Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Δεκ 2002, 12:07:36 Θέμα δημοσίευσης: Τοποθέτηση ράβδων στρέψεως |
|
|
Πηρε προχθες ενας φιλος για Rallye ραβδος στρεψεος 22 χιλιοστα
Peugeotsport και αντιστρεπτικη απο 24 χιλιοστα στα 25.Μεχρι εδω ολα
καλα.......
Καθωμαστε να τις περασουμε,ρυθμίζουμε τους πισω βραχιονες του αξονα
με βγαλμενα τα αμορτισερ και την αντιστρεπτικη να εχουν το ιδιο υψος μεταξυ τους και μολις ολα ειναι οκ ξεκιναμε να δενουμε.
Εδω τωρα ειναι το κουφο......
Ενω εχουμε ρυθμισει το πισω μερος του αξονα στο υψος που θελουμε
και εχουμε επαληθευσει οτι η μια μερια με την αλλη ειναι στο ιδιο ακριβως
υψος,οταν βαζουμε την αντιστρεπτικη επειδη απο την μερια του οδηγου
το αυτακι που κουμπωνει με το καρε και την δεκατριαρα βιδα δεν ερχετε ακριβως στην τρυπα με αποτελεσμα οταν βιδωθει το αμαξι απο την μερια του οδηγου ειναι ποιο ψηλο λογο οτι το ζοριζει η αντιστρεπτικη.
Τι γινετε ρε παιδια με αυτην την περιπτωση????????????????????????
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Δεκ 2002, 13:16:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pugsangggggggggggggg
B.T.S
Παιδες βοηθειααααα εχουμε το αμαξι λυμενο......................  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Δεκ 2002, 15:04:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η ζυγαρια το πιεζει κατα 1,5 ποντο.....
τι γινετε εδω τωρα?
Λετε να ειναι ετσι σε ολα τα rallye?Δεν πιστευω
Περιμενω νεα γρηγορα γιατι βλεπω να μην εχει εξοδο το βραδυ
Οχι τιποτα αλλο αλλα το ασθενες φυλο δεν μπορει κυριλα δερματα
και B.M.W Βλεπεις πολυ συνηθεια σε rollbar kai Buckets νομιζει
οτι τα μπουζουκια ειναι στον δρομο προς ριτσωνα.
Β.Τ.S εχω κανει φιλε ενγραφη εκει που μου ειπες και περιμενω.
Thanks Φιλε.... 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Δεκ 2002, 16:07:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλε B.T.S μπηκα στη σελιδα που μου ειπες....
Χιλια ευχαριστω....Εχω παθει πλακα με την ανταποκριση στο προβλημα μου.Σας ειμαι ευγνωμων... Ενα μεγαλο ευχαριστω εκ μερους μου δωσε στα παιδια....
Αυτο που λες εχει βασιμη λογικη,αλλα δεν γινετε γιατι κατω απο το αυτι της αντιστρεπτικης ειναι το καρε της στρεψης.Οποτε αν δεσουμε Την ζυγαρια τοτε δεν εχουμε προσβαση στην στρεψη.Καταλαβαινεις πιστευω τι εννοω 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Ιαν 2003, 04:34:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νίκο, το πρόβλημά σου θα στο λύσει σίγουρα κάποιος που έχει αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα και τέτοιος δεν είναι άλλος από ένας μηχανικός Peugeot. Το θέμα όμως είναι ότι τα συνεργεία ανοίγουν στις 3 Ιανουαρίου και μόνο τότε θα μπορέσω να μιλήσω με το συνεργείο μας στην Θεσσαλονίκη για να μας βοηθήσει. Εάν μέχρι τότε δεν λυθεί το πρόβλημά σου θα σε βοηθήσω με τον δικό μου τρόπο. 
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Ιαν 2003, 07:16:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια χιλα ευχαριστω
Χρονια πολλα και καλη χρονια ευχωμαι σε ολους.Ευχη μου τα ονειρα σας.
Σας ειμαι ευγνωμων για την βοηθεια σας στο προβλημα μου.
