Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Δεκ 2006, 15:48:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΘΕΛΕΤΕ να σταματήσετε να λέτε για Κ/Π εδώ.
ευχαριστώ.
Εκ της MOD Team
MEMsound
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Δεκ 2006, 16:07:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να Τονίσω παλι πως απο τις λίγες γνώσεις και εμπειρίες που έχω ότι
1) Οι χάρτες διαχείρησης κάυσης είναι ίσως απο τα πίο δύσκολα αντικείμενα ρύθμισης σε ένα κινητήρα, και σε πολλα πανεπιστήμια αποτελεί αντικείμενο διπλωματικής μεταπτυχιακού επιπέδου!!!
2) Η εύρεση του ιδανικού avans απαιτει το μοτέρ στον πάγκο και χρήση ειδικών οργάνων όπως πιεζοηλεκτρικό μπουζί, παλμογράφος αυτοκινήτου κτλ.
3) Οι χάρτες είναι με διαφορετικό αλγόρυθμο σε κάθε εγκέφαλο και μπορει ο λόγος λ να είναι αντεστραμένος!! Οπότε να απαιτούνται άνάποδες ρυθμίσεις στο λ μείγματος για καλή καύση.
4) Κάποιοι επεξεργαστές έχουν άλλους χάρτες για safe λειτουργεία και κάποιοι δεν μπορούν να κάνουν ποιοτηκή ρύθμιση......
5) Το avans έχει ποσοτική ρύθμιση από χάρτη και καλό θα ήταν να υπάρχει η δέουσα προσοχή και η γνώση αν υπάρχει αλγόρυθμος αυτορύθμισης ή όχι.
6)Εφόσον οι χάρτες είναι ποιοτικοι και είναι οι ζητούμενοι, κααι εφόσον υπάρχουν οι κατάλληλοι αισθητήρες(maf, map) μπορούν να γίνουν προσαρμογές-ρυθμίσεις βελτίωσης της απόδοσης.(Εμπειρικές και λίγο του ποδαριού)
7) Για τις προσαρμογές αυτές-νέες ρυθμίσεις απαιτούνται γνώσεις θεμελειώδεις για τη λειτουργία και τον έλενχο της καύσης και μή απόκλιση ανω ενός ποσοστού απο τις εργοστασιακές τιμές(Κάθε κινητήρας απαιτει μια συγκεκριμένη συνάρτηση καύσης για την ομαλή ευρυθμη και αξιόπιστη λειτουργία του που μπορείς να αυξήσεις τις τιμές της αλλα τη μορφή της την ξέρει καλα ΜΟΝΟ ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ!!!!).
Ακόμη απαιτείται έλενχος της ποιότητας καύσης συνήθως μέσω αισθητήρα λ και μετατροπαία σήματος με ενσοματωμένα μοντέλα για τα ΝΟχ (wideband).
8) Α!! Για το δύσκολο κομμάτι το...avans Χριάζεται και καλή τύχη!!!!!
Διορθωστε με αν ξεχνω ή λεω κάτι που είναι λάθος
Κατεπέκτασην καλό θα ήταν να αποφύγετε τις έτοιμες λύσεις.
Επειδή μαίνεται μία ψηφοφορία χωρίς να μπορώ να επιβεβαιώσω προσωπικά έχω ακούσει ότι ο Δημητριάδης ακολουθει την παραπάνω ή μερος της διαδικασίας και με καποια εμπειρία.
Δεν είμαι σίγουρος. Ουτε προτείνω κάτι.
Προσοχή λάθος avans σε σκληρή χρήση και χωρίς προστατευτικούς χάρτες σημαινει.....
Φιλικα 
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Δεκ 2006, 16:54:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
red206rc έγραψε: | Να Τονίσω παλι πως απο τις λίγες γνώσεις και εμπειρίες που έχω ότι
1) Οι χάρτες διαχείρησης κάυσης είναι ίσως απο τα πίο δύσκολα αντικείμενα ρύθμισης σε ένα κινητήρα, και σε πολλα πανεπιστήμια αποτελεί αντικείμενο διπλωματικής μεταπτυχιακού επιπέδου!!!
2) Η εύρεση του ιδανικού avans απαιτει το μοτέρ στον πάγκο και χρήση ειδικών οργάνων όπως πιεζοηλεκτρικό μπουζί, παλμογράφος αυτοκινήτου κτλ.
3) Οι χάρτες είναι με διαφορετικό αλγόρυθμο σε κάθε εγκέφαλο και μπορει ο λόγος λ να είναι αντεστραμένος!! Οπότε να απαιτούνται άνάποδες ρυθμίσεις στο λ μείγματος για καλή καύση.
