Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Απρ 2006, 09:01:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Περισσότερες πιθανότητες έχεις να συγκρουσθείς με κάποιον στους δημόσιους δρόμους παρά μέσα στην πίστα.
Όσο για φθορές , εκτός από την ταλαιπωρία των ελαστικών καμία εκτός και αν το παρακάνεις και έχεις κάποια έξοδο αλλά και πάλει θα είναι πολύ μικρές. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Απρ 2006, 09:40:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μίκρυνα 2 φώτο (από τις 190) και τις ποστάρω για να πάρετε μια γεύση από τις φώτο που έβγαλα στο GTCC........
O Νίκος σε δράση.......
Εδώ δεν χρειάζεται να κάνω σχόλιο......
Για τις υπόλοιπες θα περιμένετε μέχρι την άλλη Πέμπτη που θα φέρω το CD στη λέσχη. 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Απρ 2006, 11:34:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gianic έγραψε: | μπραβο !
μερικες ερωτησεις :
- Απο φθορες ειχατε τιποτα ;
- Κινδυνεψατε να συγκρουστειτε με αλλον ; |
Εγω που ειχα ενα ταλαιπωρημενο δεξι ακρομπαρο, με τον αγωνα εγινε χειροτερο (καβαλουσα μερικα kerb, τσιμπουσα και λιγο απ'το χωμα..) οποτε απεκτησε αρκετο τζογο. Αλλα γενικα No problem, σημερα φτιαχτηκε.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...) Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων

 VF7 + VF3 = P.S.A.
Ένταξη: 22 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2584
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Απρ 2006, 11:53:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επιτέλους.....ένα όνειρο ...έγινε πραγματικότητα....!!!!
Το δικό σας και το δικό μας.....ένα όνειρο το οποίο ήθελε όλους τους <<εραστές>> της γρήγορης οδήγησης να συμετάσχουν σε ένα event το οποίο θα τους προσέφερε την δυνατότητα να μάθουν τα όρια τα δικά τους αλλά και των αυτοκινήτων τους.....σε ένα ασφαλές περιβάλον,μακριά απο κάθε άγχος (βλέπε..=απρόβλεπτοι παράγοντες στον δρόμο κτλ...) προσιλομένοι αποκλειστικά σε αυτό που αγαπούν.....αλλά ταυτόχρονα,μακριά απο ένα τυπικό event σχεδιασμένο απο επαγγελματίες(?) το οποίο έχει μοναδικό σκοπό την <<αφαίμαξη>> των αγωνιζομένων....
Αυτό λοιπόν το όνειρο είναι η πραγματοποιήση του πρώτου GTCC
...και επειδή όπως λέγαμε είναι ένα πρωτάθλημα σχεδιασμένο απο εμάς για εμάς(δλδ..Όλα τα Clubs αυτ/του) αυτό πιστέυω ότι αποδείχθηκε την Κυριακή όχι μόνο απο το νούμερο των συμμετοχών αλλά και απο την συμπεριφορά όλων των αγωνιζομένων και μέσα στην πίστα....!!
Αυτά απο εμένα. 
Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
p206Mike (Μιχάλης) Αντιπρόεδρος

