Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
vio (Alex) Μέλος

Seat Leon 2.0 TFSi
Ένταξη: 14 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 130
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Φεβ 2006, 13:27:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | ....
Εγώ θεωρώ ότι σε αυτόν τον τομέα είναι μια από τα ίδια... (αλλά προσωπικά δεν με ενοχλούν καθόλου αυτά) |
Μάνθο και εμένα στο δικό μου (16000 €) δεν με ενοχλούν καθόλου. Γιατί είναι απολύτως λογικό σε αυτή την χρηματική κατηγορία (16-18000 €) να πρέπει αναγκαστικά να κάνεις συμβιβασμούς...
Αλλά το RC τους έχει ξεφύγει αρκετα στην τιμή οπότε σε αυτά τα χρήματα αρχίζεις να έχεις απαιτήσεις και σε άλλους (δετερογενείς για εμάς ) τομείς όπως ποιότητα κατασκευής. Με λίγα λόγια εαν είναι να το πάρω και με το καλημέρα να αρχίσουμε τα τριξίματα (βλέπε τα περιβόητα πίσω καθίσματα) ..δεν έίναι να ξενερώνεις...
.. Αμα ήταν 200-210 αλογα να τα βλέπαμε ρε παιδί μου τα τριξίματα..
It's not the spoon that bends.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Φεβ 2006, 13:44:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το 206 είναι ένα 206 2,0lt με μηχανικές βελτιώσεις 2ου σταδίου + μεταβλητό χρονισμό καθώς και αλλάγες σε ανάρτηση και φρένα... + καθίσματα
μέχρι εκεί.
nothing more
nothing less
αν προσθέσεις τα παραπάνω στην τιμή του 2λιτρου GΤΙ θα δεις ότι η τιμή του RC δεν είναι κακή...
όντως δεν έχει 210 άλογα αλλά και να είχε θα θέλαμε παραπάνω... και πάλι θα μας ενοχλουσε που τρίζει... 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vio (Alex) Μέλος

Seat Leon 2.0 TFSi
Ένταξη: 14 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 130
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Φεβ 2006, 14:02:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | Το 206 είναι ένα 206 2,0lt με μηχανικές βελτιώσεις 2ου σταδίου + μεταβλητό χρονισμό καθώς και αλλάγες σε ανάρτηση και φρένα... + καθίσματα
μέχρι εκεί.
nothing more
nothing less
αν προσθέσεις τα παραπάνω στην τιμή του 2λιτρου GΤΙ θα δεις ότι η τιμή του RC δεν είναι κακή...
όντως δεν έχει 210 άλογα αλλά και να είχε θα θέλαμε παραπάνω... και πάλι θα μας ενοχλουσε που τρίζει...  |
Για την τιμή δεν έχεις άδικο. Βέβαια νομίζω οτι είναι καιρός ποιά να βγάλουν και μια προσφορά σε αυτό το μοντέλο γιατί η τιμή του ναι μεν είναι λογική (σε σχέση με το απλό 2λιτρο) αλλά οχι ανταγωνιστική !!
Τελικά αποφάσισα . ΔΕΝ παίρνω RC. Ευχαριστώ 
It's not the spoon that bends.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BUBA (Alexandros) Μέλος

206 GTi 2.0 (2002)
Ένταξη: 30 Σεπ 2003 Δημοσιεύσεις: 162 Τόπος: Παπάγου/Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Φεβ 2006, 23:53:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kαλά για καινούργιο με 25Κ+ ουτε και εγω...
Αλλά για δες και αυτο από Auto Triti
206 RC, Μοντέλο 2005 , τιμή => 19.500e, χιλιόμετρα δεν λέει αλλα σε ένα χρόνο πόσα να έχει?
Και μη μου αρχίσετε τα γνωστά ότι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης σίγουρα θα το εσκιζε. Εμείς δηλαδή τα προσεχουμε σαν τα μάτια μας και όλοι οι άλλοι είναι οι κακοί που τα κακομεταχειρίζονται και βαράνε κόφτες με κρύα μηχανή?
Υπάρχει πάντα αυτή η περίπτωση αλλά δεν είναι ο κανόνας, είναι η εξαίρεση
Τα μεταχειρισμένα RC όπως και αλλα αμαξια "επιδόσεων" , είναι στην πλειοψηφία τους περιπτώσεις που ο ιδιοκτήτης ψιλοξενέρωσε με τις επιδόσεις , το περίμενε δηλαδή πιο γρήγορο και σε 1-2 χρόνια το βαρέθηκε και το πουλάει για να πάρει κάτι πιο γρήγορο
Ηθελα απλα να προσθέσω και την διάσταση του μεταχειρισμένου, ως επιλογή αγοράς αυτοκινήτου που καινούργιο κάποιος δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να αποκτήσει.
