Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
christopher Μόλις έγραψα

Ένταξη: 05 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 11
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Δεκ 2002, 00:13:33 Θέμα δημοσίευσης: Nέο Peugeot 207 |
|
|
Το μοντέλο που βλέπετε στην φωτογραφία είναι ο αντικαταστάτης του δημοφιλούς και πολυαγαπημένου μας 206. Το όνομα αυτού 207 φυσικά.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες θα έχει μεγαλύτερους χώρους από το σημερινό και γενικά θα είναι πιο άνετο. Θα κινείται πάντως σίγουρα στα πλαίσια του σημερινού όσον αφορά τις "συγκινήσεις" που προσφέρει. Κινητήρες μάλλον οι ίδιοι εκτός και αν εξελιχθεί κάποιος νέος 1400αρης έως τότε -μακάρι.
Όσοι δεν αντέχετε να έχετε "παλιό μοντέλο" αυτοκινήτου ξεκινήστε να μαζεύευτε λεφτά, όσοι το ερωτευτήκατε από τώρα κάντε υπομονή: τα σχέδια το θέλουν να κυκλοφορεί το 2005, αν και πολλοί εκτιμούν ότι το 206 αντέχει και άλλο και δεν χρίζει άμεσης αντικατάστασης!
Όμως των φρονίμων τα παιδιά...
Περιμένω σχόλια...
http://www.in.gr/auto/news/images/big/ae_Peugeot_207_700_01.jpg |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Δεκ 2002, 00:22:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπράβο ρε θηρίο για τη φωτό! :D
Τίποτα δεν θα με χαλάσει περισσότερο από το να δω τον ίδιο κινητήρα (1.1 και 1.4) σε αυτό το αυτοκίνητο!
Όσο για τη σχεδίαση, δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη καθώς αυτή η φωτό είναι, αν δεν κάνω λάθος, φτιαγμένη με Η/Υ, οπότε και θα διαφέρει από την πραγματικότητα.
Ίδωμεν! 
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tomcat (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1188 Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Δεκ 2002, 02:00:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΠΩ ΠΩ πως είναι έτσι αυτό το 307!!!!! Ουπς λάθος το 207 εννούσα!
Τα σχόλια περιτεύουν , απορρίπτεται!!!
Όχι λόγο ομοιότητας με το 307 αλλά λόγω γενικών σχεδιαστικών γραμμών!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
StAkIS (Χρήστος) Μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 29 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 110 Τόπος: Αργυρούπολη,Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Δεκ 2002, 04:48:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδιά sorry, αλλά δεν μου αρέσει καθόλου και δεν νομίζω ότι μπορεί να συγκριθεί με το 206! Κρίμα!! Μάλλον το 206, θα είναι το τελευταίο όμορφο μικρό στο είδος του!
Σαν τις καμπύλες και την αεροδυναμική του 206, τίποτα!!!
206 Θαύματα Του Κόσμου Σε Ενα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
theflame Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Δεκ 2002, 10:14:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μμμμμ....
Δεν είναι κακό, είναι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ!!!!!
Πάντως, μέχρι να βγει στη κυκλοφορία μάλλον αρκετά πράγματα θα αλλάξουν. Αυτές οι φωτογραφίες είναι και ένα είδος γκάλοπ για τις εταιρείες, μία έρευνα αγοράς.
Πρωτοτυπία (δεν το έχω δει αλλού) το μπροστινό παρμπρίζ που φαρδαίνει κατεβαίνοντας!!!
Πάντως φέρνει μεταξύ 307 & punto(μπροστινή μάσκα)
206 reasons to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Byron206 (Αρης) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16v) GTi (2003)
Ένταξη: 06 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 294 Τόπος: Αθήνα Βύρωνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Δεκ 2002, 10:33:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να θυμησω οτι το αδελφακι του 307 εχει πλαστικα φτερα (λογω παθητικης ασφαλειας) αρα αυτο μπορει να εχει χαρτινα οχι οχι οχι μαλλον απο τσιγαροχαρτο....απο οτι ξερω δεν θα εχει εγκεφαλο, ειναι μογγολακι εκ γεννησιμιου του χαχαχαχα.
Εγω παντως θελω να παρω το 107 σε λευκο χρωμα με την πορτα (στυλ μπαλκονοπορτα) την σειρομενη στο πλαϊ να του πεταξω 2-3 κοκκινους σταυρους επανω και να το παιζω οδηγος ασθενοφορου.Ηδη μαζευω λεφτα για πραγματοποιησω αυτο το ονειρο.
