Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...) Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων

 VF7 + VF3 = P.S.A.
Ένταξη: 22 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2584
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Νοέ 2006, 15:27:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | http://www.griffiths-engineering.co.uk  |
Νice....
πάντως μέχρι εδώ....http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=178309#178309
Δέν είχε καμία ενημέρωση.
Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Νοέ 2006, 20:44:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
όντως.. 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Δεκ 2006, 12:26:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
με αφορμή αυτό...
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=184460#184460
ΕΤΣΙ για το γα**το δείτε που είναι ο λεβιές που έχει. Ακριβώς δίπλα στο τιμόνι.
Εκεί ακριβώς θέλω να τον πάω για αυτό και τον έχω αφήσει πιο μακρύ.
Απλά δεν έχω αξιωθεί να κατέβω στον Τόλη να κάνουμε το σχετικό στράβωμα.
Παρεπιπτόντως το δικό μου τώρα είναι 1cm πιο πάνω.
Βέβαια αυτό στο video ειναι σειριακό (βλ site peugeot sport) αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.
Όταν με το καλό πάρουμε και τα qickshift πιστεύω θα μειωθούν κι άλλο οι διαδρομές και θα είναι όπως το έχω φανταστεί.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Δεκ 2006, 12:36:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το να συγκρινεις και μονο αυτο το σαμζαν με το λεβιε-νεον σου ειναι σα να συγκρινεις βουρτσες με πουτσες....
ημαρτον πρωινιατικα σε εχει πιασει η .... μη πω |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Δεκ 2006, 12:50:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τι λες βρε βελτιωτή της κακιάς ώρας...
Και ποιος μιλησε για σύγκριση.
ΕΛΕΟΣ πια.
Δεν μπορείτε να μιλήσετε σοβαρά για μια φορά.
Προφανώς και δεν έχει καμία σχέση το ένα με το άλλο.
Εγώ μιλάω για την θέση.
Ότι αυτή είναι η σωστή εργονομικά (για να βολευει σε γρήγορες αλλαγές και όχι φυσικά για καθημερινή χρήση με την γενική έννοια...) και όχι οπουδήποτε αλλού. 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Δεκ 2006, 13:21:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ρε πας καλα...αν ειναι βαλε και στεφανια στο τιμονι οπως το 206wrc....
δεν ειναι αυτη η σωστη θεση...μη ξεχνας οτι δεν εχεις τοσο κοντη κρεμαγιερα ουτε τοσο γρηγορο λεβιε...
επιπλεον ενας σωστος πυργολεβιες(βλεπε σοβαρα αγωνιστικα) μετα απο ενα σημειο ανεβαζουν τη βαση του λεβιε ΚΑΙ ΔΕΝ αυξανουν το μηκος...γκεγκε?
το να εχεις ενα λεβιε 60ποντους μηκος συν αλλους 15 απο κατω απο φουσκα ΔΕΝ ειναι σωστος πυργολεβιες.ΤΕΛΟΣ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Δεκ 2006, 13:40:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μαλλον δεν έχει ιδέα από πύργους....
ούτε και έχεις δει από κάτω το 206 στον χώρο του λεβιέ.
Επίσης ποιος σου ειπε ότι μπορείς να κάνεις όσο μακρύ θες το κάτω μέρος και όσο κοντό το πάνω?
Αν το κάτω είναι πολύ μακρύ και το πάνω πολύ κοντό ο λεβιές θα γίνει πάρα πολύ "βαρύς" σε αίσθηση (όχι σε βάρος) και θα απαιτεί πολύ δύναμη για να κάνεις μια αλλαγή.
Επίσης υπάρχει μια λαμαρίνα κάτω από το σασί που δεν ξέρω ποιος είναι ο ρόλος ύπρξής της (κατά 99% είναι θερμομόνωση) την οποία και δεν έχω σκοπό να βγάλω για κανένα λόγο.
Επίσης ο πύργος θα μπορούσε να είχε γίνει λίγο πιο ψηλός όμως επειδή ήταν ο πρώτος που φτιάχτηκε για 206 έγινε δοκιμαστικά με αυτό το ύψος και μάλιστα με δικιά μού προτροπή...
Θα μπορούσε να είναι πιο ψηλός (μακραίνοντας και το κάτω μέρος του λιεβιέ) αλλά τότε στο ίδιο ήψος τοποθέτησης του λεβιεδακίου (γα** της λέξεις = λαβή) θα ήταν πιο σκληρό στην αλλαγή.
Δεν ξέρω αν μπορώ να σηκώσω όλη την βάση πιο πάνω χωρίς να βρει όμως κάτω από το σασί το μοχλικό που πάει μπροστά. Λογικά πρέπει να μπορεί σηκωθεί μιας και τώρα είμαι οριακά ακριβώς πάνω από την προστατευτική λαμαρίνα.
