Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
peugeot206cc (akis) Μέλος

 308
Ένταξη: 25 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 114 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Νοέ 2002, 14:28:52 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συνέχεια Προβλημάτων |
|
|
chatasos έγραψε: |
Εννοείται ότι το πας πίσω για να στο ξαναβάψουν!!!!! Την εγγύηση του χρώματος τι την έχεις?
|
Δεν μπορώ να το κάνω τόσο εύκολα αυτό. Εάν μου το βάψουν μπορεί μετα από καιρό (π.χ. 3 χρόνια) να φαίνεται η διαφορά στο χρώμα. Επίσης θα φαίνεται ότι είναι βαμένο με αποτέλεσμα να ακούσω διάφορες μ**ίες όταν θα προσπαθήσω να το πουλήσω
Peugeot for ever |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Νοέ 2002, 14:33:52 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συνέχεια Προβλημάτων |
|
|
peugeot206cc έγραψε: | chatasos έγραψε: |
Εννοείται ότι το πας πίσω για να στο ξαναβάψουν!!!!! Την εγγύηση του χρώματος τι την έχεις?
|
Δεν μπορώ να το κάνω τόσο εύκολα αυτό. Εάν μου το βάψουν μπορεί μετα από καιρό (π.χ. 3 χρόνια) να φαίνεται η διαφορά στο χρώμα. Επίσης θα φαίνεται ότι είναι βαμένο με αποτέλεσμα να ακούσω διάφορες μ**ίες όταν θα προσπαθήσω να το πουλήσω |
Εννοείται ότι θα βάψουν όλο το κομμάτι που έχει πρόβλημα.Εφόσον το χρώμα είναι το ίδιο,δεν θα φαίνεται η διαφορά όχι σε 3 αλλά ούτε σε 30 χρόνια Τόσες και τόσες φαναρτζοδουλειές γίνονται...
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την teoman στις Πεμ 07 Νοέ 2002, 14:38:44, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Νοέ 2002, 14:37:35 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συνέχεια Προβλημάτων |
|
|
peugeot206cc έγραψε: | chatasos έγραψε: |
Εννοείται ότι το πας πίσω για να στο ξαναβάψουν!!!!! Την εγγύηση του χρώματος τι την έχεις?
|
Δεν μπορώ να το κάνω τόσο εύκολα αυτό. Εάν μου το βάψουν μπορεί μετα από καιρό (π.χ. 3 χρόνια) να φαίνεται η διαφορά στο χρώμα. Επίσης θα φαίνεται ότι είναι βαμένο με αποτέλεσμα να ακούσω διάφορες μ**ίες όταν θα προσπαθήσω να το πουλήσω |
Αυτό ίσχυε με τα παλιά χρώματα. Τώρα πια δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα.
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Νοέ 2002, 14:58:50 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συνέχεια Προβλημάτων |
|
|
peugeot206cc έγραψε: | Μετά από ένα μήνα από την αγορά του αυτοκινήτου διαπίστωσα πάνω στο καπάκι της οροφής (κάλυμα του πορτ-παγκάζ) ότι το χρώμα ήταν διαφορετικό σε μια επιφάνεια 15Χ25 cm. Το ανακάλυψα πλένοντας ο ίδιος το αυτοκίνητο μου για πρώτη φορά. Σε εκείνο το σημείο το χρώμα είναι θολό και το σφουγγάρι δεν γλυστράει το ίδιο έυκολα όπως στο υπόλοιπο αυτοκίνητο. Καταλαβαίνεται βέβαια ότι εκνευρίστηκα πάρα πολύ. Από ένα προηγούμενο αυτοκίνητο που είχα είχε συμβεί μάλλον το ίδιο όταν φανοποιός ! για να καλύψει γρατζουνιά έβαλε ένα πιτσιρικά που είχε εκεί να αλείψει το σημείο με μια αλοιφή. Όπως μου εξήγησε εκ των υστέρων ο πιτσιρικάς έτριψε με δύναμη με αποτέλεσμα να φύγει το βερνίκι. Πιστεύω ότι έχω πάθει το ίδιο. Το εάν θα το αναφέρω στο συνεργείο ή όχι δεν ξέρω γιατί 1) δεν μπορώ να το αποδείξω (πέρασε ένας μήνας από την αγορά) και 2) δεν νομίζω ότι θέλω να ξαναβαφτεί ολόκληρο το καπάκι. Μάλλον δεν θα τους πω τίποτα αν και εκνευρίστηκα αφάνταστα από αυτό. Επίσης δεν νομίζω να προκλήθηκε μετά την αγορά γιατί το αυτοκίνητο είναι πάντα σε κλειστό parking και εάν πάλι έπεφτε κάτι επάνω δεν θα ήταν δυνατόν να καλύψει τέτοια επιφάνεια.