 207 RC Lemans & 107 Trendy
Ένταξη: 29 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 2071 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Απρ 2006, 13:04:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν και λίγο καθυστερημένα, λόγω έλλειψης internet αυτές τις μέρες αφού είμαι σε άδεια, να πω και εγώ ένα μεγάλο μπράβο και συγχαρητήρια σε όλους όσους βοήθησαν να γίνει πράξη το event αυτό.
Ένα event που χρόνια τώρα ο πρόεδρός μας είχε ονειρευτεί, με τους υπόλοιπους όταν το είχαμε πρωτοακούσει να το θεωρούμε εξαιρετικά δύσκολο.
Ο πρόεδρας όμως το πήρε προσωπικά στιγμή δεν το βαλε κάτω το πάλεψε όλο αυτό το καιρό έγιναν οι απαραίτητες ενέργειες με τρέξιμο με κόπο και με πολύ χρόνο και αυτό το όνειρο έγινε πραγματικότητα.
Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια και ένα μεγάλο μπράβο, στον Τάσο Κωσταντάτο που πραγματικά το GTCC είναι παιδί του και απέδειξε ότι τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο αν πραγματικά το θες και αν έχεις την θέληση και το πείσμα να φτάσεις ως το τέλος.
Τάσο αληθινά έκανες περήφανο όλο το σύλλογο.
Επίσης μπράβο στα υπόλοιπα club που πίστεψαν και βοήθησαν να γίνει πράξη το GTCC, το πρωτάθλημα όλων.
Σαν διοργάνωση ήταν κάτι παραπάνω από σοβαρή και το θέαμα υπέροχο και το ενδιαφέρον σε όλες τις κατηγορίες μεγάλο.
Όλα τα club λειτούργησαν και συμπεριφέρθηκαν άψογα, αποδεικνύοντας ότι μπορούν και μόνα τους χωρίς μεσάζοντες να ικανοποιήσουν το έντονο πάθος τους για την αυτοκίνηση που τα διακρίνει και τα χαρακτηρίζει.
Ελπίζω σαν σύλλογος να συνεχίσουμε να στηρίζουμε το GTCC με όσες πιο πολλές συμμετοχές μπορούμε στον κάθε αγώνα γιατί πραγματικά είναι μια εμπειρία που αξίζει. Και η κούραση στο τέλος της ημέρας είναι πολύ γλυκιά αφήνοντας ένα χαμόγελο στα χείλη.
Πολύτιμη βέβαια και η βοήθεια από τους χορηγούς και ελπίζω στο μέλλον να πολλαπλασιαστούν.
Τέλος πολλά μπράβο και στα παιδιά που ήταν κριτές του αγώνα και τους έφαγε ο ήλιος όλη την ημέρα, δύσκολο το έργο σας παιδιά...
Εν αναμονή του επόμενου, λοιπόν....
Υ.Γ.Μακάρι να ταν και ο Αρούλης μαζί μας την Κυριακή 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
orestis (orestis) Μέλος

 106 rallye , saxo GROUP A
Ένταξη: 06 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 137 Τόπος: αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Απρ 2006, 13:29:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|

 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nickzotos (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος

 206 1400 (8V) ΧΤ 2001
Ένταξη: 07 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 824 Τόπος: ΝΙΚΑΙΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Απρ 2006, 15:20:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gianic έγραψε: | μπραβο !
μερικες ερωτησεις :
- Απο φθορες ειχατε τιποτα ;
- Κινδυνεψατε να συγκρουστειτε με αλλον ; |
απο φθορες ΤΙΠΟΤΑ απολυτως
ουτε περιπτωση για συγκρουση υπηρχε 
http://www.quad-atv.gr
Ο,ΤΙ ΔΕΝ ΣΕ ΣΚΟΤΩΝΕΙ, ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟ!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gianic (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος

 mx-5 1.8
Ένταξη: 02 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 835 Τόπος: Αγ.Παρασκευη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Απρ 2006, 15:29:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ωραια αντε να παιρνουμε θαρρος να κατεβουμε περισσοτεροι την επομενη
(ποτε ειναι;) 
bye bye cc , welcome miata
Fuck army... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nickzotos (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος

 206 1400 (8V) ΧΤ 2001
Ένταξη: 07 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 824 Τόπος: ΝΙΚΑΙΑ
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
orestis (orestis) Μέλος

 106 rallye , saxo GROUP A
Ένταξη: 06 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 137 Τόπος: αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Απρ 2006, 17:56:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
θα ηθελα να ευχαριστισω θερμα τον ultra-one που μου εστειλε καποιες φωτογραφιες και παραλληα να ρωτησω εαν καποιος αλλος εχει υλικο ακομη και βιντεο.
ειδα αρκετους να κρατανε καμερα. ολο και καποιος θα διαβασει το ποστ μου
ευχαριστω πολυ!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας

 206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 21 Απρ 2006, 09:12:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια συγχαρητηρια!
Θα πρεπει να ηταν καταπληκτικα...
p206Mike έγραψε: | Υ.Γ.Μακάρι να ταν και ο Αρούλης μαζί μας την Κυριακή  |
Αααστα ρε φιλε...
Ο Αρουλης δεν θα ειναι μαζι σας για αρκετα gtcc... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
KAPSALISS (ΜΑΝΟΣ) Μόλις έγραψα

