PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Βαλβολίνες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 25, 26, 27  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Ιούν 2006, 09:21:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

άντε βρε σαχλαμάρες! Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Ιούν 2006, 09:21:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

AM TO AΛΛΟ>?????????????
θα αλλαξει λενε οι φημες το ονομα του καταστηματος σε......

PLUG AND PLAY Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Downhill (Θανάσης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


308 Gt

Ένταξη: 09 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 257
Τόπος: Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 11 Ιούλ 2006, 10:34:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πολύ διάβασμα έχει πέσει ρε παιδιά!! Μόλις τελίωσα και αυτό το thread και σχεδόν πείστικα να ζητήσω αλλαγή βαλβολίνης στο πρώτο σέρβις των 10.000.

ΑΣΧΕΤΟ, ΑΛΛΑ:
Μπράβο σε όλους και "χαρα στο κουράγιο σας" για όλες τις δοκιμές που κάνετε και βοηθάτε εμάς τους απλούς "διαβαστερούς" του forum να βελτιώσουμε με τον καλύτερο (για τον καθένα μας) τρόπο τα ταπεινά 206αράκια μας....ή έστω να γλυτώσουμε μερικά "πεταμένα" λεφτά.... Wink

Οι απόψεις πολλών απο εδώ ήταν ιδιαίτερα χρήσιμες (MEMSound, Sidobre, Μίλτος, έτσι για να αναφέρω μερικούς) και το λιγότερο που μπορούσα να κάνω είναι να γράψω ένα "ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΙΔΙΑ"!!!

Και ιδιαίτερα στα θέματα λιπαντικών αξίζουν πολλά συγχαρητήρια και ευχαριστίες στον Μίλτο!! Keep walking Wink

Ίσως θα άξιζε να ανοίξουμε και ένα θέμα-ψηφοφορία σχετικά με το ποιος θεωρείται ο πιό αξιόπιστος threader του site!!! - Μήν βαρέσετε..απλή προτασούλα είναι... Very happy - Ίσως να έχει και πλακίτσα... Ίσως και να μήν έχει νόημα απλά σε διάφορα forum υπάρχει σχετικός "δείκτης" σε κάθε μέλος....Cool


Careful What You Wish You may Regret It
Careful What You Wish You Just Might Get It
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 19 Ιούλ 2006, 10:12:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θανάση ευχαριστώ. Very happy

Μόλις πριν λίγες ημέρες έμαθα ότι κυκλοφορεί και η Tranself TRZ 75W80 στην ΑΘήνα, που ενδεχομένως να είναι ακόμη καλύτερη της TRP.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 19 Ιούλ 2006, 10:51:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ενδιαφέρον...
αλλά νομίζω ότι αν ξαναλλάξω 3η φορά για δοκιμή καταντάει υπερβολή .... για να μην πω αηδία... Laughing Laughing Laughing


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 19 Ιούλ 2006, 12:20:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
ενδιαφέρον...
αλλά νομίζω ότι αν ξαναλλάξω 3η φορά για δοκιμή καταντάει υπερβολή .... για να μην πω αηδία... Laughing Laughing Laughing


Ε να μην πω τίποτα εγώ τώρα ε….. Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 19 Ιούλ 2006, 13:19:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Laughing
Πράγματι πιστεύω ότι μετά την TRP ό,τι και να βάλεις στην χειρότερη -και συνηθέστερη- περίπτωση θα πεις "πάλι μαμακία έκανα" και στην καλύτερη περίπτωση θα πεις "χμ... ίσως και να είναι καλύτερη... μπα... λες... ίσως... δεν ξέρω... για να δω..." κλπ


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 21 Ιούλ 2006, 09:56:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Downhill έγραψε:
Miltellas έγραψε:
Downhill έγραψε:

Τώρα για τις βαλβολίνες τις trp δεν έχω να πώ τα ίδια...δεν είδα καμία τρομερή βελτίωση...έχει μία πιό χαλαρή αίσθηση το κιβώτιο αλλά το σκάλωμα 1ής - 2ας παραμένει...διαφορά ειδα στην 3ή-4ή αλλά, πάλι, εκεί δεν είχα πρόβλημα. Απλά τώρα είναι όλα χαλαρότερα...
Η πορεία θα δείξει....

