Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
orestis (orestis) Μέλος

 106 rallye , saxo GROUP A
Ένταξη: 06 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 137 Τόπος: αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Φεβ 2006, 12:10:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gonakinen έγραψε: | Δηλαδή εγω΄που τρέχω χωρίς κλωβό, με λάστιχα βόλτας αλλά χωρίς καθίσματα που τρέχω? |
δυστιχως στην racing!
Μηπως να παμε ολοι μαζι να το αναφερουμε και παλι αυτο?
μηπως ειναι πολυ επικινδυνη η προχειρη τοποθετηση των καθησματων?
πως ειναι δυνατον να επιτρεπουν κατι τετοιο ακομη και την στιριξη αυτων με χταποδι ή ημαντες?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Φεβ 2006, 11:52:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
orestis έγραψε: | gonakinen έγραψε: | Δηλαδή εγω΄που τρέχω χωρίς κλωβό, με λάστιχα βόλτας αλλά χωρίς καθίσματα που τρέχω? |
δυστιχως στην racing!
Μηπως να παμε ολοι μαζι να το αναφερουμε και παλι αυτο?
μηπως ειναι πολυ επικινδυνη η προχειρη τοποθετηση των καθησματων?
πως ειναι δυνατον να επιτρεπουν κατι τετοιο ακομη και την στιριξη αυτων με χταποδι ή ημαντες? |
Oντως όλοι θεωρούμε ότι είναι πολύ επικίνδυνο!
Γιώργο για να μην σε βάλουν στην Racing πρέπει να τοποθετήσεις ξανά τα καθίσματα.
Από την μία καταλαβαίνω ότι είναι λογικό που κάποιος που δεν θεωρεί σωστό να βγάλει τα καθίσματα (συνήθως σε "ακριβά" αυτοκίνητα) θα έχει μειονέκτημα σε σύγκριση με ένα αυτοκίνητο τελείως γδυμένο αλλά όχι να τρέχει και στην Racing....
Oρέστη ήταν πολλοί (από άλλα Clubs) που καταδείκνυαν τα Peugeot προσπαθώντας να πάνε τα περισσοτερα στην Racing. Ακόμα και αυτό που ζήτησαν να μπορούν να επιλέξουν κατηγορία πάνω από από αυτή που ανήκουν το έκαναν για να μπορούν να αποφύγουν τα rallye... Μπορεί από την μεριά τους να μην έχουν και άδικο αλλά γίνεται άδικο από την δική μας την μεριά...
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
orestis (orestis) Μέλος

