PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Έλεγχος φρένων

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
manosm3 (manos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 RC F/L '10 & Peugeot 206 1.4 XT

Ένταξη: 17 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 908
Τόπος: Βριλησσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Φεβ 2006, 00:18:44    Θέμα δημοσίευσης: Έλεγχος φρένων Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πριν 2-3 βδομαδες πηγα το 206 για το σερβις των 60.000 χλμ. Σε ενα χαρτι που μου δωσανε λεει οτι τσεκαραν τα φρενα και συμπληρωσαν βαλβολινες. ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΑΚΟΜΑ ΟΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ!! Το κιβωτιο ειναι σα να του εβαλα quick shift με μεγαλη διαδρομη, ακουγεται πολυ οταν ο λεβιες φευγει απο μια σχεση κ παει στην αλλη. Τα φρενα σφυριζουν και νομιζεις οτι τα τακακια χαρασσουν τις πλακες... Εχω αποδειξη οτι και το χαρτι του σερβις που λεει οτι τα ηλεγξαν αυτα. Αν οι δισκοι εχουν χαραχτει απο τα τακακια, πως μπορω να καταλαβω οτι εγιναν στο διαστημα μετα το σερβις; Τι μπορω να του πω που δεν μου τα εκανε αυτα ενω εχει υπογραψει μηχανικος οτι εχει ελεγχθει σε αυτους τους τομεις;


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
manosm3 (manos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 RC F/L '10 & Peugeot 206 1.4 XT

Ένταξη: 17 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 908
Τόπος: Βριλησσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 14 Φεβ 2006, 00:00:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κανενας; εεεεεεεεεεεεεε


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 14 Φεβ 2006, 14:46:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φιλε Μανο τα πραγματα ειναι απλα!!! Τα φρενα των 206 ανεκαθεν σφυριζαν, οποτε αυτο ειναι κατι το φυσιολογικο!!! Τωρα, οσο για το σασμαν, εχει διαφορα σε σχεση με πριν ή απλα περιμενες να δεις αλλαγη λογω αλλαγης βαλβολινης??? Με την αλλαγη βαλβολινης δεν αλλαζει η αισθηση του σασμαν (εκτος αν βαλεις διαφορετικης ρευστοτητας, αλλα και παλι οχι τραγικα)!!!


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
giannos (Γιάννης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.6 (16V) Gti (2003)

Ένταξη: 13 Φεβ 2006
Δημοσιεύσεις: 32
Τόπος: Θεσσαλονίκη-Γιάννενα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Φεβ 2006, 09:42:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ενένα μου το κάνει αυτό απ'την πρώτη μέρα που το πήρα...... Laughing Laughing
Καλά για τώρα δε το σηζηταώ.... Confused Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
manosm3 (manos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 RC F/L '10 & Peugeot 206 1.4 XT

Ένταξη: 17 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 908
Τόπος: Βριλησσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Φεβ 2006, 23:54:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

netblaster έγραψε:
Φιλε Μανο τα πραγματα ειναι απλα!!! Τα φρενα των 206 ανεκαθεν σφυριζαν, οποτε αυτο ειναι κατι το φυσιολογικο!!! Τωρα, οσο για το σασμαν, εχει διαφορα σε σχεση με πριν ή απλα περιμενες να δεις αλλαγη λογω αλλαγης βαλβολινης??? Με την αλλαγη βαλβολινης δεν αλλαζει η αισθηση του σασμαν (εκτος αν βαλεις διαφορετικης ρευστοτητας, αλλα και παλι οχι τραγικα)!!!


Μπορω να σε διαβεβαιωσω οτι στο δικο μου δε σφυριζαν.
Το κιβωτιο ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ οπως ηταν πριν το παω.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 17 Φεβ 2006, 17:41:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για τα φρενα τι να σου πω... Στο δικο μου αρχικα δεν σφυριζαν, αλλα μετα απο 13500km τα ακουω πολυ συχνα!!!

