Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 10:50:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μητσο κουφαρι εχεις;
Εγω νομιζα οτι εχεις σκετο σωληνα...
Με το σκετο κουφαρι ειναι παααρα πολυ χειροτερα. Τα περασα και εμαθα και δεν μπορεις να φανταστεις τι μπορεις να παθεις.
Να ξερεις οτι με το σκετο κουφαρι χανεις παααρα πολυ σε αποδοση,απλα κερδιζεις στιγμιαια σε αποκριση,που εξανεμιζεται στις επομενες 200-300 στροφες.
Θα σου πω απο κοντα καποια στιγμη τι ακριβως γινεται...
Πανο απο οσο ξερω και εγω με το μηκος αλλαζεις τις στροφες.Με τον ογκο το φασμα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tsosmoulis (μητσάκος) Έχω ξεφύγει !!!
106 rallye x 2
Ένταξη: 03 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 1747 Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 10:59:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Μητσο κουφαρι εχεις;
Εγω νομιζα οτι εχεις σκετο σωληνα...
Με το σκετο κουφαρι ειναι παααρα πολυ χειροτερα. Τα περασα και εμαθα και δεν μπορεις να φανταστεις τι μπορεις να παθεις.
Να ξερεις οτι με το σκετο κουφαρι χανεις παααρα πολυ σε αποδοση,απλα κερδιζεις στιγμιαια σε αποκριση,που εξανεμιζεται στις επομενες 200-300 στροφες.
Θα σου πω απο κοντα καποια στιγμη τι ακριβως γινεται...
Πανο απο οσο ξερω και εγω με το μηκος αλλαζεις τις στροφες.Με τον ογκο το φασμα... |
κουφάρι έχω ρε συ. Για πες μου τί μπορείς να πάθεις?
τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 11:21:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εφελκυσμο(καλα το λεω;) της κεφαλης επαθα εγω... Αυτο που παθαινουν τα τουρμπισια οταν σηκωσουν πολυ μεγαλη πιεση. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 11:26:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εφελκυσμο χλωμο...
ο εφελκυσμος ειναι οταν το τραβας και απο τις δυο ακρες ταυτοχρονα και βλεπεις το αντικειμενο να ανοιγει....
το βλεπω καμια σχεση εξατμισης με κεφαλη σε θεωρητικο επιπεδο!
ισως καταστρεφοντας τελειως παλμους να δημιουργεις τασεις και κακες καυσεις που να καταστρεψουν αυλους εξαγωγης...αλλα ολο το καπακι?
δε το πιανω καθολου? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tsosmoulis (μητσάκος) Έχω ξεφύγει !!!
106 rallye x 2
Ένταξη: 03 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 1747 Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 11:26:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αυτό που λες είναι τρομακτικό ρε συ. Μήπως το έπαθες από τίποτα άλλο?
αλλά και με τις καύσεις μου δεν έχω πρόβλημα.μετά από 28000 χιλιόμετρα τα μπουζί μου είναι ολοκαίνουρια.
χρησιμοποιώ μόνο bp ultimate.
τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!!
Έχει επεξεργασθεί από τον/την tsosmoulis στις Πεμ 25 Ιαν 2007, 11:50:15, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!
Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 11:35:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το '' στενεμα '' στο Ζ ( το κοματι πριν το τελικο ) για να κραταει συμπιεση το χετε ακουσει-δει ?
τι νομιζετε?
FULL THROTLE....
NEW forum at www.btt.20m.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 11:57:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
tsosmoulis έγραψε: | αυτό που λες είναι τρομακτικό ρε συ. Μήπως το έπαθες από τίποτα άλλο?
αλλά και με τις καύσεις μου δεν έχω πρόβλημα.μετά από 28000 χιλιόμετρα τα μπουζί μου είναι ολοκαίνουρια.
χρησιμοποιώ μόνο bp ultimate. |
Εδω ειναι το προβλημα...Δεν φαινεται καθολου ουτε σε μπουζι,ουτε σε τιποτα.Απλα και ωραια,μια μερα ειδα την θερμοκρασια να ανεβαινει κατακορυφα και πηγα αμεσως συνεργειο.
Η πλακα πια ειναι.Λαδια και νερα πετνακαθαρα.