Αναμενω απαντησεις........................ 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
glf (Νίκος) Έχω ξεφύγει !!!

106 16v rallye
Ένταξη: 01 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 1323 Τόπος: Κοζάνη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Ιαν 2003, 15:16:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εεεεε Κοζανίτη, που είσαι ? ))
Άντε να πάμε καμιά βόλτα να δω πως πετάει κώλο ) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Ιαν 2003, 09:18:07 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ραβδος Στρεψεος |
|
|
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Ενω εχουμε ρυθμισει το πισω μερος του αξονα στο υψος που θελουμε
και εχουμε επαληθευσει οτι η μια μερια με την αλλη ειναι στο ιδιο ακριβως
υψος,οταν βαζουμε την αντιστρεπτικη επειδη απο την μερια του οδηγου
το αυτακι που κουμπωνει με το καρε και την δεκατριαρα βιδα δεν ερχετε ακριβως στην τρυπα με αποτελεσμα οταν βιδωθει το αμαξι απο την μερια του οδηγου ειναι ποιο ψηλο λογο οτι το ζοριζει η αντιστρεπτικη.
Τι γινετε ρε παιδια με αυτην την περιπτωση????????????????????????
|
Νομίζω οτι πρέπει να τοποθετηθεί πρώτα η αντιστρεπτική να μπουν οι ράβδοι στις θέσεις τους και μετά να βάλουμε ενα γρύλλο κατω απο τον ενα βραχίονα να τον ανυψώσουμε στο ύψος που θέλουμε και μετά να βιδώσουμε την βίδα που τον ρυθμίζει.
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 07 Ιαν 2003, 19:10:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπον....................................
Μετα απο πολυ δουλεια και με την βοηθεια οσων βοηθησαν..(Φιλε B.T.S ολα καλα τελικα.)...το αμαξι εχει 2.5 χιλιοστα διαφορα η μια πλευρα με την αλλη.
(B.T.S στο σχεδιαγραμμα που μου εδωσες ελεγε οτι αν εχει 5 με 6 χιλιοστα
διαφορα να ειμαστε και ευχαρηστημενοι..Αρα παμε καλα).
Οι εντυπωσεις τωρα ειναι οι εξεις....
Το αυτοκινητο εχει γινει απολυτο και πρεπει να εισαι συνεχεια σε εγρυγωρση αν πας γρηγορα γιατι για ποτε σε προσπερναει το πισω μερος δεν παιρνεις χαμπαρι...ποσο μαλλον αν πας τεζα και σε στροφη μεσα χριαστει να φρεναρεις.Βεβαια τα ορια εχουν ανεβει κατα πολυ.Σε γενικες γραμμες εχεις μια αισθηση απο καρτ.
Φιλε Pugsang δεν ξερω αν με πιανεις ε?????Εσυ τι φοραγες πριν την εγκυμοσυνη της γυναικας σου????Οταν ειχες το καλο Setup με τα αμορτισερ απο το μινι Group A? 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 08 Ιαν 2003, 03:08:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | Φιλε Pugsang δεν ξερω αν με πιανεις ε????? |
Σε πιάνει, σε πιάνει....