Υπόψιν ότι αν έχεις πρόβλημα με τα συγχρονιζέ δεν θα "επισκευαστούν" με την καλύτερη βαλβολίνη. Το πρόβλημα θα παραμείνει πρόβλημα και θα λυθεί μόνο με επισκευή. Μπαλώνεται προσωρινά με βαλβολίνη που περιέχει πολύ Moly ή γραφίτη ή κολλώδη πρόσθετα, αλλά το κακό εδώ είναι ότι όταν η ζημιά προχωρήσει δεν θα ειδοποιηθείς ηχητικά έως ότου η ζημιά γίνει πραγματικά μεγάλη.


ΩΠ ΩΠ...Λυποθυμώ!!!! Shocked Shocked
Τί λες ρε Μίλτο!!! Καινούργιο είναι το αυτοκίνητο!! Πρόβλημα με το συγχρονιζε???? Shocked Shocked Shocked Shocked . Αν μιλάς για το σκάλωμα 1ης-2ας μου το έκανε απο όταν το αγόρασα! Και απο οτι έχω ακούσει και απο άλλους 206άδες είναι .... φυσιολογικο (πού καταντήσαμε, να λέμε φυσιολογική μια ιδιοτροπία!!!!)
...
Η κοπέλα μου λέει οτι επιτέλους "σταμάτησε και αυτή η αηδία να κάνει σαν γουδοχέρι"
Αναφέροταν στον θόρυβο του σαζμάν...
για να το λέει αυτή... Smile Smile
Εγώ παραμένω επιφυλακτικός (αλλά υπομονετικός) με την απόδοση της βαλβολίνης...

Καλά μην τρελλαίνεσαι κιόλας...
Είναι αδύνατο να γνωρίζω πόσο καινούριο είναι το αυτοκίνητό σου και τί είδους χρήση κάνεις στο σασμάν σου. Το δικό μου 206 πάντως δεν "σκάλωνε" 1η-2α από τότε που το αγόρασα και υπόψιν ότι έχει ξανασυμβεί να γρατζουνάνε συγχρονιζέ σε καινούρια μοντέλα και να αλλάζονται στα πλαίσια της εγγύησης. Μίλησα προλαμβάνοντας τυχόν επικείμενο πρόβλημα στο συγχρονιζέ και δεν προδίκασα ότι έχεις ήδη κάποιο πρόβλημα στο σασμάν. Αν είναι ένα απλό σκαλωματάκι που οφείλεται σε ανεπαρκή λίπανση, με την TRP θα εξαφανιστεί ή θα μειωθεί δραστικά, αν όμως είναι πρόβλημα συγχρονιζέ που γρατζουνάει θα παραμείνει -ίσως να ακούγεται ελαφρώς λιγότερο- και θα επιδεινωθεί με τον καιρό (η καλή βαλβολίνη θα δώσει μία μικρή παράταση). Τα έχω δει σε άλλους, τα έχω δει σε μένα.

Για το σασμάν επιμένω ότι θα δεις διαφορά τις επόμενες μέρες (ήδη βλέπεις). Άπειροι έχουν αλλάξει βαλβολίνες πριν από σένα. Και όσο για την TRP είναι η πλέον δοκιμασμένη.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 21 Ιούλ 2006, 11:30:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα συγχρονιζέ έχουν πρόβλημα όταν γρατζουνάνε (αυτός ο άσχημος ήχος νταλίκας) αλλάζοντας ταχύτητα (ιδιέταιρα στις υψηλές στροφές). Η δυσκολία στην αλλαγή (σφιχτό σασμάν / δεν γίνεται εύκολα η αλλαγή 1ης-2ας και 2ας-1ης) οφείλεται κυρίως από λίπανση, ιδιομορφία των συγχρονιζέ και στρώσιμο του σασμάν. Μετά από καιρό χαλαρώνει (με την βοήθεια καλής βαλβολίνης) και στρώνει.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Downhill (Θανάσης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


308 Gt

Ένταξη: 09 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 257
Τόπος: Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 21 Ιούλ 2006, 11:38:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λές?? Τί άλλα συμπτώματα παρουσιάζει το "φαγωμένο" συγχρονιζέ??

Όσο είμαι στην εγγύηση δεν αγχώνομαι...Μετά το καλοκαιράκι θα πάω και στο club να το συζητήσουμε με τα παιδιά...

Αλλά αυτό το σκάλωμα ρε Μίλτο το παρουσιάζει και το peugeot του αδερφού μου...Δεν είναι γρατζούνισμα...απλά η αλλαγή απο 1ή σε 2ά σου δίνει την αίσθηση οτι δεν μπορεί να γίνει άμεσα όπως η αλλαγή απο 3ή-4ή π.χ....

