Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Ιούλ 2006, 09:39:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gianic έγραψε: | Το τιμονι αυτου του αυτοκινητου ειναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ . 206 sucks... |
Στερνή μου γνώση να σ' είχα πρώτα............
Ι rest my case!!!! (όπως λεεί και ο Coolalexis!)
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gianic (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος

 mx-5 1.8
Ένταξη: 02 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 835 Τόπος: Αγ.Παρασκευη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Ιούλ 2006, 11:20:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ultra-one έγραψε: | gianic έγραψε: | Το τιμονι αυτου του αυτοκινητου ειναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ . 206 sucks... |
Στερνή μου γνώση να σ' είχα πρώτα............
Ι rest my case!!!! (όπως λεεί και ο Coolalexis!) |
Χαρη εσενα σκεφτομουν οταν το γραφα
οδηγησε το παντως αν δεν το χεις κανει ηδη...
bye bye cc , welcome miata
Fuck army... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
COOL ALEXIS (Aleki) Τμήμα Συνεργασιών

 C3 Cowmooflage
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 2776 Τόπος: Fathercare
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Ιούλ 2006, 12:52:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν διαφωνώ αλλά με 21.000 ΕΥΡΑ ευχαριστώ δεν θα πάρω 
Θέλω ένα και ένα 
Έχει επεξεργασθεί από τον/την COOL ALEXIS στις Πεμ 06 Ιούλ 2006, 13:00:00, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Ιούλ 2006, 12:59:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όσα δε φτανει η αλεπου τα κανει ραπανακια λιπασμα και ντοματιεςςςςς |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gianic (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος

