PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Μπλοκέ Quaife
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 51, 52, 53  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
vinman 
Γεν. Γραμματέας


407 2.0

Ένταξη: 21 Φεβ 2005
Δημοσιεύσεις: 4577

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Ιαν 2007, 16:09:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
Περίπτωση 3
Τάπα με το ESP ON.
Ρε μας δουλευει το 206?!?!?!?!?!?!?!?!?!?
Ειλικρινά για να καταφέρεις να το βγάλεις από το δρόμο το αυτοκίνητο πρέπει να είσαι ή ηλίθιος ή να σου κοπούν τα χέρια.
Ρε αυτό στρίβει μόνο του.
Ερχεται η στροφή. Συμμαδευεις που θες να πάς επιλέγεις την σχετική ταχύτητα, στρίβεις γκαζώνεις πάνω στην στροφή κλειδώνει το ΑΤΒ, κλείνει την τροχιά χωρίς να αφήνει περιθώριο σπινιαρίσματος (από τον ένα από τους 2 τροχούς) και αν πάνε να σπινιάρουν και οι 2 μαζί τότε το ESP κρατάει σταθερό το γκάζι μέχρι να βρεθεί ξανά πρόσφυση (πράγμα που με το ΑΤΒ γίνεται αμέσως Laughing ) οπότε και ξαναεπιταχύνει...
Επίσης αν εμφανιστούν τάσεις υπερστροφής πάλι το ESP κάνει τα δικά του και χωρίς να μειώνει το γκάζι επαναφέρει το πίσω μέρος "σε τάξη".
Για μια ακόμη φορά πραγματικά βγάζω το καπέλο στους τεχνικούς της Peugeot για τον προγραμματισμό του συγκεκριμένου ESP.
Στα απότομα "πατήματα" του γκαζιού πρώτα δουλεύει το ΑΤΒ και μετά το ESP (και ανάλογα με την γωνία του τιμονιού που όσο μεγαλύτερη είναι τόσο περισσότερο επεμβαίνει το ESP και πάλι όμως πολύ λιγότερο από ότι πριν με το μαμά ελεύθερο διαφορικό).
Αν έχω καταλάβει καλά (=θέλει κι άλες βόλτες/δοκιμές) το ESP δεν "αφήνει" το ΑΤΒ να "κλειδώσει" στο μέγιστο που αυτό που μπορεί και επεμβαίνει σε κάποιο σημείο.
Λεπτομέρειες πάνω σε αυτό θα έχω φαντάζομαι μέσα στις επόμενες μέρες.



Άρα δουλεύει μια χαρά....
Πολύ χαίρομαι... Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 14 Ιαν 2007, 11:52:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αντε να γραψω και εγω.....

χτες ειχαμε δοκιμες... ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΓΚΡΑΛΛΥ ΕΔΩΣΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ...
καταλαβαινετε.............................

το αμαξι με το μπλοκε σε ψιλοχαζευει.
δεν ανοιγει τροχια με καμια παναγια η μουρη...

ακομα και σε γλιτσα στο διονυσο που το εκβιασα εκανα ενα τακ εφυγε ευθεια ολο το αμαξι και με το που βρηκε προσφυση ξαναμπηκε αμεσως...
αντιδραση απολυτα φυσιολογικη για μενα καθως λογω αναρτησης αυτο εκανε και πριν εφευγε ενα κομματι και αποτομα η μουρη στο οριο!

τιμονι εγω παιδια διαφορες δεν ειδα αξιολογες εως καθολου.
το τιμονι μου ουτως ή αλλως με τη συγκλιση ηταν πολυ φλυαρο και νευρικο με εντονο turn in σε αισθηση. οποτε το μπλοκε να πω την αληθεια μενα δε μου προκαλεσε καμια παρενεργια σε αισθηση.
και αυτα που λενε για οδοστρωματα και διαφορες κλπ κλπ ακομα δε εχω δοκιμασει πολυ για να ξερω αλλα δεν τα εχω.
στη στροφη δε μετα το σπιτι του μανθου προς πεντελη που ειναι μια δεξια με λακουβοσαμαρακια που κοινως πεταει το αμαξι απο πανω το αμαξι εμπαινες τερμα γκαζι χοροπηδουσε αλλα εμενα εκει.ουτε παρενεργιες ουτε χασιματα...