Θα αναζητήσω λεπτομέρειες στο νέτ αλλά απο ότι θυμάμαι και σε άλλα thread εχω διαβάσει κατι ανάλογο για 'σκάλωμα"

Όσον αφορά τη μεταχείρηση, στο στρώσιμο ήμουνα μέχρι τώρα... Όχι τρελλά γκάζια, του έκανα βέβαια τα ανοίγματά του, αλλά όχι άσχημη μεταχείρηση. Πάντα τέρμα συμπλέκτη, χαλαρές αλλαγές, ιδιαίτερα όταν είναι κρύο, πολλή χρήση μέσα στην πόλη (1η - 2α συνέχεια).


Careful What You Wish You may Regret It
Careful What You Wish You Just Might Get It
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 21 Ιούλ 2006, 11:44:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Downhill έγραψε:
Λές?? Τί άλλα συμπτώματα παρουσιάζει το "φαγωμένο" συγχρονιζέ??

Όσο είμαι στην εγγύηση δεν αγχώνομαι...Μετά το καλοκαιράκι θα πάω και στο club να το συζητήσουμε με τα παιδιά...

Αλλά αυτό το σκάλωμα ρε Μίλτο το παρουσιάζει και το peugeot του αδερφού μου...Δεν είναι γρατζούνισμα...απλά η αλλαγή απο 1ή σε 2ά σου δίνει την αίσθηση οτι δεν μπορεί να γίνει άμεσα όπως η αλλαγή απο 3ή-4ή π.χ....

Θα αναζητήσω λεπτομέρειες στο νέτ αλλά απο ότι θυμάμαι και σε άλλα thread εχω διαβάσει κατι ανάλογο για 'σκάλωμα"

Όσον αφορά τη μεταχείρηση, στο στρώσιμο ήμουνα μέχρι τώρα... Όχι τρελλά γκάζια, του έκανα βέβαια τα ανοίγματά του, αλλά όχι άσχημη μεταχείρηση. Πάντα τέρμα συμπλέκτη, χαλαρές αλλαγές, ιδιαίτερα όταν είναι κρύο, πολλή χρήση μέσα στην πόλη (1η - 2α συνέχεια).


Απ'όσα λες τα συγχρονιζέ σου είναι μια χαρά. Απλώς άστα να στρωθούνε και μην ακούς για προβλήματα γιατί σε αγχώνουν άδικα!



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 21 Ιούλ 2006, 16:36:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Downhill έγραψε:

Αλλά αυτό το σκάλωμα ρε Μίλτο το παρουσιάζει και το peugeot του αδερφού μου...Δεν είναι γρατζούνισμα...απλά η αλλαγή απο 1ή σε 2ά σου δίνει την αίσθηση οτι δεν μπορεί να γίνει άμεσα όπως η αλλαγή απο 3ή-4ή π.χ....

Συμφωνώ με τον Τάσο. Δεν γρατζουνάει δεν έχεις πρόβλημα. Άσε να στρωθεί το σασμάν σου πρώτα (κι αυτό στρώσιμο χρειάζεται). Και έκανες πολύ καλά που άλλαξες την βαλβολίνη με καλύτερη - όσο ακόμη δεν είχε παλιώσει η μαμίσια. Δεν γνωρίζω κανέναν να την άλλαξε τόσο νωρίς. Οι περισσότεροι την αλλάξαμε όταν ήδη ήταν αργά. Σωστότατος!


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Downhill (Θανάσης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


308 Gt

Ένταξη: 09 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 257
Τόπος: Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Ιούλ 2006, 07:10:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:

Και έκανες πολύ καλά που άλλαξες την βαλβολίνη με καλύτερη - όσο ακόμη δεν είχε παλιώσει η μαμίσια. Δεν γνωρίζω κανέναν να την άλλαξε τόσο νωρίς. Οι περισσότεροι την αλλάξαμε όταν ήδη ήταν αργά. Σωστότατος!



Ε, εχω καλούς δασκάλους Very happy Very happy Very happy Very happy Cool Cool
Και ήδη μετά απο 1 Σαββατοκύριακο είμαι ευτυχισμένος που την άλλαξα!!! Cool Cool .


