PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Ford Fiesta ST
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Νέα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Νοέ 2004, 09:45:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Article from: Auto Express November 25/11/2004

While the Zetec S duo will appeal to cost-conscious buyers, it's the 150bhp ST that will get performance fans really excited. As we revealed in last week's Auto Express, the racy looks set it apart, while the special edition white paint and £200 stripe package mean our test car looks every bit a worthy XR2 successor.

The question is, does it live up to a long line of sporting Fiestas out on the road? Ford's engineers have worked hard to make sure it does - stiffened suspension combined with revised damping means the ST feels more alive than any previous sporting model.


Despite the steering being a little artificial around the centre point, turn-in is positive and quick, while front-end grip is excellent. What's more, the Fiesta remains stable through corners, even if it does lift its inside rear wheel when provoked. This excellent control means the ST, as with all good hot hatches, is very adjustable. You can use the throttle to balance the car through bends, and at all times it feels controllable.

The ST is light, agile and fun, while Ford has resisted the temptation to make the ride unpleasantly stiff, as it's pliant over undulating roads. The suspension gets jittery on really uneven surfaces, but despite our test car's optional 17-inch wheels, it never gets too crashy for comfort around town.

This is the first Fiesta equipped with disc brakes at the rear, and stopping power and pedal feel are good. Under the bonnet, the 2.0-litre Duratec engine may lack the ultimate output of more powerful rivals such as the Renaultsport Clio, but performance is brisk, with a near 130mph top speed, and throttle response sharp - 0-60mph arrives in around eight seconds. The tuned exhaust also gives a pleasant burble, but it does get coarse towards the 6,500rpm mark. Nevertheless, with leather sports seats and chrome details to brighten up the interior, the ST will bring a smile to the faces of fast Ford lovers.
Owen Mildenhall



η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Δεκ 2004, 14:38:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χμμμ και στα Ελληνικα για τους μη Αγγλομαθεις..!
Απο automoto.flash.gr:

Τα αγωνιστικά γονίδια της Ford ξαναχτύπησαν και μετά τα Focus ST και RS, ανέλαβαν να μεταμορφώσουν το μικρό μοντέλο της εταιρίας, το Fiesta. Ανάμεσα στην επιλογή «σπορ» και «σούπερσπορ» το τμήμα μάρκετινγκ της εταιρίας επέλεξε την πρώτη λύση και έτσι έχουμε την έκδοση ST και όχι RS, όπως περίμεναν μερικοί. Έτσι θα πρέπει να δούμε το Fiesta ST, δηλαδή σαν ένα φιλικό, αρχικά, σπορ αυτοκίνητο με έναν ελαστικότατο -για τον χαρακτήρα του- 2λιτρο κινητήρα 150 ίππων, και όχι σαν ένα απόλυτο σούπερσπορ αυτοκίνητο, οπότε η σύγκριση με 206, Clio και Mini που κινούνται μεταξύ 178 και 210 ίππων, αναφέρεται σε -μερικώς- ανόμοιες ποσότητες.



Στη Ford, στρίμωξαν μέσα στο Fiesta την τεχνογνωσία και την τεχνολογία από τη συμμετοχή της εταιρίας στο Παγκόμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, αλλά και σε άλλους αγώνες, κυρίως όμως στον καθημερινό αγώνα της κίνησης μέσα στις πόλεις μας. Είναι η πρώτη πραγματικά δυναμική έκδοση του μικρού της μοντέλου, από το 1981 όταν είχε παρουσιαστεί το Fiesta XR2. Σήμερα δε, επιχειρεί να αναβαθμίσει τη θέση της στο νεανικό κοινό, αλλά και στον ανταγωνισμό.