Καταλαβες γιατι στο λεω;
Το προβλημα δεν ηταν απο αλλου καθως ολα ειχαν ελεγχθει.Ακομα και τα μπουζονια ηταν σε καλη κατασταση.Με το που αλλαξα τον σωληνα,λυθηκαν ολα...Σταματησε να σκαει κιολας οπως εσκαζε(με σχεδον μισο μετρο φλογα).
Ευτυχως το επαθα στο πρωτο μοτερ μου και οχι σε αυτο... Το καλο παντως ειναι οτι τα μοτερ μας ειναι αρκετα ανθεκτικα και συγκεκριμενα το παλιο μου που ειχε και καμια 80αρια χιλλιαδες χλμ επανω,δεν εδειξε να επαθε κατι γιατι ακομα και κατα την φαση του rebuild,ολα ηταν ενταξει και τα κρατησε ο μηχανικος για spare parts.
PHSYBORG έγραψε: | το '' στενεμα '' στο Ζ ( το κοματι πριν το τελικο ) για να κραταει συμπιεση το χετε ακουσει-δει ?
τι νομιζετε? |
Τι να κραταει; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!
Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 11:59:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τι ηθελα κ ποσταρα!!!!!
FULL THROTLE....
NEW forum at www.btt.20m.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 12:09:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μια εξατμιση δεν μπορει να μεταβαλλει την στατικη συμπιεση ρε γιατρε μου,μην παρεξηγιεσαι...
Δεν ειναι κακο,απλα ο καθε ασχετος εξατμισας λεει οτι παπαρια του κατεβει.
Συγκεκριμενα το Ζ που λες υπαρχει σε πολλα εργοστασιακα κομματια απλα ειναι κατασκευαστικη ατελεια.Αν ηθελαν να αυξησουν την ροπη στις μεσαιες θα εβαζαν ενα μεγαλυτερο καζανι ή θα μειωναν την διατομη σε καποιο σημειο για να αυξησουν την ταχυτητα των καυσαεριων. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tsosmoulis (μητσάκος) Έχω ξεφύγει !!!
106 rallye x 2
Ένταξη: 03 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 1747 Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 12:21:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | tsosmoulis έγραψε: | αυτό που λες είναι τρομακτικό ρε συ. Μήπως το έπαθες από τίποτα άλλο?
αλλά και με τις καύσεις μου δεν έχω πρόβλημα.μετά από 28000 χιλιόμετρα τα μπουζί μου είναι ολοκαίνουρια.
χρησιμοποιώ μόνο bp ultimate. |
Εδω ειναι το προβλημα...Δεν φαινεται καθολου ουτε σε μπουζι,ουτε σε τιποτα.Απλα και ωραια,μια μερα ειδα την θερμοκρασια να ανεβαινει κατακορυφα και πηγα αμεσως συνεργειο.
Η πλακα πια ειναι.Λαδια και νερα πετνακαθαρα.
Καταλαβες γιατι στο λεω;
Το προβλημα δεν ηταν απο αλλου καθως ολα ειχαν ελεγχθει.Ακομα και τα μπουζονια ηταν σε καλη κατασταση.Με το που αλλαξα τον σωληνα,λυθηκαν ολα...Σταματησε να σκαει κιολας οπως εσκαζε(με σχεδον μισο μετρο φλογα).
Ευτυχως το επαθα στο πρωτο μοτερ μου και οχι σε αυτο... Το καλο παντως ειναι οτι τα μοτερ μας ειναι αρκετα ανθεκτικα και συγκεκριμενα το παλιο μου που ειχε και καμια 80αρια χιλλιαδες χλμ επανω,δεν εδειξε να επαθε κατι γιατι ακομα και κατα την φαση του rebuild,ολα ηταν ενταξει και τα κρατησε ο μηχανικος για spare parts.
PHSYBORG έγραψε: | το '' στενεμα '' στο Ζ ( το κοματι πριν το τελικο ) για να κραταει συμπιεση το χετε ακουσει-δει ?
τι νομιζετε? |
Τι να κραταει; |
δεν ξέρω ρε συ Στελάρα...το θέμα είναι ότι αυτά που μου λες για φλόγες κτλ σε εμένα είναι φαινόμενα ανύπαρκτα...άντε που και που η group n να κάνει κανά ψιλομπαμ και τίποτα παραπάνω. Ξέρεις πόσο υπολογίζω την άποψή σου αλλά δυσκολεύομαι να το αντιληφθώ αυτό που μου λες.
τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 12:54:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλα,μην νομιζεις,και εμενα οταν το ειδε ο μηχανικος μου ειχε και εναν αλλον φιλο του μαζι πολυ σχετικο με το "αθλημα" και κουφαθηκαν και οι δυο... Δεν τους ειχε ξανατυχει κατι τετοιο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 13:02:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Με την σημερινη τεχνολογια καταλυτων,μπορεις να εχεις επανω καταλυτη και να βγαζεις κανονικα καρτουλα(δεν παιρνας θορυβομετρηση ομως) καυσαεριων.
Για αυτο και βγηκαν οι 100cpsi καταλυτες.
Βεβαια με αυτους σπανια βγαζεις καρτα αλλα με εναν 200cpsi βγαζεις ανετα.
Εκτος αυτου ο καταλυτης μετραει σαν καζανι,κοινως μπορεις να εχεις ελαχιστο εως καθολου back pressure επιλεγοντας τον σωστο και σε cpsi αλλα και σε σχεδιασμο κελυφους καταλυτη.
Παράθεση: | Εκτος από τους ρύπους και το θόρυβο γιατί σε ένα πολύ πιο ΄΄γεμάτο΄΄
παντού μοτερ να έχουμε επιπτώσεις?? |
Βγαλε τον καταλυτη ακομα και απο ενα 206 GTi των 135 ιππων που θεωρειται κατ'εξοχην ροπατο μοτερ και θα δεις.
Εδω σε Xanthia 1800 8v τον βγαλαμε και μεχρι τις 2500 το μοτερ σερνοταν.
Μανθο σχετικα με την απομακρυνση του καταλυτη απο την πολλαπλη εξαγωγης...
Θα καταστραφει παρα πολυ συντομα αλλα εκτος αυτου θα μπουκωσει εξισου γρηγορα και το μειονεκτημα ειναι οτι οι επικαθισεις τον βουλωνουν μονιμα! |
Ισως δέν μελέτησες την αρχική μου ανάλυση για την υπερπλήρωση με φυσική ροή.
Αυτό που λές παραπάνω είναι επόμενο καθώς καταργείς ουσιαστικά το προαναφερθέν φαινόμενο.
Το backpressure ΔΕΝ έχει να κάνει με την παραπάνω παρατήρησή σου.
Δές πάλι τι γράφω την πρώτη φορα
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tsosmoulis (μητσάκος) Έχω ξεφύγει !!!
106 rallye x 2
Ένταξη: 03 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 1747 Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 13:04:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δεν έχω ξανακούσει τίποτα παρόμοιο και εγώ και δεν νομίζω ο μηχανικός μου να με άφηνε να κάνω κάτι τόσο επικινδυνο.
eitherway έχω σκοπό να βάλω έναν ΠΟΛΥ ελεύθερο καταλύτη κάποια στιγμή γιατί κάποιες φορές (όταν η εξωτερική θερμοκρασία είναι συγκεκριμένη) η μυρωδιά είναι γάμα τα.
δεν μας κάνει και ο δικός σου καμμιά καλή τιμή!!!
τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 13:09:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: | Ισως δέν μελέτησες την αρχική μου ανάλυση για την υπερπλήρωση με φυσική ροή.
Αυτό που λές παραπάνω είναι επόμενο καθώς καταργείς ουσιαστικά το προαναφερθέν φαινόμενο.
Το backpressure ΔΕΝ έχει να κάνει με την παραπάνω παρατήρησή σου.
Δές πάλι τι γράφω την πρώτη φορα |
Κανε ενα re post γιατρε μου γιατι δεν μπορω να καταλαβω ποιο κομματι εννοεις... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 14:32:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: | Ισως δέν μελέτησες την αρχική μου ανάλυση για την υπερπλήρωση με φυσική ροή.
Αυτό που λές παραπάνω είναι επόμενο καθώς καταργείς ουσιαστικά το προαναφερθέν φαινόμενο.
Το backpressure ΔΕΝ έχει να κάνει με την παραπάνω παρατήρησή σου.