 mx-5 1.8
Ένταξη: 02 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 835 Τόπος: Αγ.Παρασκευη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Ιούλ 2006, 13:24:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πραγματι ειναι υπερτιμημενο αλλα αυτο ειναι αλλη ιστορια !
bye bye cc , welcome miata
Fuck army... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Αύγ 2006, 19:22:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/201978/mini_cooper_s.html
Παράθεση: | MINI's full of surprises
The waiting is over... MINI has thrown open the doors of the sensational new Cooper S and invited Auto Express to climb behind the wheel.
By Oliver Marriage 2nd August 2006
Our exclusive test allowed us to put the newcomer through its paces before the wraps are taken off officially at the Paris Motor Show next month. And it also revealed that the car is packed with unexpected surprises!
The hot news is the all-new turbocharged engine for the Cooper S. The 1.6-litre motor replaces the old supercharged unit, promising more power and greater refinement. However, the suspension has been completely overhauled, and there's more space inside as well. While MINI still refers to this car as a prototype, the minimal masking tape is fooling no one. It's clear the newcomer is the same width and height as the current car and, according to engineers, it's only 60mm longer overall.
The extra 30mm at the front has led to an improved frontal crash structure, and it provides more cushioning in the event of a pedestrian impact. At the back, meanwhile, the additional length has boosted boot space by 10 litres, taking it to 160 litres.
But look closely and you start to spot the changes which prove MINI's claim that every body panel is new. The shoulder line is more exaggerated, fatter exhaust pipes sit under the rear bumper and there are subtle blisters on the C-pillar to improve aerodynamics - down from 0.36Cd to 0.33Cd.
Despite the body-coloured tape, in the flesh the nose appears more rounded, and while the clamshell bonnet remains, the headlights and black plastic wheelarches aren't integrated, helping to reduce repair costs. But the most notable feature is the bonnet scoop - it's just for show now that the supercharged unit has been replaced. So why the switch to turbo power? Well, advances in technology make it a much more efficient and economical solution, but it also gives better power delivery, according to drivetrain project manager Erich Sonntag.
"With a turbo, we were able to get more consistent performance across the rev range and, with less inertia, better low-down response, too," he explained. As a result, the 1.6-litre four-cylinder unit (which will also appear in Peugeot's 207 by the end of the year) develops 175bhp and 240Nm of torque from only 1,600rpm, compared with the current 170bhp car's 220Nm at 4,000rpm.
The new unit, built at Hams Hall in the Midlands, features direct-injection technology, while the Cooper variant's normally aspirated 1.6 will have BMW's proven Valvetronic system.
But those who loved the whine of the supercharger need not despair. Tested at the famous Zandvoort race track in Holland, the new powerplant sounds superb - hard edged and enthusiastic - while the acceleration suggests the car should beat the existing Cooper S's 7.2-second time for the 0-60mph sprint. There's no word on fuel economy yet, but BMW estimates it will be about 12.5 per cent better.
On first impressions, this is a cracking powerplant - tuneful, eager and linked to a brand new six-speed gearbox that has slicker and more precise shifts than before. If the prototype is anything to go by, keen drivers won't have much to worry about, either.
Yet the MINI has grown up. It's only 10kg heavier, but the car is slightly less responsive and the electric power-steering doesn't provide quite such detailed feedback as the old set-up. That's not to say the MINI has lost its edge, though. It is well balanced, agile and, through challenging corners, extremely stable. A Sport button option sharpens throttle response and removes some of the steering assistance.
The engineers have worked hard to improve ride comfort, which is just as well, as all new MINIs will have run-flat tyres as standard. On this evidence, the Cooper S will travel much more smoothly and be less nervous at speed. While turn-in isn't quite as sharp, we think the trade-off is justified.
We have no complaints about the interior changes, either. Legroom is mod-est, yet adults can now fit more comfortably in the rear seats, and there is more space around the occupants in the front, too. What's more, the chairs provide greater support and the steering has gained reach adjustment.
Foam cladding disguised most of the dash, but we could still see the detailing has changed substantially. An even bigger central speedo sits in a binnacle that incorporates the stereo controls, too. The toggle switches have been modified, and more have been added by the rear view mirror.
Rather than use a conventional key, a disc-shaped fob plugs into the dash next to the start/stop button, and the seat adjustment levers have at last been redesigned. But we're not sure about the adoption of BMW-style one-touch indicators, and the build quality on this development car was hard to gauge.
The MINI looks and feels like a thorough makeover, rather than an all-new model. Don't forget, though, that updating such an individual machine is no easy task. Nevertheless, on this evidence, MINI has another winner on its hands. The acid test is going to be when we get our hands on a production version in two months' time.
View the video footage on the link below.
http://www.autoexpress.co.uk/news/motoringpreviews/26816/mini_cooper_s.html
http://www.autoexpress.co.uk/news/motoringpreviews/22638/mini_cooper_s.html
http://www.autoexpress.co.uk/autoexpresstv/spyshotvideos/202140/mini_cooper_s.html |

η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drioannis (i) Μόλις έγραψα


Ένταξη: 02 Ιούλ 2006 Δημοσιεύσεις: 42
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Αύγ 2006, 21:05:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να σας πω την αλήθεια και εγώ σκεφτόμουν να πάω σε Mini Cooper αλλά τα $$$$$ ήταν πολλά δυστηχώς.Ωραίο αμαξάκι πάντως. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Αύγ 2006, 10:09:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Autoexpress έγραψε: | It's only 10kg heavier, but the car is slightly less responsive and the electric power-steering doesn't provide quite such detailed feedback as the old set-up......
......While turn-in isn't quite as sharp, we think the trade-off is justified. |
Πάει κ' το ΜΙΝΙ.......... 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TiMoRiS (Argiris) Τρελλαμένο μέλος