Ευκαιρίες υπάρχουν , θέλει υπομονή και ενασχόληση |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vio (Alex) Μέλος

Seat Leon 2.0 TFSi
Ένταξη: 14 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 130
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Φεβ 2006, 08:23:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
BUBA έγραψε: | Kαλά για καινούργιο με 25Κ+ ουτε και εγω...
Αλλά για δες και αυτο από Auto Triti
206 RC, Μοντέλο 2005 , τιμή => 19.500e, χιλιόμετρα δεν λέει αλλα σε ένα χρόνο πόσα να έχει?
Και μη μου αρχίσετε τα γνωστά ότι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης σίγουρα θα το εσκιζε. Εμείς δηλαδή τα προσεχουμε σαν τα μάτια μας και όλοι οι άλλοι είναι οι κακοί που τα κακομεταχειρίζονται και βαράνε κόφτες με κρύα μηχανή?
Υπάρχει πάντα αυτή η περίπτωση αλλά δεν είναι ο κανόνας, είναι η εξαίρεση
Τα μεταχειρισμένα RC όπως και αλλα αμαξια "επιδόσεων" , είναι στην πλειοψηφία τους περιπτώσεις που ο ιδιοκτήτης ψιλοξενέρωσε με τις επιδόσεις , το περίμενε δηλαδή πιο γρήγορο και σε 1-2 χρόνια το βαρέθηκε και το πουλάει για να πάρει κάτι πιο γρήγορο
Ηθελα απλα να προσθέσω και την διάσταση του μεταχειρισμένου, ως επιλογή αγοράς αυτοκινήτου που καινούργιο κάποιος δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να αποκτήσει.
Ευκαιρίες υπάρχουν , θέλει υπομονή και ενασχόληση |
Λοιπόν συνονόματε,
σίγουρα η περίπτωση του μεταχειρισμένου είναι μια καλή.....περίπτωση
Του μεταχειρισμένου γρήγορου αυτοκινήτου όμως είναι πολύ δύσκολη ... περίπτωση. Αυτό οχι για τους κόφτες που λές (δεν το κατάλαβα τελικά με τους κόφτες και τα κολλήματα μερικών.. ο ρόλος του κόφτη είναι για να προστατεύει το αυτοκίνητο .. μέχρι εκεί (κόφτη) όλα είναι ΟΚ). Άσε που υπάρχουν 1000-1002 άλλοι τρόποι να "πίνεις" το αυτοκίνητο σου και χωρίς να το καταλαβαίνεις.. (βλέπε παράδειγμα 5ης ταχύτητας και 1000 στροφές και τέρμα γκάζια για να τραβήξει γιατί βαριέμαι να κατεβάσω..) Το βασικό για εμένα είναι τα πιθανά τρακαρίσματα που θα έχει ενα γρήγορο αυτοκίνητο. Μόνο και μόνο θέμα πιθανοτήτων είναι..Τέσπα..
Εχθές πήγα και είδα το Astra OPC (μπλέ και μαυρό το είχαν) και πραγματικά ερωτεύτηκα... είναι 31000€ όμως και είναι πολλά. Έτσι στην επιστροφή πέρασα απο Peugeot και ρώτησα για το RC. Στον διακανονισμό που θέλω (50% εμπρός - 36 ατ. δόσεις) έχει και 1000 € έκπτωση.. Δεν είναι τόσο άσχημα.. Απλά με προβλημάτισε φίλος εχθές που μου είπε....
.... 240000€ για ενα 206 ??
Τι λέτε ? Γνώμες παρακαλώ !!
It's not the spoon that bends.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...) Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων

 VF7 + VF3 = P.S.A.
