Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Pug_306 (Ευάγγελος) Μέλος

Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)
Ένταξη: 18 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 186 Τόπος: Γέρακας
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Απρ 2006, 23:20:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παντως παιδια περα απ'τη πλακα, οσον αφορα τους "παλιους" κινητηρες (βλεπε καρμπυρατερατους και monopoint) ειναι πολυ κριμα να τους εγκαταλειπει κανεις ετσι.
Η λυση δεν ειναι μονοδρομος, π.χ. κινητηρας απο rallye η 2λιτρος.ΟΥΤΕ ειναι η πιο οικονομικη λυση.Πιστευω πως υπαρχουν πολυ αξιολογα μοτερακια (1.6 8v monopoint) τα οποια ειναι απλα πνιγμενα τα κακομοιρα .Η λυση η συγκεκριμενη που ανεφερα ειναι απο τις πιο καλες οσον αφορα το κοστος.
Διοτι:Δεν βαζεις τουρμπο με αποτελεσμα να χαλασει η ολη συμπεριφορα του αυτοκινητου και ο χαρακτηρας του.Βαζεις ενα πολυπεταλουδο συστημα εισαγωγης το οποιο βρισκεται σε παρα πολυ καλη τιμη,δεν χρειαζονται επιπλεον χρεωσεις και τρεχαματα με εγκεφαλους,μπεκ,ρυθμισεις ξαναρυθμισεις,( μιλαμε οτι στις ρυθμισεις εγκεφαλου πεφτουν 100ευρα).Το κυριοτερο εξακολουθεις να καις αμολυβδη!!!
Αποδοση? Ξετυλιγεται ολη η δυναμικη του κινητηρα και σε ΟΛΟ το φασμα των στροφων του.Τιποτα σαν τα ατμοσφαιρικα αλογα.Οσοι απο εδω εχουν τετοιους κινητηρες,σκεφτειτε το και αν εχετε ακρες ψαχτε το λιγο.Εγω ακρες εχω αλλα δεν θελω να δημιουργηθει η αισθηση οτι παω να κανω πελατεια.Οποτε ψαξτε το μονοι σας.
Με το καλο απο βδομαδα το βαζω μεσα για φαγωμα και ροικες καπακιου,καθαρισμους κλπ. και ετοιμαζονται τα καρμπυρια να μπουν πανω.Με το καλο θα σας πω εντυπωσεις.
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Timour21 (Stathis) Μέλος

 Peugeot 306 GTI-6
Ένταξη: 28 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 158 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Απρ 2006, 10:48:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλε μου τα νούμερα που αναφέρεις μπορεί να είναι σωστά, αλλά πίστεψέ με, ο τομέας αξιοπιστία πάει περίπατο. Οι τεχνικές αυξησης της υποδύναμης που αναφέρεις είναι παλιές και γνωστές σε αρκετούς (κυρίως σε άτομα που πρόλαβαν αυτοκίνητα καρμπυρατεράτα). Αυτά που αναφέρεις τα έχουν δοκιμάσει στην αγγλία κατακόρον, και όπως ανέφερα ποιο πριν η αξιοπιστία (που ούτως ή άλλως δεν φημίζονται τα γαλλικά) πήγε περίπατο, και πολλά μα πολλά μοτέρ σπάσανε. Και δεν μιλάω για τα 1.4 που είναι για τα κλάματα (ή για τα γέλια αν θες) μιλάω για τα 1.6 8v 1.8 8v και ακόμα για τον δίλιτρο 8v.
Αν ο σκοπός είναι να φτιάξεις το απόλυτο track car οι λύσεις που προτείνεις επιβάλλονται. Αν όμως θες το αυτοκίνητο για καθημερινή χρήση και για να κάνεις την δουλειά σου και να μην είσαι κάθε λίγο και λιγάκι στο συνεργείο, τότε μένεις μακριά. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pug_306 (Ευάγγελος) Μέλος

Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)
Ένταξη: 18 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 186 Τόπος: Γέρακας
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Απρ 2006, 10:27:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και κει σε εχω καλυμμενο. Κοιταξε να δεις.Δε μιλαμε για καταστασεις του στυλ Ολα τσιτα.Τα κακομοιρα τα καρμπυρια ρυθμιζονται,και οσον αφορα το μοτερ αν το σεβεσαι (παντου σε ΟΛΕΣ τις μετατροπες ισχυει αυτο) θα σε βγαλει κυριο.Πρωτα απολα το απελευθερωνεις το κακομοιρο.Ετσι πλεον δεν "καταπονειται" να ανεβει μια ανηφορα οσο πριν.Δουλευει στρωτα και ανετα.Αν τα βαλεις οοολλλαα τσιτα(βενζινες, ακραιες ρυθμισεις εκκεντροφορου κλπ) και απο την αλλη εχεις συνεχεια το ποδι κατω ως τις 8.000 στροφες, ε λογικο να στα δωσει στο χερι.Σε οποιαδηποτε διαδικασια "πειραγματος" να μπεις παντα πρεπει να εισαι αυταρκης και "ελαφροποδης" .
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Απρ 2006, 11:49:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Timour21 έγραψε: | Φιλε μου τα νούμερα που αναφέρεις μπορεί να είναι σωστά, αλλά πίστεψέ με, ο τομέας αξιοπιστία πάει περίπατο. Οι τεχνικές αυξησης της υποδύναμης που αναφέρεις είναι παλιές και γνωστές σε αρκετούς (κυρίως σε άτομα που πρόλαβαν αυτοκίνητα καρμπυρατεράτα). Αυτά που αναφέρεις τα έχουν δοκιμάσει στην αγγλία κατακόρον, και όπως ανέφερα ποιο πριν η αξιοπιστία (που ούτως ή άλλως δεν φημίζονται τα γαλλικά) πήγε περίπατο, και πολλά μα πολλά μοτέρ σπάσανε. Και δεν μιλάω για τα 1.4 που είναι για τα κλάματα (ή για τα γέλια αν θες) μιλάω για τα 1.6 8v 1.8 8v και ακόμα για τον δίλιτρο 8v.
Αν ο σκοπός είναι να φτιάξεις το απόλυτο track car οι λύσεις που προτείνεις επιβάλλονται. Αν όμως θες το αυτοκίνητο για καθημερινή χρήση και για να κάνεις την δουλειά σου και να μην είσαι κάθε λίγο και λιγάκι στο συνεργείο, τότε μένεις μακριά. |
Θα ήθελα μια εξήγηση στο θέμα περί αξιοπιστίας που λες των κινητήρων  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Timour21 (Stathis) Μέλος

 Peugeot 306 GTI-6
Ένταξη: 28 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 158 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Απρ 2006, 12:02:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οσον αφορά τους "πειραγμένους" κινητήρες, απο την στιγμή που δουλεύουν εκτός προδιαγραφών του κατασκευαστή, μειώνεται η αξιοπιστία τους και η διάρκεια ζωής τους. Όσον αφορά τους μαμά (γαλλικούς) κινητήρες νομίζω οτι θα συμφωνήσεις οτι δεν είναι όσο αξιόπιστοι όσο πχ αυτών της Toyota ή έστω των Ford. Βέβαια αυτό επιρεάζεται και απο την χρήση και από το αν γίνονται τακτικά έλεγχοι και service. Δεν αμφιβάλλω οτι πολλά απο τα παιδιά εδω πέρα δεν είχαν το παραμικρό πρόβλημα. Αλλά κατα γενική ομολογία τα γαλλικά δεν είναι και τα πλέον αξιόπιστα αυτοκίνητα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Απρ 2006, 12:16:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ πιστεύω ότι αν έχεις κάνει καλή δουλειά και προσεκτική δεν έχεις πρόβλημα από άποψη αξιοπιστίας, ακόμα και σε αυτοκίνητο που το χρησιμοποιείς κάθε μέρα.
Επίσης οι κινητήρες του γκρουπ (PSA) από μόνοι τους χωρίς τα περιφερειακά είναι πολύ αξιόπιστοι ακόμα και σε πολύ σκληρή χρήση.
Ξέρω ότι δεν μπορείς να τους συγκρίνεις άμεσα με της HONDA ή άλλων Ιαπωνικών αλλά είναι σκυλιά κατά τη γνώμη μου ακόμα και αυτός των 1000CC.
Τώρα στο θέμα αξιοπιστίας σε γενικές γραμμές όλα τα αυτοκίνητα έχουν τα προβλήματα τους άλλα περισσότερο και άλλα λιγότερο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dimdil (δημητρης) Μόλις έγραψα

