PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Τί λέτε γι' αυτό? Να ανησυχήσω?
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Downhill (Θανάσης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


308 Gt

Ένταξη: 09 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 257
Τόπος: Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Σεπ 2006, 07:44:53    Θέμα δημοσίευσης: Τί λέτε γι' αυτό? Να ανησυχήσω? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κατ'αρχάς συγγνώμη για το μεγάλο Post αλλά δεν συμπυκνώνονταν άλλο... Sad Sad Sad SadSad SadSad Sad

Ερώτηση 1η:
Ρε παιδιά....πόσοι απο εσάς έχετε ανέβει στον Λυκαβυτό??? Γιατί ο δικός μου ο κακομοίρης δυκολεύονταν (εώς μουλάρωνε) να "τραβήξει" με δευτέρα ενώ όλα τα άλλα αυτοκίνητα φαινόταν να πηγαίνουν χαλαρα... Sad Sad Sad
Ειδικά άν άλλαζα την πρώτη γύρω στις 3000 στροφές το αυτοκίνητο κρέμαγε...λές και ρυμουλκούσα καράβι... (άκουσα και ενα ελαφρό μπινελικάκι...)
Δεν νομίζω να νοείται αυτοκίνητο 90 ίππων, να μήν τραβάει με δευτέρα...καταντάει δύσχρηστο και κουραστικό! Είχα παρατηρήσει αυτή την "αδυναμία" στα φανάρια και σε μερικές αλλαγές λωρίδας στον Κηφισσό αλλά σε ανηφόρα δεν είχα ξαναβρεθεί για να συνειδητοποιήσω την έκταση του προβλήματος.Υπάρχει περίπτωση το 195/45/16 λάστιχο να έχει τόσο μεγάλη επίπτωση, τη στιγμή που η μαμά δίνει την έκδοση Dynamic με 185/15 ??
Οποιαδήποτε παρατήρηση είναι ευπρόσδεκτη με ιδιαίτερη έμφαση σε 1400άρηδες...

Ερώτηση 2η:
5000km μετά την αλλαγή λαδιών, είπα και εγώ να ρίξω μία ματιά στην στάθμη του λαδιού...(αν και ο υπολογιστής δεν έδειξε κάποιο πρόβλημα) και η εικόνα που αντίκρισα ήταν αυτή...

Μπορεί κάποιος να μου πεί τί είναι αυτό και απο πού μπορεί να προήλθε? Σαν καμένα λάδια μου φαίνονται αλλά απο πού ήρθαν...Το καπό δεν το έχω ανοίξει (καλά μήν βαράτε...) απο το service...(εδώ και 2 περίπου μήνες)... Επίσης ο δείκτης του λαδιού (ο οποίος ή είναι άθλιος ή εγώ είμαι άσχετος, και το χρώμα του με δυσκολεύει να δώ την ποσότητα λαδιού) μου φάνηκε οτι έδειχνε περισσότερο λάδι απο ο,τι μου έδειξε μετά το τελευταίο service...Shocked Shocked Shocked (Γίνεται αυτό????Ή όντως είμαι άσχετος???? Confused Confused Confused Confused )





Και έτσι άν έχει κάποια σημασία...δεν έχω διαρροή paraflu



Careful What You Wish You may Regret It
Careful What You Wish You Just Might Get It
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
elias (Ηλίας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2000)

Ένταξη: 05 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 357
Τόπος: Λάρισα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Σεπ 2006, 08:26:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σχετικά με την πρώτη σου ερώτηση θα σου πω ότι και εγώ έπαθα το ίδιο όταν άλλαξα ελαστικά από 185-60-14 σε 195-50-15. Ενώ πρίν το αυτοκίνητο με δευτέρα τραβούσε άνετα από τις 1200 στροφές, τώρα κάτω από 2000 στροφές τραβάει με δυσκολία. Την αλλαγή από πρώτη σε δευτέρα πρέπει να την κάνω μεταξύ 3500-4000 στροφές για να βγει η δευτέρα πάνω από 2000 στροφές. Καλά σε ανηφόρα τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα. Για μένα είναι ένα αρνητικό σε ότι αφορά την αλλαγή διάστασης ελαστικών. Πρέπει να μάθεις να οδηγείς σε υψηλότερες στροφές.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Σεπ 2006, 09:37:45    Θέμα δημοσίευσης: Re: Τί λέτε γι' αυτό? Να ανησυχήσω? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Downhill έγραψε:
....περίπτωση το 195/45/16 λάστιχο να έχει τόσο μεγάλη επίπτωση, τη στιγμή που η μαμά δίνει την έκδοση Dynamic με 185/15 ??


