PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Peugeot 306 tunning
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Pug_306 (Ευάγγελος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)

Ένταξη: 18 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 186
Τόπος: Γέρακας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Απρ 2006, 23:20:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παντως παιδια περα απ'τη πλακα, οσον αφορα τους "παλιους" κινητηρες (βλεπε καρμπυρατερατους και monopoint) ειναι πολυ κριμα να τους εγκαταλειπει κανεις ετσι.
Η λυση δεν ειναι μονοδρομος, π.χ. κινητηρας απο rallye η 2λιτρος.ΟΥΤΕ ειναι η πιο οικονομικη λυση.Πιστευω πως υπαρχουν πολυ αξιολογα μοτερακια (1.6 8v monopoint) τα οποια ειναι απλα πνιγμενα τα κακομοιρα Sad .Η λυση η συγκεκριμενη που ανεφερα ειναι απο τις πιο καλες οσον αφορα το κοστος.
Διοτι:Δεν βαζεις τουρμπο με αποτελεσμα να χαλασει η ολη συμπεριφορα του αυτοκινητου και ο χαρακτηρας του.Βαζεις ενα πολυπεταλουδο συστημα εισαγωγης το οποιο βρισκεται σε παρα πολυ καλη τιμη,δεν χρειαζονται επιπλεον χρεωσεις και τρεχαματα με εγκεφαλους,μπεκ,ρυθμισεις ξαναρυθμισεις,( μιλαμε οτι στις ρυθμισεις εγκεφαλου πεφτουν 100ευρα).Το κυριοτερο εξακολουθεις να καις αμολυβδη!!!
Αποδοση? Ξετυλιγεται ολη η δυναμικη του κινητηρα και σε ΟΛΟ το φασμα των στροφων του.Τιποτα σαν τα ατμοσφαιρικα αλογα.Οσοι απο εδω εχουν τετοιους κινητηρες,σκεφτειτε το και αν εχετε ακρες ψαχτε το λιγο.Εγω ακρες εχω αλλα δεν θελω να δημιουργηθει η αισθηση οτι παω να κανω πελατεια.Οποτε ψαξτε το μονοι σας.
Με το καλο απο βδομαδα το βαζω μεσα για φαγωμα και ροικες καπακιου,καθαρισμους κλπ. και ετοιμαζονται τα καρμπυρια να μπουν πανω.Με το καλο θα σας πω εντυπωσεις.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Timour21 (Stathis)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 GTI-6

Ένταξη: 28 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 158
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Απρ 2006, 10:48:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φιλε μου τα νούμερα που αναφέρεις μπορεί να είναι σωστά, αλλά πίστεψέ με, ο τομέας αξιοπιστία πάει περίπατο. Οι τεχνικές αυξησης της υποδύναμης που αναφέρεις είναι παλιές και γνωστές σε αρκετούς (κυρίως σε άτομα που πρόλαβαν αυτοκίνητα καρμπυρατεράτα). Αυτά που αναφέρεις τα έχουν δοκιμάσει στην αγγλία κατακόρον, και όπως ανέφερα ποιο πριν η αξιοπιστία (που ούτως ή άλλως δεν φημίζονται τα γαλλικά) πήγε περίπατο, και πολλά μα πολλά μοτέρ σπάσανε. Και δεν μιλάω για τα 1.4 που είναι για τα κλάματα (ή για τα γέλια αν θες) μιλάω για τα 1.6 8v 1.8 8v και ακόμα για τον δίλιτρο 8v.
Αν ο σκοπός είναι να φτιάξεις το απόλυτο track car οι λύσεις που προτείνεις επιβάλλονται. Αν όμως θες το αυτοκίνητο για καθημερινή χρήση και για να κάνεις την δουλειά σου και να μην είσαι κάθε λίγο και λιγάκι στο συνεργείο, τότε μένεις μακριά.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pug_306 (Ευάγγελος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)