 peugeot 206 1.4 (16v) colourline
Ένταξη: 02 Φεβ 2006 Δημοσιεύσεις: 49 Τόπος: ν ηρακλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Απρ 2006, 14:08:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Timour21 έγραψε: | Οσον αφορά τους "πειραγμένους" κινητήρες, απο την στιγμή που δουλεύουν εκτός προδιαγραφών του κατασκευαστή, μειώνεται η αξιοπιστία τους και η διάρκεια ζωής τους. Όσον αφορά τους μαμά (γαλλικούς) κινητήρες νομίζω οτι θα συμφωνήσεις οτι δεν είναι όσο αξιόπιστοι όσο πχ αυτών της Toyota ή έστω των Ford. Βέβαια αυτό επιρεάζεται και απο την χρήση και από το αν γίνονται τακτικά έλεγχοι και service. Δεν αμφιβάλλω οτι πολλά απο τα παιδιά εδω πέρα δεν είχαν το παραμικρό πρόβλημα. Αλλά κατα γενική ομολογία τα γαλλικά δεν είναι και τα πλέον αξιόπιστα αυτοκίνητα. |
ουτε και τα ακριβοτερα οπως αυτα που αναφερεις αρχες 2006 206 14 16v 11180 ευρωπουλα yaris 13 16v 15000 ευρωπουλα σορρυ για το αλλα δεν αντεξα 
αχ θεε ποσο μπλε ξοδεψες για να μη σε βλεπω! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Timour21 (Stathis) Μέλος

 Peugeot 306 GTI-6
Ένταξη: 28 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 158 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Απρ 2006, 14:33:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τώρα τι μου συγκρίνεις το 206 που είναι από τον καιρό του νώε, με το Νεο yaris που βγήκε πριν κάτι μήνες? Σύγκρινέ το με το Starlet που πωλείται μεταχειρισμένο γύρω στα 3000 euro και είναι ποιο αξιόπιστο απο 206 με 0 χιλιόμετρα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dimdil (δημητρης) Μόλις έγραψα

 peugeot 206 1.4 (16v) colourline
Ένταξη: 02 Φεβ 2006 Δημοσιεύσεις: 49 Τόπος: ν ηρακλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Απρ 2006, 16:51:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κοιτα φιλε δεν ειναι κακο που γουσταρεις κινεζικο εδω το κλαμπ γουσταρει γαλλο κι αυτο δεν ειναι κακο ο ο καθενας εχει τα επιχειρηματα του για αυτο υπαρχουν διαφορα αυτοκινητα για ολους τωρα να προσπαθουμε να απαξιωσει ο ενας την επιλογη του αλλου δε λεει εγω σταματω εδω μηπως να επαιρνες τογιοτα να νιωσεις καλυτερα και να μην ψαχνεσαι? αφου τα εμπιστευεσαι περισσοτερο 
αχ θεε ποσο μπλε ξοδεψες για να μη σε βλεπω! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Timour21 (Stathis) Μέλος

 Peugeot 306 GTI-6
Ένταξη: 28 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 158 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Απρ 2006, 17:20:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πρώτον, τα toyota ειναι Ιαπωνικα και όχι κινέζικα. Η Ιαπωνία είναι ένα νησάκι δεξιά απο την Κίνα για να καταλαβεις.
Δευτερον, ευχαριστώ για την επισήμανση οτι το κλαμπ εδώ γουστάρει γάλλο, είχα την εντύπωση οτι γούσταρε άλλο.
Τρίτον, έχω ήδη γάλλο και δεν δέχομαι υποδείξεις (απο σένα τουλάχιστον) για το ποιο θα είναι το επόμενο αυτοκίνητό μου.
Τέταρτον και τελευταίο, εδώ στο φόρουμ μπαίνω για να ανταλλάξω απόψεις και όχι για να επιβάλλω την γνώμη μου. το τόπικ ξεκίνησε με τον φίλο που έχει 306 και επειδή έχω το συγκεκριμένο αυτοκίνητο εδω και 13
χρόνια θεώρησα καλό να πω την γνώμη μου. Αν εσύ δεν έχεις επιχειρήματα και μου συγκρίνεις τις τιμές ενός αυτοκινήτου που κυκλοφόρησε το 2005 και ενός άλλου που κυκλοφόρησε το 98 - και άρα είναι λογικό να έχει πέσει η τιμή του, ειδικά ενόψη κυκλοφορίας του 207- και δεν έχεις κάτι επικοδομητικό να πεις τότε μην λες τίποτα. Και επειδή δεν ήμαστε σε στρατόπεδο και δεν είμαι φαντάρος, σου προτείνω να αλλάξεις το υφάκι σου και άλλη φορά να προσπαθείς να είσαι λιγότερο ειρωνικός, η ειρωνία ούτε περισσότερο έξυπνο σε κάνει ούτε ποιο μάγκα. Αυτά.
Ζητώ συγνώμη απο τους υπόλοιπους που ξέφυγε το τοπικ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
oresths (ΟΡΕΣΤΗΣ) Μόλις έγραψα