185/55-15 να φανταστώ?

Στα χιλιόμετρα που αναφέρεσαι (=2.000 ~3000 με 2α -> ~ 40Km/h οι επιπλέον τριβές του φαρδύτερου ελαστικού είναι αμελητέες.

Όσο αφορά το βήμα με τα 195 είσαι κατά 0,4% πιο κοντός οποτε και πάλι δεν υπάρχει λόγος να οφείλεται στα ελαστικά αυτή η υστέρηση. Wink

Το μόνο επιβαρυντικό είναι το μεγαλύτερο βάρος των νέων ελαστικών+ζαντών σου.

Δεν σου έκανε το ίδιο πράγμα και με τα μαμά ζαντολάστιχα?


Έχει επεξεργασθεί από τον/την MEMsound στις Τετ 27 Σεπ 2006, 09:48:24, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Downhill (Θανάσης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


308 Gt

Ένταξη: 09 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 257
Τόπος: Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Σεπ 2006, 09:43:50    Θέμα δημοσίευσης: Re: Τί λέτε γι' αυτό? Να ανησυχήσω? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
Downhill έγραψε:
....περίπτωση το 195/45/16 λάστιχο να έχει τόσο μεγάλη επίπτωση, τη στιγμή που η μαμά δίνει την έκδοση Dynamic με 185/15 ??


185/55-15 να φανταστώ?

Δεν σου έκανε το ίδιο πράγμα και με τα μαμά ζαντολάστιχα?


Τα μαμά λάστιχα δεν τα κράτησα καθόλου πάνω...απο αντιπροσωπία το ζήτησα με αλλαγμένα ζαντολάστιχα....

δεν ξέρω πώς θα τράβαγε με τη μαμά διάσταση αλλά υποθέτω για να το δίνει με 185άρια θα έπρεπε να είχε αξιοπρεπεις επιδόσεις (τουλάχιστον η 2α να τραβάει σε ανηφόρα)

Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed

Όσο για το βάρος ζάντολάστιχου νομίζω οτι δέν θα έχει μεγάλη διαφορά γιατί οι ζάντες αλουμινίου πρέπει να είναι αρκετά ελαφρύτερες απο τις μαμα...


Careful What You Wish You may Regret It
Careful What You Wish You Just Might Get It
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Σεπ 2006, 09:50:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

....δεν είναι ελφρύτερες...
τα ίδια είναι...

τα λάστιχα δε λόγο ενισχυμένων πλαινών που έχουν τα 45άρια παίζει να είναι και βαρύτερα... Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Σεπ 2006, 09:54:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έτσι είναι κι εμένα σε απόδοση κι έχουμε σχεδόν το ίδιο αμάξι. Με δευτλερα και λίγες στροφές σε ανηφόρα δυσκολεύεται να ανεβάσει στροφές...απλά κρατάει τα km/h. Απλά πρέπει αν ανοιξεις την 1η πιο πολύ για να φορτώσει κάπου στις 2500 την δευτέρα (εκεί τραβάει Exclamation ).

Όσο για τα λάδια δεν ξέρω, η φλάντζα φαίνεται οκ και αν είχες διαρροή απο κάπου θα είχε δακρίσει λαδάκι και αλλού πιο ομοιόμορφα. Μάλλον δεν είναι λάδια αυτά...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Downhill (Θανάσης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


308 Gt

Ένταξη: 09 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 257
Τόπος: Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Σεπ 2006, 10:10:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

plaketokofths έγραψε:
Έτσι είναι κι εμένα σε απόδοση κι έχουμε σχεδόν το ίδιο αμάξι. Με δευτλερα και λίγες στροφές σε ανηφόρα δυσκολεύεται να ανεβάσει στροφές...απλά κρατάει τα km/h. Απλά πρέπει αν ανοιξεις την 1η πιο πολύ για να φορτώσει κάπου στις 2500 την δευτέρα (εκεί τραβάει Exclamation ).

Όσο για τα λάδια δεν ξέρω, η φλάντζα φαίνεται οκ και αν είχες διαρροή απο κάπου θα είχε δακρίσει λαδάκι και αλλού πιο ομοιόμορφα. Μάλλον δεν είναι λάδια αυτά...


Ωχ,ωχ...έτσι όπως τα λές είναι...με το ζόρι τα ανεβάζει...περίεργο όμως δεν έιναι? Το 8v που είχα για ένα διάστημα (απο την sixt) μπορεί να μήν έβαζε φωτιά στον δρόμο αλλά όταν έμπαινε η δευτέρα (ακόμα και στις 1500 στροφές) το αυτοκίνητο έσπρωχνε...δεν κρέμαγε...
Αυτό το κακόμοιρο είναι σαν να βαριέται...