Και επί τη ευκαιρία να επισημάνω ότι όταν λέμε "απόλυτο κράτημα", εννοούμε με άλλα λόγια το "μη φιλικό κράτημα" ή "κράτημα για λίγους" ή "αγωνιστικό κράτημα". Τέτοιου είδους κράτημα είναι ακατάλληλο και ανεπιθύμητο για την πλειοψηφία των καθημερινών οδηγών.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 08 Ιαν 2003, 13:14:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ετσι ακριβως ειναι φιλε Miltelas
Το θεμα ομως ειναι οτι θελουμε ενα αυτοκινητο που να μας εχει σε εγρυγωρση συνεχεια,να μην χαλαρωνουμε
Για χαλαρωμα υπαρχουν και τα διαφορα B.M.W η λοιπα αχρωμα στην οδηγηκη ευχαριστηση Mercedes.Ετσι και αλλοιως οταν παμε για μετατροπη
κοιταμε την βελτιωση του αυτοκινητου στον τομεα που θελουμε π.χ μηχανη
(βλεπε τον φιλο Danielo) ;ή αναρτηση ή φρενα.....αρα οταν βελτιωνουμε κατι παυει να ειναι ευχρηστο στην καθημερινη χρηση.Το ζητουμενο ομως δεν ειναι η καθημερινη χρηση αλλα οι καποιες στιγμες οδηγικης απολαυσης.Απο εκει και περα ειναι στην αντοχη του καθενος το αν θα το χρησημοποιει και καθε μερα.(Εγω π.χ παω καθε μερα στην δουλεια,ταξιδια,διακοπες ,αγωνες και δεν με πειραζει καθολου.Και να φανταστεις οτι το αμαξι ειναι Foul group a με rollbar bucket συμπλεκτης racing κτλ.
Οποτε μετρια κατασταση μονο στον καφε.......
Απο εκει και περα ή του υψους ή του βαθους....
(και 200 χανετε σε 4 αριστερη μουρες μεσα και 100 για 3 τεζα δεξια....) 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 08 Ιαν 2003, 15:29:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Οι εντυπωσεις τωρα ειναι οι εξεις....
Το αυτοκινητο εχει γινει απολυτο και πρεπει να εισαι συνεχεια σε εγρυγωρση αν πας γρηγορα γιατι για ποτε σε προσπερναει το πισω μερος δεν παιρνεις χαμπαρι...ποσο μαλλον αν πας τεζα και σε στροφη μεσα χριαστει να φρεναρεις.Βεβαια τα ορια εχουν ανεβει κατα πολυ.Σε γενικες γραμμες εχεις μια αισθηση απο καρτ.
Φιλε Pugsang δεν ξερω αν με πιανεις ε?????Εσυ τι φοραγες πριν την εγκυμοσυνη της γυναικας σου????Οταν ειχες το καλο Setup με τα αμορτισερ απο το μινι Group A?
|
Φίλε Νίκο,
Καλή χρονια και καλά χιλιόμετρα
Χαίρομαι που ολα τελείωσαν καλα.
Εχω την αίσθηση οτι το αμάξι οπως το φτιάξατε θα είναι καταπληκτικό τώρα.Εγω πάντως δεν μπορώ να συνηθίσω το αμάξι μου μετα που έβγαλα την ''καλή'' ανάρτηση.Μου φαίνεται οτι γέρνει σαν 2CV.Πριν φορούσα φυσσίγγια Peugeot sport France S16 mini groupA tarmac πίσω αμορτισερ Peugeot sport France S16 mini groupA tarmac και στενά apex 250lbs.Δεν πρόλαβα να αλλάξω ράβδους αν και ψαχνόμουν........
Πάντως για την αντιστρεπτική ολοι μου είχαν πει οτι φοράει 25mm.
Με αυτό το setup μην νομίζεις οτι είχε διαφορά απο αυτό που περιγράφεις.Με το παραμικρό γύριζε , σε φουρκέτες με πατημένο σταθερά το γκάζι πλασαριζόταν με τα 4 , σε χασίματα απογειωνόταν και γενικά έκανε απίστευτα πράγματα.
Περασμένα μεγαλεία...................
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 08 Ιαν 2003, 15:40:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χρονια πολλα και καλη χρονια και σε σενα φιλε μου.
Η αντιστρεπτικη απο ολα τα Rallye ειναι 24 χιλιοστα αποδεδειγμενα.
25 δινει μονο για GROUP A.Τωρα θα μου πεις 1 χιλιοστο διαφορα?τριχες...Και ομως αλλαζει ολο το αμαξι.Δεν μου λες τα αμορτισερ της PEUGEOTSPORT που ειχες (ειδικα τα μπροστινα)ειναι μαλ**α σε αισθηση αν τα πατησεις με το χερι σε σχεση με τα Bilstain τα group n?Eγω τρωγομαι να παρω την Proflex.
