Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Μάρ 2006, 17:17:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ενταξει πλεον το στρωσιμο ειναι λιγο τυπικο πιστευω.Δεν ειπαμε μολις το παρεις να το πας συνεχεια στον κοφτη αλλα μπορει να το ανοιξεις με προσοχει.Εγω για 2000 χιλιομετρα το ειχα στις 3000 στροφες και αλλαγη.Μετα απο το πρωτη αλλαγη λαδιων που εγινε στα παραπανω χιλιομετρα το ανοιγα ελαφρως.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Downhill (Θανάσης) Δραστήριο μέλος

 308 Gt
Ένταξη: 09 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 257 Τόπος: Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Απρ 2006, 12:53:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ώς νέος στο forum θα παρέμβω και εγώ στο θέμα αυτό κυρίως γιατί έχω απορίες αλλα για να γνωριστούμε κι όλας...
Κατ'αρχάς θέλω να πώ οτι μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση το θερμό καλοσώρισμα που συνάντησα στις σελίδες του forum αυτού!!!! Συμμετέχω και σε άλλα forum διαφόρων θεμάτων αλλά τόσο θερμό καλοσώρισμα πρώτη φορά συναντάω!!!!!!
Στο θέμα μας...Έχω ένα ολοκαίνουργιο (2 εβδομάδων) 206 1.4 90hp το οποίο αγόρασα στην Πρέβεζα (ας μένω Αθήνα - Μεγάλη ιστορία....).
Το θέμα είναι οτι το service στην Πρέβεζα μου είπε "Μήν το μπουκώσεις το αυτοκίνητο!!! Πήγαινέ το κανονικά αλλά όχι και στους κόφτες. Ανοιξέ το σταδιακά και στα 10.000 Km άλλαξε λάδια."
Το ίδιο (σχεδόν απαράλλακτο) μου είπε και κάποιος τεχνικός στο service στον Κηφησό.΄
Απο ότι κατάλαβα οι τεχνικοί της Peugeot, δεν είναι φειδωλοί με το γκάζι (μέσα σε λογικά πλαίσια) αλλά στο θέμα της 1ης αλλαγής λαδιών είναι ανένδοτοι. Και επειδή το άκουσα απο 2 (καλά) συνεργεία, μάλλον κάποιο δίκιο θα έχουν....
Άλλωστε αυτό με βολεύει και στην τσέπη
Νομίζω λοιπόν πως θα ακολουθήσω την συμβουλή των 10000km. Μετά απο εκεί και πέρα έχω πειστεί για τα motul αλλά είμαι ακόμα στην αναζήτηση...
Έχω καιρό μέχρι τότε. Προς το παρόν πάω το αυτοκινητάκι μέχρι 3500-4000 στροφές, το φορτώνω χωρίς να το σκέφτομαι, αλλά δυστυχώς είμαι αναγκασμένος να κάνω και πολλά χιλιόμετρα μέσα στην πόλη...θα δείξει. Τουλάχιστον η πόλη στρώνει το σαζμάν και τα φρένα...
Χθές συμπλήρωσα 1000Km και απο εδώ και πέρα θα αρχίσω να το ανοίγω μέχρι να φτάσω τα 10000χμ ή 6 μήνες....ο,τι έρθει πρώτο...
Κάθε πρόταση ή παρατήρηση δεκτή αλλά αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι: πώς μπορεί κάποιος να ξέρει άν έχει στρώσει το αυτοκίνητό του καλά? ΄Γίνεται κάποια δυναμομέτρηση? Κάποιος έλεγχος? Μπορεί να στο πεί ο μηχανικός που κάνει το service ή να έρθω στο club να κοντράρω κάθε "μανίσιο" 206 1.4 90hp???
Πολλά χαιρετίσματα σε όλους και χαρείτε αβίαστα τα καινούργια Πεζουλάκια σας....