Το Fiesta ST δημιουργήθηκε από το αγωνιστικό τμήμα της εταιρίας, το Ford Team RS και το ST φωνάζει από μακριά ότι πρόκειται για ένα διαφορετικό Fiesta, ειδικά στην έκδοση με τις λευκές γραμμές στο καπό και τον ουρανό που παραπέμπουν στη δεκαετία 60-70, όταν όλα τα σπορ αυτοκίνητα που σέβονταν τον εαυτό του, αλλά και τα εργοστασιακά αγωνιστικά, έπρεπε να έχουν τέτοιες άσπρες γραμμές. Το σημερινό ST, ξεχωρίζει εξωτερικά από τους ξανασχεδιασμένους προφυλακτήρες με τα νέα φώτα ομίχλης, τους τροχούς των 16 ιντσών, τα (διακριτικής εμφάνισης) αεροδυναμικά βοηθήματα, τη σπορ απόληξη της εξάτμισης και τον χαρακτηριστικό της ήχο.



Στο εσωτερικό υπάρχει η ίδια φιλοσοφία με τα τύπου μπάκετ καθίσματα να φέρουν τα διακριτικά ST που υπάρχουν και στο δερμάτινο τιμόνι των τριών ακτίνων, τα πεντάλ να είναι αλουμινένια και τον ήχο από τον 2λιτρο 16βάλβιδο κινητήρα της σειράς Duratec να γεμίζει την καμπίνα. Όπως αναφέραμε, αποδίδει 150 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και ροπή 19,36 χγμ/4.500 σ.α.λ. Έτσι, εξασφαλίζει στο ST επιδόσεις της τάξεως των 208 χλμ/ω τελική ταχύτητα και επιτάχυνση 0-100 χλμ/ω σε 8''.



Στο δρόμο και στο ορεινό δίκτυο της Τοσκάνης όπου έγινε η πανευρωπαϊκή παρουσίαση του ST και είχαμε την πρώτη μας γνωριμία με το αυτοκίνητο, εκτιμάς από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα το πολύ καλό στήσιμο των αναρτήσεων και την πολύ καλή δουλειά που έκαναν οι μηχανικοί της Ford. Το Fiesta ST συμπεριφέρεται τελείως ουδέτερα, είναι φιλικό και ο οδηγός μπορεί να «παίξει» και να το τοποθετήσει όπως θέλει (και όπως πρέπει βέβαια) πριν τη στροφή. Ο κινητήρας είναι πρόθυμος και δυνατός σε όλο το φάσμα των στροφών και κυρίως από τις πολύ χαμηλές.



Ακόμη και από τις 1.900 σ.α.λ. το αυτοκίνητο επιταχύνεται ικανοποιητικά π.χ. με 3η ταχύτητα σε επαρχιακό δρόμο με στροφές. Εδώ είναι και το μυστικό του σπορ χαρακτήρα στο ST. Eκεί που σε άλλα θα έπρεπε ο οδηγος να κατεβάσει μια ταχύτητα για να επιταχυνθεί, το ST απομακρύνεται και έχει φθάσει στην επόμενη στροφή πιο άνετα και πιο ξεκούραστα, παρά το ότι π.χ. στις 7.000 στροφές έχει 30-40 ίππους λιγότερους από άλλα. Στις 3.000 όμως έχει τους ίδιους ή ίσως 4-5 λιγότερους και μάλλον περισσότερη ροπή.



Πάντως, για να μην μηδενίζουμε και τα πιο δυνατά αυτοκίνητα, το ST θα ήταν ακόμη καλύτερο αν είχε τον 2λιτρο κινητήρα του με την ίδια ισχύ, δηλαδή 170 ίππους, που τον βρίσκουμε στο Focus ST. Ότι και να μας πουν οι άνθρωποι της Ford, εδώ δεν θα μας πείσουν. Ωστόσο, το ST εύκολα αναβαθμίζεται με τα «πράγματα» του Focus ST. Κάτι πολύ καλό είναι η συνεργασία του κιβωτίου των 5 σχέσεων με τα χαρακτηριτικά του κινητήρα, καθώς οι σχέσεις είναι πιο κοντά μεταξύ τους, αλλά και η τελική μετάδοση λίγο πιο κοντή. Όπως μας είπαν οι μηχανικοί της Ford, προτίμησαν τη λύση του 5αριού αφού, μετά από δοκιμές, ένα κιβώτιο 6άρι θα αποδεικνυόταν χωρίς πρακτική σκοπιμότητα.