Δές πάλι τι γράφω την πρώτη φορα |
Κανε ενα re post γιατρε μου γιατι δεν μπορω να καταλαβω ποιο κομματι εννοεις... |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: | Η παρατηρόμενη μείωση της απόδοσης ΄΄ξεφουσκωμα΄΄ του μοτέρ απο την αφαίρεση καταλύτη ή μεσαίου σκεύους ή μείωση-αύξηση του όγκου του σκέυους, είναι λόγω της μεταβολής ή κατάργησης των συχνοτήτων ταλαντώσεων τύπου helmholtz που είναι υπολογισμένοι επακριβώς και εξαρτώνται από τη θέση και τον όγκο του πρώτου σκεύους(καταλύτης και μεσαίο λαμβάνονται στον υπολογισμό και οι ταλαντώσεις τους αποτελουν μεσο όρο που είναι ίδιες με αυτές ενός σκεύους αλλα σε νέα θέση και διαφορετικού όγκου)
Οι άνωθι ταλαντώσεις είναι τέτοιας συχνότητας που συντονίζουν με τις βαλβίδες εξαγωγής και το παραγώμενο κύμα ώστε να δημιουργούν (εκμεταλευόμενοι την ενέργεια του κύματος του προηγούμενου κύκλου καύσης) ορμή θετική προς τη ροή και ΟΧΙ backpressure αδειάζοντας το θάλαμο καύσης.
Στους ατμοσφαιρικούς κινητήρες εισαγωγή και εξαγωγή πρέπει να συντονίζουν στο ίδιο φάσμα στροφών για να πετύχουμε καλυτερη πλήρωση και ταυτόχρονα ΄΄αδεισμα΄΄ του θαλάμου καύσης.
Ιδίως στη διάρκεια του overlap πετύχαίνουμε τη λεγόμενη υπερπλήρωση με φυσική ροή ή 5ος χρόνος καύσης των ατμοσφαιρικών μοτέρ. |
Για τα παραπάνω εν καιρό θα παραθέσω την αναλογη μαθηματική αποδειξη και σχήματα για πληρέστερη επεξήγηση, κατανόηση και επιχειρηματολογία.
Ως αναφορά την ΑΡΧΗ του φαινομένου.
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 14:59:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι,τωρα καταλαβα.Σωστος. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 15:16:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: | Οι άνωθι ταλαντώσεις είναι τέτοιας συχνότητας που συντονίζουν με τις βαλβίδες εξαγωγής και το παραγώμενο κύμα ώστε να δημιουργούν (εκμεταλευόμενοι την ενέργεια του κύματος του προηγούμενου κύκλου καύσης) ορμή θετική προς τη ροή και ΟΧΙ backpressure αδειάζοντας το θάλαμο καύσης.
Στους ατμοσφαιρικούς κινητήρες εισαγωγή και εξαγωγή πρέπει να συντονίζουν στο ίδιο φάσμα στροφών για να πετύχουμε καλυτερη πλήρωση και ταυτόχρονα ΄΄αδεισμα΄΄ του θαλάμου καύσης.
Ιδίως στη διάρκεια του overlap πετύχαίνουμε τη λεγόμενη υπερπλήρωση με φυσική ροή ή 5ος χρόνος καύσης των ατμοσφαιρικών μοτέρ. |
εγώ αυτό που ακόμα δεν έχω καταλάβει είναι τι γίνεται εκτός Overlap.
Αναφέρεσαι σε φάσμα στροφών συντονισμού εισαγωγής εξαγωγής.
εκτός αυτού του φάσματος τι συμβαίνει?
Να κάνω μια υπόθεση:
Στο φάσμα στροφών συντονισμού (πχ 6~7000rpm/min) ο κινητήρας μας αποδίδει τα μέγιστα που μπορεί να αποδώσει στις συγκεκριμένες στροφές, ενώ στο υπόλοιπο φάσμα εκτός συντονισμού (πχ 5~6000rpm/min) δεν αποδίδει όσο θα μπορούσε αν ήταν συντονισμένο εκεί.
?????
Επίσης αν φαντάζομαι σωστά θέλουμε να έχουμε συντονισμένη εισαγωγή/εξαγωγή εκεί που οι εκκεντροφόροι μας δουλεύουν καλήτερα.
Άρα για να σχεδιάσουμε μια εξαγωγή (και μια εισαγωγή αντίστοιχα) πρώτα επιλέγουμε εκκεντροφόρο/ους (πως άραγε, άλλο κεφάλαιο αυτό...) και μετά προχωράμε στον σχεδιασμό...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την MEMsound στις Πεμ 25 Ιαν 2007, 15:55:49, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 15:21:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
tsosmoulis έγραψε: | ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: | tsosmoulis έγραψε: | όπως και να έχει κάποιο bakpressure πάντα θα υπάρχει. μακάρι να είχαμε το fluent να κάναμε κανένα ψευτοπειραματάκι.
hackers ξαμολυθείτε!! |
καμμία ροή δεν είναι στρωτή και ιδανική!
