Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 02 Μάϊ 2006, 18:07:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Aν ηταν ολα τα λαντα σα το δικο μου,θα ειχε χρεωκοπησει η πεζω!
Παρεπιπτοντως η πιστα ειναι για ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, οχι για πατηνια,ασθενοφορα κλπ οποτε ελατε νυστικοι γιατι παιζει να φατε πορτα!.
Περιμενετε να το στρωσω και θα παμε στην πιστα!
Εως τοτε μπορειτε να επικοινωνειτε με τη γραμματεα μου!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 02 Μάϊ 2006, 18:14:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | Οι σιδερένιες δεν επιτρέπουν στα φρένα να κρυώνουν...] |
αν παρω σεσουαρακι? κανει δουλεια? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 02 Μάϊ 2006, 18:59:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | MEMsound έγραψε: | Οι σιδερένιες δεν επιτρέπουν στα φρένα να κρυώνουν... |
αν παρω σεσουαρακι? κανει δουλεια? |
Αν έχει λειτουργία "κρύου αέρα"
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 02 Μάϊ 2006, 19:03:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
EXΩ
αρα εχουμε
γρυλο απο πρακτικερ 18ευρω
ηλεκτρικο κατσαβιδι 37 ευρω
κρανος μαυρο ματ ρεισινγκ!!! 40ευρω
σεσουαρακι με κρυο αερα
καρεκλακι παραλιας
ταπερακι με κεφτεδες
φετα,ψωμι,
κουβερτα για τη γυναικα που κλασικα θα τον κοψει σε οποιο αυτοκινητο βρει(τον υπνο εεε)
αλλο? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 02 Μάϊ 2006, 19:09:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Hμερολόγιο τοίχου για να υπολογίζεις τους γύρους....
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 02 Μάϊ 2006, 19:17:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | EXΩ
αρα εχουμε
γρυλο απο πρακτικερ 18ευρω
ηλεκτρικο κατσαβιδι 37 ευρω
κρανος μαυρο ματ ρεισινγκ!!! 40ευρω
σεσουαρακι με κρυο αερα
καρεκλακι παραλιας
ταπερακι με κεφτεδες
φετα,ψωμι,
κουβερτα για τη γυναικα που κλασικα θα τον κοψει σε οποιο αυτοκινητο βρει(τον υπνο εεε)
αλλο? |
Ομπρελα για τον ηλιο και τρανζιστορακι ωστε να ακουμε τους τοπικους σταθμους!
Αν δε σου κανει κοπο φερε και το αυτοκινητο.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 02 Μάϊ 2006, 22:17:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καλα καλα κοροιδευετε...να σε δω κυριε λευτερη να κανεις τον ιδιο αριθμο γυρων με μενα και μετα τα λεμε.
και ξερεις οτι θα ειναι τριψηφιος.
επισης σε ποιο τοιχο θα κρεμασω το γυρολογιο???
εγω λεω να το κρεμασω στο λαιμο μαζι με τα κουδουνια!!!!
υ.γ λες να περασω απο χρυσαφη για λαστιχα απο τωρα?
ειχε κατι πεταμενα 540! εχει ανοιξει μαγαζι με αξεσουαρ στο ηρακλειο αστα να πανε. για πολυ δαγκωμα μιλαμε ο τυπος. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 03 Μάϊ 2006, 10:51:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | καλα καλα κοροιδευετε...να σε δω κυριε λευτερη να κανεις τον ιδιο αριθμο γυρων με μενα και μετα τα λεμε.
και ξερεις οτι θα ειναι τριψηφιος.
|
Eγω συνηθως παω στην πιστα για να οδηγησω το αυτοκινητο, οχι για να το πιω να το καψω να το στραγγιξω οπως συνηθιζουν καποιοι αλλοι!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Ιούν 2006, 14:04:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καποια στιγμη θα βρω χρονο να γραψω εντυπωσεις απο χτες...
