Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Μάρ 2006, 02:16:52 Θέμα δημοσίευσης: Βοήθεια για αγορά 206 1.4 16V |
|
|
Γεια χαρά παιδιά. είμαι σε φάση να προβώ σε αγορά ενός 206 1.4 16V. Θα ήθελα την γνώμη σας σε μηχανικά και κυρίως ηλεκτρικά προβλήματα τα οποία βγάζουν. Έχω ακούσει πολλά και θα ήθελα τις εμπειρίες σας στο παραπάνω μοντέλο, ειδικά μετα τα 30.000χλμ και από κάποιον που έχει αυτο το μοτέρ. Ελπίζω να με βοηθήσετε αμερόληπτα.... Ευχαριστώ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Μάρ 2006, 19:33:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλε μου το αμαξι ειναι πολυ καλο!!! Αρκει να ξερεις γιατι το παιρνεις!!! Αν περιμενεις τα τρελα γκαζια εχασες!!! Φρενα, αναρτηση ειναι κορυφη και η καταναλωση επισης πολυ καλη!!! Εγω εχω 16000km και ειμαι πολυ ευχαριστημενος (αν εξαιρεσω ενα προωρο προβλημα δισκου)... Προβληματα ηλεκτρονικα-ηλεκτρικα δεν εχω... 
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bob (γιαννης) Δραστήριο μέλος

 peugeot 106 1.3 rallye (8V) (2000)
Ένταξη: 26 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 267
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Μάρ 2006, 22:04:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εχουμε κανει σχεδον 25000km με το 1.4
μεχρι τωρα δεν ειχε κανενα προβλημα παρα μονο τις πρωτες μερες προβλημα στον αισθητηρα του γκαζιου (νομιζω) (αλλαξε απο εγγυηση)
προσωπικες εντυπωσεις..
το εντυπωσιακοτερο σημειο του για μενα ειναι η ΑΙΣΘΗΣΗ των φρενων αλλα και η αποτελεσματικοτητα τους!!
απο καταναλωση δε το θεωρω και ο,τι καλυτερο μιας και κατω απο 8-9 δυσκολα πεφτει (εγω θα περιμενα λιγοτερα, ειδικα σε σχεση με ανταγωνισμο και οχι μονο)
ωραια οδικη συμπεριφορα με αρκετα καλη σταθεροτητα στα πολλα χιλιομετρα και ψιλοκλασσικη "πεζο" στριφτοσυμπεριφορα
για 1.4 πολυ δυναμη στις χαμηλομεσαιες στροφες (απο 2000-5000) με μονο 10+ αλογα πανω απο το κλιο 1.4 16 V (απο τις 2000-5200)
στις ψηλες ψιλο απαραδεκτο αλλα μην τα θελουμε και ολα...(μετα τις 5200 )
το σασμαν του ειναι λιγο "σκληρο"¨θα ελεγα αλλα δε μας εχει δημιουργησει καποιο θεμα
να βρεις καποιον με πολλα πανω απο 30000 δυσκολο το βλεπω μιας και θα ειναι αρκετα λιγοι..(πιστευω)
υγ μιλαω για το 1.4 16V XS
.."detail separates winners from just runners"...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Μάρ 2006, 00:51:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
bob έγραψε: | προβλημα παρα μονο τις πρωτες μερες προβλημα στον αισθητηρα του γκαζιου (νομιζω) (αλλαξε απο εγγυηση)
προσωπικες εντυπωσεις..
|
Ασχετο, αλλα μπορεις να μου πεις τι ακριβως εκανε το αμαξι με το προβλημα???
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Μάρ 2006, 01:03:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις... Από θέμα επιδόσεων ξέρω τι είναι. Αυτό είναι με ηλεκτρικό γκάζι ε? Έχει σχετικά καλή απόκριση-αμεσότητα? (πχ. για να γίνω κατανοητός τα 1.4 group vag έχουν τρομερό lag από την άλλη η bmw που και σε αυτή είναι ηλεκτρικό, έχει πιο "μηχανικό χαρακτήρα"!).
Βοb το πρόβλημα με τον αισθητήρα γκαζιού το αντιμετώπισες στο ποτενσιόμετρο της πεταλούδας? Τί δικιολογία σου έδωσαν από την αντιπροσωπεία?-έχει συμβεί και σε άλλους?
netblaster πρόωρο πρόβλημα δίσκου, έχει ξανατύχει σε άλλους? Πώς έγινε αυτό? Θέλει μεγάλη προσπάθεια σε πατινάρισμα για να "λιώσει" ο δισκός σε τόσα λίγα χιλιόμετρα.
Ξέρει κάποιος την σχέση μετάδοσης της κρεμαγιέρας? Είναι σχετικά κοντή σε αίσθηση? Απο τερμά σε τέρμα το τιμόνι πόσες στροφές κάνει?
Ευχαριστώ και πάλι για τις απάντησεις σας... Θα περιμένω κι άλλες σχετικά με τα αρνητικά στοιχεία του αυτοκινήτου και τυχόν βλάβες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bob (γιαννης) Δραστήριο μέλος