Το σασμαν ετσι επρεπε να ειναι!!! Απο τη στιγμη που σου εβαλαν ιδιας ρευστοτητας βαλβολινη δεν τιθεται θεμα αλλαγης αισθησης!!! Wink


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
elias (Ηλίας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2000)

Ένταξη: 05 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 357
Τόπος: Λάρισα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 08 Μάρ 2006, 09:55:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για να μην ανοίγω νέο θέμα γράφω εδώ. Τον τελευταίο καιρό παρατηρώ ότι όταν φρενάρω π.χ. με 100km/h η μούρη του αυτοκινήτου χαμηλώνει και το πίσω μέρος ψηλώνει και σου δίνει την αίσθηση ότι δεν έχεις πίσω φρένα. Λογικό αφού τα αμορτισέρ έχουν αρκετά χιλιόμετρα. Αυτό που με προβλημάτισε είναι ότι αν τη στιγμή που φρενάρω τραβήξω το χειρόφρενο το πίσω μέρος έρχεται στο κανονικό του ύψος που σημαίνει ότι το πίσω μέρος φρενάρει πιο πολύ απ'ότι πριν χωρίς χειρόφρενο.
Είναι φυσιολογικό, φταίνε τα ταμπούρα που δεν τα άλλαξα ποτέ (123000km), φταίει κάτι άλλο? Τα εμπρός φρένα τα έχω αλλάξει με του 1.6 16v.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
zafeirop (Αναστάσης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 1.4 (8V) XR (2001)

Ένταξη: 30 Αύγ 2005
Δημοσιεύσεις: 48

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 08 Μάρ 2006, 21:24:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

elias έγραψε:
Για να μην ανοίγω νέο θέμα γράφω εδώ. Τον τελευταίο καιρό παρατηρώ ότι όταν φρενάρω π.χ. με 100km/h η μούρη του αυτοκινήτου χαμηλώνει και το πίσω μέρος ψηλώνει και σου δίνει την αίσθηση ότι δεν έχεις πίσω φρένα. Λογικό αφού τα αμορτισέρ έχουν αρκετά χιλιόμετρα. Αυτό που με προβλημάτισε είναι ότι αν τη στιγμή που φρενάρω τραβήξω το χειρόφρενο το πίσω μέρος έρχεται στο κανονικό του ύψος που σημαίνει ότι το πίσω μέρος φρενάρει πιο πολύ απ'ότι πριν χωρίς χειρόφρενο.
Είναι φυσιολογικό, φταίνε τα ταμπούρα που δεν τα άλλαξα ποτέ (123000km), φταίει κάτι άλλο? Τα εμπρός φρένα τα έχω αλλάξει με του 1.6 16v.


Έχω την εντύπωση ότι είναι λογικό να ανασηκώνεται το πίσω μέρος περισσότερο ενώ τραβάς το χειρόφρενο. Και σε ακινησία το κάνει αυτό, σε μία μικρή ανηφόρα.

Αυτό εξηγείται από την κατανομή της πέδησης εμπρός-πίσω. Όταν πατάς φρένο (ποδόφρενο) δεν πάει πίσω 100% της δύναμης. Πάει ένα 20%. Τραβώντας το χειροφρένο όμως μεταφέρεις τη μέγιστη δυνατή δύναμη.