Careful What You Wish You may Regret It
Careful What You Wish You Just Might Get It
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 08 Αύγ 2006, 12:45:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Laughing
Πράγματι πιστεύω ότι μετά την TRP ό,τι και να βάλεις στην χειρότερη -και συνηθέστερη- περίπτωση θα πεις "πάλι μαμακία έκανα" και στην καλύτερη περίπτωση θα πεις "χμ... ίσως και να είναι καλύτερη... μπα... λες... ίσως... δεν ξέρω... για να δω..." κλπ

Τώρα έχω βαλβολίνες ΤΟΥΟΤΑ 75W-90 100% συνθετικές που γενικά είναι καλύτερες από μαμά αλλά θέλω να κάνω το πείραμα και να τις αλλάξω μήπως και υπάρξει περισσότερη βελτίωση ειδικά στο συγχρονισμό.....

Αφού πίνετε νερό στο όνομα της TRP θέλω να ρωτήσω:

Η αγωνιστικές ELF HTX 732 και Motul Gear 300 δεν είναι καλύτερες από την TRP????? Confused

Επίσης οι MotulGear 75W80 & 75W90 πως στέκουν δίπλα από την TRP? Rolling eyes


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 08 Αύγ 2006, 12:53:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

xarh μη πειραξεις τιποτα...οι διαφορες ειναι απειροελαχιστες και δυσδιακριτες...καλυτερα κρατα τα λεφτα να αλλαξεις κατι αλλο.

π.χ υγρα υδραυλικου Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 08 Αύγ 2006, 18:32:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ultra-one έγραψε:

Τώρα έχω βαλβολίνες ΤΟΥΟΤΑ 75W-90 100% συνθετικές που γενικά είναι καλύτερες από μαμά αλλά θέλω να κάνω το πείραμα και να τις αλλάξω μήπως και υπάρξει περισσότερη βελτίωση ειδικά στο συγχρονισμό.....

Αφού πίνετε νερό στο όνομα της TRP θέλω να ρωτήσω:

Η αγωνιστικές ELF HTX 732 και Motul Gear 300 δεν είναι καλύτερες από την TRP????? Confused

Επίσης οι MotulGear 75W80 & 75W90 πως στέκουν δίπλα από την TRP? Rolling eyes

75W90 μόνο αν είναι ψιλές 90άρες, και δεν ξέρουμε της TOYOTA πώς είναι. Για το "100% συνθετικές" κράτα επιφύλαξη. Στα λόγια όλες οι βαλβολίνες συνθετικές είναι (όπως και με τα λιπαντικά κινητήρων).

Λογικά, η απόλυτα καλύτερη θα είναι η αγωνιστική HTX 732 της ELF (είναι 75W80 φυσικά).
H Gear 300 είναι χοντρή 90άρα άρα δεν κάνει για μας. Καλά θα ήταν γιατί είναι και εστερική.
Η Motylgear 75W80 θεωρητικά είναι εφάμιλλη της TRP 75W80 (αμφότερες ημισυνθετικές). Αν βρεις την TRZ 75W80 προτίμησέ την ακόμη και έναντι της TRP, γιατί είναι ελαφρώς καλύτερη στα τεχνικά της χαρακτηριστικά. Η TRZ ήταν η πρώτη καλή βαλβολίνη που έβαλα και έκανε τη μέρα-νύχτα. Όταν αργότερα έβαλα την TRP δεν κατάλαβα διαφορά που σημαίνει ότι δουλεύει εξίσου καλά. Όταν ξαναέβαλα την TOTAL BV καινούρια δούλευε ικανοποιητικά αλλά στις πολύ γρήγορες αλλαγές γρατζουνούσα πού και πού κανά γρανάζι κάτι που δεν γινόταν ποτέ με τις καλές βαλβολίνες. Μετά ξαναέβαλα TRP και ησύχασα. Μετά (τον περασμένο Απρίλιο-Μάιο) κατέβασα σασμάν για αλλαγή ενός ρουλεμάν που από καιρό θορυβούσε και προληπτικά άλλαξα και τρία συγχρονιζέ μαζί με ένα ακόμη ρουλεμάν (πολύ φτηνά είναι και αξίζει το κόστος εάν ποτέ χρειαστεί να ανοίξετε σασμάν). Έβαλα AMSOIL MTG 75W90 (ψιλή 90άρα ισοδύναμη με 85άρα και πραγματικά 100% συνθετική) και τώρα το σασμάν δουλεύει καλύτερα από καινούριο και δεν υπερβάλλω γιατί θυμάμαι καλά πώς δούλευε καινούριο όταν το ζόριζα στις αλλαγές σε κάποια κόντρα ή σε στροφιλίκι ή σε πίστα. Ποιοτικώς εφάμιλλη της AMSOIL θεωρώ την εστερική REDLINE MTL (70W80) με το πολύ ψιλό και πολύ ενδιαφέρον ιξώδες.