Ένταξη: 18 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 186
Τόπος: Γέρακας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 28 Απρ 2006, 10:27:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και κει σε εχω καλυμμενο. Smile Wink Κοιταξε να δεις.Δε μιλαμε για καταστασεις του στυλ Ολα τσιτα.Τα κακομοιρα τα καρμπυρια ρυθμιζονται,και οσον αφορα το μοτερ αν το σεβεσαι (παντου σε ΟΛΕΣ τις μετατροπες ισχυει αυτο) θα σε βγαλει κυριο.Πρωτα απολα το απελευθερωνεις το κακομοιρο.Ετσι πλεον δεν "καταπονειται" να ανεβει μια ανηφορα οσο πριν.Δουλευει στρωτα και ανετα.Αν τα βαλεις οοολλλαα τσιτα(βενζινες, ακραιες ρυθμισεις εκκεντροφορου κλπ) και απο την αλλη εχεις συνεχεια το ποδι κατω ως τις 8.000 στροφες, ε λογικο να στα δωσει στο χερι.Σε οποιαδηποτε διαδικασια "πειραγματος" να μπεις παντα πρεπει να εισαι αυταρκης και "ελαφροποδης" Wink Razz .


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 28 Απρ 2006, 11:49:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Timour21 έγραψε:
Φιλε μου τα νούμερα που αναφέρεις μπορεί να είναι σωστά, αλλά πίστεψέ με, ο τομέας αξιοπιστία πάει περίπατο. Οι τεχνικές αυξησης της υποδύναμης που αναφέρεις είναι παλιές και γνωστές σε αρκετούς (κυρίως σε άτομα που πρόλαβαν αυτοκίνητα καρμπυρατεράτα). Αυτά που αναφέρεις τα έχουν δοκιμάσει στην αγγλία κατακόρον, και όπως ανέφερα ποιο πριν η αξιοπιστία (που ούτως ή άλλως δεν φημίζονται τα γαλλικά) πήγε περίπατο, και πολλά μα πολλά μοτέρ σπάσανε. Και δεν μιλάω για τα 1.4 που είναι για τα κλάματα (ή για τα γέλια αν θες) μιλάω για τα 1.6 8v 1.8 8v και ακόμα για τον δίλιτρο 8v.
Αν ο σκοπός είναι να φτιάξεις το απόλυτο track car οι λύσεις που προτείνεις επιβάλλονται. Αν όμως θες το αυτοκίνητο για καθημερινή χρήση και για να κάνεις την δουλειά σου και να μην είσαι κάθε λίγο και λιγάκι στο συνεργείο, τότε μένεις μακριά.

Θα ήθελα μια εξήγηση στο θέμα περί αξιοπιστίας που λες των κινητήρων Exclamation Question
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Timour21 (Stathis)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 GTI-6

Ένταξη: 28 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 158
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 28 Απρ 2006, 12:02:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οσον αφορά τους "πειραγμένους" κινητήρες, απο την στιγμή που δουλεύουν εκτός προδιαγραφών του κατασκευαστή, μειώνεται η αξιοπιστία τους και η διάρκεια ζωής τους. Όσον αφορά τους μαμά (γαλλικούς) κινητήρες νομίζω οτι θα συμφωνήσεις οτι δεν είναι όσο αξιόπιστοι όσο πχ αυτών της Toyota ή έστω των Ford. Βέβαια αυτό επιρεάζεται και απο την χρήση και από το αν γίνονται τακτικά έλεγχοι και service. Δεν αμφιβάλλω οτι πολλά απο τα παιδιά εδω πέρα δεν είχαν το παραμικρό πρόβλημα. Αλλά κατα γενική ομολογία τα γαλλικά δεν είναι και τα πλέον αξιόπιστα αυτοκίνητα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 28 Απρ 2006, 12:16:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ πιστεύω ότι αν έχεις κάνει καλή δουλειά και προσεκτική δεν έχεις πρόβλημα από άποψη αξιοπιστίας, ακόμα και σε αυτοκίνητο που το χρησιμοποιείς κάθε μέρα.
Επίσης οι κινητήρες του γκρουπ (PSA) από μόνοι τους χωρίς τα περιφερειακά είναι πολύ αξιόπιστοι ακόμα και σε πολύ σκληρή χρήση.
Ξέρω ότι δεν μπορείς να τους συγκρίνεις άμεσα με της HONDA ή άλλων Ιαπωνικών αλλά είναι σκυλιά κατά τη γνώμη μου ακόμα και αυτός των 1000CC.
Τώρα στο θέμα αξιοπιστίας σε γενικές γραμμές όλα τα αυτοκίνητα έχουν τα προβλήματα τους άλλα περισσότερο και άλλα λιγότερο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
dimdil (δημητρης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 206 1.4 (16v) colourline