Ένταξη: 22 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2584
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Φεβ 2006, 09:57:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
vio έγραψε: | .... 240000€ για ενα 206 ??
|
Αlex....για εμένα προσωπικά έχει διαφορά......ΔΕΝ δίνεις 24000€ για ένα 206 δίνεις 24000€ για ένα RC ....γιατί το RC δέν έχει καμία σχέση με το 206 εκτός του σχεδίου...ούτε κάν με το 2λιτρο,άσε που την ίδια ερώτηση θα μπορούσε να την κάνει κάποιος π.χ = για το Astra 31000 για ένα Astra...έλεος[και όμως δέν είναι λίγοι αυτοί που το έχουν αγοράσει(εγώ προσωπικά εάν είχα αυτά τα € θα έπαιρνα το νέο Focus)]....τί εννοώ με αυτό...ότι κάποιος που θέλει και μπορεί να το πάρει...ΘΑ το πάρει...δέν επιρεάζεται απο τρίτους , γιατί στην τελική ΕΣΥ θα το οδηγείς...όχι ο φίλος σου. 
Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vio (Alex) Μέλος

Seat Leon 2.0 TFSi
Ένταξη: 14 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 130
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Φεβ 2006, 10:10:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Stevon έγραψε: | ...δέν επιρεάζεται απο τρίτους , γιατί στην τελική ΕΣΥ θα το οδηγείς...όχι ο φίλος σου.  |
Κοίτα, ξέρω προκαταβολικά οτι οταν θα μπώ μέσα θα γουστάρω με 1000. Εδώ γουστάρω ακόμα το 1.6 gti δεν θα γουστάρω το RC ?
Το μόνο αρνητικό σου λέω για εμένα είναι η ποιότητα κατασκευής. Αλλά αυτή με δυνατή μουσική φτιάχνεται Τέσπα σε ευχαριστώ για την άποψη σου.
Επόμενος ?
Mike ?
Manthos ?
Sidobre ?
Argiris ?
It's not the spoon that bends.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Φεβ 2006, 10:58:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
8-9 gγια καλο καπισιο 106
σου μενουν 19 για ενα π.χ γκολφ 1.6 ή 206cc για βολτε ταξιδια κλπ κλπ
αλεξ παρε 2 αμαξια με αυτα τα λεφτα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vio (Alex) Μέλος

Seat Leon 2.0 TFSi
Ένταξη: 14 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 130
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Φεβ 2006, 11:17:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | 8-9 gγια καλο καπισιο 106
σου μενουν 19 για ενα π.χ γκολφ 1.6 ή 206cc για βολτε ταξιδια κλπ κλπ
αλεξ παρε 2 αμαξια με αυτα τα λεφτα. |
Δεν παίζει αυτή η επιλογή (2 αυτοκινήτων) sorry...
Η ερώτηση γίνεται ώς εξής:
Στα 24000 € πιστεύετε οτι το RC είναι η καλύτερη επιλογή ?
Θα μιλήσει και κανένας που να έχει RC να μας πεί την άποψη του πέρι γκαζιών, στησίματος, τριξίματος (έλεος..ξέρω) και σύγκρισης με πχ Ibiza FR ?
It's not the spoon that bends.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Φεβ 2006, 11:52:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αλεξ μην το αποριπτεις αμα βαλεις κατω τελη ασφαλειες τοτ διλιτρου απο τη μια και ενα 1.6ραλλυ + ενα 1.4 για βολτες ειναι κοντα...
επισης εχουν ξεμεινει μερικα κλιο 2.0 φουλ εξτρα με καπ πακετο με γερη εκπτωση...αυτο ειναι Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας

 206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Φεβ 2006, 11:54:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το ibiza το cupra πως σου φαινεται?  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Φεβ 2006, 12:22:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
vio έγραψε: | volvos έγραψε: | 8-9 gγια καλο καπισιο 106
σου μενουν 19 για ενα π.χ γκολφ 1.6 ή 206cc για βολτε ταξιδια κλπ κλπ
αλεξ παρε 2 αμαξια με αυτα τα λεφτα. |
Δεν παίζει αυτή η επιλογή (2 αυτοκινήτων) sorry...
Η ερώτηση γίνεται ώς εξής:
Στα 24000 € πιστεύετε οτι το RC είναι η καλύτερη επιλογή ?
Θα μιλήσει και κανένας που να έχει RC να μας πεί την άποψη του πέρι γκαζιών, στησίματος, τριξίματος (έλεος..ξέρω) και σύγκρισης με πχ Ibiza FR ? |
Με το FR δεν παίζει σύγκριση.
Ναι ξέρω ότι στο FR ανεβάζεις πίεση κλπ κλπ αλλά μιλάμε πάντα για μαμά αυτοκίνητα.