τα ορια του αμαξιου εχουν ανεβει διαστροφικα υψηλα σε σημειο που σε φοβιζουν. οι ραβδοι δε πισω θελουν ακομα μεγαλυτερη προσοχη καθως ο κωλος δε συγχωρει απο τη μια, ειναι πιο νευρικος σε καποια σημεια απο την αλλη.
χαρακτηριστικα την αριστερη στο κουρτη στη κηφισιας βρεθηκα να τη παιρνω με 115 στον εξοδο στο κοντερ και εντελως ισια τους τροχους για να μαζεψω κωλο...ΟΕΟ

αρνητικα?
-ενα μικρο βουητο σε ολα τα χλμ. ισως θελει να πατηθει το μπλοκε?
ισως τα ρουλεμαν?ισως κανει ετσι?
θα δουμε! δεν ειναι παντως και οτι καλυτερο σε ενα αμαξι σαν το δικο μου με το μαμα φιλτροκουτι πλεον!

- κομμενα τα πολλα παιχνιδια με το κωλο. τα ασε πατα μαζεψε και ραλλισιες συμπεριφορες πλεον εχω την αισθηση οτι γινονται πιο δυσκολα.
κοινως εχει περασει σε αλλο επιπεδο το στριψιμο και θελει αλλο τροπο αντιμετωπισης! αν το αμαξι ηθελε λογω των 22αρων ραβδων πισω να το εκβιασεις για να γυρισει, σε καλο οδωστρωμα βεβαια, τωρα θελει τη διπλη προσπαθεια!

- το αμαξι σου δινει την αισθηση οτι τα κανει μονο του ολα....
νιωθεις λιγο κομπαρσος. σε ανταλλαγη αυτοκινητων με το παπι, που πισω ειναι και πιο μαλακο το δικο του, ο παπις εμπρος με δικο μου πηγαινε ταπα και εγω απο πισω εκανα ζογκλερικα για να κρατησω το αμαξι ελεω και των φρχτων ελαστικων του!!!ΗΜΑΡΤΟΝ ΠΕΤΑ ΤΑ!

- το αμαξι εχει ανυπαρκτη επαναφορα το τιμονι του στη στροφη. πραγμα εκνευριστικο στην αρχη αφου σε ρουφαει η στροφη.ισως και ενας λογος που λενε οτι κλεινει τροχια αποτομα το μπλοκε? εγω παντως το συνηθισα αμεσως!


κοινως το μπλοκε πηγε κανα 750αρι συν αλλα 300 για τοποθετηση με ρουλεμαν κλπ κλπ. με τοσα λεφτα παιρνεις μια πεζο σπορτ και αντιστρεπτικες!

