Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Μάϊ 2004, 14:55:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Le menou de problems de 1.600
1. Πολλαπλασιαστής.
2. Μπουζί.
3. Βενζίνες (της κακιάς ώρας).
4. Βρώμική πεταλούδα γκαζιού.(μετά απο κάποια χλμ ή κίνηση σε περιβάλλον με πολλή σκόνη ,νέφος κτλ κτλ
5. Προβληματικοί αισθητήρες "λ" ενίοτε κακοβαλμένοι.
6. Πολλαπλή εισαγωγής χαλαρά σφιγμένη .
Αυτά τα ολίγα για αρχή .... 
Με την ρόδα στον αέρα ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Μάϊ 2004, 17:00:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Βασικά, τα απορρίπτω όλα αυτά στο menu |
TIII δεν σου αρέσει το μενού
Steve έγραψε: | λόγω του ότι είμαι στα 1300 χλμ και το αμάξι το έχω 3½ βδομάδες. |
Στα 70 χλμ ζουάν
Στα 600χλμ τα πρώτα κροταλίσματα ανάλογα του Δημήτρη
-Απο την αρχή στραβοβαλμένη τάπα κάρτερ -την είδε ο μηχανικός που πήγαινα το άλλο μου αυτοκίνητο και ευτυχώς δεν ξεροψήθηκε ο <<μικρός>>Ηταν λίγο πρίν το τρίτο ταξιδάκι του (κάπου 600χλμ πήγαινε -έλα) στα 3500χλμ.Είχα πάει για λάδια προληπτικά .Ολο αυτόν τον καιρό τριγύρναγα με κάρτερ έτοιμο να τα λάδια!
Ουτέ 100χλμ ο δείκτης λαδιού έβγαζε ότι του κατέβαινε.
Κάτι έλεγες για 1300 χλμ
Steve έγραψε: | Βρές μου άλλο menu  |
Είσαι σίγουρος ότι θέλεις άλλο μενού Εγώ στη θέση σου δεν θα το ήθελα 
Με την ρόδα στον αέρα ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Μάϊ 2004, 13:20:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gskarmou έγραψε: | Στα 600χλμ τα πρώτα κροταλίσματα ανάλογα του Δημήτρη
-Απο την αρχή στραβοβαλμένη τάπα κάρτερ
Κάτι έλεγες για 1300 χλμ |
- Στην περίπτωσή μου τα κροταλίσματα τα άκουγα από την πρώτη μέρα που πήρα το αυτοκίνητο.
- Επίσης όταν έκανα την πρώτη αλλαγή σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο, ο μηχανικός έκανε τόσο βιαστικά την αλλαγή (φυσικά δεν ξαναπήγα...), που δεν βιδώθηκε σωστά η τάπα. Αυτό το αντιλήφθηκα στην επόμενη αλλαγή.
εξάλλου ένας πολύ σημαντικός λόγος που αλλάζω λιπαντικό συχνότερα από το κανονικό, είναι και ότι το λάδι που θα μείνει απο την προηγούμενη αλλαγή (λόγω βιασύνης του μηχανικού ) να έχει ακόμα ζωή.
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Μάϊ 2004, 15:05:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δημήτριος έγραψε: | .....
- Επίσης όταν έκανα την πρώτη αλλαγή σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο, ο μηχανικός έκανε τόσο βιαστικά την αλλαγή (φυσικά δεν ξαναπήγα...), που δεν βιδώθηκε σωστά η τάπα. Αυτό το αντιλήφθηκα στην επόμενη αλλαγή.
|
Ενας μηχανικός άφησε την τάπα αβίδωτη
Καλα σε μένα για να μην τον κουράσουν την άφησαν ξεβίδωτη απο το εργοστάσιο ,εκτός του το είχαν πλυμμηρίσει στο λάδι (ένα πόντο πάνω απο το maximum )
Με την ρόδα στον αέρα ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Ιούν 2004, 12:32:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδιά έκανα την αναβάθμιση του προγράμματος, μέσω κάποιου ηλεκτρονικού της Lion. Ο κόφτης κατέβηκε στις 6.500 rpm ακριβώς (ήταν περί τις 6.700 rpm) και το αυτοκίνητο ίσως να έχασε λιιίγο στα ψηλά και να πήρε λιιίγο στα χαμηλά...
Τέλος πάντων, ενώ είχα 100άρα βενζίνη, χθες ξανάκουσα τον θόρυβο σε μια ανηφόρα που πάτησα λιιίγο παραπάνω το γκάζι (από τα 30 στα 40 με δευτέρα)...
