PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Τί λέτε γι' αυτό? Να ανησυχήσω?
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Downhill (Θανάσης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


308 Gt

Ένταξη: 09 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 257
Τόπος: Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Οκτ 2006, 11:03:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

fynos έγραψε:
Θανάση καλησπέρα,
Σχετικά με το λάδι που μας λες, και τα σημάδια στον κινητήρα μου θυμίζουν πολύ όταν ένας ανεύθυνος μηχανικός είχε βάλει τουλάχιστον ένα λίτρο παραπάνω λάδι !. Πρέπει από κάπου να κάνει υπερχείλιση και αυτά που βλέπεις είναι τα καμμένα λάδια..... το φαινόμενο αυτό το έχω παρατηρήσει και σε citroen δεν ξέρω που έχουν το μυαλό τους όταν βάζουν λάδι. Ρίξε μια προσεκτική ματιά στον δείκτη λαδιού σου και αν είναι πάνω από την 2 γραμμή να πας να σου αφαιρέσουν λίγο.

Όσον αφορά τον μηχανικό, ο άνθρωπος είναι πολύ εντάξει και δεν νομίζω να έκανε τέτοιο λάθος...Άλλωστε πήρα το μπουκάλι με το λάδι πίσω...Είχε περισσέψει κιόλας... Όταν λές 2ή γραμμή εννοείς την πάνω πάνω? Αυτή την ξεπερνάει...αλλά όπως έγραψα στην αρχή όταν είχα πρωτοαλλάξει τα λάδια πάλι την περνούσε αλλά όχι σε τόσο μεγάλο βαθμό όπως τώρα και δεν είχα δώσει και ιδιαίτερη σημασία...


Careful What You Wish You may Regret It
Careful What You Wish You Just Might Get It
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Οκτ 2006, 11:03:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

είναι τα δόντια των γραναζιών.
σε κάθε κλάσμα όσο πιο μικρό είναι το αποτέλεσμα τόσο πιο κοντή είναι η σχέση ή πιο κοντό το Κ/Π

πχ το Κ/Π 13/59 είναι πιο κοντό από 14/60.

βασικά έχει καθιερωθεί και γράφεται ανάποδα. Confused Laughing
13 είναι τα δόντια του πηνιόν
και 59 τα δόντια της κορώνας...

αυτά... Cool


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Οκτ 2006, 11:36:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πολυ καλο το μαθημα δασκαλε Μανθο.Και εγω το ειχα απορια αυτο.


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Downhill (Θανάσης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


308 Gt

Ένταξη: 09 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 257
Τόπος: Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Οκτ 2006, 12:20:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
είναι τα δόντια των γραναζιών.
σε κάθε κλάσμα όσο πιο μικρό είναι το αποτέλεσμα τόσο πιο κοντή είναι η σχέση ή πιο κοντό το Κ/Π

πχ το Κ/Π 13/59 είναι πιο κοντό από 14/60.

βασικά έχει καθιερωθεί και γράφεται ανάποδα. Confused Laughing
13 είναι τα δόντια του πηνιόν
και 59 τα δόντια της κορώνας...

αυτά... Cool

Ευχαριστώ για την θεωρία - Μα καλά πώς απαντάς τόσο αμεσα???????

Όσο πιο κοντό το σαζμάν φαντάζομαι τόσο μεγαλύτερη ροπή αλλά μεγαλύτερη κατανάλωση?? Υπάρχει κάτι + και - στην κάθε προσέγγιση (μακρύ-κοντό κιβώτιο?)


Careful What You Wish You may Regret It
Careful What You Wish You Just Might Get It
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Οκτ 2006, 12:54:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

....υπάρχουν πάρα πολλά αλλά δεν είναι για το παρών τόπικ.... Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Downhill (Θανάσης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


308 Gt

Ένταξη: 09 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 257
Τόπος: Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Οκτ 2006, 12:58:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
....υπάρχουν πάρα πολλά αλλά δεν είναι για το παρών τόπικ.... Wink

ΦΤΟΥ!! Το ήξερα οτι θα μου απαντήσεις έτσι...
Sad


Careful What You Wish You may Regret It
Careful What You Wish You Just Might Get It
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Οκτ 2006, 13:26:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Downhill έγραψε:
MEMsound έγραψε:
είναι τα δόντια των γραναζιών.
σε κάθε κλάσμα όσο πιο μικρό είναι το αποτέλεσμα τόσο πιο κοντή είναι η σχέση ή πιο κοντό το Κ/Π

πχ το Κ/Π 13/59 είναι πιο κοντό από 14/60.

βασικά έχει καθιερωθεί και γράφεται ανάποδα. Confused Laughing
13 είναι τα δόντια του πηνιόν
και 59 τα δόντια της κορώνας...

αυτά... Cool

Ευχαριστώ για την θεωρία - Μα καλά πώς απαντάς τόσο αμεσα???????

Όσο πιο κοντό το σαζμάν φαντάζομαι τόσο μεγαλύτερη ροπή αλλά μεγαλύτερη κατανάλωση?? Υπάρχει κάτι + και - στην κάθε προσέγγιση (μακρύ-κοντό κιβώτιο?)


Το σύστημα της μετάδοσης δεν έχει σχέση με τα δυναμικά χαρακτηριστικά του κινητήρα όπως η ρόπη αλλά με τον τρόπο με τον οποίο αυτή μεταδίδεται. Το κιβώτιο υπάρχει για να είναι ο κινητήρας πάντα στο ωφέλιμο φάσμα στροφών εν συναρτησει των km/h. Ένα πιο κοντό σαζμάν χοντρικά θα σου επιφέρει καλύτερη ευστροφία (αφου στις ίδιες στροφές 8α έχεις λιγότερα km/h) αλλά αν είναι πολύ κοντό της αυξημένης ευστοροφίας κατοπονίται ο κινητήρας, το σαζμάν λόγω των πολλών αλλαγών ταχύτητας και προφανώς και η κατανάλωση αυξάνεται. Αυτά τα ολίγα, ελπίζω να βοήθησα. Αν κάνω κάποιο λάθος ας διορθώσουν οι ειδήμονες διότι δεν είμαι μηχανικός. Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
Σελίδα 3 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3006s (PHP: 63% - SQL: 37%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on