τι θελω να πω?? αν εχετε τελειωσει το στησιμο του αυτοκινητου σας και θελετε το κατι παραπανω ναι το μπλοκε ειναι αρρωστια. αλλιως ξεκινηστε απο εκει + 4 καλα λαστιχα και αφηστε το μπλοκε για μετα απο λιγο... Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 14 Ιαν 2007, 14:10:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
Περίπτωση 3
Τάπα με το ESP ON.
Ρε μας δουλευει το 206?!?!?!?!?!?!?!?!?!?
Ειλικρινά για να καταφέρεις να το βγάλεις από το δρόμο το αυτοκίνητο πρέπει να είσαι ή ηλίθιος ή να σου κοπούν τα χέρια.
Ρε αυτό στρίβει μόνο του.
Ερχεται η στροφή. Συμμαδευεις που θες να πάς επιλέγεις την σχετική ταχύτητα, στρίβεις γκαζώνεις πάνω στην στροφή κλειδώνει το ΑΤΒ, κλείνει την τροχιά χωρίς να αφήνει περιθώριο σπινιαρίσματος (από τον ένα από τους 2 τροχούς) και αν πάνε να σπινιάρουν και οι 2 μαζί τότε το ESP κρατάει σταθερό το γκάζι μέχρι να βρεθεί ξανά πρόσφυση (πράγμα που με το ΑΤΒ γίνεται αμέσως Laughing ) οπότε και ξαναεπιταχύνει...
Επίσης αν εμφανιστούν τάσεις υπερστροφής πάλι το ESP κάνει τα δικά του και χωρίς να μειώνει το γκάζι επαναφέρει το πίσω μέρος "σε τάξη".
Για μια ακόμη φορά πραγματικά βγάζω το καπέλο στους τεχνικούς της Peugeot για τον προγραμματισμό του συγκεκριμένου ESP.
Στα απότομα "πατήματα" του γκαζιού πρώτα δουλεύει το ΑΤΒ και μετά το ESP (και ανάλογα με την γωνία του τιμονιού που όσο μεγαλύτερη είναι τόσο περισσότερο επεμβαίνει το ESP και πάλι όμως πολύ λιγότερο από ότι πριν με το μαμά ελεύθερο διαφορικό).
Αν έχω καταλάβει καλά (=θέλει κι άλες βόλτες/δοκιμές) το ESP δεν "αφήνει" το ΑΤΒ να "κλειδώσει" στο μέγιστο που αυτό που μπορεί και επεμβαίνει σε κάποιο σημείο.
Λεπτομέρειες πάνω σε αυτό θα έχω φαντάζομαι μέσα στις επόμενες μέρες.


Μου άναψες φωτιές.............. Laughing Laughing Laughing


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Amaxopoulos 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 09 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 34

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 14 Ιαν 2007, 17:03:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παράθεση:
....και αυτα που λενε για οδοστρωματα και διαφορες κλπ κλπ ακομα δε εχω δοκιμασει πολυ για να ξερω αλλα δεν τα εχω.....
.


Δεν ξερω αν το εχει πει και αλλος αυτο,αλλα επειδη ακουστηκε απο μενα ,το ξαναδιασταυρωσα και τελικα δεν επαληθευεται ,γιατι δεν ειχε διαπιστωθει στο παιδι που του συνεβαινε να "τραβαει" το τιμονι σε διαφορα οδοστρωματα,αν εφταιγε το μπλοκε που αλλαχτηκε η η αναρτηση που επισης αλλαχτηκε.

Οποτε απο εμενα ακυρο η εν λογω συμπεριφορα του μπλοκε!


Αυτο που κυριως θα πρεπει να συνηθισετε με το μπλοκε ειναι οτι χρειαζεται λιγοτερο "τιμονι",
οπως φαινεται και απο το παραπανω γραπτο,



Παράθεση:
....χαρακτηριστικα την αριστερη στο κουρτη στη κηφισιας βρεθηκα να τη παιρνω με 115 στον εξοδο στο κοντερ και εντελως ισια τους τροχους για να μαζεψω κωλο


Κατα τα αλλα have fun!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 14 Ιαν 2007, 21:46:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ayto το χαρακτηριστικο του quaife το εχουν αναφεριε πολλοι...
εγω θεωρω οτι ισως να γινεται αισθητο στις μπουκες που ο ενας τροχος ειναι στα χωματα και η διαφορα προσφυσης πολυ μεγαλη!
ειδωμεν

επισης ξαναρωταω. ρε παιδια τα atb βουιζουν? υπαρχει περιπτωση να ειναι απο ρουλεμαν διαφορικου που ειναι καινουργια? μηπως επειδη ειναι καινουργιο στρωσει μετα απο καποια χλμ? εσενα μητσο-τσοσμουλη τι κανει? μιλαμε για ενα αναιπαισθητο βουιτο που σιγουρα οποιος εχει εξατμιση ουτε που το ακουει! Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31102
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιαν 2007, 01:40:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:

το αμαξι με το μπλοκε σε ψιλοχαζευει.
δεν ανοιγει τροχια με καμια παναγια η μουρη...