AUDI A3 SPORTBACK
Ένταξη: 21 Απρ 2006 Δημοσιεύσεις: 4 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 21 Απρ 2006, 12:40:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εκ μερους της Διαχειριστικής Ομαδας του AUDI SPORTS CLUB θα ηθελα να συγχαρώ όλους όσους βοήθησαν στην πραγματοποίηση του GTCC .
Το AUDI SPORTS CLUB στηρίζει τέτοιες προσπάθειες και πάντα θα συμμετέχει δυναμικα !!! Όλοι μας είμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε βοήθεια χρειαστεί .
Συγχαρητήρια για την άψογη οργάνωση .
Ραντεβού στις πίστες στις 18 ΙΟΥΝΙΟΥ!!!!!
AUDI SPORTS CLUB
www.audisportsclub.gr
6948 918470 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gonakinen (ΓΙΩΡΓΗΣ) Τρελλαμένο μέλος


 106RALLYE A6 , 205 E11
Ένταξη: 28 Δεκ 2005 Δημοσιεύσεις: 742 Τόπος: ΠΕΙΡΑΤΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΑΙΒΙΚΗ http://www.chaniacrete.gr/gr/
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Απρ 2006, 14:32:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
orestis έγραψε: | θα ηθελα να ευχαριστισω θερμα τον ultra-one που μου εστειλε καποιες φωτογραφιες και παραλληα να ρωτησω εαν καποιος αλλος εχει υλικο ακομη και βιντεο.
ειδα αρκετους να κρατανε καμερα. ολο και καποιος θα διαβασει το ποστ μου
ευχαριστω πολυ! |
Υπάρχει και θα το έχουμε σύντομα!
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gonakinen (ΓΙΩΡΓΗΣ) Τρελλαμένο μέλος


 106RALLYE A6 , 205 E11
Ένταξη: 28 Δεκ 2005 Δημοσιεύσεις: 742 Τόπος: ΠΕΙΡΑΤΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΑΙΒΙΚΗ http://www.chaniacrete.gr/gr/
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Απρ 2006, 20:51:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με την ευκαιρία...
Υστερα από τη συμμετοχή σε 3 αγώνες-track days(F2F, GP, GTCC) και με αφορμή το μικρομπέρδεμα στον τελευταίο αγώνα, μου γενιέται η επιθυμία (και απαίτηση αν θέλετε...) για το εξής:
Να καθιερωθεί ένας επίσημος ειδικός κανονισμός αγώνα[/i]
κυρίως για το GTCC , ώστε να τον γνωρίζουμε, να κινούμαστε ανάλογα σαν αγωνιζόμενοι, να τον σεβόμαστε και να τον τηρούμε.Ενας κανονισμός που θα βοηθάει και το έργο της οργάνωσης και θα παρέχει 'ασφάλεια' στους αγωνιζόμενους.
Ξέρω οτι πρόκειται για αγώνες παιδίας, στους οποίους κάνουμε την πλάκα μας, ομως αν αναλόγιστούμε οτι υπάρχουν παιδιά που ακολουθούν το έπαθλο, ενδιαφέρονται και αγχώνονται, και κυρίως ριχνουν χρήμα γι'αυτό, τότε μάλλον τα πραγματα γίνονται πιο σοβαρά απ'όσο νομίζουμε....
Ειδικά όταν λόγω αγνοιας ή ασάφειας του κανονισμού χάνονται αγώνες
Και επιστρέφω στο δικό μου παράδειγμα για το οποίο να εξηγήσω οτι δεν επιρρίπτω ευθύνη σε κανένα, αντιθέτως ήταν πολυ τιμητικό που μου εδωσαν τα παιδιά την ευκαιρία να κάνω τελικά τους 4 γύρους έστω και εκτός συναγωνισμού.
Ομως...
Αφου βρισκόμουν στο γύρο προθέρμανσης 'εμεινα' πριν το φωτοκύτταρο τις εκκινησης από μία 'βλάβη' που χρειαζόμουν 1 λεπτό επισκευης για να κάνω τον αγώνα μου. Αμέσως ρωτησα στη γραμματεία και ενημερώθηκα ότι΄είμαι ΕΚΤΟΣ αγώνα. Αργότερα πληροφορήθηκα ότι αν προλάβαινα την κατηγορία μου,θα έτρεχα κανονικά .
Αν δηλαδή ίσχυε το δεύτερο θα έτρεχα στα PITS , θα έπαιρνα το κλεδί που χρειαζόμουν,θα εφτιαχνα τη βλάβη , θα έτρεχα εντός συναγωνισμού και θα είχα τους πρώτους μου βαθμούς στο έπαθλο GTCC που τόσο ήθελα να ακολουθήσω...
Τι ίσχυε τελικά.? Γιατί να μην είχα μια πλήρη γνώση ενός κανονισμου και να έπραττα ανάλογα?
Κι αν υποθέσουμε ότι εγω σέβομαι την κάθε οργάνωση , σκεφτείτε οτι υπάρχουν πολλά "καλά" παιδάκια που αφορμή ψάχνουν να κάνουν άνω κάτω ένα αγώνα που καποια άλλα παιδιά έχουν μοχθήσει για να στήσουν.
Γι'αυτο ας υπάρχει κάποιος ειδικός κανονισμός και αν δεν έχει γίνει μέχρι τώρα ας γίνει στο GTCC μας, ώστε αυτός ο θεσμός να έχει μια υγιή εξέλιξη και πορεία...
Φιλικά...
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
asa1 (Τασος) Μέλος