 106 rallye , saxo GROUP A
Ένταξη: 06 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 137 Τόπος: αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Φεβ 2006, 11:57:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
επειδή όλα όσα γράφτηκαν στο τόπικ που αφορά τον αγώνα του διήμερου 18-19/3/2006 είναι πολύ σημαντικά για τους αγώνες αυτούς και επειδή σε λίγο καιρό θα ψάχνουμε τους νέους κανονισμούς αλλά και τις αλλαγές τους, καθώς και τις προτάσεις όλων όσους στηρίζουν τους αγώνες αυτούς, καλό θα είναι να συνεχίσουμε εδώ τα γενικά και να αφήσουμε το προηγούμενο τοπικ σε ότι αφορά την συγκεκριμένη ημερομηνία και μόνο.
οι αλλαγές λοιπόν οι οποίες έγιναν ξεσήκωσαν θύελλα αντιδράσεων όχι μόνο από μέλη του δικού μας κλαμπ αλλά, όπως ήταν φυσικό και από άλλα.
σε καμία περίπτωση δεν είμαστε σύμφωνοι με την ένταξη αγωνιστικών αυτοκίνητων σε οποιαδήποτε άλλη κατηγόρια εκτός της racing αλλά και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να χαρακτηρίσουν τα αυτοκίνητα κάποιον αγωνιστικά με μοναδικό κριτήριο την έλλειψη των πίσω καθισμάτων.
όπως επίσης δεν μπορούμε να κρίνουμε ένα αυτοκίνητο αγωνιστικό επειδή στο εσωτερικό του ο ιδιοκτήτης έχει τοποθετήσει κλωβό ασφάλειας.
είναι αλήθεια ότι είναι δύσκολο να ξεχωρίσει κανείς τα αγωνιστικά από τα αυτοκίνητα βόλτας από τα οποία απουσιάζουν τα πίσω καθίσματα. και αυτό γιατί τα περασμένα χρόνια κάποιοι προσπάθησαν (και μερικοί τα κατάφεραν) να αγωνιστούν σε κατηγόριες εκτός της racing με αγωνιστικά αυτοκίνητα.
αυτό είχε ως αποτέλεσμα την αλλαγή του κανονισμού και την υποχρεωτική ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΠΡΟΧΕΙΡΗ τοποθέτηση των πίσω καθισμάτων.
δεν σκεφτήκανε όμως ότι πολλοί από αυτούς που τα έχουν αφαιρέσει δεν τα έχουν πια με αποτέλεσμα να μην μπορούν να πάρουν μέρος στην κατηγόρια στην οποία ανήκουν πραγματικά.
άλλοι μάλιστα σκέφτηκαν να τα εναλλάσσουν με φίλους τους την ημέρα του αγώνα κάτι το οποίο σημαίνει ότι η τοποθέτηση θα γίνεται με πρόχειρο τρόπο, τόσο λόγο έλλειψης χρόνου αλλά και ευκολίας στο βαλε βγάλε. αφού άλλωστε κάτι τέτοιο επιτρέπεται.
αυτό σημαίνει ότι ρισκάρουμε την ασφάλεια του οδηγού με μοναδικό σκοπό την πλησιέστερη εμφάνιση της εργοστασιακής μορφής του αυτοκίνητου.
μα εάν είναι αυτός ο λόγος κύριοι , και όχι το βάρος τότε οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο με αλλαγμένους προφυλακτήρες, body kit, αεροτομές κ.οκ. θα πρέπει και αυτό να ακολουθήσει τον δρόμο προς την racing αμέσως μετά τις δικές μας ενστάσεις.
ένα όμως τίθεται θέμα βάρους υπάρχει λύση.,
μια ζυγαριά η οποία εάν δεν μπορείτε να την αγοράσετε, μπορείτε σίγουρα να την ενοικιάσετε έτσι ώστε όταν ένα 106 (αναφέρω το δικό μου σαν παράδειγμα γιατί γνωρίζω το βάρος του) ζυγίζει 930 κιλά στην εργοστασιακή του μορφή, τότε μαζί με τον οδηγό (υπολογίζουμε έναν οδηγό 60 κιλά) να μην είναι λιγότερο από 990, αλλιώς κάθε κιλό που θα έχει αφαιρέσει πέραν του νομίμου θα τον επιβαρύνει με 1sec στον χρόνο του.
έτσι ένας βαρύς οδηγός θα έχει την δυνατότητα να αφαιρέσει πολύ περισσότερο βάρος από έναν ελαφρύ και στο τέλος να έρθουν στα ίδια κιλά.
η πρόταση αυτή έγινε από εμένα τηλεφωνικά στην Σιμό Σοφό ο οποίος ήταν θετικός και σήμερα θα προσπαθήσουμε να κλείσουμε ένα ραντεβού με την START LINE την Τετάρτη το απόγευμα ώστε να συζητηθούνε εκ νέου όλα αυτά τα θέματα.
παρακαλώ όλοι όσοι στηρίζουμε τους αγώνες αυτούς να δώσουν το παρόν.
δημοσιευτικε στις 27/2/2006 στο www.106sportclub.gr
http://www.106sportclub.gr/forums/viewtopic.php?t=2895
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Φεβ 2006, 12:31:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μηπως δημιουργουνται και παλι διαφοροποιησεις ?
δηλαδη αν συγκρινεις ενα ραλλυ που ειναι κουφαρι και ζυγιζει π.χ -100κιλα και του πεις βαλε 100 κιλα ερμα για να ερθεις στα εγοστασιακα προτυπα και να εισαι οκ , τοτε αυτος θα βαλει ενα ερμα εκει που τον βολευει για να εχει τελειοτερη κατανομη βαρους . αρα παλι δεν θα ειναι εισβαρος αυτων που εχουνε ενα καραμαμα αυτοκινητο απο βαρος και εσωτερικες μετατροπες?
μηπως να υπηρχε μια κατηγορια που να απαγορευε οποιαδηποτε αφαιρεση -ασχετα με προσθηκες π.χ ρολμπαρ-στο αμαξωμα (ακομα και της ρεζερβας ) και να τελειωνε το θεμα?
δε ξερω τι κατηγοριες υπαρχουν αλλα καπου μηπως χανεται η ουσια?
δεν νομιζω οτι ειναι αγωνες οι f2f αλλα φιλικες εκδηλωσεις? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
orestis (orestis) Μέλος