Ένταξη: 02 Φεβ 2006
Δημοσιεύσεις: 49
Τόπος: ν ηρακλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 28 Απρ 2006, 14:08:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Timour21 έγραψε:
Οσον αφορά τους "πειραγμένους" κινητήρες, απο την στιγμή που δουλεύουν εκτός προδιαγραφών του κατασκευαστή, μειώνεται η αξιοπιστία τους και η διάρκεια ζωής τους. Όσον αφορά τους μαμά (γαλλικούς) κινητήρες νομίζω οτι θα συμφωνήσεις οτι δεν είναι όσο αξιόπιστοι όσο πχ αυτών της Toyota ή έστω των Ford. Βέβαια αυτό επιρεάζεται και απο την χρήση και από το αν γίνονται τακτικά έλεγχοι και service. Δεν αμφιβάλλω οτι πολλά απο τα παιδιά εδω πέρα δεν είχαν το παραμικρό πρόβλημα. Αλλά κατα γενική ομολογία τα γαλλικά δεν είναι και τα πλέον αξιόπιστα αυτοκίνητα.

ουτε και τα ακριβοτερα οπως αυτα που αναφερεις Twisted evil Twisted evil αρχες 2006 206 14 16v 11180 ευρωπουλα yaris 13 16v 15000 ευρωπουλα Shocked Shocked Shocked σορρυ για το Off Topic αλλα δεν αντεξα Embarassed


αχ θεε ποσο μπλε ξοδεψες για να μη σε βλεπω!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Timour21 (Stathis)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 GTI-6

Ένταξη: 28 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 158
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 28 Απρ 2006, 14:33:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τώρα τι μου συγκρίνεις το 206 που είναι από τον καιρό του νώε, με το Νεο yaris που βγήκε πριν κάτι μήνες? Σύγκρινέ το με το Starlet που πωλείται μεταχειρισμένο γύρω στα 3000 euro και είναι ποιο αξιόπιστο απο 206 με 0 χιλιόμετρα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
dimdil (δημητρης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 206 1.4 (16v) colourline

Ένταξη: 02 Φεβ 2006
Δημοσιεύσεις: 49
Τόπος: ν ηρακλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 28 Απρ 2006, 16:51:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κοιτα φιλε δεν ειναι κακο που γουσταρεις κινεζικο Confused εδω το κλαμπ γουσταρει γαλλο Razz κι αυτο δεν ειναι κακο Razz ο ο καθενας εχει τα επιχειρηματα του Exclamation για αυτο υπαρχουν διαφορα αυτοκινητα για ολους Exclamation τωρα να προσπαθουμε να απαξιωσει ο ενας την επιλογη του αλλου δε λεει Rolling eyes εγω σταματω εδω Rolling eyes μηπως να επαιρνες τογιοτα να νιωσεις καλυτερα και να μην ψαχνεσαι? αφου τα εμπιστευεσαι περισσοτερο Exclamation


αχ θεε ποσο μπλε ξοδεψες για να μη σε βλεπω!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Timour21 (Stathis)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 GTI-6

Ένταξη: 28 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 158
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 28 Απρ 2006, 17:20:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πρώτον, τα toyota ειναι Ιαπωνικα και όχι κινέζικα. Η Ιαπωνία είναι ένα νησάκι δεξιά απο την Κίνα για να καταλαβεις.
Δευτερον, ευχαριστώ για την επισήμανση οτι το κλαμπ εδώ γουστάρει γάλλο, είχα την εντύπωση οτι γούσταρε άλλο.
Τρίτον, έχω ήδη γάλλο και δεν δέχομαι υποδείξεις (απο σένα τουλάχιστον) για το ποιο θα είναι το επόμενο αυτοκίνητό μου.
Τέταρτον και τελευταίο, εδώ στο φόρουμ μπαίνω για να ανταλλάξω απόψεις και όχι για να επιβάλλω την γνώμη μου. το τόπικ ξεκίνησε με τον φίλο που έχει 306 και επειδή έχω το συγκεκριμένο αυτοκίνητο εδω και 13
χρόνια θεώρησα καλό να πω την γνώμη μου. Αν εσύ δεν έχεις επιχειρήματα και μου συγκρίνεις τις τιμές ενός αυτοκινήτου που κυκλοφόρησε το 2005 και ενός άλλου που κυκλοφόρησε το 98 - και άρα είναι λογικό να έχει πέσει η τιμή του, ειδικά ενόψη κυκλοφορίας του 207- και δεν έχεις κάτι επικοδομητικό να πεις τότε μην λες τίποτα. Και επειδή δεν ήμαστε σε στρατόπεδο και δεν είμαι φαντάρος, σου προτείνω να αλλάξεις το υφάκι σου και άλλη φορά να προσπαθείς να είσαι λιγότερο ειρωνικός, η ειρωνία ούτε περισσότερο έξυπνο σε κάνει ούτε ποιο μάγκα. Αυτά.