ναι ούτε εμένα μου φαίνεται για φλάντζα....αλλά κουλό δεν είναι???


Careful What You Wish You may Regret It
Careful What You Wish You Just Might Get It
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Σεπ 2006, 10:15:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Downhill έγραψε:
Το 8v που είχα για ένα διάστημα (απο την sixt) μπορεί να μήν έβαζε φωτιά στον δρόμο αλλά όταν έμπαινε η δευτέρα (ακόμα και στις 1500 στροφές) το αυτοκίνητο έσπρωχνε...δεν κρέμαγε...
Αυτό το κακόμοιρο είναι σαν να βαριέται...


μα αυτή είναι η βασική διαφορά του 8ν από του 16ν.
Το 1ο τραβάει χαμηλά το 2ο ψηλά. Wink

απλά να αλλάζεις από 1η σε 2α σε έντονες ανυφόρες γύρω στις 3500~4000 και δεν θα έχεις πρόβλημα. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Downhill (Θανάσης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


308 Gt

Ένταξη: 09 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 257
Τόπος: Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Σεπ 2006, 10:26:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
απλά να αλλάζεις από 1η σε 2α σε έντονες ανυφόρες γύρω στις 3500~4000 και δεν θα έχεις πρόβλημα. Wink


ναι, αλλά όταν είσαι με δευτέρα στις 2500....δίνεις γκάζι και τρώς άκυρο ... ο άλλος απο πίσω έρχεται με φόρα και βάζεις πρώτη για να φύγεις, λόγω κλωτσήματος θα φάς το μπινελίκι απο τον πίσω που δεν ξέρει τις ιδιοτροπίες της peugeot...ενώ οι επιβαίνοντες θα σε ρωτάνε ταυτόχρονα αλλά με διαφορετική ερώτηση ο καθένας του τύπου:

"Τί ΚΑΝΕΙΣ???"
"μα καλά δεν τραβαει????"
" Τί το πήρες???"
"πούλα το τώρα που είναι καινούργιο"
"εγώ με το 1100 όλο με δευτέρα πάω"

και άλλα σχετικά, ρίχνοντας τον δείκτη "καλής ανατροφής" στα κόκκινα!!!!


Careful What You Wish You may Regret It
Careful What You Wish You Just Might Get It
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...)
Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων
Επίσημο Μέλος

VF7 + VF3 = P.S.A.

Ένταξη: 22 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 2584

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Σεπ 2006, 10:31:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
....δεν είναι ελφρύτερες...
τα ίδια είναι...



Σωστό...

Παράθεση:
τα λάστιχα δε λόγο ενισχυμένων πλαινών που έχουν τα 45άρια παίζει να είναι και βαρύτερα... Wink

Ακόμη ποιο σωστό...μιάς και τα Conti-γλύστρα φημίζονται για τον ελαφρύ σκελετό τους ...

επίσης ...
Downhill έγραψε:
το δίνει με 185άρια


195/55/15.....εάν είναι 3πορτο...
175/65/14 εάν είναι 5πορτο...

καθώς και...
MEMsound έγραψε:
απλά να αλλάζεις από 1η σε 2α σε έντονες ανυφόρες γύρω στις 3500~4000 και δεν θα έχεις πρόβλημα


Συμφωνώ , αφού ακόμα και στο δικό μου όταν έχω 95άρα βενζίνη αυτό κάνω κυρίως βέβαια για τα πυράκια..αλλά και την υστέρηση στο ηλεκτρόγκαζο...



Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Downhill (Θανάσης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


308 Gt

Ένταξη: 09 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 257
Τόπος: Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Σεπ 2006, 10:36:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Stevon έγραψε:

επίσης ...
Downhill έγραψε:
το δίνει με 185άρια


195/55/15.....εάν είναι 3πορτο...
175/65/14 εάν είναι 5πορτο...



Έστω 195 (αν και εγώ 2 dynamic που κοίταξα είχαν 185) και ακόμα χειρότερα...δηλαδή η μαμά επιλέγει μία διάσταση που "ψοφάει" το αμάξι???

και φημίζεται ώς κινητήρας που τραβάει απο τα χαμηλά...δηλαδή τότε τί να πουν τα fiest, yaris, micra ???


Careful What You Wish You may Regret It
Careful What You Wish You Just Might Get It
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
tsosmoulis (μητσάκος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

106 rallye x 2

Ένταξη: 03 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 1747
Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Σεπ 2006, 10:39:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

και εξαρτάται φυσικά και πόσο φορτωμένο είναι το αυτοκίνητο έτσι?