 106 rallye , saxo GROUP A
Ένταξη: 06 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 137 Τόπος: αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Φεβ 2006, 13:07:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μετα απο τηλεφωνικη επικοινωνια με τον κ. Πασσαλη καταλυξαμε να βρεθουμε εκ νεου στην start line την τεταρτη 29/2/2006 στις 20.00 για διευκρινισεις τεχνικων θεματων.

Έχει επεξεργασθεί από τον/την orestis στις Δευ 27 Φεβ 2006, 13:12:56, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Φεβ 2006, 13:09:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βασικά όπου υπάρχουν "τσιγκάκια" υπάρχουν και τέτοια.
Η πρόταση σχετικά με το βάρος δεν είναι κακή, αλλά εκεί να δεις τί θα γίνει!!
Βασικά ένα από τα σοβαρά προβλήματα του F2F ήταν ο έλεγχος εξακρίβωσης που έλαμπε δια της απουσίας του. Φαντάζομαι ότι και τώρα κάπως έτσι θα συνεχίσει. Και επειδή ο Ελληνας είναι από φύση κατεργάρης, ποιός μου λέει ότι πριν τον αγώνα (αν η μέτρηση θα γίνεται πριν) ο άλλος δεν βάζει κανένα δύο "σακιά τσιμέντο" ή αλλιώς μεταφερόμενο έρμα και τσουπ λίγο πριν μπεί μέσα "πετάξει σαβούρα".
Ολου αυτού του είδους οι ΠΑΙΔΙΕΣ δεν είναι πρωταθληματικοί αγώνες για να σπάνε όλοι το κεφάλι τους για κανονισμούς για αυτοκίνητα που έχουν ή δεν έχουν καθίσματα ή γλάστρες μέσα στο εσωτερικό.
Εντάξει, βασικά αυτό που αρχικά δεν μου άρεσε ποτέ στο F2F είναι ο τρόπος που διεξάγεται με την μορφή της "κόντρας" όπου ο ένας εκ των δύο που προκρίνεται δεν είναι απαραίτητα και ο πιο καλός.
Και, τέλος, τί νόημα έχουν τα καθίσματα ή οι ταπετσαρίες σε βάρος... μάλλον κοιτάμε το δάχτυλο και χάνουμε το δάσος! Και να το πώ και αλλιώς:
Ο -υπάρχων- κανονισμός, ΔΕΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ αμα θέλει να αφαιρέσει τα καθίσματά του! Αμα θέλει ας τα βγάλει διαφορετικά ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
orestis (orestis) Μέλος

 106 rallye , saxo GROUP A
Ένταξη: 06 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 137 Τόπος: αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Φεβ 2006, 13:14:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τασο,
η αρχικη σκεψη ηταν να γινεται μετρηση μετα τον αγωνα, αλαλ τελικα και αυτο ειναι δυσκολο εως αδυνατο.
το γιατι την τεταρτη το βραδυ. 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Φεβ 2006, 13:21:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
orestis έγραψε: | Τασο,
η αρχικη σκεψη ηταν να γινεται μετρηση μετα τον αγωνα, αλαλ τελικα και αυτο ειναι δυσκολο εως αδυνατο.
το γιατι την τεταρτη το βραδυ.  |
Το ξέρω ότι είναι πολύ δύσκολο. Και ιδιαίτερα για Παιδιές!
Που να δεις ώρες ατελείωτες που έχουμε ξοδέψει ώστε να φέρουμε τον κανονισμό του GTCC ώστε να είναι όσο το δυνατό πιο δίκαιος!
Τέλος πάντων, θα τα πούμε την Τετάρτη.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
orestis (orestis) Μέλος