 PEUGEOT 205
Ένταξη: 10 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 42 Τόπος: ΓΡΕΒΕΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Απρ 2006, 00:35:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
χαλαρααα!!!κ εγω πιστευω οτι ειναι αναλογα με την χρηση που το κανεις τουλαχιστον στα ατμοσφερικα.οχι ομως οτι θα εχει κ την αξιοπιστια του εργοστασιακου 
PUG 205 1.6 16v |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pug_306 (Ευάγγελος) Μέλος

Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)
Ένταξη: 18 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 186 Τόπος: Γέρακας
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Απρ 2006, 14:50:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια πρωτα απ'ολα οπως ειπε και ενας φιλος πιο πριν,ΧΑΛΑΡΑ!Δεν πιστευω πως ηθελε κανεις να
προσβαλει κανενα οποτε μην τα παιρνετε!
Λοιπον,ο κυριοτεροι λογοι που δε μπορουμε να συγκρινουμε αυτοκινητα που εχουν διαφορα
ημερονηνιας παραγωγης κοντα δεκαετια ειναι ο εξης:
Διαφορετικη τεχνολογια τοτε διαφορετικη τωρα,διαφορετικες βενζινες (ποιοτητα) τοτε και αλλες τωρα,διαφορετικοι τροποι δημιουργιας κινητηρων τοτε και διαφορετικος τωρα.Τι εννοω με το τελευταιο?Παλαιοτερα επειδη "ξαφνικα"
δημιουργηθησαν νομοθεσιες σχετικα με τις ιπποδυναμεις και εκπομπες ρυπων ,τα εργοστασια
αναγκαστηκαν να περιορισουν την δυναμη που εβγαζε το καθε μοτερ σε καποια στανταρ ουτωσωστε
να μην υπερβαινουν και τα ορια εκπομπης ρυπων.Το συνηθες τοτε ηταν μοτερ που ευκολα θα
μπορουσε να βγαλει 100 με 110 αλογα να το περιοριζουν μεσω ηλεκτρικων και εισαγωγης.Τωρα
πλεον μαζευονται λιγο τα πραγμματα διοτι συναντας σιγα σιγα μοτερ που και μονο σαν "κορμος"
δεν μπορει να αποδωσει τοσα περισσοτερα αλογα οσο παλαιοτερα.Με λιγα λογια οι περιορισμοι
εχουν αρχισει να "απλωνονται" περισσοτερο στα ενδοτερα...Ειναι αδυνατον να συγκρινεις ενα
παλιο 1400 με ενα καινουριο.Και μιας και αναφερθηκα στις βενζινες...Διαφορετικης ποιοτητας
καιγαμε τοτε και διαφορετικης τωρα.Ιδιως με τις προσφατες ανατιμησεις....δεν καιμε βενζινη
αλλα τσαι!!!
Ασχετα με ολα τα παραπανω.Αν διαφωνω με τον φιλο που ανεφερε τα περι αξιοπιστιας το κανω για
ενα μονο λογο..Δεν μιλησα για τουρμπο ουτε για νιτρο ουτε για ψυξης εισαγωγης μεσω
αζωτου....Μιλησα για απελευθερωση του μοτερ, οχι για υπερτροφοδοτηση.Μπορω με σιγουρια να πω
αν εξαιρεσουμε τον ανθρωπινο παραγοντα οτι θα ειναι ακομα πιο αξιοπιστο,γιατι θα δουλευει
πλεον ελευθερα.Τωρα σχετικα με τη συγκριση με αλλες εκ της Ιαπωνιας εταιρειες...Πειτε μου ενα αυτοκινητο ευρειας παραγωγης που "μαμα" εχει το κρατημα του 306.Να μου αναφερει οποιος διαφωνει εστω ενα.Τοτε το 306 θεωρειτο ως ενα απο τα καλυτερα μπροστινοκινητα απο την αποψη κρατηματος.Παθητικη τετραδιευθυνση.... αυτο λεω μονο.Το κλασσικο ευαισθητο σημειο της peugeot ειναι τα σασμαν,οχι η αξιοπιστια των κινητηρων.Με συγχωρειτε και μενα για το off-topic αλλα μιας και εγινε λογος συγκρισης επρεπε να παρω θεση.
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Timour21 (Stathis) Μέλος