πάντως η εμπειρία μου από το 8V είναι ότι από τις 1700 μέχρι τις 4000 (παρά) ήταν πολύ καλό ανηφόρα κατηφόρα και πάντα για 14άρι Razz

από εκεί και πέρα το 16v χαίρεται και το 8v πάει για νάνι δυστυχώς.
πάντως κι εμένα δεν μου φαίνονται για λάδια αυτά...
τι υφή έχει η στάμπα? μυρωδιά?


τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Downhill (Θανάσης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


308 Gt

Ένταξη: 09 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 257
Τόπος: Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Σεπ 2006, 10:48:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

tsosmoulis έγραψε:
πάντως κι εμένα δεν μου φαίνονται για λάδια αυτά...
τι υφή έχει η στάμπα? μυρωδιά?


Απο φόρτωμα 4 άτομα ήμασταν...απο τα οποία οι 2 κοπέλες.

Τώρα για υφή...δεν μπορώ να σου πώ αλλά απο μυρωδιά .... τιποτα...


Careful What You Wish You may Regret It
Careful What You Wish You Just Might Get It
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
tsosmoulis (μητσάκος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

106 rallye x 2

Ένταξη: 03 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 1747
Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Σεπ 2006, 10:55:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

4 άτομα πιστεύω ότι είναι ένας καλός λόγος να μην "πάει" το αυτοκίνητο...
εδώ 1.6 αν έχουν 4 άτομα δεν πάνε...

εγώ πάντως στο 206 1.4 που είχα με 16αρες ζάντες δεν έβαζα ποτέ άτομο/α πίσω για ακριβώς αυτό το λόγο Confused


τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Downhill (Θανάσης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


308 Gt

Ένταξη: 09 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 257
Τόπος: Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Σεπ 2006, 11:09:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

tsosmoulis έγραψε:
4 άτομα πιστεύω ότι είναι ένας καλός λόγος να μην "πάει" το αυτοκίνητο...
εδώ 1.6 αν έχουν 4 άτομα δεν πάνε...

εγώ πάντως στο 206 1.4 που είχα με 16αρες ζάντες δεν έβαζα ποτέ άτομο/α πίσω για ακριβώς αυτό το λόγο Confused


η 2ά? στις 2500??? Δεν νομίζω πάντως οτι θα είχε μεγάλη διαφορά αν κατέβαζα τους πίσω...το πολύ πολύ αντί να έπεφτε το γκάζι να έμενε σταθερό....

Α! επίσης άλλο φρέσκο παράδειγμα είναι οτι εχθές που έιχα μπλέξει στον Κηφησό βρήκα έναν άλλο Πέζουλα μπροστά μου (άν κρίνω απο το φάρδος των ελαστικών-γιατί αλλίως δεν μπορώ να ξέρω-ήταν το πολύ 1400) και αποφάσισα να τον ακολουθήσω στις σφήνες...ε, ξαναπογοητεύτηκα....!!!!! Embarassed Embarassed

Δεν έχει σημασία όμως γιατί απο ότι καταλαβαίνω απο τα post έτσι είναι ο κινητήρας...η επιτάχυνση 0-100 καθώς και η τελική, είναι στα πλαίσια των επίσημων μετρήσεων (άν συνυπολιγίσουμε το αλλαγμένο ζαντολάστιχο)....απλά μου φαίνεται αφύσικο να είναι τόσο αδύναμη η δευτέρα τη στιγμή που άλλα αυτοκίνητα αποδίδουν...

ΘΑ του βάλω ένα νιτρο και ένα τούρμπο και 2 φτερά και μετά θα πηγαίνω πετώντας....

Razz Razz Razz Razz

ή θα του δέσω μια πέτρα και θα δώ αν επιπλέει... δίπλα στα blue star Cool Cool Cool


Careful What You Wish You may Regret It
Careful What You Wish You Just Might Get It
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Σεπ 2006, 11:46:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

4 ατομα απο 70 κιλα μεσο ορο εχουμε 280 κιλα επιπλεον.Αρα εισαι κοντα στο 1300 συνολικα.Μεγαλο μειων τα πολλα κιλα σε μια ανηφορα.Τα 90 αλογα βεβαια δεν εχουν και μικρη αποδοση θεωρητικα αλλα πρακτικα κρεμανε.
Τα λαστιχα αν ειναι ετσι οπως ειπαν τα παιδια στο εργοστασιακ τοτε εσυ βγαινεις κερδισμενος στην συνολικη διαμετρο αφου:

(15inches * 25,4)+(195*0,55*2)=595,5mm

Ενω αυτα που φορας τωρα εχουν

(16inches *25,4)+(195*0,45*2)=581,9mm

Συμφωνα με τα παραπανω εσυ εχεις βελτιωμενες επιδοσεις επιταχυνσης απο οτι το εργοστασιακο αλλα εχεις και περισσοτερο μεταλλο.
Δεν νομιζω η συμπεριφορα να ειναι τοσο παραλογη.