ΟΜΠΡΕ
BYRON206 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nikel Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Δεκ 2002, 14:41:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εαν και οι καμπυλες στο καπο μου φερνουν λιγο απο civic δεν μπορω να πω πως δεν μου αρεσει! Εχει κατι το διαφορετικο που το γουσταρο!!!
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Byron206 (Αρης) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16v) GTi (2003)
Ένταξη: 06 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 294 Τόπος: Αθήνα Βύρωνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Δεκ 2002, 15:08:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nikel έγραψε: | Εαν και οι καμπυλες στο καπο μου φερνουν λιγο απο civic δεν μπορω να πω πως δεν μου αρεσει! Εχει κατι το διαφορετικο που το γουσταρο!!! |
Προς ενημερωση αυτη η φωτο υπηρχε απο το ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ στο in.gr οποτε μαλλον η HONDA αντεγραψε τις βασικες γραμμες σχεδιασης
BYRON206 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Δεκ 2002, 17:51:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ: ναι καλα μη φατε ! αδικα κανετε ορεξη. σιγα να μην ειναι ετσι (ομολογουμενως ειναι ομορφο)!!!
κι εξηγουμαι: ως γνωστον στα νεα μοντελα που παρουσιαζονται και διαφημιζονται σε περιοδικα και τηλεοραση , επιλεγεται παντοτε ενας ακτυπητος συνδιασμος: Η καλυτερη φωτογραφια απο το μοντελο της κορυφαιας εκδοσης (εξοπλισμος look κ.λ.π) και η χαμηλοτερη τιμη που φυσικα δεν αντιστοιχει στο μοντελο που απεικονιζεται. Εξου και το ρητο μι μικρα γραμματα : "μπλα,μπλα,μπλα το ταδε μοντελο, μπλα μπλα ΑΠΟ 10.000 Ευρω " για παραδειγμα.
Ετσι θελω να πω οτι αυτος ο τεραστιος προφυλακτηρας και η τεραστια μασκα με τις τεραστιες και πανεμορφες εισαγωγες προφανως αντιστοιχει σε ΑΚΡΙΒΟ μοντελο.
Πιστευω λοιπον πως το normal (για την τσεπη) μοντελο θα διαφερει απο αυτο της φωτογραφιας.
Αν ειναι ετσι ολοιδιο τοτε θα εχω κανει ενα μεγαλο λαθος.
Προσωπικα η φωτογραφια μου αρεσει και μια κκαι θα εχει και μεγαλυτερους χωρους καλο ειναι αυτο.
Βεβαια παραπεμπει σε μικρο 307 και οχι σε μεγαλο 206 αλλα δεν πειραζει.
τωρα αν εχει τις ιδιες μηχανες....
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Δεκ 2002, 20:47:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω αν και Πεζοφιλος βλεπω οτι η Peugeot δεν εχει βγαλει τιποτα αξιολογο μετα το 206 και ουτε εχει στα σχεδια τιποτα αξιολογο (τα γουστα ειναι υποκειμενικα βεβαια). Μονη φωτεινη εξαιρεση ειναι το Diamonds και το Spades τα οποια ειναι φοβερα αλλα νομιζω ειναι concept cars και μαλλον προοριζονται για ματσωμενους. Δεν μ'αρεσει ουτε το 107 ουτε το 307 (αν και ειναι καλυτερο απ'τον ανταγωνισμο) ουτε το 307 CC ουτε το "προτεινομενο" 207.. Σαν φουσκες ειναι.. Το μονο ωραιο που εχουν ειναι τα φωτα του 206 τα οποια η Peugeot τα εκανε πλεον σημα κατατεθεν στα αμαξια της...
Μου φαινεται οτι υπαρχει μια αντιστροφη της τασης που ειχε ξεκινησει γυρω στις αρχες του 90 για σμικρυνση των αυτοκινητων οποτε και εγινε το μπαμ με τα μινι-αμαξια πολης οπως 106, AX, Saxo, Clio, Mazda 121, Micra κτλ κτλ. Νομιζω οτι παμε για μεγενθυνση των αυτοκινητων πολης κατα μια κλιμακα σε μικρομεσαια και τα μικρομεσαια με μεσαια... Το πιο αντιαισθητικο χαρακτηρηστικο της νεας τασης, για μενα παντα, εντωπιζεται στο οτι στην προσπαθεια εκμεταλλευσης του μεγιστου χωρου τα αμαξια φουσκωνουν υπερβολικα και εχουμε αμαξια στυλ Golf, 307, Civic κτλ κτλ...