 Mini Cooper S R56
Ένταξη: 06 Ιαν 2004 Δημοσιεύσεις: 420 Τόπος: Πειραιας
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Αύγ 2006, 23:15:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Άντε με το καλό να είναι ο διάδοχος του 206 αλλά το facelift με τα 170hp και με το μπλοκέ!!! 
www.asfaleia365.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Αύγ 2006, 02:07:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλο αλλα μικρους χωρους για τα λεφτα που πληρωνεις.Ειναι μονο 3,60 μετρα.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Νοέ 2006, 04:55:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καπου ειδα γραφει PSA.
Αυτο μου αρεσε περισσοτερο απο ολο το κειμενο.Πλεον η κατοχοι Cooper δεν θα κοκορευονται οτι μονο αυτοι εχουν καλο κινητηρα κατω απο το καπο και οτι τα γαλλικα ειναι για πεταμα.
Τερμα λεμε!!!!!
Οσο αναφορα τα περι facelift ειλικρινα δεν καταλαβαινω τα σημεια τα οποια εχει γινει.Στο εσωτερικο μονο καταλαβα οτι αλλαξαν το τιμονι.Απο τριακτινο το κανανε διακτινο.
Πολυ κακο αυτο.Με χαλαει υπερβολικα.Και το Smart που εχει η μανα μου διακτινο εχει και ειναι το μοναδικο πραγμα που σκεφτομαι να αλλαξω συντομα.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
206xs (Χρήστος) Δραστήριο μέλος