Ξέχασα να αναφέρω επίσης ότι η κόρνα και το σινιάλο με τα φώτα καθυστερούν από τη στιγμή που θα ανάψω το διακόπτη. Τις πρώτες μέρες να φανταστείτε πατούσα την κόρνα και επειδή δεν την άκουγα την ξαναπατούσα με αποτέλεσμα να χτυπάει δύο φορές. Ο Ντάσιος μου είπε ότι είναι λόγω multiplexing. Επειδή τώρα τελευταία οδήγησα ένα άλλο αυτοκίνητο και μου φάνηκε τραγική η διαφορά απόκρισης των αντίστοιχων διακοπτών (τόσο της κόρνας όσο και των φώτων) προβληματίζομαι στο εάν θα πρέπει να επιμείνω σε αυτό. Κανένας άλλος με αντίστοιχο πρόβλημα ; |
Το πρόβλημα με το χρώμα ΔΕΝ είναι εργοστασιακό...αλλά πρόβλημα που έγινε κάποια στιγμή από το εργοστάσιο μέχρι τα χέρια σου.
Το χρώμα συνήθως το αλλοιώνει η θερμοκρασία...π.χ. να αφήσεις ένα κουφά με ζεστό νερό πάνω στο καπό....θα στο θολώσει το χρώμα....οπότε κάτι τέτοιο πρέπει να είναι....
Υπάρχει όμως και το ενδεχόμενο να είναι υγρασία που την έχει ρουφήξει το μέταλλο....
Παρόμοιο πρόβλημα είχα στο hyundai σε ένα σημείο (από βλακεία μου) και από κόκκινο έγινε πορτοκαλί σε ένα σημείο. Η λύση ήταν να το αφήσω δύο μέρες να στεγνώσει η υγρασία από το μέταλλο.
Για να καταλάβεις τι εννοώ βάλε ένα κομμάτι αλουμίνιο στην κατάψυξη και δες την θολούρα που θα πάρει... θέλει δύο μέρες να συνέλθει....
Όσο για την καθυστέρηση με τα φώτα είναι το multiplex το οποίο όμως δεν σημαίνει ότι ο χρόνος δεν ρυθμίζεται εγκεφαλικά....  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
peugeot206cc (akis) Μέλος

 308
Ένταξη: 25 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 114 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Νοέ 2002, 17:35:01 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συνέχεια Προβλημάτων |
|
|
Vini έγραψε: | Το πρόβλημα με το χρώμα ΔΕΝ είναι εργοστασιακό...αλλά πρόβλημα που έγινε κάποια στιγμή από το εργοστάσιο μέχρι τα χέρια σου.
Το χρώμα συνήθως το αλλοιώνει η θερμοκρασία...π.χ. να αφήσεις ένα κουφά με ζεστό νερό πάνω στο καπό....θα στο θολώσει το χρώμα....οπότε κάτι τέτοιο πρέπει να είναι....
Υπάρχει όμως και το ενδεχόμενο να είναι υγρασία που την έχει ρουφήξει το μέταλλο....
Παρόμοιο πρόβλημα είχα στο hyundai σε ένα σημείο (από βλακεία μου) και από κόκκινο έγινε πορτοκαλί σε ένα σημείο. Η λύση ήταν να το αφήσω δύο μέρες να στεγνώσει η υγρασία από το μέταλλο.
Για να καταλάβεις τι εννοώ βάλε ένα κομμάτι αλουμίνιο στην κατάψυξη και δες την θολούρα που θα πάρει... θέλει δύο μέρες να συνέλθει....