 peugeot 106 1.3 rallye (8V) (2000)
Ένταξη: 26 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 267
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Μάρ 2006, 09:39:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια αυτο που εκανε ηταν (απο οσο θυμαμαι) οτι εσβηνε στο ρελαντι και μετα απο πατημα συμπλεκτη.
Γενικα εκανε διαφορα προβληματα στο ρελαντι και σε στροφες πολυ κοντα στις 1000
Στις τοπικες αντιπροσωπειες δε το μπορουσαν να το βρουνε
και πηγαμε στη lion
Εκει το καταλαβαν αμεσως γιατι λεει το εχουν αρκετα
το αλλαξαν σε 2 μερες νομιζω εννοειται χωρις χρηματα και χωρις κανενα προβλημα μετα!!
απο αποκριση δεν εχει καμια σχεση με τα vag ειναι μακραν καλυτερο
.."detail separates winners from just runners"...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας

 Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Μάρ 2006, 10:41:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η δική μου γνώμη είναι να πάρεις το 8V να το γδύσεις και να τρέξεις Junior Cup αν σε πάιρνει ηλικιακά  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Μάρ 2006, 11:47:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τωρα φιλε μου τι να σου πω??? Δεν εχω ξαναντιμετωπισει προβλημα με δισκο στο παλιο μου αμαξι (205), του οποιου μαλιστα ο εργοστασιακος εβγαλε πανω απο 100.000Km!!! Και εκανα αλλα 50.000km απροβληματιστα με τον καινουριο και μετα πουληθηκε!!! Ο τροπος που του φερομουν δεν ηταν και ο καλυτερος...
Στα 206 1.4 16ν δεν εχω ακουσει αλλον να εχει προβλημα με το δισκο και ειναι μερικοι που του επιναν και το αιμα!!!
Οσο για το τιμονι, ειναι αρκετα καλο και σχετικα γρηγορο, με 3,4 στροφες απακρη σακρη (νομιζω)!!! Μπορει να φαινονται πολλες, αλλα σε συγκριση με το τιμονι της 3αρας BMW, ας πουμε, που εχει 2,9 στροφες η διαφορα δεν ειναι πολυ μεγαλη!!! Επειδη ομως οι αποψεις σχετικα με το τιμονι των 206 διιστανται πρεπει να το οδηγησεις να αποκτησεις δικη σου αποψη... 
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Μάρ 2006, 20:33:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Road_Runner έγραψε: | Η δική μου γνώμη είναι να πάρεις το 8V να το γδύσεις και να τρέξεις Junior Cup αν σε πάιρνει ηλικιακά  |
Ηληκιακά με παίρνει..τέτοιο σκοπό δεν έχω όμως. Αλλά μιας κι εσύ ασχολείσαι (αν και πολύ φοβάμαι πως το 8V έχει μηχανικό γκάζι και το abs το έχει βγάλει) για πες μου, στο 16V που είναι ηλεκτρόγκαζο και με abs, με αριστερό πόδι φρένο "νεκρώνει το γκάζι"? Το έχει δοκιμάσει κανείς απο εδω?
Επί τους ουσίας και πιο συγκεκριμένα της αξιοπιστίας μπορεί να συκριθεί σε γενικές γραμμές με ένα ιαπωνικό? Φίλε bob θυμάσαι πιο εξάρτημα σου άλλαξαν στο πρόβλημα με το ρελαντί? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bob (γιαννης) Δραστήριο μέλος