ενα ευχαριστω μανθο νικο που μετατραπηκαν σε προσωπικο pit stop team Και ν=καναμε αγωνιστικες αλλαγες ελαστικων με οσα μπουλονια θυμηθηκα να φερω
που ειναι τα μπουλονια?
οεο???
ολα τα λεφτα η αθωα βολτα του λευτερη με το δυσμοιρο 206 μου που ξεκινησε με το λευετερη χαλαρο και ανετο και κατεληξε με εμενα να του ουρλιαζω ΜΗ ΚΟΒΕΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΔΩΣΤΟΥ ΜΕ ΟΣΑ στη κ8 για να μη μας περασει ενα sti 300τροχο που ηταν κολλημενο πισω....
ειμαστε καμενα τα παλικαρια το ειπαμε
το αμαξι αρκετο πιο καλο απο παλια με 19.5 πισω. τα φρενα αλλου.
δυστυχως τα λαστιχα ηταν απαραδεκτα. στο τελοσ που επεσε λιγο η θερμοκρασια και ο ηλιος και ειχαν δουλεψει καμια 30αρια γυρους το αμαξι αρχισε να στριβει αλλα και παλι το γωνατιζω. θελω πολυ δουλεια για να οδηγησω σε πιστα σαν ανθρωπος και οχι σα κανιβαλος.
υ.γ ολα τα λεφτα ο βλακας ο φιλος μου με το γκολφ που επειδη το ειδε οτι δε στριβει το εριξε στο ντριφτ.με αποτελεσμα να γεμισει τη πιστα χωματα στη κ1-κ3........ο νικος απο μεσα θα μας πει εντυπωσεις!!!!
επισης οΚΟΥΛΟΣ ΜΕ ΤΗ ΠΟΡΣΕ ΔΕ ΤΗΝ ΕΦΕΡΕ (ευτυχωσ ετσι οπως πηγαινα) ενω 2 καραγκιοζηδες με στειλανε κορινθο.....ας μη το θυμηθω αυτο!
ΜΑΝΘΟ ΑΚΟΥΣ>? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Ιούν 2006, 14:31:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στα έγραψα και αλλού, πάμε ματάξανά...
Την προηγούμενη φορά πάντως που σε είχα δει, είχες την τυπική οδήγηση υποστροφής. Δηλαδή μπαίνω με πολλά και σβαρνάω την μούρη μέχρι να στρίψει. Οσο και γκάζι έχεις εκεί, αυτό πάλι θα μουριάσει. Μετά από ένα σημείο και μπλοκέ να έχεις πάλι το ίδιο θα σου κάνει.
Γι'αυτό σου λέω να έρθω και εγώ την επόμενη φορά (όχι ότι εγώ είμαι καλύτερος, το ξεκαθαρίζουμε αυτό) απλώς για να μπεις σε ένα πρόγραμμα, μπαίνω αργά και χωρίς πολλά φρένα (χωρίς αποσταθεροποίηση) να βρω τις γραμμές μου και τις δυνάμεις φυσικής που ασκούνται στο αυτοκίνητό μου και μετά αρχίζω μία-μία στροφή να την δοκιμάζω μέχρι όπου πάει...
Οσο γι'αυτό:
pskarm έγραψε: | ΝΑΙ Αλλα μανθο ουτε στα xs τα αγωνιστικα δινει καμπερ ο γαλλος. |
Δεν δίνει απλά γιατί δεν χρειάζεται σε δρόμο. Οταν μιλάμε για πίστα, ναι το καμπερ χρειάζεται, αλλά όταν οδηγείς στον δρόμο σαφέστατα λέμε ότι θες 100% του μπροστινού πέλματος να πατάει στον δρόμο. Σκέψου σε ένα πατημένο κομμάτι να μην πατάει όλο το ελαστικό σου...
Στην ουσία αυτό που θα κερδίσεις με εξτρα καμπερ (πολύ κλειστές στροφές) θα το χάσεις στις ευθείες και στην καθημερινότητα (μειωμένα φρένα, μειωμένη αίσθηση γύρω από την ευθεία, μειωμένη αίσθηση μικρών καμπών κλπ) Μαζί και η πρόωρη φθορά των ελαστικών...