4) Κάποιοι επεξεργαστές έχουν άλλους χάρτες για safe λειτουργεία και κάποιοι δεν μπορούν να κάνουν ποιοτηκή ρύθμιση......
5) Το avans έχει ποσοτική ρύθμιση από χάρτη και καλό θα ήταν να υπάρχει η δέουσα προσοχή και η γνώση αν υπάρχει αλγόρυθμος αυτορύθμισης ή όχι.
6)Εφόσον οι χάρτες είναι ποιοτικοι και είναι οι ζητούμενοι, κααι εφόσον υπάρχουν οι κατάλληλοι αισθητήρες(maf, map) μπορούν να γίνουν προσαρμογές-ρυθμίσεις βελτίωσης της απόδοσης.(Εμπειρικές και λίγο του ποδαριού)
7) Για τις προσαρμογές αυτές-νέες ρυθμίσεις απαιτούνται γνώσεις θεμελειώδεις για τη λειτουργία και τον έλενχο της καύσης και μή απόκλιση ανω ενός ποσοστού απο τις εργοστασιακές τιμές(Κάθε κινητήρας απαιτει μια συγκεκριμένη συνάρτηση καύσης για την ομαλή ευρυθμη και αξιόπιστη λειτουργία του που μπορείς να αυξήσεις τις τιμές της αλλα τη μορφή της την ξέρει καλα ΜΟΝΟ ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ!!!!).
Ακόμη απαιτείται έλενχος της ποιότητας καύσης συνήθως μέσω αισθητήρα λ και μετατροπαία σήματος με ενσοματωμένα μοντέλα για τα ΝΟχ (wideband).
8) Α!! Για το δύσκολο κομμάτι το...avans Χριάζεται και καλή τύχη!!!!!
Διορθωστε με αν ξεχνω ή λεω κάτι που είναι λάθος
Κατεπέκτασην καλό θα ήταν να αποφύγετε τις έτοιμες λύσεις.
Επειδή μαίνεται μία ψηφοφορία χωρίς να μπορώ να επιβεβαιώσω προσωπικά έχω ακούσει ότι ο Δημητριάδης ακολουθει την παραπάνω ή μερος της διαδικασίας και με καποια εμπειρία.
Δεν είμαι σίγουρος. Ουτε προτείνω κάτι.
Προσοχή λάθος avans σε σκληρή χρήση και χωρίς προστατευτικούς χάρτες σημαινει.....
Φιλικα  |
Εγω θα σταθω σε δυο κομματια.
Θα μου αρεσε πολυ να ημουν φοιτητης σε αυτα τα πανεπιστημια που ασχολουνται με κατι τετοια.Αυτο ειναι το πρωτο.Και το δευτερο ειναι οτι οι περισσοτεροι προγραμματιστες περνουν κατι ετοιμο,σου το βαζουν και τσιμπανε τα λεφτα.
Ενταξει αυτο θα κανει την δουλεια του αλλα αν παμε και αλλαξουμε χταποδι,πεταλουδα ή αλλα παρομοια πραγματα τοτε τι γινετε που θελει επαναπρογραμματισμο?Ποιος θα μας αναλαβει?
Οι περισσοτεροι απο αυτους αν τους δωσεις εναν αγραφο εγκεφαλο και τους πεις "οριστε,βαλ'τον να δουλεψει" θα σε κοιτανε με ανοιχτα τα ματια.
Και σας λεω αυτο.Το καλοκαιρι ο μηχανικος μου(που πολυ σωστα ανελαβε και τον προγραμματισμο του αυτοκινητου μου)τον πηραν τηλεφωνο απο τα Χανια για να παει να προγραμματισει 2 αγραφους για 2 ραλακια.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Δεκ 2006, 03:42:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
γενικα ειναι καλυτερο να κανεις πρωτα οσα περισσοτερα μπορεις και μετα να πηγαινεις για προγραμμα ωστε να αποφευγεις επαναπρογραμματισμους κλπ αρα και επιπλεον χρημα.
Απο προγραμματα κλπ δεν ξερω και πολλα γιατι τα αποφευγω οπως ο διαολος το λιβανι αλλα ολοι λενε οτι ο Δημητριαδης ειναι πολυ καλος.
Δημητρη ασε τους παλμογραφους κλπ και μην μπερδευεις την θεωρια με την πραξη,γιατι στην θεωρια ολα ωραια ειναι αλλα στην πραξη δυσκολευουν λιγο τα πραματα! 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Δεκ 2006, 10:48:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λευτερη με αυτά που είπα κατάλαβες ότι όλα είναι απλά στη θεωρία???
Είναι ενδεικτηκά της ορθής μελέτης που πρέπει να γίνει!!!
Εχει κανείς να διορθώσει-προσθέσει-τονίσει κάτι??