 Peugeot 306 GTI-6
Ένταξη: 28 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 158 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Απρ 2006, 17:01:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φίλε Βαγγέλη, όπως είπα και πριν συζήτηση προσπαθώ να κάνω όχι να εκνευρίσω κάποιον.
Γενικότερα όταν μιλάω για αξιοπιστία μιλάω για μαμά αυτοκίνητα και όχι πειραγμένα. Αυτό που λέω εγώ είναι το εξής. Όταν αυξάνεις την ιπποδύναμη ενός μοτέρ "απελευθερώνοντάς" το όπως λες εσύ αυξάνεται το "στρες" που τρώει η μηχανή και κυρίως το κάτω μέρος της (bottom end), αυτό έχει ως συνέπεια την αυξημένη φθορά του και άρα και την μείωση της διάρκειας ζωής της. Έχεις απόλυτο δίκιο οταν λες οτι οταν το οδηγείς νορμάλ δεν έχεις πρόβλημα αλλά το ίδιο θα μπορούσες να πείς και για το νίτρο πχ, οταν δηλαδή το χρησιμοποιείς συνετά και σπάνια δεν θα έχεις κανένα απολύτως πρόβλημα.
Όσο για το 306 που λές, εγώ θεωρώ (καθόλου αντικειμενικά) οτι είναι ένα απο τα καλύτερα αυτοκίνητα παραγωγής παγκοσμίως στην κατηγορία του. Αν διαβάσεις προηγούμενα (ένα απο τα πρώτα ποστ που έκανα) ποστ θα καταλάβεις την αγάπη μου γι'αυτό το αυτοκίνητο. Διαφορετικά δεν θα έσκασα με την καμία 14000 ευρώ πριν κανα 6μηνο για να το μετατρέψω σε 6τάχυτο GTI. Eπίσης 5 χρόνια που ήμουνα στην αγγλία (94-99) είχα το Peugeot επάνω και επειδή ήμουνα πολύ κοντά στην Σκωτία είχα πάει αρκετές φορές στην Ecosse μία από τις διασημότερες βελτιοτικές εταιρείες σε Peugeot και είχα δει από τότε να παίζουν με τετραπετάλουδα, dellorto ακόμα και με καρμπυρατέρ από GSXR 750. Είχα την τιμή να οδηγήσω -Αγγλία πάλι- 306 T16 και 306 V6 και γενικότερα να συζητήσω για διάφορα μοτέρ της PSA και τις ανοχές του με τους μηχανικούς εκεί. Και όταν έκανα την ερώτηση -του ενός εκατομμυρίου δολαρίων - δηλαδή τι μπορώ να κάνω στο 14 μου για να πηγαίνει καλύτερα , η απάντηση που έλαβα ήταν να το πετάξω και να βάλω 2λιτρο εξατάχυτο. Και όταν μου λέει ένας μηχανικός που έχει καταφέρει να κάνει ένα 306 4Χ4 με δύο (ναι 2!) μοτέρ 2λιτρα XU10J4RS επάνω του - ένα μπρος και ένα πίσω - να κυκλοφορεί στο δρόμο κανονικά, δεν έχω κανένα λόγο να τον αμφισβητήσω. Αυτό δεν σημαίνει οτι θέλω να αμφισβητήσω αυτά που λές εσύ απλά είμαι λιγάκι επιφυλακτικός. Όταν με το καλό τελειώσεις τις εργασίες στο μοτέρ σου, θα με ενδιέφερε πάρα πολύ να το δω. Επίσης να σου πώ οτι έχω και κάθεται ενα 1.4 μοτέρ με 110Κ χιλιόμετρα περίπου και αν χρειαστείς κάτι από αυτό στο δίνω δωρεάν (και ολόκληρο αν το θες). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dimdil (δημητρης) Μόλις έγραψα