ακομα και σε γλιτσα στο διονυσο που το εκβιασα εκανα ενα τακ εφυγε ευθεια ολο το αμαξι και με το που βρηκε προσφυση ξαναμπηκε αμεσως...
αντιδραση απολυτα φυσιολογικη για μενα καθως λογω αναρτησης αυτο εκανε και πριν εφευγε ενα κομματι και αποτομα η μουρη στο οριο!

αυτό ακριβώς κάνει και το δικό μου

volvos έγραψε:
τιμονι εγω παιδια διαφορες δεν ειδα αξιολογες εως καθολου.
το τιμονι μου ουτως ή αλλως με τη συγκλιση ηταν πολυ φλυαρο και νευρικο με εντονο turn in σε αισθηση. οποτε το μπλοκε να πω την αληθεια μενα δε μου προκαλεσε καμια παρενεργια σε αισθηση.
και αυτα που λενε για οδοστρωματα και διαφορες κλπ κλπ ακομα δε εχω δοκιμασει πολυ για να ξερω αλλα δεν τα εχω.
στη στροφη δε μετα το σπιτι του μανθου προς πεντελη που ειναι μια δεξια με λακουβοσαμαρακια που κοινως πεταει το αμαξι απο πανω το αμαξι εμπαινες τερμα γκαζι χοροπηδουσε αλλα εμενα εκει.ουτε παρενεργιες ουτε χασιματα...

Ουτε εγώ είδα διαφορές πλην αυτή της επαναφοράς που αναφέρεις παρακάτω.
Δεν έχω κάνει ευθυγράμμιση ακόμα για να δω τι θα κερδίσω από εκεί.

volvos έγραψε:
τα ορια του αμαξιου εχουν ανεβει διαστροφικα υψηλα σε σημειο που σε φοβιζουν. οι ραβδοι δε πισω θελουν ακομα μεγαλυτερη προσοχη καθως ο κωλος δε συγχωρει απο τη μια, ειναι πιο νευρικος σε καποια σημεια απο την αλλη.

Παναγιώτη θέλει προσοχή και σύνεση γιατί πλέον μαζευεις πολλαααά χιλιόμρετρα...

volvos έγραψε:
αρνητικα?
-ενα μικρο βουητο σε ολα τα χλμ. ισως θελει να πατηθει το μπλοκε?
ισως τα ρουλεμαν?ισως κανει ετσι?
θα δουμε! δεν ειναι παντως και οτι καλυτερο σε ενα αμαξι σαν το δικο μου με το μαμα φιλτροκουτι πλεον!

και το δικό μου κάνει ένα πολύ πολύ ελάχιστο που όμως δεν είναι ουσιαστικά αντιληπτό... Ίσως να φταίει και η καγκουρεμους που δεν του δίνω σημασία.

volvos έγραψε:
- το αμαξι σου δινει την αισθηση οτι τα κανει μονο του ολα....
νιωθεις λιγο κομπαρσος.

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

volvos έγραψε:
- το αμαξι εχει ανυπαρκτη επαναφορα το τιμονι του στη στροφη. πραγμα εκνευριστικο στην αρχη αφου σε ρουφαει η στροφη.ισως και ενας λογος που λενε οτι κλεινει τροχια αποτομα το μπλοκε? εγω παντως το συνηθισα αμεσως!