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7131
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Σεπ 2006, 11:49:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θανάση απλά να αλλάζεις ταχύτητα ειδικά στις ανηφόρες πάνω από 4000 στρ/λπτ.
Μήπως στην ανηφόρα δεν ήσουν με τέρμα γκάζι; Γιατί τότε το αμάξι σίγουρα θα έκοβε. Και εγώ με ένα μικρα με 2 άτομα σε μεγάλη ανηφόρα μόλις έβαλα απο 1η -> 2α το αμάξι ψόφησε. Αποτέλεσμα; Ξανά πρώτη...
Don't Worry. Ειδικά αυτό που σου είπε ο Μητσάκος. Τα 16ν έχουν πιο ψηλά την ροπή και δεν "τραβάνε" χαμηλά σε αντίθεση με τα 8ν...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Σεπ 2006, 11:59:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και μενα μου το εχει κανει που ειναι 1600 με 110.Ειναι αυτο που ειπε ο Road Runner.Πρεπει να μπεις και με γκαζι.Εμενα σε μια ανηφορα εδω στο Ηρακλειο κοντεψα να αφησω ολον τον δισκο εκει.Δεν ανεβαινε με τιποτα.Και αυτο γιατι πριν απο αυτην πηγαινα λες και ηταν ευθεια.Θελει τον τσαμπουκα του.


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Downhill (Θανάσης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


308 Gt

Ένταξη: 09 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 257
Τόπος: Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Σεπ 2006, 12:10:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

brz20 έγραψε:
Και μενα μου το εχει κανει που ειναι 1600 με 110.Ειναι αυτο που ειπε ο Road Runner.Πρεπει να μπεις και με γκαζι.Εμενα σε μια ανηφορα εδω στο Ηρακλειο κοντεψα να αφησω ολον τον δισκο εκει.Δεν ανεβαινε με τιποτα.Και αυτο γιατι πριν απο αυτην πηγαινα λες και ηταν ευθεια.Θελει τον τσαμπουκα του.


πολλές φορές το πώς θα πάς το καθορίζει το μπροστινό αυτοκίνητο και στην προκειμένη περίπτωση (αν διάβασες όλο το post) ο πίσω έριχνε μούντζες....

Προσωπικά χέστηκα για τον...πισινό μου Very happy αλλά απογοητεύτηκα με τις επιδόσεις του 206...
και τσαντίστηκα (προσωρινά) με τα σχόλια που εισέπραξα...


Careful What You Wish You may Regret It
Careful What You Wish You Just Might Get It
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Σεπ 2006, 12:14:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Downhill έγραψε:
MEMsound έγραψε:
απλά να αλλάζεις από 1η σε 2α σε έντονες ανυφόρες γύρω στις 3500~4000 και δεν θα έχεις πρόβλημα. Wink


ναι, αλλά όταν είσαι με δευτέρα στις 2500....δίνεις γκάζι και τρώς άκυρο ... ο άλλος απο πίσω έρχεται με φόρα και βάζεις πρώτη για να φύγεις, λόγω κλωτσήματος θα φάς το μπινελίκι απο τον πίσω που δεν ξέρει τις ιδιοτροπίες της peugeot...ενώ οι επιβαίνοντες θα σε ρωτάνε ταυτόχρονα αλλά με διαφορετική ερώτηση ο καθένας του τύπου:

To ίδιο και χειρότερο μου το κάνει εμένα μετά την "αναβάθμηση" του εγκεφάλου στην Epsilon. Παλαιότερα δεν είχα εντοπίσει κάτι παρόμοιο. Μετά τις 1700 στροφές περίπου το αυτοκίνητο ανέβαινε ανηφόρες χωρίς κανένα πρόβλημα!
Τώρα σε ανηφορικές φουρκέτες το αυτοκίνητο κρεμάει τελείως με 2α και κάτω από 3000-3500 στροφές και θέλει πρώτη για να ανεβάσει στροφές.
Και εμένα είναι το 1.6 16v.......... Shocked


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 1 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1238s (PHP: 86% - SQL: 14%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on