Όσο για την καθυστέρηση με τα φώτα είναι το multiplex το οποίο όμως δεν σημαίνει ότι ο χρόνος δεν ρυθμίζεται εγκεφαλικά....  |
Εναλλαγή θερμοκρασίας δεν υπήρχε σίγουρα. Επίσης το αυτοκίνητο το έπλεινα μόνο με νερό (με λάστιχο και χωρίς καθαριστικά κ.τ.λ.) και ένα σφουγγάρι.
Υπάρχει περίπτωση να μην έχει φύγει το κερί που έχει όταν βγαίνει από το εργοστάσιο ; Πως θα καταλάβω εάν είναι κερί ή έχει αλλοίωση το χρώμα ;
Όσο αφορά την καθυστέρηση με τα φώτα και την κόρνα δεν νομίζω ότι μπορεί να ρυθμιστεί εγκεφαλικά διότι απλούστατα είναι επικίνδυνο να υπάρχει έστω και η παραμικρή καθυστέρηση. Για παράδειγμα εάν κινούμαι με ταχύτητα 50Km/h (δηλ. περίπου 14 μέτρα το δευτερόλεπτο) μισό δευτερόλεπτο καθυστέρηση έχει σαν συνέπεια να ειδοποιήσω αυτόν που θέλω (είτε με την κόρνα είτε με τα φώτα) 7 μέτρα παρακάτω. Σκέψου για παράδειγμα να ανοίγεις μιά πόρτα 10 μέτρα πριν. Θα ακούσει την κόρνα όταν θα είμαι 3 μέτρα δίπλα του. Και για να μην βιαστεί κάποιος και πει για το μισό δευτερόλεπτο, θέλω να πώ ότι από την απόσταση διαπίστωσα ότι η καθυστέρηση σε σχέση με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα (και όχι η καθυστέρηση της κόρνας) είναι της τάξης του 0.5 δευτερολέπτου.
Θεωρώ το παραπάνω πολύ σημαντικό (για λόγους ασφαλειας) εάν συμβαίνει σε όλα τα 206 με multiplex και απορώ πως λέτε όλοι τόσο ψύχραιμα ότι ναι το έχουν όλα!!!
Peugeot for ever |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Νοέ 2002, 18:46:13 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συνέχεια Προβλημάτων |
|
|
peugeot206cc έγραψε: |
Υπάρχει περίπτωση να μην έχει φύγει το κερί που έχει όταν βγαίνει από το εργοστάσιο ; Πως θα καταλάβω εάν είναι κερί ή έχει αλλοίωση το χρώμα ;
Όσο αφορά την καθυστέρηση με τα φώτα και την κόρνα δεν νομίζω ότι μπορεί να ρυθμιστεί εγκεφαλικά διότι απλούστατα είναι επικίνδυνο να υπάρχει έστω και η παραμικρή καθυστέρηση. Για παράδειγμα εάν κινούμαι με ταχύτητα 50Km/h (δηλ. περίπου 14 μέτρα το δευτερόλεπτο) μισό δευτερόλεπτο καθυστέρηση έχει σαν συνέπεια να ειδοποιήσω αυτόν που θέλω (είτε με την κόρνα είτε με τα φώτα) 7 μέτρα παρακάτω. Σκέψου για παράδειγμα να ανοίγεις μιά πόρτα 10 μέτρα πριν. Θα ακούσει την κόρνα όταν θα είμαι 3 μέτρα δίπλα του. Και για να μην βιαστεί κάποιος και πει για το μισό δευτερόλεπτο, θέλω να πώ ότι από την απόσταση διαπίστωσα ότι η καθυστέρηση σε σχέση με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα (και όχι η καθυστέρηση της κόρνας) είναι της τάξης του 0.5 δευτερολέπτου.
Θεωρώ το παραπάνω πολύ σημαντικό (για λόγους ασφαλειας) εάν συμβαίνει σε όλα τα 206 με multiplex και απορώ πως λέτε όλοι τόσο ψύχραιμα ότι ναι το έχουν όλα!!! |
Για το χρώμα κάνε το τεστ του κεριού... Πάρε κερί μαλακό (σε υγρό) και πέρασε απαλά την επιφάνεια...άφησε το να στεγνώσει και με ένα μαλακό πανί καθαρισέ το. Κάνε σύγκριση μετά τα χρώματα αν δεν είναι ίδια πάλι τότε υπάρχει problem....