Ζητώ συγνώμη απο τους υπόλοιπους που ξέφυγε το τοπικ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
oresths (ΟΡΕΣΤΗΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


PEUGEOT 205

Ένταξη: 10 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 42
Τόπος: ΓΡΕΒΕΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Απρ 2006, 00:35:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Clapping χαλαρααα!!!κ εγω πιστευω οτι ειναι αναλογα με την χρηση που το κανεις τουλαχιστον στα ατμοσφερικα.οχι ομως οτι θα εχει κ την αξιοπιστια του εργοστασιακου Exclamation


PUG 205 1.6 16v
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pug_306 (Ευάγγελος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)

Ένταξη: 18 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 186
Τόπος: Γέρακας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Απρ 2006, 14:50:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδια πρωτα απ'ολα οπως ειπε και ενας φιλος πιο πριν,ΧΑΛΑΡΑ!Δεν πιστευω πως ηθελε κανεις να

προσβαλει κανενα οποτε μην τα παιρνετε!
Λοιπον,ο κυριοτεροι λογοι που δε μπορουμε να συγκρινουμε αυτοκινητα που εχουν διαφορα

ημερονηνιας παραγωγης κοντα δεκαετια ειναι ο εξης:
Διαφορετικη τεχνολογια τοτε διαφορετικη τωρα,διαφορετικες βενζινες (ποιοτητα) τοτε και αλλες τωρα,διαφορετικοι τροποι δημιουργιας κινητηρων τοτε και διαφορετικος τωρα.Τι εννοω με το τελευταιο?Παλαιοτερα επειδη "ξαφνικα"

δημιουργηθησαν νομοθεσιες σχετικα με τις ιπποδυναμεις και εκπομπες ρυπων ,τα εργοστασια

αναγκαστηκαν να περιορισουν την δυναμη που εβγαζε το καθε μοτερ σε καποια στανταρ ουτωσωστε

να μην υπερβαινουν και τα ορια εκπομπης ρυπων.Το συνηθες τοτε ηταν μοτερ που ευκολα θα

μπορουσε να βγαλει 100 με 110 αλογα να το περιοριζουν μεσω ηλεκτρικων και εισαγωγης.Τωρα

πλεον μαζευονται λιγο τα πραγμματα διοτι συναντας σιγα σιγα μοτερ που και μονο σαν "κορμος"

δεν μπορει να αποδωσει τοσα περισσοτερα αλογα οσο παλαιοτερα.Με λιγα λογια οι περιορισμοι

εχουν αρχισει να "απλωνονται" περισσοτερο στα ενδοτερα...Ειναι αδυνατον να συγκρινεις ενα

παλιο 1400 με ενα καινουριο.Και μιας και αναφερθηκα στις βενζινες...Διαφορετικης ποιοτητας

καιγαμε τοτε και διαφορετικης τωρα.Ιδιως με τις προσφατες ανατιμησεις....δεν καιμε βενζινη

αλλα τσαι!!!
Ασχετα με ολα τα παραπανω.Αν διαφωνω με τον φιλο που ανεφερε τα περι αξιοπιστιας το κανω για

ενα μονο λογο..Δεν μιλησα για τουρμπο ουτε για νιτρο ουτε για ψυξης εισαγωγης μεσω

αζωτου....Μιλησα για απελευθερωση του μοτερ, οχι για υπερτροφοδοτηση.Μπορω με σιγουρια να πω

