Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 07 Ιαν 2007, 05:26:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχαριστώ Στηβ, αν και την απάντηση την βρήκα από περιγραφές της ATB που έλεγαν ότι είναι helical το γρανάζωμα του QUAIFE (το επιβεβαιώνει καί η περιγραφή της εικόνας που μας έδωσες). Γι αυτό και έγραψα τα προηγούμενα για τις βαλβολίνες που μπορείτε (και πρέπει) να χρησιμοποιήσετε στα σασμάν σας (μας).
Πάντως από τα μέχρι τώρα στοιχεία, παρότι κάποιοι έχουν κατηγορήσει το διαφορικό της ATB, εγώ έμαθα από άλλον πολύ αξιόπιστο γι αυτούς τους "κάποιους" πώς κατασκευάζουν τα μπλοκέ τους, και κατέληξα ότι αν έβαζα μπλοκέ ή θα έβαζα της QUAIFE ή θα έφτιαχνα ένα με δισκάκια από τον καλύτερο κατασκευαστή σασμάν στην Ελλάδα (εργάζεται στο Αριστοτέλειο). Αλλά η οικονομικότερη επιλογή είναι το QUAIFE χώρια που το βρίσκω και φιλικότατο σαν κατασκευή-λειτουργία από όλες τις απόψεις.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 07 Ιαν 2007, 17:56:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|