Εγώ πάντως νομίζω ότι δίνεις δύο πιθανές αιτίες για το πρόβλημα που αναφέρεις.
1. Το κάλυμμα που λες ότι το σκεπάζεις...αν το σκεπάζεις ακόμα, βγάλτο για κανά-δυο βδομάδες....
2. Το κλειστό πάρκινγκ....χμμμμ! Μήπως το αφήνεις κάτω από καμιά υδροροή και στάζει? Μήπως κάτω από σωλήνες καλοριφέρ? Μήπως κάτω από ταβάνι με υγρασία? Για ψάξτο λιγάκι....
Οσο για το multiplex υπομονη....μετά θα σου αρέσει η καθυστέρηση... Οσο για του λόγους που επικαλείσαι για τις προειδοποιήσεις κλπ...αυτά σύμφωνα με την παγκόσμια νομοθεσία ΚΟΚ απαγορεύονται....υπάρχουν τα Alarm...μόνο εδώ στην Ελλάδα παίζουμε με τα σινιάλα και τις κόρνες... Οπότε δικαιολογείται ο Γάλλος να μην φτιάχνει ειδικά αυτοκίνητα για την Ελλάδα-Ουγκάντα....σε αντίθεση με άλλες χώρες π.χ. Γερμανία που φτιάχνουν ειδικά αυτοκίνητα Β διαλογής ειδικά για την Ελλάδα-Ουγκάντα.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
theflame Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 08 Νοέ 2002, 23:00:27 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συνέχεια Προβλημάτων |
|
|
Vini έγραψε: | Οσο για το multiplex υπομονη....μετά θα σου αρέσει η καθυστέρηση... Οσο για του λόγους που επικαλείσαι για τις προειδοποιήσεις κλπ...αυτά σύμφωνα με την παγκόσμια νομοθεσία ΚΟΚ απαγορεύονται....υπάρχουν τα Alarm...μόνο εδώ στην Ελλάδα παίζουμε με τα σινιάλα και τις κόρνες... Οπότε δικαιολογείται ο Γάλλος να μην φτιάχνει ειδικά αυτοκίνητα για την Ελλάδα-Ουγκάντα....σε αντίθεση με άλλες χώρες π.χ. Γερμανία που φτιάχνουν ειδικά αυτοκίνητα Β διαλογής ειδικά για την Ελλάδα-Ουγκάντα.... |
Νίκο λίγο υπερβολίκο μου κάνει αυτό. Η κόρνα και το σινιάλο σίγουρα δεν είναι παιχνίδι, αλλά μπορούν να σώσουν ζωές!!!!
Η καθυστέρηση είναι συμαντική και επικύνδινη...
Νομίζω ότι δεν απαγορεύται η χρήση τους αλλά η χωρίς λόγο χρήση τους...
206 reasons to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
peugeot206cc (akis) Μέλος

 308
Ένταξη: 25 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 114 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Νοέ 2002, 14:05:07 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συνέχεια Προβλημάτων |
|
|
Μερικές μέρες μετά από τη μέρα που πήρα το δικό μου CC ένα φίλος πήρε από την εταιρεία του καινούργιο το επαγγελματικό 206. Παρατήρησα 2 διαφορές. 1) Στο πίνακα οργάνων οι βελόνες φωτίζονται με ένα μπλε χρώμα σε αντίθεση με το δικό μου που είναι κλασικά κόκκινες. 2) Τα παράθυρα ανοιγοκλείνουν πολύ πιο γρήγορα από τα δικά μου.
Ειδικά το δεύτερο μου φαίνεται πολύ παράξενο. Λογικά στο CC θα έπρεπε να ανεβοκατεβαίνουν πιο γρήγορα για να είναι πιο σύντομος και ο χρόνος που ανοιγοκλείνει η οροφή.