 Chevrolet Cruze 1.8 Auto (2009)
Ένταξη: 13 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 259 Τόπος: Αθήνα - Σεπόλια
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Νοέ 2006, 07:49:37 Θέμα δημοσίευσης: Νέο Μίνι Κούπερ S 1.6 S 175 - Οδηγικές εντυπώσεις |
|
|
Καλημέρα παιδιά μόλις γύρισα από τη νέα μου δουλειά που ήταν να ανεβάσω το καινούργιο Μίνι στη Θεσσαλονίκη για να το πάρουν οι δημοσιογράφοι να πάνε Σέρρες για παρουσίαση. Το αυτοκίνητο που οδήγησα (και πληρώθηκα για αυτό ήταν ένα γαλάζιο Μίνι 1.6 turbo - ο κινητήρας που θα φοράει το επερχόμενο 207 RC). Ας αφήσουμε στην άκρη τα προβλήματα εργονομίας του αυτοκινήτου και ας πάμε στο ψητό : κινητήρας - αίσθηση στο δρόμο. Το αμάξι καταρχάς μου έκανε εντύπωση ότι δεν καίει τίποτα. Ανέβηκε Θεσσαλονίκη έχοντας κάψει 3/4 ενώ πηγαίναμε με ρυθμούς 140-160 και στην ευθεία της Κατερίνης για λίγο 200+ !!! Ο υπολογιστής ταξιδιού έδειξε μέση κατανάλωση ταξιδιού 8.3 λίτρα ... και το αυτοκίνητο είναι τούρμπο! Το κουπεράκι πατάει καλά κάτω και το διαπίστωσα πέρνωντας στροφές με 6 και 160 έχει πολύ καλές ρεπρίζ αλλά είναι ψόφιο κάτω από τις 3.000 στροφές. Οι πρώτες πέντε σχέσεις κοντές η 6 overdrive. Το τιμόνι πολύ καλό σε αίσθηση και πολύ γρήγορο , ίσως υπερβολικά για χρήση δρόμου αφού με 140 με μία ελάχιστη κίνηση του χεριού άλλαζες λωρίδα, σε σημείο που το να αλλάξεις δίσκο στο στερεοφωνικό ήταν επικύνδινο αφού με ένα χέρι δεν κρατούσε εύκολα ευθεία! Ελπίζω πάντως το 207 να έχει άλλο σασμάν. Δεν περίμενα από αυτοκίνητο BMW τόσο χάλια κιβώτιο. Αφού να φανταστείτε μας προειδοποίησαν Παράθεση: | να κάνουμε γλυκές αλλαγές γιατι τα κιβώτια είναι ευαίσθητα ... | και πράγματι ήταν ένα κούπερ έμεινε από σασμάν στην ευθεία της Κατερίνης ... με μόλις 500 χλμ στο οδόμετρο και χωρίς να κινηθεί πάνω από 4 - 4.5 χιλ στροφές παραμόνο για 2-3 λεπτά. Επίσης η όπισθεν μπαίνει δίπλα στην πρώτη αλλά χωρίς να είναι ούτε κουμπωτή ούτε τραβηχή με αποτέλεσμα να είναι εύκολο το λάθος. Ενώ το κιβώτιο στην 5 και στην 6 έχει μεγάλο τζόγο με αποτέλεσμα γρήγορη αλλαγή από 5 -6 να καταλήξει να βάλει 4η ... Η ανάρτηση κούτσουρο σε σημείο που σε οδόστρωμα με κυματοειδής ανωμαλίες κουράζει πολύ. Το ESP διακριτικό και απενεργοποιούμενο. Ο ήχος του κινητήρα αδιάφορος ελπίζω στο πεζώ να μην είναι τόσο φιμωμένο. Το κάθισμα εκπληκτικό κάθεσαι χαμηλά απόλυτα ρυθμίσιμο ενώ έχει και μαξιλαράκι ρυθμιζόμενο για τη μέση που κάνει θαύματα σε τέτοια μακρινά ταξίδια. Η εργονομία των χειριστηρίων μέτρια , το ταχύμετρο τοποθετημένο χαμηλά στο κέντρο είναι εκτός οπτικού πεδίου αλλά ευτυχώς υπάρχει δυνατότητα από τον υπολογιστή ταξιδιού να σου δείχνει ψηφιακά την ταχύτητα μέσα στο στροφόμετρο Η διπλή ηλιοροφή πολύ ωραία αν και μόνο η μπροστά ανοίγει πλήρως. Το aircon δυνατό αλλά τα κουμπιά χειρισμού του δείχνουν φτηνά και ο κυλιόμενος διακόπτης θερμοκρασίας δύσχριστος. Δύσχριστο και το cruise control ενώ τα παράθυρα είναι χαμηλά στη κονσόλα. Το κλειδί και ο τρόπος εκκίνησης του κινητήρα (με start button αλλά δεν γυρίζει η μίζα αν δεν πατάς τέρμα συμπλέκτη !!!!) θέλουν λίγο συνήθεια. Τριγμοί μηδέν και καλή ηχομόνωση αν και πάνω από τα 140 οι αεροδυναμικοί θόρυβοι αρκετοί. Ο κινητήρας δεν ακούγεται καθόλου μέχρι τις 5 χιλ στροφές που πήγα το αυτοκίνητο ενώ το τούρμπο ακόμα και με τέρμα γκάζι από χαμηλά το μόνο που κάνει είναι ένα αδιάφορο μπάσο βουητό. Το δίλιτρο 206 μου ακούγεται σαν φερράρι μπροστά του !! Γενικά ένα ωραίο παιχνίδι για πίστα με μικρούς χώρους (πίσω ελάχιστα πιο ευρύχωρο από το cc ) για δύο άτομα ουσιαστικά και πολύ ακριβό πάρτε το 207 με τον ίδιο κινητήρα. Οδήγησα και το απλό cooper για λίγο μέσα στη πόλη παρότι βαρύ κουνιέται από το 1.6 σχετικά σβέλτα αλλά τίποτα παραπάνω. Ελπίζω να βοηθήσα όσους αναζητούν πληροφορίες για τον κινητήρα αυτό που ενδιαφέρει και τους πεζόφιλους ή έχουν στο μάτι το συγκεκριμένο αμάξι για μελοντική αγορά.
Καλημέρα σε όλους και όλες , κρίμα που ως καινούργιος στη δουλειά δεν θα το οδηγήσω και σήμερα Σέρρες να σας έλεγα εντυπώσεις και από πίστα.
Ας πλυθώ τώρα να πάω συνεργείο το πεζάκι μου... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Νοέ 2006, 11:20:20 Θέμα δημοσίευσης: Re: Νέο Μίνι Κούπερ S 1.6 S 175 - Οδηγικές εντυπώσεις |
|
|
206xs έγραψε: | Το τιμόνι πολύ καλό σε αίσθηση και πολύ γρήγορο , ίσως υπερβολικά για χρήση δρόμου αφού με 140 με μία ελάχιστη κίνηση του χεριού άλλαζες λωρίδα........ |
Και έτσι ΠΡΕΠΕΙ να είναι...... 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
206xs (Χρήστος) Δραστήριο μέλος