αν εξαιρεσουμε τον ανθρωπινο παραγοντα οτι θα ειναι ακομα πιο αξιοπιστο,γιατι θα δουλευει

πλεον ελευθερα.Τωρα σχετικα με τη συγκριση με αλλες εκ της Ιαπωνιας εταιρειες...Πειτε μου ενα αυτοκινητο ευρειας παραγωγης που "μαμα" εχει το κρατημα του 306.Να μου αναφερει οποιος διαφωνει εστω ενα.Τοτε το 306 θεωρειτο ως ενα απο τα καλυτερα μπροστινοκινητα απο την αποψη κρατηματος.Παθητικη τετραδιευθυνση.... αυτο λεω μονο.Το κλασσικο ευαισθητο σημειο της peugeot ειναι τα σασμαν,οχι η αξιοπιστια των κινητηρων.Με συγχωρειτε και μενα για το off-topic αλλα μιας και εγινε λογος συγκρισης επρεπε να παρω θεση.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Timour21 (Stathis)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 GTI-6

Ένταξη: 28 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 158
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Απρ 2006, 17:01:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φίλε Βαγγέλη, όπως είπα και πριν συζήτηση προσπαθώ να κάνω όχι να εκνευρίσω κάποιον.
Γενικότερα όταν μιλάω για αξιοπιστία μιλάω για μαμά αυτοκίνητα και όχι πειραγμένα. Αυτό που λέω εγώ είναι το εξής. Όταν αυξάνεις την ιπποδύναμη ενός μοτέρ "απελευθερώνοντάς" το όπως λες εσύ αυξάνεται το "στρες" που τρώει η μηχανή και κυρίως το κάτω μέρος της (bottom end), αυτό έχει ως συνέπεια την αυξημένη φθορά του και άρα και την μείωση της διάρκειας ζωής της. Έχεις απόλυτο δίκιο οταν λες οτι οταν το οδηγείς νορμάλ δεν έχεις πρόβλημα αλλά το ίδιο θα μπορούσες να πείς και για το νίτρο πχ, οταν δηλαδή το χρησιμοποιείς συνετά και σπάνια δεν θα έχεις κανένα απολύτως πρόβλημα.
Όσο για το 306 που λές, εγώ θεωρώ (καθόλου αντικειμενικά) οτι είναι ένα απο τα καλύτερα αυτοκίνητα παραγωγής παγκοσμίως στην κατηγορία του. Αν διαβάσεις προηγούμενα (ένα απο τα πρώτα ποστ που έκανα) ποστ θα καταλάβεις την αγάπη μου γι'αυτό το αυτοκίνητο. Διαφορετικά δεν θα έσκασα με την καμία 14000 ευρώ πριν κανα 6μηνο για να το μετατρέψω σε 6τάχυτο GTI. Eπίσης 5 χρόνια που ήμουνα στην αγγλία (94-99) είχα το Peugeot επάνω και επειδή ήμουνα πολύ κοντά στην Σκωτία είχα πάει αρκετές φορές στην Ecosse μία από τις διασημότερες βελτιοτικές εταιρείες σε Peugeot και είχα δει από τότε να παίζουν με τετραπετάλουδα, dellorto ακόμα και με καρμπυρατέρ από GSXR 750. Είχα την τιμή να οδηγήσω -Αγγλία πάλι- 306 T16 και 306 V6 και γενικότερα να συζητήσω για διάφορα μοτέρ της PSA και τις ανοχές του με τους μηχανικούς εκεί. Και όταν έκανα την ερώτηση -του ενός εκατομμυρίου δολαρίων Very happy - δηλαδή τι μπορώ να κάνω στο 14 μου για να πηγαίνει καλύτερα , η απάντηση που έλαβα ήταν να το πετάξω και να βάλω 2λιτρο εξατάχυτο. Και όταν μου λέει ένας μηχανικός που έχει καταφέρει να κάνει ένα 306 4Χ4 με δύο (ναι 2!) μοτέρ 2λιτρα XU10J4RS επάνω του - ένα μπρος και ένα πίσω - να κυκλοφορεί στο δρόμο κανονικά, δεν έχω κανένα λόγο να τον αμφισβητήσω. Αυτό δεν σημαίνει οτι θέλω να αμφισβητήσω αυτά που λές εσύ απλά είμαι λιγάκι επιφυλακτικός. Όταν με το καλό τελειώσεις τις εργασίες στο μοτέρ σου, θα με ενδιέφερε πάρα πολύ να το δω. Επίσης να σου πώ οτι έχω και κάθεται ενα 1.4 μοτέρ με 110Κ χιλιόμετρα περίπου και αν χρειαστείς κάτι από αυτό στο δίνω δωρεάν (και ολόκληρο αν το θες).
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
dimdil (δημητρης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 206 1.4 (16v) colourline