Αυτήν την φορά το έκανε στιγμιαία (2-3 φορές) και όχι συνεχόμενα όπως μερικές φορές το έκανε παλιά...
Πάντως (επειδή το ξέρω το αυτοκίνητο) μου έδωσε την αίσθηση ότι δεν αλλαξαν και πολλά
Έστειλα γράμμα στην peugeot. Σας το παραθέτω:
Dear Sir, madam
I would to ask you something technical about my car (the question is at the end of the text).
Since I bought it, I hear from the engine a strange sound which sounds like a detonation (knocks). It occurs whenever I partially open the throttle, and whenever the engine is hot. It doesn't stop immediately, sometimes it is heard for several seconds. It never happens when I fully press the accelerator. I almost always use petrol with 100 octanes, but there is no difference!
I try to handle the car as better as I can. I never force the engine unless the lubricant is quite hot and generally speaking I take much care about this car. The last I want for my car is to suffer detonation! I liked this car very much, that's why I bought it, but problems like that make me want to sell it! I can’t relish the car due to this.
I had already my engine computer's program upgraded, but it seems like nothing has changed. Nobody from the authorized garages (not "Lion Hellas") provided me with specific information and nobody from them did something about that problem. I have visited them countless times but they did nothing! I am very displeased!
In addition there are many other reasons that make feel displeased against them. For example, I have a small problem with the BSI unit of my car. During the year of the guaranty I mentioned it to them many times, but they did nothing. When the guaranty expired they told me that I have to change the BSI unit!!! The same happened with the thermostat's flange, but I forced them to replace it for free...
Anyway, some mechanics told me that this sound is not exactly a detonation, but something different. They also told me that it is harmless for the engine and I should not be aware of it. Before the program upgrade, I had my car's fumes monitored and the mechanic that did the job found that there is an excess of oxygen inside the combustion chambers. This mechanic urged me to proceed to the program upgrade. This work (the monitoring of the fumes) has been made by a non-official garage. The program upgrade has been made by an electronic mechanic of "Lion Hellas".
My basic question (s) is (are): Is this a pure detonation and in case of not what is it? In addition does this problem results in damage (due to striking forces or other consequences) for the engine? Is this problem threats the engine's longevity and efficiency? Will I face engine damage in the near (or in the father) future? Why the knock sensor does not intervene?
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Ιούν 2004, 12:48:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ωχ ωχ ωχ ....
εμενα παντως 04 μοντελο δε βαραει πυρακια με τιποτα...εχω 4500χλμ
θεωρητικα αφου το εχεις τρια χρονια θα επρεπε να εχει προκληθει ζημια οσο και αν προσεχεις παντως |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teodor_v (Στο καλο...) Μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16V
Ένταξη: 20 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 166 Τόπος: Θεσσαλονίκη-Καλαμαριά
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Ιούν 2004, 14:26:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δημήτριος έγραψε: | Παιδιά έκανα την αναβάθμιση του προγράμματος, μέσω κάποιου ηλεκτρονικού της Lion. Ο κόφτης κατέβηκε στις 6.500 rpm ακριβώς (ήταν περί τις 6.700 rpm) και το αυτοκίνητο ίσως να έχασε λιιίγο στα ψηλά και να πήρε λιιίγο στα χαμηλά... |
Δημήτρη γιατί κατέβηκε ο κόφτης; Είναι καινούριο πρόγραμμα της Peugeot
διαφορετικό απο αυτό που έχω εγώ; (Δεκέμβριος 04). Ο κόφτης σου με κάθε σχέση στο κιβώτιο ήταν στις ίδιες στροφές ή έπαιζε λίγο; Τώρα είναι μόνιμα στις 6.500; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Ιούν 2004, 14:27:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | ωχ ωχ ωχ ....
εμενα παντως 04 μοντελο δε βαραει πυρακια με τιποτα...εχω 4500χλμ
θεωρητικα αφου το εχεις τρια χρονια θα επρεπε να εχει προκληθει ζημια οσο και αν προσεχεις παντως |
Ένα αυτό (που είναι πάρα πολύ βασικό, έπρεπε να είχα πάρει τον κινητήρα στα χέρια προ πολλού) και το άλλο είναι το εξής : Γιατί ο knοck sensor δεν επεμβαίνει; Τον ήχο αυτόν τον έχω ακούσει και σε άλλα 206 που πάλι ακουγόταν για πολύ χρόνο. Άρα δεν μπορούμε να πούμε ότι ο knock sensor μου είναι χαλασμένος. Εξάλλου θα μου το 'δειχνε και σε κάποια διάγνωση...