 106 rallye , saxo GROUP A
Ένταξη: 06 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 137 Τόπος: αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Φεβ 2006, 10:42:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
orestis έγραψε: | μετα απο τηλεφωνικη επικοινωνια με τον κ. Πασσαλη καταλυξαμε να βρεθουμε εκ νεου στην start line την τεταρτη 29/2/2006 στις 20.00 για διευκρινισεις τεχνικων θεματων. |
λαθος δικο μου
1/3/2006
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Μάρ 2006, 12:38:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χθες έγινε και η συνάντηση σχετικά με τους κανονισμούς του F2F.
Τελικά αποφασίστηκαν τα εξής
- Ελαστικά επιτρέπονται μόνο όσα είναι DOT (συμπεριλαμβάνονται όλα τα ημισλίκ με DOT)
- Επιτρέπεται η αφαίρεση καθισμάτων
- Επιτρέπονται τα κλουβιά
Οσα αυτοκίνητα έχουν ΔΤΤ (Δελτίο Τεχνικής Ταυτότητας) ή φοράνε slic ελαστικά ή ο οδηγός είναι οδηγός αγώνων (Rally, αναβάσεων κλπ) τότε κατατάσεται στην κατηγορία Racing.
Το PSClub θα συμμετέχει στο F2F, οπότε όποιος επιθυμεί να συμμετέχει ας το δηλώσει για να ξεκινήσουμε ετοιμασίες.
Το F2F θα διεξαχθεί στις 18 - 19 Μαρτίου 2006 και θα υπάρχουν προνομοιακές τιμές για τα μέλη του Συλλόγου. Περισσότερα τις προσεχείς ημέρες. ΔΗΛΩΣΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΑΜΜΕΣΑ
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας

 Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Μάρ 2006, 13:05:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα το σκεφτώ και ίσως τρέξω και εγώ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gonakinen (ΓΙΩΡΓΗΣ) Τρελλαμένο μέλος


 106RALLYE A6 , 205 E11
Ένταξη: 28 Δεκ 2005 Δημοσιεύσεις: 742 Τόπος: ΠΕΙΡΑΤΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΑΙΒΙΚΗ http://www.chaniacrete.gr/gr/
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 07 Μάρ 2006, 01:19:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Hδη έχω μιλήσει με τον κ.Πασαλή και αυριο θα δηλώσω. Φυσικα με το psclub...
Τρέχω χωρίς κλωβό,με semi-slicks ,θα βγάλω και Licence. Μέχρι το 2004 έκανα και rally. Σε ποια κατηγορία τρέχω?
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Μάρ 2006, 15:42:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τελικά το PSClub θα είναι παρών σε αυτό το F2F την Κυριακή 19 Μαρτίου με 2 συμμετοχές:
Γεράσιμος (Tomakos, 106 Rallye 1,6 8v)
Γιώργος (gonakinen, 106 Rallye 1,6 16v)
Φυσικά και θα είμαστε όλοι εκεί !!!!
Ο αγώνας του F2F ξεκινάει στις 13:30 ~ 14:00 (και αφού θα έχει ολοκληρωθεί το πρόγραμμα του αγώνα ταχύτητας)
Ραντεβού (για όσους θέλουν να δουν και τον αγώνα ταχύτητας) το πρωί της Κυριακής στις 08:30 ακριβώς μετά τα διόδια Μάνδρας στην Αθηνών-Κορίνθου, αλλιώς (για όσους αργήσουν) θα τα βρεθούμε στην πίστα.
Τηλ. (το γνωστό...) 6975.757.082
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την MEMsound στις Παρ 17 Μάρ 2006, 09:49:43, 2 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bob (γιαννης) Δραστήριο μέλος

 peugeot 106 1.3 rallye (8V) (2000)
Ένταξη: 26 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 267
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Μάρ 2006, 15:53:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εκτος απροοπτου ή κακου καιρου θα ακολουθησω!
Θα ειναι γεματη μερα με τον αγωνα στις 10 και το f2f στις 14!
ειδα εχει και κατι καλες συμμετοχες ο αγωνας 
.."detail separates winners from just runners"...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tomakos (Γεράσιμος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.6 16V
Ένταξη: 05 Ιούλ 2005 Δημοσιεύσεις: 510
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Μάρ 2006, 17:35:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ δυστυχώς δεν είναι σίγουρο ότι θα συμμετέχω λόγο ξάφνικου προβλήματος στο αμάξι .Πάντως γίνονται προσπάθειες ώστε να προλάβω
Είδωμεν...

