Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
XS Μόλις έγραψα

 206 XS 1.4lt (not mine lolz!)
Ένταξη: 03 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 31 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Δεκ 2002, 16:23:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | Τα Bridgestone Potenza RE720, φημίζονται για το κράτημά τους στον βρεγμένο δρόμο! Καλύτερα και από ότι στον στεγνό! |
Αφού ο βρεγμένος δρόμος έχει εκ των πραγμάτων μικρότερο συντελεστή τριβής από τον στεγνό, δεν υπάρχει περίπτωση ένα ελαστικό να έχει (απόλυτα) καλύτερες επιδόσεις στο βρεγμένο από αυτές που έχει στο στεγνό.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Δεκ 2002, 22:11:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το καλοκαιρι με γυμνο πόδι δεν ιδρώνεισ;
με την σκουπα στο χερι εισαι συνέχεια? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Δεκ 2002, 00:22:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν και η θεωρια λεει οτι το λαστιχο δεν γινεται να πιανει καλυτερα στο βρεμενο εχω παρατηρησει οτι σε ορισμενους τυπους δρομου πιανει οντως καλυτερα.. Πχ εχω 1-2 δρομους εδω κοντα που ειναι ψιλοανηφορικοι.. Με 1η σκισιμο οι τροχοι γραφουν κατω ΠΑΝΤΑ οταν ειναι στεγνο. Με βροχη δεν το κανει ΠΟΤΕ!!!
Μια εξηγηση που εγω δινω ειναι οτι τα λαστιχα στο βρεγμενο δεν πιανουν απο κατω χωμα. Στο στεγνο ενα λαστιχο εχει σκονη στο πελμα του. Ετσι μεταξυ δρομου και ελαστικου παρεμβαλλεται αυτη η σκονη που κανει το λαστιχο να ολισθαινει. Με τη βροχη αυτο δεν συμβαινει και υπαρχει πολυ καλυτερη επαφη.
Δεν ξερω για το 720 (εχω ακουσει οτι ειναι σαπουνολαστιχο) παντως το S02 ειναι απιστευτο στο βρεγμενο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Δεκ 2002, 00:25:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
GIANNIS206 έγραψε: | Το καλοκαιρι με γυμνο πόδι δεν ιδρώνεισ;
με την σκουπα στο χερι εισαι συνέχεια? |
Το παπουτσι το βγαζω οταν ειναι μεγαλο και βαρυ (πχ μποτα-μποτακια κτλ) γιατι δεν εχω σωστη αισθηση. Οταν ειναι καλοκαιρι συνηθως φοραω ελαφρια παπουτσια οποτε δεν χρειαζεται γιατι η αισθηση ειναι ικανοποιητικη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Petros (Πέτρος) Μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) ΧS2 (2002)
Ένταξη: 16 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 113 Τόπος: Αθήνα - Βριλήσσια
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Δεκ 2002, 01:30:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιατί ο Έλληνας είναι εγκληματίας όταν βρέχει;
Γιατί όλες τις παρανομίες που κάνει όταν δεν βρέχει, τις κάνει με μικρότερη ταχύτητα (άρα εκτίθεται περισσότερο)!!!
Π.χ. περνά τα κόκκινα φανάρια και τα στοπ αργά (πάλι όμως χωρίς να κοιτάξει). Παραβιάζει την προτεραιότητα αργά (επειδή όμως βρέχει και σε συνδυασμό με την βραδύτητά του, η πιθανότητα να σκάσεις στο πλάι του ή πίσω του αυξάνεται κατακόρυφα). Προσπερνάει αργά (δε χρειάζεται νομίζω σχόλιο επ' αυτού). Το μόνο που κάνει γρήγορα είναι το φρένο... μπορεί και να φρενάρει 100 μέτρα πριν το φανάρι (και σύμφωνα πάντα με το νόμο του Μέρφυ θα βρεις το μοναδικό νομοταγή Έλληνα που σταματάει στο κόκκινο, ο οποίος όμως για να σου τη σπάσει και μόνο θα πέσει στα φρένα μόλις το φανάρι βρεθεί... στο ορατό του πεδίο ). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Δεκ 2002, 04:14:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex έγραψε: | Μια εξηγηση που εγω δινω ειναι οτι τα λαστιχα στο βρεγμενο δεν πιανουν απο κατω χωμα. Στο στεγνο ενα λαστιχο εχει σκονη στο πελμα του. Ετσι μεταξυ δρομου και ελαστικου παρεμβαλλεται αυτη η σκονη που κανει το λαστιχο να ολισθαινει. Με τη βροχη αυτο δεν συμβαινει και υπαρχει πολυ καλυτερη επαφη.
|
Πολύ σωστό! Νομίζω ότι το ξαναείπαμε κάποτε...
Ο στεγνός δρόμος είναι σαφώς καλύτερος, αλλά όταν έχει σκόνη (συνήθως έχει) γλυστράει περισσότερο από καλοβρεγμένο δρόμο που έχει πλυθεί από ότι σκόνη-λάσπη είχε. Το μόνο κακό με τον (καλο)βρεγμένο δρόμο είναι ότι κρατάει πολύ καλά μεν αλλά όταν γλυστρήσεις δημιουργείται φιλμ νερού κάτω από το πέλμα και προκαλείται υδρολίσθηση, γι αυτό και ο έλεγχος του αυτοκινήτου που γλυστρά στο βρεγμένο είναι πολύ δυσκολότερος από ότι στο στεγνό και χωρίς καθόλου προοδευτικότητα γι αυτό και η γρήγορη οδήγηση στον βρεγμένο δρόμο, όταν δεν υπάρχει η απαιτούμενη αυτοσυγκράτηση, μπορεί να αποβεί πολύ επικίνδυνη.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|