμοποιούσαμε φέτος για ένα απλό fin σε κάποιες συνθήκες χρειάζονταν περίπου 2 ώρες να πάρουμε αποτέλεσμα(που δεν είναι και τίποτα το ιδιαίτερο).
ενδεικτικά πχ
τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 15:46:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: | Με βάση τα όσα γνωρίζω και σου έχω πει και από κοντά, ναι
Μην ξεχνάς όμως ότι η όποια ρύμιση εξαρτάται απο το τί θέλουμε απο ένα μοτέρ!
Αλλοι ''βουτάκιδες'' θέλουν μέγιστη ισχύ και άλλοι (αγωνιζόμενοι)
θέλουν μεγιστον εμβαδόν ισχύος στο φάσμα λειτουργίας που το οδηγηκό στύλ και η φύση του αγώνα απαιτεί! |
το τι έχουμε πει από κοντά τα θυμάμαι πολύ καλά...
...αλλά κάνω κάποιες αναλυτικές ερωτήσεις επεξηγηματικού τύπου για να καταλάβουν και οι υπόλοιποι τι παίζει με την εξαγωγή.
Το πιο συμαντικό πάντως είναι τελικά αυτό που είπες στο τέλος (που σημείωσα με bold) και με βάση αυτό θα πρέπει να σκεφτόμαστε ακόμα και για τα πολιτικά μας αυτοκίνητα και την χρήση που τους κάνουμε (και να έχουμε υπόψιν μας τους όποιους περιορισμούς προκύπτουν από τις επιλογές μας )
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 15:48:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Lef205 έγραψε: | backpressure, ας το διορθωσει καποιος. |
Καλα απο ορθογραφία.....
'' ''Ρομπα''
Να με συνχωρείς
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 16:01:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Lef205 έγραψε: | backpressure, ας το διορθωσει καποιος. |
που?
δεν βλέπω τίποτα...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 16:52:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δηλαδη για να πετυχουμε μεγιστη ισχυ τι μπορουμε να κανουμε?
Επισης για να αυξησουμε την ροπη χωρις να πειραχτει πολυ η γραμμηκοτητα τι χριαζετε να κανουμε?
Αν καποιος απο εμας τουρμπισει το αμαξι του χωρις να αυξησει την διαμετρο της εξατμησης τι προβληματα θα αντιμετωπηση?
Ποια τα πλεονεκτηματα και ποια τα μειωνεκτηματα απο μια τετοια επιλογη?
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Ιαν 2007, 08:56:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτο που ρωτα ειναι απλο και ευκολο.
Βασικα στα turbo ετσι και αλλιως η διατομη θα ειναι πολυ μεγαλη οποτε μην το ψαχνεις...Αν πηγαινεις για καμια 150αρια αλογα,μαλλον με 60αρα σωληνα σε βλεπω σε ολο το μηκος της εξατμισης... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Ιαν 2007, 12:09:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και να ρωτησα και κατι ακομα.
Την ροη τον καυσαεριεων την επιρεαζει και οι κουρβες που κανουν οι σοωληνωσεις και μετα το καζανακι.
Βλεπω διαφορες εταιριες να βγαζουν για 206 πχ εξατμησεις που μετα το τελικο εχουν δυο κουρβες 180 μοιρες μεχρι να φτασουν στην μπουκα για να βγουνε.
Αυτο δεν επιρεαζει?
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tsosmoulis (μητσάκος) Έχω ξεφύγει !!!
106 rallye x 2
Ένταξη: 03 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 1747 Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Ιαν 2007, 12:13:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
brz20 έγραψε: | Και να ρωτησα και κατι ακομα.
Την ροη τον καυσαεριεων την επιρεαζει και οι κουρβες που κανουν οι σοωληνωσεις και μετα το καζανακι.
Βλεπω διαφορες εταιριες να βγαζουν για 206 πχ εξατμησεις που μετα το τελικο εχουν δυο κουρβες 180 μοιρες μεχρι να φτασουν στην μπουκα για να βγουνε.
Αυτο δεν επιρεαζει? |
τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Ιαν 2007, 12:18:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το καζανακι ειναι καθετο σε σχεση με το μηκος του αυτοκινητου.