The italian job.......!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας

 Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Μάρ 2006, 19:02:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πρώτα απ' όλα χαίρομαι που βλέπω συμμετοχές από το κλάμπ.
Επιτέλους Motorsport κατάσταση ρε παιδί μου.
Γεράσιμε. Αν μπορώ να βοηθήσω σε κάτι πές μου. Θα χαρώ πολύ.
Γιώργο το τηλ μου το ξέρεις. ότι θες πάρε με.
Εννοείται ότι πάλι θα χαρώ να βοηθήσω.
Θα κάνω ότι μπορώ για κάτι που είπες προχθές και το εκτίμησα...
Την πέμπτη θα πάμε το πρωί;;
Θα είναι καλό να δείτε την πίστα.
Μπορώ να σας πω και 2 πράγματα αν θέλετε.
Γεράσιμε είσαι μέσα; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tomakos (Γεράσιμος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.6 16V
Ένταξη: 05 Ιούλ 2005 Δημοσιεύσεις: 510
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Μάρ 2006, 22:01:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νίκο δυστυχώς δε γίνεται καμία καθημερινή γιατι δεν προλαβαίνω...πρωί δουλειά και απόγευμα σχολή.Άσε που ακόμα είμαι σε αναμονή με το αμάξι Αύριο πρωί θα ξέρω 100%!Ευχαριστώ πολύ πάντως για το ενδιφέρον σου Νίκο Οτιδήποτε χρειαστώ θα σου πώ 

The italian job.......!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tomakos (Γεράσιμος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.6 16V
Ένταξη: 05 Ιούλ 2005 Δημοσιεύσεις: 510
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 15 Μάρ 2006, 14:25:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Είμαι στην ευχάριστη θέση να πώ ότι τα όποια προβλήματα υπήρχαν ξεπεράστηκαν(εν μέρη...) και θα συμετέχω στο f2f και είμαι πολύ χαρούμενος που εκπροσωπώ το PSCLUB σε ακόμα μία εκδήλωση
Ελπίζω να τα πάμε καλά με το Γιώργο αν και εμένα είναι η πρώτη φορά που τρέχω σε επίσημο αγώνα Μακάρι να έτρεχαν περισσότεροι!
Τέλος θέλω να ευχαριστήσω θερμά τον Τάσο για τον ενδιαφέρον που δείχνει...Να'σαι καλά!!! 

The italian job.......!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RASTAVIPER (THOMAS) Τρελλαμένο μέλος

 TOP FUELER - 106 1.6(16)V
Ένταξη: 23 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 904 Τόπος: JAMAICA
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 15 Μάρ 2006, 19:30:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ετσι τετοια θελω να βλεπω!! Ελα να βλεπω τα 8βαλβιδα να δινουν ρεστα!!Αντε φιλε να γουσταρουμε.Αν δεν ειχα τουρινγκ την Κυριακη θα ερχομουν να θαυμασω τα λιονταρακια.Καλες αναμετρησεις παιδες!! 
ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vinman Γεν. Γραμματέας
407 2.0
Ένταξη: 21 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 4577
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 15 Μάρ 2006, 19:32:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tomakos έγραψε: | Είμαι στην ευχάριστη θέση να πώ ότι τα όποια προβλήματα υπήρχαν ξεπεράστηκαν(εν μέρη...) και θα συμετέχω στο f2f και είμαι πολύ χαρούμενος που εκπροσωπώ το PSCLUB σε ακόμα μία εκδήλωση
Ελπίζω να τα πάμε καλά με το Γιώργο αν και εμένα είναι η πρώτη φορά που τρέχω σε επίσημο αγώνα Μακάρι να έτρεχαν περισσότεροι!
Τέλος θέλω να ευχαριστήσω θερμά τον Τάσο για τον ενδιαφέρον που δείχνει...Να'σαι καλά!!!  |
Οι γνωστοί-άγνωστοι θα είναι κοντά σου και κοντά στον Γιώργο την ημέρα του αγώνα...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|