 peugeot 106 1.3 rallye (8V) (2000)
Ένταξη: 26 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 267
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Μάρ 2006, 21:26:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
plaketokofths έγραψε: |
, στο 16V που είναι ηλεκτρόγκαζο και με abs, με αριστερό πόδι φρένο "νεκρώνει το γκάζι"? Το έχει δοκιμάσει κανείς απο εδω?
Φίλε bob θυμάσαι πιο εξάρτημα σου άλλαξαν στο πρόβλημα με το ρελαντί? |
Αν θυμαμαι καλα το εχω δοκιμασει και δε νομιζω να νεκρωνει, αλλα δε βαζω και στοιχημα..
Οσο για το αλλο δε θυμαμαι ακριβως (εχει περασει ενας χρονος σχεδον+)
αλλα ηταν κατι σχετικο με το ηλεκτρονικο γκαζι και νομιζω ηταν ποτενσιομετρο του ηλεκτρονικου γκαζιου!
.."detail separates winners from just runners"...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dimdil (δημητρης) Μόλις έγραψα

 peugeot 206 1.4 (16v) colourline
Ένταξη: 02 Φεβ 2006 Δημοσιεύσεις: 49 Τόπος: ν ηρακλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Μάρ 2006, 21:29:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πηρα το δικο μου (colourline) στο τελος φλεβαρη
βεβαια εχω ακομα 3000 χιλιομετρα! παντως φαινεται οτι εχουν λυθει αρκετα προβληματα σε σχεση με τα παλαιοτερα ειδεικα οσον αφορα σασμαν και κουμπωμα ταχυτητων! Αν το δινει ακομα με 11180 που το πηρα εγω με την εκπτωση τοτε σιγουρα ειναι μια τιμια αγορα ειναι σβελτο και στριβει μουρλια! πολυ ευχαριστο πολυ κουκλι α και το δικο μου τουλαχιστον δεν τριζει....ακομα 
αχ θεε ποσο μπλε ξοδεψες για να μη σε βλεπω! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Μάρ 2006, 22:50:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
dimdil έγραψε: | πηρα το δικο μου (colourline) στο τελος φλεβαρη
βεβαια εχω ακομα 3000 χιλιομετρα! παντως φαινεται οτι εχουν λυθει αρκετα προβληματα σε σχεση με τα παλαιοτερα ειδεικα οσον αφορα σασμαν και κουμπωμα ταχυτητων! Αν το δινει ακομα με 11180 που το πηρα εγω με την εκπτωση τοτε σιγουρα ειναι μια τιμια αγορα ειναι σβελτο και στριβει μουρλια! πολυ ευχαριστο πολυ κουκλι α και το δικο μου τουλαχιστον δεν τριζει....ακομα  |
Το πήρες με την έκπτωση των 1000 ευρώ? - που ισχύει για τα 1.4 -? στην color line τα όργανα είναι λευκά? Επιλογή εσωτερικού , χρωμάτων δλδ, υπάρχει? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...) Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων

 VF7 + VF3 = P.S.A.
Ένταξη: 22 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2584
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Μάρ 2006, 09:17:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
plaketokofths έγραψε: |
στην color line τα όργανα είναι λευκά? Επιλογή εσωτερικού , χρωμάτων δλδ, υπάρχει? |
Γιάννη μπορείς να δείς αναλυτικά κάποιες φωτο...και στοιχεία εδώ...
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=139044#139044
Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας

 Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Μάρ 2006, 15:15:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το έχω δοκιμάσει σε άλλο αμάξι με ΑΒS αλλά όχι σε πεζό. Δεν παίζει κανένα πρόβλημα. Απλά σου χτυπάει το ABS πιο εύκολα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kanelj (Γιαννης) Έχω ξεφύγει !!!

 PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?
Ένταξη: 27 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 2206 Τόπος: Γαλατσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Μάρ 2006, 15:24:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αλλα πολυ ευκολα.....
(ΓΚΡΓΚΡΡΡΡΡΡ....) 
www.secret-rooms.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dimdil (δημητρης) Μόλις έγραψα

 peugeot 206 1.4 (16v) colourline
Ένταξη: 02 Φεβ 2006 Δημοσιεύσεις: 49 Τόπος: ν ηρακλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Μάρ 2006, 15:52:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το πηρα 11180 τελικη με μεταλικο χρωμα! τα οργανα ειναι ασημι για την ακριβεια! ειναι πανω απο 1000 η εκπτωση! 1000 ειναι για το 8 βαλβιδο (χ-designe) δεν ξερω αν ισχυει ακομα η διαφημηση παντως σταματησε μιλαμε για 16 βαλβιδες-μπρος πισω δισκοφρενα-90 ντεντενια-195\50\15 λαστιχο- ραδιο σιντι και νοστιμα τασια α και κατι που δεν σου ειπα τις προαλλες μετρα μονο ποσα υπαρχουν μετα απο τοσα χρονια που κυκλοφορουν δεν μπορει ολλοι αυτοι να ειναι μ,,,,,,ς 
αχ θεε ποσο μπλε ξοδεψες για να μη σε βλεπω! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Μάρ 2006, 17:20:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ειδα χθες ενα Dynamique... Τρελαθηκα με τις επενδυσεις του!!! Πολυ πιο ωραιες απο αυτες των XS!!!
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lion80 (Δημοσθένης) Νέος χρήστης