Αυτά που κερδίζεις από το καμπερ, μπορείς να τα πάρεις και από αλλού....
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Ιούν 2006, 14:38:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στην αρχή το 206 μας υπέστρεφε αρκετά.
Φρέναρες νωρίς και όχι όσο χρειαζόταν.
μετά έστριβες νωρίς (γιατί είχες περισσότερα km/h από όσα έπρεπε στην είσοδο) και έτσι στην έξοδο από το apex και μετά δεν μπορούσες να μείνεις κοντά στο εσωτερικό κερμπ (αναφέρομαι στην Κ9 κηρίως αλλά και στις Κ4 και Κ6)
και επειδή χρειζόταν κι άλλο στρίψιμο από το apex και μετά ένοιθες το 206 να φρενάρει και θέλοντας να βγεις με πιο πολλά Km/h από την στροφή πάταγες κι άλλο γκάζι οπότε και αυτό σπίνιαρε κ ιάλλο και υπέστρεφε.
και μετά σου λείπει δύναμη...
Πάμε τώρα σε μια πιο "σωστή" προσέγγιση:
Κ8 -> Κ9
Μαθαίνοντας ....
έρχεσαι με 3 σπασμένη ή 4η οριακά.
Αρχικά κατεβάζεις σε 2α πριν την Κ8 και μπαίνεις με γκάζι αριακά πάνω στο κέρμπ (με την ανάρτηση/ράβδους/λάστιχα που έχεις το αμάξι δεν πάει πουθενά )
Γκαζώνεις και στην έξοδο της Κ8 μένοντας όσο πιο αριστερά μπορείς.
Φρενάρεις αργά και απότομα με το τιμόνι ισιο = ΠΡΙΝ στρίψεις για την Κ9.
Αφήνεις το φρένο στρίβεις και με την αδράνεις το πίσω μέρος θα σου ανοίξει λίγο την τροχιά του και θα σε βοηθήσει να μείνεις στο εσωτερικό της Κ9 όπου εκεί πλέον μπορείς να βγεις με το γκάζι στο πάτωμα με 2α χωρίς να σπινιάρεις.
και φυσικά όταν μάθεις την γραμμή μετά μπορείς να μπεις στην Κ8 με πατημένη 3η αλλά θα πρέπει μετά να έχεις γρηγορα αντανακλαστικά να κατεβάσεις σε 2α μαζί με το φρενάρισμα χωρίς να χάσεις την γραμμή σου και χωρίς να στρίψεις νωρίτερα από ότι πρέπει.
Άρα μάθε το πρώτα με 2α και μετά ατο δοκιμάζεις και με 3η.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την MEMsound στις Πεμ 08 Ιούν 2006, 14:42:25, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Ιούν 2006, 14:41:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
συμφωνω απολυτα και για αυτο δεν εχω δοκιμασει τα ακρα με το καμπερ ...
τωρα οσον αφορα την οδηγηση μου την προηγουμενη φορα ενω το ενιωθα οτι ειμαι εντελως λαθος το αμαξι ισως και λογω ελαστικων δεν χαμπαριαζε και πολλα. οτι και να εκανα το ανεχοταν.
χτες ομως ηταν εντελως αλλου και αρνιοταν να δεχτει το στραμπουληγμα μου...μετα που ηρεμησα και σοβαρευτηκα με αυτα που μου ειπε ο τιμος με το λευτερη καπου εστρωσε η μουρη... και παλι ομως με τοσα λιγα αλογα δε νομιζω οτι μπορω να βγαλω σοβαρα συμπερασματα για το πατημα του αυτοκινητου.
επισης ενα αλλο που παρατηρησα ειναι οτι εχανα συνεχεια τα φρενα.