Παράλληλα, ήθελαν το ST να είναι ένα αυτοκίνητο με το οποίο θα κινείσαι άνετα σε καθημερινούς ρυθμούς μέσα στην πόλη, αλλά και θα μπορείς να κάνεις γρήγορα μια διαδρομή εκτός πόλης. Στα λοιπά μηχανικά μέρη, έχουμε αλλαγές στα φρένα με τους δίσκους εμπρός να είναι οι ίδιοι (258 χλστ) με το απλό Fiesta 1.6, αλλά οι δαγκάνες και τα τακάκια να είναι αυτά του Focus ST. Πίσω, αντί για τα ταμπούρα του απλού Fiesta υπάρχουν δίσκοι. Αμορτισέρ και ελατήρια είναι, βεβαίως, λίγο πιο σκληρά όπως και ο πίσω ημιάκαμπτος άξονας, οι δε εμπρός τροχοί έχουν περισσότερο αρνητικό κάμπερ.

Η σχέση μετάδοσης είναι πιο κοντή όπως είπαμε (5η/31,7χλμ/ώρα/1.000 σ.α.λ.) η δε κρεμαγιέρα είναι κατά 10% πιο γρήγορη. Ολα αυτά δημιουργούν ένα σύνολο που χαίρεσαι να το οδηγείς σβέλτα έως πολύ γρήγορα σε δρόμο με στροφές και σε συνδυασμό με το γεροδεμένο της όλης κατασκευής, εμπνέει εμπιστοσύνη σε κάθε στιγμή. Παράλληλα με την έκδοση ST, παρουσιάστηκε από τη Ford και η έκδοση S του Fiesta.



Εδώ ο κινητήρας είναι ο 16βάλβιδος Duratec 1.6 που αποδίδει ισχύ 100 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και ροπή 14,8 χγμ στις 4.000 σ.α.λ. Οι επιδόσεις που υπόσχεται η Ford για το Fiesta S είναι 184 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα και 9,9 δευτερόλεπτα για τα 0-100 χλμ./ώρα. Πρόκειται σαφώς για μια πιο προσιτή οικονομικά, αλλά πάντα σπορτίβ έκδοση του Fiesta. Τόσο το Fiesta SΤ όσο και το S, θα διατίθενται στην ελληνική αγορά από τον Μάρτιο του 2005 σε τιμές που δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί, αλλά που αν κρίνουμε από την τιμολογιακή και εμπορική πολιτική της Ford στην Ελλάδα, θα είναι άκρως ανταγωνιστικές.


Επισης ο Γιόστ Καπίτο, επικεφαλής των αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Ford Ευρώπης δηλωσε τα εξης:
http://automoto.flash.gr/reportage/interview/2004/12/27/4360id/
Εγω θα ρωτησω το εξης πολυ απλο.
Ποτε θα φτιαχτει αυτοκινητο ποιο ομορφο απο το 206 με τετοια χαρακτηριστικα και ποικιλια σε εκδοσεις και με τετοια τιμη! Question Exclamation


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...)
Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων
Επίσημο Μέλος

VF7 + VF3 = P.S.A.

Ένταξη: 22 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 2584

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Απρ 2005, 12:17:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

-Το Fiesta των 150 ίππων διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά έναντι 18.526 ευρώ....