 Chevrolet Cruze 1.8 Auto (2009)
Ένταξη: 13 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 259 Τόπος: Αθήνα - Σεπόλια
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Νοέ 2006, 12:09:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε παιδιά που πήγε το άρθρο μου με τις οδηγικές εντυπώσεις από το νέο μίνι ???? Το σβήσατε ρε αχρείοι τύποι ???????? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ronin (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 Grand Tourisme 2.0 16v
Ένταξη: 08 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 1252 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Νοέ 2006, 12:17:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
206xs έγραψε: | Ρε παιδιά που πήγε το άρθρο μου με τις οδηγικές εντυπώσεις από το νέο μίνι ???? Το σβήσατε ρε αχρείοι τύποι ???????? |
Στην Υλίκη πώς ήταν το cooper? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
COOL ALEXIS (Aleki) Τμήμα Συνεργασιών

 C3 Cowmooflage
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 2776 Τόπος: Fathercare
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Νοέ 2006, 12:20:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
206xs έγραψε: | Ρε παιδιά που πήγε το άρθρο μου με τις οδηγικές εντυπώσεις από το νέο μίνι ???? Το σβήσατε ρε αχρείοι τύποι ???????? |
Κοίτα πάνω 
Θέλω ένα και ένα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Νοέ 2006, 12:21:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οπως λες καπου παραπανω φιλε 206xs, ο ηχος του μοτερ ειναι καπως αδιαφορος!!! Ετσι ειναι και στο 207gt, απλα ισως να ακουγεται καπως περισσοτερο σε σχεση με το mini λογω ηχομονωσης!!!
Αυτα τα mini που ειχατε ηταν κανονικα μοντελα παραγωγης ή τιποτα τελευταιες εκδοσεις προπαραγωγης???
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Νοέ 2006, 13:01:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πληρεστατη αναλυση.
Εχει τυχει να οδηγησω Cooper S αλλα το προηγουμενο μοντελο.Αυτο που με εκνευριζε ηταν το ESP κατα την εκκινηση.Σαν να κομπιαζε το αμαξι.Σαν να μην ηξερα να κανω εκκινηση.Εκει που μου αρεσε ηταν οταν λειτουργουσε στις στροφες και με μαζευε.
Τα παραθυρα(οπως και καποια αλλα ηλεκτρονικα)ηταν σε διακοπτες αεροπορικου τυπου.Δεν μπορεις να τα βρεις οταν πας με 140-160.Ειναι πολυ χαμηλα στην κεντρικη κονσολα.Στο κενουργιο Cooper απο οτι καταλαβα τα εχουν παλι ετσι.
Ενα αλλο που δεν μου εκανε καλη εντυπωση ηταν η ασημι πλαστικουρα σε καποια σημεια στο ταμπλο και ο ηχος της μηχανης που μετα της 4000 στροφες εκανε σαν ηλεκτρικο σκουπακι λογο του κομπρεσορα.
Το κιβωτιο ηταν πολυ καλο.
Απο ολα αυτα που διαβασα και που εζησα καταλαβαινω οτι εχουν κανει ελαχιστες αλλαγες.Το 207 σιγουρα θα ειναι πολυ καλυτερο.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|