απο τη μια ειχαν αναψει και απο την αλλη δεν εχω αλλαξει τα υγρα ακομα με τα motul που νομιζω θα στρωσουν τη κατασταση...
δηλαδη ειτε αργουσαν και εμπαινα μεσα στη στροφη ειτε εμπαινε το bas και κοκκαλωνε το αμαξι π.χ εξοδο κ3 2-3φορες εκοψε υπερβολικα και αλλες τοσες εφυγα ευθεια. στη δε κ1 λογω των χαλικιων απο το γκολφ συνεχεια πατουσα αλλου. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Ιούν 2006, 14:45:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με τα 283 που έχετε στριμώξει και συ και ο Τάσος μέσα στις σιδερένιες είναι λογικό να "ψύνονται" οι δίσκοι!
Δεν ξέρω αν πρόσεξες ότι πήραν και ένα όμορφα μπλε χρωματάκι...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Ιούν 2006, 14:51:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι αυτό είναι γεγονός....
Χτυπάω το κεφάλι μου που έδωσα τις speedline!
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Ιούν 2006, 14:51:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κ8-κ9 το δικο μου μανθο θελει παραπανω χλμ
το αμαξι στριβει με 3η ανετα ολη τη κ8. αν κατεβασω 2α ειναι εγκλημα. τα φρενα τα εχω για να κοψει .
επισης οτι και αν δοκιμασα στο τελος που εστριβα οπως λες το πισω μερος ΔΕ ΒΟΗΘΟΥΣΕ με τιποτα.ηταν ελαχιστο το κλεισιμο του.
αυτο που βοηθουσε ηταν οταν το πεταγα πανω στο κερμπ της κ9 που η μουρη μετα κρατιοταν μεσα...
τα φρενα τα κραταγα ισια πριν τη κ9 . καπου την εχω ψιλοκαταλαβει αυτη τη στροφη...θελει δουλεια αλλα το νοημα το επιασα ...νομιζω φανηκε η διαφορα.
εκει που ηταν λιγο μπερδεμα με φρενα ηταν κ3-κ4 οπου το αμαξι εμπαινε με παρα πολλα στη κ3 και δεν ειχα το σωστο timing στα φρενα με αποτελεσμα να το κοκκαλωνω πιο νωρις.αν εμπαινα με πιο λιγα το ενιωθα το αμαξι οτι ηταν αργο. λιγες φορες καταφερα μα μπω με ικανοποιητικα χλμ να το κρατησω στην εξωτερικη της κ4 και να φρεναρω για να μπω καλα στη κ4.ηταν καθαρα θεμα φρενων οταν καταλαβα τις γραμμες.
στις δε φυστικιες ηταν η πιο χαρακτηριστικη στροφη για τα λαστιχα που την αλλη φορα εμπαινα με 2α κοφτη και αλλαζα σε 3η πανω στο εσωτερικο κερμπ ενω χτες στην αρχη εβαζα 3η στο τελος οταν ανοιγομουνα για το εξωτερικο κερμπ...
μετα προς το τελος αρχισαν να κρατανε και εβαζα παλι 3η πιο νωρις.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Ιούν 2006, 14:57:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: |
Δεν ξέρω αν πρόσεξες ότι πήραν και ένα όμορφα μπλε χρωματάκι... |
μπαρδον??????????????? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Ιούν 2006, 15:02:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | κ8-κ9 το δικο μου μανθο θελει παραπανω χλμ
το αμαξι στριβει με 3η ανετα ολη τη κ8. αν κατεβασω 2α ειναι εγκλημα. τα φρενα τα εχω για να κοψει..... |
Είπα:
ΜEMsound έγραψε: | Κ8 -> Κ9
Μαθαίνοντας .... |
εννοείται ότι η στροφή είναι για 3η....
volvos έγραψε: | επισης οτι και αν δοκιμασα στο τελος που εστριβα οπως λες το πισω μερος ΔΕ ΒΟΗΘΟΥΣΕ με τιποτα.ηταν ελαχιστο το κλεισιμο του.