Αυτο ξεχασα να το πω.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Ιαν 2007, 12:34:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι,επηρρεαζουν και οι κουρμπες,απλα σε καποια αυτοκινητα δεν υπαρχει ο χωρος για να μπει κατα μηκος για αυτο και το βαζουν ετσι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Ιαν 2007, 19:47:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλα στο δικο δεν γινετε να μπει καθετα προς το μηκος γιατι εχει τον χωρο της ρεζερβας και παει πολυ χαμηλα.
Αυτο που θα κανω θα ειναι στην θεση του εργοστασιακου να βαλω αλλο και απο εκει μικρη προεκταση με λιγες κουρμπες για να ερθει η μπουκα στο κεντρο.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Ιαν 2007, 20:17:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
brz20 έγραψε: | Δηλαδη για να πετυχουμε μεγιστη ισχυ τι μπορουμε να κανουμε?
Επισης για να αυξησουμε την ροπη χωρις να πειραχτει πολυ η γραμμηκοτητα τι χριαζετε να κανουμε?
Αν καποιος απο εμας τουρμπισει το αμαξι του χωρις να αυξησει την διαμετρο της εξατμησης τι προβληματα θα αντιμετωπηση?
Ποια τα πλεονεκτηματα και ποια τα μειωνεκτηματα απο μια τετοια επιλογη? |
Σε αυτά που λές.
(1)Ολα εξαρτόνται άπο την αρχιτεκτονική του μοτέρ και τον στόχο σχεδιασμού του.
Οσο αναφορά την εισαγωγή και εξαγωγή
**Για τα ατμοσφαιρικά μοτέρ.
Θεωρητικά για να πετύχεις μέγιστη ισχύ ''βλέπεις'' σε τί φάσμα ρυθμού περιστροφής το εκάστοτε μοτέρ έχει τη μέγιστη ογκομετρική του απόδοση.
Εν συνεχεία, με βάση τη θεωρία που έχω αναφέρει, συντονίζεις εισαγωγή και εξαγωγή έτσι ώστε ο 2ος συντονισμός να βρίσκεται σε αυτό το φάσμα.
Επίσης προσπαθείς να έχεις το λιγότερο δυνατόν backpressure.
Η μορφή των καμπύλων απόδοσης του μοτέρ εξαρτάται από (1)
την προαναφερθήσα ρύθμιση, και τη σχέση διάρκειας μπέκ καυσίμου και avans.
**Για τους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες.
Την ζητούμενη υπερπλήρωση την κάνει πλέον ο υπερτροφοδότης(κοmpressor, turbo)
Μπορείς πλέον να σχεδιάσεις εισαγωγή και εξαγωγή με βάση την καλυτερη ροικότητα χωρίς να ασχολείσαι με συχνότητες ταλαντώμενων σκευών και συντονισμό αυτών.
Στην εξαγωγή μπορείς να χρησιμοποιήσεις ένα σκεύος για να αυξήσεις την ορμή των καυσαερίων αλλα σε περιπτώσεις και εφαρμογές ''μεγάλης'' υπερπλήρωσης όπου έχουμε αντίστοιχα μεγάλο όγκο καυσαερίων το όφελος θα αντισταθμιστεί απο το backpressure του σκεύους.
Στην ειδική περίπτωση της τουρμπίνας βασικότατο ρόλο στην ποιότητα και απόδοση της υπερπλήρωσης έχει η ταχύτητα των καυσαερίων.
Η ταχύτητα δεδομένου όγκου καυσαερίων εξαρτάται από την αρχική της τιμή και το εμβαδόν της φέρουσας ροής
Για κάθε συνδιασμό τουρμπίνας, πίεσης υπερπλήρωσης και ογκομετρίας υπάρχει μία ιδανική συνάρτηση ρυθμού μεταβολής της ταχύτητας των καυσαερίων σε σχέση με το ρυθμό περιστροφής {αναφέρομαι στη σχέση
du(ω)/dω}, για μέγιστη και πιό ομαλά παρεχόμενη απόδοση.
Αντιλαμβάνεσαι με βάση την άνωθη βασική αρχή πως το backpressure δεν κάνει πλέον αισθητή την παρουσία του ΜΟΝΟ στο επαγώμενο ''φρενάρισμα'' του εμβόλου
αλλα μειώνοντας την ορμή των καυσαερίων άρα και την κινητική τους ενέργεια επαγωγικά ''κλέβει'' συνάμα ενέργεια από την τουρμπίνα.