 peugeot 206 1.4 (16v) colourline
Ένταξη: 02 Φεβ 2006 Δημοσιεύσεις: 49 Τόπος: ν ηρακλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Απρ 2006, 17:24:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Timour21 έγραψε: | Πρώτον, τα toyota ειναι Ιαπωνικα και όχι κινέζικα. Η Ιαπωνία είναι ένα νησάκι δεξιά απο την Κίνα για να καταλαβεις.
Δευτερον, ευχαριστώ για την επισήμανση οτι το κλαμπ εδώ γουστάρει γάλλο, είχα την εντύπωση οτι γούσταρε άλλο.
Τρίτον, έχω ήδη γάλλο και δεν δέχομαι υποδείξεις (απο σένα τουλάχιστον) για το ποιο θα είναι το επόμενο αυτοκίνητό μου.
Τέταρτον και τελευταίο, εδώ στο φόρουμ μπαίνω για να ανταλλάξω απόψεις και όχι για να επιβάλλω την γνώμη μου. το τόπικ ξεκίνησε με τον φίλο που έχει 306 και επειδή έχω το συγκεκριμένο αυτοκίνητο εδω και 13
χρόνια θεώρησα καλό να πω την γνώμη μου. Αν εσύ δεν έχεις επιχειρήματα και μου συγκρίνεις τις τιμές ενός αυτοκινήτου που κυκλοφόρησε το 2005 και ενός άλλου που κυκλοφόρησε το 98 - και άρα είναι λογικό να έχει πέσει η τιμή του, ειδικά ενόψη κυκλοφορίας του 207- και δεν έχεις κάτι επικοδομητικό να πεις τότε μην λες τίποτα. Και επειδή δεν ήμαστε σε στρατόπεδο και δεν είμαι φαντάρος, σου προτείνω να αλλάξεις το υφάκι σου και άλλη φορά να προσπαθείς να είσαι λιγότερο ειρωνικός, η ειρωνία ούτε περισσότερο έξυπνο σε κάνει ούτε ποιο μάγκα. Αυτά.
Ζητώ συγνώμη απο τους υπόλοιπους που ξέφυγε το τοπικ. |
απο γεωγραφια σκιζεις απο χιουμορ λιγο πασχεις και αντιδρας με ερειστηκοτητα εως κακια θα λεγα ααα και κατι αλλο λυπαμαι αν περασες δυσκολα στο στρατο 
αχ θεε ποσο μπλε ξοδεψες για να μη σε βλεπω! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pug_306 (Ευάγγελος) Μέλος

Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)
Ένταξη: 18 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 186 Τόπος: Γέρακας
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Απρ 2006, 21:43:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλε Σταθη σε ευχαριστω.Και θελω με τη σειρα μου να πω (οχι προς εσε αλλα γενικοτερα για να ξεκαθαρισω τη θεση μου) οτι δεν προτρεχω,ουτε ξερω τα παντα σχετικα με το θεμα που συζηταμε,ουτε ειμαι μηχανικος.Απλα αγαπω πολυ το αυτοκινητο μου,δεν το πηρα τυχαια ουτε το κληρονομησα απο τη γιαγια μου.Υπηρχε λογος που το πηρα,ασχετα αν ξοδεψα 10κ η 20κ.Τωρα στο θεμα μας.Εμενα προσωπικα και οσον αφορα το δικο μου μοτερ 1.4 , ο σκοπος μου αυτη τη στιγμη ειναι να επισκευαστει ολο το αυτοκινητο σχετικα με οτι μικροπροβληματακια μπορει να εχει (κατι που σχετικα τοχω καταφερει) και απο κει και περα χωρις τα φοβερα και τρομερα εξοδα να παρει τα πανω του για να μου χαριζει χαμογελα που και που μεχρι να ταλλαξω.Αυτο εχω σαν σκοπο αυτη τη στιγμη.Και η λυση των καρμπ αυτη τη στιγμη ειναι για μενα η ιδανικη.Εμενα θα μου στοιχισει ολο το σκηνικο επισκευης των καρμπυρατερ, τοποθετησης και ρυθμισης γυρω στα 350ε.Ποσο που ειναι ελαχιστο μπροστα στη δυναμη που θα μου αποφερει.Αλλα το κανω και για ενα λογο ακομα.Ο μηχανικος μου ο Κυρ Ηλιας που λεμε θα μου κανει μια ανεξοδη ροικη στο καπακι και ενα εμπειρο σερβις στο μοτερ γενικοτερα(βαλβιδες μεγαλυτερες,ελατηρια,εκκεντροφ.).Οποτε με ενα σμπαρο 2 τρυγονια Γι'αυτο και με βλεπεις και ασχολουμαι με το συγκεκριμενο μοτερ.Μετα απο ολα αυτα μπορω ανετα να περιμενω ενα αρκετα σεβαστο νουμερο ιπποδυναμης,αρκετο για να μπορω να παιζω με τους "υποτιθεμενους" γρηγορους.
Ασχετο αλλα μολις θυμηθηκα ενα 106 με το 1.4 8v που το χε τουρμπισει γυρω στα 150 hp το οποιο τοχε πανω 3 χρονια και το μοσχοπουλησε κιολας αφου ηταν σε αριστη κατασταση.
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gianic (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος

 mx-5 1.8
Ένταξη: 02 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 835 Τόπος: Αγ.Παρασκευη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Απρ 2006, 00:47:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pug_306 έγραψε: | Πειτε μου ενα αυτοκινητο ευρειας παραγωγης που "μαμα" εχει το κρατημα του 306.Να μου αναφερει οποιος διαφωνει εστω ενα.Τοτε το 306 θεωρειτο ως ενα απο τα καλυτερα μπροστινοκινητα απο την αποψη κρατηματος.Παθητικη τετραδιευθυνση.... |
citroen xantia
bye bye cc , welcome miata
Fuck army... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pug_306 (Ευάγγελος) Μέλος

Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)
Ένταξη: 18 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 186 Τόπος: Γέρακας
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Απρ 2006, 12:14:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το εθεσα λαθος .εννοουσα απο τα ιαπωνικα...δε μεπιασες μεγαλε μου   αν και διαφωνω λιγο ,προτιμω το zx.
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dimdil (δημητρης) Μόλις έγραψα

 peugeot 206 1.4 (16v) colourline
Ένταξη: 02 Φεβ 2006 Δημοσιεύσεις: 49 Τόπος: ν ηρακλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Απρ 2006, 18:17:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pug_306 έγραψε: | το εθεσα λαθος .εννοουσα απο τα ιαπωνικα...δε μεπιασες μεγαλε μου   αν και διαφωνω λιγο ,προτιμω το zx. |
γεια στο στομα σου βαγγελη το ειχα 7 ετη συναπτα απιθανο για την εποχη και την κατηγορια του πολυ τιμιο αυτοκινητο 
αχ θεε ποσο μπλε ξοδεψες για να μη σε βλεπω! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gianic (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος

 mx-5 1.8
Ένταξη: 02 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 835 Τόπος: Αγ.Παρασκευη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 01 Μάϊ 2006, 02:28:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καλα στριψτε με το xantiaki και τα λεμεεεεεεεεεεεεεε...
bye bye cc , welcome miata
Fuck army... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 01 Μάϊ 2006, 13:14:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Timour21 έγραψε: | Τώρα τι μου συγκρίνεις το 206 που είναι από τον καιρό του νώε, με το Νεο yaris που βγήκε πριν κάτι μήνες? Σύγκρινέ το με το Starlet που πωλείται μεταχειρισμένο γύρω στα 3000 euro και είναι ποιο αξιόπιστο απο 206 με 0 χιλιόμετρα. |
Eπειδη τυγχανει να τα οδηγω και τα δυο,αν πω οτι διαφωνω μαζι σου, δυστυχως θα ειμαι ψευτης. . . . 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|