Υπ' όψην ότι τα πήραμε τα αυτοκίνητα με διαφορά μερικών ημερών. Μήπως το δικό μου έχει πρόβλημα με τα παράθυρα ;
Επίσης μου έχουν κολήσει οι διακόπτες 4 φορές μέσα σε 1,5 μήνα που έχω το αυτοκίνητο. Στην αρχή νόμιζα ότι έφταιγαν οι διακόπτες αλλά κάποια στιγμή προσπαθώντας να κλείσω την οροφή με τον διακόπτη της δεν κατέβαζε το πίσω παράθυρο του οδηγού. Τελικά δεν έχω καταλάβει που οφείλονται αυτά. Φταίει το multiplex, οι διακόπτες ή οι μηχανισμοί των παραθύρων; Πάντως όσες φορές έγιναν τα παραπάνω με λίγο παίξιμο τους διακόπτες ξεμπλόκαραν άν και οπτικά δεν φαίνονταν κολλημένοι.
Peugeot for ever |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TZAG Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 206CC 1.6 (16V) (2002)
Ένταξη: 25 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 451 Τόπος: Theva
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Νοέ 2002, 19:27:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έλεγξε στον Ντάσιο το software της BSI σου κατ' αρχήν, γιατί μετά την αναβάθμηση ένιωσα διαφορά σε σχέση με πριν, στο γκάζι τουλάχιστον. Στην κόρνα έχω κι εγώ πρόβλημα...(άκου τώρα) όταν την πατάω από αριστερά Όταν την πατώ από δεξιά αποκρίνεται γρηγορότερα Τουλάχιστον εγώ αυτή την εντύπωση έχω.
TZAG
Eπίσης ΌΛΑ τα multiplexed Peugeot έχουν αυτό το πρόβλημα καθυστέρησης. Βλέπεις η τεχνολογία αυτή είναι ΕΝΤΕΛΩΣ καινούργια με αποτέλεσμα να υπάρχουν ΨΙΛΟπροβλήματα τέτοιυ είδους. Γι' αυτό καλό θα είναι να πας γιά αναβάθμιση τουλάχιστον 1ον γιατί διορθώνονται τα λάθη (bugs) και 2ον γιατί βλάβες που ΔΕΝ εμφανίζονταν μέχρι τώρα, με την αναβάθμηση εμφανίζονται γιατί μπήκαν κι αυτές στο μάτι του ελέγχου 
Minus the roof, the sky is the limit.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
peugeot206cc (akis) Μέλος

 308
Ένταξη: 25 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 114 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Νοέ 2002, 09:51:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TZAG έγραψε: | Έλεγξε στον Ντάσιο το software της BSI σου κατ' αρχήν, γιατί μετά την αναβάθμηση ένιωσα διαφορά σε σχέση με πριν, στο γκάζι τουλάχιστον. Στην κόρνα έχω κι εγώ πρόβλημα...(άκου τώρα) όταν την πατάω από αριστερά Όταν την πατώ από δεξιά αποκρίνεται γρηγορότερα Τουλάχιστον εγώ αυτή την εντύπωση έχω.
TZAG
Eπίσης ΌΛΑ τα multiplexed Peugeot έχουν αυτό το πρόβλημα καθυστέρησης. Βλέπεις η τεχνολογία αυτή είναι ΕΝΤΕΛΩΣ καινούργια με αποτέλεσμα να υπάρχουν ΨΙΛΟπροβλήματα τέτοιυ είδους. Γι' αυτό καλό θα είναι να πας γιά αναβάθμιση τουλάχιστον 1ον γιατί διορθώνονται τα λάθη (bugs) και 2ον γιατί βλάβες που ΔΕΝ εμφανίζονταν μέχρι τώρα, με την αναβάθμηση εμφανίζονται γιατί μπήκαν κι αυτές στο μάτι του ελέγχου  |
Ευχαριστώ για τη συμβουλή αλλά το αυτοκίνητο το έχω 1,5 μήνα. Δεν νομίζω να έχει παλιά έκδοση software. Επίσης και να υπάρχει καινούργια έκδοση δεν διακινδυνεύω να τη βάλω τώρα. Θα περιμένω να περάσει κανένα εξάμηνο !!!