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Ιαν 2007, 20:25:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Αυτο που ρωτα ειναι απλο και ευκολο.
Βασικα στα turbo ετσι και αλλιως η διατομη θα ειναι πολυ μεγαλη οποτε μην το ψαχνεις... |
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gavanas (Γιώργος) Δραστήριο μέλος
206 XS 1.6 2003
Ένταξη: 24 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 219 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Ιαν 2007, 21:28:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δημήτρη, έχω μια ερώτηση περισσότερο φιλοσοφικού περιεχομένου.
Θεωρώντας ως βάση πως ο κατασκευαστής (peugeot) έχει κάνει μια δεδομένη μελέτη συντονισμού, ίσως οδηγηθούμε σε ψιλο-λάθος αποτελέσματα.
Δηλαδή, το ότι το πρώτο σκεύος (καζάνι ή καταλύτης) τυχαίνει να βρίσκεται σε κάποια θέση, δεν σημαίνει πως αυτός που το μελέτησε είχε στο μυαλό του τη μέγιστη ιπποδύναμη. Μπορεί πχ να ήθελε καλύτερο φάσμα ροπής ή (στην περιπτωση του rallye που με ενδιαφέρει περισσότερο) να τοποθέτησε στο συγκεκριμένο σημείο τον καταλύτη ωστε να βρίσκεται στη σωστή ισορροπία απόδοσης και καυσαερίων σε κρύα εκκίνηση.
Έχετε προσπαθήσει να υπολογίσετε κάποιο μήκος βασιζόμενοι μόνο σε στοιχεία όπως το βύθισμα, η διαρκεια των εκκεντων, τα κυβικά κτλ, αφήνοντας έξω από το παιχνίδι τα εργοστασιακά καζάνια; Αν ναι πόσο κοντά βγαίνει; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Ιαν 2007, 21:47:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
επισης μη ξεχναμε οτι τα 106 οι εκκεντροφοροι τους θεωρουνται αρκετα αγριοι νομιζω...αποκλειεται ο κατασκευαστης με αλλα τεχνασματα να προσπαθησε να κατεβασει το φασμα αποδοσης τους για να ειναι ευκολοδηγητο χαμηλα?
θυμαμαι ενα εξελακι του ρομιλου στο gtc με βαση βαλβιδα εξαγωγης διατομη βυθισμα και καποια στοιχεια?δεν το εχεις και εσυ μητσο? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Ιαν 2007, 06:03:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιώργο αυτό που λές είναι πιθανό.
Το τί σκοπεύει ο κατασκευαστής δεν μπορείς να το γνωρίζεις.
Σε οχήματα όμως όπως το 106 ραλλύ και το RC ή γενικά οχήματα υψηλών επιδόσεων πρέπει να συντονίζουν σε εύρος στροφών που να συνδιάζει σίγουρα τη μέγιστη δυνατή απόδοση.
Αμα δε συντονίζει εκεί οι απώλειες σε απόδοση θα ήταν..αντιεμπορικές για μοντέλα που διαφημίζοντια γρήγορα....
Πιστεύω ότι ο σχεδιασμός εξαγωγής που να συνδιάζει προδιαγραφές ρύπων, θορύβου και απόδοση είναι πολύ δυσκολότερη υπόθεση απο την εξαγωγή με μόνο γνώμονα την απόδοση.
Ο Γιαννης έχει κάνει κάτι τέτοιο στον κινητήρα 1.6 16V του ραλλυ και στο δικό του, μετά απόσο μου έχει πεί με πολλές δοκιμές
χρησιμοποιώντας κάποιους έτοιμους τύπους τους οποίους δέν έχω δει και τη θεωρητική (με τις όποιες προσεγγίσεις) απόδειξη δεν γνωρίζω για να διαπιστώσω την όποια ορθότητά τους.
Στην πράξη, με όσα μου έχει πει, φαίνεται να δουλεύουν.
Δεν μπορώ να επιβεβαιώσω εγώ όμως.
Με τα αποτελέσματα που έχει πάρει πάντως επιβεβαιώνει τη θεωρία που ανέφερα.