όντως. Η επαναφορά έχει μειωθεί αλλά αν γυρνάς το τιμόνι εκεί που θέλεις να πάς το αμάξι ακολουθθεί απίστευτα "πιστά". Wink

volvos έγραψε:
...αν εχετε τελειωσει το στησιμο του αυτοκινητου σας και θελετε το κατι παραπανω ναι το μπλοκε ειναι αρρωστια. αλλιως ξεκινηστε απο εκει + 4 καλα λαστιχα και αφηστε το μπλοκε για μετα απο λιγο... Wink

Συμφωνώ και επαυξάνω...
Είναι ένα ωραιότατο κερασάκι στην τούρτα...
Αρκετά μεγάλο κερασάκι όμως... Wink Wink

ultra-one έγραψε:

MEMsound έγραψε:
Περίπτωση 3
Τάπα με το ESP ON....

Μου άναψες φωτιές.............. Laughing Laughing Laughing


Εγώ το έχω πει:
Μαζευψτε λεφτά και πείτε μου να ξαναπαραγγείλουμε... Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
BadSpud! (Spiros) - (Π.R.T.)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 106 Rallye 1600cc 16v (Τούμπανο)

Ένταξη: 23 Φεβ 2006
Δημοσιεύσεις: 393
Τόπος: 6' απο Παντού!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιαν 2007, 08:29:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:

επισης ξαναρωταω. ρε παιδια τα atb βουιζουν? υπαρχει περιπτωση να ειναι απο ρουλεμαν διαφορικου που ειναι καινουργια? μηπως επειδη ειναι καινουργιο στρωσει μετα απο καποια χλμ? εσενα μητσο-τσοσμουλη τι κανει? μιλαμε για ενα αναιπαισθητο βουιτο που σιγουρα οποιος εχει εξατμιση ουτε που το ακουει! Wink


Και δεν χαίρεσαι????
εγώ αυτό παρακαλάω.... Laughing Laughing Laughing Laughing

και αν σε ρωτήσει κανείς "τι ειναι αυτο που βουίζει ???"
θα του πείς "ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΠΛΟΚΕ!!!" Wink Wink Wink Wink




Τελικά πολύ γρήγορο το κόκκινο (Ν προς Ε) για να καταλάβεις πόσο γρήγορο είναι…

Είναι λίγο πίσω μου (Ν προς Α)!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιαν 2007, 09:13:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
ayto το χαρακτηριστικο του quaife το εχουν αναφεριε πολλοι...
εγω θεωρω οτι ισως να γινεται αισθητο στις μπουκες που ο ενας τροχος ειναι στα χωματα και η διαφορα προσφυσης πολυ μεγαλη!
ειδωμεν

επισης ξαναρωταω. ρε παιδια τα atb βουιζουν? υπαρχει περιπτωση να ειναι απο ρουλεμαν διαφορικου που ειναι καινουργια? μηπως επειδη ειναι καινουργιο στρωσει μετα απο καποια χλμ? εσενα μητσο-τσοσμουλη τι κανει? μιλαμε για ενα αναιπαισθητο βουιτο που σιγουρα οποιος εχει εξατμιση ουτε που το ακουει! Wink


Λογικα τα μπλοκε κανουν ενα θορυβο, απο οσο ξερω απο τα αγωνιστικα.
Το οποιο μπλοκε ακουγεται και απ'εξω.
Παναγιωτη δωσε σε καποιον να οδηγησει το αμαξι σου και καττσε απέξω να ακουσεις.
Να το πηγαινει ρολαριστα.


Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
BadSpud! (Spiros) - (Π.R.T.)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 106 Rallye 1600cc 16v (Τούμπανο)

Ένταξη: 23 Φεβ 2006
Δημοσιεύσεις: 393
Τόπος: 6' απο Παντού!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιαν 2007, 09:35:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συνήθος τα δισκάτα κανουν θόρυβο που εχουν τα αγωνισηκά οχι τα δικα μας




Τελικά πολύ γρήγορο το κόκκινο (Ν προς Ε) για να καταλάβεις πόσο γρήγορο είναι…

Είναι λίγο πίσω μου (Ν προς Α)!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
tsosmoulis (μητσάκος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

106 rallye x 2

Ένταξη: 03 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 1747
Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιαν 2007, 09:39:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δεν έχω παρατηρήσει κάποιον διαφορετικό θόρυβο παναγιώτη αλλά και η άποψή μου δεν μετράει πολύ γιατί ήδη έχω έναν ψιλό θόρυβο από τα ps συχρονιζέ μου οπότε και να υπήρχε ένας τόσο ψιλός θόρυβος δεν θα το άκουγα(μάλλον) εκτός και αν είναι διαφοροποιημένος από τον ήδη υπάρχων:lol:


τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιαν 2007, 09:41:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ωπα βαστα....συχρονιζε?

η πεζο σπορτ δεν εχει συχρονιζε.αυτο στο λεω καρατσεκαρισμενο απο κονδωρα.
δινει μονο κομπλερ πεζο σπορτ και κατι ελατηριακια τα οποια εχω και εγω βαλει πλεον.λες?????
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
tsosmoulis (μητσάκος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

106 rallye x 2

Ένταξη: 03 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 1747
Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιαν 2007, 09:49:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

είμαι κολλημένος στις παλιές ορολογίες. ο πρόεδρος με έχει διορθώσει πολλές φορές σε αυτό..κομπλέρ ζιγκλέρ και όλα αυτά. Τα είπαμε στο τηλέφωνο Πάνο οπότε πιστεύω κατάλαβες τί εννοώ.
Ας ελπίσουμε να προλάβω την Πανελλήνια και να τα δούμε όλα από κοντά Twisted evil


τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιαν 2007, 22:40:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μολις εκανα μια βολτα χαλαρη κεντρο αθηνα..αυτο που διαπιστωσα ειναι οτι οταν ειμαι ευθεια ακουγεται ενα βουιτο κυριως κοντα στις 2000σαλ (ασχετες οι στροφες αφου εχω αλλο κορ/νιο) οσο ανεβαινουν οι στροφες χανεται το βουιτο ισως και ελεω αυξησης του θορυβου απο κινητηρα...

οταν ομως στριβω το βουητο τις πιο πολλες φορες παρατηρησα οτι χανοταν Shocked ...αρα κατα 99% ειναι απο μπλοκε...

ρε λετε???ενταξει ειμαι γκαντεμης αλλα τοσο???
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gonakinen (ΓΙΩΡΓΗΣ)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

106RALLYE A6 , 205 E11

Ένταξη: 28 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 742
Τόπος: ΠΕΙΡΑΤΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΑΙΒΙΚΗ http://www.chaniacrete.gr/gr/

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιαν 2007, 23:09:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δε νομίζω ότι πρέπει να σε προβληματίζει αυτός ο θόρυβος. Αν είναι σε φυσιολόγικα επίπεδα, είναι νορμάλ για αυτό το μπλοκέ.
Το κανει το ίδιο και σε μια 156, και σε ένα 106 που έχω κάτσει.

Αρκεί να συνηθίσεις.Απλά σκέψου ότι τώρα ότι το διαφορικό σου αποτελείται από περισσότερα κινούμενα μέρη,άρα έχει καιπερισσότερες τριβές πυ παράγουν αυτό το θόρυβο.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
gonakinen (ΓΙΩΡΓΗΣ)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

106RALLYE A6 , 205 E11

Ένταξη: 28 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 742
Τόπος: ΠΕΙΡΑΤΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΑΙΒΙΚΗ http://www.chaniacrete.gr/gr/

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιαν 2007, 23:15:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

glf έγραψε:
εγώ με δισκάτα μπλοκέ εδώ και τόσα χρόνια, πολύ συχνά πάω τελικές και ούτε που το σκέφτομαι....