αυτο που βοηθουσε ηταν οταν το πεταγα πανω στο κερμπ της κ9 που η μουρη μετα κρατιοταν μεσα...
τα φρενα τα κραταγα ισια πριν τη κ9 . καπου την εχω ψιλοκαταλαβει αυτη τη στροφη...θελει δουλεια αλλα το νοημα το επιασα ...νομιζω φανηκε η διαφορα..... |
αφού βρήκες τρόπο οκ.
Αλλά ίως με πιο απότομο στρίψιμο να βοηθήσει περισσότερο το πίσω μέρος
(υποθετικό είναι αυτό και θέλει δοκιμή προφανώς)
volvos έγραψε: | εκει που ηταν λιγο μπερδεμα με φρενα ηταν κ3-κ4 οπου το αμαξι εμπαινε με παρα πολλα στη κ3 και δεν ειχα το σωστο timing στα φρενα με αποτελεσμα να το κοκκαλωνω πιο νωρις.αν εμπαινα με πιο λιγα το ενιωθα το αμαξι οτι ηταν αργο. λιγες φορες καταφερα μα μπω με ικανοποιητικα χλμ να το κρατησω στην εξωτερικη της κ4 και να φρεναρω για να μπω καλα στη κ4.ηταν καθαρα θεμα φρενων οταν καταλαβα τις γραμμες...... |
αυτό είναι το πιο γρήγορο κομμάτι της πίστας.
και όντως αυτό έχω διαπιστώσει και γω για εκεί.
ότι είναι θέμα απότομων φρένων μόλις "προσγειωθείς" από το κερμπ της Κ3.
Βασικά γιατί η ασφαλτος στην Κ4 σε κρατάει και γιατί δεν είναι τόσο κλειστή όσο η Κ9 και μπορείς να ανοίξεις τροχιά προκειμένου να επιταχύνεις στην έξοδο.
volvos έγραψε: | στις δε φυστικιες ηταν η πιο χαρακτηριστικη στροφη για τα λαστιχα που την αλλη φορα εμπαινα με 2α κοφτη και αλλαζα σε 3η πανω στο εσωτερικο κερμπ ενω χτες στην αρχη εβαζα 3η στο τελος οταν ανοιγομουνα για το εξωτερικο κερμπ...
μετα προς το τελος αρχισαν να κρατανε και εβαζα παλι 3η πιο νωρις.... |
μυστήρια στροφή κανονικά 3ης αλλά με τις εξωτερικές ρόδες πάνω στο εξωτερικό κερμπ.......
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Ιούν 2006, 15:07:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | MEMsound έγραψε: |
Δεν ξέρω αν πρόσεξες ότι πήραν και ένα όμορφα μπλε χρωματάκι... |
μπαρδον??????????????? |
όταν πυρώσει ένα μέταλλο και μετα κρυώσει του "μένει" ένα ωραιότατο μπλε χρώμα... (αντί για σημί που είναι "κανονικά")
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Ιούν 2006, 15:07:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
3η με διλιτρο
που θα παει δε θα το δυναμωσω
φαντασου κουραση δεν ειδα τιποτα...
το αλλο στο ειπα?
η ταβερνα ηταν κλειστη και γυρισαμε σπιτια μας...ξενερα.
αν μπορεσω να ερθω το βραδυ(δυσκολο ομως ) θα το αναλυσουμε.
εχω και ενα βιντεο του λεφ απο μεσα...αλλα οδηγει σα κυρια εκει.
μετα λυσαξε... (πλακα κανω λευτερη-αλλωστε και παλι lada rider θα εισαι ειναι εκ γενετης το κακο σε μερικους απο εμας!) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Ιούν 2006, 15:10:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αντε βρε σαχλαμάρα.
Βάλε τους 2 rallo-εκκεντροφόρους μαζί με το χταπόδι του και μια ελέυθερη εξάτμιση και βασικά (για να μην πω πριν από όλα) ένα 14/60 και θα είσαι μια χαρά.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|