Ένταξη: 02 Φεβ 2006
Δημοσιεύσεις: 49
Τόπος: ν ηρακλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Απρ 2006, 17:24:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Timour21 έγραψε:
Πρώτον, τα toyota ειναι Ιαπωνικα και όχι κινέζικα. Η Ιαπωνία είναι ένα νησάκι δεξιά απο την Κίνα για να καταλαβεις.
Δευτερον, ευχαριστώ για την επισήμανση οτι το κλαμπ εδώ γουστάρει γάλλο, είχα την εντύπωση οτι γούσταρε άλλο.
Τρίτον, έχω ήδη γάλλο και δεν δέχομαι υποδείξεις (απο σένα τουλάχιστον) για το ποιο θα είναι το επόμενο αυτοκίνητό μου.
Τέταρτον και τελευταίο, εδώ στο φόρουμ μπαίνω για να ανταλλάξω απόψεις και όχι για να επιβάλλω την γνώμη μου. το τόπικ ξεκίνησε με τον φίλο που έχει 306 και επειδή έχω το συγκεκριμένο αυτοκίνητο εδω και 13
χρόνια θεώρησα καλό να πω την γνώμη μου. Αν εσύ δεν έχεις επιχειρήματα και μου συγκρίνεις τις τιμές ενός αυτοκινήτου που κυκλοφόρησε το 2005 και ενός άλλου που κυκλοφόρησε το 98 - και άρα είναι λογικό να έχει πέσει η τιμή του, ειδικά ενόψη κυκλοφορίας του 207- και δεν έχεις κάτι επικοδομητικό να πεις τότε μην λες τίποτα. Και επειδή δεν ήμαστε σε στρατόπεδο και δεν είμαι φαντάρος, σου προτείνω να αλλάξεις το υφάκι σου και άλλη φορά να προσπαθείς να είσαι λιγότερο ειρωνικός, η ειρωνία ούτε περισσότερο έξυπνο σε κάνει ούτε ποιο μάγκα. Αυτά.

Ζητώ συγνώμη απο τους υπόλοιπους που ξέφυγε το τοπικ.

απο γεωγραφια σκιζεις Shocked απο χιουμορ λιγο πασχεις και αντιδρας με ερειστηκοτητα Shocked Shocked εως κακια θα λεγα Shocked ααα και κατι αλλο λυπαμαι αν περασες δυσκολα στο στρατο Exclamation


αχ θεε ποσο μπλε ξοδεψες για να μη σε βλεπω!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pug_306 (Ευάγγελος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)