Για την εφαρμογή της θεωρίας.
Με βάση τις δικές του παρατηρήσεις αλλα και τη δική μου εμπειρία με τη σύγκριση εργοστασιακής και πεζό σπόρ εξαγωγής για το RC και το Rc Groupe N μπορώ να βγάλω ενα
''μπακάλικο'' συμπέρασμα το οποίο σε όσους γνωρίζω προσωπικά έχω αναφέρει.
Δουλεύοντας ανεξάρτητα και βασισμένος σε γνωστές αρχές της φυσικής κατέληξα σε κάποιους τύπους όσο αναφορά τη σχέση συχνότητας ταλάντωσης σκευών με τον όγκο και τη θέση τους ως προς την πηγή του δυναμικού (Βαλβίδες) καθώς και τη σχέση συχνοτήτων εξαγωγής-εισαγωγής για την υπερπλήρωση.
Συντομα αναμένω ένα βιβλίο με αναλυτική επεξήγηση κυρίως ως προς την εφαρμογή.
Επειδή είμαι ''σπασικλάκι'' και θέλω να είμαι σίγουρος και να γνωρίζω την απόδειξη και το φυσικό νόημα των αποτελεσμάτων δε θα ήθελα να παραθέσω τύπους και συμπεράσματα ακόμα.
Οταν ολοκληρώσω τη μελέτη μου θα παρουσιάσω μία ορθότερη και φορμαλισμένη ανάλυση.
Με εκτίμηση
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Ιαν 2007, 22:23:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παρα πολυ ομορφα.
Περιμενω νεωτερα.
Αν καταλαβα ομως καλα ολα ειναι θεμα συντονισμου.
Δεν ξερω τι σκεφτοταν οι κατασκευαστες οταν εφτιαχναν το 307.
Σιγουρα ομως το target group δεν ηταν οι γκαζοφιλοι.
Ομως οταν το αμαξι πεσει σε καποιον που θελει γκαζι(ονοματα δεν λεμε)πρεπει να ψαξει και να βρει λυσεις.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Ιαν 2007, 10:33:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: | Ο Γιαννης έχει κάνει κάτι τέτοιο στον κινητήρα 1.6 16V του ραλλυ και στο δικό του, μετά απόσο μου έχει πεί με πολλές δοκιμές
χρησιμοποιώντας κάποιους έτοιμους τύπους τους οποίους δέν έχω δει και τη θεωρητική (με τις όποιες προσεγγίσεις) απόδειξη δεν γνωρίζω για να διαπιστώσω την όποια ορθότητά τους.
Στην πράξη, με όσα μου έχει πει, φαίνεται να δουλεύουν.
|
Επειδη μαλλον μιλαμε για τον ιδιο Γιαννη,ο συγκεκριμενος δεν ηξερε οτι το μοτερ του φοραει εκκεντροφορο ρε και πιστευε οτι βγαζει τα αλογα στον κοφτη λογω του οτι εχει πολυ καλοσχεδιασμενη εξατμιση ρε!!!
Κατα τα αλλα ομως εχει αρκετα καλη επιγνωση της θεωριας της εξατμισης. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Ιαν 2007, 14:55:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: | Ο Γιαννης έχει κάνει κάτι τέτοιο στον κινητήρα 1.6 16V του ραλλυ και στο δικό του, μετά απόσο μου έχει πεί με πολλές δοκιμές
χρησιμοποιώντας κάποιους έτοιμους τύπους τους οποίους δέν έχω δει και τη θεωρητική (με τις όποιες προσεγγίσεις) απόδειξη δεν γνωρίζω για να διαπιστώσω την όποια ορθότητά τους.
Στην πράξη, με όσα μου έχει πει, φαίνεται να δουλεύουν.
|
Επειδη μαλλον μιλαμε για τον ιδιο Γιαννη,ο συγκεκριμενος δεν ηξερε οτι το μοτερ του φοραει εκκεντροφορο ρε και πιστευε οτι βγαζει τα αλογα στον κοφτη λογω του οτι εχει πολυ καλοσχεδιασμενη εξατμιση ρε!!!
Κατα τα αλλα ομως εχει αρκετα καλη επιγνωση της θεωριας της εξατμισης. |
Κάνεις κάποιο λάθος
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|