PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Πρόβλημα (Ανάρτησης?)
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Ιούλ 2006, 13:52:43    Θέμα δημοσίευσης: Πρόβλημα (Ανάρτησης?) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ερώτηση 1η:

Τα εργοστασιακά μας εμπρόσθια αμορτισέρ, έχουνε bump stops?



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Ιούλ 2006, 14:09:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απ'όσο ξέρω όχι!


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Ιούλ 2006, 14:14:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εχμ...

206 1.4 16v XS (2004) ...



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Ιούλ 2006, 14:22:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

??Ε? Τί θες να πείς??


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Ιούλ 2006, 11:00:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θέλω να πώ ότι θα επιθυμούσα μια πιο τεκμηριωμένη άποψη...



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Ιούλ 2006, 21:00:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όλα τα μοντέλα μας έχουν bump stop στα μπροστινά αμορτισέρ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Ιούλ 2006, 22:32:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κερδίσατε 10 δωρεάν ringtones.

Ερώτηση 2η:

Είναι δυνατόν το bump stop να "πιαστεί" κάπου στο top mount και να επηρεάσει τη λειτουργία, ή ακόμα πιο συγκεκριμένα, την διαδρομή του αμορτισέρ?

Ευχαριστώ.



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
nik_marin (Nikos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Race

Ένταξη: 07 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 582

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Ιούλ 2006, 23:51:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

OXI


Link link2 link3
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Ιούλ 2006, 12:53:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ευχαριστώ.

Άλλος? Rolling eyes



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Ιούλ 2006, 21:36:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΟΧΙ ΟΧΙ... Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Ιούλ 2006, 14:29:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αφού παίξαμε το παιχνίδι, απαντηθήκαν οι ερωτήσεις, πάμε στο "πρόβλημα" μου...

Τον Νοέμβριο πέρισυ (αν θυμάμαι καλά) έβαλα την APEX (όλο το σετ, μπουκάλες ελατήρια, μαζί με ΡΣ από RC). Κατά την τοποθέτηση ξεκούμπωσε το ημιαξόνιο του οδηγού, χύθηκε ελάχιστη βαλβολίνη στο πάτωμα, και ενώ άρπαξα ένα γερμανικό κλειδί στο χέρι έτοιμος να σκοτώσω κάποιον, μου λέει και ο μηχανικός και ο πωλητής, ότι "έτσι γίνεται στα γαλλικά αρκετές φορές".

Εν πάσει περιπτώσει, μετά από μία βδομάδα, διαπίστωσα πως όταν έπαιρνα δεξιόστροφη στροφή κάθετη σε ένα συγκεκριμένο σημείο της "γειτονιάς" (όχι απαραίτητα πλακωμένος), στο οποίο είχε στρωθεί νέα άσφαλτος στην ευθεία ενώ στην κάθετη που έμπαινα είχε την παλιά (πες μια διαφορά 2 εκατοστά ύψους το ένα οδόστρωμα με το άλλο), ακουγόταν από μπροστά (το ένιωθα και από αριστερά μάλιστα) ενα ΓΚΑΠ μεταλλικό το οποίο ήταν σαν να έσπαγε κάτι (ψαλίδι? ημιαξόνιο? μπουκάλα ανάρτησης?)... Παρ' όλα αυτά, στην επόμενη αλλαγή λαδιών τον φεβρουάριο περίπου, όπως είχε σηκωθεί στη ράμπα του συνεργείου της αντιπροσωπείας το αμάξι, το κοίταξε μηχανικός και μου είπε δεν φάνηκε να έχει σπάσει/στραβώσει κάτι. Το "δράμα" αυτό συνεχίζεται και από τον Μάρτιο και μετά, αν πέσω (σκόπιμα ή κατά λάθος) σε κάποια λακούβα, από την αριστερή πλευρά ακούγεται ένα ΠΦΦΤ, σαν να ξεφουσκώνει το αμορτισέρ... δηλαδή έχω μείνει με το ελατήριο?! και το ΓΚΑΠ το ακούω μέχρι τώρα...

Το συνεργείο στο οποίο πήγα για 2η ευθυγράμμιση μου είπε τον Δεκέμβριο ότι πιθανώς έχει γίνει αυτό στην 2η ερώτηση... ότι έχει πιαστεί κάπου το bump stop και δεν αφήνει το αμορτισέρ να δουλέψει σωστά...

Η δική μου εκδοχή είναι ότι και λόγω μπλοκέ, το ημιαξόνιο όπως ξεκούμπωσε και το ξαναέχωσε ο άλλος μέσα (χωρίς να ξεμοντάρει σασμάν), κάπου δεν έπιασε καλά και γα**θηκε το σύμπαν...