Και δεν είναι καθόλου απλά γιαυτό τα αναφέρω!
Σαφώς και η υλοποίηση είναι πιο δύσκολή καθώς απαιτεί την απαραιτητη τεχνογνωσία υλικοτεχνική υποδομή και εμπειρία (και σαφώς γνώση της θεωρίας οποιας και να είναι αυτής) , ΠΟΥ ΚΑΤ¨ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟΝ ΕΤΑΙΡΕΊΕΣ ΜΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΌ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΑΙ ΓΝΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.
Τα λεω ΟΟΟΛΛΑΑ αυτα οχι για να κουράσω αλλα για να προβληματίσω.
Φιλικα πάντα, παίδες
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
206xs (Χρήστος) Δραστήριο μέλος

 Chevrolet Cruze 1.8 Auto (2009)
Ένταξη: 13 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 259 Τόπος: Αθήνα - Σεπόλια
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Δεκ 2006, 11:16:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
H Superchips είναι από τις παλαιότερες αν όχι η παλαιότερη στο χώρο. Στην Αγγλία έχει και εγκαταστάσεις και επιστήμονες. Εδώ ο τύπος απλά συνδέεται με το μόντεμ και στέλνει τα δικά σου σε αυτούς και τα δικά τους στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου. Επίσης φαίνεται ότι κάτι παίζει με τον απλό δίλιτρο γιατί μόνο για αυτόν ανακοινώνει κέρδη για ροπή, στο RC λέει απλώς 10 άλογα συν και στο 1.6 8 άλογα συν ενώ στους δύο 1400 και στον 1100 ανακοινώνει 4 άλογα συν. Μου φαίνονται πολύ λογικές και πολύ σοβαρές αυτές οι ανακοινώσεις, αν ήταν φιδέμπορες δεν θα διαφήμιζαν μια αύξηση 4 αλόγων με 300 λίρες αγγλίας !! (~450ευρώ). Τέλος πάντων εγώ είμαι υπέρ της άποψης αν μπορείς να αφήνεις το αμάξι όπως είναι από το εργοστάσιο. Το δικό μου το πείραξα όταν αποφάσισα ότι το αμάξι θα το κρατήσω μέχρι να μεγαλώσουν τα παιδιά μου ! και καθότι ανύπαντρος ακόμα αυτό σημαίνει για πάντα! Αν κάποιος σκέφτεται να αλλάξει αμάξι μέσα σε 3-6 χρόνια καλό είναι να το αφήνει όπως είναι. Αν κάποιος δεν γουστάρει να ρισκάρει και να πειραματίζεται (μυαλωμένα όχι όπου να ναι) δεν κάνει τίποτα. Επίσης ένα άλλο στοιχείο που με κάνει να πιστεύω ότι οι διαφορές είναι αληθινές είναι ότι μου είπαν ότι έχουν αφαιρέσει σε μεγάλο βαθμό τις ανοχές για κακή βενζίνη και πλημελή συντήρηση (μη πραγματοποίηση των σέρβις ή να γίνονται πολύ καθηστεριμένα και όχι ολοκληρωμένα) και να προσέχω στο εξής από που γεμίζω. Πάντως εγώ έχω μείνει ευχαριστημένος από τη μετατροπή χωρίς να υποστηρίζω ότι κάποιος άλλος δεν μπορεί να πετύχει παρόμοιο ή και καλύτερο αποτέλεσμα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Δεκ 2006, 12:31:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπορεί να είναι και οι καλύτεροι!
Μα πως θα ρυθμίσει το avans στατικά και ,αν δεν έχει εκει το όχημα, λογου χάρει εάν υπάρχει εξαγωγή που ΄΄αδειάζει΄΄ καλύτερα το θάλαμο καύσης?
Το έμβολο ΄΄βλέπει΄΄ άλλο περιβάλλον απότι πρίν.
Πότε θα εκκενώσει ο σπινθηριστής?
Αν ξερουν και ΄χουν τα απαραίτητα όργανα μπορούν να το ρυθμίσουν σωστά, αλλα νομίζω πως όχι εξ αποστάσεως.
Θαρρω πως είναι λύσεις για την εργοστασιακή ρυθμιση.
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Δεκ 2006, 15:08:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Lef205 έγραψε: | γενικα ειναι καλυτερο να κανεις πρωτα οσα περισσοτερα μπορεις και μετα να πηγαινεις για προγραμμα ωστε να αποφευγεις επαναπρογραμματισμους κλπ αρα και επιπλεον χρημα.
|
Οσο γι'αυτο μου εχει πει οτι καθε επαναπρογραμματισμος που θα χρειαστει θα γινετε χωρις χρηματα.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|