Peugeot 206 1.4 (16V) XS (2004)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 96 Τόπος: Αθήνα,Νότεια προάστεια
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Μάρ 2006, 16:30:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φίλε Γιάννη (plaketokofths) είμαι από τους πρώτους που αγόρασα το 206 1.4 xs 16v (Ιαν.2004).Μέχρι σήμερα (2 χρόνια και 3 μήνες μετά σχεδόν) έχω κάνει 52000χμ (όχι και λίγα )
Με 2 λόγια θα σου πώ πως από το αυτοκίμητο έχω μείνει ευχαριστημένος.Το μόνο πρόβλημα που έχει παρουσιάσει ήταν ότι κάποια στιγμή στα 20.000km έκαψε φλάτζα . Θα μου πείς.. ε τότε πώς έχω μείνει ευχαριστημένος;Για την φλάτζα κεφαλής μου εξήγησαν από την Peugeot πώς τα πρώτα μοντέλα 1.4 16v βγήκαν ελαττωματικά από το εργοστάσιο.2 χρόνια μετά φαντάζομαι πως το έχουν διορθώσει το πρόβλημα.Άρα μην ανησυχείς!!
Κατά τ' άλλα το αμάξι δουλεύει "ρολόι"!!Και πίστεψε με..αρκετές φορές του έχω "πιεί το αίμα".Μικροαρρυθμίες όταν είναι κρύος ο κινητήρας παρουσιάζει..όπως και τα περισσότερα 206 (ακόμη και τα 1.6lt).Αλλά ποτέ δεν μου έσβησε,ποτέ δεν "κόμπιασε".Κι αν "κόμπιασε" 1-2 φορες για ελάχιστα δευτερόλεπτα ούτε που το παρατήρησα.
Το δικό μου pug το έχω "πειράξει" με 2-3 πραγματάκια (ως προς τις επιδόσεις) αλλά η αξιοπιστία του pug μου μέχρι στιγμής με κάνει να στο προτείνω ανεπιφύλακτα.
Ps:Ως προς τα ιαπωνέζικα τουτού που προαναφέρεις είναι μια άλλη ιστορία..απλά θα σου πώ πως κάπου κερδίζεις-κάπου χάνεις!!
   |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Μάρ 2006, 16:37:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
plaketokofths έγραψε: | Road_Runner έγραψε: | Η δική μου γνώμη είναι να πάρεις το 8V να το γδύσεις και να τρέξεις Junior Cup αν σε πάιρνει ηλικιακά  |
Ηληκιακά με παίρνει..τέτοιο σκοπό δεν έχω όμως. Αλλά μιας κι εσύ ασχολείσαι (αν και πολύ φοβάμαι πως το 8V έχει μηχανικό γκάζι και το abs το έχει βγάλει) για πες μου, στο 16V που είναι ηλεκτρόγκαζο και με abs, με αριστερό πόδι φρένο "νεκρώνει το γκάζι"? Το έχει δοκιμάσει κανείς απο εδω? |
αμα γινοταν αυτο θα ειχα σκοτωθει  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bob (γιαννης) Δραστήριο μέλος

 peugeot 106 1.3 rallye (8V) (2000)
Ένταξη: 26 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 267
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Μάρ 2006, 21:06:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Lion80 έγραψε: | Ως προς τα ιαπωνέζικα τουτού που προαναφέρεις είναι μια άλλη ιστορία..απλά θα σου πώ πως κάπου κερδίζεις-κάπου χάνεις!! |
ΜΟνο μειωνοντας το backpressure κερδιζεις παντου!! (ασχετο)
πριν την αγορα βαλε σε μια "ζυγαρια" τι θελεις και τι δεν θελεις και λογικα η ζυγαρια θα γυρει προς τη σωστη μερια!!εκτος αν εισαι τοσο ατυχος που ισορροπησει!! 
.."detail separates winners from just runners"...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|