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας

 Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Απρ 2006, 22:51:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καταρχήν καλά κάνεις και δεν σκίζεις το αμάξι. Αρμόδιος να σου απαντήσει για το τι πρέπει να κάνεις για το στρώσιμο είναι ο Αργύρης (Touristas). Μπορείς να του στείλεις πμ. Και ότι πεί είναι νόμος.... (πλάκα κάνω, απλά είναι μηχανικός στη Peugeot και ξέρει τρελά πράγματα). Στρώστο καλά στα 10000χλμ και μετά βλέπουμε πως θα καταλάβεις τι στώσιμο έχεις κάνει  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drioannis (i) Μόλις έγραψα


Ένταξη: 02 Ιούλ 2006 Δημοσιεύσεις: 42
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Ιούλ 2006, 19:31:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Προσωπικά πιστεύω ότι τα στρώσιμο στην εποχή μας είναι καθαρά τυπικό.Πρέπει να γίνετε για να είμαστε ήσυχοι εμείς.Έγω το έχω κάνει στο πρώτο αμάξι μου και το κάνω τώρα στο νέο 207.Αλλαγές μέχρι 3500 στρ και όχι μεγάλο φορτίο (δηλ. όχι 5ή με 1000 στροφές και τέρμα γκάζι).Συχνές αλλαγές με όλες τις ταχύτητες και βασικό,καλό ζέσταμα (2-5 λεπτά).Όλα αυτά για τα πρώτα 1000-1500χλμ.Διάβασα για 10000χλμ στρώσημο κάτι το οποίο το θεωρώ τουλάχιστον υπερβολή.Πιστεύω ότι πιο πολύ έχουν ανάγκη να στρωθούν τα φρένα,το κιβώτιο ταχυτήτων και η ανάρτηση απ'ότι ο κινητήρας. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
COOL ALEXIS (Aleki) Τμήμα Συνεργασιών

 C3 Cowmooflage
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 2776 Τόπος: Fathercare
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Ιούλ 2006, 07:15:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
There is no need to hurry
Take your time
Αυτό νομίζω πως είναι ότι καλύτερο για το στρώσιμο, άλλωστε θα υπάρξει άφθονος χρόνος στο μέλλον για σκήσιμο 
Θέλω ένα και ένα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Ιούλ 2006, 09:15:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
επειδη ειχα διαβασει ενα τοπικ στους 4τ που ειχε 100++σελ. για στρωσιμο και εγραφε και καποια σωστα πργαματα αυτο που εχω καταλαβει ειναι...
α. και να μη το στρωσεις καθολου το πιθανοτερο ειναι να μη καταλαβεις διαφορες εκτος αν κρατησεις το μοτερ 200000χλμ που εκει θα καιει πιο ευκολα λαδια καθως δε θα εχουν πατησει σωστα τα ελατηρια των εμβολων.
β. για να πατησουν σωστα τα ελατηρια των βαλβιδων θα πρεπει στα απρωτα 1000χλμ που ειναι και τα πιο σημαντικα να μη πατας λιγο το γκαζι.
δηλαδη να μη πας με 6000σαλ αλλα και οχι με 2000σαλ και να οδηγεις σα να εχεις αυγο κατω απο το ποδι.
πρεπει να πατας το αγκαζι πανω απο τη μεση ωστε να δουλευει με σωστο μιγμα.προσοχη δεν εννοω με 1000σαλ να σανιδωσεις γκαζι...
γ. καλο ειναι να μη πεφτεις κατω απο τις 2000σαλ και μπουκωνει το μοτερ
δ. ποτε ταξιδι με σταθερες στροφες δηλαδη 3500σαλ και ταξιδι αθηνα σαλλονικ.
ε. μετα τα 1000χλμ στρωνεις σαζμαν, λαστιχα φρενα και οχι μοτερ τοσο...καλο να το προσεχεις ως 5000χλμ
στ. ποτε σκισιμο κρυο και παντα τα τελευταια λεπτα πριν φτασεις σπιτι να κοβεις ρυθμο για να πεφτει θερμοκρασια λαδιου οσο γινεται . δεν εχει νοημα να το κανει στο ρελαντι αυτο το κρυωμα ζεσταμα δεν ειναι τουρμπο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Ιούλ 2006, 10:35:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η επίσημη θέση των εργοστασίων και αντιπροσωπειών είναι ότι δεν χρειάζονται στρώσιμο τα μοτέρ, γιατί τα στρώνουν στο εργοστάσιο. Αυτό που υποτίθεται ότι κάνουν εκεί είναι να τα δουλεύουν σε πάγκο για να τριφτούν τα μέταλλα επαρκώς για να φύγουν τα ρινίσματα μετάλλου επαρκώς και να είναι καθαρός και στρωμένος ο κινητήρας επαρκώς.