Peugeot for ever |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
overgr (Σταύρος) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) CC (2002)
Ένταξη: 21 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 248 Τόπος: Παπάγου, Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 29 Νοέ 2002, 21:11:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σχετικά με το πρόβλημα με τα παράθυρα:
Τα λάστιχα των παραθύρων στο CC είναι αρκετά πιο σφιχτά από' ότι στα
άλλα αυτοκίνητα. Λόγος είναι ότι δεν υπάρχει πλαίσιο στο πάνω μέρος της
πόρτας, και πρέπει να κρατάνε τα τζάμια ώστε να μην κουνιούνται. Έχουν
όμως την τάση να "ξεραίνονται" και να κολλάνε πάνω στα τζάμια. Μόνη
λύση που έχω βρεί είναι:
1. Συχνό πλύσιμο
2. Πέρασμα με σπρέυ σιλικόνης σε όλα τα λαστιχένια μέρη του αυτοκινήτου.
Με τα δύο παραπάνω βήματα το CC γίνεται σχεδόν αθόρυβο από τριγμούς
και άλλους ήχους. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Μέλος

 206 CC
Ένταξη: 04 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 125 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Δεκ 2002, 23:57:54 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλήματα με καινούργιο CC |
|
|
peugeot206cc έγραψε: | Έχω πάρει το καινούργιο μου CC εδώ και 3 εβδομάδες.
Το μόνο πρόβλημα που έχω είναι ότι ακούγονται όλο και
περισσότεροι τριγμοί μέρα με τη μέρα.
Με το που το πήρα από τα πρώτα χιλιόμετρα διαπίστωσα ένα
τριγμό που προέρχεται από πίσω δεξιά. Μονίμως ακούγεται στην εθνική (και όχι στην πόλη).
Δεν κατάφερα μέχρι σήμερα να διαπιστώσω από που πρόερχεται.
Τραβώντας προς τα εμπρός το δεξί hoop το τρίξιμο σταματάει.
Επίσης ακούγεται ένα τρίξιμο από τα δεξιά (πόρτα;) που
δεν έχω καταφέρει ακόμα να καταλάβω από που προέρχεται.
Εδώ και μια εβδομάδα περίπου και μόνο όταν ο δρόμος είναι
ανώμαλος νομίζω ότι χτυπάει και η οροφή.
Επειδή τα τριξίματα αυτά δεν ακούγονται πάντα (και επειδή είμαι και καντέμης όταν θα πάω
στο συνεργείο δεν θα ακούγεται τίποτα) θέλω όταν πάω στο συνεργείο
να τους πώ συγκεκριμένα τι φταίει (αλλιώς θα ακούσω τα γνωστά...).
Υπάρχει κάποιος άλλος από το Club με παρόμοια προβλήματα ;
Οι υπόλοιποι CCάδηκες έχουν τέτοια προβλήματα ;
Επίσης ο κινητήρας στις χαμηλές στροφές (2000-2500) κάνει κάτι
κομπιάσματα. Μήπως ξέρει κανένας γιατί ; |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
lia206cc (Λιάνα) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) CC (2002)
Ένταξη: 25 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 268
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Δεκ 2002, 14:14:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παρέλαβα το cc μου στις 2/12. Σε δύο μέρες διαπίστωσα πρόβλημα στο κλείσιμο της πόρτας του συνοδηγού. Χρειαζόταν "EXTRA 5" για να κλέισει κανονικά. Ρεγουλάρισα το "κούμπωμα" βιδώνοντας λίγο πιο έξω, και έκτοτε έκλεινε κανονικά. Τσάμπα ενθουσιάστηκα! Η πόρτα έκλεινε αλλά αφήνε μισό δάχτυλο κενό στο πάνω λάστιχο (ακουμπάει στο εξωτερικό του) Το "σκάλωμα" γίνεται ακριβώς στην τομή της οροφής. Δεν βρήκα ακόμα χρόνο για να το φτιάξω, αλλά φαντάζομαι ότι η πόρτα θέλει λίγο κατέβασμα.
Όσο για τα τριξίματα, άρχισαν την τελευταία εβδομάδα. Πρίν διαβάσω το topic νόμιζα ότι είναι από το κρύο. Στην Ορεστιάδα εδώ και μιάμιση βδομάδα το θερμόμετρο παίζει στους 1 με -8 βαθμούς. Από σήμερα όμως... προβληματίζομαι...