Τον ίδιο ήχο τον έχω ακούσει και σε ένα Ford Focus 1,6 16v. Και άντε πες ότι ο δικός μας κινητήρας είναι πουσαρισμένος και με υψηλή συμπίεση, που χτυπά πυράκια και με 100 οκτάνια. Αλλά ο κινητήρας του focus; Από που και ως που; Είναι από τα πιο ήπια 1600άρια που έχω δει...
Πάντως πιστεύω τον μηχανικό που μου είπε ότι δεν είναι ακριβώς πυράκια, αλλά κάτι άλλο ακίνδυνο. Απλά όλα αυτά τα φαινόμενα στον χώρο καύσης τα αποκαλούν οι μηχανικοί συλλήβδην "πυράκια" (έτσι μου είπε)
Αλλιώς δεν έχει λογική!!!!
Συγκεκριμένα μου είπε : Έχεις πολύ οξυγόνο στου θαλάμους σου και αυτό το οξυγόνο δεν προλαβαίνει να εκτονωθεί. Έτσι χτυπάει στα τοιχώματα και ακούγεται αυτός ο ήχος. Με την αναβάθμιση θα έρθει στα ίσια του το οξυγόνο.
Τον ρώτησα : -Δηλαδή δεν είναι αυτανάφλεξη;
-Οχι! Μην το φοβάσαι.
Τώρα τρέχα, γύρευε!!! Δεν με πείθει σαν διάγνωση...
Θα προσπαθήσω να επικοινωνήσω και με τον ηλεκτρονικό της Lion που έκανε την δουλειά, αυτός σίγουρα θα ξέρει...
Ο κόφτης κατέβηκε. Δεν ξέρω πιο πρόγραμμα μου έβαλε, ούτε και πολλές λεπτομέρειες.
Του το άφησα και έφυγα...
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Ιούν 2004, 14:54:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδιά τελικά η θεωρία μου περί ελεγχόμενης αυτανάφλεξης (και όχι κρουστικής αυτανάφλεξης, δηλαδή πυράκια) δείχνει να δικαιώνεται!!!!
Πήγα σήμερα το πρωϊ στον μηχανικό και του είπα ότι σε 'σας. Δηλαδή ότι το αυτοκίνητο κάνει τον θόρυβο ξανά, αλλά όταν τον κάνει διαρκεί πολύ λιγότερο από πρίν (2-3 χτύποι). Μου είπε ότι είναι φυσιολογικό τόσο λίγο που στο κάνει και να μην το φοβάμαι.
Επέμεινα πολύ για να μου πει ό,τι ξέρει επί του φαινομένου και μου είπε το εξής : Μου είπε ότι το καύσιμο μίγμα που δεν πρόλαβε να καεί από τον προηγούμενο κύκλο, αλλά ούτε και να φύγει μέσω των καυσαερίων, μένει μέσα για τον επόμενο κύκλο λειτουργίας και αυταναφλέγεται πριν εμφανιστεί ο σπινθήρας. (εδώ, στο πριν τον σπινθήρα, κολλά και η ελεγχόμενη αυτανάφλεξη)
Το συμπλήρωμά μου
Πριν είχα πολύ όξυγόνο στους θαλάμους (το διαπιστώσαμε με μέτρηση των καυσαερίων), υπάρχει φτωχό μίγμα. Επειδή η σάρωση του κυλίνδρου είναι ελλιπής (ως απόροια του "λάνθασμένου" για εκείνη την περιοχή στροφών overlap) μένει κάποια ποσότητα καυσίμου μίγματος μέσα στον θάλαμο από τον προηγούμενο κύκλο.
Αυτή η ποσότητα αναμειγνύεται με τα καυσαέρια και δημιουργεί την τέλεια "μαγιά" για την εμφάνιση της ελεγχόμενης αυτανάφλεξης. Δηλαδή το μείγμα αυτό αναφλέγεται πριν εμφανιστεί ο σπινθήρας και όχι μετά από αυτόν (όπως συμβαίνει στα κλασικά πυράκια). Για να συμβεί αυτό χρειάζονται πολύ υψηλή θερμοκρασία, κάτι που το προσφέρουν τα καυσαέρια
Εν τω μεταξύ επειδή ακριβώς το νέο εισερχόμενο μείγμα είναι φτωχό σε καύσιμο, δεν μπορεί να μειώσει την θερμοκρασία που επικρατεί μέσα στον θάλαμο, αφού δεν υπάρχουν σε αυτό μεγάλες ποσότητες βενζίνης που δρουν ψυκτικά. Έτσι το φαινόμενο διατηρείται, μέχρι να ανέβουν οι στροφές και ο (σταθερός) χρονισμός των εκκεντροφόρων να γίνει πιο ευνοϊκός σε ό,τι αφορά την σάρωση των καυσαερίων.