η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 07 Ιαν 2007, 19:52:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αριστοτέλειο???
το δημητριο λεμε??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 08 Ιαν 2007, 08:46:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οχι,τον Γωργο τον Τανιο λεει... Ειναι ενα group καθηγητων και τεχνικων μηχανολογων που δουλευουν στο πανεπιστημιο και κανουν ερευνες για διαφορα εργοστασια(Renault,BMW,Peugeot,κλπ).
Στον ελευθερο τους χρονο κανουν διαφορα καλουδια...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Ιαν 2007, 02:25:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπήκε και το δικό μου...
Σήμερα το απόγευμα.
Για να μπει σε ΒΕ σασμάν πρέπει να βγουν τα ημιαξόνια, να βγει η γέφυρα και να δημιουργηθεί χώρος ώστε να ανοίξει το "πίσω~κάτω" μέρος του κιβωτίου και να βγει από μέσα η κορώνα με το βιδωμένο πάνω της μαμά ελευθερο διαφορικό.
Η όλη διαδικασία κράτησε γύρω στις 3ώρες.
Μπήκαν και 2 καινούργια ρουλεμαν για να μην ξεπρεσσάρουμε τα παλιά από το μαμά διαφορικό και να είναι και εκεόινο έτοιμο και ιδαθέσιμο προς χρήση αν κάποτε χρειαστεί.
Μπήκαν και oι MTG (πρώτη εντήπωση ίδια με τις TRP που είχα πριν στα λίγα χιλιόμετρα που το οδήγησα).
Μου έκανε εντύπωση όπως και στο Αργύρη ότι οι MTG δείχνουν πολύ λεπτόρευστες αλλά αφού οι προδιαγραφές τους μας κάνουν εγώ είμαι οκ.
Πρώτη βόλτα το έκανε ο Αργύρης σε στενό δρόμο και σε μια πλατεία όπου και φάνηκε ότι στο "πάτα" το αμάξι μαζέυει την μούρη του στο εσωτερικό της στροφής ακόμα και με το ESP ON.
Εκεί που είμασταν δεν μπορούσαμε να το οδηγήσουμε αλλιώς (= πιο γρήγορα) ενώ δεν μπορούσαμε να απομακρυνθούμε μια και ο Αργύρης είχε δουλειά να κάνει.
Γυρνώντας προς το σπίτι στην γέφυρα πάνω από την Θηβών (δίπλα στο Village Park Ρέντη) με κατέυθυνση προς Αθήνα στο S που έχει πατάω απότομα 2α με το ESP OFF και με στριμμένο τιμόνι.
Το αμάξι επιτάχυναι κανονικά και απλά αντί να σπινιάρει την 2α και να πάει ευθεία έστριψε την μούρη εκεί ακριβώς που έδειχνε το τιμόνι.
Για την ακρίβεια την έστριψε παραπάνω από εκεί που περίμενα να πάει όχι γιατί είχε στρίψει περισσότερο το τιμόνι αλλά γιατί δεν άνοιξε καθόλου η τροχιά.
ΑΠΛΑ γα**το!!!!!
Στην εθνική μετά στην άνοδο (προς Ν.Φιλαδέλφεια) στις καμπές που έχει ακόμα και με 4η μ΄πεσα μόλις πατάς νοιώθεις κάτι να σου τραβάει την μούρη προς το εσωτερικό της στροφής ή για να το θέσω ακόμα καλήτερα ΔΕΝ νοιώθεις ότι υπάρχει κάποιος (=απώλεια πρόσφυσης) που να σε σπρώχνει προς το εξωτερικό.
Ουσιαστικά το αμάξι κάνει αυτό που του λες:
Στρίβει.
Δεν πάει όπου να 'ναι.
Δεν ανοίγει τροχιά.
Με το esp off μέχρι να φτάσω σπίτι σε κάποιες καμπές και στροφές που βρέθηκα παντοιύ είχα την ίδια αίσθηση.
Μούρη μέσα και πάντα τιμόνι.
Το δε πίσω μέρος (ιδίως με την μαμά ανάρτηση που έχω πίσω για 1~2 μέρες απλά δεν μπορεί να ακολουθήσει...
Στον "test road" μου δεν μπόρεσα να το οδηγήσω γιατί είχε απίστευτη υγρασία και απλά φοβόμουν να κάνω πειραματισμούς σε τόσο γλυστερό οδόστρωμα.
Σε ένα σημείο πάντως που μούριασε λίγο (ανάποδη κλίση+υγρασία+αριστερή στροφή+"λίγο..." παραπάνω γκάζι...) το esp (που το είχα ON) επενέβει και συμμάζεψε το πίσω μέρος...
Αλλά αυτό δεν είναι κριτήριο για την "συμβατότητά του" με το ESP.
Αυτά τα ολίγα.
Περισσότερα αυριο μετά από πιο εκτενή δοκιμή μαζί με τις σχετικές "βάλε/βγάλε" φωτογραφίες.
Ένα θα πω πάντως μέχρι στιγμής....
Άριστη αγορά. 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Ιαν 2007, 02:51:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν θα έλεγα ότι το εκθέτει ακριβώς γιατί αυτή την στιγμή το αμάξι μου δεν είναι σωστό.
Το εξηγώ:
Εμπρός είμαι με ανάρτηση αγνώστου ταυτότητας by Κολλιγιάννης (mr. Proflex) γιατί δεν μου λένε ( ) με σχετικά μαλακά στενά proflex ελατήρια (220lb) και μείων 3 cm σε ύψος και πίσω (εκτάκτως από χθες το βράδυ με τα μαμά του 2λιτρου τα όποια είναι απλά τελειωμένα...ενώ κανονικά έχω τα αντίστοιχα θεόχοντρα πίσω αμορτισερ του set) και μείων 3παρά cm ϋψος με 22άρες αντιστρεπτικές μπρός πίσω (μαμά εμπρός/RC πίσω μετρημένες και οι 2) + μαμά ράβδους πίσω + 205/45-16 F1 D2 ε αρκετά καλή κατάσταση γενικώς σε 7χ16 ζάντα με offset 25. Τα έγραψα σύντομα όλα για να βγει ένα συμπέρασμα.
Χωρίς το ΑΤΒ το αμάξι με όλη την ανάρτηση απλά βιδώνει στο δρόμο.
Δεν καταλαβαίνει τίποτα και πουθενά περνάει πάνω από τις ανωμαλίες σα να μην υπάρχουν γέρνει όσο χρειάζεται (αν και σε ρυθμούς πίστας θέλει πιο σκληρά ελατήρια+ράβδους) και δεν ντριφτάρει ατελείωτα όπως πχ με την μαμά ανάρτηση.
Άρα όταν από το συγκεκριμένο "setup" βγάλεις τα πίσω αμορτισερ και βάλεις τα τελειωμένα μαμά ούτωσηάλλως "εκθέτεις" το πίσω μέρος. (Το δοκιμάσαμε άλλωστε χθες το βράδυ που τα βάλαμε και άρχισε πάλι το drift mode... )
Αύριο θα ξαναβάλω τα πίσω αμορτισερ και θα κάνω τις σχετικές βόλτες για να δούμε τι γίνεται.
Ελπίζω να μην έχει την σημερινή υγρασία που έφερνέ στα όρια τους τα F1...
σιχτιρ...
Το σίγουρο είναι ότι πλέον η μούρη πάει ακριβώς εκεί που θες.
Για το πίσω μέρος θα σας πω αυριο... 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tsosmoulis (μητσάκος) Έχω ξεφύγει !!!