Αν γίνει θα κοντύνω λίγο το λεβιέ μαζί με το στράβωμα (για μετατόπιση προς εμπρός και αριστερά)
Θα δείξει...
Το πρόβλημα είναι ότι όλα αυτά για να γίνουν πρέπει να βγει όλη η εξάτμιση, και να μετατοπιστεί λίγο η προσταευτική λαμαρίνα = ολόκληρη διαδικασία και δεν έχω αξιωθεί να το κάνω...
ελπίζω να γίνομαι κατανοητός... 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Δεκ 2006, 20:25:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το οτι ο τυπας εχει τον λεβιε στα μουτρα του δεν παιζει κανενα ρολο γιατι οπως λες και εσυ ειναι σειριακο το κιβωτιο, εχει μπακετ εχει αλλο τιμονι κλπ, επισης τον ρωττησες αν τον βολευει και τον ιδιο η θελει να τον αλλαξει?
Ηδη τον εχεις πολυ ψηλα.
Το λαμαρινακι ειναι 100% για θερμομονωση και αν το βγαλεις αυτο που θα συμβει ειναι μικρη θερμανση της βασης του λεβιε απο την εξατμιση . . . κοινως τιποτα!
Το αν ο λεβιες γινει βαρυς σε αισθησηυ εξαρταται καταενα μεγαλο ποσοστο απο τι συχγρονιζε κομπλερ εχεις παρα απο τα υπολοιπα.
Ο πυργος σοου δεν ηταν ο πρωτος για 206, εχουν φτιαχτει κι αλλοι και σου προτεινω καλυτερα να πας σε εναν μαστορα που εχει φτιαξει κι αλλους για 206 νασου πει τι να κανεις.
Αν τον λυγισεις θα εχεις απισευτη σαφηνεια στην "πρωτη- δευτερα" και μετα θα ψαχνεις τις υπολοιπες, ο ανθρωπος στο βιντεο εχει σειριακο δηλαδη"πρωτη δευτερα" και τιποτε αλλο. 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Δεκ 2006, 11:21:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Lef205 έγραψε: | Το οτι ο τυπας εχει τον λεβιε στα μουτρα του δεν παιζει κανενα ρολο γιατι οπως λες και εσυ ειναι σειριακο το κιβωτιο, εχει μπακετ εχει αλλο τιμονι κλπ, επισης τον ρωττησες αν τον βολευει και τον ιδιο η θελει να τον αλλαξει? |
αν τον βρω θα τον ρωτήσω αλλά για να το κάνει η peugeot εκεί κάτι θα ξέρει.
θα μπορούσε να το είχε βάλει σε οποιαδήποτε άλλη θέση αν ήταν καλήτερη εργονονικά.
Lef205 έγραψε: | Ηδη τον εχεις πολυ ψηλα. |
ΜΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΝ ΠΩ ΨΗΛΟΤΕΡΑ!!!!
Ειιτήδες τον έχω αφήσει τόσο μακρύ γιατί με διπλό λύγισμα (σαν S = πρώτα εμπρός και αριστερά και μετά προς τα επάνω θα χαληλώσει 1/2cm.
(βλ πιο κάτω)
Lef205 έγραψε: | Το λαμαρινακι ειναι 100% για θερμομονωση και αν το βγαλεις αυτο που θα συμβει ειναι μικρη θερμανση της βασης του λεβιε απο την εξατμιση . . . κοινως τιποτα!  |
Ηδη ο λεβιές μου μέσα σε κίνηση ζεσταίνεται πολύ και δεν έχω καμία διάθεση να ζεσταίνεται κιάλλο.
Lef205 έγραψε: | Το αν ο λεβιες γινει βαρυς σε αισθηση εξαρταται κατα ενα μεγαλο ποσοστο απο τι συχγρονιζε κομπλερ εχεις παρα απο τα υπολοιπα. |
Συμφωνώ απολύτως αλλά με το μαμά λεβιέ ήταν πιο μαλακός σε αίσθηση γιατί η σχέση του μοχλικού (κάνω τμήμα λεβιέ σε σχέση με το πάνω ήταν διαφορετική).
Δεν με ενοχλεί όπως είναι αλλά δεν θα ήθελα να βαρύνει πολύ περισσότερο.
Επίσης το ΒΕ σασμάν είναι πολύ πιο "βαρύ" σε αίσθηση από το ΜΑ αλλά έχει και πιο μεγάλες διαδρομές.