Το FR μπορείς να το συγκρίνεις με το 2λιτρο GTI αν θες (όπου και ίσως να είναι πιο γρήγορο το FR και να φτιάχνεται και πιο ευκολα και να "σκάει" κλπ...) καθώς και με το 2lt Fiesta ST.
Το θέμα μας όμως δεν είνα το FR, ούτε το ST ούτε και το 2,0 GTI
Μιλάμε για μια κατυγορία (ισχύος) επάνω.
To RC (μαμά πάντα όλα) είναι στην κατυγορία του Ibiza Cupra και του Clio Sport.
Μεταξύ των τριών εγώ θεωρώ ότι περισσότερο διαλέγεις με το συναίσθημα και λιγότερο με την λογική.
Εξάλλου ότι και να πάρεις τα όριά τους είναι τόσο ψηλά που για να φτάσεις αυτό θα γίνει μόνο σε πίστα και όχι στο δρόμο.
Και μάλλον πρώτα θα πρέπει να βρεις τα δικά σου όρια και μετά του αυτοκινήτου.
Εδώ και το 2λιτρο GTI (με σαφώς λιγότερα άλογα και χειρότερο στήσιμο, από τα 3 παραπάνω) σε δημόσιο δρόμο για να το φτάσεις στα όριά του πρέπει να είσαι με την ταυτότητα στο στόμα...
Ο Παναγιώτης δεν έχει καθόλου άδικο στην επιλογή 2 αντί για 1.
Βρίσκεις 106 group-A με κάτω από 10.000 και το έχεις και του πίνεις το αίμα παντού...
Έχει και πινακίδες και με μια πιο ήσηχη εξάτμιση κυκλοφορείς και Ομόνοια όποτε γουστάρεις.
ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΓΚΑΖΙ και ΑΙΣΘΗΣΗ! ΟΧΙ "ΔΗΘΕΝ" ΜΑ**ΚΙΕΣ.
Πριν πας να παραγγείλεις οτιδήποτε να κανονήσουμε να σε κάνει μια βόλτα ο Lef205 με το 106 να έχεις μια πρώτη επαφή με το αντικείμενο.
Και κρατάς και αυτό που έχεις τώρα για το κάθε μέρα... και το 106 για το κάθε "νύχτα" και "κυριακή"...
Τώρα αν θες μόνο 1 αυτοκίνητο σε κατηγορία μεγέθους 206, όποιο και από τα 3 (RC, Clio, Cupra) και να πάρεις μια χαρά θα είναι, και ας τρίζει!
Δεν το παίρνεις για να μην τρίζει!
Το παίρνεις για το γκάζι του και το στρήψιμό/στήσιμό του.
Αν πάλι θέλεις να ανέβεις σε μέγεθος(και μάλλον και ποιότητα=αίσθηση πλαστικών, τριγμοί και τα ρέστα...) τότε κοιτάς και τα άλλα 2λιτρα.
Εμένα τα λεφτά που κάνουν τα RC/Clio/Cupra για το μέγεθος/επιδόσεις που έχουν μια χαρά μου φαίνονται.
(υ.γ. εγώ αν θα το έπαιρνα το RC, θα τοπ έπαιρνα με όση προκαταβολή απαιτείται και 12 "περίοδο χάριτος" και 12 έντοκες δόσεις για να έχω ακόμα μεγάλυτερη έκπτωση, νομίζω ότι έτσι βγαίνει φθηνότερα, τι λες Stevon?)
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...) Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων

 VF7 + VF3 = P.S.A.
Ένταξη: 22 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2584
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Φεβ 2006, 13:47:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | (υ.γ. εγώ αν θα το έπαιρνα το RC, θα τοπ έπαιρνα με όση προκαταβολή απαιτείται και 12 "περίοδο χάριτος" και 12 έντοκες δόσεις για να έχω ακόμα μεγάλυτερη έκπτωση, νομίζω ότι έτσι βγαίνει φθηνότερα, τι λες Stevon?) |
Μάνθο πλέον,δέν παίζει αυτό το πρόγραμα χρηματ/σης. 
Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Φεβ 2006, 18:34:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
@Vio.
Εμενα η γνωμη μου ειναι να μην βιαστεις να αποφασισεις.
Μεσα σε 1 με 2 χρονια θα βγουν και αλλα αξιολογα αυτοκινητα περι των 25.000 ευρω, οποτε θα εχεις αρκετες επιλογες, οπως golf gt, leon tfsi, grande punto abarth, 207 gti, rc, clio rs klp.