Αλλά όλα είναι σε συνάρτηση με τον πελάτη που απευθύνονται. Σίγουρα δεν έχουν στο μυαλό τους τον παλαβό που το πάει σανίδα ή και χτυπάει κόφτη 20 φορές τη μέρα. Πόσο μάλλον ότι αυτός που θα το πάρει θα το σκίζει καθημερινά από ολοκαίνουριο. Η έννοια "επαρκώς" έχει ευρύτατη έως καθολική χρήση στις αυτοκινητοβιομηχανίες και στις συναφείς βιομηχανίες (ανταλλακτικών, λιπαντικών, καυσίμων, ελαστικών κλπ), τουλάχιστον όταν αναφερόμαστε σε μεσαίου κόστους προϊόντα.
Εμπειρικά από όσα έχω δει, ακούσει, διαβάσει και εν τέλη κατανοήσει, τα μοτέρ που περνάνε από διαδικασία στρωσίματος από τον ιδιοκτήτη, αποδίδουν αργότερα καλύτερα, καταναλώνουν λιγότερο λάδι, αλλά και λιγότερη βενζίνη. Εδώ λιπαντικό αλλάζουμε και στρώνουν συνέχεια τα ελατήρια στις ανοχές τους στο λιπαντικό. Η οδήγησή μας δεν θα τα επηρεάσει;
Στην πράξη το στρώσιμο δεν τελειώνει ποτέ. Φανταστείτε τις επιφάνειες των μετάλλων μέσα στον κινητήρα ως τραχιές επιφάνειες σε μικροσκοπικό επίπεδο. Αυτές οι επιφάνειες τρίβονται μεταξύ τους συνέχεια. Το λιπαντικό φροντίζει να τις προστατεύει αλλά μακροπρόθεσμα υπάρχει φθορά έστω και ελάχιστη (αναλόγως και της συντήρησης). Από το πώς φθείρονται τα μέταλλα (δηλαδή από το πώς διαμορφώνονται οι επιφάνειες των μετάλλων) εξαρτάται και το πώς θα λειτουργεί αργότερα ο κινητήρας μας.
Οι γαλλικοί κινητήρες φημίζονται για την αντοχή των μετάλλων τους (και οι γιαπωνέζικοι - αλλά αυτοί περισσότερο για την άρτια συναρμολόγηση). Ειδικά στους αγώνες η αντοχή των γαλλικών κινητήρων παραγωγής (δεν μιλάω για F1 ή για WRC που κι εκεί πάλι η υπεροχή φαίνεται) είναι οφθαλμοφανής. Αυτά που σας γράφω παραπάνω είναι περισσότερο και συχνότερα αντιληπτά σε αρκετούς ιταλικούς (ή πλέον και σε ορισμένους γερμανικούς κινητήρες) που παρότι είναι επίσης ανθεκτικοί στην σκληρή χρήση (σήμερα όλοι οι κινητήρες είναι εξαιρετικά ανθεκτικοί με την ευρεία έννοια και σε σχέση με παλιότερα) έχουν μάλλον πιο εύκολα διαμορφώσιμες επιφάνειες από τους δικούς μας. Από τον κανόνα όμως δεν εξαιρούνται ούτε οι γαλλικοί ούτε οι γιαπωνέζικοι, οπότε το στρώσιμο είναι ενδεδειγμένο και θα φέρει αντιληπτά αποτελέσματα καί βραχυπρόθεσμα καί μακροπρόθεσμα.
Αλλά κι ούτε είναι τυχαίο το ότι οι γαλλικοί και οι γιαπωνέζικοι κινητήρες δουλεύουν και με "σπορέλαιο" αντίθετα από τους ιταλικούς και αρκετούς σύγχρονους γερμανικούς (ή και αμερικάνικους όπως της Ford) που συμπεριφέρονται σα να έχουν ιδιαίτερες προτιμήσεις (και όχι πάντα τις ίδιες!!). Εϊναι αποτελέσματα του καλού ή κακού στρωσίματος (και της κακής συναρμολόγησης αλλά αυτό δεν ελέγχεται από εμάς και συμβαίνει σε όλους τους κατασκευαστές).
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 31 Ιούλ 2006, 07:20:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μιας και πέρασα και εν μέρει περνάω ακόμα περιόδο στρωσίματος (είμαι στα 5000χλμ) θά ήθελα να πω τα εξής,
μηχανικοί της peugeot μου είπαν πως το αυτοκίνητο είναι στρωμένο και δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας ή να χρήζει κάποιας ιδιαίτερης φροντίδας.