Και μία ποιό αναλυτική δοκιμή επί Ελληνικού εδάφους....
και το κατάληλο link.http://www.in.gr/auto/expositions/exposition.asp?lngEntityID=44378

Nομίζω πάντος αδικία το ότι συγκρίνουν το δικό μας RC με αυτό ....διώτι αυτό που αποκομίζει ο κάθε ένας που θα δεί αυτό το site είναι ότι στην τιμή που παίζει το fiesta ουσιαστικά υπάρχει αυτό και το fr (ibiza) πράγμα το οποίο αδικεί το πολύ καλό 2,0 gti 206 αφού έχει και προσιτή τιμή...και επιδόσεις και ομοιογένεια κτλ...κτλ...κτλ...



Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Απρ 2005, 13:11:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Stevon έγραψε:
-Το Fiesta των 150 ίππων διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά έναντι 18.526 ευρώ.......

να με τι θα παίζω.... Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Απρ 2005, 17:57:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Fiesta RS δεν προκειται να βγει!!! Οπως επισης, ουτε και Focus RS... Αυτο γιατι η Ford "εμπαινε μεσα" με την κατασκευη καθενος RS!!! Με λιγα λογια οι λογοι ειναι οικονομικοι, κυριως, γιατι μην ξεχναμε οτι και η Cosworth δεν ανοικει πλεον στη Ford!!!


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Απρ 2005, 10:04:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το ειδα την Κυριακη στα Μεγαρα!
Αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι ειναι πολυ χαμηλο για εργοστασιακο.
Οι θολοι δεν ειχαν καθολου κενο με τους τροχους.
Κατα τα αλλα αδιαφορο, δειχνει και ειναι μικρο αμαξι.
Σε σχεση με το 206 που δειχνει πιο αμαξι.
Το ιδιο επαθα και με το ιμπιζα cupra.
Μπαινω μεσα, και λες και μπηκα στο πολο που ειχα το 98!


Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 07 Αύγ 2005, 10:46:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Νεο Ford Fiesta ST Group.Ν


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
geopili 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 10 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 94

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 08 Αύγ 2005, 09:44:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και η άποψη από το Automotopress για τα Fiesta S και ST:

http://www.automotopress.gr/showape.asp?ID=28
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 21 Φεβ 2006, 20:21:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κυριοι ως 28/2 προσφορα
φιεστα στ σε μπλε-μαυρο-κοκκινο μονο 16700 με ριγες στο πλαι...
σκετο δεν υπαρχει τελικα.....

ειμαι στο τσακ.

μιλωντας δε με φιλο απο 4τ μου ειπε οτι το μαμα φιεστα δεν τον ειχε τρελλανει αλλα προσφτα δομιμασαν ενα στα μεγαρα με αναρτηση απο καρανικολα(ανακατασκευασμενα μαμα αμορτισερ και ελατηρια eibach)
και επαθε κολουμπρα...δεν ηθελε να κατεβει! με τα αμορτισερ και 2-3πραγματα στο μοτερ((τα οποια μου ειπε οτι ηταν μουφα και δε εδωσαν τιποτα) το αμαξι επεσε 1.5 δευτ στο γυρο Wink

θα δωσω 12000 δικο μου + 3500 που εχω υπολογισει να μου παει το 206 για να γινει αμαξι......

ειμαι στο τσαααακκκκκκκκκκκκκκκκκκκκ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 22 Φεβ 2006, 09:37:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

sps έγραψε:
Το ειδα την Κυριακη στα Μεγαρα!
Αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι ειναι πολυ χαμηλο για εργοστασιακο.
Οι θολοι δεν ειχαν καθολου κενο με τους τροχους.
Κατα τα αλλα αδιαφορο, δειχνει και ειναι μικρο αμαξι.
Σε σχεση με το 206 που δειχνει πιο αμαξι.
Το ιδιο επαθα και με το ιμπιζα cupra.
Μπαινω μεσα, και λες και μπηκα στο πολο που ειχα το 98!