Στην ποιοτητα θα συμφωνησω μαζι σου, εχει αρχισει και εμενα και μου τη σπαει πολυ με τα τριξιματα, ειδικα με τα πιο σφιχτα αμορτισερ που εχω.
Το πλαισιο πρεπει να εχει τελειωσει στο αμαξι μου, ακαμψια απαραδεκτη,τριζει απο τα πλαγια και πισω ακομα και στην επιταχυνση απο 1η.
Και τριζει οχι απο πλαστικα αλλα απο το αμαξωμα, οπως και οι μηχανισμοι των παραθυρων -τζαμιων εχουν αρχισει να κουδουνιζουν.
Δε θα ηθελα να παθω τα ιδια και με ενα rc.Sory δε θα παρω.
Βεβαια δεν αποκλειεται τα ιδια προβληματα να εχεις και με ενα καινουριο αμαξι αλλης μαρκας, οποτε και εκει το ρισκαρεις.
Παντως τελευαταια γι αυτο το λογο εχω ξενερωσει με το 206.
Θα περιμενω να δω καποια νεα μοντελα και θα αποφασισω και εγω!
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Φεβ 2006, 19:49:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | vio έγραψε: | volvos έγραψε: | 8-9 gγια καλο καπισιο 106
σου μενουν 19 για ενα π.χ γκολφ 1.6 ή 206cc για βολτε ταξιδια κλπ κλπ
αλεξ παρε 2 αμαξια με αυτα τα λεφτα. |
Δεν παίζει αυτή η επιλογή (2 αυτοκινήτων) sorry...
Η ερώτηση γίνεται ώς εξής:
Στα 24000 € πιστεύετε οτι το RC είναι η καλύτερη επιλογή ?
Θα μιλήσει και κανένας που να έχει RC να μας πεί την άποψη του πέρι γκαζιών, στησίματος, τριξίματος (έλεος..ξέρω) και σύγκρισης με πχ Ibiza FR ? |
Με το FR δεν παίζει σύγκριση.
Ναι ξέρω ότι στο FR ανεβάζεις πίεση κλπ κλπ αλλά μιλάμε πάντα για μαμά αυτοκίνητα.
Το FR μπορείς να το συγκρίνεις με το 2λιτρο GTI αν θες (όπου και ίσως να είναι πιο γρήγορο το FR και να φτιάχνεται και πιο ευκολα και να "σκάει" κλπ...) καθώς και με το 2lt Fiesta ST.
Το θέμα μας όμως δεν είνα το FR, ούτε το ST ούτε και το 2,0 GTI
Μιλάμε για μια κατυγορία (ισχύος) επάνω.
To RC (μαμά πάντα όλα) είναι στην κατυγορία του Ibiza Cupra και του Clio Sport.
Μεταξύ των τριών εγώ θεωρώ ότι περισσότερο διαλέγεις με το συναίσθημα και λιγότερο με την λογική.
Εξάλλου ότι και να πάρεις τα όριά τους είναι τόσο ψηλά που για να φτάσεις αυτό θα γίνει μόνο σε πίστα και όχι στο δρόμο.
Και μάλλον πρώτα θα πρέπει να βρεις τα δικά σου όρια και μετά του αυτοκινήτου.
Εδώ και το 2λιτρο GTI (με σαφώς λιγότερα άλογα και χειρότερο στήσιμο, από τα 3 παραπάνω) σε δημόσιο δρόμο για να το φτάσεις στα όριά του πρέπει να είσαι με την ταυτότητα στο στόμα...
Ο Παναγιώτης δεν έχει καθόλου άδικο στην επιλογή 2 αντί για 1.
Βρίσκεις 106 group-A με κάτω από 10.000 και το έχεις και του πίνεις το αίμα παντού...
Έχει και πινακίδες και με μια πιο ήσηχη εξάτμιση κυκλοφορείς και Ομόνοια όποτε γουστάρεις.
ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΓΚΑΖΙ και ΑΙΣΘΗΣΗ! ΟΧΙ "ΔΗΘΕΝ" ΜΑ**ΚΙΕΣ.
Πριν πας να παραγγείλεις οτιδήποτε να κανονήσουμε να σε κάνει μια βόλτα ο Lef205 με το 106 να έχεις μια πρώτη επαφή με το αντικείμενο.
Και κρατάς και αυτό που έχεις τώρα για το κάθε μέρα... και το 106 για το κάθε "νύχτα" και "κυριακή"...