Όσο για την κόρνα είναι αρκετά ενοχλητική η καθυστέρηση (είμαι απ'τα καλά παιδιά που δεν ψιλοβρίζουν, δεν κάνουν χειρονομίες κουλουπου)
ενώ άρχισα να συνηθίζω την ιστορία με την μεγάλη σκάλα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vasso (Βάσω) Φανατικό μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 09 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 395 Τόπος: Fortaleza - Brasil (Νέα Σμύρνη)
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Δεκ 2002, 16:31:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδιά απ'οτι μου είπαν στη Lion το πρόβλημα με την καθυστέρηση οφείλεται στο multiplexing και επειδή είναι όλα μέσω υπολογιστή οι εντολές έχουν μια μικρή καθυστέρηση
μου είπαν ότι βελτιώνεται με αναβάθμιση λογισμικού..
τους είπα πως το αμάξι είναι ακόμα στην εγγύηση και μου απάντησαν πως αυτο δεν έχει σχέση γιατί κάθε χρόνο μπορείς να κάνεις αναβάθμιση λογισμικού
Δηλαδή την πληρώνουμε ή όχι την αναβάθμιση ???
Επίσης τους είπα πως είναι πολύ επικίνδυνη αυτή η καθυστέρηση για τους λόγους που αναφέρετε και μου είπαν πως δεν υφίσταται αυτό που λέω γιατί η καθυστέρηση αυτή είναι μέσα στα όρια ασφαλείας του οδηγού
Το πιάσατε 
 Fortaleza !!
Ο ήλιος καίει ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TZAG Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 206CC 1.6 (16V) (2002)
Ένταξη: 25 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 451 Τόπος: Theva
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Δεκ 2002, 20:31:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επειδή δεν διαβάσατε προηγούμενο post μου, αναφέρω ότι έκανα αναβάθμηση λογισμικού και ήταν ΔΩΡΕΑΝ. Άρα για όσους δεν το έχουν κάνει και είναι στην εγγύηση ακόμα να πάνε, γιατί μετά την εγγύηση κανείς δεν ξέρει...
Minus the roof, the sky is the limit.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ady (Αδριανός) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)
Ένταξη: 03 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 1468 Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Δεκ 2002, 09:24:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
vassop26 έγραψε: |
Δηλαδή την πληρώνουμε ή όχι την αναβάθμιση ???
|
Η αναβάθμιση λογισμικού πρέπει να είναι δωρεάν και μετά τη λήξη της εγγύησης........
Εγώ τουλάχιστον έχω κάνει μία αναβάθμιση μετά τη λήξη της εγγύησης χωρίς να στάξω σέντσι.............
Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Δεκ 2002, 10:06:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TZAG έγραψε: | Επειδή δεν διαβάσατε προηγούμενο post μου, αναφέρω ότι έκανα αναβάθμηση λογισμικού και ήταν ΔΩΡΕΑΝ. Άρα για όσους δεν το έχουν κάνει και είναι στην εγγύηση ακόμα να πάνε, γιατί μετά την εγγύηση κανείς δεν ξέρει... |
Eπειδή και εγώ είχα κάνει αναβάθμιση....είναι ΔΩΡΕΑΝ....
ΑΛΛΑ για να την κάνουν πρέπει να ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΕΙΤΕ πρόβλημα λειτουργίας του αυτοκινήτου!
Διαφορετικά ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ τίποτα...
Και γιατί να κάνουν? Αφού ΔΕΝ ΘΑ υπάρχει πρόβλημα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TZAG Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 206CC 1.6 (16V) (2002)
Ένταξη: 25 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 451 Τόπος: Theva
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Δεκ 2002, 18:46:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται, αν δεν έχεις πρόβλημα ή έστω μία ένδειξη δεν πας γιατί δεν υπάρχει λόγος.
Minus the roof, the sky is the limit.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Blue_Devil (Βαγγέλης) Μόλις έγραψα

 206 CC
Ένταξη: 24 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 35 Τόπος: Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Δεκ 2002, 20:50:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Agapite file,
Oso afora to xroma eixa kai ego to idio provlima,o fanopoios stin peugeot mou eipe pos egine pithanon apo ti xrisi sklirou sfouggariou kata to plisimo to opoio katestrepse to verniki epifaneiaka ....to etripse me kati kremes kai kati vourtsakia kai irthe sta isia tou....pigaine ekei pou to pires kai pes tous tha sto tsekaroune..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|