 106 gra 306 gti6 306 1.6 16v 309 1.6 16v
Ένταξη: 13 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 152 Τόπος: περιστερι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Απρ 2006, 10:24:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ολα αυτα που λες ειναι σωστα επισης υπαρχει και ασαφεια με το θεμα ελαστικων.Η να τα αφησουνε τελειως ελευθερα απο σλικ μεχρι δρομου η να υπαρξει ενας σχετικος κανονισμος και φυσικα ελενχος.Στον αγωνα με λαστιχα δρομου ειμασταν το πολυ 10 αυτοκινητα και νομιζω οτι ειναι ανισως ανταγωνισμος επισης δεν ειδα την κατηγορεια racing οπου θα επρεπε να μπουν καποιες συμετοχες
01000hp racing |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Απρ 2006, 10:53:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ειδικός Κανονισμός Βεβαίως και υπάρχει. Ομως είναι λογικό να μην συμπεριλαμβάνει ΤΑ ΠΑΝΤΑ μέσα αφού μέχρι τώρα τέτοιοι αγώνες είχαν πολύ ελλειπή στοιχεία στον κανονισμό. Ηδη αυτός που έχουμε παρουσιάσει είναι πιο πλήρες από όσους έχω δεί, ενώ είναι λογικό, όταν βλέπουμε κάποια έλλειψη να συμπληρώνεται. Σε αυτές τις περιπτώσεις όπως η δική σου, την απόφαση την παίρνει ο αγωνοδίκης. Στην προκειμένη περίπτωση είσουν Μέσα στην "ειδική" και δεν γινόταν να επιστρέψεις στα πιτ. Αφήσαμε μήπως επισκευάσεις το αυτοκίνητο εκείνη την ώρα, αλλά όταν θα πέρναγες από την γραμμή χρονομέτρησης, θα έπερνες χρόνο κανονικά. Οταν τελειώσε και η κατηγορία που συμμετείχες, τότε τέθηκες εκτός αγώνα. Αυτό είναι και το λογικό. Διαφορετικά ΟΛΟΙ θα λέγανε στον γύρο αναγνώρισης ότι κάτι συμβαίνει και θα ξαναπηγαίνανε στα pits.
Δεν ξέρω πως μπορεί να αποσαφινηστεί μέσα στον ειδικό κανονισμό αυτό, αλλά σίγουρα είναι υπό εξέταση.
Οσο αφορά τα ελαστικά, σύμφωνα με τον ειδικό κανονισμό, επιτρέπονται όσα ελαστικά έχουν έγκριση τύπου DOT. Στην ουσία αυτό σημαίνει ότι επιτρέπονται ελαστικά "Με άδεια χρήσης δρόμου". Μέσα σε αυτά συμπεριλαμβάνονται και τα ημισλίκ που επιτρέπονται στον δρόμο. Ο Τεχνικός Εφορος ήταν στην Εξοδο των pit και πραγματοποιούσε ελέγχους στα αυτοκίνητα και για τα λάστιχα. Με εξαίρεση το Nissan που είχε ελαστικά slick και αποκλείστηκε, κανένα άλλο αυτοκίνητο δεν είχε ελαστικά εκτός προδιαγραφών.
Από εκεί και ύστερα, δεν υπήρχε κανένα αυτοκίνητο που να έπρεπε υποχρεωτικά να συμμετέχει στην κατηγορία Racing. Ακόμα και για του Ιντζόγλου που συζητήθηκε επειδή έφερε κλωβό ασφαλείας, το αυτοκίνητο μέχρι πέρισυ έτρεχε ως "National", δηλαδή αυτοκίνητο δρόμου χωρίς καμία μετατροπή και από τότε δεν έχει δεχτεί καμία μετατροπή. Σύμφωνα λοιπόν με τον κανονισμό συμμετέχει κανονικά στην κατηγορία που έτρεξε. Μην ξεχνάμε ότι για τέτοιες παιδιές, ο κλωβός ασφαλείας ΣΥΝΙΣΤΑΤΑΙ.
Ευχαριστούμε που προσπαθείτε να κάνετε το έργο μας καλύτερο. Οτι απορία υπάρχει ή πρόταση σχετικά με το GTCC ευχαρίστως να το συζητήσουμε!
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
asa1 (Τασος) Μέλος