Σκέψου ότι σε μία σωλήνα τα σωμάτια ροής βλέπουν συνεχώς διαφορετικό μεταβαλόμενο περιβάλλον και σε τρισδιάστατο επίπεδο
αυτό ωφείλεται σε
1) στις τριβές και στη μεταβολή των τριβόμενων επιφανειών
2)στους στροβιλισμούς εκ τριβών
3)στη θερμική μεταφορά |
δεν νομίζω να θεώρησα σε οτιδήποτε είπα ότι έχουμε ιδανική ροή σε καμμία περίπτωση,εξού και αυτό που έκανες quote(ότι πάντα θα υπάρχει). Όμως σίγουρα όταν κάνεις μία απλή ανάλυση υποθέτεις πράγματα. Απλά το ότι με κατάλληλα επεξεργασμένες επιφάνειες μπορείς να αποφύγεις(ελαχιστοποιήσεις) τυχών στροβιλισμούς(turbulent flow) αλλά και πάλι το να μπαίνουμε τόσο σε βάθος αναλύσεις το βρίσκω ανώφελο σε ένα φόρουμ (εκτός αν ξεκινήσουμε κανένα project ).
τώρα το αν υπολογίζεται με έναν μόνο τύπο...δεν είμαι και πολύ σίγουρος. Γιατί η πολυπλοκότητα του αντικειμένου επιβάλει πολλές περισσότερες παραμέτρους.
ΥΓ Δημήτρη κουβέντα κάνουμε, άλλωστε κι εγώ της άποψης του ξυλόματος είμαι |
Συμπλήρωσα τα ορθά γραφόμενά σου.
Φιλικα να σου πώ ότι οι εξισώσεις κίνησης των ρέουσων σωματίων έχουν πολύ δύσκολη επίλυση σε πραγματικές συνθήκες .
Απόσο έχω μάθει παρότι χρησιμοποιούνται οι πιό δυνατοι υπολογιστές δεν έχουν καταφέρει πλήρης λύση και στις 3 διαστάσεις.
Οπότε καταλαβαίνει ότι κάποιο τέτοιο ''ενχείρημα'' με προγραμματα που έχουν απλές ρευστομηχανικές φόρμες απέχει πολύ απο το ορθό.
Ακόμη σκέψου πώς θα κατεργαστείς μέταλλο σε μή row μορφή και μέ τί ακρίβεια θα πρέπει να κάνεις αυτό ώστε να ακολουθήσεις την ορθή μορφή.
Μετά θα πρεπει να κάνεις πάλι blueprinting και νέες αντιτριβικές επιστρώσεις.
ΔΕΝ υπάρχει ο εξοπλισμός και η απαραιτητη τεχνογνωσία για να γίνει κάτι τέτοιο ορθά.
Με βάση τα παραπάνω όταν ακούω απο μάστορες για...ροική εξέληξη σε σύνχρονες κεφαλές μου ανάβουν τα...λαμπάκια!!
Η όποια βελτίωση είναι λόγω της αύξησης της ογκομετρίας του μοτέρ καθώς η νέα καφαλή είναι για
Και βέβαια κουβέντα κάνουμε και αυτός είναι ο στόχος μου!
Επίσης στόχος μου είναι να ελκύσω ανθρώπους με γνώση, σπουδές και υπόβαθρο να συμετέχουν σε αυτή.
Επίσης στόχος είναι η ενημέρωση για τη μαγεία της φυσικής επιστήμης και το ότι το αυτοκίνητο βασίζεται εκεί και μόνο!
Οσοι μπορούν να κρίνουν και οι φέροντες νου θα καταλάβουμε καποιες αρχές και δε θα πέφτουν-με θύματα του κάθε αδαή ''μάστορα'' και ''μηθευμάτων''.
Επίσης σε μία συζήτηση που θα θέλαμε να είναι όμορφη και επικοδομητική καλό θα ήταν να κρατήσουμε την ιδέα αμφησβήτησης, της μή βεβαιότητας παρα μόνο της αποδοχής στηριζόμενοι σε φυσικώς αποδεκτή θεωρία με μαθηματική απόδειξη που το αποτέλεσμά της συμφωνεί με τα αποτελέσματα στους όποιους πειραματισμούς!