Βέβαια η καύση με ελεγχόμενη αυτανάφλεξη διαρκεί πολύ λιγότερο χρόνο (είναι σχεδόν ισόχωρη καύση, αφού γίνεται αστραπιαία και καθολικά, σε όλη την έκταση του θαλάμου καύσης, εξού και οι μηδενικές σxεδόν εκπομπές HC). Αυτό όμως για να συμβεί, χρειάζονται καυσαέρια που εμπεριέχουν μέσα τους ενώσεις πολύ ασταθείς θερμοδυναμικά (ονομάζονται ενεργές ρίζες) και ως εκ τούτου "επιβιώνουν" μόνο σε πολύ υψηλές θερμοκρασίες οι οποίες αναπτύσσονται μόνο κατά την διάρκεια της κάυσης. Αυτές οι ενεργές ρίζες βοηθούν το μέτωπο της φλόγας να εξαπλωθεί αστραπιαία. Χωρίς αυτές η ελεγχόμενη αυτάφλεξη μπορεί να συμβεί, αλλά δεν θα είναι ατραπιαία, ούτε καθολική.
Συνεπώς ο κινητήρας μου (και πολλοί άλλοι κινητήρες) εμφανίζουν ελεγχόμενη αυτανάφλεξη γιαλαντζί!!!
Αυτά! Είμαι πολύ χαρούμενος και γιατί μάλλον έχει αίσιο τέλος η "περιπέτειά" μου, αλλά και γιατί μπόρεσα να βγάλω ένα αξιόλογο συμπέρασμα!!! 
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TONY PAP (Aντώνης) Τρελλαμένο μέλος

 206 1,6 16V 5θ
Ένταξη: 22 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 556 Τόπος: Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Ιούν 2004, 15:02:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οπότε Δημήτρη τελικά μαθαίνουμε να ζούμε με αυτό χωρίς καμμία ανησυχία και απλά σε άλλους 1600 16v συμβαίνει και σε άλλους όχι ?
TONY PAP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Ιούν 2004, 15:07:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TONY PAP έγραψε: | Οπότε Δημήτρη τελικά μαθαίνουμε να ζούμε με αυτό χωρίς καμμία ανησυχία και απλά σε άλλους 1600 16v συμβαίνει και σε άλλους όχι ? |
Μάλλον ναι. Πάντως σε εμένα έχει συμβεί τοσες φορές, που αν προκαλούσε ό,τι ζημιά προκαλεί και το πυράκι, ο κινητήρας τώρα έπρεπε να ήταν τουλάχιστον χλωμός (αν όχι κατεστραμένος)!!
Αλλά συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο! Ο κινητήρας είναι ακμαιότατος!
Εξάλλου συμβαίνει και σε άλλα αυτοκίνητα (206 και μη), όπως και στο Ford Focus 1,6 16v του φίλου μου...
Και αυτός δεν έχει κανένα πρόβλημα με το αυτοκίνητό του.
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
aris ioannina (aris ioannina) Νέος χρήστης

206xs 16v 2002
Ένταξη: 07 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 61
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιούν 2004, 12:13:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εμενα μου ειπαν οτι επικεινωνησαν με την πεζο αγγλιας και τους ειπαν οτι φταινε οι βενζινες στην ελλαδα!!!
εγο λοιπον κυριοι εχω και ενα ερωτημα αφου δεν σας ανησυχει τιποτα. γιατι δεν το κανουν ολα τα pug??
και γιατι δεν το κανουν ολα τα αλλα αμα φταιει η βενζινη.
επισης οταν λενε οτι πεφτει το avans οταν αντιλαμβανεται ο εγκεφαλος κατι ...αφτο δεν ειναι κακο. δεν μειωνει την αποδωση του κινητηρα εστω και στιγμιαια. και για να μην τρελλαθουμε τελειως. προωλημα θα εχουμε. ειναι μια διαδικασια μη προβλεπωμενη. οποτε στο χρονο πιστευω οτι θα εχουμε μεγαλυτερες φθορες και πτωση αποδοσης.
rallye for ever!!krima pou den to pira!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιούν 2004, 12:16:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οτιδήποτε αντιλαμβάνεται ο εγκέφαλος,θα στο δείξει στο διαγνωστικό.Έχω δει να έχει καταγράψει πυράκια από "κακή" βενζίνη.