Τώρα αν θες μόνο 1 αυτοκίνητο σε κατηγορία μεγέθους 206, όποιο και από τα 3 (RC, Clio, Cupra) και να πάρεις μια χαρά θα είναι, και ας τρίζει!
Δεν το παίρνεις για να μην τρίζει!
Το παίρνεις για το γκάζι του και το στρήψιμό/στήσιμό του.
Αν πάλι θέλεις να ανέβεις σε μέγεθος(και μάλλον και ποιότητα=αίσθηση πλαστικών, τριγμοί και τα ρέστα...) τότε κοιτάς και τα άλλα 2λιτρα.
Εμένα τα λεφτά που κάνουν τα RC/Clio/Cupra για το μέγεθος/επιδόσεις που έχουν μια χαρά μου φαίνονται.
(υ.γ. εγώ αν θα το έπαιρνα το RC, θα τοπ έπαιρνα με όση προκαταβολή απαιτείται και 12 "περίοδο χάριτος" και 12 έντοκες δόσεις για να έχω ακόμα μεγάλυτερη έκπτωση, νομίζω ότι έτσι βγαίνει φθηνότερα, τι λες Stevon?) |
Εγω με τον Μανθο συμφωνω.
Βεβαια 106 Α δεν βρισκεις με 10.000 ευρο και καλο....Α με Α εχει διαφορα...Αλλοι βαζουν μονο σκουπα και το δηλωνουν Α..Βεβαια με ενα 15αρη και λιγο παραπανω βρισκεις καρα Α και με προικα παρακαλω.Βεβαια υπαρχουν και κορυφες Α οπως το 106 του Μιχελακακη το ''καλο'' που πουληθηκε περι τα 25 χιλιαρικα.
Κανεις το γουστο σου οποτε σε καπνισει σε μια πιστα ή ακομα σε μια αναβαση για το ''ετσι γουσταρω'' και εισαι κυριος.Το να παρεις ενα διλητρο που εχει ασφαλιστρα-τελη κυκλοφοριας 372 ευρο και θα ανεβουν και αλλο δεν λεει....(οχι που πολλοι μου λενε για το Focus St..με 482 ευρο τελη κυκλοφοριας οχι μονο δεν το συκωνει η τσεπη αλλα ελλατε να μου πειτε εμενα οταν ειναι να τα ριξετε στην εφορια πως θα νιωσετε...και να εχεις και κινητη τηλεφωνια λογαριασμο και κανενα σερβις που για κακη σου τυχη συμπηπτη τον Δεκεμβριο μαζι με ολα τα αλλα και και και...Ο 13 μισθος θα παει σε αυτα και αν εισαι και παντρεμενος με παιδι βλεπω να τρωτε αντι για τα ψητα και την Γαλοπουλα...το ΠΑΙΔΙ)
Απο την αλλη μην κοιτατε να συκρινετε τα 206-Clio με το FR.Δεν ειναι το SEAT το μετρο συγκρισης για τα αλλα δυο αυτοκινητα.Το ενα ειναι TURBO και τα αλλα ατμοσφαιρα.Τα ΓΑλλικα ειναι ρυθμισημα με το γκαζι η δυναμη τους ενω το Ισπανικο ειναι ON-OFF απο την μεση της διαδρομης του γκαζιου και μετα.Εδω στο Καραβωμα στο Πηλιο ακομα και την γρηγορη εκδοση CUPRA την αφηνε πισω το αδυναμο FIESTA γιατι δεν μπορουσαν να βαλουν την δυναμη κατω (δεν μιλαω για Αλφατο 106 που και ουτε δεν θα το δεις αλλα θα εχεις και χαμογελο παιδιου οταν σταματησεις)..Απο την αλλη με τα τριξηματα....δυστηχως ο Γαλλος ειναι Γαλλος και τετοια σπαστικα θα εχει.Τα τσικιτσικι δινουν και περνουν μεσα.Απλα μην ασχολεισε.Λιγο ενταση παραπανω και αυτο ειναι ολο.Στο Αλφατο 106 ομως που κουδουνιζει ολο δεν θα πει κανεις τιποτα ουτε θα γκρινιαξει γιατι εκει ο ηχος και το τριξημο θα προερχοντε απο τα UNIBALL της αναρτησης και απο το πλαισιο που θα προσπαθει να στρεβλωσει απο το κρατημα και δεν θα το αφηνει το κλουβι και φυσικα αυτο ειναι ακρος ερεθιστηκο σαν ηχος γενικα.