Εγω με τη σειρα μου αναρωτιεμαι: Οι εταιριες δεν το ξερουν οτι ειναι αντιαισθητικο το αποτελεσμα? Η μηπως βαζουν την πρακτικοτητα πανω απ'την αισθητικη? Η μηπως εχουν ολες οι εταιριες συμφωνησει να μας λανσαρουν αμαξια φουσκες μεχρι να συνηθισουμε να τα βλεπουμε και τελικα να τα αγορασουμε?
Το 206 ειναι κορυφαιο αισθητικο επιτευγμα και η κληρονομια θα ειναι ΠΟΛΥ ΒΑΡΙΑ για τον ακολουθο του. Αυτη τη στιγμη δεν μπορω να πιστεψω την γρηγορη αντικατασταση που σχεδιαζει η Peugeot (με σχεδιαγραμμα για 2005 για το 207?) .. Εδω τα μοντελα του 106 και πουλανε ΑΚΟΜΑ, 10 χρονια και βαλε μετα την αρχικη τους εκδοση.
Πιστευω οτι το 206 εχει δυναμικη για τουλαχιστον μεχρι το 2006-2007 γιατι απλα δεν θα εχει βγει κατι πιο ομορφο. Με αναβαθμισεις σε τεχνικο εξοπλισμο, υλικα και look μπορει να τραβηξει πολυ ακομα. Πχ θα μπορουσε η Peugeot να δοκιμασει να βγαλει κανα 1400 κυβικα VTEC κινητηρα με 95+ αλογα πανω σε αλουμινενιο πλαισιο που θα εριχνε το βαρος κατα 100-150 κιλα. Επισης εχωντας την τεχνογνωσια απο τα λαθη, να διορθωσει ολα τα τωρινα προβληματα τριγμων, να αναβαθμισει τα πλαστικα και τον ηχο της πορτας στο γκντουπ της κτλ κτλ... Και μετα ποιος θα παει να αγορασει Yaris, Punto, Clio, Micra και τα ρεστα.. Το 206 θα γινει η ταφοπλακα τους...
Ειμαι περιεργος να δω κατα το facelift της Peugeot (μεσα 2003?) αν θα καταφερουν να επιτυχουν τετοιους στοχους (καλα δεν περιμενω και αλουμινενιο πλαισιο, ουτε VTEC κινητηρα - μιλαω γενικοτερα) με το σημαντικοτερο να εξαλειψουν ολα τα γνωστα τωρινα προβληματα και να βελτιωθουν τα αδυνατα σημεια του εξοπλισμου. Ειμαι επισης περιεργος να δω αν ο εξοπλισμος του facelift θα ειναι συμβατος με τα δικα μας 206, ετσι ωστε να "αναβαθμιστουμε" αν υπαρχει κατι καλυτερο . |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christopher Μόλις έγραψα

Ένταξη: 05 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 11
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Δεκ 2002, 00:38:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Byron206 έγραψε: | Nikel έγραψε: | Εαν και οι καμπυλες στο καπο μου φερνουν λιγο απο civic δεν μπορω να πω πως δεν μου αρεσει! Εχει κατι το διαφορετικο που το γουσταρο!!! |
Προς ενημερωση αυτη η φωτο υπηρχε απο το ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ στο in.gr οποτε μαλλον η HONDA αντεγραψε τις βασικες γραμμες σχεδιασης |
Είπαμε να είσαι κολλημένος με την Peugeot αλλά όχι να πλάθεις θεωρίες συνομοσίας! Πιστεύω ότι για να κυκλοφορήσει το Civic πριν λίγο καιρό, οι σχεδιαστές του είχαν καταλήξει στην μορφή αυτή εδώ και 3 χρόνια τουλάχιστον. Τώρα δεν είναι απαραίτητο να αντέγραψε κάποιος κάποιον. Είναι η γενικότερη τάση που οδηγεί σε παρόμοια αυτοκίνητα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Δεκ 2002, 11:49:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Από ότι βλέπω λείπει το μικρό χαμόγελο που έχει στο σημείο που κλείνει το καπώ,άρα χειρότερη εισαγωγή κρύου αέρα.Από που θα ρουφάει τότε η σκουπίτσα μας???
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!

 Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Δεκ 2002, 12:25:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nα πω την αλήθεια μου, δεν με ενδιαφέρει πως θα είναι, γιατί 100% δεν θα αγοράσω τέτοιο. Aς όψεται ο PoLiThS που μου έβαλε ιδέες με το 307, ότι ρυθμίζονται οι καμπέρ του. Eίναι που έχει και καλύτερη θέση οδήγησης από το 206, κάτι το μεγαλύτερο μεταξόνιο και μετατρόχιο...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Petros (Πέτρος) Μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) ΧS2 (2002)
Ένταξη: 16 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 113 Τόπος: Αθήνα - Βριλήσσια
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Δεκ 2002, 18:50:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
H Peugeot δε φτιάχνει κινητήρες με γνώμωνα την Αθηνοθεσσαλονικιώτικη μπανανία. Δηλαδή επειδή το ελληνικό κράτος επιμένει να ποινικοποιεί τα diesel στα δύο μεγαλύτερα αστικά κέντρα της χώρας, αυτό σημαίνει ότι θα αλλάξει τα σχέδια της PSA; Όχι βέβαια. Γι' αυτό οι τυχεροί και ξύπνιοι οικογενειάρχες θα επιλέξουν το διαμαντάκι που ακούει στο όνομα HDi (με τα 92 αλογατάκια) και που στην Ελλάδα -αν δεν αλλάξουν τα πράγματα- θα το δούμε με το κυάλι.
Έτσι έχουμε ένα 1.4άρι δυνατό, οικονομικό με καθαρά αστικές-οικογενειακές καταβολές.
Ένα 1.6άρι σβέλτο με στοιχεία σπορ (αν το βάρος δεν ξεπεράσει κατά πολύ τα 1.050 κιλά)
Ένα δίλιτρο τερατάκι με 180 άλογα με καλύτερη συμπεριφορά (αν δεν αλλάξει η πίσω ανάρτηση - cross my fingers) λόγω αυξημένου μεταξονίου.
Τώρα ως προς την εμφάνιση. Περι ορέξεως κολοκυθόπιττα. Εμένα πάντως μου ψιλοαρέσει (και υπενθυμίζω ότι τη νοοτροπία της "φούσκας" όπως αποκλήθηκε από κάποιους, κακά τα ψέματα, το 206 την εισήγαγε στην Peugeot). Είναι φανερό πάντως πως αυτό το πρωτόλειο σχήμα -πιθανότατα μετά από 3-4 χρόνια θα είναι εντελώς διαφορετικό- είναι πολύ επηρεασμένο από το RC και το 307. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Δεκ 2002, 20:07:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex έγραψε: | Εγω αν και Πεζοφιλος βλεπω οτι η Peugeot δεν εχει βγαλει τιποτα αξιολογο μετα το 206 και ουτε εχει στα σχεδια τιποτα αξιολογο (τα γουστα ειναι υποκειμενικα βεβαια). Μονη φωτεινη εξαιρεση ειναι το Diamonds και το Spades τα οποια ειναι φοβερα αλλα νομιζω ειναι concept cars και μαλλον προοριζονται για ματσωμενους. Δεν μ'αρεσει ουτε το 107 ουτε το 307 (αν και ειναι καλυτερο απ'τον ανταγωνισμο) ουτε το 307 CC ουτε το "προτεινομενο" 207.. Σαν φουσκες ειναι.. Το μονο ωραιο που εχουν ειναι τα φωτα του 206 τα οποια η Peugeot τα εκανε πλεον σημα κατατεθεν στα αμαξια της...
. |
Πες τα βρε συνονοματε
Προς θεραπευτη.Εγω μολις μπηκα στο 307 νομιζα οτι ειμαι συνταξιουχος.Το σαλονι δεν θα το χαρακτηριζα σε καμμια περιπτωση νεανικο.Οσο σπορ διαθεση και να ειχα μολις μπηκα με ξενερωσε
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Δεκ 2002, 23:13:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Petros έγραψε: | H Peugeot δε φτιάχνει κινητήρες με γνώμωνα την Αθηνοθεσσαλονικιώτικη μπανανία. Δηλαδή επειδή το ελληνικό κράτος επιμένει να ποινικοποιεί τα diesel στα δύο μεγαλύτερα αστικά κέντρα της χώρας, αυτό σημαίνει ότι θα αλλάξει τα σχέδια της PSA; Όχι βέβαια. Γι' αυτό οι τυχεροί και ξύπνιοι οικογενειάρχες θα επιλέξουν το διαμαντάκι που ακούει στο όνομα HDi (με τα 92 αλογατάκια) και που στην Ελλάδα -αν δεν αλλάξουν τα πράγματα- θα το δούμε με το κυάλι.
Έτσι έχουμε ένα 1.4άρι δυνατό, οικονομικό με καθαρά αστικές-οικογενειακές καταβολές.
Ένα 1.6άρι σβέλτο με στοιχεία σπορ (αν το βάρος δεν ξεπεράσει κατά πολύ τα 1.050 κιλά)
Ένα δίλιτρο τερατάκι με 180 άλογα με καλύτερη συμπεριφορά (αν δεν αλλάξει η πίσω ανάρτηση - cross my fingers) λόγω αυξημένου μεταξονίου.