Νίκο καθε πότε το λύνεις για "σφίξιμο" ;

Είναι μια δουλειά που εγώ είχα καθυστερήσει να την κάνω πριν σπάσει.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
tsosmoulis (μητσάκος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

106 rallye x 2

Ένταξη: 03 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 1747
Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 16 Ιαν 2007, 10:10:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
μολις εκανα μια βολτα χαλαρη κεντρο αθηνα..αυτο που διαπιστωσα ειναι οτι οταν ειμαι ευθεια ακουγεται ενα βουιτο κυριως κοντα στις 2000σαλ (ασχετες οι στροφες αφου εχω αλλο κορ/νιο) οσο ανεβαινουν οι στροφες χανεται το βουιτο ισως και ελεω αυξησης του θορυβου απο κινητηρα...

οταν ομως στριβω το βουητο τις πιο πολλες φορες παρατηρησα οτι χανοταν Shocked ...αρα κατα 99% ειναι απο μπλοκε...

ρε λετε???ενταξει ειμαι γκαντεμης αλλα τοσο???


ρε συ μην αγχώνεσαι τόσο πολύ!!μπορεί λόγω της "ψιλής" βαλβολίνης που σιγά σιγά βελτιώνει το προστατευτικό της φιλμ.Δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα σε καμμία περίπτωση.
στους υπόλοιπους έχουμε θόρυβο?
Μάνθο? cool alex?

εγώ για το δικό μου είπα ότι δεν...

Αν και με Γκάλφα όταν είχα μιλήσει πρόβλημα(θόρυβο) είχε όταν έστριβε τους τροχούς, έτσι δεν είναι Νίκο?


τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!!


Έχει επεξεργασθεί από τον/την tsosmoulis στις Τρι 16 Ιαν 2007, 14:45:17, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31102
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 16 Ιαν 2007, 10:29:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στο δικό μου σαν να ακούγεται κάτι αλλά δεν είμαι σίγουρος.
Πρέπει να αφαιρέσω αυτό το χαζοψευκάπακο του μοτερ που σε όλα τα διλιτρα τρίζει...( Evil ) για να υπάρχει περισσότερη υσηχία αν και λόγω της σχετικής βαβούρας της καγκουρέμους δεν ξέρω αν θα είναι πάλι αντιληπτό.

Θα το δω πάντως. Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 16 Ιαν 2007, 13:19:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Aν εννοείς το βουιτό που κάνουν τα διαφορικά τότε είναι είτε από το κορωνοπήνιο είτε και από το μπλοκέ.

Και σε εμένα κάνει στις χαμηλές στροφές και νανουρίζει όσους είναι μέσα σε ταξίδι...



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 16 Ιαν 2007, 13:31:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

gonakinen έγραψε:

Αρκεί να συνηθίσεις. Απλά σκέψου ότι τώρα ότι το διαφορικό σου αποτελείται από περισσότερα κινούμενα μέρη,άρα έχει και περισσότερες τριβές που παράγουν αυτό το θόρυβο.



Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
glf (Νίκος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106 16v rallye

Ένταξη: 01 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 1323
Τόπος: Κοζάνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 16 Ιαν 2007, 13:35:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

gonakinen έγραψε:

Νίκο καθε πότε το λύνεις για "σφίξιμο" ;

Είναι μια δουλειά που εγώ είχα καθυστερήσει να την κάνω πριν σπάσει.


το bacci το πήγαμε στην επόμενη σκάλα μετά από 2 αγωνιστικές χρονιές από ότι θυμάμαι, το έτρεξα μια χρονιά έτσι και πριν 10 μήνες το έβγαλα για να βάλω το GRT.

2 χρονιές που πήγα σε όλη την Ελλάδα (το ένδοξο 2004 που πήρα το κύπελλο ασφάλτου) πάντα με το 106 να περπατάει, καθημερινή χρήση, βουνό κτλ...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 51, 52, 53  Επόμενη
Σελίδα 18 από 53

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3024s (PHP: 74% - SQL: 26%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on