My brain is runnin lean
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7131
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Μάρ 2006, 01:31:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κάνε το εξής απλό. Σε έναν άδειο και πλατύ δρόμο πήγαινε με 80-90χλμ και πάτα απότομα και σχεδόν οριακά φρένα. (ίσα ίσα να μην μπλοκάρουν οι τροχοί). Αν το αμάξι παραμένει σταθερό είσαι μια χαρα. Αν σου πετάει μούτρα έχεις περισσότερη κατανομή πίσω, ενώ αν σου πετάει ουρά σημαίνει ότι περισσότερο πιάνουν τα μπροστά φρένα. Το καλύτερο είναι μια 50-50 κατανομή που έχουν τα Ρeugeot από μαμάς... Αν Δεν είναι έτσι μπορέις να σφίξεις ή να χαλαρώσεις λίγο το χειρόφρενο. Αν δεν΄γίνει τίποτα πήγαινέ το σε μάστορα. Πάντως αυτό για τις αναρτήσεις που "σηκώνονται" στα φράνα είναι απολύτως λογικό. (Δες το θέμα στην βάση δεδομένων "Μεταφορά φορτίου")
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Μάρ 2006, 07:44:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η κατανομή δεν είναι 50-50 σε καμία περίπτωση.
Το ποσοστό για πίσω είναι μέχρι 30-35% σε σχέση με εμπρός κα είναι λογικό εάν το σκεφτείς.
Μην ξεχνάτε ότι κατά το φρενάρισμα έχουμε μεταφορά φορτίου προς τα εμπρός με αποτέλεσμα να φορτίζονται περισσότερο οι εμπρός τροχοί και να ελαφρόνουν αρκετά οι πίσω. Άρα μια κατανομή 50-50 θα είχε σαν αποτέλεσμα την αποσταθεροποιήσει του πίσω μέρους με όποια αποτελέσματα συνεπάγεται αυτό.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
elias (Ηλίας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2000)

Ένταξη: 05 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 357
Τόπος: Λάρισα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Μάρ 2006, 08:20:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Road_Runner έγραψε:
Κάνε το εξής απλό. Σε έναν άδειο και πλατύ δρόμο πήγαινε με 80-90χλμ και πάτα απότομα και σχεδόν οριακά φρένα. (ίσα ίσα να μην μπλοκάρουν οι τροχοί). Αν το αμάξι παραμένει σταθερό είσαι μια χαρα. Αν σου πετάει μούτρα έχεις περισσότερη κατανομή πίσω, ενώ αν σου πετάει ουρά σημαίνει ότι περισσότερο πιάνουν τα μπροστά φρένα. Το καλύτερο είναι μια 50-50 κατανομή που έχουν τα Ρeugeot από μαμάς... Αν Δεν είναι έτσι μπορέις να σφίξεις ή να χαλαρώσεις λίγο το χειρόφρενο. Αν δεν΄γίνει τίποτα πήγαινέ το σε μάστορα. Πάντως αυτό για τις αναρτήσεις που "σηκώνονται" στα φράνα είναι απολύτως λογικό. (Δες το θέμα στην βάση δεδομένων "Μεταφορά φορτίου")

Το έχω κάνει αυτό που λες σε ευθεία με 140χλμ και μάλιστα χωρίς να πιάνω το τιμόνι (τα χέρια εννοείται 1 εκατοστό πάνω από το τιμόνι). Το αυτοκίνητο είναι απόλυτα σταθερό. Δεν χάνει καθόλου αριστερά, δεξιά, τρέμουλο κτλ, παρά μόνο γονατίζει το εμπρός μέρος και σηκώνεται το πίσω.
Το ίδιο γινόταν και παλιά όταν τα μαμά αμορτισέρ είχαν πολλά χιλιόμετρα. Απλά δεν το έδινα τόσο σημασία. Στο πρόγραμμα λοιπόν νέα αμορτισέρ!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7131
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 10 Μάρ 2006, 14:13:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Touristas έγραψε:
Η κατανομή δεν είναι 50-50 σε καμία περίπτωση.
Το ποσοστό για πίσω είναι μέχρι 30-35% σε σχέση με εμπρός κα είναι λογικό εάν το σκεφτείς.
Μην ξεχνάτε ότι κατά το φρενάρισμα έχουμε μεταφορά φορτίου προς τα εμπρός με αποτέλεσμα να φορτίζονται περισσότερο οι εμπρός τροχοί και να ελαφρόνουν αρκετά οι πίσω. Άρα μια κατανομή 50-50 θα είχε σαν αποτέλεσμα την αποσταθεροποιήσει του πίσω μέρους με όποια αποτελέσματα συνεπάγεται αυτό.