Τώρα ως προς την εμφάνιση. Περι ορέξεως κολοκυθόπιττα. Εμένα πάντως μου ψιλοαρέσει (και υπενθυμίζω ότι τη νοοτροπία της "φούσκας" όπως αποκλήθηκε από κάποιους, κακά τα ψέματα, το 206 την εισήγαγε στην Peugeot). Είναι φανερό πάντως πως αυτό το πρωτόλειο σχήμα -πιθανότατα μετά από 3-4 χρόνια θα είναι εντελώς διαφορετικό- είναι πολύ επηρεασμένο από το RC και το 307. |
Συμφωνώ απόλυτα!
Πολύ φοβάμαι μόνο ότι η πίσω ανάρτηση θα γίνει με ημιάκαμπτο άξονα
Όχι απαραίτητα κακό, αλλά για τον κάλο στο ξερό μου το κεφάλι δεν είναι καλό 
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Δεκ 2002, 00:23:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Petros έγραψε: | Τώρα ως προς την εμφάνιση. Περι ορέξεως κολοκυθόπιττα. Εμένα πάντως μου ψιλοαρέσει (και υπενθυμίζω ότι τη νοοτροπία της "φούσκας" όπως αποκλήθηκε από κάποιους, κακά τα ψέματα, το 206 την εισήγαγε στην Peugeot). Είναι φανερό πάντως πως αυτό το πρωτόλειο σχήμα -πιθανότατα μετά από 3-4 χρόνια θα είναι εντελώς διαφορετικό- είναι πολύ επηρεασμένο από το RC και το 307. |
Κοιτα οπως λες περι ορεξεως κολοκυθοπιτα. Αυτο που λες οτι τη φουσκα την εισηγαγε το 206 ειναι γεγονος αλλα τουλαχιστον ηταν ομορφη φουσκα! Για μενα επιπλεον διογκωση του συγκεκριμενου σχηματος ειναι too much for my taste... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tomcat (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1188 Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Δεκ 2002, 00:32:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτό το οποίο με χαλάει στην όλη εμφάνιση ειναι η καμπύλη που κάνει η κολώνα στα δεξιά του παρμπριζ!!!! Ένα μικρό 307 στο μέγεθος του 206.Και αυτό .........
Αρχικά είχα κράξει και το 307 αλλά όσο πάει το συνηθίζω και μετά από κανα δύο φτιαγμένα που πέτυχα μου αρέσει.Αυτό το πράγμα όμως θα δυσκολευτώ πολύ να το χωνέψω! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Δεκ 2002, 03:54:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
christhehealer έγραψε: | . Aς όψεται ο PoLiThS που μου έβαλε ιδέες με το 307, ότι ρυθμίζονται οι καμπέρ του. |
Και στο 206 ρυθμίζεται το κάμπερ εμπρός. Με ειδικές αγωνιστικές προθήκες. Η H&R έχει τέτοιες στον κατάλογό της και κοστίζουν 35Ε+VAT στη Γερμανία! Έχει μπει στο σχέδιο...
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Δεκ 2002, 08:17:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex έγραψε: |
.......
Το πιο αντιαισθητικο χαρακτηρηστικο της νεας τασης, για μενα παντα, εντωπιζεται στο οτι στην προσπαθεια εκμεταλλευσης του μεγιστου χωρου τα αμαξια φουσκωνουν υπερβολικα και εχουμε αμαξια στυλ Golf, 307, Civic κτλ κτλ...
|
Σωστός....ο Alex σε όσα γράφει....
Αυτή η τάση της αυτοκίνησης για φουσκωμένα λειτουργικά αυτοκίνητα δυστυχώς τα κάνει λίγο ποιο άκομψα ίσως και λιγότερο σπορτίφ....
Για το ίδιο λόγο ακριβώς έτρεξα να πάρω το ASTRA γιατί είναι το τελευταίο στο στυλ του .... αν δείτε το καινούριο (που θα κυκλοφορήσει το ΝΟΕ2003), είναι κάτι από GETZ, νέο MEGANE, CIVIC, COROLLA και ΑΡΚΕΤΑ φουσκωμένο και ψηλό....και φυσικά από πίσω κακάσχημο....για να είναι διαφορετικό....
Με λίγα λόγια οι ζάντες και τα φουσκωμένα φτερά δεν κάνουν το αυτοκίνητο αλλά ο προορισμός του και το στησιμό του...
Ελπίζω κάποιοι να συμμεριστούν αυτήν την άποψη.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|