Το μόνο που μου είπαν είναι να μην το μπουκώσω και για τα πρώτα 1000χλμ να το ανοίγω σταδιακά για να στρώσει το κιβώτιο ταχυτήτων. Έτσι κι έκανα.
Αναρωτιέμαι το εξής όμως, τα πρώτα λάδια που έχει το αυτοκίνητο τα χαρακτηρίζουν λάδια στρωσίματος τα όποια προτείνουν να αλλάχτουν στα 20.000χλμ που είναι και το προκαθορισμένο σέρβις, δεν είναι σχετικά αρκετά μεγάλος αριθμός για αλλαγή λαδιών Ειδικά που είναι και τα πρώτα λάδια
Επίσης πχ μετά τα 10.000χλμ που λέει ο λόγος μπορείς να βαράς και κόφτες Δεν υπάρχει δλδ περίπτωση να υπάρχει ικανή ποσότητα ρινισμάτων που να επιφέρουν δυσλειτουργία στο εσωτερικό του κιντήρα
Η απάντηση της peugeot είναι οτι αυτό το λάδι στρωσίματος είναι τόσο πυχτό που και ρινίσματα να υπάρχουν υπερκαλύπτονται από το λάδι.
Εμένα μου φαίνεται κάπως υπερβολικό αυτο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
NEW FAMILY MAN (ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ) Μόλις έγραψα

 PEUGEOT 307 1.4 (16V) XL (2007)
Ένταξη: 15 Φεβ 2007 Δημοσιεύσεις: 38 Τόπος: ΠΑΤΗΣΙΑ-ΚΥΨΕΛΗ-ΓΑΛΑΤΣΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Φεβ 2007, 17:18:23 Θέμα δημοσίευσης: Προτασεις για καλυτερο"στρωσιμο"κινητηρα? |
|
|
Τωρα που θα παραλαβω το καινουριο Γαλλο μου...θα ηθελα καποιες συμβουλες πανω στο θεμα..."στρωσιμο κινητηρα"
εχω ακουσει πολλα...
πχ...
μεχρι τα 2000 χλμ. στροφες κινητηρα μεχρι 3.000,και μετα μεχρι τα 5000 χλμ. στροφες κινητηρα μεχρι 5.000
αλλος μου εχει πει πως δε θελει πολυ φορτωμα(σε βαρος) για τα πρωτα 2000 χλμ.
αλλος μου εχει πει πως πλεον τα αυτοκινητα δε χρειαζονται στρωσιμο
αλλος παλι πως θελει μεχρι τα 10000!!??!! χλμ πολυ συντομες αλλαγες ταχυτητων...
για δωστε μου μια ιδεα βρε παιδια για το καλο του τουτου μου!!!πρωτη φορα παιρνω καινουριο!!!
ευχαριστω εξ αρχης!
YOU MESS WITH ME...YOU MESS WITH MY FAMILY! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Φεβ 2007, 17:29:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ε ειπαμε.
Οχι και 10000.Τι ειναι?
Εγω θα σου πω οτι το αμαξι τωρα που θα το παρεις πρεπει να το δουλευεις σχεδον σε ολο το φασμα των στροφων.
Βαλε ενα οριο της 4500 και μην το παραβιασεις.
Δεν χριαζετε το ποδι να ειναι βαρυ πανω στο δεξι πεταλ.
Δηλαδη μην το βυθιζεις αποτομα.Καν'το σιγα σιγα μεχρι τις 4500 στροφες.
Γενικα δεν ειναι μονο το στρωσιμο του κινητηρα.
Οταν λεμε στρωσιμο εννοουμε γενικα.Απο λαστιχα,σασμαν,κινητηρα.
Ολα αυτα θελουν προσοχη.
Ποτε σου ειπαν να κανεις αλλαγη λαδιων?Στα ποσα χιλιομετρα?
Εμενα πχ η πρωτη εγινε στις 1000 ενω η δευτερη στις 5000.
Πιστευω οτι ηταν υπερβολη.Ακομα δεν ειχαν κατσει τα λαδια τα ξαναβγαλαν.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
NEW FAMILY MAN (ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ) Μόλις έγραψα

 PEUGEOT 307 1.4 (16V) XL (2007)
Ένταξη: 15 Φεβ 2007 Δημοσιεύσεις: 38 Τόπος: ΠΑΤΗΣΙΑ-ΚΥΨΕΛΗ-ΓΑΛΑΤΣΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Φεβ 2007, 17:35:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εμενα παλι μου ειπαν να περασω στα 5.000 km. η στους 6 μηνες...οτι ερθει πρωτο(δηλαδη τα 5.000 km. )και θα μου κανουν δωρεαν ελεγχο και συμπληρωση υγρων...τωρα....τι να σου πω και εγω...λες να αλλαξω λαδι πιο νωρις?