 106 rallye x 2
Ένταξη: 03 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 1747 Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Ιαν 2007, 08:59:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: |
Πάντως από τα μέχρι τώρα στοιχεία, παρότι κάποιοι έχουν κατηγορήσει το διαφορικό της ATB, εγώ έμαθα από άλλον πολύ αξιόπιστο γι αυτούς τους "κάποιους" πώς κατασκευάζουν τα μπλοκέ τους, και κατέληξα ότι αν έβαζα μπλοκέ ή θα έβαζα της QUAIFE ή θα έφτιαχνα ένα με δισκάκια από τον καλύτερο κατασκευαστή σασμάν στην Ελλάδα (εργάζεται στο Αριστοτέλειο). Αλλά η οικονομικότερη επιλογή είναι το QUAIFE χώρια που το βρίσκω και φιλικότατο σαν κατασκευή-λειτουργία από όλες τις απόψεις. |
επειδή δεν προβλέπεται να συμφωνήσουμε εμείς οι 2, έχω να πω το εξής:
ΔΕΝ διαφωνώ.
και το λέω αυτό γιατί ένας φίλος μου δουλεύει σε αυτό το team και είναι specialised στην τριβολογία και η δουλειά που κάνουν είναι υπερ του δεόντος καλή με το κατάλληλο αντίτιμο εκτός κι αν έχεις δόντι
έχω ακούσει και για πολλές δουλειές που έχουν κάνει και σε αγωνιστικά περισσότερο όμως για σασμάν 
τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Ιαν 2007, 09:33:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
tsosmoulis έγραψε: | επειδή δεν προβλέπεται να συμφωνήσουμε εμείς οι 2, έχω να πω το εξής:
ΔΕΝ διαφωνώ.
και το λέω αυτό γιατί ένας φίλος μου δουλεύει σε αυτό το team και είναι specialised στην τριβολογία και η δουλειά που κάνουν είναι υπερ του δεόντος καλή με το κατάλληλο αντίτιμο εκτός κι αν έχεις δόντι
έχω ακούσει και για πολλές δουλειές που έχουν κάνει και σε αγωνιστικά περισσότερο όμως για σασμάν  |
Αν καποιος θελει "δοντι",θα μου πει...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Ιαν 2007, 12:47:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το οτι εβαλες το μπλοκε απλα δε θα το σχολιασω...
ΚΑΠΟΤΕ ΘΑ ΜΟΥ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ Ο ΑΡΓΥΡΗΣ..............
επισης επιμενεις να λες μπουρδες για τα ελατηρια σου...
βρες πρωτα ποσα κιλα ειναι και το συζηταμε...
1λιμπρα = 0.4535 kgr δυναμης
1 ιντσα = 2.54 εκατοστα μηκους |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Ιαν 2007, 12:53:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
...πρώτα οταν θα με "πληρώσεις" που έχεις μπλοκέ...
για τα ελατήρια ας το συζητήσουμε αλλού και όχι εδώ. έκανα απλά μια αναφορά για να εξηγήσω στον Μίλτο τι συμβαίνει και να μην βγει τελείως λάθος συμπέρασμα για την συμπεριφορά του ΑΤΒ
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tsosmoulis (μητσάκος) Έχω ξεφύγει !!!


 106 rallye x 2
Ένταξη: 03 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 1747 Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Ιαν 2007, 13:31:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
άντε καλορίζικος
Παναγιώτη άντε και στα δικά σου 
τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
COOL ALEXIS (Aleki) Τμήμα Συνεργασιών

 C3 Cowmooflage
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 2776 Τόπος: Fathercare
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Ιαν 2007, 14:57:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ λέω ο βρωμο-Volvos να σταματήσει να παραπονιέται
Έρχεται και η σειρά του 
Θέλω ένα και ένα 
Έχει επεξεργασθεί από τον/την COOL ALEXIS στις Τετ 10 Ιαν 2007, 09:43:19, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Ιαν 2007, 15:15:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα "βορεια" μπλοκε παντως ειναι με βιδωτη κορωνα για ευνοητους λογους μηχανολογικης φυσης...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tsosmoulis (μητσάκος) Έχω ξεφύγει !!!


 106 rallye x 2
Ένταξη: 03 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 1747 Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Ιαν 2007, 15:17:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ας μην ξαναμπούμε στην κουβέντα κολλητό, βιδωτό πρεσαριστό και τί είναι σωστό μηχανολογικά και τί όχι. απλά ο ένας αγχώνει τον άλλο χωρίς λόγο.
ομολογώ ότι το θέαμα της φωτογραφίας δεν είναι όμορφο αλλά τί να κάνεις
μακάρι να μην γυρίσει σε κανέναν μας κορώνα και να γουστάρουμε όλοι τις μπλοκαδούρες μας.
ΥΓ στην μηχανολογική φύση βέβαια το "πρεσάρισμα" με την διαδικασία θέρμανσης-ψύξης κτλ κτλ είναι βαθειά ριζομένο.
τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!!
Έχει επεξεργασθεί από τον/την tsosmoulis στις Τρι 09 Ιαν 2007, 15:44:36, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tsosmoulis (μητσάκος) Έχω ξεφύγει !!!


 106 rallye x 2
Ένταξη: 03 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 1747 Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Ιαν 2007, 15:42:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|

τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Ιαν 2007, 15:42:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ερωτήλε πεζεραστή 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Ιαν 2007, 15:53:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Eχεις απολυτο δικιο μητσο και εμενα ηταν πολυ δυσκολο να ξεπερασω τις οποιες αμφιβολιες μου μηχανολογικης φυσεως αλλα ....θα τον 2$#@μησω που θα τον #$%μησω τον αργυρη να μην εχω και λογο???
υ.γ.παντως οπως βλεπεις ειναι σε 4 ξεχωριστα σημεια με μικρο μηκος ραφης
βεβαια το ξαναλεω.αν οντως υπηρχε προβλημα πολυ σοβαρο στα μπλοκε της quaife το πιο απλο θα ηταν να βαλει 4 μπιλιες-ασφαλειες σταυρωτα η ιδια η εταιρεια
οτι κανουμε ειναι κατα τη παραδοση- φυλα τα ρουχα σου να εχεις τα μισα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|