Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
asa1 (Τασος) Μέλος

 106 gra 306 gti6 306 1.6 16v 309 1.6 16v
Ένταξη: 13 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 152 Τόπος: περιστερι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Σεπ 2006, 11:59:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παντος εγω που ειχα αυτο το μοτερ στο 205 ηταν το monopoint και πηγενε τον πατο του.Αττικη οδο εσπασε κοντερ το θηριο και περσι πηγενοντας για αμφικλεια στο σπριντ ανοιγαμε με hrv 2,0 φιλου και πηγεναμε πακετο.Συμπερασμα μικρο στο ματι μεγαλο στο κρεβατι το μοτερακι(καρτοδρομο ειχε γυριση 1,02 τελειως μαμα!!Παντος ολοι αυτοι με τα καινουργεια golf δεν ξερω γιατι αλλα την εχουνε δει ιδιετερα γρηγοροι και καλο θα ειναι να προσεχουν τα επιπλα λιγο (και τα tfsi αντιμετοπιζουν προβληματα απο 106 πρωτου σταδιουκαι εχουν σχεδον μια δεκαετια διαφορα 
01000hp racing |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Σεπ 2006, 12:40:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
To μοτερακι ειναι μια χαρα, δεν ειναι ασχημο. Το ζητημα ειναι που μπαινει, σε τι αμαξωμα. Στα 205 και 106 που ειναι ελαφρια ειναι μια χαρα. Στο 206 ειναι οριακα ΟΚ. Ομως για το 307 (που μπικε πριν γινει 16βαλβιδο) ηταν εντλος ακαταληλο, πολυ αδυναμο για τετοιο βαρος. Και απορω γιατι το βαζουν ακομα και στο 207, ενω υπαρχει και η 16βαλβιδη εξελιξη του ? Λογο κοστους.... απλα.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...) Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων

 VF7 + VF3 = P.S.A.
Ένταξη: 22 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2584
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Σεπ 2006, 08:54:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
STELIOS έγραψε: | Λογο κοστους.... απλα. |
Πολύ κοντά...έπεσες.....
Σκέψου....
Όλοι οι κατασκευαστές που έχουν μοτέρ στα 1,2 Lt αποδίδουν απο 60-75hp ωραία...??ωραία....και στα 1,4 Lt απο 75-100...άρα....
Είσαι η Peugeot ...που σάν βάση δέν έχεις πωλήσεις στην Ελλάδα...αλλά στην Ε.Ένωση.....(σύνολο) εκεί δέν υπάρχουν προβλήματα τύπου....απο 1929κ.ε.κ. και πάνω σου σκίζω ότι έχεις ...άρα.....
Έχεις στην γκάμα σου ένα μοτέρ στα 1360κ.ε.κ. με 2 αποδόσεις...= 75 & 90hp άρα..τί κάνεις....για να χτυπήσεις την αγορά των 1,2Lt και 75 hp......ΤΙΠΟΤΑ!!!! Τοποθετείς των 1,4 (75) στην ίδια κατηγορία, που έχει και 1-1,5 kg ροπής παραπάνω , αφού το να κατασκευάσεις έναν 1,2Lt με απόδοση 70-80hp σαφώς είναι ασύμφωρο(για τόσο μικρό μερίδιο αγοράς).
Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|