εχω ακουσει πως το κανουν αυτο για να βγουν με το πρωτο λαδι και τυχον ρινισματα μεταλλου απο το κινητηρα που αργοτερα μπορουν να προκαλεσουν αρκετα σοβαρες ζημιες...δεν εχω ιδεα!
YOU MESS WITH ME...YOU MESS WITH MY FAMILY! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Φεβ 2007, 19:11:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ακριβως.Για τα γρεζια το κανουν.
Καποιοι αλλοι λενε οτι τα καινουργια δεν χρειαζονται καθολου στρωσιμο.
Ο καθενας με την θεωρια του.Εγω παντως το πηγα χαλαρα στην αρχη(ετσι οπως σου ειπα)και μετα τα 5000 το πηγαινα καπως πιο σπιντατα εκει που χρειαζοταν.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Φεβ 2007, 20:55:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μιας και πριν κανα χρόνο ήμουν στην ίδια φάση με εσένα να σου πω πως:
1.τα λάδια για προληπτικούς λόγους τα άλλαξα στα 10.000χλμ ενώ έπρεπε στα 20.000χλμ και βγήκαν και σχετικά ξανθά για 10.000χλμ χρήση και ίχνος γρεζιου δεν είδα, σκέψου τι υποδηλώνει αυτό.
2.Όσο για τις στροφές εγώ αυτό που έκανα ως τα 1500χλμ είναι να μην πατάω πολύ το γκάζι, απο θέμα επιτάχυνσης και οχι στροφών το λεω.
Από τα 1500 ως τα 5000 σταδιακά το ανοιγα εως 5000στροφές εως και καμια φορά 5500+. Μετά τα 5000χλμ κανονικά, βέβαια επειδή είχα την ανησυχία των λαδιών μετά τα 8000χλμ ήμουν αρκετά προσεκτικός.
Αυτά έκανα εγώ κι έχουμε τον ιδιο κινητήρα, δεν σημαίνει οτι είναι σωστά. Πάντως όποιον και να ρωτήσεις θα σου πει τα δικά του. Οι περισσότεροι πιστέυω για καθαρά ψυχολογικούς λόγους κάνουν οτι κάνουν.
3. Αυτό που ποστεύω έχει μεγάλη σημασία στο στρώσιμο και μετά είναι, το ζέσταμα πριν το ξεκίνημα και το "ξε-ζέσταμα" πριν το σβήσιμο. Στην αρχή ήμουν λίγο υπερβολικός ξεκίναγα εφόσον έπεφταν πληρως οι στροφες στις 800 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
NEW FAMILY MAN (ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ) Μόλις έγραψα

 PEUGEOT 307 1.4 (16V) XL (2007)
Ένταξη: 15 Φεβ 2007 Δημοσιεύσεις: 38 Τόπος: ΠΑΤΗΣΙΑ-ΚΥΨΕΛΗ-ΓΑΛΑΤΣΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Φεβ 2007, 21:13:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτο με το ζεσταμα του κινητηρα....πικρη εμπειρια!!!
μου εχουν πεταξει παντοφλα στο παρμπριζ 8.00 η ωρα το πρωι!!!
το προηγουμενο τουτου μου ειχε ελευθερη εξατμιση απο....τους κυλινδρους και πισω!!!
το καταλυτη μου τον ειχε ξερασει ολο στο δρομο απο το φλογοβολο...
σε συνδυασμο με μια μπουκα οπου χωραγε ανετα...χμμμ....ενα μπουκαλι Absolute vodka μεσα....αστα!!!
ηθελε ενα τεταρτο για να μπορει να ρολαρει λογω"περιεργης"συμπιεσης!!!
καμια φορα εσκαγε κιολας στο μιζαρισμα....εκει να δεις χαρες και πανηγυρια!!!
αφου τραβηξα τοσα με το ζεσταμα,δε νομιζω να κολλησω στο χαλαρο ζεσταμα του νεου αθορυβου τουτου μου για 5-10 λεπτακια!
YOU MESS WITH ME...YOU MESS WITH MY FAMILY! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|