Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
gianic (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος

 mx-5 1.8
Ένταξη: 02 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 835 Τόπος: Αγ.Παρασκευη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Μάϊ 2006, 20:56:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DIMCHRI έγραψε: |
μάλλον Ιταλικά είναι .... |
ισπανικα 
bye bye cc , welcome miata
Fuck army... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tsosmoulis (μητσάκος) Έχω ξεφύγει !!!


 106 rallye x 2
Ένταξη: 03 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 1747 Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Μάϊ 2006, 21:01:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gianic έγραψε: | DIMCHRI έγραψε: |
μάλλον Ιταλικά είναι .... |
ισπανικα  |
ρώσσικα 
τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5259 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Μάϊ 2006, 23:47:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
tsosmoulis έγραψε: | gianic έγραψε: | DIMCHRI έγραψε: |
μάλλον Ιταλικά είναι .... |
ισπανικα  |
ρώσσικα  |
γιαπωνεζικα
το μαμησαμε παλι χεχε |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!

 Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Ιούν 2006, 12:42:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν μου λέτε εσείς που τα ξέρετε όλα...
Το 207 GT, δουλεύει σε 0.8 bar όπως μου είπε ο Stevon ή στο 1.8 που λένε τα sites?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Ιούν 2006, 12:53:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μηπως ειναι 1.8psi???
giati 1.8 μπαρ...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Ιούν 2006, 13:13:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια δεν ξερω στα ισπανικα πως λεγετε το τουρμπο αλλα στο site οπου ειναι ισπανικα κανει λογο για turbocompressor.Πιστευω οτι αυτες οι λεξεις ειναι καπως fix για ολες τις χωρες.Μηπως ετοιμαζουν και κανενας αλλος κινητηρας στα 1.4 κυβικα?Μηπως ετοιμαζουν το αντιστοιχο GT?
Μπορει να ειναι μονο ονειρα αυτα αλλα απο οτι ξερω τα 150 αλογα θα τα φυσαει αερας 0,4bar ενω τα 170 ή 190 που λενε αλλοι θα τα φυσαει αερας 0,8bar.
Το νουμερο που διαβασα ηταν 1,8bar και μου θυμησε πολυ το Golf GT γιατι η συνολικη πιεση εφτανε αν θυμαμαι καλα σε αυτο το νουμερο.
Οποιος ξερει κατι παρακαλω να μας δωσει τα φωτα του.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...) Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων

 VF7 + VF3 = P.S.A.
Ένταξη: 22 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2584
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Ιούν 2006, 15:13:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
0,8.......
Και τιμή 20,500€....τώρα πουλήστε τα όλοι...και πάμε για τις παραγγελίες μας....
Όσο για το ...
Turbocompressor: It is a type of compressor, whose movement comes from a turbine that is in the exhaust gases current. Compressor and turbine are united by an axis and are locked up either in a common housing, or or the turbine integrated in the same exhaust manifold. The exhaust gases affect the trowels of the turbine, that can get to reach regimes of turn near 300,000 rpm. The Maxima pressure of a turbocompressor is limited by a spill valve. When the pressure arrives at a determined level, the valve opens a conduit that turns aside to exhaust gases, so that they do not affect the turbine. This valve can be controlled pneumatically or electronically.
The turbocompressor as much increases the yield in motors of gasoline as in Diesel engine, but more in the Diesel engine. In first, when putting more air, is necessary to put more gasoline (the proportion is practically constant). The advantage that it gives is that the loss by pumping diminishes. In a Diesel engine, I disturb puts more air in the motor, without necessarily it increases the amount of injected fuel. A special type of turbocompressor is the variable call or also of variable geometry. What varies in this type of compressor is a mechanism that increases or diminishes the force that the exhaust gases do on the turbine. At the moment there are two mechanisms to vary the area through which it passes exhaust gases towards the turbine: in one (image of the left), a series of blades also changes to the area and the angle of incidence of the gas on the turbine. In the other (image of the right) it is a "bell" that moves axially in relation to the turbine to vary the area. Until now, the turbocompressor variable is only used in diesel engines; in those of gasoline the temperature of exhaust gases is too high to admit systems like these.
I disturb variable serves to diminish the answer delay. The regime that must reach a turbocompressor is very great and costs a certain time to accelerate it, specially to low power setting. When increasing the force that makes exhaust gases on the turbine, that time is smaller. A variable turbocompressor does not have spill valve necessarily, since it can get to diminish the turn of the turbine until the pressure that generates the compressor descends to the required level.
Αυτή είναι μία πρόχειρη μετάφραση στα Αγγλικά,το νόημα θα το βγάλετε πάντως Δόξα Τον Θεό...δέν είναι.......Golfoμότερο...
Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Ιούν 2006, 19:08:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιατι να μην εχω παρει lower στα αγγλικα?Γιατι?
Τωρα δεν βγαζω τιποτα.Οπως και να εχει το 20,500 το ειδα και πολυ καλα.Μου φενετε πως θα χαιρετισω νωρις το 307.Ειναι αυτο το "Τ" που κανει την διαφορα.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5259 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Ιούν 2006, 23:08:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σημερα το πρωι εκανα τεστDrive το 207
μου εστειλαν προσκληση στο σπιτι....ε....ειπα να μην τους προσβαλω....
οδηγησαμε το 1400 / 16ν 90 αλογα.
συμπερασματα:
παρα πολυ καλη κατασκευη τελικα (λαθος μου σε προηγουμενο post που δεν το ειχα προσεξει).
απιστευτα ελαφρυ τιμονι (βολευει αφανταστα) μου αρεσε σε 1η δοση
και καλουτσικο κιβωτιο (καλυτερο απο 206 χειροτερο απο 307cc/407)
αλλα
1300 κιλα που σημαινει οτι το 90hp δεν πηγαινε βημα, κιας πασχιζε ο καημενος ο πωλητης να μας πεισει για το αντιθετο. συμφωνισαμε να μην του χαλασουμε το χατιρι
τωρα για οδικη συμπεριφορα....μεσα στα στενακια και σε μια ευθεια 1000μετρα δεν καταλαβαινεις και πολλα. σφικτο σε αναρτησεις-αθορυβο-καλο θα ελεγα.
τελικο προσωπικο συμπερασμα : μονο το 1600/150hp θα αξιζει γιατι θα εχει καποια σημαντικα αλογα (αν και βαρυ) και θα ειναι full εξοπλισμενο με ηλιοροφες και ολα τα καλουδια. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Ιούν 2006, 18:40:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Προσφατα ειχα εμπειρια με 207 1.6 !!! 2πορτο, εκδοση Sport!!! Τα περι ποιοτητας, χωρων κτλ τα εχουμε αναλυσει!!! Το πατημα και γενικοτερα η αισθηση απο την κυληση του αυτοκινητου δεν θυμιζει με τιποτα αυτοκινητο της κατηγοριας (και φυσικα ουτε 206), αρκετα ανωτερο!!! Το τιμονι με χαλαει που ειναι σχετικα ελαφρυ και για ακομα μια φορα (αν και καλυτερος) ο επιλογεας!!! Τα φρενα του ειναι μια χαρα, αλλα δεν ξερω για ποσο αντεχουν με αυτο το βαρος!!! Απο θεμα επιδοσεων τωρα ξενερωσα!!! Αν δεν ειχε και το κοντο σασμαν... Θυμιζει σε αισθηση το 206 1.4 16ν!!!
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vinman Γεν. Γραμματέας
407 2.0
Ένταξη: 21 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 4577
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Ιούν 2006, 22:25:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έχει αρχίσει να κυκλοφορεί στους δρόμους αρκετά συχνά τις τελευταίες ημέρες και μπορώ να πώ ότι είναι πολύ όμορφο τελικά...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 406 coupe 2.2 2005
Ένταξη: 31 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1684 Τόπος: Νικαια city
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιούν 2006, 00:03:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
έχει κανείς ιδέα πότε έρχεται το 207 cc turbo 1.6 ???
PS FERRIES
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5259 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιούν 2006, 11:34:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DIMCHRI έγραψε: | έχει κανείς ιδέα πότε έρχεται το 207 cc turbo 1.6 ??? |
για cc δεν ξερω αλλα μου ειπαν οτι σε 2 μηνες απο τωρα (βλεπε Φθινοπωρο) θα αρχισουν οι παραγγελιες για το 1600 turbo 150hp  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...) Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων

 VF7 + VF3 = P.S.A.
Ένταξη: 22 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2584
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιούν 2006, 13:57:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DimiP έγραψε: | DIMCHRI έγραψε: | έχει κανείς ιδέα πότε έρχεται το 207 cc turbo 1.6 ??? |
για cc δεν ξερω αλλα μου ειπαν οτι σε 2 μηνες απο τωρα (βλεπε Φθινοπωρο) θα αρχισουν οι παραγγελιες για το 1600 turbo 150hp  |
Λοιπόν...οι παραγγελίες έχουν ΗΔΗ ξεκινήσει....(χίχιχι) οι πρώτες παραδόσεις θα γίνουν περίπου τον Οκτώβριο.
Τώρα για το cc υπολόγισε σε κανα χρόνο...
Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ydwr (Πανος) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2003)
Ένταξη: 28 Ιαν 2004 Δημοσιεύσεις: 243 Τόπος: Πεντελη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιούν 2006, 08:48:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χθες πήρα το Drive το οποίο είχε ενα συγκρίτικο αναμεσα στα
207 1,4 90 hp
Clio 1.4 95 hp
Grande Punto 1.4 90 hp
Yaris 1.3 90hp
Πιο ολοκληρωμένο βγήκε το 207 με διθυραμβους για το τιμόνι του Σχολιαστηκε θετικά το πατημα του και η αισθηση μεγαλύτερης κατηγορίας αυτοκινητου στο σαλόνι. Καθώς και ο ροπάτος κινητήρας του στις χαμηλές και μεσαιες στροφές.
Χαρακτηριστικά αναφέρει ότι δοκιμάζοντας τα αυτοκίνητα σε στριφτερούς δρόμους "μπαινεις στο ενα αμάξι για 10', σταματας μπαίνεις στο επόμενο, σταματας, μπαινεις στο επόμενο και γυρνας με το 207"
Στα αρνητικα συγκαταλέγονται οι χώροι για τους πίσω που εξακολουθούν να ειναι περιορισμένοι σε σχέση με τους ανταγωνιστες, τα πολλά κιλά, και ο μικρος χώρος αποσκευων.
Ο κύριος ανταγωνιστής του ηταν και πάλι το clio το οποίο αν και πιο παιχνιδιαρικο εχει τιμονι "playstation που όσο και να προσπαθέις δεν μπορείς να το συνηθήσεις". (Το τιμονι με την αισθηση του χαλούσε και τον δοκιμαστή του clio rs με τους 200 ίππους)
Για την αποφυγή οποιονδήποτε παρεξηγήσεων (ακους Νικο) τα παραπανω ειναι μια περιληπτικη αναδημοσίευση των απόψεων των δοκιμαστων του περιοδικού.
Πανω κατω,μπρος πισω και πλαγιως |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιούν 2006, 14:51:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sημερα ειδα σε μια πεζο ενα 207 και ενα 307 παρκαρισμενα μπρος-πισω....
ενα εχω να πω. το 207 ειναι πιο ψηλο και απο το πουλμαν 307 και εκανα πολλα δευτερολεπτα-λεπτα μεχρι να αποφασισω πιο ειναι πιο μεγαλο..
στο ματι φαινεται πιο μεγαλο και απο 307! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5259 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιούν 2006, 18:04:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | sημερα ειδα σε μια πεζο ενα 207 και ενα 307 παρκαρισμενα μπρος-πισω....
ενα εχω να πω. το 207 ειναι πιο ψηλο και απο το πουλμαν 307 και εκανα πολλα δευτερολεπτα-λεπτα μεχρι να αποφασισω πιο ειναι πιο μεγαλο..
στο ματι φαινεται πιο μεγαλο και απο 307! |
που να δεις το νεο civic ποσο ψηλο και κυριως ογκώδες ειναι.
αυτο με τα φωτα που πιανουν ολη τη μπροστινη μουρη.
ειδα ενα χθες και το χαζευα! ΑΡΜΑ ΜΑΧΗΣ λεμε τωρα.
sorry για το offtopic  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Ιούν 2006, 10:59:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ydwr έγραψε: | Χθες πήρα το Drive το οποίο είχε ενα συγκρίτικο αναμεσα στα
207 1,4 90 hp
Clio 1.4 95 hp
Grande Punto 1.4 90 hp
Yaris 1.3 90hp
Πιο ολοκληρωμένο βγήκε το 207 με διθυραμβους για το τιμόνι του  |
........Επειδή δεν υπήρχε Ford Fiesta στο τεστ! 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Ιούν 2006, 17:21:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ultra-one έγραψε: | Ydwr έγραψε: | Χθες πήρα το Drive το οποίο είχε ενα συγκρίτικο αναμεσα στα
207 1,4 90 hp
Clio 1.4 95 hp
Grande Punto 1.4 90 hp
Yaris 1.3 90hp
Πιο ολοκληρωμένο βγήκε το 207 με διθυραμβους για το τιμόνι του  |
........Επειδή δεν υπήρχε Ford Fiesta στο τεστ!  |
Ενταξει, μιλαμε παντα με βαση τα νεα δεδομενα (βλεπε ηλεκτρικη κρεμαγιερα)!!!
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...) Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων

 VF7 + VF3 = P.S.A.
Ένταξη: 22 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2584
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 27 Ιούν 2006, 09:09:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | sημερα ειδα σε μια πεζο ενα 207 και ενα 307 παρκαρισμενα μπρος-πισω....
ενα εχω να πω. το 207 ειναι πιο ψηλο και απο το πουλμαν 307 ... |
Καλά ρέ...θα τρελαθούμε....
207 ύψος = 1472mm
307 ύψος = 1514mm ....
βέβαια η αίσθηση που είχες για το ύψος ίσως να οφείλεται στο ότι το 207 έχει μεγαλύτερη απόσταση μεταξύ μαρσπιέ και εδάφους σε σύγκριση με το 307.
Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|