Εν τελη....καλα τα διλητρα...εχουν ροπακλα που αν ανεβεις απο 1600 καλο σε διλητρο τυπου 206-Clio και και και σου κανει πολυ εντυπωση αλλα αυτα εχουν πολλα τετριπια που αν το παρατησεις και δεν το προσεχεις λιγο παραπανω απο αυτο που λεει ο κατασκευαστης τοτε ειναι σε θεση να σε κανει χωρις να το καταλαβεις να δουλευεις για το αμαξι και να χανεις την ουσια της ζωης.
Ζωη δεν ειναι μονο οι παλιολαμαρινες 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...) Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων

 VF7 + VF3 = P.S.A.
Ένταξη: 22 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2584
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 15 Φεβ 2006, 10:11:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | ....(οχι που πολλοι μου λενε για το Focus St..με 482 ευρο τελη κυκλοφοριας οχι μονο δεν το συκωνει η τσεπη αλλα ελλατε να μου πειτε εμενα οταν ειναι να τα ριξετε στην εφορια πως θα νιωσετε... |
Εγώ το είπα παραπάνω σε αυτή την σελίδα,αλλά βέβαια με την προυπόθεση ότι έχεις μετρητά τα 30000€ και την οικονομική άνεση , να το συντηρείς όπως σωστά είπες, και όχι να το πάρεις με 0% προκ/λη και 45χρόνια αποπληρωμή.....αυτό είναι λογικότατο σε αυτή την περίπτωση ότι όχι θα έχεις πρόβλημα με τα ΤΕΛΗ αλλά και με βενζίνη και με ασφάλεια και με Service κτλ....
όσο για αυτό....
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | Στο Αλφατο 106 ομως που κουδουνιζει ολο δεν θα πει κανεις τιποτα ουτε θα γκρινιαξει γιατι εκει ο ηχος και το τριξημο θα προερχοντε απο τα UNIBALL της αναρτησης |
ΓΚΡΑΠΑ...ΓΚΡΟΥΠΑ...ΓΚΡΑΠ...ΓΚΡΟΥΤΣ....αλλά...πόρωση....έ Λευτέρη...??? 
Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vio (Alex) Μέλος

Seat Leon 2.0 TFSi
Ένταξη: 14 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 130
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 15 Φεβ 2006, 13:50:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | Εγω με τον Μανθο συμφωνω.
Βεβαια 106 Α δεν βρισκεις με 10.000 ευρο και καλο....Α με Α εχει διαφορα...Αλλοι βαζουν μονο σκουπα και το δηλωνουν Α..Βεβαια με ενα 15αρη και λιγο παραπανω βρισκεις καρα Α και με προικα παρακαλω......
Κανεις το γουστο σου οποτε σε καπνισει σε μια πιστα ή ακομα σε μια αναβαση για το ''ετσι γουσταρω'' και εισαι κυριος......
..Απο την αλλη με τα τριξηματα....δυστηχως ο Γαλλος ειναι Γαλλος και τετοια σπαστικα θα εχει....
.......Ζωη δεν ειναι μονο οι παλιολαμαρινες  |
Το αγωνιστικό "μικρόβιο" υπάρχει μέσα μου απο την εμβρυακή μου εποχή. Η ζωή όμως μου έχει βάλει 2 STOP τα οποία (τουλάχιστον το 1) δεν μπορώ να ξεπεράσω με τίποτα..
Α) Συντριπτικό-Συμπιεστικό κάταγμα 1ου οσφϋικού σπονδύλου..
Β) Έλλειψη χρόνου.
Το Β θεωρητικά είναι ασήμαντο αλλά το Α είναι αρκετά αποτρεπτικό (οχι για εμένα αλλά για τους γύρω μου-για αυτούς που ενδιαφέρονται για εμένα) για να προχωρήσω σε μια ενασχόληση με τα αγωνιστικά δρώμενα. Ίσως αργότερα που θα υπάρχει και ο χρόνος αλλά και το χρήμα. Και δεν μιλάω για τα 15000 € που λές οτι χρειάζονται για την αγορά ενός Α αλλά για τα χρήματα που πρέπει να πληρώνεις για:
Α) Αγωνιστική License
B) Συμμετοχή σε αγώνα ή κόστος πίστας (που βεβαία καμία σχέση δεν έχουν μεταξύ τους αλλά λέμε...)