Ένταξη: 18 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 186
Τόπος: Γέρακας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Απρ 2006, 21:43:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φιλε Σταθη σε ευχαριστω.Και θελω με τη σειρα μου να πω (οχι προς εσε αλλα γενικοτερα για να ξεκαθαρισω τη θεση μου) οτι δεν προτρεχω,ουτε ξερω τα παντα σχετικα με το θεμα που συζηταμε,ουτε ειμαι μηχανικος.Απλα αγαπω πολυ το αυτοκινητο μου,δεν το πηρα τυχαια ουτε το κληρονομησα απο τη γιαγια μου.Υπηρχε λογος που το πηρα,ασχετα αν ξοδεψα 10κ η 20κ.Τωρα στο θεμα μας.Εμενα προσωπικα και οσον αφορα το δικο μου μοτερ 1.4 , ο σκοπος μου αυτη τη στιγμη ειναι να επισκευαστει ολο το αυτοκινητο σχετικα με οτι μικροπροβληματακια μπορει να εχει (κατι που σχετικα τοχω καταφερει) και απο κει και περα χωρις τα φοβερα και τρομερα εξοδα να παρει τα πανω του για να μου χαριζει χαμογελα που και που μεχρι να ταλλαξω.Αυτο εχω σαν σκοπο αυτη τη στιγμη.Και η λυση των καρμπ αυτη τη στιγμη ειναι για μενα η ιδανικη.Εμενα θα μου στοιχισει ολο το σκηνικο επισκευης των καρμπυρατερ, τοποθετησης και ρυθμισης γυρω στα 350ε.Ποσο που ειναι ελαχιστο μπροστα στη δυναμη που θα μου αποφερει.Αλλα το κανω και για ενα λογο ακομα.Ο μηχανικος μου ο Κυρ Ηλιας που λεμε θα μου κανει μια ανεξοδη ροικη στο καπακι και ενα εμπειρο σερβις στο μοτερ γενικοτερα(βαλβιδες μεγαλυτερες,ελατηρια,εκκεντροφ.).Οποτε με ενα σμπαρο 2 τρυγονια Wink Wink Razz Γι'αυτο και με βλεπεις και ασχολουμαι με το συγκεκριμενο μοτερ.Μετα απο ολα αυτα μπορω ανετα να περιμενω ενα αρκετα σεβαστο νουμερο ιπποδυναμης,αρκετο για να μπορω να παιζω με τους "υποτιθεμενους" γρηγορους.
Ασχετο αλλα μολις θυμηθηκα ενα 106 με το 1.4 8v που το χε τουρμπισει γυρω στα 150 hp το οποιο τοχε πανω 3 χρονια και το μοσχοπουλησε κιολας αφου ηταν σε αριστη κατασταση.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
gianic (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


mx-5 1.8

Ένταξη: 02 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 835
Τόπος: Αγ.Παρασκευη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Απρ 2006, 00:47:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pug_306 έγραψε:
Πειτε μου ενα αυτοκινητο ευρειας παραγωγης που "μαμα" εχει το κρατημα του 306.Να μου αναφερει οποιος διαφωνει εστω ενα.Τοτε το 306 θεωρειτο ως ενα απο τα καλυτερα μπροστινοκινητα απο την αποψη κρατηματος.Παθητικη τετραδιευθυνση....


citroen xantia




bye bye cc , welcome miata
Fuck army...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pug_306 (Ευάγγελος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)

Ένταξη: 18 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 186
Τόπος: Γέρακας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Απρ 2006, 12:14:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το εθεσα λαθος .εννοουσα απο τα ιαπωνικα...δε μεπιασες μεγαλε μου RazzRazzRazz αν και διαφωνω λιγο ,προτιμω το zx.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
dimdil (δημητρης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 206 1.4 (16v) colourline

Ένταξη: 02 Φεβ 2006
Δημοσιεύσεις: 49
Τόπος: ν ηρακλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Απρ 2006, 18:17:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pug_306 έγραψε:
το εθεσα λαθος .εννοουσα απο τα ιαπωνικα...δε μεπιασες μεγαλε μου RazzRazzRazz αν και διαφωνω λιγο ,προτιμω το zx.

γεια στο στομα σου βαγγελη Razz το ειχα 7 ετη συναπτα Razz απιθανο για την εποχη και την κατηγορια του Razz πολυ τιμιο αυτοκινητο Razz


αχ θεε ποσο μπλε ξοδεψες για να μη σε βλεπω!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
gianic (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


mx-5 1.8

Ένταξη: 02 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 835
Τόπος: Αγ.Παρασκευη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 01 Μάϊ 2006, 02:28:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλα στριψτε με το xantiaki και τα λεμεεεεεεεεεεεεεε...




bye bye cc , welcome miata
Fuck army...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 01 Μάϊ 2006, 13:14:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Timour21 έγραψε:
Τώρα τι μου συγκρίνεις το 206 που είναι από τον καιρό του νώε, με το Νεο yaris που βγήκε πριν κάτι μήνες? Σύγκρινέ το με το Starlet που πωλείται μεταχειρισμένο γύρω στα 3000 euro και είναι ποιο αξιόπιστο απο 206 με 0 χιλιόμετρα.


Eπειδη τυγχανει να τα οδηγω και τα δυο,αν πω οτι διαφωνω μαζι σου, δυστυχως θα ειμαι ψευτης. . . . Confused


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 2 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1826s (PHP: 87% - SQL: 13%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on