Η δική σας γνώμη ποιά είναι? (πριν πετάξω καμιά 300άρα ευρώ ακόμα στα συνεργεία... Sad )



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
antonios16V (antonios)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Citroen Xsara 1.6 Vts (2002)

Ένταξη: 31 Αύγ 2005
Δημοσιεύσεις: 57

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Ιούλ 2006, 19:01:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το bump stop ειναι ενας παχυς σωληνας απο καουτσουκ περασμενος στον αξονα του εμβολου στο πανω μερος και εχει σκοπο να σταματησει την βυθιση (τερμα) της αναρτησης ωστε να μην βρει ο τροχος στον θολο.Επειδη ειναι ενα κομματι λαστιχο αποκλειεται να σκαλωση καπου.
Τωρα με το θεμα του ημιαξονιου,λαθος να μπει δεν γινεται, το καρε του δεν γινεται να κουμπωσει στραβα.
Στο δικο μου πριν καιρο αλλαξα τα αμορτησερ μονος μου και επαθα το ιδιο,για να βγαλω την μπουκαλα απο την φωλια πατησα λιγο παραπανω το ψαλιδι προς τα κατω ,τραβηχτικε λιγο το ημιαξονιο και μου εφυγαν μερικες βαλβολινες.
Το εβαλα παλι μεσα συμπληρωσα βαλβολινες και ολα οκ.
Αποψη μου ειναι να ελενξεις αντιστρεπτικη,ρουλεμαν αμορτησερ,και το ιδιο το αμορτησερ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Ιούλ 2006, 19:04:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

βαλε ξανα το μαμα πανω και τεσταρε το...
πιο φτηνα απο το να αρχισεις να ανοιγεις σαζμαν και να ψαχνεις ψαλιδια...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Ιούλ 2006, 20:28:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να βάλω επάνω ξανά τα μαμά αμορτισέρ μπροστά?



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Ιούλ 2006, 22:19:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εμενα η πεζο σπορ χτυπαει κατι δεξια. ψαλιδι αλλαξα τοπ μαουντ αλλαξα αυ6το εκει...λιγο αλλα ακουγοταν.

τελικα συμπερανα οτι ειναι θορυβος αναρτησης απο επαφη αμορτισερ-ελατηριου....ισως και εσενα χτυπανε μεταξυ τους...ή το αμορτισερ ειναι προβληματικο

επισης η απεξ δεν ειναι τερας αντοχης. αν ειναι κλαταρισμενο το αμορτισερ δε φαινεται ευκολα ευθυγραμμιση.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 28 Ιούλ 2006, 01:35:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Με 9.000 χλμ λες να κλάταρε? Rolling eyes

Και όχι, δεν θυμάμαι να έτρεξα στο Acropolis φέτος! Smile



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
nOkpos (Δημήτρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 1.6 GT (2009)

Ένταξη: 10 Ιούλ 2005
Δημοσιεύσεις: 1108
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 28 Ιούλ 2006, 06:51:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

και εμενα πρεπει να κανει το ιδιο πραγμα! μονο που εμενα το κανει εδω και 1 χρονο και δεν του εχω αλλαξει τπτ!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 28 Ιούλ 2006, 07:50:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

και με πιο λιγα........
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
elias (Ηλίας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2000)

Ένταξη: 05 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 357
Τόπος: Λάρισα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 28 Ιούλ 2006, 08:06:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σταύρο δες και αυτήν την περίπτωση που μου είχε τύχει όταν είχα κάνει αλλαγή στα αμορτισέρ πριν καιρό.
Παράθεση:
Το φαινόμενο του τριξίματος γίνεται όλο και πιο συχνό. Ακούγεται μόνο από την αριστερή ανάρτηση. Εμφανίζεται συνήθως όταν στρίψει αρκετά το τιμόνι σε ξεπαρκάρισμα ή στροφές στα τετράγωνα και σε συνδυασμό με ανωμαλίες του δρόμου. Εξαφανίζεται ως δια μαγείας και μετά από μερικά χλμ είναι όλα καλά.
Αργύρη αυτό που λές με τα "μπρατσάκια της αντιστρεπτικής" μπορώ εγώ να κάνω κάτι ή θέλει συνεργείο. Πάντως μου δίνει την εντύπωση ότι κάτι θέλει λάδωμα.
Και κάτι που παρατήρησα σήμερα. Τα αμορτισέρ από το σημείο που ξεκινά το ελατήριο και μέχρι πάνω το θόλο, έχουν ένα μαλακό προστατευτικό υλικό που θυμίζει ακορντεόν για να ακολουθεί προφανώς την κίνηση του αμορτισέρ. Συγκρίνοντας το δεξιό με το αριστερό αμορτισέρ παρατήρησα ότι στο αριστερό, το υλικό αυτό, δεν έχει τοποθετηθεί σωστά μέχρι πάνω το θόλο. Προσπάθησα να το ανεβάσω αλλά τίποτα. Μήπως γι'αυτό το λόγο πέρασαν τίποτα νερά, χώματα και δημιούργησε το πρόβλημα?

Ούτε το ρουλεμάν, ούτε τα μπρατσάκια της αντιστρεπτικής. Το πρόβλημα δημιουργήθηκε από το μαλακό προστατευτικό υλικό. Είχε κατέβει 5cm από την κανονική του θέση. Ευτυχώς που το είδα και το φτιάξανε χωρίς να πειράξουν κάτι άλλο.



Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 28 Ιούλ 2006, 13:19:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

W00t



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1501s (PHP: 86% - SQL: 14%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on