Γ) Φθορές (γιατί εγώ το ..αργά βαδίζω ζωή κερδίζω δεν το θεωρώ κάτι)
Δ) Συντήρηση
Άρα το να θέλεις 500-1000€ για την απλή συμμετόχή σου σε μια ειδική το θεωρώ κάπως "ακριβό" για τώρα ! Ποιό μετά .. ίσως
Για το θέμα του RC σε σχέση με τον ανταγωνισμό.. πιστεύω οτι είναι ποιό ακριβό απο όσο αξίζει αλλά πατάνε στο οτι είναι μια ειδική κατηγορία.
Απλά σε ενα τέτοιο μοντέλο με τόσα λεφτά θα έπρεπε οι παλιό-μ@λ@κιες οι Γάλλοι να έχουν αφιερώσει 2 μέτρα παραπάνω πισσόχαρτο και μονωτικό για να του δώσουν μια άλλη άισθηση.. Μια ποιό βαριά "σε ήχο" πόρτα.. 10 βίδες παραπάνω για τα κ0λ0πλαστικά του... Αυτά..ζητάω
Τώρα για τα άλλα που ΘΑ βγούν όπως:
α) Golf GT: 170 άλογα και 2 τόνοι στη ζυγαριά.. Να δώ α) Πώς θα στρίβει και β) τις επιδόσεις του που θα του τα χώνουν για πλάκα φθηνότερα αυτοκίνητα ... 170 άλογα και 0-100 σε 9.0 δεν παίζει !!
β) Focus SΤ: Όντως κάθε πρωτοχρονιά θα κάνεις κατάθεση το δώρο στην Εφορία και στις ασφαλιστικές.. Είπαμε πρέπει να υπάρχει και ενα όριο στην κ@υλ@ και στο τσάμπα λεφτά.. Άσε που το αμάξι κάνει 28500 και ΑΚΟΥΣΟΝ ΑΚΟΥΣΟΝ 1500 € το ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΧΡΩΜΑ!!
It's not the spoon that bends.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vio (Alex) Μέλος

Seat Leon 2.0 TFSi
Ένταξη: 14 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 130
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 15 Φεβ 2006, 14:09:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Άρα (τι κάνουμε απο εδώ και πέρα)
1) Αγοράζουμε αν όλα πάνε καλά (Σταύροοοο, θεέεε, κάνε τα κοννέ) το RC για να:
α) Ξεφτιλίσω ακόμα για άλλη μια φορά την διαδρομή (απο τον παλιό) Αθήνα-Άργος που την κάνω κάθε ΣΚ
β) Ομοίως αλλά την διαδρομή Άργος- Καριά. Είναι μια διαδρομή άγνωστη λογικά σε όλους εδω μέσα η οποία όμως για εμένα είναι ο ορισμός της ειδικής..
γ) Να ξεπεράσω αυτόν τον άτιμο τον κόφτη στις 6500 (λέμε τώρα)
Είμαι στροφάκιας, τι να κάνουμε 
It's not the spoon that bends.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 15 Φεβ 2006, 16:01:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αλεξ επειδη κινουμαστε στα ...ιδια μερη μηπως θα επρεπε να κοιτας προς πισω κινηση μερια.
ενα rc περα απο δυναμη δε νομιζω οτι εχει να σου δωσει περισσοτερες συγκινησεις απο το δικο σου σε στροφες. ουτε με περισσοτερα χλμ μπαινει ουτε ειναι κατι το τρομερο και φοβερο. εγω κρινοντας απο δικο μου δυσκολα θα βρω στο μελλον καποιο μπροσθιοκινητο που θα κολλησω μαζι του ωστε να αλλαξω το 206 ξανα με μροστοκουνα
με 20000 πηρε φιλος 316ci με φουλ εξτρα και 17αρια. εδωσε και αλλα 4500εβαλε ενα κομπρεσορα πηγε 170αλογα και τωρα ψαχνει και ενα μπλοκε να ολοκληρωσει το εργαλειο...
ή αλλιως κρατα το 1.6 και περιμενε να πας πιο μετα σε κανα εβο μεταχειρισμενο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 406 coupe 2.2 2005
Ένταξη: 31 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1684 Τόπος: Νικαια city
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 20 Φεβ 2006, 01:06:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
έχεις σκεφτεί το mx 5 1.8 to mid?
πάιζει και αυτό στα 25000 χιλιάρικα και τα λεφτά σου δεν τα χάνεις ποτέ με ένα mx 5. 
PS FERRIES
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|