Με το μαμά λεβιέ σε συγκριση με το Σταυρου/Αλέξη κλπ πχ ο λεβιές μου ήταν πιο "βαρύς" και είχε αισθητά μεγαλύτερη διαδρομή (μπρος~πίσω), ενώ δεξιά αριστερά είναι σχεδόν το ίδιο.
Lef205 έγραψε: | Ο πυργος σου δεν ηταν ο πρωτος για 206, εχουν φτιαχτει κι αλλοι και σου προτεινω καλυτερα να πας σε εναν μαστορα που εχει φτιαξει κι αλλους για 206 να σου πει τι να κανεις. |
Δεν ήξερα κάποιον άλλο.
Εκεί που είχες φτιάξει τον δικό σου εγώ δεν τον έφτιαχνα (για λόγους που δεν είναι της παρούσης)
Με τον Τόλη μπόσεσα να συνενοηθώ μια χαρά και από την αρχή του είχα πει κάντον ψηλό και αν δεν με βολευει τον χαμηλώνουμε.
Βασικά μου αρέσει εκεί που είναι αλλά θέλω να τον βελτιώσω λίγο ακόμα.
Πάντως θα θελα να τον δει και κάποιος άλλος που έχει φτιάξει να μου πει την γνώμη του. Δεν είναι καθόλου κακή ιδέα.
Lef205 έγραψε: | Αν τον λυγισεις θα εχεις απισευτη σαφηνεια στην "πρωτη- δευτερα" και μετα θα ψαχνεις τις υπολοιπες, ο ανθρωπος στο βιντεο εχει σειριακο δηλαδη"πρωτη δευτερα" και τιποτε αλλο. |
βασικά το λύγισμα δεν είναι η απόλυτα σωστή λέξη.
Θέλω κάτι σαν παράλληλη μετατώπιση.
Δηλαδή από ίσιο που είναι τώρα: | να γίνει έτσι:

η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την MEMsound στις Δευ 25 Δεκ 2006, 22:16:51, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Δεκ 2006, 22:16:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε Μάνθο...
Τόσο καιρό έχεις φτιάξει πυργολεβιέ και μας ζαλίζεις τον π****ο με λόγια αντί με φωτό?
Τί να πώ ρε... Χρόνια Πολλά! 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Steve στις Τρι 26 Δεκ 2006, 15:36:36, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Δεκ 2006, 22:37:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δεν έχω αξιοθεί να βγάλω ρε.
σορρυ...
Πάντως σήμερα τελικά αξιώθηκα και εκανα αυτό που έγραφα πιο πάνω σχετικά με την βάση.
Αυξήσαμε το ήψος του πύργου του λεβιέ με μια προσθήκη και βάλαμε τις ασφάλειες του λεβιέ στην πιο πάνω θέση.
Έτσι διατηρώντας το ίδιο συνολικό ύψος με πριν στον λεβιέ (το πάνω μέρος της λαβής είναι ακριβώς εκεί που αρχίζουν οι αεραγωγοί) η διαδρομή μειώθηκε κι άλλο.
Επίσης (αν και δεν κατάλαβα γιατί) πλέον η 2α (στην αλλαγή 1η -> 2α)κουμπώνει καλύτερα ακόμα.
Απλά θέλει προσοχή μέχρι να το συνηθίσω πάλι η αλλαγή από 4η σε 5η για να μην βάλω καμιά 3η και τα πάρω όλα στα χέρια...
Πλέον για να μπει η 1η ή 5η από το νεκρό θέλει μετατώπιση μόλις 1,5cm...
Βασικά αν υπήρχε τρόπος να έρθει το μαμά τιμόνι μας 3cm πιο πίσω δε θα πείραζα καθόλου τον πυργολεβιέ γιατί τότε το νεκρό θα ήταν ακριβώς στην ίδια ευθεία με την στεφάνη του τιμονιού.
(επίσης θα μπορούσαμε να οδηγούμε με λιγότερο λυγισμένα πόδια χωρίς να τεντώνουμε τα χέρια...)
Υπάρχει άραγε τέτοια δυνατότητα?
υ.γ. το λύγισμα που θέλω να κάνω το έχει και ο μαμά λεβιές αλλά μόνο προς τα εμπρός βλ εδώ. Επίσης οι corolla εχουνε τετοι λυγισμα προς τα αριστερά προκειμένου να ειναι ο λεβιές πιο κοντά στον οδηγό οπότε δεν είναι παράλογο αυτό που έχω στο μυαλό μου... (αν και για καθυμερινή οδήγηση είναι τουλάχιστον περιττό )
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Δεκ 2006, 23:49:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε ΄συ τι σχεση εχει ο δικος μου πυργος και ο κατασκευαστης του με τον δικο σου πυργο?