ΕΡΕ PUGSANG ΠΟΥ ΜΠΛΕΞΑΜΕΕΕΕΕΕΕ.............
Μηπως τελικα μια πιθανη εγκυμοσυνη θα μας σωσει απο την αιμοδοσια 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 08 Ιαν 2003, 16:02:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα μπροστινά είναι ακριβώς όπως τα περιγράφεις.Πατιούνται αρκετά εύκολα και είναι σίγουρα πιο ενδοτικά απο τα πίσω.Νομίζω οτι είναι απολύτως φυσιολογικό γιατι αλλιως θα είχες πολλά ''μούτρα''
Κατα την γνώμη μου η πολυδιαφημισμένη proflex δεν αξίζει τα λεφτά της.1 μύριο για αμορτισερ-ελατήρια είναι πολλά.Τουλάχιστον για μένα.Καλύτερα Peugeot sport.Μπορείς να κάνεις δουλειά σου και με τα μισά λεφτά και να σου μείνουν και χρήματα για ράβδους-αντιστρεπτικές.
Μην το γελάς καθόλου.Μερικοί άνθρωποι μόνο τότε σταματάνε 
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 08 Ιαν 2003, 16:15:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Την 25αρα αντιστρεπτική την δίνει η Peugeot sport France μόνο για τα χωμάτινα!!!!
Εχει πάντως πολύ καλή τιμή γύρω στα 150 Ευρά.Αλήθεια ο δικος σου πόσο μας την δίνει?
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 08 Ιαν 2003, 16:47:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν θυμαμε καλα την ειχα πληρωσει 129 EURO
Εισαι σιγουρος οτι την δινουν για χωματινα????Εντυπωση μου κανει γιατι απο οτι ξερω στα χωματα φορανε 21 χιλιοστα.Ξανα δες το για σιγουρα.25 χιλ.δινουν στο MAXI kai KITCAR το 1300cc.Μικρή η διαφορα στα χρηματα με την Γαλλια.Το θεμα ειναι οτι εδω δεν περιμενεις και δεν μπλεκεις με μεταφορικα.Δεν μου λες αν βαλω τα μπροστηνα αμορτισερ που ειχες και εσυ με στενο APEX 300 lbs θα δουλεψουν σωστα Εμενα τωρα φοραει BILSTAIN GROUP N.Σκεφτωμαι η να τα παω Jamsport να το κανω ολο το γονατο με 40 φυσιγγιο (ξερεις βγαζει το μπροστινο αμορτισερ και κανει ολο το γονατο που μενει με καινουργιο καλαμι,και του δινει και 1.5 με 2 μοιρες αρνητικο) η να παω για PROFLEX.
Μαλλον πρεπει να παω για πιθανη εγκυμοσυνη σημερα το βραδυ... ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΟΥ΄ΡΧΩΜΑΙΙΙΙ 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Ιαν 2003, 08:08:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στο site της Peugeot sport France την βρήκα στo 106 coupe terre rear suspension assembly.Tου maxi είναι τελείως διαφορετική αφού έχει και διαφορετικο πίσω άξονα με μεγαλύτερο μετατρόχιο με συνολικό κόστος γύρω στα 12.300 Ευρά + ΦΠΑ 19,6%
Για την ανάρτηση θα σου πρότεινα να αποφύγεις τους πειραματισμούς και να παρεις του πακέτο ανάρτησης της Peugeot sport France για το 106 S16 mini groupA μαζι με τα ελατήρια του με συνολικό κόστος γύρω στα 550 Ευρά τα μπροστινά + 540 Ευρά τα 2 πίσω.Αρα με περίπου 1100 Ευρά έχεις μια full ready to use ανάρτηση.Απο την στιγμή που έχεις και ράβδους/αντιστρεπτική θα είσαι άρχοντας.
Για την jamsport γενικά εχω ακούσει πολύ καλα λόγια αλλα θα πήγαινα σε κάτι ήδη έτοιμο
Τωρα αν θέλεις οπωσδήποτε να δώσεις 1 μύριο για proflex...........
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|