Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Cobras (dgrjgfjgfhl) Νέος χρήστης

Ένταξη: 17 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 86
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Σεπ 2006, 01:27:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
γιατι μιλατε για μεσαιο καζανακι? αφου τα 206 307 φυσικα δεν εχουν μεσαιο παρα μονο τελικο δηλαδη την εξατμιση..η σειρα ειναι καταλυτης σωληνα και τελικο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Σεπ 2006, 06:59:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα 1.6 ΕΧΟΥΝ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Σεπ 2006, 09:06:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Cobras έγραψε: | γιατι μιλατε για μεσαιο καζανακι? αφου τα 206 307 φυσικα δεν εχουν μεσαιο παρα μονο τελικο δηλαδη την εξατμιση..η σειρα ειναι καταλυτης σωληνα και τελικο |
ρε μπας και εχει 1.4 8ν με τα 75 αλογα?????????????? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SuperBilly16V (Βασίλης) Μόλις έγραψα

 307 Xsi 1.6 (16v)
Ένταξη: 14 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 13 Τόπος: Αθήνα Νέο Ψυχικό
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 06 Οκτ 2008, 11:21:53 Θέμα δημοσίευσης: 307 θόρυβος |
|
|
Καλημέρα σε όλους.
Άλλαξα πρόσφατα στο 307 που έχω ιμάντα χρονισμού μαζί με μια τροχαλία.
Πέρα από κάποια τριξίματα που ακούγονται από τον χώρο του κινητήρα τα πρωινά όταν το βάζω μπροστά, και ακούγονται μέχρι να ζεσταθεί, έχει προκύψει και ένα άλλο πρόβλημα. Όταν ξεκινάω με πρώτη αν αφήσω το γκάζι και πέσουν λίγο οι στροφές κάτω από 1500, και μετά το ξαναπατήσω για να ανέβουν, ακούγεται ένας περίεργος θόρυβος σαν να τρίβεται ή σέρνεται κάτι, λίγο υπόκοφος, όπως κάνουν τα φρένα καμιά φορά όταν έχουν πολύ σκόνη η έχει βρέξει, δεν εννοώ το σφύριγμα. Αυτό γίνεται και στην δευτέρα τρίτη, αν δηλαδή αφήσω και πέσουν οι στροφές του κινητήρα, ακούγεται πάλι αυτός ο ήχος μέχρι να ανέβουν. Πριν γίνει η αλλαγή του ιμάντα δεν υπήρχε αυτό το πρόβλημα και όταν έπεφταν οι στροφές ο ήχος του κινητήρα στο γκάζι ήταν φυσιολογικός. Έχω κλείσει ραντεβού στην αντιπροσωπεία για να το κοιτάξουν, αλλά αν έχει κάποιος καμία ιδέα στο τι μπορεί να δημιουργεί το πρόβλημα, θα το εκτιμούσα.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
IAKOVOS (iakovos) Μέλος

 307CC 1.6 16 V 2007
Ένταξη: 03 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 173 Τόπος: ΚΡΗΤΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Οκτ 2008, 22:20:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν ειμαι σιγουροσ αλλα για τσεκαρε το ζοαν 
ΓΙΑ ΟΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SuperBilly16V (Βασίλης) Μόλις έγραψα

 307 Xsi 1.6 (16v)
Ένταξη: 14 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 13 Τόπος: Αθήνα Νέο Ψυχικό
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Οκτ 2008, 22:50:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τελικά ήταν όντως η εξάτμιση. Δεν έκανε το χαρακτηριστικό ήχο που έκανε το ζουάν, αλλά έναν εντελώς διαφορετικό. Την ψέκασαν με ένα σπρέυ και επανήλθε στα ίσια της  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ttassos (ttassos) Μόλις έγραψα

peugeot 307 1,6
Ένταξη: 27 Ιούν 2009 Δημοσιεύσεις: 4 Τόπος: greece
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Ιούν 2009, 21:09:01 Θέμα δημοσίευσης: 307 1,6 τρίξιμο εξάτμισης |
|
|
αν και εχω το 307 από το 2003, τώρα γίνομαι μέλος στο PSCLUB. έχω το γνωστό πρόβλημα τριξίματος στο ζουάν της εξάτμισης. το εχω αντικαταστή σει αρκετές φορές εντός και εκτός αντιπροσωπείας αλλά καμία επέμβαση δεν είχε μόνιμα αποτελέσματα. μετά από μερικές ημερες ή εβδομάδες το τρίξιμο ξαναεμφανίζονταν. εχει βρεί κανείς λύση σε αυτό το πρόβλημα? περιμένω απαντήσεις, Τασος Θεσσαλονίκη |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
IAKOVOS (iakovos) Μέλος

 307CC 1.6 16 V 2007
Ένταξη: 03 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 173 Τόπος: ΚΡΗΤΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Ιούν 2009, 21:23:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
συνεχιζεις να το αλλαζεις..................... και εγω μια απο τα ιδια

ΓΙΑ ΟΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Ιούν 2009, 05:46:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εμένα πάντως μετά από 4-5 αλλαγές και ενώ το τελευταίο άρχισε να σκούζει κλασσικά, από ένα σημείο και μετά σταμάτησε. 
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ttassos (ttassos) Μόλις έγραψα

peugeot 307 1,6
Ένταξη: 27 Ιούν 2009 Δημοσιεύσεις: 4 Τόπος: greece
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Ιούν 2009, 07:58:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|

