Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
bob (γιαννης) Δραστήριο μέλος

 peugeot 106 1.3 rallye (8V) (2000)
Ένταξη: 26 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 267
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Νοέ 2006, 14:15:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Stevon έγραψε: | bob έγραψε: | Πληρης ταυτιση...  |
Χά...χά....αυτά είναι...
Πάντως το τελευταίο που έδωσα έλεγε = 1195kg (μόνο ελαφρύ δέν είναι)  |
Φανταζομαι φουλ μεσα (εννοω απο υγρα)..
.."detail separates winners from just runners"...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...) Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων

 VF7 + VF3 = P.S.A.
Ένταξη: 22 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2584
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Νοέ 2006, 14:23:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
bob έγραψε: | Stevon έγραψε: | bob έγραψε: | Πληρης ταυτιση...  |
Χά...χά....αυτά είναι...
Πάντως το τελευταίο που έδωσα έλεγε = 1195kg (μόνο ελαφρύ δέν είναι)  |
Φανταζομαι φουλ μεσα (εννοω απο υγρα).. |
Ναί.., εκτός απο βενζίνη που άν θυμάμαι καλά είναι στο 1/4
Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Νοέ 2006, 15:27:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν όντως ισχυει το 1195 κιλα....κριμα
Τα ενημερωτικα που μου ειχαν δόσει όταν έκανα ερευνα αγορας ελεγαν
αποβαρο 1083!!!! τι στο καλο ενοούσαν ως απόβαρο!!!!!
Ρε Γιάννη ειναι δυνατον τα υγρα να ζυγίζουν 100 κιλά?
Τι ψευτες είναι!
Γιαυτο δεν παει βήμα..ή καλύτερα όπως περίμενα....
( Η κρίση του καγκουρα )
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bob (γιαννης) Δραστήριο μέλος

 peugeot 106 1.3 rallye (8V) (2000)
Ένταξη: 26 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 267
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Νοέ 2006, 16:33:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αρα αν ειναι 1180 εσενα με την εξατμιση θα εισαι σε αλογα γυρω στα μαμα..
.."detail separates winners from just runners"...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Νοέ 2006, 10:30:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
bob έγραψε: | Αρα αν ειναι 1180 εσενα με την εξατμιση θα εισαι σε αλογα γυρω στα μαμα.. |
Η μετρηση που καναμε ειναι υπο αιρεση λογω της βλακειας-βαρελακι
που ειχα στην εισαγωγη.Διαπιστωσα μεγαλη διαφορα στο δρομο(με αξιόπιστη συγκριση), και στο έχω πει, αφου έβαλα πάλι το μαμα φιλτροκουτι με το χειροποιητο επαναστατικο διμπουκο χοάνιασμα by Dimitris Motorsport
Καλο θα ήταν να το δουμε παλι μαζι με ένα καρα-μαμα μιας και πιστευω
πως το όργανο με το όποιο μετρησαμε ειναι τελικα αρκετα εώς πολύ αξιόπιστο!!!
Ξέρει κανεις αν το ζυγίσουμε στον τόρνο, η μέτρηση θα είναι αξιόπιστη??
Πώς μπορούμε να το ζυγίσουμε με ακρίβεια(σχετικη) και πού??
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος

 206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Νοέ 2006, 05:09:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Από στήσιμο τα έχω ξαναγράψει κι αλλού, δε θα προσθέσω τίποτα πέρα από το ότι σε προδιαθέτει να το πλαγιάζεις πάνω στην ιδανική γραμμή ακόμα και με σκασκμένες 3ες χωρίς να σε κάνει να ιδρώνεις.
Πράγματι τα P7000 είναι πολύ σκληρά, αργούν αρκετά να ζεσταθούν και κάνουν και αρκετό θόρυβο (ειδικά με λίγο ανεβασμένες πιέσεις για να μη μαγουλιάζουν στις πλακωμένες στροφές, τα μπροστά... τραγουδάνε κανονικά!). Στο στεγνό δε λένε σπουδαία πράγματα. Στο βρεγμένο πάντως έχουν εκπλαγεί αρκετοί με το κράτημα τους.
Από καταλάνωση όπως είπαν κι άλλοι δεν τα πάει κι άσχημα. Σε καθημερινή οδήγηση μπορείς κινείσαι αξιοπρεπέστατα και αρκετά οικονομικά με αλλαγές μεταξύ 2500 και 3000 (υποτίθεται στις 2000 έχει σχεδόν το 80% της ροπής του - στην πράξη το έχει γύρω στις 2700). Στα περίπου 1000 χλμ που έκανα στις διακοπές του καλοκαιριού έκαψε κατά μέσο όρο 7.7 lt/100km ενώ ο μέσος όρος στα τελευταία 6000 km είναι 10.2 (με οδήγηση κατά 80% εντός πόλεως).
Οι τριγμοί στο δικό μου είναι ελάχιστοι (όχι πάντως ανύπαρκτοι) - ίσως επειδή έχω συνηθίσει λόγω ποδηλασίας να προσέχω αρκετά σε δρόμους με μπαλώματα, σαμαράκια, κλπ.
Θα το ήθελα με λίγο πιο γρήγορο τιμόνι, αλλά δε θα αντάλλαζα την αίσθηση που έχει τώρα με λιγότερο βάρος. Ένα καλό μπλοκέ το θέλει στις κλειστές.
Για περισσότερη δύναμη δε με ενδιαφέρει προς το παρόν, μια και για τα στροφιλίκια με 2α & 3η έχει αρκετή για τα κρατήματά του. Αν υπάρχει σχετικά προσιτή "λύση" που να προσφέρει εντυπωσιακή διαφορά στο τράβηγμα χωρίς η κατανάλωση να ανεβαίνει τρομακτικά, ή να "κλέβει" κάποα λειτουργία (π.χ. με εγκέφαλο group N) το βλέπουμε, αλλά εφόσον για την ώρα το ζητούμενο είναι η οδηγική απόλαυση & εμπειρία και όχι ο συναγωνισμός, δεν αποτελεί προτεραιότητα - όπως και η ακόμα πιο σφιχτή ανάρτηση.
Περί βάρους... Μια και το συζητούσαμε πρόσφατα και αλλού.... 1083 λέει το προσπέκτους, 1100 διάφορα sites (707 μπροστά, 393 πίσω), 1145 το μέτρησαν οι 4Τ με Χ ποσότητα βενζίνης (Μάιος 2005) και 1195 λέει η "γεφυροπλάστιγγα" του τελωνείου η οποία το απλό 1.6 το βγάζει 1178 κιλά....
Όσο για αξία μεταπώλησης... Όποιος το θεωρεί προτεραιότητα μάλλον θα πάει αλλού!!
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Νοέ 2006, 22:00:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nido έγραψε: |
Περί βάρους... 1195 λέει η "γεφυροπλάστιγγα" του τελωνείου η οποία το απλό 1.6 το βγάζει 1178 κιλά....
|
Nido δεν ειπαμε αυτο το πραμα...δε μιλαμε για τα αβαρη που γραφει αδεια(το δικο μου 1178)
το 1195 το εγραψε ο σταυρος-stevon και ειναι ο πλεον αρμοδιος να σου εξηγησει τι και πως για να λυθει μια και καλη το θεμα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος

 206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Νοέ 2006, 12:48:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | nido έγραψε: |
Περί βάρους... 1195 λέει η "γεφυροπλάστιγγα" του τελωνείου η οποία το απλό 1.6 το βγάζει 1178 κιλά....
|
Nido δεν ειπαμε αυτο το πραμα...δε μιλαμε για τα αβαρη που γραφει αδεια(το δικο μου 1178)
το 1195 το εγραψε ο σταυρος-stevon και ειναι ο πλεον αρμοδιος να σου εξηγησει τι και πως για να λυθει μια και καλη το θεμα... |
Παναγιώτη καλημέρα,
Τι ακριβώς εννοείς "δεν ειπαμε αυτο το πραμα...δε μιλαμε για τα αβαρη που γραφει αδεια"? Ρωτάω διότι βλέπω μια ολόκληρη συζήτηση βασισμένη σε αυτό που γράφει η άδεια.... 1160, 1195, κλπ....
Το "1195" [στο οποίο αναφέρθηκε και ο Σταύρος] το γράφει και η δική μου άδεια. Δε λέω, καλό ακούγεται το "μόλις 17 κιλά βαρύτερο από το 1.6", αν βασιστούμε στα νούμερα που λένε τα χαρτιά, αλλά.... Προσωπικά περισσότερο εμπιστεύομαι τη μέτρηση από την ηλεκτρονική Intercomp των 4Τ, ασχέτως αν δε γνωρίζω για την ώρα αν όταν το μέτρησαν τα παιδιά ήταν φουλ ή "αποστραγγισμένο" από βενζινη. Και εντελώς άδειο να ήταν, μέχρι ~35 κιλά θα πάρει με βενζίνη, όχι 50, αλλά από την άλλη αν ήταν γεμάτο πάει να πει ότι είμαστε πολύ κοντά στην τιμή που δίνει ο κατασκευαστής.
Η ουσία είναι ότι τα νούμερα της άδειας δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα. Αυτό βλέπω εγώ από τις μετρήσεις και των περιοδικών (4Τ κλπ) και όσων γνωρίζω που έχουν μετρήσει το δικό τους αμάξι κι έχουν συγκρίνει με το νούμερο που λέει στα χαρτιά. Τώρα, όποιος θέλει να εξηγήσει πως "βγαίνουν" αυτά τα νούμερα ευπρόσδεκτος είναι φυσικά.
φιλικά,
Νίκος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|