Σπυρο οντως το Cupra απο μεσα δεν λεει και πολλα.ΑΠ εξω ομως ειναι αρκετα ομορφο σε σχεση με αλλα IBIZA Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 22 Φεβ 2006, 09:53:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
Κυριοι ως 28/2 προσφορα
φιεστα στ σε μπλε-μαυρο-κοκκινο μονο 16700 με ριγες στο πλαι...
σκετο δεν υπαρχει τελικα.....

ειμαι στο τσαααακκκκκκκκκκκκκκκκκκκκ

Μη μου λες τέτοια, μη μου λες τεεεεετοιαααα!!!!!!!!! Twisted evil



volvos έγραψε:

θα δωσω 12000 δικο μου + 3500 που εχω υπολογισει να μου παει το 206 για να γινει αμαξι......

Δεν νομίζω να θες μόνο 3500 για να κάνεις το 206 1.6 δίλιτρο και να αλλάξεις αμορτισέρ, ελατήρια, αντιστρεπτικές, ακραξόνια, ψαλίδια, ράβδους κλπ!!!!!!!! Και μετά σου μένουν και τα "αθεράπευτα", δηλαδή η κακή θέση οδήγησης + το αργό, ασαφές και χαλαρό τιμόνι.............. Confused Confused Confused

Χρωστάω ακόμη 18 δόσεις γμτ!!!!! Evil Evil Evil Evil Evil


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 22 Φεβ 2006, 11:25:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

update...
16100 ασπρο χωρις μεταλλικο και χωρις ριγες και παραδοση σε 3μηνες.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 22 Φεβ 2006, 11:31:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Laughing Laughing Laughing Laughing
Έτσι κάτι γίνεται αν και εμφανισιακά δεν μου αρέσει πολύ ... (τουλάχιστον σε σχέση με το 206)
Πάντως αν όπως λένε (λέτε) είναι καλύτερο οδηγικά είναι μια πολύ καλή επιλογή.... (άλλωστε το 2λιτρο GTI έχει σταματήσει...)


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 22 Φεβ 2006, 12:11:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

16100 Question Question Question Question
Τζαμπα πραγμα.Φτηνο γκαζι αλλιως.Ειναι οραιο εξωτερικα αλλα στο εσωτερικο μου τα χαλαει λιγακι.Παντως θα σας πω οτι πριν αποφασισω για το ποιο αμαξι θα παρω το Fiesta το ειχα στα υπ'οψην μου και μεχρι τοτε ηταν και πρωτο στην λιστα των προτημισεων μου.


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 22 Φεβ 2006, 12:12:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
Laughing Laughing Laughing Laughing
Έτσι κάτι γίνεται αν και εμφανισιακά δεν μου αρέσει πολύ ... (τουλάχιστον σε σχέση με το 206)
Πάντως αν όπως λένε (λέτε) είναι καλύτερο οδηγικά είναι μια πολύ καλή επιλογή.... (άλλωστε το 2λιτρο GTI έχει σταματήσει...)

Εμφανισιακά σίγουρα το 206 είναι μακράν καλύτερο....
Από την εμπειρία μου ακόμη και με Fiesta 1.4, το Fiesta είναι καλύτερο από το 206 οδηγικά και έχει μακραααααααααααν το καλύτερο τιμόνι που έχω δει σε σύγχρονο αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας και από τα καλύτερα που έχω δει ποτέ......
+Εξαιρετικό κιβώτιο, +Πάρα πολύ καλή θέση οδήγησης!

Αν είχα ξοφλήσει το δάνειο για το 206 θα έκανα την κίνηση για το Fiesta ST χωρίς δέυτερη σκέψη......


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 22 Φεβ 2006, 12:16:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΠΟΥ ΝΑ διαβασεις το αρθρο των 4τ στο 0-100-0 του μεθεπομενου τευχους να διεις τι θα γραφουν για το στ...εκει θα σε πιασει τρελλη θλιψη
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Νέα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2116s (PHP: 79% - SQL: 21%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on