Σωστά. Λάθος το έθεσα. Με το 50-50 εννοούσα σωστή κατανομή. Λάθος δικό μου. Splat
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Μάρ 2006, 12:12:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λάθη είμαστε ανθρώπους κάνουμε Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7131
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Μάρ 2006, 19:23:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν και Off Topic thanks για την κόρνα. Είσαι Θεός
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Μάρ 2006, 08:04:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Embarassed Embarassed Embarassed Cool Cool Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
elias (Ηλίας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2000)

Ένταξη: 05 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 357
Τόπος: Λάρισα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 13 Ιούν 2006, 08:53:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

elias έγραψε:
Για να μην ανοίγω νέο θέμα γράφω εδώ. Τον τελευταίο καιρό παρατηρώ ότι όταν φρενάρω π.χ. με 100km/h η μούρη του αυτοκινήτου χαμηλώνει και το πίσω μέρος ψηλώνει και σου δίνει την αίσθηση ότι δεν έχεις πίσω φρένα. Λογικό αφού τα αμορτισέρ έχουν αρκετά χιλιόμετρα. Αυτό που με προβλημάτισε είναι ότι αν τη στιγμή που φρενάρω τραβήξω το χειρόφρενο το πίσω μέρος έρχεται στο κανονικό του ύψος που σημαίνει ότι το πίσω μέρος φρενάρει πιο πολύ απ'ότι πριν χωρίς χειρόφρενο.
Είναι φυσιολογικό, φταίνε τα ταμπούρα που δεν τα άλλαξα ποτέ (123000km), φταίει κάτι άλλο? Τα εμπρός φρένα τα έχω αλλάξει με του 1.6 16v.

Το φαινόμενο μειώθηκε αισθητά με το που άλλαξα σιαγόνες και κυλινδράκια στα πίσω ταμπούρα. Το αυτοκίνητο πλέον φρενάρει χωρίς να γονατίζει. Δεν έγινε καμία άλλη ρύθμιση ή αλλαγή. Μου έδωσε την εντύπωση σαν να μην είχα πίσω φρένο ή αν είχα πολύ λίγο. Παρότι έκανα 130.000km και οι σιαγόνες δεν είχαν φαγωθεί ούτε στο μισό, στην παραμικρή πίεση ξεκολλούσαν από το μεταλλικό που ήταν κολλημένες. Καλό θα είναι όσοι έχουν ταμπούρα πίσω και έχουν πάνω από 100.000km να τα βάλουν στο πρόγραμμα για αλλαγή. Συνολικό κόστος περίπου 180 ευρώ (σιαγόνες, κυλινδράκια, ΦΠΑ, εργασία).


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
max 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206 1.1 XT

Ένταξη: 16 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 94

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Αύγ 2006, 18:53:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τι συντηρηση σηκωνουν τα ταμπουρα ρε παιδια και καθε ποσα χιλιομετρα?εχω 68.000χλμ και δεν τα εχω πειραξει καθολου
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
max 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206 1.1 XT

Ένταξη: 16 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 94

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 22 Αύγ 2006, 07:33:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καμιά γρηγορη απαντηση?Θα παω απο βδομαδα για δισκοπλακες-τακακια και θελω να ξερω αν θα πειραξω καθολου και τα ταμπουρα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
elias (Ηλίας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2000)

Ένταξη: 05 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 357
Τόπος: Λάρισα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 22 Αύγ 2006, 08:01:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χωρίς να είμαι ειδικός (από το δικό μου αυτοκίνητο που είδα) θα σου πω ότι απλά τα ανοίγεις, τα ελέγχεις και αν χρειάζεται τα αλλάζεις. Ο έλεγχος είναι απλός, αν πατάς πολύ φρένο και έχουν φαγωθεί οι σιαγόνες τις αλλάζεις. Αν δεν έχουν φαγωθεί τις πιέζεις με ένα κατσαβίδι στις εγκοπές που έχουν και αν ξεκολλάνε πάλι τις αλλάζεις. Αν δεν συμβαίνει κάτι από τα δύο, τις αφήνεις για αργότερα. Για αλλαγή μόνο σιαγόνες υπολόγισε κάνα 80 ευρώ σύνολο.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1152s (PHP: 82% - SQL: 18%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on