Νομιζω οτι και ο Κρασουλης και ο κομπετισιον φτιαχνουν λεβιεδες, πηγαινε να δεις τι θα σου πουν και αυτοι.
Παντως για το λυγισμα εχω ενστασεις, αν ηταν εργονομικο θα το ειχανκανει πολυ πριν απο εσενα.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 03 Ιαν 2007, 16:29:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
eγω μαστακουλοπυργους δεν εχω αλλα σημερα πηγα και πηρα
κομπλερ πεζο σπορτ
ελατηριακα τους
συνολο 86ευρω! κονδωρ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 03 Ιαν 2007, 16:32:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | eγω μαστακουλοπυργους δεν εχω αλλα σημερα πηγα και πηρα
κομπλερ πεζο σπορτ
ελατηριακα τους
συνολο 86ευρω! κονδωρ |
Παναγιωτη: ΜΑ-ΛΑ-ΣΤΟΥ-ΠΟ-ΠΥΡ-ΓΟΣ!
ψωνισε η ψυχουλα ψωνισε! 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 03 Ιαν 2007, 17:19:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μεγειά σου παλικάρι μου...
αλλά αν εσύ είσαι κουλός δεν σου φταίει ο λεβιές μου...
Το οδήγησε και ο Άρης το αμάξι και μια χαρά τις κούμπωνε τις ταχύτητες...
Το ίδιο και ο Λευτέρης (με κάποιες παρατηρήσεις που τις έχω στα υπόψην μου για διόρθωση )
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DaSoP (ΧΡΗΣΤΟΣ) Μέλος

 206 GTi '03
Ένταξη: 22 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 115 Τόπος: IΩΑΝΝΙΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Ιαν 2007, 19:59:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πω πω!!! Καλα που με θυμησατε!!! Το quickshift της Griffiths ηταν απο τα πρωτα πραγματα που αγορασα για το 206 μου!!! Ελα ομως που πηγα να το βαλω και δεν μπορουσα να βγαλω την ντιζα με τιποτα!!! Οποτε το εβαλα και εγω στα προς τακτοποιηση θεματα και το ξεχασα εντελως!!! Φτου που να το εχω αραγε???Παντως σιγουρα πανω στο 206 δεν ειναι...φτου και παλι φτου...
P.S.: Κοστος αγορας μεσω νετ φυσικα...35€ στο ταχυδρομειο οχι στην πορτα μου...Το αγορασε ο κολλητος μου,την αλλη μερα ηταν σπιτι του στην Αγγλια και την ιδια το εστειλε σε εμενα με ταχυδρομειο,εγω το πηρα συνολικα (απο την ημερα αγορας) σε 4 μερες!!!! ΟΛΑ ΜΕ ΤΕΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ 35€!!!!
LET'S GET FASTERRRRRRRRRR!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Ιαν 2007, 20:05:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το πουλας?
μα καλα κανεις δεν εχει βαλει τετοιο πραμα ως τωρα??????
μονο ο ΜΑ-ΛΑ-ΣΤΟΥ-ΠΟ-ΠΥΡ-ΓIΩΤΗΣ YPΑΡΧΕΙ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DaSoP (ΧΡΗΣΤΟΣ) Μέλος

 206 GTi '03
Ένταξη: 22 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 115 Τόπος: IΩΑΝΝΙΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Ιαν 2007, 20:07:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | το πουλας?
μα καλα κανεις δεν εχει βαλει τετοιο πραμα ως τωρα??????
μονο ο ΜΑ-ΛΑ-ΣΤΟΥ-ΠΟ-ΠΥΡ-ΓIΩΤΗΣ YPΑΡΧΕΙ? |
εννοειται...πως ΟΧΙ!!!!
αν προλαβω θα παω αυριο να το βαλω αλλιως την αλλη τεταρτη μαζι με το service!
LET'S GET FASTERRRRRRRRRR!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DaSoP (ΧΡΗΣΤΟΣ) Μέλος

 206 GTi '03
Ένταξη: 22 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 115 Τόπος: IΩΑΝΝΙΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Ιαν 2007, 20:20:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΧΑ το βρηκα!!!
sorry για την ποιοτητα αλλα με φλας δεν φαινοταν τιποτα!!!
LET'S GET FASTERRRRRRRRRR!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Paladin (Tomas) Μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16v) Dynamique (2005)
Ένταξη: 16 Αύγ 2005 Δημοσιεύσεις: 128 Τόπος: Στυλίδα (Φθιώτιδα)
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Ιαν 2007, 21:04:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θέλω και εγώωωωωωωωωωωωωωωωω............................... Που αλλού μπορούμε να βρούμε;;;
Go fast......, or go home....... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|