Επίσης ας έχομε ώς αρχή την ευγένεια, τον αλτρουισμό στη γνώση και αυτό που λέει το κείμενάκι της υπογραφής μου.
Πιστεύω πως ένας διαδυκτιακός τόπος συζήτησης μπορεί να προσφέρει πολλά και είναι κρίμα να αναλώνεται σε τόπικ με βρωμολοχίες και διαφονίες για το ποιος ''περνάει'' ποιόν και δημοσιεύσεις ''κοντρών''
Να με συνχωρείτε για το λογίδιό μου μα αυτές είναι οι προθέσεις μου
(Για αποφυγήν παρεξηγήσεων)
Με φιλικές προθέσεις
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 15:25:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μανθο κατα την γνωμη μου τα λες πολυ σωστα απλα ρε παιδια δεν ειναι και τοσο ευκολα τα πραγματα καθως ουτε ειναι παντα ευκολο να κανουμε εξαγωγη ετσι οπως θελουμε(χωροταξικοι λογοι) ουτε ειναι εφικτο να διαμορφωσουμε την εισαγωγη αναλογα(τετραπεταλουδα,κλπ).
Οποτε στην θεωρια ολα καλα ειναι καποια στιγμη,η οποια ομως στην πραξη δεν ειναι παντα εφικτη,και ετσι καλουμαστε να βρουμε τον ιδανικο συνδυασμο "εγκλωβισμενοι" σε καποιες Χ παραμετρους,ειτε αυτες λεγονται εισαγωγη,ειτε εκκεντροφοροι,ειτε πολλαπλη εξαγωγης... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 15:33:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: | Οι άνωθι ταλαντώσεις είναι τέτοιας συχνότητας που συντονίζουν με τις βαλβίδες εξαγωγής και το παραγώμενο κύμα ώστε να δημιουργούν (εκμεταλευόμενοι την ενέργεια του κύματος του προηγούμενου κύκλου καύσης) ορμή θετική προς τη ροή και ΟΧΙ backpressure αδειάζοντας το θάλαμο καύσης.
Στους ατμοσφαιρικούς κινητήρες εισαγωγή και εξαγωγή πρέπει να συντονίζουν στο ίδιο φάσμα στροφών για να πετύχουμε καλυτερη πλήρωση και ταυτόχρονα ΄΄αδεισμα΄΄ του θαλάμου καύσης.
Ιδίως στη διάρκεια του overlap πετύχαίνουμε τη λεγόμενη υπερπλήρωση με φυσική ροή ή 5ος χρόνος καύσης των ατμοσφαιρικών μοτέρ. |
εγώ αυτό που ακόμα δεν έχω καταλάβει είναι τι γίνεται εκτός Overlap.
Αναφέρεσαι σε φάσμα στροφών συντονισμού εισαγωγής εξαγωγής.
εκτός αυτού του φάσματος τι συμβαίνει?
Να κάνω μια υπόθεση:
Στο φάσμα στροφών συντονισμού (πχ 6~7000rpm/min) ο κινητήρας μας αποδίδει τα μέγιστα που μπορεί να αποδώσει στις συγκεκριμένες στροφές, ενώ στο υπόλοιπο φάσμα εκτός συντονισμού (πχ 5~6000rpm/min) δεν αποδίδει όσο θα μπορούσε αν ήταν συντονισμένο εκεί.
?????
Επίσης αν φαντάζομαι σωστά θέλουμε να έχουμε συντονισμένη εισαγωγή/εξαγωγή εκεί που οι εκκεντροφόροι μας δουλεύουν καλήτερα.
Άρα για να σχεδιάσουμε μια εξαγωγή (και μια εισαγωγή αντίστοιχα) πρώτα επιλέγουμε εκκεντροφόρο/ους (πως άραγε, άλλο κεφάλαιο αυτό...) και μετά προχωράμε στον σχεδιασμό... |
Με βάση τα όσα γνωρίζω και σου έχω πει και από κοντά, ναι
Μην ξεχνάς όμως ότι η όποια ρύμιση εξαρτάται απο το τί θέλουμε απο ένα μοτέρ!
Αλλοι ''βουτάκιδες'' θέλουν μέγιστη ισχύ και άλλοι (αγωνιζόμενοι)
θέλουν μεγιστον εμβαδόν ισχύος στο φάσμα λειτουργίας που το οδηγηκό στύλ και η φύση του αγώνα απαιτεί!
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|