 106 gra 306 gti6 306 1.6 16v 309 1.6 16v
Ένταξη: 13 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 152 Τόπος: περιστερι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Απρ 2006, 11:28:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στο θεμα λαστιχα υπαρχουν dot τα οποια αναφερουν for competition use only και ειναι πολυ διαφορετικα απο αλλα ημισλικ που δεν το αναφερουν.Ενδεικτικα η start line σε βαζει στην racing οταν εχεις τετοια λαστιχα οσο αφορα τον κλοβο σιγουρα ενα αμαξι με κλοβο δεν πρεπει να αλαζει κατηγορεια ασχετα αν εχει πολυ καλυτερη ακαμψια το θεμα ειναι βασικα τα λαστιχα.Εαν τα πραγματα με το gtcc γινουν ποιο επισημα τοτε θα πρεπει και οι οδηγοι να δηλωνουν κατηγορεια (οπως στο πρωταθλημα)με τους σχετικους κανονισμους και περι ενστασεων(θα μου πεις τι λες τωρα)απλα ετσι θα υπαρχει μεγαλυτερη ισοτητα και ποιο ξεκαθαρες κατηγορειες
01000hp racing |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gonakinen (ΓΙΩΡΓΗΣ) Τρελλαμένο μέλος


 106RALLYE A6 , 205 E11
Ένταξη: 28 Δεκ 2005 Δημοσιεύσεις: 742 Τόπος: ΠΕΙΡΑΤΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΑΙΒΙΚΗ http://www.chaniacrete.gr/gr/
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Απρ 2006, 02:17:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κατ'αρχήν να διευκρινήσω ότι το παραπάνω δεν γράφτηκε με σκοπό να πάω κόντρα σε κανένα επειδή έτυχε σε εμένα το συγκεκριμένο περιστατικό, ούτε να βγάλω τα "σπασμένα" από την ατυχία μου στον τελευταιο αγώνα.
Και να σημειώσω ότι με τον Τάσο (απ΄τον οποίο περίμενα απάντηση στον προβληματισμό μου και καλώς το εκανε) έχουμε ήδη γνωριστεί (για όσους δεν το ξέρουν) εχουμε μια καλή σχέση και πιστέυω μια πιο έντονη συνεργασια στα αγωνιστικά θέματα μολίς στρώσει και το δικό μου πρόγραμμα...
Απλά είναι αναγκαίο για ένα θεσμό που έχει τη σοβαρότητα ενός κανονικού αγώνα να υπάρχει ένας σαφής κανονισμός.
Για να δώσω κι ένα παράδειγμα, στο έπαθλο δεξιοτεχνιών Κρήτης το οποίο ακολουθω τα τελευταία 3 χρόνια κινούμαστε με βάση τον ειδικό κανονισμό που έχει εξαγγείλει η ΕΘΕΑ για τους αγώνες αυτους και οι αγώνιζόμενοι και οι οργάνωτές μεχρι και την τελευταία λεπτομέρεια αυτού.
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Απρ 2006, 09:02:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ε ρε γμτ, το έχασα... Εμπλοκή στο στρατόπεδο...
Θα συμμετέχω κανονικά στους υπόλοιπους αγώνες! Πρέπει να ήταν πολύ μπροστά η όλη εκδήλωση!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|