Αν δεν έχεις αλλάξει την βαλβολίνη κάντο σύντομα και βάλε μία καλή κι ας δουλεύουν όλα ρολόι. Σώζεις το σασμάν σου μακροπρόθεσμα και τα λεφτά δεν είναι πολλά.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 09 Αύγ 2006, 10:18:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Άρα Μίλτο να υποθέσω ότι η σειρά "προτεραιότητας" είναι αυτή:
1. ELF HTX 732 75W80
2. ELF TRZ 75W80
3. ELF TRP 75W80
4. MotylGear 75W80

Τις Amsoil και Redline σε ποια θέση τις βάζεις?


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 09 Αύγ 2006, 18:22:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ultra-one έγραψε:
Άρα Μίλτο να υποθέσω ότι η σειρά "προτεραιότητας" είναι αυτή:
1. ELF HTX 732 75W80
2. ELF TRZ 75W80
3. ELF TRP 75W80
4. MotylGear 75W80

Τις Amsoil και Redline σε ποια θέση τις βάζεις?

Θεωρητικά τις βάζω στο 1 μαζί με την ELF HTX 732 (καί οι τρείς είναι πραγματικά 100% συνθετικές με PAO+ESTERS όπως η AMSOIL ή και μόνο ESTERS όπως η RED LINE). Η τεχνολογία των Γάλλων στα λιπαντικά δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα από των Αμερικανών. Απλά ο ανταγωνισμός και ο τρόπος λειτουργίας της αγοράς των τελευταίων συχνά αναδεικνύει και προϊόντα που προορίζονται εκ κατασκευής να είναι κορυφαία τεχνολογικά και ταυτόχρονα σε προσιτό κόστος παρασκευής και κατ'επέκτασιν κτήσης (που αυτό δυστυχώς το απολαμβάνουν μόνο όσοι κατοικούν στις ΗΠΑ-Καναδά αφού σε εμάς έρχονται σε υπερδιπλάσια τιμή - και τριπλάσια και τετραπλάσια...).

Για την HTX 732 έχω έναν ενδοιασμό επειδή αναφέρεται ως GL-5 χωρίς να σημειώνεται η τυχόν συμβατότητά της με GL-4 ή έστω ότι είναι συμβατή με κίτρινα μέταλλα (δηλ. κράματα χαλκού) σαν αυτά που περιέχουν σχεδόν όλα τα σασμάν παραγωγής. Μάλλον πρέπει να ρωτήσουμε την ίδια την ELF για σιγουριά, μην τυχόν και η αγωνιστική αυτή βαλβολίνη προϋποθέτει σασμάν που έχουν υποστεί κάποιες αλλαγές για να χρησιμοποιηθούν σε αγώνες. Λογικά πάντως θα είναι συμβατή με τα μπρούτζινα.

Υπάρχουν και άλλες εξίσου καλές βαλβολίνες. Απλά οι παραπάνω έχουν ιξώδη κατάλληλα και είναι συμβατές με τις προδιαγραφές των σασμάν μας (75W80 GL-4), εξαιρώντας τον ενδοιασμό προδιαγραφής για την HTX732..


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 28 Αύγ 2006, 23:07:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έβαλα σήμερα τις ELF TRP 75W80

Ο Χαραλαμπάκης ισχυρίζεται ότι η διαφορά της TRZ είναι μόνο η 5κιλη συσκευασία.

Τεσπά....

Οι πρώτες εντυπώσεις είναι θετικότατες!!

Το κιβώτιο δείχνει να έχει βελτιωθεί σε όλους τους τομείς σε σχέση με τις Toyota 75W90 που είχα (και που ήταν ήδη καλύτερες από τις μαμά βαλβολίνες....)

Περισσότερα όταν το δουλέψω μερικές μέρες. Wink


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Αύγ 2006, 10:41:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αργείς λίγο αλλά τον βρήσκεις τον σωστο δρόμο Thumb right

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 25, 26, 27  Επόμενη
Σελίδα 18 από 27

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2639s (PHP: 73% - SQL: 27%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on