Έχει επεξεργασθεί από τον/την ttassos στις Δευ 29 Ιούν 2009, 08:03:25, 2 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ttassos (ttassos) Μόλις έγραψα

peugeot 307 1,6
Ένταξη: 27 Ιούν 2009 Δημοσιεύσεις: 4 Τόπος: greece
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Ιούν 2009, 08:01:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ρε παιδια, τι στο καλό, εξατμιση είναι, σωλήνες, δεν είναι απαράδεκτο να μην εχει βρεθεί μια λύση? το εκνευριστικό είναι ότι και να το αλλάξεις, δεν διορθώνεις το πρόβλημα αφού κ την επόμενη η μέρα μπορεί να τρίζει πάλι. Υ.Γ. Δυστυχώς φίλε Ιάκωβε για αυτό το θέμα δεν υπάρχει κάτι καλύτερο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...) Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων

 VF7 + VF3 = P.S.A.
Ένταξη: 22 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2584
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Ιούν 2009, 09:46:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το topic "307 1,6 τρίξιμο εξάτμισης" , ενώθηκε με το παρών.
Mod-Team
Stevon
Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Ιούν 2009, 19:26:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και μενα μου ετριζε...το αλλαξα μια και καλη με downpipe...!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TONIS** (ΑΝΤΩΝΗΣ) Μόλις έγραψα

PEUGEOT 206gti
Ένταξη: 24 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 43
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Ιούλ 2009, 13:10:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παιδια υπάρχει λύση στο ζουαν και ειναι οι εξής :
Παλιά υπήρχε ενα σετάκι ζουάν απο 205 οπου μέσα υπήρχε μια προσθηκη απο χαλκό η οπία πήγενε και καθόταν στο σωλήνα και εκει πάνω εφαπτότανε το πομπέ του ζουαν φαναταστείτε την παρένθεση αυτή ) να μπένει μέσα σε μιά άλλη )).Αλλα δυστηχώς εχει καταργηθεί σαν κωδικός.
Λοιπόν βρείτε ψιλό φύλο χαλκού συνήθος το έχουν τα μεγάλα βιβλιοπολία που είναι για κατασκευές, και κάντε μια προσθήκη που εκεί μεσα θα κάθετε η πομπέ μεριά του ζουάν και η άλλη στο σωλήνα του καταλύτη δηλαδή μια προσθήκη απο χαλκό και τέρμα το τρίξιμα στο συνεργείο το δοκιμάζουμε και το πρώτο που φτιάξαμε κράτησε 2χρόνια περίπου μετά το δικιμάσαμε με διπλό φυλλο και προς το παρόν δεν έχουν ξαναπαραπονεθεί η πελάτες.
υλικά φύλο χαλκού
παστα εξατμισης. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
IAKOVOS (iakovos) Μέλος

 307CC 1.6 16 V 2007
Ένταξη: 03 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 173 Τόπος: ΚΡΗΤΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 08 Ιούλ 2009, 20:44:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλε μηπως υπαρχει περιπτωση να μα πεισ απο ποιο 205 ειναι το ζοαν που λεσ ή τον κωδικο γιατι παιζει να βρω ζοαν κουτα Thanks..... 
ΓΙΑ ΟΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
johnnym (Γιάννης) Μέλος

 Peugeot 307 1.4 (8V) 2002
Ένταξη: 30 Μάρ 2016 Δημοσιεύσεις: 161 Τόπος: Heraklion
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούλ 2016, 14:09:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλημέρα σας
Ειχα διαβάσει το θεμα παλιότερα διότι αντιμετωπίζω αυτο το πρόβλημα απο τοτε που αντικατέστησα την εξάτμιση μου με aftermarket απο τον καταλύτη και μετα (καζανάκι μεσαίο σωλήνες τελικό)..
Δεν ήξερα τι ηταν μεχρι που ψάχτηκα..μετα απο 3 αλλαγές δεν βρηκα άκρη.αλλαξα ζοαν με γνήσιο κιτ (βίδες παξιμάδια κλπ αλλα τίποτα)
Σπρευ γραφιτη άφαντο στην επαρχία..
Τη λύση έδωσε π ποδηλατικός μου βίος (ναι κάνω κ απο αυτο)
Πάστα anti seize Shimano για μεσαίες τριβές παλούκια σέλλας κλπ ..δουλεύει μεχρι 1200 βαθμούς.πηρα λοιπόν ενα ζοαν imasaf ιμιτασιόν και καμπόσο παστούλα.πισω απ τα ελατήρια σύσφιξης εβαλα και Τρεις ροδέλες απο καθε μεριά ώστε να σφίξει ακομα περισσότερο το ζοαν με τις σωλήνες. Το δουλεύω 1-2 μέρες κ κανενα πρόβλημα..αν ξανα κανει καμια τρελα το ζοαν...θα μπει down pipe 😂😂😂
Ολα αυτά έγιναν στο αναβατόριο βενζινάδικου.χρειαστηκα ενα κλειδί 10ρακι για κόντρα και μοα καστανιά για τα παξιμάδια..
Αυτά results soon |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|