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιούν 2004, 14:28:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
teoman έγραψε: | Οτιδήποτε αντιλαμβάνεται ο εγκέφαλος,θα στο δείξει στο διαγνωστικό.Έχω δει να έχει καταγράψει πυράκια από "κακή" βενζίνη. |
Εμένα δεν μου έχει βγάλει ποτέ τέτοια ένδειξη στους πολυάριθμους διαγνωστικούς ελέγχους που το έχω κάνει.
Πάντα όλα δούλευαν ρολόι, εκτός από μια φορά (στον 2ο μήνα χρήσης του) που έβγαλε κάτι για ελαττωματική ανάφλεξη και παροδικο ψεκασμό ή κάτι τέτοιο... Ο Στόικος, στον οποίο το πήγα, δεν έκανε τίποτε γι' αυτό, απλά πάτησε ένα κουμπί και εξαφανίστηκε η ένδειξη.
Και μια άλλη φορά (πάλι στον Στόικο) είχε βγάλει ένα μήνυμα για τα μπεκ.
Κατά τα άλλα όμως όλα ήταν ΟΚ...
Η μείωση του Avans μπορεί απλά να αντιμετωπίσει βραχυπρόθεσμα το φαινόμενο της προανάφλεξης. Δεν είναι δυνατόν να γίνεται μόνιμα αυτό, αφού έτσι θα προκαλέσει αργότερα νέα πυράκια στον κινητήρα (λόγω του ότι πέφτει η θερμοδυναμική απόδοση του κινητήρα και η πλεονάζουσα θερμότητα πάει στα τοιχώματα που τα υπερθερμαίνει), κάτι που θα οδηγήσει σε νέα μείωση του Avans κ.ο.κ.
Οπότε αυτό περί μόνιμης μείωσης του Avans είναι μια ΠΑΠΑΡΙΑ!!!
Εγώ πάντως πιστεύω στην θεωρία μου ακόμα...
Εξάλλου η πράξη με δικαιώνει. Ο knock sensor δεν επεμβαίνει, ο κινητήρας επιταχύνει αβίαστα κατά την διάρκεια του ήχου (αντί να "κρεμάει" όπως θα έπρεπε αν ήταν πυράκια), οι επιδόσεις του είναι πάρα πολύ καλές (μάλλον καλύτερες από τις "επίσημες"), λειτουργεί θαυμάσια (αντί να δυσλειτουργεί όπως θα έπρεπε), καταναλώνει λογικότατες ποσόστητες καυσίμου και τα καυσαέριά του είναι πολύ χαμηλά, όπως θα έπρεπε...
Όλα αυτά μετά από 50.000+ χλμ. συνεχούς παρουσίας αυτού του ήχου!
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Οκτ 2004, 00:33:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τελικά σχημάτισα μια νέα εικασία στο μυαλό μου. Την περιγράφω στο topic "Πυράκια"... 
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Natassa (Natassa) Μόλις έγραψα

 307cc
Ένταξη: 30 Σεπ 2005 Δημοσιεύσεις: 48
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Ιούλ 2006, 13:27:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
BTS έγραψε: | ακούω έναν μεταλλικό θόρυβο όταν πατάω και όταν αφήνω το γκάζι απότομα, κάτι σαν 'τακ'.Δεν μιλάμε για υποψία θορύβου, αλλά ήχο που ακούγεται μέσα-έξω. |
Λοιπόν αυτό μου το κάνει και εμένα εδώ και πολύ καιρό, μόλις πατήσω γκάζι και είναι μεταλλικός ήχος.
Τι μπορεί να είναι;;
ΥΓ
Μην μου πείτε να διαβάσω δέκα σελίδες θέμα, πλιζ.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Ιούλ 2006, 13:36:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
... Ζοάν (ή ζουάν)
Είναι ένας σύνδεσμος της εξάτμισης μπροστά. Στο επόμενο σέρβις ζήτησε να στο αλλάξουν (αν είσαι σε εγγύηση δωρεάν) με τα καινούργια που δεν χαλάνε 
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Natassa (Natassa) Μόλις έγραψα

 307cc
Ένταξη: 30 Σεπ 2005 Δημοσιεύσεις: 48
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Ιούλ 2006, 13:42:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | ... Ζοάν (ή ζουάν)
Είναι ένας σύνδεσμος της εξάτμισης μπροστά. Στο επόμενο σέρβις ζήτησε να στο αλλάξουν (αν είσαι σε εγγύηση δωρεάν) με τα καινούργια που δεν χαλάνε  |
Αχ, ευχαριστώ!
Και να σκεφτείς λήγει η εγγύηση μου 31/7.
Στο τσακ  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|